JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Ik ben zo trots op mezelf!

Ik heb het simpelste scenario volbracht (Elector)!

5000 inwoners, daarna 2000 noblemen en vervolgens 150.000 goudstukken. Zal wel een makkie zijn voor jullie, maar dit was de eerste keer dat ik Anno speelde en ik had van tevoren niet echt gedacht dat ik het zou halen. Al was het alleen maar om de tijd die het kost... Ik ben eigenlijk iemand van korte spelletjes (zo nu en dan ff gamen) maar dat is deze week nogal veranderd. Ik heb minstens drie avonden 2 tot 3 uur gespeeld, en ik wist niet dat ik zoveel geduld had.

Nou ja, geduld... de tijd VLOOG echt om! Maar dat ik zoveel tijd aan 1 missie kon spenderen, had ik nooit gedacht. Wat een lol! Gisteren had ik nog zoiets van 'ach, het is niet erg als ik het niet haal, dan begin ik gewoon met een continuous game', maar toen ik vanavond meer dan 1000 noblemen kreeg en het aantal maar bleef stijgen, vond ik het toch wel spannend worden. Helemaal toen er rellen uit braken wegens tekort aan eten en het even helemaal fout leek te gaan (en het geld niet hoger kwam dan 35.000). Maar uiteindelijk is het toch gelukt! Tegen het eind heb ik nog ff wat honor omgezet in geld (10.000 goudstukken) en toen ging het vlot.8)
Superspel!!!
Morgen aan een continous game beginnen, maar wel weer met een doel. Maar dan wel iets lager dan dit scenario.

MrVegeta schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:30:
Je kan je mijnen weer vullen door op het warehous icoon te drukken. Let wel op, dit is niet goedkoop! Je moet meerdere pieren maken. Er kan bij 1 pier, 1 boot. Dus maak 4 pieren en alle boten kunnen tegelijk.
Die pieren werkten goed zo, dank je: dat ging op het laatst dus opeens een heel stuk vlotter allemaal. Maar ik zie nog niet hoe ik die mijnen weer aan de praat kan krijgen: ik zie geen icoontje van het warehouse...
Trouwens, als ik morgen opniew begin zal het wel tegenvallen in het begin: ik kon de laatste uren van alles en nog wat bouwen, maar als je overnieuw begint, moet je ook HELEMAAL opnieuw beginnen natuurlijk. Misschien ga ik anders nog wel ff door met dit scenario: ik kan nog een kathedraal gaan bouwen. Moet ik wel eerst een half dorp slopen...
[
Voor 24% gewijzigd door
Anoniem: 135195 op 11-07-2009 21:48
]