Ja, en dat ook nog voor een normale prijs ipv de 60 euro die een update van Call of Duty kostssj3gohan schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:39:
Wow, das best een heel aardig spel as far as strategy goes. Ik heb eerder 1701 en 1602 gespeeld, dit is weer een heerlijk vervolg. Alleen jammer dat je na een uur eruit gekickt wordt in de demo... Achja. Zoals eerder gezegd, eindelijk weer een kwalitatief echt goede pc game.
Verwijderd
Dit zal weer eens een game zijn die ik legaal ga aanschaffen, heerlijk lekker rommelen weer!
Morgen maar even naar de Bart Smit, die schijnt 'm al sinds Zaterdag te verkopen!
Morgen maar even naar de Bart Smit, die schijnt 'm al sinds Zaterdag te verkopen!
Op de site van Bart Smit staat toch echt dat ie pas de 25ste wordt verwacht.Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 19:36:
Dit zal weer eens een game zijn die ik legaal ga aanschaffen, heerlijk lekker rommelen weer!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
het kan dat een winkel hem al eerder erin legt aangezien ze hem wss al hebben binnen gekregen, maar vaak veranderen ze dit niet op de site aangezien ze hem eigenlijk niet mogen verkopen voor de 25ste
Ik wacht gewoon rustig tot donderdag, want dan verwacht ik hem rond 13.00 uur in mijn brievenbus
Ik wacht gewoon rustig tot donderdag, want dan verwacht ik hem rond 13.00 uur in mijn brievenbus
Verwijderd
Heb ´m er net gehaald, volledig op voorraad dus.The Dolf schreef op zondag 21 juni 2009 @ 19:43:
[...]
Op de site van Bart Smit staat toch echt dat ie pas de 25ste wordt verwacht.
Voor hoeveel? Ik heb het spel op Engelse website besteld voor 28 Euro inclusief verzendkosten, hij zal bij Bart Smit wel stuk(je) duurder zijn?Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:47:
[...]
Heb ´m er net gehaald, volledig op voorraad dus.
ik gok voor de prijs van 49,95 zoals op de site staat, aangezien de winkel prijs daar zker niet onder zal liggen
Even een vraagje voor degenen die hem al gekocht hebben (of iemand die het zeker weet) Zit er nou wel of geen multiplayer functie in anno 1404? Ik heb hem al gereserveerd bij bart smit en kan hem eigenlijk dus ophalen. Maar als er geen multiplayer functie inzit zal ik er nog eens over nadenken.
Moet je hem ook niet downloaden hé... maar er zit (nog) geen MP in.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Ik zag een review op Gamespot (leek me niet echt een diepgaande review) waarin de reviewer zei dat het nogal veel micromanagement is. Dus je moet echt constant op alle details letten, anders loopt het mis. Nou is dit genre een beetje nieuw voor me en ik zit eigenlijk meer op wat ontspannen gameplay te wachten dan op neurotisch gemiereneuk, dus eh... hoe ontspannen is dit spel eigenlijk?
Ik ga (als ik tijd heb) vanavond de demo installeren (had ik niet eerder gedaan omdat ik bang was dat ik het super zou vinden en dat ik dan vervolgens heel lang moest wachten totdat de game uit is... maar dat valt dus mee), maar ik weet niet in hoeverre de demo een goed beeld geeft van het spel zodra je wat verder komt. Ik denk dat ik dat ene uur wat je krijgt alleen al nodig heb om de eerste basics wat onder de knie te krijgen... en dan weet ik dus mss nog niet echt of het wat voor mij is.
Ik ga (als ik tijd heb) vanavond de demo installeren (had ik niet eerder gedaan omdat ik bang was dat ik het super zou vinden en dat ik dan vervolgens heel lang moest wachten totdat de game uit is... maar dat valt dus mee), maar ik weet niet in hoeverre de demo een goed beeld geeft van het spel zodra je wat verder komt. Ik denk dat ik dat ene uur wat je krijgt alleen al nodig heb om de eerste basics wat onder de knie te krijgen... en dan weet ik dus mss nog niet echt of het wat voor mij is.
Anno kan één van de meest ontspannende games ooit zijn. De demo heb ik kunnen spelen met alleen me muis (2 knoppen). Tuurlijk hoe verder je komt heb je meer inwoners die dingen willen, meer eilanden waar je materiaal op beheerd en meer handelsroute. Maar het hele idee is juist dat alles soepel blijft lopen zodat je eindigt met 100.000 (oid) bewoners van het hoogste soort die je helemaal tevreden houd!
Micromanagement houd in dit geval (i.t.t tot WCIII) niet in dat je als een gek special abbility's zit aan te klikken op units en je units moet levelen, snel je tech tree moet doen, moet creepen etc.
Het houd gewoon in dat je in de gaten moet houden dat alles soepel loop, handelswegen goed lopen, je inwoners tevreden zijn
.
Gewoon lekker kopen, heb je er spijt van na een dag of twee, drop een berichtje in het topic dat je het kan versturen voor 5 euro onder de huidige prijs -35 euro.
Micromanagement houd in dit geval (i.t.t tot WCIII) niet in dat je als een gek special abbility's zit aan te klikken op units en je units moet levelen, snel je tech tree moet doen, moet creepen etc.
Het houd gewoon in dat je in de gaten moet houden dat alles soepel loop, handelswegen goed lopen, je inwoners tevreden zijn
Gewoon lekker kopen, heb je er spijt van na een dag of twee, drop een berichtje in het topic dat je het kan versturen voor 5 euro onder de huidige prijs -35 euro.
[ Voor 38% gewijzigd door MrVegeta op 22-06-2009 14:27 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik vind het echt jammer dat er geen multiplayer mode inzit.MrVegeta schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:15:
Moet je hem ook niet downloaden hé... maar er zit (nog) geen MP in.
@j van e
Vroeger kocht ik een keer anno 1503 en ik had nog nooit zulke games gespeeld. Ik snapte er voor ik begon dus niet veel van, maar in de anno serie is alles lekker rustig en alles wordt duidelijk uitgelegd. Verder over het micromanagement.
