[PC] Anno 1404 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 179.295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 11:31

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S87U6UMl1uZFerNCiHBLbTlk/full.jpg

Welkom in het Anno 1404 topic

In dit topic vind je informatie over het nieuwste spel in de Anno-reeks. Naast informatie zul je hier ook ervaringen van andere Anno 1404 spelers aantreffen.
Algemene informatie
Ontwikkelaar: Related Designs
Uitgever: Ubisoft
Platform: PC
Releasedatum: 26 juni 2009
Omschrijving
Het is 1404 en de rijkdommen in het Oosten (de Orient) lokken. Reis af naar een ver eiland-gebied waar een je de cultuur ontdekt van de lokale bevolking en zo mee kunt doen aan de diplomatie en handel aldaar. Onderwijl bouw je een ware metropool terwijl de vele facetten en mogelijkheden van het spel zich gaandeweg aan je openbaren.

Net als de voorgaande Anno games is het business-strategy model een uitdagend geheel met veel variatie en lange-, uitdagende sessies. De sfeer en stijl zijn typisch VOC stijl met een echte game-touch ipv te veel naar realstische graphics te willen streven. De stad op je scherm ziet er waanzinnig mooi uit en voelt als een levend gebeuren. Anno games zijn uniek en stijlvol en bewaren een boventoon aan speelbaarheid en fun.

De duurzaamheid van de game ligt in immer groter wordende eilanden en spelomgevingen, waardoor elke stad zijn eigen unieke uitstraling krijgt, mede ook door random en wisselden factoren in het spel. Wil je niet meteen in het diepe duiken via de campaing mode, dan is er altijd nog de sandbox mode, waarin beginner en gevorderde gamer een los scenario kunnen spelen.

Tekst van Dimension Plus
Screenshots (klikbaar voor groot formaat)
Video's
Debuut trailer
Military Walkthrough
Harbor Walkthrough
Economy Walkthrough
Civilization Levels
Previews & reviews

Previews:
NG-Gamer
Nu.nl
Insidegamer
Gamez
Gamer
Eurogamer.nl
IGN(Engels)

Reviews
BitTech(Engels)
Demo
Ubisoft heeft ook een demo vrijgegeven van dit spel, natuurlijk is deze voor iedereen beschikbaar! De demo kan je op de volgende locaties downloaden:

Gamershell
StrategyInformer
Linkjes
Wat leuke linkjes die te maken hebben met Anno 1404:
Officiële Anno website (Engels)
Officieel forum(Duits)
Officieel forum(Engels)
Anno Fansite(Nederlands)
Systeemeisen
In een topic over een PC spel kunnen natuurlijk de systeemeisen niet ontbreken, daarom volgen hieronder de eisen waarin je systeem minimaal moet voldoen:

CPU: Pentium 4, 3GHz or similar
GPU: DirectX9 compatible graphics card, Shader2 with at least 128 MB RAM
Memory: 1 GB
Operating System: Windows 2000, XP or Vista
Productie ketens
Bouw de volgende gebouwen in aangegeven aantallen om een zo efficiënt mogelijke productie te hebben.

Wine:
2x Ore Mine
2x Iron Smelter
4x Bottle Maker
4x Wine Press
12x Vine Yard
1x Coal Mine (alternatief: 2x Coal Burner's Hut)
4x Lumberjack's Hut

Parfum:
3x Rose Nursery
1x Perfumery

Tools:
2x Ore Mine
2x Iron Smelter
4x Tool Smith

Linnen Garments:
2x Hemp Plantation
1x Weaver's Hut

Ropes:
2x Hemp Plantation
1x Rope Yard

Bread:
2x Crop Farm
1x Mill
1x Bakery

Beer:
1x Crop Farm
1x Monastery Garden
1x Monastery Brewery

Glass:
1x Quartz Deposit
1x Quartz Quarry
1x Forest Glassworks
2x Glass Smelter

Pearls:
1x Pearl Fisher's Hut
1x Pearl Workshop

Carpets:
1x Indigo Farm
1x Silk Farm
1x Carpet Workshop

Marzipan:
2x Sugar Cane Plantation
2x Almon Plantation
1x Sugar Mill
1x Confectionary Workshop

Glasses: (onder voorbehoud)
3x Copper Mine
3x Quartz Deposit
3x Quartz Quarry
3x Copper Smelter
3x Optician's Workshop

Mosaic:
2x Clay Pit
1x Quartz Quarry
1x Quartz Deposit
1x Mosaic Workshop

Met dank aan jcvjcvjcvjcv
Startpost
Misschien vraag je je af waarom deze startpost er zo simpel uitziet. Deze startpost ziet er simpel uit omdat ik nog nooit eerder een startpost op GoT heb gemaakt en ik geen zeeën van tijd heb :>.

