[PC] Anno 1404 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 179.362 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

REDFISH schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:36:
Mensen, ik zit beetje vast in de campaign na die missie van die children. Ik moet 6 kinderen redden maar ik heb er maar 2 kunnen vinden. Het lijkt erop dat een boze arabier de corsairs ze vasthouden. Als ik op zijn haven klik zegt hij: children were part of the deal je krijgt ze niet. Maar ik kan zijn schepen niet eens aanvallen om hem boos te maken. Wat moet ik doen? Help. Ik kom ook niet aan glas, want ik heb geen quartz (nergens een mijn). Alleen een andere arabier verkoopt dit, maar is nog niet unlocked. Hoe kom ik in zijn gratie?
Je krijgt diplomatieke papieren van Lord Richard Nortwood ( :+ ) en daarmee krijg je prestige. Het kan ook zijn dat je die nog moet kopen met honour. Met die papieren moet je naar de grootvizier toe varen en dan vind hij je liev O+
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:29:
Volgens mij moet er dan ergens een schatzoeker zijn waar je een weg naartoe moet maken, net zo als met een klooster.

Ben ik de enige die last heeft van enorme framedrops zodra je een gebouw selecteert?
Nee hoor. Zie boven je.

[ Voor 16% gewijzigd door Krentenbol op 08-07-2009 19:49 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em gehaald, maar weet niet precies hoe. Ben je al vrienden met de grootvizier? Op een gegeven moment biedt hij aan een oorlogschip te leveren in ruil voor iets, kleding ofzo. Glas heb ik in de missie niet nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

soms is de campaign eenbeetje verwarrend, maar quests zijn samenhangend. Als het erop lijkt dat je een opdracht niet kan voltooien moet je de andere eerst proberen. Zo geldt dat ook voor die missie waar jij nu bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een werkende steenmijn. Er loopt een poppetje heen en ik zie dat de stenen meegenomen worden (3/5 wordt bv. 0/5). Vervolgens loopt de kerel naar de market building, leegt z'n kar, maar... er komen geen stenen bij in de marketplace! Ik heb die echt nodig voor een tavern. Moet ik de stenen soms ergens anders heenbrengen?

Trouwens, ben ondertussen 'zomaar even' alweer een dikke 2 en een half uur aan het gamen... Da's LANG geleden! :) (Speel trouwens het Elector scenario, wat lekker makkelijk schijnt te zijn...)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik ben inderdaad 1 keer naar die gast met die sultan gevaren met iets(gift) van northbrough (zo heet hij toch?) en toen had ik 50 prestige. Maar ik heb verder alleen een handelstreaty met hem. Maar goed dat is alleen voor quartz wat ik niet echt nodig heb, maar had ik het wel dan kon ik een church bouwen enzo, was misschien wel leuk.

Maar waar zitten die kids verstopt? Ik heb 2 van de 6. Er staat een missie open met iets met milk bij die pater. Ik had ook al milk gehaald, hij had eerst ooit es om 10 melk gevraagd, maar die heb ik al voldaan. Snap het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:14
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:29:
Ik heb een werkende steenmijn. Er loopt een poppetje heen en ik zie dat de stenen meegenomen worden (3/5 wordt bv. 0/5). Vervolgens loopt de kerel naar de market building, leegt z'n kar, maar... er komen geen stenen bij in de marketplace! Ik heb die echt nodig voor een tavern. Moet ik de stenen soms ergens anders heenbrengen?

Trouwens, ben ondertussen 'zomaar even' alweer een dikke 2 en een half uur aan het gamen... Da's LANG geleden! :) (Speel trouwens het Elector scenario, wat lekker makkelijk schijnt te zijn...)
misschien dat je bevolking of een van die productiegebouwen etc de stenen wegnemen, waardoor je ze weer kwijt bent.

Ik heb het Elector scenario ook al voltooid, maar je kan daar gewoon je gang gaan aangezien je geen piraten en ook geen tegenstanders hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, zou kunnen: nu werkt het opeens wel... :?

Is wel vermoeiend spelen als je constant tegen dingen aanloopt die je niet snapt. Zo wil ik nu brood maken. Maar dan heb ik eerst wheat nodig. Nu heb ik een eiland gevonden (is er maar eentje) waar ik een cropfarm kan bouwen voor wheat. Alleen... dan moet ik eerst een warehouse bouwen. Maar ondanks dat ik genoeg hout en tools aan boord heb, kan ik dat warehouse maar niet aanklikken. 'Je kan er maar eentje bouwen per eiland', maar het eiland is helemaal leeg. Zo kom ik dus never nooit niet aan brood.

En zo loop ik constant tegen dingen aan. Maar ik blijf wel spelen en spelen... ;)

EDIT:
O, dat kan dus niet via het build menu, maar wel via de knop die erboven gaat knipperen. :P Ik leer echt elke minuut wat bij...

EDIT 2:
Nou, dikke pret, maar ik stop er nu maar even: krijg zo ongeveer koppijn van alle opties. :P Nog wel alvast een vraag (zodat ik morgen verder kan): ik heb tradingroutes opgezet, maar de boten willen de lading niet lossen, wat ik wel heb aangegeven in het menu. Hoekanda? En ook lastig: als ik een boot die in een route zit selecteer dan wil ik nog wel eens per ongeluk ergens anders klikken waardoor die boot van de route afgaat. In het routemenu zie je dan onderaan bij die boot een pauze-tekentje staan. Alleen... ik krijg 'm nooit meer van dat pauze-tekentje af! Ik los het nu op door de boot te deleten en weer opnieuw toe te wijzen, maar ja... dat werkt niet lekker. Maar dat niet lossen is vervelender: er is ook genoeg ruimte in het warehouse...

Ik heb trouwens al tools en brood gefabriceerd. En dat in m'n eerste sessie. 8) Ik ben toch zo trots op mezelf. Een tijdje geleden postte ik hier nog dat zulke ingewikkelde manieren om iets te maken mij totaal niet trok, maar ziehier... hier ben ik en ik heb al twee (voor mijn doen) ingewikkelde producten gemaakt.

Blijf het ook nog wel ingewikkeld vinden of ik nou wel of niet wegen moet bouwen... En of bepaalde gebouwen niet wel of niet in elkaar radius moeten staan (bijvoorbeeld voor iron en tools en ook voor flour en bread: is het genoeg als alles op voorraad is op het eiland of moeten die gebouwen ook daadwerkelijk bij elkaar staan? En als ze bij elkaar staan (in elkaars cirkel), hoef ik dan geen wegen te maken... Volg ik nog niet helemaal.

Ik ben bang dat ik vanavond over Anno 1404 ga dromen... :z 8)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:01:
Nou, dikke pret, maar ik stop er nu maar even: krijg zo ongeveer koppijn van alle opties. :P Nog wel alvast een vraag (zodat ik morgen verder kan): ik heb tradingroutes opgezet, maar de boten willen de lading niet lossen, wat ik wel heb aangegeven in het menu. Hoekanda? En ook lastig: als ik een boot die in een route zit selecteer dan wil ik nog wel eens per ongeluk ergens anders klikken waardoor die boot van de route afgaat. In het routemenu zie je dan onderaan bij die boot een pauze-tekentje staan. Alleen... ik krijg 'm nooit meer van dat pauze-tekentje af! Ik los het nu op door de boot te deleten en weer opnieuw toe te wijzen, maar ja... dat werkt niet lekker. Maar dat niet lossen is vervelender: er is ook genoeg ruimte in het warehouse...
Nou op vraag 1: Staat de lading die je wil lossen ook als -... opgestelt, anders lost hij niks.
Op vraag 2: Als je op het schip klik zit rechts onder, 3 knopjes, de middelste staat dan op pauze en daar moet je nog 1 keer op klikken, als het goed is vervolgt de boot zijn weg dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:08

Trouble

Everything is awesome

@ J van E: die lading lossen, zit je pakhuis misschien vol?