Op het begin zal je heel rustig doen en je bijvoorbeeld niet druk maken over hoeveel belasting je inwoners betalen, maar zodra je de moeilijkheidsgraad omhoog gooit begin je daar wel mee. In het begin gaat dus alles ook gewoon goed, maar zodra je meer ervan wordt weet je gewoon hoe je meer inkomsten kan generen en dus sneller kan opbouwen.
De instap is dus zeer rustig en duidelijk, maar zodra je ervarener bent kan je gewoon nog super veel meer.
Vroeger kocht ik een keer anno 1503 en ik had nog nooit zulke games gespeeld. Ik snapte er voor ik begon dus niet veel van, maar in de anno serie is alles lekker rustig en alles wordt duidelijk uitgelegd. Verder over het micromanagement.
Op het begin zal je heel rustig doen en je bijvoorbeeld niet druk maken over hoeveel belasting je inwoners betalen, maar zodra je de moeilijkheidsgraad omhoog gooit begin je daar wel mee. In het begin gaat dus alles ook gewoon goed, maar zodra je meer ervan wordt weet je gewoon hoe je meer inkomsten kan generen en dus sneller kan opbouwen.
De instap is dus zeer rustig en duidelijk, maar zodra je ervarener bent kan je gewoon nog super veel meer.
Ik kan die hele review op Gamespot anders niet vinden?Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:21:
Ik zag een review op Gamespot (leek me niet echt een diepgaande review) waarin de reviewer zei dat het nogal veel micromanagement is. Dus je moet echt constant op alle details letten, anders loopt het mis. Nou is dit genre een beetje nieuw voor me en ik zit eigenlijk meer op wat ontspannen gameplay te wachten dan op neurotisch gemiereneuk, dus eh... hoe ontspannen is dit spel eigenlijk?
Ik zat net ff mijn mail te checken en ik zag een mailtje van ubisoft over anno 1404 en daarin stond een trailer die uitleg gaf over een of ander Harbor system. Nu ik die trailer heb gezien wordt de game alleen maar leuker, aangezien het mogelijk is je eigen haven flink aante passen, en dan niet alleen op land, maar ook gebouwen (zoals pakhuizen en verdedigingstorens) op het water kan plaatsen. Hierdoor is je haven dus makkelijker te verdedigen en fijner voor handelen.
Dit vind ik alweer een dik pluspunt aan anno 1404.
Btw de trailer is hier te vinden: http://anno.uk.ubi.com/pc...Anno_Tutorial_Harbour.flv
Dit vind ik alweer een dik pluspunt aan anno 1404.
Btw de trailer is hier te vinden: http://anno.uk.ubi.com/pc...Anno_Tutorial_Harbour.flv
Verwijderd
Wat ik heb gezien (en niet gelezen) was een onderdeel van Crosshair. Zoals ik al zei was het geen diepgaande review (eerder een handson): de vrouw die het spel bespreekt had anderhalf level of zo gespeeld. Maar zij vond het wel erg veel werk allemaal... Het Anno 1404 verhaal begint rond de 6 minuten.Outlandos schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:46:
[...]
Ik kan die hele review op Gamespot anders niet vinden?
Verwijderd
Zo te zien is er nu een werkende demo-extender uit, dus je kan wat langer dan een uur spelen. Enige nadeel is dat je nog steeds niet kan saven. En uiteraard kan je niet veel meer extra's bouwen omdat je geen tavern kan bouwen.
Ik heb nu wel wat meer van de orient gezien en ook nomaden huizen kunnen bouwen. Blijkt alleen dat die gasten geen vis eten
De trade-routes opzetten ziet er ook erg duidelijk uit, zodat je dalijk weer heel mooi allerlei productie-eilandjes kan gaan maken en dan heel makkelijk de goederen verschepen naar je hoofdeiland.
De enige quests die ik tot nu toe gekregen heb in het spelen hadden wel een heel hoog "waar is wally" gehalte. Moet je ineens een assassin vinden die ergens (je zie een rode punt op de minimap) rondloopt.
Maar goed dat ik de collector's edition besteld heb, hoop alleen wel dat ik hem ook voor de echte release-date al kan ophalen
@ J van E, probeer zeker de demo. Afhankelijk van wat je in deze game zoekt kan het een echt superspel zijn. Als je bijv. relax een hele colonie wilt opbouwen zonder tegenstander dan is dat best mogelijk. Dan kan je zo rustig mogelijk uitbreiden en hoef je je van niemand te haasten.
Ik heb nu wel wat meer van de orient gezien en ook nomaden huizen kunnen bouwen. Blijkt alleen dat die gasten geen vis eten
De trade-routes opzetten ziet er ook erg duidelijk uit, zodat je dalijk weer heel mooi allerlei productie-eilandjes kan gaan maken en dan heel makkelijk de goederen verschepen naar je hoofdeiland.
De enige quests die ik tot nu toe gekregen heb in het spelen hadden wel een heel hoog "waar is wally" gehalte. Moet je ineens een assassin vinden die ergens (je zie een rode punt op de minimap) rondloopt.
Maar goed dat ik de collector's edition besteld heb, hoop alleen wel dat ik hem ook voor de echte release-date al kan ophalen
@ J van E, probeer zeker de demo. Afhankelijk van wat je in deze game zoekt kan het een echt superspel zijn. Als je bijv. relax een hele colonie wilt opbouwen zonder tegenstander dan is dat best mogelijk. Dan kan je zo rustig mogelijk uitbreiden en hoef je je van niemand te haasten.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 15:32 ]
@ Vash, Tijdens mijn uurtje spelen had ik al wat nomad's kunnen bouwen en die mensen willen idd geen vis, maar dadels.
Verder had ik 2 opdrachten gekregen van die gekke trade mensen, om bijvoorbeel met 3 ton ijzer aan boord te kijken of er op en bepaal eiland een schat ligt ofzoiets
Verder had ik 2 opdrachten gekregen van die gekke trade mensen, om bijvoorbeel met 3 ton ijzer aan boord te kijken of er op en bepaal eiland een schat ligt ofzoiets
Verwijderd
Ga ik zeker doen. Klinkt goed!Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:29:
Ik heb de final binnen gekregen!
