Hallo mensen, ik heb een klein probleempje hier
Ik kom bij missie 3(Het voorbereiden van het Crusader leger)niet verder. Op een gegeven moment vraag Guy Forcast om 4 kleine handelsschepen, die lever ik dan. Als de schepen geleverd zijn varen ze naar de haven die ik voor Guy gemaakt heb. Maar daarna gebeurt er helemaal niks...Verder heb ik alle quests die er op de map zijn gedaan(Gecontroleerd in de quest log).Ook heb ik de hele map afgespeurd naar mogelijke quests of dingen die ik heb gemist, maar ik ben echt ten einde raad...
Ow en, ik moest ook stenen leveren voor de bouw van het Cathedraal, dus ik dacht, even 5 ton steen leveren en dan ben ik daar ook vanaf. Maar wat blijkt? Hij blijft maar verder vragen naar 5t steen(heb ongeveer 20x 5t steen geleverd), het houdt maar niet op

. is dit nou een bug of zo?
Ik zag ook een weeshuis(orphanage) eiland met een paar gebouwen erop van Guy Forcast, en 4 schepen in de haven. Als ik erop klik krijg ik gezeur van Guy maar verder gebeurt daar ook niks mee.
Dit is al de 3e keer dat ik deze missie opnieuw begin, en ik krijg steeds weer hetzelfde liedje...
Graag een duidelijke uitleg met wat ik moet doen(of wat ik nog mis) om missie 3 te halen