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt production chains op twee manieren aanpakken: Je kunt alle gebouwen binnen een radius van elkaar bouwen of je kunt het via de warehouses doen.

Ter verduidelijking van beide manieren zal ik een voorbeeld geven aan de hand van tools:
Manier 1: Je bouwt een ijzermijn. In de buurt van die ijzermijn zet je een houtskoolmaker of een kolenmijn. Dan plaats je een ijzersmelter. Je zorgt ervoor dat de ijzer en de kolen in de cirkel van de ijzersmelter zijn. Vervolgens plaats je de toolsmiths. Deze moeten dan weer in de radius van de ijzersmelter staan. Op deze manier hoef je alleen een weg te maken van het pakhuis naar de toolsmiths. De ijzersmelter zal dan zelf kolen en ijzererts ophalen bij de mijnen en de toolsmiths zullen zelf ijzer bij de smelter halen.

Manier 2: Je bouwt een ijzermijn en een kolenbron. Je maakt naar beide een weg vanaf een pakhuis. Dan bouw je een ijzersmelter, ook aan een weg naar een pakhuis. Vervolgens bouw je de toolsmiths, ook aan de weg vanaf een pakhuis. Op deze manier worden alle grondstoffer voor elke schakel in de ketting uit het pakhuis gehaald in plaats van bij de bronnen weg. Je kan de productie dan op verschillende plaatsen op 't eiland plaats laten vinden, maar er zijn veel meer wegen en tijd nodig.

Hoop dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Ik houd ervan om bijvoorbeeld alle velden aan de ene kant te zetten en alle omzettingshuizen op een hoop te zetten, alleen is het dan zo irritant aangezien die marktwagentjes zo traag gaan en er iets te weinig zijn, behalve als je een bepalde update erop hebt zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
hoe bouw ik een marketplace. Ben de campaign een beetje zat, dus wil nu continuous mode spelen. Heb alleen geen idee hoe ik zoiets bouw ;)

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Wat ik niet snap is die groene cirkel die je ziet als je een verwerkingsgebouw wilt plaatsen. Waaorm zie je die überhaupt? Zo krijg ik het idee dat die verwerkingsgebouwen in de buurt van hun bronproduct moeten liggen (windmolens nabij farms). Maar ik weet niet of dat nu echt zo is aangezien de spullen ook opgeslagen (kunnen) worden. Van graan heb ik dit echter nog nooit gezien.

Als je mensen willen promoveren naar volgende klasse gebruiken ze daar ook hout of tools of steen voor. Dit kun je (tijdelijk) uitzetten door op je marktplaats te klikken. Dan zet je ascension uit zodat ze niet meer gebruik maken van je resources als je net op iets zit te wachten om wat te bouwen.

Maar om de een of andere reden zijn je ascension rights ook weer afhankelijk van het aantal inwoners en peasants. Soms voldoen mijn huizen aan alle voorwaarden maar toch promoveren ze niet, ook niet als ik genoeg bouwstenen heb.

Blijft een beetje wazig, maar verder heel leuk spel wel. Vorige deel ook helemaal suf gespeeld. Ik vind de haven bouwen echt leuk, maar of het echt zoveel zin heeft. Maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
REDFISH schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:06:
Wat ik niet snap is die groene cirkel die je ziet als je een verwerkingsgebouw wilt plaatsen. Waaorm zie je die überhaupt? Zo krijg ik het idee dat die verwerkingsgebouwen in de buurt van hun bronproduct moeten liggen (windmolens nabij farms). Maar ik weet niet of dat nu echt zo is aangezien de spullen ook opgeslagen (kunnen) worden. Van graan heb ik dit echter nog nooit gezien.
als de brongebouwen binnen de radius liggen dan gaat de persoon in dat gebouwtje de goederen zelf bij de bron halen ipv bij de marktgebouw, en de marktgebouw gaat ze dan ook niet meer bij de bron halen.
Als je mensen willen promoveren naar volgende klasse gebruiken ze daar ook hout of tools of steen voor. Dit kun je (tijdelijk) uitzetten door op je marktplaats te klikken. Dan zet je ascension uit zodat ze niet meer gebruik maken van je resources als je net op iets zit te wachten om wat te bouwen.
ja ze gebruiken, tools, hout, stenen en ook nog een keer glass.
Maar om de een of andere reden zijn je ascension rights ook weer afhankelijk van het aantal inwoners en peasants. Soms voldoen mijn huizen aan alle voorwaarden maar toch promoveren ze niet, ook niet als ik genoeg bouwstenen heb.
dat is zo gemaakt bij anno 1404 dat niet alle huizen upgraden, hierdoor lijkt het meer een echte stad ipv allemaal maximaal geupgrade. geeft dus ook meer sfeer.
loser180 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:06:
hoe bouw ik een marketplace. Ben de campaign een beetje zat, dus wil nu continuous mode spelen. Heb alleen geen idee hoe ik zoiets bouw ;)
bij de gebouwen van de peasants de 3de van links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
[b][

bij de gebouwen van de peasants de 3de van links
dat is een market building

[ Voor 8% gewijzigd door loser180 op 08-07-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
loser180 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:26:
[...]

dat is een market building
de gene links ernaast dan iig het gebouw naast het huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
Hogader schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:40:
[...]

de gene links ernaast dan iig het gebouw naast het huis
echt heel slecht dat ik dat niet heb gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Ik ben ondertussen ook knoeihard verslaafd aan deze game :+

Even kort iets wat ik me afvraag: waarom upgraden sommige van m'n huizen niet terwijl ze aan alle requirements voldoen (alles 100% in het groen) + mijn taxen op het minimum staan (euphoric citizens/patricians/...) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Omdat je de materialen niet hebt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 20:57

Phobos

je bent een soepkip

Sfinx- schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:10:
Ik ben ondertussen ook knoeihard verslaafd aan deze game :+

Even kort iets wat ik me afvraag: waarom upgraden sommige van m'n huizen niet terwijl ze aan alle requirements voldoen (alles 100% in het groen) + mijn taxen op het minimum staan (euphoric citizens/patricians/...) ?
of omdat:
Hogader schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:24:
[...]

dat is zo gemaakt bij anno 1404 dat niet alle huizen upgraden, hierdoor lijkt het meer een echte stad ipv allemaal maximaal geupgrade. geeft dus ook meer sfeer.

[...]
maar dat kan je zien als je op het tweede icoontje (zo uit m'n hoofd) van je marketplace klikt. Daar staat hoeveel ascension rights iedere laag heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Ahh, dat was het. Gewoon meer huisjes bijgebouwd en het was opgelost! Dacht dat ik nu een kerk kon bouwen, ho maar... moet ik blijkbaar Glas, en dus Quartz voor hebben en ik vermoed dat dat niet gaat lukken in deze level (4), ziet er nogal exotisch uit. Jammer :/

Dan toch maar eerst dat bier in orde brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:47:
Manier 1: Je bouwt een ijzermijn. In de buurt van die ijzermijn zet je een houtskoolmaker of een kolenmijn. Dan plaats je een ijzersmelter. Je zorgt ervoor dat de ijzer en de kolen in de cirkel van de ijzersmelter zijn. Vervolgens plaats je de toolsmiths. Deze moeten dan weer in de radius van de ijzersmelter staan. Op deze manier hoef je alleen een weg te maken van het pakhuis naar de toolsmiths. De ijzersmelter zal dan zelf kolen en ijzererts ophalen bij de mijnen en de toolsmiths zullen zelf ijzer bij de smelter halen.
Nadeel: je hebt geen overproduktie van ruwe grondstoffen (die je eventueel kunt verkopen).
Manier 2: Je bouwt een ijzermijn en een kolenbron. Je maakt naar beide een weg vanaf een pakhuis. Dan bouw je een ijzersmelter, ook aan een weg naar een pakhuis. Vervolgens bouw je de toolsmiths, ook aan de weg vanaf een pakhuis. Op deze manier worden alle grondstoffer voor elke schakel in de ketting uit het pakhuis gehaald in plaats van bij de bronnen weg. Je kan de productie dan op verschillende plaatsen op 't eiland plaats laten vinden, maar er zijn veel meer wegen en tijd nodig.
Dit is de manier waarop ik het doe. Alles loopt via een pakhuis want ik wil de overproduktie hebben. In Anno 1701 werkte manier 1 beter omdat als daar je pakhuis te vol werd er ratten kwamen. 1404 heeft dat gelukkig niet, deze keer hebben ze gekozen voor een lagere opslagcapaciteit wat trouwens best wennen is. Hoedanook, die overproduktie kun je altijd kwijt bij Lord Northburg of Al Zahir en dat levert naast geld ook honour op.