Ik ben reviewer (en PR-contactpersoon) voor een website, dus ik heb hem volledig legaal gekregen.
Helaas mag ik hem nog niet spelen, moet hem eerlijk verdelen onder rest van de crew
Ik ben reviewer (en PR-contactpersoon) voor een website, dus ik heb hem volledig legaal gekregen.
Helaas mag ik hem nog niet spelen, moet hem eerlijk verdelen onder rest van de crew
Een reviewer op een site, wees duidelijk man! Ben wel benieuwd
.
wtfVerwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:20:
[...]
Wat ik heb gezien (en niet gelezen) was een onderdeel van Crosshair. Zoals ik al zei was het geen diepgaande review (eerder een handson): de vrouw die het spel bespreekt had anderhalf level of zo gespeeld. Maar zij vond het wel erg veel werk allemaal... Het Anno 1404 verhaal begint rond de 6 minuten.

Gaat het dan om de Duitse of om de internationale versie?Cubic X schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:36:
Ik heb de final binnen gekregen!![]()
![]()
Ik ben reviewer (en PR-contactpersoon) voor een website, dus ik heb hem volledig legaal gekregen.![]()
Gezocht!
Router
Verwijderd
Net de demo gespeeld. Een klein uurtje. Is wel ff wennen... Ik heb van alles en nog wat gedaan en de eerste missie gehaald, maar ik heb half niet door hoe...!
Zag er wel netjes uit, hoor!
De verpakking is Nederlands, dus ik verwacht dat het spel of Nederlands of Engels isThe Dolf schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:18:
[...]
Gaat het dan om de Duitse of om de internationale versie?
Maar ik heb hem nog niet opengemaakt
Heb de game sinds gister, enige winkel die hem verkocht was de Bart Smit trouwens,
FRS & Dynabyte etc.. hadden hem nog niet.
Heb wel al een vraag, soms verdwijnen er recourses uit me warenhuis zonder verklaarbare reden.
En dit in een stad die ik net ben begonnen. Soms verdwijnd er hout, terwijl ik niks bouw, en naar mijn weten geen industrie heb die hout gebruikt. Ook zag ik dat de tools uit me warenhuis minder werden, terwijl ik niks aan het bouwen was, heeeel vaag .
Iemand die weet wat ik over het hoofd zie ?
FRS & Dynabyte etc.. hadden hem nog niet.
Heb wel al een vraag, soms verdwijnen er recourses uit me warenhuis zonder verklaarbare reden.
En dit in een stad die ik net ben begonnen. Soms verdwijnd er hout, terwijl ik niks bouw, en naar mijn weten geen industrie heb die hout gebruikt. Ook zag ik dat de tools uit me warenhuis minder werden, terwijl ik niks aan het bouwen was, heeeel vaag .
Iemand die weet wat ik over het hoofd zie ?
[ Voor 0% gewijzigd door KunDun op 23-06-2009 12:13 . Reden: typo ]
Je huizen graden up! Ben net door de stad geweest en de ene BS had alle 3 (...) exemplaren al verkocht en de andere ging ze pas de 25e verkopen!
Net ff gebeld met de BS leeuwarden, daar hadden ze nog eentje liggen voor mij! Moet er toch langs toevallig,
Net ff gebeld met de BS leeuwarden, daar hadden ze nog eentje liggen voor mij! Moet er toch langs toevallig,
[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 23-06-2009 12:20 ]
Verwijderd
Zit er een beetje goede handleiding/tutorial bij het spel? Ik heb dus de demo een uur gespeeld, maar heb half niet door hoe ik alles voor elkaar gekregen heb... Ik ben natuurlijk een beginneling met een spel als dit, maar toch... Ik vond het trouwens best veel micro managemnet inderdaad. Ik bedoel, je moet van elke huisje zo ongeveer in de gaten houden wat er gebeurt en of het goed loopt. En dat was nog maar het begin...! Maar goed, daar zal je vanzelf wel ingroeien...
Bij Anno 1701 zat een uitgebreide handleiding, en ik dacht ook een tuturial.
Tja, huizen micromanagen. Je moet idd per huis nagaan of ze bv een chapel hebben, maar dat is een kwestie van de chapels selecteren en kijken welke huizen er niet onder vallen. Voor resources hoef je alleen 1 huis te checken, dan zie je zo of iedereen voedsel heeft (en welk niveau). Moet je wel het juiste niveau huis pakken, cottages gebruiken geen cloth enzo.
Tja, huizen micromanagen. Je moet idd per huis nagaan of ze bv een chapel hebben, maar dat is een kwestie van de chapels selecteren en kijken welke huizen er niet onder vallen. Voor resources hoef je alleen 1 huis te checken, dan zie je zo of iedereen voedsel heeft (en welk niveau). Moet je wel het juiste niveau huis pakken, cottages gebruiken geen cloth enzo.
Dan wacht ik rustig op mijn bestelling uit Engeland, want dat is bijna de helft goedkoperHogader schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:54:
ik gok voor de prijs van 49,95 zoals op de site staat, aangezien de winkel prijs daar zker niet onder zal liggen
Betaal je dan onder rembours? Het kan ook anders, maar dan zou je weer alles moeten annuleren etc.
Ik wacht ook rustig donderdag af, want dan ligt hij vanzelf in de brievenbus.
btw het verdwijen van resources is wss gewoon het upgraden van de huizen, dat is gewoon normaal. Daarom laat ik huizen vaak pas upgraden wanneer ik het zeg, om te voorkomen dat al mijn resources weg zijn wanneer ik een belangrijk gebouw moet plaatsen.
btw het verdwijen van resources is wss gewoon het upgraden van de huizen, dat is gewoon normaal. Daarom laat ik huizen vaak pas upgraden wanneer ik het zeg, om te voorkomen dat al mijn resources weg zijn wanneer ik een belangrijk gebouw moet plaatsen.