Ook bedankt aan TKing voor het aanleveren van extra content :)

Verbeteringen/opmerkingen:
Als je verbeteringen of opmerkingen hebt over deze startpost, kan je mij contacteren door middel van de DM. Ik zal dan kijken wat ik kan doen :). Ik zal zelf ook deze startpost blijven bijwerken en verbeteren.

Nieuwe/andere startpost:
Mocht jezelf een betere startpost gemaakt hebben, schroom je dan niet mij te contacteren! Ik weet dat deze startpost niet de mooiste is, dus als jij een mooiere hebt plaats ik deze graag! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Cubic X op 08-07-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wacht met smart op dit spel, ben echt heel erg benieuwd.
Heerlijk genoten van 1701.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-07 20:11

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Goed hoor dat je topic opent :). Dat de SP er niet geweldig uitziet kan niet zoveel boeien. Ik heb me ook vermaakt met 1602 / 1704 (1503 overgeslagen). Dat de game economisch goed in elkaar zit geloof ik onderhand wel maar ze mogen het oorlog gedeelte best uitbreiden. Multiplayer games zijn leuk maar eindigt vaak in een anti-climax.

Wat ik leuk zou vinden is dat je een race kan houden naar bv wie de eerste hoogste citizen heeft. Een speciaal gebouw etc etc en dat je met spionnen elkaar kan lastig vallen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

1704 was echt te arcade-achtig, helaas. Vond ik dan.

1503 was leuk, en 1602 is gewoon cult.

Ik verheug me er erg op... iemand een idee wat er beter aan gaat worden dan aan de voorgangers (op graphics na).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Boudewijn schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:37:
1704 1701 was echt te arcade-achtig, helaas. Vond ik dan.

1503 was leuk, en 1602 is gewoon cult.

Ik verheug me er erg op... iemand een idee wat er beter aan gaat worden dan aan de voorgangers (op graphics na).
De eilanden worden een stuk groter (en dus ook de kaart). Betere mp uitwerking en er komen 'geheime objecten'. Wat dat laatste precies zou ik niet weten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Ik vraag me af of de hoeveelheid verschillende goederen weer omhoog gaat. De hele goederenboom was bij 1503 veel groter dan bij 1602. Bij 1701 werd het aantal weer kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Ik ben natuurlijk zelf ook razend benieuwd naar dit spel :P

Ben vooral benieuwd of het goed draait op me laptop (T8300, 3GB, 9600M GT), maar dat zullen we 26 juni wel zien :)

Wat ik wel jammer vind is dat je perse quest's moet doen om je bevolking te kunnen upgraden, je hebt namelijk honor nodig. Honor krijg je alleen door middel van quests ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Cubic X schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:30:
Wat ik wel jammer vind is dat je perse quest's moet doen om je bevolking te kunnen upgraden, je hebt namelijk honor nodig. Honor krijg je alleen door middel van quests ;)
Ligt er aan hoe het uitgewerkt is. Ben eerder benieuwd naar de invloed van de bedelaars.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-06 13:29
Cubic X schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:30:
Ben vooral benieuwd of het goed draait op me laptop (T8300, 3GB, 9600M GT), maar dat zullen we 26 juni wel zien :)
Ze zeggen dat als je 1701 kunt spelen dat je comp dan ook 1404 aan kan. Of dat dan minimum is zou ik je niet kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik het niet ga proberen op m'n laptops (T7300, 3GB, Quadro 140m)

Maar op m'n desktop ga ik het zeker wel proberen op 4960x1600 op triple-screen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Zie dat Anno 1404 32.50 euro kost bij play.com. Mooie prijs.

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Anoniem: 120284 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:59:
Ik denk dat ik het niet ga proberen op m'n laptops (T7300, 3GB, Quadro 140m)

Maar op m'n desktop ga ik het zeker wel proberen op 4960x1600 op triple-screen :D
Wat een onnodige reactie weer....wij hoeven echt niet te weten wat voor 'uber' systemen je thuis hebt staan. 8)7

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zeg in de zin dat als 1404 net zo draait als 1701, dat het niet goed draait op m'n laptop. In het begin draait het prima, maar verder gevorderd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Dat lezen we er niet aan af, wij lezen een "kijk ik leg mijn penis-pc-grootte op tafel".

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is dan wat je er zelf van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Iemand van plan de Collector's Edition te kopen?

Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/4381/mailgooglecomslc.jpg

Hij ziet er wel erg uitgebreid uit, maar is dan ook meteen 20€ duurder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hangt er vanaf of er nog wat nuttigs bijzit.

Als er tabellen instaan van hoeveel welke groep eet en hoeveel gebouwen produceren. Misschien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Vanavond om 18:00 komt de demo!

