[PC] Anno 1404 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 179.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het speelt weer heerlijk als vanouds. Vooral de trade-routes opzetten is echt stukken beter nu. Ik heb alleen nog steeds wel last van een weinig inkomen.
De AI heeft echt maar heel weinig huisjes en veel productie plekken, denk zelfs dat die gewoon cheat eigenlijk. Ik heb veel meer inwoners en maakt echt maar heel weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nip
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:15

Nip

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:46:
Het speelt weer heerlijk als vanouds. Vooral de trade-routes opzetten is echt stukken beter nu. Ik heb alleen nog steeds wel last van een weinig inkomen.
De AI heeft echt maar heel weinig huisjes en veel productie plekken, denk zelfs dat die gewoon cheat eigenlijk. Ik heb veel meer inwoners en maakt echt maar heel weinig geld.
Klopt dat had ik ook gemerkt in Anno 1701. Ik had iets van 7000 aristocraten, maakte 6000 winst, maar Gustav Eichendorf met 3000 aristocraten maakte toen ik exit deed en op het scoreboard keek meer winst maar ook meer productie. W t f !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:51
Heb nog maar 2 uurtjes een game kunnen doen, maar ik zorg er altijd voor dat ik een positieve cashflow heb, zodat al het geld wat ik uitgeef aan gebouwen ook weer terug kan komen(als ik maar lang genoeg wacht).

Het belasting heffen doe ik ook op een simpele manier. Ik zorg altijd dat ze happy staan en als ik wil dat ze verder groeien zorg ik pas dat ze euphoric zijn. Verder zorg ik dat als ik teveel hout produceer dat ik die gewoon stilzet, anders kost het teveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:36

Upke dupke

Oompa Loompa

Je moet ook goed in de gaten houden welke mensen je laat upgraden naar het volgende level. Bijvoorbeeld: Je hebt citizens in je stad. Al hun 'needs' zijn verzorgd. Hierdoor kun je veel belasting heffen. Laat he ze upgraden naar patricians dan zie je dat minder dan de helft van hun needs zijn verzorgd. (ze hebben immers meer en andere needs) Op die manier keldert je cashflow totdat je de needs van die patricians weer verzorgd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Upke dupke schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:10:
Je moet ook goed in de gaten houden welke mensen je laat upgraden naar het volgende level. Bijvoorbeeld: Je hebt citizens in je stad. Al hun 'needs' zijn verzorgd. Hierdoor kun je veel belasting heffen. Laat he ze upgraden naar patricians dan zie je dat minder dan de helft van hun needs zijn verzorgd. (ze hebben immers meer en andere needs) Op die manier keldert je cashflow totdat je de needs van die patricians weer verzorgd hebt.
ja daarom zorg ik altijd dat wanneer mijn dorpelingen tevreden zijn en klaar zijn om te upgraden, dan ga ik zorgen dat ik zoveel mogelijk in de plus kom te staan, door bepaalde zaken beter te regelen. en als ik dan genoeg in de plus sta dan kan ik gaan upgraden, zonder ook echt een flinke keldering van mijn cashflow te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo:) Ik ben nu bij chapter 3:D Maar kom niet verder, ik moet Patricians krijgen maar het lukt niet.

Ik heb alle taxes op het laagste gezet, de burgers hebben geen needs meer, en alles loopt op rolletjes:(

Weet iemand iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:10:
Helemaal weer vergeten, tnx! Scheelt me weer een hoop inkomen :) Doe nu ook gewoon handmatig upgraden, dus de 'ascension rights' uitzetten. Hou je het veel beter mee in de hand allemaal.