-Bij 1404 heb ik geen tutorial ontdekt, bij de campaign legt een character wel steeds uit( of vraagt ) wat de volgende stap is.Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:05:
Zit er een beetje goede handleiding/tutorial bij het spel? Ik heb dus de demo een uur gespeeld, maar heb half niet door hoe ik alles voor elkaar gekregen heb... Ik ben natuurlijk een beginneling met een spel als dit, maar toch... Ik vond het trouwens best veel micro managemnet inderdaad. Ik bedoel, je moet van elke huisje zo ongeveer in de gaten houden wat er gebeurt en of het goed loopt. En dat was nog maar het begin...! Maar goed, daar zal je vanzelf wel ingroeien...
-De handleiding beslaat 4 blz ( dus 8 kantjes
-Micro valt opzich wel mee. Je huisjes hebben een bepaald level. Dit level bepaald wat ze nodig hebben en dat is voor alle huisjes van dat soort. Het kan wel zo zijn dat de kerk (of ander gebouw) buiten de "loopafstand" van de inwoners valt.
Met resources is het wel handig om in je warenhuis te kijken. Daar verschijnen pijltjes die aangeven of een resource minder wordt of meer( er verschijnt ook een tooltip ). Dus daar kan je de resources voor je hele dorp/stad in de gaten houden.
Nee natuurlijk niet, rembours is duur, je krijgt um gewoon door de brievenbus.Hogader schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:25:
Betaal je dan onder rembours? Het kan ook anders, maar dan zou je weer alles moeten annuleren etc.
ja, maar aangezien je zei: Dan wacht ik rustig op mijn bestelling uit engeland. Hieruit dacht ik dat je die nog makkelijk zou kunnen annuleren zonder om je geld terug te moeten vragen.
Kan ook, ze halen pas geld van mijn creditcard vlak voor ze het spel versturen.Hogader schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:01:
ja, maar aangezien je zei: Dan wacht ik rustig op mijn bestelling uit engeland. Hieruit dacht ik dat je die nog makkelijk zou kunnen annuleren zonder om je geld terug te moeten vragen.
aah ja creditcard, dat kun je gewoon makkelijk blokkeren voordat het van je rekening wordt afgehaald idd.
Heb em ook net gehaald! Bart Smit Enschede. Demo was me al goed bevallen, Anno is echt mijn spelreeks.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
hoeft niet te blokkeren, op de site kun je nog gewoon annulerenHogader schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:04:
aah ja creditcard, dat kun je gewoon makkelijk blokkeren voordat het van je rekening wordt afgehaald idd.
Er zijn dus al mensen die het spel hebben?
Kunnen jullie melden of er nou nog een LAN multplayer inzit of een Head to head modus?
Of dat er echt met geen mogelijkheid met iemand anders kan gespeeld worden.
Kunnen jullie melden of er nou nog een LAN multplayer inzit of een Head to head modus?
Of dat er echt met geen mogelijkheid met iemand anders kan gespeeld worden.
"The two most common elements in the universe are hydrogen and stupidity."
Ik heb het spel nog niet, maar als er geen multiplayer inzit gok ik dat deze net als met (volgens mij anno 1503) later wordt toegevoegd met een patch ofzo.
Ik kan het mis hebben, maar dat denk ik.
Ik hoop toch wel dat in multiplayer inkomt, hoewel bij anno 1701 haast nooit mensen online waren, maar een LAN mode is toch wel noodzakelijk bij ANNO.
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens een LAN Mode is echt nodig omdat het gewoon echt leuk is om over LAN te spelenSimmity schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:27:
Ik hoop toch wel dat in multiplayer inkomt, hoewel bij anno 1701 haast nooit mensen online waren, maar een LAN mode is toch wel noodzakelijk bij ANNO.
Kunnen jullie misschien wat screens posten van jullie nederzettingen in de final?
"Failed to initialize DirectX" nieuwste DX geinstalled "you have DX installed". Demo start wel op. Tja... Oh, demo start opeens ook niet meer op.
[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 23-06-2009 20:12 ]
Ja dat is dus het punt, bij 1503 hebben ze ongeveer een jaar gezegd dat ze het toe zouden voegen maar volgens mij is het er nooit ingekomen, kan me iets herinneren van een nieuws bericht dat vanwege complicaties het er niet in kon.Hogader schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:18:
Ik heb het spel nog niet, maar als er geen multiplayer inzit gok ik dat deze net als met (volgens mij anno 1503) later wordt toegevoegd met een patch ofzo.
Maar hoop het idd dat het hier wel in zet.
"The two most common elements in the universe are hydrogen and stupidity."
Wat een onzin, kan de game niet booten. Heb net gereinstalled. Pff.
Dat zal zker gebeuren denk ik, aangezien ze er zker mooi uitgaan zien met het nieuwe haven systeemOutlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:45:
Kunnen jullie misschien wat screens posten van jullie nederzettingen in de final?
Verwijderd
Ik heb net weer even gespeeld, en nu in de 'vrije mode'. Het wordt al leuker. Ik heb nu ook F1 ontdekt en daar zat ik met smart op te 'wachten': ik miste het nogal om niet vrijer te kunnen rondkijken in m'n stadje. Het is wel jammer dat je tijdens het spelen zelf in een vaste hoek zit. Alhoewel ik moet zeggen dat ik, als ik echt aan het werk ben, automatisch is het hoogste standpunt zit... toch wel zo overzichtelijk.
Ja, m'n creditcard begint al te kriebelen...
Hoe bedoel je met een vaste hoek. Bedoelje daar de hoogte mee of de richting waar je heenkijkt. Aangezien het laatste te veranderen is door op de middelmuisknop te drukken
Verwijderd
Zit er native multi-monitor support in? (a la Supreme Commander)
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 22:12 ]
dat zou handig zijn, maar in supreme commander vond ik er nog wat bugs in zitten, echter in Codename Panzers Cold War waren die problemen weg en werkte native multi-monitor perfect. Ik gok echter dat het er niet in zal zitten.