[ Voor 16% gewijzigd door Bobnofski op 12-07-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in level 5, de enige missie die ik nog open heb staan is 'Preservation of Knowledge', voor deze missie moet ik 3 schepen naar de academie sturen om deze te beschermen. Inmiddels liggen er 5 in de haven van de academie maar er gebeurt helemaal niets. Zodra ik ze weghaal begint de eigenaar van de academie echter wel te klagen dat de schepen terug moeten? Moet ik iets speciaals doen om de schepen te assignen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 01:43:
Ik zit vast in level 5, de enige missie die ik nog open heb staan is 'Preservation of Knowledge', voor deze missie moet ik 3 schepen naar de academie sturen om deze te beschermen. Inmiddels liggen er 5 in de haven van de academie maar er gebeurt helemaal niets. Zodra ik ze weghaal begint de eigenaar van de academie echter wel te klagen dat de schepen terug moeten? Moet ik iets speciaals doen om de schepen te assignen?
Zijn het wel 3 small warships?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, andere kan ik op het moment nog niet eens maken geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP! Ik ben nieuw met deze hele reeks! Kan iemand mij AUB snel uitleggen hoe ik andere eilanden kolonialiseer?

Ik heb al genoeg geslijmd bij de grand vizier. Ik kan al veel gebouwen uit het orient bouwen. Maar als ik iets probeer te bouwen op een zuidelijke eiland zegt ie dat het niet in de building range is :S

Kan iemand met in detail uitleggen hoe ik een zuidelijke eiland kolonialiseer AUB? Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je moet eerst een warehouse bouwen natuurlijk.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
The Dolf schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 03:05:
Je moet eerst een warehouse bouwen natuurlijk.
en dat doe je dus door tools en wood in je schip te stoppen.
naar de kust van het eiland varen dat je wilt koloniseren.
als je vlakbij de kust bent, verschijnt er een "build warehouse" knop op de HUD van je schip.
klik hier op en bouw een warehouse aan de kust.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:40:
[...]

Nou op vraag 1: Staat de lading die je wil lossen ook als -... opgestelt, anders lost hij niks.
Op vraag 2: Als je op het schip klik zit rechts onder, 3 knopjes, de middelste staat dan op pauze en daar moet je nog 1 keer op klikken, als het goed is vervolgt de boot zijn weg dan
-Trouble- schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:44:
@ J van E: die lading lossen, zit je pakhuis misschien vol?
Ja, de lading staat op - . En het pakhus is niet vol. Want als ik zie dat het schip de lading niet lost, dan klik ik op het schip en los het alsnog handmatig. Maar ja, om dat elke keer te doen... :| En als je net even niet oplet, vaart het schip vrolijk het hele pokkeneind weer terug met een volle lading.

Over die pauze: ik zal eens op het schip klikken (in de routemap, neem ik aan...?) en zien wat er tevoorschijn komt.

En bedankt voor de voorbeelden, ArgonV!

Er zijn wel ERG veel dingen die niet duidelijk ergens beschreven staan, vind ik. Zoals het upgraden van het warehouse of market buildings: je moet maar net toevallig het kleine plaatje met de pijl zien aan de bovenkant van de 'HUD' rechtsonder... En zoals dat gedoe met pauze tijdens een route. Ik vind het ook vreemd dat een warehouse staat in het building menu, maar dat je die nooit kan gebruiken omdat je alleen een eerste en enige warehouse kan bouwen door op het knipperende plaatje bovenaan de 'HUD' te klikken. Ik moest ook even zoeken hoe ik wegen moest bouwen in de orient... Ik dacht eerst dat ze schijnbaar over het zand konden lopen, maar toen ontdekte ik dat ik gewoon 'westerse' wegen moest aanleggen...
Maar goed, er KAN natuurlijk ook heel veel: er zijn zoveel opties...!

Is er trouwens ook een manier om te switchen tussen bijvoorbeeld lumberjackhutjes? Als een eiland een beetje vol begint te raken en ik moet bepaalde gebouwen even stilzetten, dan zoek ik me te pletter. En soms vind ik bepaalde gebouwen gewoon niet meer of ben ik gewoon vergeten wat ik ook alweer allemaal op een eiland gebouwd had! Schepen en warehouses kan je makkelijk zoeken maar de rest niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmeester
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-07-2021
Om uit te rekenen hoeveel gebouwtjes je van elk nodig hebt om je stad te ondersteunen hebben enkele spelers een site gebouwd waarop je dat kan uitrekenen. hier staan ook de productie ketens op. Hij is helaas nog wel alleen in het duits maar ze werken aan de engels versie.

http://www.anno1404-rechner.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt doodzonde dat er geen multi player in zit

Verder prima spel heb al aardig wat games gespeeld en al zon 8 uur kwijt aan dit geweldige spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefZ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik weet niet wat ik over het hoofd zie maar in IV heb ik 2/6 children rescued en nu loopt die Brother Hilarius te zeggen dat ie afscheid wil nemen enzo en dat zn mountain monestary toegankelijk moet zijn by road.

Er loopt toch gewoon een weg van dat monestary naar mn haven? En ook bij die Canavaserai ofzo is zn monestary gewoon bereikbaar...

Wat zie ik over t hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:07
beste tweakertjes,

ik moet een indigo farm bouwen en een carpet ding.. Maar mijn level is nog niet hoog genoeg om die te kunnen bouwen. Hoe level ik up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die geen problemen hebben met Duits, is hier een gratis Anno 1404-guide!

http://www.anno1404-magazin.de/

(Het is een directe link naar een pdf van zo'n 63 Mb met video's en al erin!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:44:
[...]

[...]

Ja, de lading staat op - . En het pakhus is niet vol. Want als ik zie dat het schip de lading niet lost, dan klik ik op het schip en los het alsnog handmatig. Maar ja, om dat elke keer te doen... :| En als je net even niet oplet, vaart het schip vrolijk het hele pokkeneind weer terug met een volle lading.

Over die pauze: ik zal eens op het schip klikken (in de routemap, neem ik aan...?) en zien wat er tevoorschijn komt.

En bedankt voor de voorbeelden, ArgonV!

Er zijn wel ERG veel dingen die niet duidelijk ergens beschreven staan, vind ik. Zoals het upgraden van het warehouse of market buildings: je moet maar net toevallig het kleine plaatje met de pijl zien aan de bovenkant van de 'HUD' rechtsonder... En zoals dat gedoe met pauze tijdens een route. Ik vind het ook vreemd dat een warehouse staat in het building menu, maar dat je die nooit kan gebruiken omdat je alleen een eerste en enige warehouse kan bouwen door op het knipperende plaatje bovenaan de 'HUD' te klikken. Ik moest ook even zoeken hoe ik wegen moest bouwen in de orient... Ik dacht eerst dat ze schijnbaar over het zand konden lopen, maar toen ontdekte ik dat ik gewoon 'westerse' wegen moest aanleggen...
Maar goed, er KAN natuurlijk ook heel veel: er zijn zoveel opties...!