Ik ben zeeeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Uit de topicstart:
De sfeer en stijl zijn typisch VOC stijl
Is dat een pluspunt? 1404 lijkt me letterlijk slaan op de tijd waarin je speelt en de VOC is uit 17e en 18e eeuw. Beetje gek om de stijl te hebben van iets dat pas 200 tot 300 jaar later bestond.

* Gizz is verder wel benieuwd naar het spel :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303763

Cubic X schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:14:
Vanavond om 18:00 komt de demo!

Ik ben zeeeer benieuwd.
Owjah? Heb je die info ook nog ergens vandaan? Want ik heb er nog niets over gehoord.

Ik denk dat 1404 wel weer een en ander goed gaat maken. 1503 sloeg bij mij op de een of andere manier de plank volledig mis. 1701 maakte het daarna enigszins goed.

Als ik naar de toevoegingen van 1404 kijk lijkt het wel wat te worden. Het militaire deel is wat meer uitgewerkt lijkt het (al doet dat me niets maar vele anderen wel) en de mogelijkheid om havens te bouwen vind ik ook wel erg geslaagd. In elke game dacht ik bij mezelf waarom kan dat nu weer niet.

Over de systeem eisen. Ik heb beta-testers gesproken die zeggen dat de game ook te draaien is als je 1701 op je pc kon draaien. 1701 ging wel redelijk op mijn pc, maar als ik boven de 10.000 inwoners kwam ging het haperen. Dus denk niet dat ik op die pc 1404 zou kunnen spelen.

Roderick - Annoweb team - www.annoweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:10
Even snel rond gesnuffeld, schijnt duitse demo uit te zijn.

http://www.ubi.com/DE/Gam...=6930&tab=download&dcId=1

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag net dat de demo inderdaad uit is. Helaas snap ik niets van Duits, maar ik hoop dat het wat wordt. Mijn bevinden zal ik ook hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scienceman
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Een engelse demo is ook uit en is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
en hier: http://www.gamershell.com/news_78538.html
1.68GB
1.27MB/sec

[ Voor 14% gewijzigd door Stfnlln op 17-06-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07 10:23
Top dank jullie wel voor de links, ik ben erg benieuwd! _/-\o_

Nu maar hopen dat ze voor de full game ook snel de multiplayer patch gaan releasen :9~

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 23:45
Ik heb me kostelijk vermaakt met 1503 en 1701 met de uitbreidingen. 1604 overgeslagen die vond ik maar niks.

google special edition

download demo :)

@ -Roderick-
Er is ook een engelse demo te downloaden :*)

[ Voor 52% gewijzigd door TRASH_LORD op 17-06-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Ik download ook de demo!
Ben echt zo benieuwd. Als de demo goed draait op me laptop ga ik dit spel meteen pre-orderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er toch best mooi uit! *O* Alleen jammer dat ik geen duits kan, maakt het toch wel erg moeilijk.

De filmpjes zijn deels getekend en deels zoals het spel er zelf uit ziet. De bediening scheelt voor zover ik nu gezien heb niet echt van 1701. Voelt in ieder geval goed vertrouwd aan!

De Engelse ook gevonden. Die was er nog niet toen ik keek op de site...

Voor de liefhebbers, ik heb met een paar mensen een nederlandse fansite opgezet: www.annoweb.nl en www.forum.annoweb.nl

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 303763 op 17-06-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Net wat screenies van de demo gemaakt, ziet er best goed uit op een Q6600 @ 3.6Ghz / ATI4870:

Klik voor volledige screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/wi332f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/28bz2uu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2u6jm2c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/flbw38.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/xpdemf.jpg

Dat wordt weer avonden spelen als de final version er is :)

[ Voor 1% gewijzigd door Bobnofski op 17-06-2009 22:02 . Reden: Uit US demo grafisch menu toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Ziet er goed uit! Ik kan ook niet wachten *O*

Alleen die multiplayer... Klote dat ze die eruit gejast hebben. Hoop er snel een patch voor te zien verschijnen!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 09:54
oeh, dit wordt zo'n geniaal vakantiespel :P

Hoe zit het qua performance?(i.t.t. Graphics)

[ Voor 36% gewijzigd door rubbieus op 17-06-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rubbieus schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:50:
oeh, dit wordt zo'n geniaal vakantiespel :P

Het spel loopt bij mij vloeiend op de hoogste instellingen.
Vista 64
4 GIG
Intel 2 Quad Q8200 @ 2,33 GHZ
GeForce 9600 GT
(of was dit niet wat je bedoelde?)

Weet echter niet hoe dit zal zijn als het eenmaal wat drukker en voller wordt. Ik weet dat in 1701 mijn vorige pc het best zwaar had als ik rond de 10.000 inwoners kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Voor wat benchmarks:

http://www.pcgameshardwar...arks/Strategiespiel/Test/

Hoop dat mijn 7900GTO het trekt op 2560x1600. 1701 gaat vrij goed, maar 1404????