Verwijderd
Oooo...! Ik dacht dat je alleen rond kon draaien met X en Y en inzoomen... Ik zal de volgende keer eens kijken wat er gebeurt als ik op de middelmuisknop klik...Hogader schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:11:
Hoe bedoel je met een vaste hoek. Bedoelje daar de hoogte mee of de richting waar je heenkijkt. Aangezien het laatste te veranderen is door op de middelmuisknop te drukken
Net de demo gespeeld, zo'n uur vliegt voorbij. Dit is echt zo'n spel dat als ik er éénmaal aan begin ik zo 4/5 uur speel en dan ineens besef dat ook ikzelf eten en drinken nodig heb
.
Ik heb gister de demo eindelijk rustig kunnen spelen. Ik ben een grote fan van Anno 1503 en vooral 1701!
Eerst maar begonnen met de campaign mode. Begin vond ik behoorlijk irritant, burgemeester van de stad met de kathedraal wilde dat ik zijn dronken bouwmeester zocht en bleef vragen of ik em al gevonden had. Uit frustratie omdat ik hem niet kon vinden heb ik na 3 minuten mijn hoofdtelefoon afgezet
. Toen na 10 minuten zoeken zag ik hem liggen naast een parkje, nadat ik erop had geklikt kreeg ik 1500 gold en honour
.
Dat is dus een nieuw element in het spel waarvan ik niet weet of ik er blij mee ben, je moet inwoners in een drukke stad zien te vinden die allemaal reteklein zijn...
Goed na dat kritische stukje nu hoe geweldig ik de rest van het spel vind. Ik ben na de eerste campaignmissie gestopt en begonnen aan een open play missie. Prachtig, ik ben niet echt een campaign speler en speel liever rustig aan om zo een grootse stad op te bouwen!
Opzich is de gameplay grotendeels zoals Anno 1701 net zoals de graphics. Echter vind ik het Oriental onderdeel wat de hebben toegevoegd werkelijk fantastisch, het brengt een hele strategiebepaling met zich mee, omdat je water nodig hebt om zo dadels/spices etc te verbouwen. Ook het feit dat je niet meer alle huizen tot het hoogste niveau kunt upgraden vind ik goed bedacht, op deze manier worden de steden veel realistischer en krijgen ze een bepaalde dynamiek mee. Hierbij vond ik de eilanden in de demo wel vrij klein om mijn superstad op de bouwen
. De open play map is trouwens telkens hetzelfde en wordt niet gegenereerd.
Ook de haven functionaliteit is volledig gewijzigd, nadat ik een x aantal citizens in mijn stad had kreeg ik de mogelijkheid om kades te bouwen met allerlei havengebouwen, defence, harbour master etc. Op deze manier kun je gigantische Rotterdam Maasvlakte havens gaan bouwen, dit lijkt me heel tof in het retail spel, zo wordt de nadruk nog meer gelegd op zee handel..of oorlog!
Ik heb het spel net gekocht op play.com voor € 32,50. Ik zag op Steam en in overige nederlandse winkels dat Anno 1404 49,99 kost, naar mijn mening te duur voor welk spel dan ook. Ik vind € 32,50 een redelijke prijs en vraag me dan ook af of Play.com bijlegd of dat de andere winkels grof geld verdien...
Eerst maar begonnen met de campaign mode. Begin vond ik behoorlijk irritant, burgemeester van de stad met de kathedraal wilde dat ik zijn dronken bouwmeester zocht en bleef vragen of ik em al gevonden had. Uit frustratie omdat ik hem niet kon vinden heb ik na 3 minuten mijn hoofdtelefoon afgezet
Dat is dus een nieuw element in het spel waarvan ik niet weet of ik er blij mee ben, je moet inwoners in een drukke stad zien te vinden die allemaal reteklein zijn...
Goed na dat kritische stukje nu hoe geweldig ik de rest van het spel vind. Ik ben na de eerste campaignmissie gestopt en begonnen aan een open play missie. Prachtig, ik ben niet echt een campaign speler en speel liever rustig aan om zo een grootse stad op te bouwen!
Opzich is de gameplay grotendeels zoals Anno 1701 net zoals de graphics. Echter vind ik het Oriental onderdeel wat de hebben toegevoegd werkelijk fantastisch, het brengt een hele strategiebepaling met zich mee, omdat je water nodig hebt om zo dadels/spices etc te verbouwen. Ook het feit dat je niet meer alle huizen tot het hoogste niveau kunt upgraden vind ik goed bedacht, op deze manier worden de steden veel realistischer en krijgen ze een bepaalde dynamiek mee. Hierbij vond ik de eilanden in de demo wel vrij klein om mijn superstad op de bouwen
Ook de haven functionaliteit is volledig gewijzigd, nadat ik een x aantal citizens in mijn stad had kreeg ik de mogelijkheid om kades te bouwen met allerlei havengebouwen, defence, harbour master etc. Op deze manier kun je gigantische Rotterdam Maasvlakte havens gaan bouwen, dit lijkt me heel tof in het retail spel, zo wordt de nadruk nog meer gelegd op zee handel..of oorlog!
Ik heb het spel net gekocht op play.com voor € 32,50. Ik zag op Steam en in overige nederlandse winkels dat Anno 1404 49,99 kost, naar mijn mening te duur voor welk spel dan ook. Ik vind € 32,50 een redelijke prijs en vraag me dan ook af of Play.com bijlegd of dat de andere winkels grof geld verdien...
Verwijderd
Ik denk het laatste...Damasta schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:47:
Ik vind € 32,50 een redelijke prijs en vraag me dan ook af of Play.com bijlegd of dat de andere winkels grof geld verdien...

Bij www.sendit.com kost ie €30.24 incl. verzendkosten. Al meerdere keren iets besteld, ongeveer even snel als www.play.com.
Verwijderd
Ik zie bij sendit zelfs 27.49 staan, incl delivery...? Zo bespaar je wel heel veel! Bedankt voor de tip, trouwens, want ik zie er nog meer leuks staan (ARMA II voor 29,99 en diverse Beatles-spullen!JBrennan schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:26:
Bij www.sendit.com kost ie €30.24 incl. verzendkosten. Al meerdere keren iets besteld, ongeveer even snel als www.play.com.
Eerste topic waar ik een bookmark voor maak! Het ziet ernaar uit dat dit eindelijk een spel voor mij is waarin m'n HD4870 aan zijn recht komt (1680x1050). Heeft iemand ervaring hiermee?
