Corsairs:
30 scheepjes van hun slopen en dan krijg je een quest, wat inhoud dat je een berg resources aan hun geeft(denk ik.. deze optie nog niet gespeeld..betalen was makkelijker).
Daarna ben je 'allied' en is alles happy flappy.
minimaal 8x 10% van je geld 'doneren' aan de corsairs als zij hier om vragen, 1x niet betalen betekend oorlog.
na 8x betalen krijg je dezelfde quest als hierboven.
Hierna zijn de corsairs je allies, en zullen ze jou ook helpen tegen derden, en krijg je quests, en zullen ze bij jou havens traden.
Met je bootje het eiland van de corsairs eventjes verbouwen is niet mogelijk volgens mij...(laaaame)
Tijdens de campaign een missie met veel 'oorlog' gehad, maar ehmz.. dat ging totaal nergens over..
Sort van kamp tegen kamp gevecht.. te absurd voor woorden, als je iemand echt iritant vind.. alle eilanden blokkeren, dan kan ie niks meer, bevolking wordt boos etc. zou makkelijk moeten zijn die speler dan uit te schakelen.
Hele 'land oorlog' concept is totaal overbodig. Als je wilt winnen moet je de zee veroveren, land is totaal secondair.
Mij tip voor de developers:
volgende game/patch een resource 'marines' die je in een bootje kan meenemen, op een vijandig eiland kun je die dan dumpen alwaar zijn automatisch tegen de vijand gaan knokken en het eiland overnemen indien mogelijk. Vijandige obstakels en marines moeten dan overwonnen worden.. lekker simpel en zou beter werken dan de huidige farce.
Die hele verdedigings missies is uberhaupt lame. </rant>
mydoom schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:03:
kunnen jullie wat plaatjes posten van hoe jullie stad er uit ziet.
ik weet dat er al veel plaatjes zijn van maar ik ben opzoek naar meer bouwstijlen.
ik gebruik zelf de Romeinse Bouwstijl..
thnx in ad..
Gebruik zelf ook romeins.. dus helaas niet echt nieuw, maar ook ff wat piccies van plantages.
Leuk plaatje van de laan.. heb totaal geen functie behalve er leuk uitzien.
Bier plantage.. best goed gelukt vind ik zelf.
Cider en Graan, niet echt speciaal, lekker makkelijk te maken.
Tinypic resized alles van 1680 naar 1600.. dus alles ziet er beetje vaag uit.. sorry.
[
Voor 21% gewijzigd door
Holger op 09-07-2009 18:24
]