Download vanaf de Nedelandse link (UK versie) gaat bij mij volle bak 1.2MB/sec

http://www.worthdownloadi...oad.php?gid=3586&id=19147

[ Voor 23% gewijzigd door tHe_BiNk op 17-06-2009 20:25 ]

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
rubbieus schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:50:
Vooralsnog hetzelfde als bij Anno 1701, dwz daarin kan ik alles op max zetten en tot 8000 inwoners blijft de framerate boven de 30 (en meestal hoger). Zodra er veel inwoners zijn is het wel een slideshow met 20 fps als je boven een stad hangt.

Overigens heeft deze demo een ietwat fletse uitstraling. Als ik me goed herinner was dat ook zo bij de eerdere demo's en in de final version heb je dan meer grafische settings.

Ben nu de US demo aan het downloaden want van dat rare duits krijg ik de kriebels 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doet het spel nog wat met multi cores? Volgens mij stond er bij de demo rechts onderin dat muli uit staat in de demo ofzo? (nogmaals kan geen duits dus kan zijn dat ik het mis heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Anoniem: 303763 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:17:
Doet het spel nog wat met multi cores? Volgens mij stond er bij de demo rechts onderin dat muli uit staat in de demo ofzo? (nogmaals kan geen duits dus kan zijn dat ik het mis heb)
Heb nu de US demo en rechts onder staat er inderdaad iets van "multithreading on". Op m'n Q6600 lijkt het erop dat 2 cores flink worden belast (max 75%) en van de andere 2 is de load ook hoger dan normaal.

Je kunt trouwens weer gewoon shortcuts maken met Ctrl-[1-0] van alles dat selecteerbaar is. Heb net een uurtje gespeeld en het voelt erg vertrouwd aan, net Anno 1701 in een nieuw jasje. Bouwen met het rechts-klik menu kan ook weer en voor de rest is het nog gedetailleerder met nog meer kleine animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Net 2 sessies gespeeld en het speelt wel weer lekker weg. Ben niet heel ver gekomen omdat ik wat zat te klooien met die spices enzo. Wat me wel opviel is dat mijn 1e huisjes niet lekker aan het upgraden waren.

Ik moest steeds nieuwe huizen bouwen om andere te laten upgraden. Moet je een x-aantal huizen bouwen alle huizen te laten upgraden? (ze waren natuurlijk wel allemaal in range van markt/kerk en hadden genoeg eten/drinken).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
Niet al je huizen kunnen upgraden, er zullen er altijd een paar laag blijven. Door dit systeem lijkt het straks meer op een echte stad omdat je dan "buitenwijken" krijgt met kleinere huizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Okay... dat is wel een beetje irritant dan. En nog wat, ik kon op mijn eiland hennep (voor kleding en touw) "farmen" en "cider" voor de alcohol. Nu had ik nog een 3 "?" resource op mijn eiland. Mijn westerse vriend had 2 spices te koop namelijk... hennep en cider. Maar beide had ik al. Die 3e optie die komt vrij wanneer je je volk met spices van een andere eiland tevreden maakt.

En de gebouwen die je daarvoor nodig hebt krijg je door te onderhandelen etc (honor) met de oosterse volkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:44:
Net 2 sessies gespeeld en het speelt wel weer lekker weg. Ben niet heel ver gekomen omdat ik wat zat te klooien met die spices enzo. Wat me wel opviel is dat mijn 1e huisjes niet lekker aan het upgraden waren.

Ik moest steeds nieuwe huizen bouwen om andere te laten upgraden. Moet je een x-aantal huizen bouwen alle huizen te laten upgraden? (ze waren natuurlijk wel allemaal in range van markt/kerk en hadden genoeg eten/drinken).
Volgens mij is het nieuwe idee dat er altijd sloppenwijken aan de buitenrand van de stad zijn, dus om een hoger niveau te krijgen zul je wel moeten expanderen gok ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 18-06-2009 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bobnofski schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:00:
[...]

Heb nu de US demo en rechts onder staat er inderdaad iets van "multithreading on". Op m'n Q6600 lijkt het erop dat 2 cores flink worden belast (max 75%) en van de andere 2 is de load ook hoger dan normaal.
De UK versie heeft bij mij staan multithreading paused :S Hoop dat dit in het echte spel wel anders zal zijn.

Ik vindt trouwens dat het spel wel wat "drukker" aanvoelt dan 1701. In de tweede missie op een gegeven moment zoveel opdrachten tegelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Anoniem: 303763 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 06:45:
[...]

De UK versie heeft bij mij staan multithreading paused :S Hoop dat dit in het echte spel wel anders zal zijn.