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
overkill, waarschijnlijk zal het trouwens ten opzichte van meeste games, meer van je cpu vragen.deblaauwn schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:20:
Eerste topic waar ik een bookmark voor maak! Het ziet ernaar uit dat dit eindelijk een spel voor mij is waarin m'n HD4870 aan zijn recht komt (1680x1050). Heeft iemand ervaring hiermee?
Dat is naar de UKVerwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:06:
[...]
Ik zie bij sendit zelfs 27.49 staan, incl delivery...? Zo bespaar je wel heel veel! Bedankt voor de tip, trouwens, want ik zie er nog meer leuks staan (ARMA II voor 29,99 en diverse Beatles-spullen!)
Klopt, play.com verstuurd wel gratis naar de EU. Moest vorige keer voor Assissins Creed wel twee weken wachten dus misschien ga ik hem toch dalijk halen bij de Bart Smit voor 49,99. What to do!!! Wachten of gamen.....
download de demo?deblaauwn schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:20:
Nou ja, kan ik nog wat langer vooruit... maar hoezo veel CPU? Op zich leek me er vrij veel grafisch 'geweld' in zitten, zeker na mensen die zeggen dat het een slideshow wordt als ze 'postcard'-plaatjes schieten.rubbieus schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:31:
[...]
overkill, waarschijnlijk zal het trouwens ten opzichte van meeste games, meer van je cpu vragen.
En die demo ga ik ook maar dowloaden, ja
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Verwijderd
Ja, da's ook mijn probleem elke keer... Ik zou 'm 't liefste nu willen hebben, maar ja... zowat 20 euro besparen is ook leuk. Daar kan ik dan zowat weer ARMA II voor kopen bij dezelfde winkel... In had ook een hele tijd Fuel nog op het oog: als ik deze drie games zou bestellen, zou ik er in feite eentje (dik) gratis krijgen!!! En geduld is een schone zaak...Damasta schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:48:
Klopt, play.com verstuurd wel gratis naar de EU. Moest vorige keer voor Assissins Creed wel twee weken wachten dus misschien ga ik hem toch dalijk halen bij de Bart Smit voor 49,99. What to do!!! Wachten of gamen.....

Toevallig moest ik vanmorgen even naar de dichtsbijzijnde stad, en daar zag ik bij de Bart Smit anno 1404 ook al liggen. Wat me wel direct opviel is dat ze het daar wel slim aanpakken en altijd een smoesje hebben mocht er door de uitgever geklaagd worden dat de game er te vroeg in de schappen lag.
Onder iedere game zit dan zon prijskaartje en alleen maar bij anno 1404 hing er geen prijskaartje onder. Als er dus geklaagd wordt zeggen ze gewoon dat het een foutje was met vullen. Vrij slim.
Achja ik heb de nederlandse economie gewoon gestimuleerd door hem gewoon voor 40 euri's bij 12game.com te bestellen.
Onder iedere game zit dan zon prijskaartje en alleen maar bij anno 1404 hing er geen prijskaartje onder. Als er dus geklaagd wordt zeggen ze gewoon dat het een foutje was met vullen. Vrij slim.
Achja ik heb de nederlandse economie gewoon gestimuleerd door hem gewoon voor 40 euri's bij 12game.com te bestellen.
Verwijderd
Kijk, da's nou een goede tussenoplossing: iets duurder, maar ook iets sneller.Hogader schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:01:
Verwijderd
12game levert bij mij altijd op de dag van release thuis. Play daarentegen duurt altijd ffies. Anno heb ik nu bij de lokale PC-boer gekocht, was gewoon de goedkoopste met de collector's editionVerwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:06:
[...]
Kijk, da's nou een goede tussenoplossing: iets duurder, maar ook iets sneller.
Wat ik belachelijk vind is het gelimiteerd kunnen installeren...je kan hem maar 3x installeren. Dus 2x je pc formatteren en je bent de klos. Een leuk lesje 'hoe werken we downloaders in de hand'

Zoiets kunnen we toch niet maken?Cubic X schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:18:
Wat ik belachelijk vind is het gelimiteerd kunnen installeren...je kan hem maar 3x installeren. Dus 2x je pc formatteren en je bent de klos. Een leuk lesje 'hoe werken we downloaders in de hand'
zoiets is echt te bespottelijk waardoor ik hem nu al niet ga kopen...
Usually you can activate your game on initially three different PC configurations - after those activations are used up you can simply contact the support team who will increase activation limits
(uit de originele handleiding)
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
dit is weer de gebruikelijk DRM waarmee uitgevers zelf zorgen dat er meer gedownload word. ik krijg origineel morgen als het goed is binnen, maar ik download denk ik ook maar een ander ding zodat ik altijd kan blijven installen
kijk dat is dan beter, en opzich een goede oplossing.Flyduck schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:39:
Usually you can activate your game on initially three different PC configurations - after those activations are used up you can simply contact the support team who will increase activation limits
Maar ik dacht dat Ubisoft tegenwoordig zo slim is om ook alleen maar een serial activatie op een online gedeelte te doen. in dit geval dus over de statstracker
Nee, echt?Cubic X schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:18:

EDIT:
Kijk, dat is beter!Flyduck schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:39:
[ Voor 26% gewijzigd door Krentenbol op 24-06-2009 17:45 ]
boeiend! nooit last van gehad met Bioshock en ook nooit last van gehad met Mass Effect. Vaak gooien ze die DRM er toch af na een jaar. En als je iedere week je OS wilt herinstallen, gooi dan games op een andere partitie oid. als je zovaak installeert weet je ook vast wel hoe dát moet 
en dan nog; mocht je er echt last van hebben, dan weet iedereen op dit forum daar ook wel een oplossing voor
en dan nog; mocht je er echt last van hebben, dan weet iedereen op dit forum daar ook wel een oplossing voor
[ Voor 17% gewijzigd door JBrennan op 24-06-2009 17:52 . Reden: eerst lezen, dan submitten ]
Het is vervelend dat ze die DRM erin hebben gezet, maar meestal kan je met 3 activaties toch wel een redelijke tijd vooruit, de game koop ik toch en als de activaties op zijn stuur je toch even een mailtje.
