![]() |
Welkom in het Anno 1404 topic |
In dit topic vind je informatie over het nieuwste spel in de Anno-reeks. Naast informatie zul je hier ook ervaringen van andere Anno 1404 spelers aantreffen. |
Algemene informatie |
Ontwikkelaar: Related Designs Uitgever: Ubisoft Platform: PC Releasedatum: 26 juni 2009 |
Omschrijving |
Het is 1404 en de rijkdommen in het Oosten (de Orient) lokken. Reis af naar een ver eiland-gebied waar een je de cultuur ontdekt van de lokale bevolking en zo mee kunt doen aan de diplomatie en handel aldaar. Onderwijl bouw je een ware metropool terwijl de vele facetten en mogelijkheden van het spel zich gaandeweg aan je openbaren. Net als de voorgaande Anno games is het business-strategy model een uitdagend geheel met veel variatie en lange-, uitdagende sessies. De sfeer en stijl zijn typisch VOC stijl met een echte game-touch ipv te veel naar realstische graphics te willen streven. De stad op je scherm ziet er waanzinnig mooi uit en voelt als een levend gebeuren. Anno games zijn uniek en stijlvol en bewaren een boventoon aan speelbaarheid en fun. De duurzaamheid van de game ligt in immer groter wordende eilanden en spelomgevingen, waardoor elke stad zijn eigen unieke uitstraling krijgt, mede ook door random en wisselden factoren in het spel. Wil je niet meteen in het diepe duiken via de campaing mode, dan is er altijd nog de sandbox mode, waarin beginner en gevorderde gamer een los scenario kunnen spelen. Tekst van Dimension Plus |
Screenshots (klikbaar voor groot formaat) |
Video's |
Debuut trailer Military Walkthrough Harbor Walkthrough Economy Walkthrough Civilization Levels |
Previews & reviews |
Previews: NG-Gamer Nu.nl Insidegamer Gamez Gamer Eurogamer.nl IGN(Engels) Reviews BitTech(Engels) |
Demo |
Ubisoft heeft ook een demo vrijgegeven van dit spel, natuurlijk is deze voor iedereen beschikbaar! De demo kan je op de volgende locaties downloaden: Gamershell StrategyInformer |
Linkjes |
Wat leuke linkjes die te maken hebben met Anno 1404: Officiële Anno website (Engels) Officieel forum(Duits) Officieel forum(Engels) Anno Fansite(Nederlands) |
Systeemeisen |
In een topic over een PC spel kunnen natuurlijk de systeemeisen niet ontbreken, daarom volgen hieronder de eisen waarin je systeem minimaal moet voldoen: CPU: Pentium 4, 3GHz or similar GPU: DirectX9 compatible graphics card, Shader2 with at least 128 MB RAM Memory: 1 GB Operating System: Windows 2000, XP or Vista |
Productie ketens |
Bouw de volgende gebouwen in aangegeven aantallen om een zo efficiënt mogelijke productie te hebben. Wine: 2x Ore Mine 2x Iron Smelter 4x Bottle Maker 4x Wine Press 12x Vine Yard 1x Coal Mine (alternatief: 2x Coal Burner's Hut) 4x Lumberjack's Hut Parfum: 3x Rose Nursery 1x Perfumery Tools: 2x Ore Mine 2x Iron Smelter 1x Coal Mine (alternatief: 2x Coal Burner's Hut) 4x Tool Smith Linnen Garments: 2x Hemp Plantation 1x Weaver's Hut Ropes: 2x Hemp Plantation 1x Rope Yard Bread: 2x Crop Farm 1x Mill 1x Bakery Beer: 1x Crop Farm 1x Monastery Garden 1x Monastery Brewery Glass: 1x Quartz Deposit 1x Quartz Quarry 1x Forest Glassworks 2x Glass Smelter Pearls: 1x Pearl Fisher's Hut 1x Pearl Workshop Carpets: 1x Indigo Farm 1x Silk Farm 1x Carpet Workshop Marzipan: 2x Sugar Cane Plantation 2x Almon Plantation 1x Sugar Mill 1x Confectionary Workshop Glasses: (onder voorbehoud) 3x Copper Mine 3x Quartz Deposit 3x Quartz Quarry 1x Coal Mine (alternatief: 2x Coal Burner's Hut) 3x Copper Smelter 3x Optician's Workshop Mosaic: 2x Clay Pit 1x Quartz Quarry 1x Quartz Deposit 1x Mosaic Workshop Met dank aan jcvjcvjcvjcv |
Startpost |
Misschien vraag je je af waarom deze startpost er zo simpel uitziet. Deze startpost ziet er simpel uit omdat ik nog nooit eerder een startpost op GoT heb gemaakt en ik geen zeeën van tijd heb Ook bedankt aan TKing voor het aanleveren van extra content Verbeteringen/opmerkingen: Als je verbeteringen of opmerkingen hebt over deze startpost, kan je mij contacteren door middel van de DM. Ik zal dan kijken wat ik kan doen Nieuwe/andere startpost: Mocht jezelf een betere startpost gemaakt hebben, schroom je dan niet mij te contacteren! Ik weet dat deze startpost niet de mooiste is, dus als jij een mooiere hebt plaats ik deze graag! |
[ Voor 16% gewijzigd door Cubic X op 08-07-2009 12:45 ]