Ik vindt trouwens dat het spel wel wat "drukker" aanvoelt dan 1701. In de tweede missie op een gegeven moment zoveel opdrachten tegelijk...
control alt delete, taakbeheer openenen, spel weer openen en hij staat op aan - als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:06
Dat ik in het menu zat stond MultiThreading ook uit, echter zodra ik ingame kwam stond het gewoon aan :)

Heel even gespeeld gisteren en dat zal wel weer even wennen worden met zoveel extra resources erbij... leuk! :P

Collectors Edion gisteren ook maar besteld, dus kom maar op met de game! Het is nu alleen zo jammer dat er geen multiplayer in zit en dat dat nog even gaat duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

hmm, ik wacht wel op de definitieve versie.
1 uur is gewoon te kort voor een anno game :P

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:06
offtopic:
Zolo \o/

Ik heb de demo gisteren ook weer verwijdert en laat het echte spelen aan de volledige versie over :)

Maar was toch net iets te nieuwschierig hoe het er uit zou zien en wat de eerste veranderingen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Demo binnen gehaald om te zien hoe de game draait op de laptop, goed genoeg :) Maar ik denk niet dat er veel vernieuwingen zijn tegen over 1701 alleen nog uitgebreider. Daarom denk ik niet dat het hoge cijfers gaat scoren. In de 2 uur dat ik speelde was ik niet echt onder de indruk dat ik een nieuwe anno aan het spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:58
Heb het spel vanmorgen gepre-ordered en hoop het dus volgende week donderdag of vrijdag in mijn brievenbus te zien liggen.

Heb ook gelijk de Nederlandse demo erbij gedownload aangezien de link heel mooi op de site waar ik het spel heb gekocht staat.

Ik voorzie dat ook dit spel er voor gaat zorgen dat ik uren lang achter de pc zit zonder enig tijdsbesef aangezien dit eigenlijk altijd is met de anno games.

Anno 1602 is dan ook de enige die ik nooit gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha ja, ik dacht "even demo installen en kijken hoe het draait. Ga ik zo nog ff de xbox aan gooien". 2 en een half uur later. Oh. Da's mooi ja :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

MrVegeta schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:32:
Demo binnen gehaald om te zien hoe de game draait op de laptop, goed genoeg :) Maar ik denk niet dat er veel vernieuwingen zijn tegen over 1701 alleen nog uitgebreider. Daarom denk ik niet dat het hoge cijfers gaat scoren. In de 2 uur dat ik speelde was ik niet echt onder de indruk dat ik een nieuwe anno aan het spelen was.
IDD, had ook niet echt het gevoel dat het nieuw was. Hoop wel dat er een hoop leuke missies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Ik zie een aantal zeer mooie nieuwe dingen die het strategisch gewoon beter maken. Zo moet je eerst met de orient handelen alvorens je de bevolking kunt laten upgraden omdat je de juiste technologie nog niet ehbt.

Een schip kan ook speciale vaardigheden hebben die je ergens kunt halen.
Verder is het allemaal weer net iets uitgebreider, maar dit kon ik snel zien na een half uurtje spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is wel uitgebreider ja maar het toevoegen van 10 nieuwe resources betekend niet dat er een nieuwe gameplay komt. Nu was de gameplay van anno1701 ook prima maar ik hoop op meer vernieuwing. Ja het is idd wel leuk (denk ik) dat honor systeem. Dat je door handelen enzo honor krijgt waarmee je nieuwe gebouwen kan kopen om nieuwe spices etc te fixen :). Dat zag er wel leuk uit maar ben ik niet aan toe gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
in de 1701 was het doen van quests vaak gewoon een manier om extra resources binnen te halen maar in 1404 krijgt het een groter doel doordat je er honor punten door krijgt. Ook wordt je nu meer beloond als je aan het handelen gaat, aangezien dat ook honor punten op leverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja over die quests, die zullen nooit heel spannend worden ofzo, prima daar hoef ik me niet mee bezig te houden. Maar gister kreeg ik dus de opdracht "someone is wanted in your town". Nu moest ik iemand uit mijn haven (om het zo te noemen) halen maar er zat niemand in. Lekkere omschrijving maar goed, beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:56
Ik vind het upgrade van bootjes bij de orient wel gaaf! Aan het begin zo snel mogelijk zo'n sextant en een beter zeil gekocht, kun je echt mega snel de boel verkennen!

Ik moet alleen nog even kijken waar je met al die honour en prestige heen moet. Je kan er van alles mee lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deruxian schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:01:
[...]

control alt delete, taakbeheer openenen, spel weer openen en hij staat op aan - als het goed is :P
Hmm dit werkt bij mij niet. ik heb de UK versie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hogader schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:03:
in de 1701 was het doen van quests vaak gewoon een manier om extra resources binnen te halen maar in 1404 krijgt het een groter doel doordat je er honor punten door krijgt. Ook wordt je nu meer beloond als je aan het handelen gaat, aangezien dat ook honor punten op leverd
Over het algemeen kostte het gewoon veel tijd en kon je beter die tijd besteden aan het verbeteren van je infrastructuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Anoniem: 120284 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:40:
[...]