In de enquete van vanochtend kreeg ik ergens de vraag wat ik het in de addon wil hebben mocht die er komen. Dus maar netjes op multiplayer geklikt
.
Ben nu bezig met m'n stadje en zit op 4k, stelt m'n grote vriend voor om een historic warehouse te maken. Dus ik dat ding neergezet fase 1 afgerond en bij fase 2, tsja je mag niet verder je moet eerst eventjes 1190 nobleman bij elkaar schrapen.
.
Maargoed voor de rest wel aardig, ik moet alleen nog de productie goed kunnen balanceren.

Ben nu bezig met m'n stadje en zit op 4k, stelt m'n grote vriend voor om een historic warehouse te maken. Dus ik dat ding neergezet fase 1 afgerond en bij fase 2, tsja je mag niet verder je moet eerst eventjes 1190 nobleman bij elkaar schrapen.

Maargoed voor de rest wel aardig, ik moet alleen nog de productie goed kunnen balanceren.
Vrijdag wordt mijn copy verzonden, het zal ongeveer een week duren voor ie hier is! Dit alles wel voor maar 28 Euro! 
Edit: nou ga ik toch twijfelen, ik ben van het weekend vrij en als ik wat te spelen heb dan.. ik ben wel 15 euro duurder uit hier in Nederland..
Edit: nou ga ik toch twijfelen, ik ben van het weekend vrij en als ik wat te spelen heb dan.. ik ben wel 15 euro duurder uit hier in Nederland..

[ Voor 39% gewijzigd door outlandos op 24-06-2009 18:36 ]
Ach. Het kan zelfs goedkoper zijn als je hem in NL haalt. Met dit weer ga je ipv anno te spelen op het terras hangen en dat is toch iets duurder dan die EUR 15.Outlandos schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:24:
[ Voor 0% gewijzigd door The Dolf op 24-06-2009 19:17 . Reden: achterlijke dt fout. ]
Gezocht!
Router
Hier in downtown Sittard was hij nergens te krijgen, ook niet bij de Bart Smit. De lokale gamestore had hem wel in de rekken liggen maar was uitverkocht, ze hadden alleen de SE voor 70 euro, en ik zou niet weten wat ik daarmee moet.
Dat is de reden waarom ik hem net als Hogader bij 12game.com gekocht, dan heb ik em met een beetje geluk nog voor het weekend binnen, en dan kan ik eindelijke beginnen met gamen
.
Dat is de reden waarom ik hem net als Hogader bij 12game.com gekocht, dan heb ik em met een beetje geluk nog voor het weekend binnen, en dan kan ik eindelijke beginnen met gamen
Toch maar bij 12game.com besteld en die andere geannuleerd 
Ik spendeer liever 15 Euro meer dan dat ik 1 of 2 weken langer moet wachten. Zeker aangezien het vakantie is en ik de komende weken graag een spel als Anno wil gaan spelen!
Ik spendeer liever 15 Euro meer dan dat ik 1 of 2 weken langer moet wachten. Zeker aangezien het vakantie is en ik de komende weken graag een spel als Anno wil gaan spelen!
Ik heb de mijne besteld bij GCshop.nl Had daar nog een order openstaan en heb dat spel (want praktisch niet te leveren was) verruild voor Anno
Ik had me voorgenomen deze vakantie vaker naar buiten te gaan, maar met Anno in het vooruitzicht zie ik het somber in

Verwijderd
Ik heb net even de demo getest alles ging goed maar in de eerdere games die ik heb gespeeld(volgens mij alleen de eerste) was er altijd zoon knop waarmee je inwoners kon verbieden bouwmateriaal te gebruiken. Kan iemand me vertellen of deze knop nog bestaat en zo ja waar ik die kan vinden?
Verwijderd
Die knop is er wel, als je een huisje aanklikt, bovenin het opkomende schermpje. (volgens mij zo een twee drie uit mijn hoofd)
(waarin ik vroeg of een HD4870 nut had:)rubbieus schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:31:
[...]
overkill, waarschijnlijk zal het trouwens ten opzichte van meeste games, meer van je cpu vragen.
Volgens mij valt het nog wel mee met de overkill... heb de demo zojuist geprobeerd met alles op maximaal (8xAF enzo, alleen een of andere transparantie-optie niet want dat heeft DX10 nodig). Bij de 'postcard'-blik heeft hij er dan wel moeite mee, en over het algemeen zijn de framerates niet bijster hoog te noemen (25-35 ofzo). Op 1024x768 en lage kwaliteit vliegt dit omhoog, maar dan ziet het er niet uit.
Ik heb een 512 MB 4870, misschien dat 1 GB hier (dus) wel uitmaakt.
Overigens vind ik dat er vrij veel micromanagement in de campagne zit (Hoofdstuk 1 en 2), omdat het maar niet ophoudt met vraagstukken te regenen. Dit zal in het 'vrije spel' waarschijnlijk minder problematisch zijn.
Weet iemand trouwens of er ook een Nederlandstalige versie uitkomt?
Ik snap niet hoe je aan spices en indigo komt (zelf verbouwen). En quartz ook, ik heb daar helemaal geen gebouwen voor. Jammer dat er geen duidelijke handleiding bij zit...
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Orient waarschijnlijk, die moet je eerst blij maken etc en dan kan je die dingen wss pas.Flyduck schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:46:
Ik snap niet hoe je aan spices en indigo komt (zelf verbouwen). En quartz ook, ik heb daar helemaal geen gebouwen voor. Jammer dat er geen duidelijke handleiding bij zit...
@deblauwn,
wss ligt het id aan je 512mb geheugen van de gpu, aangezien hij dan op hogere resolutie's sterk in fps afneemt. Ik draai het zelf op een 8800GTS 640mb en die is juist goed op hogere resolutie's. De demo dan he, aangezien ik morgen mijn versie pas ontvang wss.
De versie die in nederland verkocht wordt is een Engelstalige game en een nederlandstalige handleiding.