Is er trouwens ook een manier om te switchen tussen bijvoorbeeld lumberjackhutjes? Als een eiland een beetje vol begint te raken en ik moet bepaalde gebouwen even stilzetten, dan zoek ik me te pletter. En soms vind ik bepaalde gebouwen gewoon niet meer of ben ik gewoon vergeten wat ik ook alweer allemaal op een eiland gebouwd had! Schepen en warehouses kan je makkelijk zoeken maar de rest niet...?
Je zou ook gewoon in het begin alles bij langs kunnen lopen? Kijken wat welke knop doet, het staat er ook bij.

Over vaar routes:

- Klik op F6: Routing
- Rechtsboven 'Create new route'
- Klik op de map het warehouse aan waar de goeden gehaald worden
- Klik dan op de warehouse waar de goederen gelost moeten worden
- Deze eilanden staan nu rechts onder elkaar en op de map zie je de route uitgestippeld
- Klik bij eiland 1 op de groene Plus wat je wilt inladen (bij 40t pakt ie alles wat voorradig is en vaart dan weg)
- Klik bij eiland 2 op de rode Min wat je wilt uitladen (de goederen die je hierboven dus ingeladen hebt ;))
- Klik onderaan op 'Add ship' en wijs een schip toe
- Sluit het routing menu weer af (kruisje rechtsboven)
- Het schip dat je hebt aangwezen moet nu op pad gaan
vinpower schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:02:
beste tweakertjes,

ik moet een indigo farm bouwen en een carpet ding.. Maar mijn level is nog niet hoog genoeg om die te kunnen bouwen. Hoe level ik up?
Lees het topic eens door?

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 09-07-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefZ schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:55:
Ik weet niet wat ik over het hoofd zie maar in IV heb ik 2/6 children rescued en nu loopt die Brother Hilarius te zeggen dat ie afscheid wil nemen enzo en dat zn mountain monestary toegankelijk moet zijn by road.

Er loopt toch gewoon een weg van dat monestary naar mn haven? En ook bij die Canavaserai ofzo is zn monestary gewoon bereikbaar...

Wat zie ik over t hoofd?
Dat de kinderen die je gered hebt bij de Caravansai nog in de haven van dat eiland zijn. Stuur er een boot naartoe en laad de kinderen in de boot en vaar ze naar je eigen eiland. De kinderen vind je in een van de tabbladen van de haven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:19:
[...]

Je zou ook gewoon in het begin alles bij langs kunnen lopen? Kijken wat welke knop doet, het staat er ook bij.

Over vaar routes:

- Klik op F6: Routing
- Rechtsboven 'Create new route'
- Klik op de map het warehouse aan waar de goeden gehaald worden
- Klik dan op de warehouse waar de goederen gelost moeten worden
- Deze eilanden staan nu rechts onder elkaar en op de map zie je de route uitgestippeld
- Klik bij eiland 1 op de groene Plus wat je wilt inladen (bij 40t pakt ie alles wat voorradig is en vaart dan weg)
- Klik bij eiland 2 op de rode Min wat je wilt uitladen (de goederen die je hierboven dus ingeladen hebt ;))
- Klik onderaan op 'Add ship' en wijs een schip toe
- Sluit het routing menu weer af (kruisje rechtsboven)
- Het schip dat je hebt aangwezen moet nu op pad gaan
Dank je, maar zover was ik (natuurlijk) al. ;) Het probleem is gewoon dat het schip niet lost en vervolgens met volle vracht weer terug gaat. Als ik de boel niet handmatig los, bljft 'ie dus met dezelde vracht heen en weer varen: de haven van oorsprong loopt vol met spullen (in dit geval spices) omdat er niets opgehaald wordt, en het eiland waar het heen moet blijft maar vragen en vragen om diezelfde spullen. En het scheepje maar heen en weer varen. Zal wel een bug zijn... :? Ik zal eens kijken wat er gebeurt als ik de hele route delete en opnieuw aanmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 01:43:
nee zou gewoon moeten werken.
maar ik heb wel gemerkt dat je bij veel opdrachten gewoon even weg moet varen, en vervolgens weer terug. dat gaat de trigger opnieuw af en kan je toch de missie doen.
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:48:
[...]

Dank je, maar zover was ik (natuurlijk) al. ;) Het probleem is gewoon dat het schip niet lost en vervolgens met volle vracht weer terug gaat.
heb je wel op de goede knop gedrukt bij het aanmaken van de loss opdracht? dus op de - ipv op de plus.
groen is laden rood is lossen even zo uit mijn hoofd.
dan zou je vrij snel moeten zien of het goed zit.

wat ook kan is dat je warenhuis al vol is van spice, maar dat je je huizen verboden hebt om spice te gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door Countess op 09-07-2009 14:04 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:48:
[...]

Dank je, maar zover was ik (natuurlijk) al. ;) Het probleem is gewoon dat het schip niet lost en vervolgens met volle vracht weer terug gaat. Als ik de boel niet handmatig los, bljft 'ie dus met dezelde vracht heen en weer varen: de haven van oorsprong loopt vol met spullen (in dit geval spices) omdat er niets opgehaald wordt, en het eiland waar het heen moet blijft maar vragen en vragen om diezelfde spullen. En het scheepje maar heen en weer varen. Zal wel een bug zijn... :? Ik zal eens kijken wat er gebeurt als ik de hele route delete en opnieuw aanmaak.
Weet je zeker dat je bij de haven van bestemming de goederen op 'min' gezet hebt?

[ Voor 80% gewijzigd door superbassie op 09-07-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
Voor degene die vast zitten in missie 5, en een indigofarm moeten bouwen:

Je kunt alleen een indigofarm bouwen als je 100 prestige points haalt bij Al Zahir. Ik heb hier erg lang overgedaan, maar een van je storagehouses heeft in de questtab een brief die je kan inleveren voor prestige points zodat je lvl 2 haalt bij Al Zahir, en de indigofarm kan bouwen. Je kunt ook de prestigepoints verdienen door de missie te halen met de 3 small warships, maar die liggen bij mij ook gewoon nix te doen voor de haven daar.. Ik ben gewoon door al mijn storages gaan scrollen en ergens zit dus die brief in de questtab, inleveren en klaar is kees..

Heeft mij bijna een dag gekost om hier achter te komen.. Misschien hadden sommige mensen dit meteen door, maar het leek me nuttig om even te delen :)

Verder echt een fantastisch spel! Ik heb na de eerste Anno de rest van de opvolgers gemist, ga die nu denk ik ook maar zoeken ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
nou ik heb het uiteindelijk kunnen vinden hoe je de prestige kon verhogen!

nu zit ik met het volgende probleem! Aangezien je indigo en spicie farms grasland nodig hebben, bouw je zo'n noria. Alleen de silk- en spicifarm melden dat hun grond niet goed is. Is dit een bug dan?

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2rp65gj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Als dat plaatje van jou is dan klopt dat wel want je kan op dat eiland geen silk en spicies verbouwen. Check bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
vinpower schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:04:
nou ik heb het uiteindelijk kunnen vinden hoe je de prestige kon verhogen!

nu zit ik met het volgende probleem! Aangezien je indigo en spicie farms grasland nodig hebben, bouw je zo'n noria. Alleen de silk- en spicifarm melden dat hun grond niet goed is. Is dit een bug dan?
je moet wel je silk bouwen op een eiland waar je silk kunt verbouwen, of waar je silk zaadjes voor hebt gekocht en geactiveerd (kan je halen bij de visier vaak)

bovenin in het midden zie ik geen silk staan namelijk. en spice het zelfde.