Over het algemeen kostte het gewoon veel tijd en kon je beter die tijd besteden aan het verbeteren van je infrastructuur.
dat klopt, het koste meer tijd dan het eigenlijk opleverde, maar nu in 1404 is dat grotendeels weggenomen waardoor het dus gewoon een functie heeft in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Wat een spel _/-\o_
Daar gaan me uurtjes :o :P

Draait op low overigens prima op me laptop (T8300 CPU, 3GB ram, 9600M GT, Windows 7) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
1280x960, resolutie van de laptop zelf is 1680x1050 maar als ik hem daarop zet is het op low een slide-show :> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 14-07 14:48
Ik heb net even de demo gespeeld, speelt heerlijk!

Maar opeens was het afgelopen.. :(

En heb maar gelijk het spel gekocht bij de link die ik kreeg bij het einde van de demo, omgerekend 28 Euro, inclusief verzending vanuit de UK.

Normaal download ik spellen, maar als ze goed in elkaar zitten en ze zijn niet te duur (30 Euro of minder..) dan vind ik het geen probleem ze gewoon legaal te kopen!

So count me in guys! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In de demo is het niet mogelijk om een tavern te bouwen? Da's wel jammer kom je niet verder dan citizens. Oh well...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:31
Zo ik ga dit weekend de demo ook maar eens uitproberen. Vond de Anno spellen altijd erg leuk en ik ben benieuwd wat er allemaal nieuw is in deze versie.

Outlandos: Waar heb je de game besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:17:
In de demo is het niet mogelijk om een tavern te bouwen? Da's wel jammer kom je niet verder dan citizens. Oh well...
Hoe groot wil je de demo wel niet hebben? Er komen steeds meer dingen bij natuurlijk, dus tenzij je een 5GB demo wilt... ...wat Ubisoft niet wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nou ja, ik had graag de 1e 4 klasse huizen willen zien ipv 2, maakt niet uit. Release duurt niet lang meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Outlandos schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:21:
Ik heb net even de demo gespeeld, speelt heerlijk!

Maar opeens was het afgelopen.. :(
Kan je de demo maar beperkt spelen misschien? Ik heb hem al gedownload, maar nog geen tijd gehad om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:00:
Nou ja, ik had graag de 1e 4 klasse huizen willen zien ipv 2, maakt niet uit. Release duurt niet lang meer!
Als je voor Campagne kiest kun je op je gemak de steden van de computer-players bekijken en daar zijn de huizen verder ontwikkeld.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/1zxljjm.jpg

Ze laten eigenlijk best veel zien voor een demo, zo zie je de kathedraal een beetje groeien en ook een aantal leger units:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/hu15xk.jpg

Vraag me af of je met dat ding mag schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Koeien schieten :D! Ach de demo is prima :) Kan goed bekijken of het wat draait op je systeem en geeft idd niet te veel weg van de hele game. Leuke screens trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hier wat foto's van mijn nederzetting:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v289/outlandos/screenshot0003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v289/outlandos/screenshot0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v289/outlandos/screenshot0007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v289/outlandos/screenshot0008.jpg

Ik heb het spel hier besteld trouwens:

http://www.zavvi.co.uk/zavvi/10044559.product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Er staat een pagina grote reclame van Anno 1404 in de nieuwe PU, daarin promoten ze ook de nieuwe sandbox mode, weet iemand wat ze daarmee bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Outlandos schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:18:
Er staat een pagina grote reclame van Anno 1404 in de nieuwe PU, daarin promoten ze ook de nieuwe sandbox mode, weet iemand wat ze daarmee bedoelen?
Gewoon free-play (dus oneindig spelen), ik zag het ook :P

Straks maar eens even intensief Anno 1404 spelen, heb nu even tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Cubic X schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:20:
[...]

Een uur lang intensief ja ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Cubic X schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:20:
[...]

Oh dat lijkt me wel leuk! Ik wil voornamelijk relaxen als ik speel en dan lijkt me die mode dus wel wat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
MrVegeta schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:29:
[...]

Een uur lang intensief ja ;).
Jammer inderdaad, net een uurtje gespeeld...gelijk het spel besteld! :o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Zo het uurtje was voorbij, dus ga ik maar even anno 1503 en 1701 installen want het begint te jeuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:35:
Koeien schieten :D! Ach de demo is prima :) Kan goed bekijken of het wat draait op je systeem en geeft idd niet te veel weg van de hele game. Leuke screens trouwens.
Thx, gemaakt met de Postcard view, die ze ook de "reduce fps with 75%" view hadden kunnen noemen want de performance stort drastisch in ;)

Heb 'm net gepre-ordered bij de gcshop en daar staat iets aparts bij de omschrijving,

"Het spel zal worden geïntegreerd met Ubi.com, de website van Ubisoft, waar spelers statistieken kunnen uitwisselen, zoals hoeveel uur men gespeeld heeft, hoeveel verborgen objecten men gevonden heeft en het aantal inwoners in de steden."