Heb ik ook liever dan een nederlandse game, aangezien ik dat ingame zo slecht vind
[ Voor 12% gewijzigd door Hogader op 24-06-2009 22:51 ]
Verwijderd
Cubic X schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:18:

Ik was van plan om hem te gaan kopen, maar ik ga er denk nu nog een keertje over nadenken.
Wordt dit dan ook weer zo'n ***** spel dat je alleen kunt spelen als je een internetverbinding hebt (ook al speel je 100% offline)?
Serieus: welke ontzettende *** $#%^& lam**&^$$# komt er op het idee om zoiets erin te stoppen?
Anno 1701 heb ik gekocht, maar op m'n laptop heb ik altijd de illegale gebruikt, simpelweg omdat ik dan die verdraaide optische drive niet telkens hoefde op te zoeken (zit meestal 2e accu in die bay).
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 00:20 ]
@^^
Er staat in het handleiding boekje dat als je 3 installaties op zijn je gewoon kan mailen ofzo om nieuwe te krijgen, Je hoeft iig zker niet met internet te zitten wil je spelen. Ik ken eigenlijk geen een game waarbij dat moet.
Er staat in het handleiding boekje dat als je 3 installaties op zijn je gewoon kan mailen ofzo om nieuwe te krijgen, Je hoeft iig zker niet met internet te zitten wil je spelen. Ik ken eigenlijk geen een game waarbij dat moet.
Die moet je in het zuiden verbouwen. Je kan bij je handelspartner een document kopen wat je imago verhoogt bij de handelspartner in het zuiden. Die heeft bepaalde imago niveaus en geeft jouw bij niveau 1 de mogelijkheid om orient gebouwen te maken. Je moet dan een stadje bouwen van x inwoners en dan unlockt het gebouw voor spices en indigo.Flyduck schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:46:
Weet iemand hoe snel 12game.com levert? Op de dag van release (oftewel vandaag de deur uit). Of krijg ik Anno pas na het weekend
.
Gister de demo nog even gespeeld, jammer dat als net de economie etc een beetje begint te lopen je uit het spel wordt geflikkerd.
Gister de demo nog even gespeeld, jammer dat als net de economie etc een beetje begint te lopen je uit het spel wordt geflikkerd.
Verwijderd
wacht nog even met kopen, verwacht hem vandaag op of morgen op de gebruikelijke download sites wil hem eerst ff testen voordat ik hem echt koop
Verwijderd
Tjonge, interessante post.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:30:
wacht nog even met kopen, verwacht hem vandaag op of morgen op de gebruikelijke download sites wil hem eerst ff testen voordat ik hem echt koop

Was vanochtend toevallig ff bij de BS, maar ze hadden 'm nog niet... en ook de FRS niet (waar ik minder toevallig ook maar even naar binnen liep). Als 'ie er was had ik 'm mss wel gekocht, want dat wachten op de post is zoooooo vervelend...!
Wel jammer inderdaad dat er dus duidelijk geen goede handleiding en tutorial bij zit.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 11:39 ]
als je de campaign gaat spelen wordt het gewoon toch wel stukje voor stukje uitgelegd en je krijgt ook van die wikipedia achtige pagina's met tips volgens mij
Apart dat de ene BS hem wel heeft en andere weer niet. Dinsdag even in de BS in Dordrecht geweest en die had er zo een paar op voorraad liggen, maar ja 50 euro vind ik dan weer teveel als ik m ook voor 32,50 op play.com kan kopen. Dan maar even een weekje wachtenVerwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:38:
Was vanochtend toevallig ff bij de BS, maar ze hadden 'm nog niet... en ook de FRS niet (waar ik minder toevallig ook maar even naar binnen liep). Als 'ie er was had ik 'm mss wel gekocht, want dat wachten op de post is zoooooo vervelend...!
Net een mail ontvangen van 12game.com dat mijn anno 1404 is verstuurd, eerlijk vind ik dit wel 1 dag te laat aangezien ze mij van te voren hadden gezegd dat ik hem op de release dag in huis zou hebben. (heb dit na gevraagd via mail). De releasedag zou dan ook vandaag zijn, en zoals het er nu naar uit ziet krijg ik hem morgen pas. Het kan ook zijn dat aangezien hij nu al versturd is hij vanavond ofzo al in de brievenbus ligt maar dat verwacht ik niet.
In een andere post eerder in dit draadje las ik dat het geldt voor drie verschillende systeemconfiguraties, net zoals je Windows niet op drie verschillende computers kan installeren dus.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 00:19:
[...]
Wordt dit dan ook weer zo'n ***** spel dat je alleen kunt spelen als je een internetverbinding hebt (ook al speel je 100% offline)?
Jammer, had gedacht bij aanschaf dat 1GB wat overdreven zou zijn...wss ligt het id aan je 512mb geheugen van de gpu, aangezien hij dan op hogere resolutie's sterk in fps afneemt. Ik draai het zelf op een 8800GTS 640mb en die is juist goed op hogere resolutie's. De demo dan he, aangezien ik morgen mijn versie pas ontvang wss.
Tegenwoordig worden games op steeds hogere resoluties gespeeld. en hoe meer geheugen je gpu dus heeft hoe makkelijker het voor hem op hogere resoluties wordt, ofja hoe minder moeilijkdeblaauwn schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:54:
[...]
Jammer, had gedacht bij aanschaf dat 1GB wat overdreven zou zijn...
Ik heb het mailtje ook gekregen! Dat betekend dat we Anno morgen (een dag te laatHogader schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:30:
Net een mail ontvangen van 12game.com dat mijn anno 1404 is verstuurd, eerlijk vind ik dit wel 1 dag te laat aangezien ze mij van te voren hadden gezegd dat ik hem op de release dag in huis zou hebben. (heb dit na gevraagd via mail). De releasedag zou dan ook vandaag zijn, en zoals het er nu naar uit ziet krijg ik hem morgen pas. Het kan ook zijn dat aangezien hij nu al versturd is hij vanavond ofzo al in de brievenbus ligt maar dat verwacht ik niet.
Dit topic is gesloten.