[ Voor 6% gewijzigd door Countess op 09-07-2009 14:07 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

In die tabbladen zie ik geen kinderen. Ik zie wel unlock knopjes die ik kan unlocken met 50 honour, maar geen kids. Erop klikken werkt ook niet. Kinderen zie ik ook niet lopen. Die gast daar blijft maar roepen: je krijgt de kinderen niet. Heb al een eerdere savegame geopend maar no luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
aah zo! heb ik helemaal niet opgelet, dom van mij. Heb nu silk zaadjes bemachtigt nu op zoek hoe ik spices kan telen! dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat posts in chronologische volgorde... ;)
Ja, de lading staat op - . En het pakhus is niet vol.
Countess schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:59:
heb je wel op de goede knop gedrukt bij het aanmaken van de loss opdracht? dus op de - ipv op de plus.
groen is laden rood is lossen even zo uit mijn hoofd.
dan zou je vrij snel moeten zien of het goed zit.

wat ook kan is dat je warenhuis al vol is van spice, maar dat je je huizen verboden hebt om spice te gebruiken.
superbassie schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:59:
Weet je zeker dat je bij de haven van bestemming de goederen op 'min' gezet hebt?
;)

En mijn inwoners mogen alles (behalve hun huis upgrade): zodra ik de boel handmatig gelost had, werden de inwoners die erom vroegen meteen heel happy.

Maar goed, dat lossen blijft vreemd: zoals ik al zei, zal ik eerst eens de route helemaal opnieuw aanmaken. Tot die tijd mogen tips betreffende - en + achterwege blijven... :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:11:
In die tabbladen zie ik geen kinderen. Ik zie wel unlock knopjes die ik kan unlocken met 50 honour, maar geen kids. Erop klikken werkt ook niet. Kinderen zie ik ook niet lopen. Die gast daar blijft maar roepen: je krijgt de kinderen niet. Heb al een eerdere savegame geopend maar no luck.
En je hebt wel zijn opdracht voltooid? (500 nomads in z'n dorpje ofzoiets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Wat ik wel jammer vind aan het trade route / handel systeem, is dat je niet kan instellen "koop / verkoop alles vanaf de stock dit level bereikt". Want nu heb ik soms een overschot aan bijvoorbeeld tools, maar zodra ik deze in mijn handelsroute zet dan is mijn voorraad te rap leeggeplunderd. In praktijk moet ik om de paar minuten mijn trade route herbalanceren met andere producten. Lijkt me nogal veel micro management, is dat de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Als het puur gaat om 1 produktie op een eiland stop te zetten hoef je er maar 1 van te selecteren en dan shift ingedrukt houden terwijl je op het Zzzz-icoontje klikt:

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/s26rec.jpg

Zo zet je bijv. alle pigfarms op een eiland op pauze en op dezelfde manier zet je ze allemaal weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En met shift kan je ze ook allemaal uitlichten, dan zoom je ff uit en zie je de geselcteerde gebouwen..kan je redelijk snel zien hoeveel je van wat hebt.

Verder kan ik wel onthouden welke gebouwen ik al gebouwd hebt. Alleen waar ze exact staan is soms wat lastiger ja ;).

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 09-07-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de shift-tip! :) Had ik dat nou ergens kunnen vinden...? De documentatie bij het spel is zwaar knudde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Ik ga waarschijnlijk de campain mode skippen. Is gewoon soms irritant.

Meer die dit hebben gedaan?

(shift knop is handig, thanks. )

[ Voor 15% gewijzigd door Cabo op 09-07-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:48:

Ja, ik. Ben nog maar net begonnen, maar de campaign trekt me niet. Ik doe liever een makkelijk scenario of een continuous game. Gewoon lekker wat opbouwen zonder al te veel druk en dingen die moeten (en die vervolgens niet lukken of zo)! Jammer is wel dat de campaign ook een soort van tutorial is, maar ja, om dáár nou alsnog de campaign te gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-08 20:45

LordofWhatever

Uuhhh....?

Deze vraag is al minstens twee maal gesteld, maar nooit beantwoord:
Ik zit ook vast in Chapter V. De enige quest die ik heb, is die van de drie warships. Ik heb ze al bij die kerel liggen, maar er gebeurt niets. Ik heb indigo, ik heb 950 nobles, en 500 nogwat nomads.
Er zou iets van een quest moeten komen om paper en indigo af te leveren voor het ontcijferen, maar die krijg ik maar niet. Ik heb geen documenten over, en alle warehouses en dergelijke aangeklikt, maar er komt maar geen nieuwe quest. wat moet ik doen?

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door The Dolf op 09-07-2009 17:26 . Reden: leren lezen ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-08 20:45

LordofWhatever

Uuhhh....?

<was een reactie op The Dolf>

[ Voor 80% gewijzigd door LordofWhatever op 09-07-2009 19:57 ]

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:57:
[...]

Ja, ik. Ben nog maar net begonnen, maar de campaign trekt me niet. Ik doe liever een makkelijk scenario of een continuous game. Gewoon lekker wat opbouwen zonder al te veel druk en dingen die moeten (en die vervolgens niet lukken of zo)! Jammer is wel dat de campaign ook een soort van tutorial is, maar ja, om dáár nou alsnog de campaign te gaan doen...
in anno 1703 heb ik eerst de continuous game proberen te halen. Daarna gekeken naar de campaign/scenario beschrijvingen. Er zat te veel oorlog in, en als ik iets wel irritant vond in de continuous game was het wel oorlog.
Boten die zinken en waar je op zoek moet gaan wat die boot deed en een nieuwe maken. Je eigen land dat werd lastig gevallen. Het oorlog gedeelte in anno 1703 vond ik irritant en houterig.
Is dat in deze game anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Laatst online: 18:36

_Eend_

🌻🇺🇦

Volgens mij kun je nauwelijks oorlog voeren. Niet zoals in 1503, ik heb net een Keep gebouwd, en daar kan ik alleen Camps bouwen. Wat die Camps doen weet ik niet, ze kosten geld dat ik kan gebruiken om koffieplantages op te zetten, die hebben atm. Prio 1.

Die Corsairs kun je ook niet uitschakelen, wat in 1503 wel kon. Best vervelend, want ze hebben al een paar keer bijna een schip tot zinken gebracht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Cabo schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:48:

(shift knop is handig, thanks. )
Yup ik ook. Opzich wel een leuk verhaal maar ik bouw liever in een vrije wereld maar ik lekker m'n ding kan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 08:29

mydoom

omnomnom

kunnen jullie wat plaatjes posten van hoe jullie stad er uit ziet.
ik weet dat er al veel plaatjes zijn van maar ik ben opzoek naar meer bouwstijlen.
ik gebruik zelf de Romeinse Bouwstijl..
thnx in ad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-04-2023
Corsairs:

30 scheepjes van hun slopen en dan krijg je een quest, wat inhoud dat je een berg resources aan hun geeft(denk ik.. deze optie nog niet gespeeld..betalen was makkelijker).
Daarna ben je 'allied' en is alles happy flappy.

minimaal 8x 10% van je geld 'doneren' aan de corsairs als zij hier om vragen, 1x niet betalen betekend oorlog.
na 8x betalen krijg je dezelfde quest als hierboven.

Hierna zijn de corsairs je allies, en zullen ze jou ook helpen tegen derden, en krijg je quests, en zullen ze bij jou havens traden.