Heb alleen net een nieuwe continuous game gestart met alleen mijzelf en geen mede/tegenspelers. Nu lijkt het er alleen op dat ik helemaal geen trade vloot zie van de orient en de westerse gast :'( Hoop niet dat dit een bug is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
AuC schreef op zondag 28 juni 2009 @ 02:17:
Ik heb een probleem met chapter 5. Ik moet voor al mijn open quests indigo hebben, echter is het probleem dat ik onvoldoende prestige heb om een farm te bouwen. Nu heb ik één quest die mij deze prestige kan geven: ik moet iemand verdedigen met minimaal 3 warships. Deze had ik nog staan door het voltooien van een andere quest, dus deze gelijk op die gast afgestuurd, maar er gebeurd helemaal niks! :/ Hij wordt maar niet aangevallen, waardoor ik de quest niet kan voltooien en ik helemaal vastloop in de campagne.

Zie ik iets over het hoofd, of is er een foutje in mijn spel gekropen? Ik heb al geprobeerd indigo te kopen via traders, maar dit lijkt uitgeschakeld te zijn.

Het betreft de quest Preservation of knowledge.
Als het goed is zit er in je warehouse van het eilandje dat je gekregen hebt een één-of-andere brief. Als je die naar de sultan brengt krijg je prestige om de indigo-farms te bouwen. (tenminste, zo was het bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nip schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:59:
[...]

Klopt dat had ik ook gemerkt in Anno 1701. Ik had iets van 7000 aristocraten, maakte 6000 winst, maar Gustav Eichendorf met 3000 aristocraten maakte toen ik exit deed en op het scoreboard keek meer winst maar ook meer productie. W t f !
Jup

Zonet gespot:

Ai had 9 Rope factory's en 1 Hemp plantation 8)7

Ik heb iets van 15+K inwoners nu en draai een balans van +1600, wat dus inhoud dat je kapitaal maar heel langzaam toeneemt omdat je die stomme mijnen handmatig moet replenishen.

En de Ai heeft nog niet half de inwoners en een dik leger |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:36

Upke dupke

Oompa Loompa

Heeft er iemand al zo'n survey moeten invullen? Eerder vandaag sloot ik het spel af en werd mij gevraagd om mee te doen met een survey. Wat ik ook gedaan heb. Het ging o.a. over een mogelijke uitbreiding en nieuwe delen in de ANNO serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik heb een probleempje. Bij Chapter IV (dacht ik), moet je van die kinderen redden. En nu zitten er kinderen in het monastry bij mij op het eiland en die hebben kleren nodig. En ik heb geen idee hoe je die daar moet krijgen. Ik heb wel genoeg kleren. Hoe hebben jullie dit gedaan?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:37
Heerlijk spel, het gaat nu wel even niet zo goed (-100), maar verwacht verbetering binnenkort! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Goed spel, 't economische spreekt mij aan. En dat alles goed loopt.

Speel nog de demo, maar hoe komen jullie in de min? Gewoon meer huizen bouwen en onnodige gebouwen (tijdelijk) uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Cabo schreef op zondag 28 juni 2009 @ 21:27:
Goed spel, 't economische spreekt mij aan. En dat alles goed loopt.

Speel nog de demo, maar hoe komen jullie in de min? Gewoon meer huizen bouwen en onnodige gebouwen (tijdelijk) uitschakelen.
Ik ben net een level omhoog gegaan, en heb een groot blok huizen verwijderd ivm de ideale plek voor de kathedraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Ik speel nu sinds de demo weer 1701..maar ik denk dat ik morgen toch maar ff de stad in ga ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik zat ook net in het kinderred level, alleen moest ik daar zout en bier hebben, ik kan alleen geen eilanden vinden waar ik dat kan minen of verbouwen. Kan dat het volgend level pas?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:46:
Je zet wel je tax-rate soms hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:27:
Ik zat ook net in het kinderred level, alleen moest ik daar zout en bier hebben, ik kan alleen geen eilanden vinden waar ik dat kan minen of verbouwen. Kan dat het volgend level pas?
Van die zaadjes kopen bij die Lord of Orient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Jemig, wat verslavend! De wekker gaat om (dus niet over!) 5 uur.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, heb nu de werking van die havens door...

Als je een harbor's master office bouwt, geld dat als een nieuw pakhuis. Als je ergens een pier aanbouwt geldt dat als extra laad/los capaciteit voor dat pakhuis / master office.