Dat zou wel grappig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Bobnofski schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 20:56:
[...]

Thx, gemaakt met de Postcard view, die ze ook de "reduce fps with 75%" view hadden kunnen noemen want de performance stort drastisch in ;)

Heb 'm net gepre-ordered bij de gcshop en daar staat iets aparts bij de omschrijving,

"Het spel zal worden geïntegreerd met Ubi.com, de website van Ubisoft, waar spelers statistieken kunnen uitwisselen, zoals hoeveel uur men gespeeld heeft, hoeveel verborgen objecten men gevonden heeft en het aantal inwoners in de steden."

Grappig ja, maar ik heb 100x liever een echte MP, schande dat die er niet in zit!

Hoeveel betaal je bij gcshop? Toch nooit minder dan de 28 Euro die je kwijt bent in Engeland (inc. verzendkosten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krael
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-07 14:38
Weer erg goed verbeterd, wel erg jammer van de multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
dat van de stats die je kan zien is zeker heel mooi gedaan. Dat geeft toch wat extra concurrentie als je met vrienden allemaal speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Hm, lijkt me wel een lollig spel. Ben niet zo van dit soort games, maar het lijkt me wel wat. Ik ben de laatste tijd weer wat game-moe en kan wel iets nieuws (voor mij dan) gebruiken!

Ga de demo maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Outlandos schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:10:
[...]
Grappig ja, maar ik heb 100x liever een echte MP, schande dat die er niet in zit!

Hoeveel betaal je bij gcshop? Toch nooit minder dan de 28 Euro die je kwijt bent in Engeland (inc. verzendkosten)?
Och, een schande.. da's ook een beetje overdreven. Het is misschien niet meer van deze tijd om een game zonder mp uit te brengen maar zo interessant was het in 1701 nou ook weer niet. Co-op tegen de AI was wel geinig maar ging toch al snel vervelen. Ik bedoel, het vechten ziet er in alle voorgaande Anno's gewoon suf uit en bovendien kun je een leger stelen door de boot te laten zinken en ze vervolgens uit zee op te pikken. Ik vind een beetje bouwen en handelen veel leuker omdat het zo lekker langzaam gaat. In mp duurde het uren voor je een redelijk leger had en als je dan eindelijk iemand had verslagen lag je eigen stad in puin.

Heb trouwens iets van 40 euro betaald bij gcshop, en het prijsverschil interesseert me eerlijk gezegd geen bal :)
Er zijn tegenwoordig nog maar zo weinig PC games die het kopen waard zijn dat het voor die ene keer best wat duurder mag zijn. En ik steun de nederlandse economie ipv de engelse met hun oubollige ponden, haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand nog een goedkopere site gevonden met de colector's edition? De 60€ bij 12game is toch wel aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
Net de Collectors Edition besteld 59 euro incl verzendkosten.
Demo ook al gespeeld. Spel zag er grafisch goed uit.
Alleen wat me opviel was dat als je bijvoorbeeld een hemp plantage hebt neer gezet en je wilt een weg om het gebouw leggen dat je niet ziet waar de grenzen van het gebouw zijn. Dit had je wel in de voorgaande anno's. Dit is wel een gemis vind ik nu kun je niet zo snel meer een weg aanleggen.
Voor de rest top spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TRASH_LORD schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 16:11:
Alleen wat me opviel was dat als je bijvoorbeeld een hemp plantage hebt neer gezet en je wilt een weg om het gebouw leggen dat je niet ziet waar de grenzen van het gebouw zijn. Dit had je wel in de voorgaande anno's. Dit is wel een gemis vind ik nu kun je niet zo snel meer een weg aanleggen.
Alleen kan je nu zelf de velden bouwen waar je meer dan genoeg ruimte rond het gebouw voor hebt. Dus nadat je de velden heb aangelegd kan je gewoon de wegen ernaast aanleggen ;) (OK, voor een houthakker kan het dan weer niet, die heeft geen velden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
als je shift indrukt kun je de contouren van de plantages en houthakkers zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit er ook een raster functie in?

Ik bouw altijd via een strak plan en heb er zo'n enorme hekel aan dat er geen raster inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppx17
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-07 11:36
Anoniem: 120284 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 16:44:
Zit er ook een raster functie in?

Ik bouw altijd via een strak plan en heb er zo'n enorme hekel aan dat er geen raster inzit.
Tijdens het plaatsen van een gebouw zie je het raster er omheen zitten. Moet wel toegeven dat het niet heel erg duidelijk is.