Met je bootje het eiland van de corsairs eventjes verbouwen is niet mogelijk volgens mij...(laaaame)

Tijdens de campaign een missie met veel 'oorlog' gehad, maar ehmz.. dat ging totaal nergens over..
Sort van kamp tegen kamp gevecht.. te absurd voor woorden, als je iemand echt iritant vind.. alle eilanden blokkeren, dan kan ie niks meer, bevolking wordt boos etc. zou makkelijk moeten zijn die speler dan uit te schakelen.

Hele 'land oorlog' concept is totaal overbodig. Als je wilt winnen moet je de zee veroveren, land is totaal secondair.

Mij tip voor de developers:
volgende game/patch een resource 'marines' die je in een bootje kan meenemen, op een vijandig eiland kun je die dan dumpen alwaar zijn automatisch tegen de vijand gaan knokken en het eiland overnemen indien mogelijk. Vijandige obstakels en marines moeten dan overwonnen worden.. lekker simpel en zou beter werken dan de huidige farce.

Die hele verdedigings missies is uberhaupt lame. </rant>
mydoom schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:03:
kunnen jullie wat plaatjes posten van hoe jullie stad er uit ziet.
ik weet dat er al veel plaatjes zijn van maar ik ben opzoek naar meer bouwstijlen.
ik gebruik zelf de Romeinse Bouwstijl..
thnx in ad..
Gebruik zelf ook romeins.. dus helaas niet echt nieuw, maar ook ff wat piccies van plantages.
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/j122wl.jpg

Leuk plaatje van de laan.. heb totaal geen functie behalve er leuk uitzien.
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/38pyv.jpg

Bier plantage.. best goed gelukt vind ik zelf.
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2ext448.jpg

Cider en Graan, niet echt speciaal, lekker makkelijk te maken.
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/2yw703l.jpg

Tinypic resized alles van 1680 naar 1600.. dus alles ziet er beetje vaag uit.. sorry.

[ Voor 21% gewijzigd door Holger op 09-07-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 08:29

mydoom

omnomnom

Holger schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:06:
Corsairs:

30 scheepjes van hun slopen en dan krijg je een quest, wat inhoud dat je een berg resources aan hun geeft(denk ik.. deze optie nog niet gespeeld..betalen was makkelijker).
Daarna ben je 'allied' en is alles happy flappy.

minimaal 8x 10% van je geld 'doneren' aan de corsairs als zij hier om vragen, 1x niet betalen betekend oorlog.
na 8x betalen krijg je dezelfde quest als hierboven.

Hierna zijn de corsairs je allies, en zullen ze jou ook helpen tegen derden, en krijg je quests, en zullen ze bij jou havens traden.

Met je bootje het eiland van de corsairs eventjes verbouwen is niet mogelijk volgens mij...(laaaame)

Tijdens de campaign een missie met veel 'oorlog' gehad, maar ehmz.. dat ging totaal nergens over..
Sort van kamp tegen kamp gevecht.. te absurd voor woorden, als je iemand echt iritant vind.. alle eilanden blokkeren, dan kan ie niks meer, bevolking wordt boos etc. zou makkelijk moeten zijn die speler dan uit te schakelen.

Hele 'land oorlog' concept is totaal overbodig. Als je wilt winnen moet je de zee veroveren, land is totaal secondair.

Mij tip voor de developers:
volgende game/patch een resource 'marines' die je in een bootje kan meenemen, op een vijandig eiland kun je die dan dumpen alwaar zijn automatisch tegen de vijand gaan knokken en het eiland overnemen indien mogelijk. Vijandige obstakels en marines moeten dan overwonnen worden.. lekker simpel en zou beter werken dan de huidige farce.

Die hele verdedigings missies is uberhaupt lame. </rant>

[...]

Gebruik zelf ook romeins.. dus helaas niet echt nieuw, maar ook ff wat piccies van plantages.
[afbeelding]

Leuk plaatje van de laan.. heb totaal geen functie behalve er leuk uitzien.
[afbeelding]

Bier plantage.. best goed gelukt vind ik zelf.
[afbeelding]

Cider en Graan, niet echt speciaal, lekker makkelijk te maken.
[afbeelding]

Tinypic resized alles van 1680 naar 1600.. dus alles ziet er beetje vaag uit.. sorry.
die stad van je ziet er egt heel vet uit :) hoeveel uur heb je er inzitten ?
weer wat inspiratie opgedaan :)
thnx:
meer pic van ander bouwstijlen zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
uurtje of 12+ toch echt wel.. is de master builder scenario, op weg naar 5k nobles.. maar dat gaat never ever op het eiland passen.. :( Maar ben het al weer beu eigenlijk. Als je het eenmaal beetje door hebt is het wel erg veel herhaling en suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Is het mogelijk om een bestaand account te linken aan een online profiel, zodat je 'online' kan met het account? En wat zijn de voordelen van online gaan? Ik weet niet of ik die 15 uur speeltijd weg wil gooien, want volgens mij kun je alleen een nieuw profiel koppelen aan een online account :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxfordpelican
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:51
Ik probeer Beer te gaan produceren maar ik weet niet waar ik de Monastery Garden moet plaatsen, kan iemand mij dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
Bier heb je graan + herbs(kruiden) voor nodig. Dus zoek een eilandje uit die allebij heeft.
Of koop herb zaden bij de npc's, en zet deze op een eiland die al graan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Holger schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:55:
koop herb zaden bij de npc's, en zet deze op een eiland die al graan heeft.
Of andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
Hmz.. kan mij geen eiland herinneren dat wel herbs had maar geen graan, maar kan aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb voor een quest 10t War Machines nodig (Voor die ouwe). Kan ik die zelf maken of moet ik die ergens anders vandaan fixen? Ik had al wat op Google gezocht maar kon niks vinden :( Heb ook alles al bij langs gelopen wat ik zelf kon bouwen maar ik zag het er niet tussen staan.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holger schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:21:
uurtje of 12+ toch echt wel.. is de master builder scenario, op weg naar 5k nobles.. maar dat gaat never ever op het eiland passen.. :( Maar ben het al weer beu eigenlijk. Als je het eenmaal beetje door hebt is het wel erg veel herhaling en suf.
In die andere anno werd je flink beperkt omdat een goedje maar beperkt beschikbaar was enkel via trade. Is dat in deze anno ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
Gelukkig nog niet tegengekomen.
Ik had vooral een tekort aan plek op mijn eiland. voor 5k nobles heb je ook wel minimaal 10k patricians en 5k citizens nodig gok ik zo... Kan wel een 2e eiland volgooien.. maar dat roept me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:22:
[...]

In die andere anno werd je flink beperkt omdat een goedje maar beperkt beschikbaar was enkel via trade. Is dat in deze anno ook?
Nope, je kan zoveel bouwen als je wilt, ook van de hoogsten soort.

@Hierboven, ik vond het best wel een uitdaging om 2 eilanden te onderhouden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
Zover ik weet kan ik niet instellen dat mijn handels vloten minimaal X aantal achterlaten in de havens, dus behalve alles handmatig te gaan doen heb ik geen idee hoe ik 2 eilanden tegelijk kan bevoorraden.
En om alles handmatig te doen.. nee bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 16:31
Ik wilde net het spel installeren op mijn laptop, maar hij kan de DVD vreemd genoeg niet lezen..

Op mijn PC had ik hier geen problemen mee.. kan iemand mij vertellen wat mij nu te doen staat? Ik wil um toch wel heel graag spelen op mijn laptop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Outlandos schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:46:
Ik wilde net het spel installeren op mijn laptop, maar hij kan de DVD vreemd genoeg niet lezen..

Op mijn PC had ik hier geen problemen mee.. kan iemand mij vertellen wat mij nu te doen staat? Ik wil um toch wel heel graag spelen op mijn laptop..
Ff downloaden :), en je key (die je op je manual) hebt staan gebruiken. Of netwerkje opzetten en via het netwerk die dvd booten.

@holger, dat vond ik idd ook jammer dat je niet kan zeggen "breng tot 300t" oid maar ach gewoon zorgen voor overschot. Zo heb ik dat gedaan, als eiland 1 helemaal vol zit vaart mijn boot met brood (...) door naar de volgende en daar dropt die de rest.

Heb al een tijdje niet gespeeld, raar wel... ga straks wel weer verder :). Hebben jullie trouwens ook dat jullie je boten namen geven? "waar de fuck is me bier-boot!".

[ Voor 30% gewijzigd door MrVegeta op 10-07-2009 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Holger schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:35:
Zover ik weet kan ik niet instellen dat mijn handels vloten minimaal X aantal achterlaten in de havens, dus behalve alles handmatig te gaan doen heb ik geen idee hoe ik 2 eilanden tegelijk kan bevoorraden.
Als aanvulling op MrVegeta, je kunt toch instellen hoeveel er per schip geladen en gelost moet worden. Dus:
  • Schip X laadt 80 ton spices op eiland A, lost 40 ton op eiland B en 40 ton op eiland C.
Het probleem is dan wel dat als er bijv. maar 30 ton op eiland A is, eiland C niks krijgt. Je zult de produktie moeten aanpassen aan de vaartijd van de route om dat te voorkomen.

Deze methode werkt ook om overproduktie automatisch te verkopen aan Lord Northburgh of Al Zahir. Het schip vaart nadat het je hoofdeiland heeft bezocht gewoon door naar 1 van die 2 en vanaf daar weer naar je produktie eiland. Ik hou daar al rekening mee als ik early-game eilanden uitzoek, als het even kan probeer ik de handelsroute langs het eiland van 1 van die 2 te laten lopen.

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/2v2z4td.jpg

Zo weet ik zeker dat m'n hoofdeiland nooit zonder zit en eventuele overproduktie verkocht wordt. Dat levert geld op (je ziet hoeveel, spices doen 720 coins per 40 ton) plus honour en m'n schip vaart nooit halfvol terug naar het produktie eiland 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die laatste is een goede tip! De rest had ik al uitgevonden. Trouwens over die trade routes, ik vind het maar debiel dat je niet een stad omhoog/omlaag kan dan doen. Dan moet je maar de hele route opnieuw maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:54:
Heb al een tijdje niet gespeeld, raar wel... ga straks wel weer verder :). Hebben jullie trouwens ook dat jullie je boten namen geven? "waar de fuck is me bier-boot!".
Ja, alleen geef ik ze altijd namen die ik zelf ook niet kan volgen. Ik had eerder vandaag drie handelsroutes: Sjikkerfrits, babybaard en banaan. Kom er dan nog maar eens uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:05:
Trouwens over die trade routes, ik vind het maar debiel dat je niet een stad omhoog/omlaag kan dan doen. Dan moet je maar de hele route opnieuw maken.
Da's zeker zwaar irritant.. Ze hadden beter iets kunnen maken dat je gewoon havens kan slepen naar het route venster. Als ik nu een route moet aanpassen maak ik eerst een nieuwe en zet daar het oude schip op waarna ik de andere route wis |:(

@hierboven

Nee, ik geef m'n schepen geen namen, veels te veel werk en als er oorlog uitbreekt en ze zinken blijf je aan de gang. Alhoewel ik in Anno 1701 soms wel namen gaf aan zowel m'n schepen als de steden. Maar dat was dan heel late-game, als ik total control over de map had en m'n handelsroutes mega complex waren. Het zal nog wel even duren voor ik in 1404 zo ver ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordofWhatever schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:25:
Deze vraag is al minstens twee maal gesteld, maar nooit beantwoord:
Ik zit ook vast in Chapter V. De enige quest die ik heb, is die van de drie warships. Ik heb ze al bij die kerel liggen, maar er gebeurt niets. Ik heb indigo, ik heb 950 nobles, en 500 nogwat nomads.
Er zou iets van een quest moeten komen om paper en indigo af te leveren voor het ontcijferen, maar die krijg ik maar niet. Ik heb geen documenten over, en alle warehouses en dergelijke aangeklikt, maar er komt maar geen nieuwe quest. wat moet ik doen?
Ik weet niet of je al een beter antwoord op deze vraag gekregen hebt, maar ik heb het helaas op moeten lossen door het level opnieuw te starten. Daarna kwam die quest wel gewoon, en toen kwamen ook die aanvallen op die 3 schepen. T lijkt mij dus een soort bug te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:43
Dat die postbode een beetje opschiet... volgens Play.com is ie op 26-6 al verstuurd, maar nog niks ontvangen... en mn handen jeuken als ik alles hier lees!

</zeur-modus>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ellende... Gadjakkes. Ben gisteravond na het eten weer ff achter de pc gedoken om Anno 1404 te spelen en voor ik het wist was de avond om. :O 8) Je blijft bezig!!! ;)

M'n scenario schiet aardig op, maar ik ben er nog lang niet en ondertussen ben ik totaal het overzicht kwijt. Eigenlijk moet je zo ongeveer alles gaan noteren, want toen ik gisteren in bed stapte, dacht ik nog van 'ik moet dus potasch en eh... quartz hebben voor eh... nee, eh... en waar stond dat ook alweer...' Man, man, man, wat wordt het ingewikkeld na een tijdje. Je hebt dit en dit nodig voor dat en dat heb je weer nodig voor dit en dit en dat... Maar het is wel zwaar kicken als het dan nog lukt ook! Gelukkig kan je diverse zaken ook gewoon kopen, want als je echt ALLES zelf gaat verbouwen, wordt je gek. En al helemaal omdat ik tijdens dit eerste spel nogal losjes aan het bouwen ben geweest. Dus geen romeinse toestanden en zo maar meer eh... organisch. 8)

Zo langzamerhand komt m'n balans steeds meer rond de 0 te hangen en da's ook eng. Ik weet niet of ik dit scenario afmaak of niet, maar dat maakt eigenlijk niet uit wat... ik heb dikke pret! _/-\o_ Ik zou meer producties zo nu en dan stil moeten leggen (diverse zaken heb ik in overvloed), maar ik kan de helft al niet meer vinden. Dus vliegt het geld er maar uit...! De volgende keer ga ik toch maar wat systematischer bouwen, denk ik, want ik heb zo onderhand geen idee meer wat voor gebouwen ik heb staan en wat ik allemaal aan het maken ben. :o Misschien ga ik dan een continuous game doen met een niet al te moeilijk doel.

In ieder geval: het is heeeeeeeel lang geleden dat ik zoveel tijd in een game stopte! Ik heb al met al bepaald geen spijt van m'n aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Tip!:
Er is een hele mooie walkthrough / guide te vinden op Usenet, .. in het engels, PDF formaat, om en nabij de 100mb,.. sneaky spidey heet ie geloof ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martennis
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 10:36
Jeej ik heb em ook binnen!
Als ik dat zo zie allemaal ga ik me goed vermaken dit weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die guide heb ik al: dat was de reden dat ik het spel toch maar gekocht heb! :) Maar ondanks die guide heb ik nog steeds heeeeeeeeel veel vragen... ;)

Weet iemand wat de beste manier is om aan meer carts te komen? Ik hoor om de haverklop dat de productie gestopt is, en da's meestal omdat de rommel niet wordt opgehaald. Moet je dan extra market buildings bouwen? Ik zie ook wel eens (in game) een opmerking over Journeyman, maar geen idee wat dat is.

EDIT:
En o ja, er is ECHT geen manier om bepaalde gebouwen te zoeken, toch...? Ik was toenet een glassfarm 'kwijt' en heb wel tien minuten alles door moeten kijken voordat ik 'm had...