40D | 8 | 50 | 100 | 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168987

TRASH_LORD schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 16:11:
Gewoon shift in houden als je een weg aanlegt dan zie je normaal een soort rode glans waar die plantage dan zijn grenze heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44718

Beetje jammer dat je de demo niet kan saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Anoniem: 44718 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:10:
Beetje jammer dat je de demo niet kan saven.
anders zou het nut van maximaal 1 uur spelen ook gelijk weg zijn aangezien je dan gewoon doet saven en overnieuw opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-07 18:17
Heheh, heb hem ook een uurtje gespeeld en die tijd was zo voorbij. Had dit topic niet goed gelezen en dacht dat je niet verder dan de eerste Peasants-fase kon komen, tot na een minuut of 45 (toen ik begon aan de wijnbouw) ineens Citizens tevoorschijn kwamen. :P Hieronder wat screens van mijn dorp - wel groot, maar allemaal LVL-1 dus. :+

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2qaratc.jpg
Stad in z'n geheel van bovenaf, drie delen (wijn, hout en stad zelf) netjes afscheiden. :P

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/9atje9.jpg
Vanaf de haven/zee gezien.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/f44lmw.jpg
Dorp vanaf de achterkant

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2rf7m6s.jpg
Wijnplantages. :)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/alhsg2.jpg
De nieuwe Orient beschaving.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/195ema.jpg
De (doorontwikkelde) nederzetting van mijn handelspartner.

Ziet er weer goed uit (Portraitmode gaat hier btw net zo vloeiend als gewoon ingame, dat was bij Anno1701 wel anders!) allemaal, hoewel ik nu wel langzamerhand merk dat het allemaal wat kaal is soms. Bijvoorbeeld bij de wijnplantages is er vrijwel niemand te zien, terwijl het zoveel leuker zou zijn als daar veel mensjes rondlopen om druiven te oogsten etc. Zelfde in de stad: Het zou een mooie toevoeging zijn als zelfgemaakte pleintjes na een tijdje voorzien worden van marktkraampjes e.d. om de levendigheid wat te vergroten. :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad!!! :9 Alleen vind ik alles nogal snel onscherp worden in de verte, waardoor het erg lijkt alsof je naar een miniatuurstadje kijkt (zo'n treinbouwgeval op zolder... ;) ). Kan je dat vervagen ook instellen? De geringe scherptediepte geeft nu echt een mini-effect! Ik zou het liever zien alsof het echt groot is en zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44718

Hogader schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:58:
[...]

anders zou het nut van maximaal 1 uur spelen ook gelijk weg zijn aangezien je dan gewoon doet saven en overnieuw opstarten
Wist niet dat er tijd limiet aanzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Nou ja, dat is dus in de zogeheten 'Portrait Mode', in ieder geval als je mijn screenshots bedoelt. Wanneer je gewoon speelt dan ziet het er meer uit zoals de eerste screenshot (hoewel dat erg ver is uitgezoomd), dus een stuk overzichtelijker etc. :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thijs_O schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:00:
Nou ja, dat is dus in de zogeheten 'Portrait Mode', in ieder geval als je mijn screenshots bedoelt. Wanneer je gewoon speelt dan ziet het er meer uit zoals de eerste screenshot (hoewel dat erg ver is uitgezoomd), dus een stuk overzichtelijker etc. :P
Aha, op zo'n manier. Maar ziet alles er in de normale mode ook wel zo mooi en gedetailleerd uit...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Op een beest van een pc kom je aardig in de buurt denk ik ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Graphics zijn dan ook nog behoorlijk goed, hoewel ik het geen enorme vooruitgang vindt ten opzichte van Anno 1701 op dat gebied. Je kan heel ver inzoomen en bovendien ziet het geheel er natuurlijk sowieso strakker uit als alles daadwerkelijk in beweging is in plaats van een zwaar gecomprimeerde JPG zoals hierboven. Heb zelf niet eens een enorm zwaar systeem en draai hem zonder problemen op Very High.

Speel het zelf eens zou ik zeggen, kijk waar je PC toe in staat is en geniet van de hopelijk aanwezige details. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 19:59

mux

99% efficient!

Wow, das best een heel aardig spel as far as strategy goes. Ik heb eerder 1701 en 1602 gespeeld, dit is weer een heerlijk vervolg. Alleen jammer dat je na een uur eruit gekickt wordt in de demo... Achja. Zoals eerder gezegd, eindelijk weer een kwalitatief echt goede pc game.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:31
Bobnofski schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 20:56:
[...]

Klinkt als een slappe manier om nog wat man over te halen om het spel legaal aan te schaffen aangezien er geen enkele multiplayer mode in zit waar een legale installatiekey voor nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
Stfnlln schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 16:18:
als je shift indrukt kun je de contouren van de plantages en houthakkers zien
Thanks voor de tip :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.