Trouwens, wel grappig: het eerste wat me aan deze game interesseerde, waren de graphics. Ik ben echter toen afgehaakt omdat ik het allemaal te ingewikkeld vond. Nu, ook dankzij die guide, heb ik spel dus toch, maar het valt me op dat ik 99% van de tijd compleet uitgezoomd werk: ik heb zonet (tijdens dat zoeken naar die glassfarm) even volledig ingezoomd, en tjonge, dat moet ik vaker doen. Alleen kan je dan haast niet werken... maar het ziet er echt schitterend uit, zeg!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je kan die gebouwtjes ook upgraden, dan krijgen ze meer carts. Stenen wegen aanleggen helpt ook en anders gewoon een 2e er naast zetten en die ook helemaal upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:28:
Die guide heb ik al: dat was de reden dat ik het spel toch maar gekocht heb! :) Maar ondanks die guide heb ik nog steeds heeeeeeeeel veel vragen... ;)

Weet iemand wat de beste manier is om aan meer carts te komen? Ik hoor om de haverklop dat de productie gestopt is, en da's meestal omdat de rommel niet wordt opgehaald. Moet je dan extra market buildings bouwen? Ik zie ook wel eens (in game) een opmerking over Journeyman, maar geen idee wat dat is.
Upgraden van market buildings of inderdaad extra maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de wel HELE snelle antwoorden! :P Vergeet m'n edit niet te lezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, twee vraagjes

- Die Romeinse stijl is toch eigenlijk vrij waardeloos? Het ziet er wel mooi uit, maar in de ruimte waar normaal 9 huizen kunnen staan, staan er nu maar 8. En je kunt er ook geen gebouwen middenin zetten, want in 1404 moeten ze een wegverbinding hebben. Ik heb gewoon twee lange, paralelle wegen waartussen in huizen zet.

- Doen standbeelden, bomen en plazas wat, of is het alleen eyecandy? Maken ze je burgers nog gelukkiger (dus meer taxes) of is het alleen voor de sier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

wat ik jammer vind is dat je niet een traderoute kan maken die vanaf een stad alle goederen boven hoeveelheid X kan meenemen. dat zou bijvoorbeeld handig zijn om overproductie kwijt te raken, zonder dat je pakhuis vol loopt.

ik bouw meestal huizen gewoon in blokjes van 2x2 en dan een weggetje eromheen. Wellicht dat het efficienter gedaan kan worden, maar je moet wel rekening houden met de brandweer/dokter die alleen over weggetjes willen gaan...

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
romeinse stijl heb idd 1 vlakje leeg, maar per huis heb je wel veel minder wegen oppervlakte vergeleken met blokken van 2x2. daarnaast kun je in de 3x3 blokken ook nog utility gebouwen kwijt als kerken, brandweer, taveernes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Holger schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:58:
romeinse stijl heb idd 1 vlakje leeg, maar per huis heb je wel veel minder wegen oppervlakte vergeleken met blokken van 2x2. daarnaast kun je in de 3x3 blokken ook nog utility gebouwen kwijt als kerken, brandweer, taveernes enzo.
Hij heeft het over lange blokken van 8x2 ofzo, afhankelijk van hoeveel plek er is. Zo doe ik het ook, dat is veel goedkoper dan die 3x3 blokken en je kan veel meer huizen plaatsen rond een marktplaats. Het ziet er misschien niet zo mooi uit, maar dat is dan ook het enige nadeel.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik zit wel aardig in de plus qua geld, voornamelijk door traden...overschot heb ik in de verkoop staan. Qua inkomen zak ik vaak terug tot rond de +50 en dan bouw ik weer huizen bij...tot ik weer tot +200 zit o.i.d. Heb zo uit mijn hoofd iets van 3/4000 inwoners.

Heb het idee dat ik mijn stad niet snel genoeg uitbreidt...de AI die bouwt en bouwt..heeft zo'n eiland snel vol. Maar die 'cheat' wel las ik ergens?

Veel inkomen genereren = eiland volplempen met huizen?

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 10-07-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:45:

Veel inkomen genereren = eiland volplempen met huizen?
Die moeten ook allemaal weer eten en drinken e.d.
In anno 1703 was het zaak om ook redelijk snel civ-ups te krijgen. Hoe hoger de civ hoe meer je verdiende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:50:
[...]

Die moeten ook allemaal weer eten en drinken e.d.
In anno 1703 was het zaak om ook redelijk snel civ-ups te krijgen. Hoe hoger de civ hoe meer je verdiende.
Daar zit ik dus beetje in dubio. Moet ik mijn huizen (allemaal) upgraden, waarbij ze dus meer verschillende needs hebben of juist simpel veel peasants houden die niet zo veel nodig hebben. Een patrician huis kan natuurlijk meer mensen houden dan een peasant huis... Het is dus beetje wanneer moet ik upgraden. Ik zal zorgen dat ik goed kan voldoen aan de 'needs' en dan ga ik ff veel huizen upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
Je moet zeker wel upgraden. Dan krijg je namelijk ook weer meer geld. Alleen je moet ook zorgen dat je wel aan de basis behoeftes voldoet. Let ook op dat de "extra's" niet per se vervuld hoeven te worden. Patricians die brood willen is leuk, maar daar hoef je dus niet meteen in het begin aan te voldoen. Vis daartegen weer wel, omdat dat een basis behoefte is.

Zo kun je dus al wel upgrades toestaan, en dus meer geld verdienen, maar hoef je nog niet te zorgen dat je aan alle behoeftes voldoet.

Natuurlijk zullen er geen nieuwe patricians intrekken zolang je niet aan de "extra's" voldoet.

Ik lees/hoor van best wel wat mensen dat ze het best wel complex vinden. Dat vindt ik persoonlijk best wel meevallen. Ik vindt het dan ook best jammer dat de Orient niet verder uitgewerkt is. Had graag gezien dat er daar wat meer civ levels waren. En why the hell zijn Orient warehouses niet te upgraden.

[ Voor 29% gewijzigd door D-Raven op 10-07-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:02:
[...]

Daar zit ik dus beetje in dubio. Moet ik mijn huizen (allemaal) upgraden, waarbij ze dus meer verschillende needs hebben of juist simpel veel peasants houden die niet zo veel nodig hebben. Een patrician huis kan natuurlijk meer mensen houden dan een peasant huis... Het is dus beetje wanneer moet ik upgraden. Ik zal zorgen dat ik goed kan voldoen aan de 'needs' en dan ga ik ff veel huizen upgraden.
Als je alleen veel inkomen wil kan je beter een heel eiland vol met peasants maken want die hebben alleen een beetje drank en vis nodig wat je dus veel makkelijker voor elkaar krijgt en ze dus altijd blij houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:33:
[...]

Als je alleen veel inkomen wil kan je beter een heel eiland vol met peasants maken want die hebben alleen een beetje drank en vis nodig wat je dus veel makkelijker voor elkaar krijgt en ze dus altijd blij houdt
Met een eiland vol patricians of Citicens verdien je al vele malen meer. Het verzorgen van hun behoeftes is nou ook weer niet zo moeilijk (afhankelijk van de kaart waarop je speelt natuurlijk).

Nobleman zijn weer een ander verhaal daarintegen "Spoilt brats" zijn t :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:57
Ik heb echt bij dit spel (qua muziek) het idee dat het is gemaakt door dezelfde mensen als Band of Brothers. Of ben ik de enige die het vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel ook sinds een paar dagen, en is echt zalig om te spelen :o
Zit nu in missie 6 van de campaign.

Maar idd de muziek in dit spel prachtig :o, soms bij sommige liedjes heb ik de indruk dat de mense van LOTR de muziek hebben gemaakt :p, ale zo klinkt het soms voor mij.

Maar ik ben de missies een beetje beu ik denk dat ik sebbes zelf een spel begin ^^.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.