Zodoende heeft mijn hoofdeiland nu een pakhuis, twee harbor master offices met daaraan elk twee pieren en nog een pier gedeeld tussen pakhuis en zo'n office. Er moeten nu minimaal vier schepen naar hetzelfde ding komen wil er een wachtrij ontstaan :*)

Alleen wel weer jammer dat je niet handmatig kunt laden/ontladen bij een pier. Daarvoor moet je doorvaren naar de master office / pakhuis.

Heb nu ook iets beter door hoe dat met die ascention rights zit (denk ik). Voor elke 40 beggars kan er weer een Peasants huisje upgraden naar Citizen (extra) en voor elke 110 Envoys kan er een Citizen huis upgraden naar Patrician (extra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik heb een mooie traderoute opgezet om aan carpets te komen, nu heb ik een voorraad vol, maar wat kan ik er eigenlijk mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik zit vast in campagne missie V. Ik moet een copper key en iron strongbox vinden op een eiland vol met zandstormen.

De copper key heb ik gevonden, maar de iron strongbox vind ik maar niet. En ik heb al ongeveer iedere pixel van dat eiland afgespeurd. Iemand anders een idee waar ik die strongbox kan vinden?

Ik moet die missie vervolmaken zodat ik hoger op de diplomatieke ladder kom zodat ik de resources kan ontginnen voor de spulletjes die ik nodig heb om noblemen in mijn settlement te laten komen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 15:42:
Hallo:) Ik ben nu bij chapter 3:D Maar kom niet verder, ik moet Patricians krijgen maar het lukt niet.

Ik heb alle taxes op het laagste gezet, de burgers hebben geen needs meer, en alles loopt op rolletjes:(

Weet iemand iets?
Je kan Patricians krijgen door een Oriental settlement te maken. Daar maak je dan spice farms en die spice breng je naar je Westerse stad. Na een tijdje zullen er Patricians in je stad komen wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
DarthDavy schreef op maandag 29 juni 2009 @ 07:16:
Ik zit vast in campagne missie V. Ik moet een copper key en iron strongbox vinden op een eiland vol met zandstormen.

De copper key heb ik gevonden, maar de iron strongbox vind ik maar niet. En ik heb al ongeveer iedere pixel van dat eiland afgespeurd. Iemand anders een idee waar ik die strongbox kan vinden?

Ik moet die missie vervolmaken zodat ik hoger op de diplomatieke ladder kom zodat ik de resources kan ontginnen voor de spulletjes die ik nodig heb om noblemen in mijn settlement te laten komen.
spoiler:
De strong-box vindt je in het wrak wat beveiligd wordt, linksonder. (dus eerst al die zwarte
boten zinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Domdo schreef op maandag 29 juni 2009 @ 07:57:
[...]

spoiler:
De strong-box vindt je in het wrak wat beveiligd wordt, linksonder. (dus eerst al die zwarte
boten zinken)
spoiler:
Thx. Ik was ook al die kant gaan opzoeken. Paar keer op dat corsair wrak geklikt, maar geen resultaat. Als ik het dus goed begrijp, kan ik dus best met een vlootje schepen alle boten daar op een hoopje knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op maandag 29 juni 2009 @ 06:48:
Ik heb een mooie traderoute opgezet om aan carpets te komen, nu heb ik een voorraad vol, maar wat kan ik er eigenlijk mee? :?
Die moet je aan je nomadenbevolking geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Outlandos schreef op maandag 29 juni 2009 @ 02:21:
Jemig, wat verslavend! De wekker gaat om (dus niet over!) 5 uur.. :(
Ja inderdaad zeg. Het is goed dat ze aangeven dat je 4 uur non stop gespeeld hebt, anders zou ik helemaal niet meer slapen.

Dit was de eerste keer dat ik een spel online gekocht heb, bij GamesPlanet.uk. Het ging allemaal erg makkelijk, en met een snelle download. Erg handig als je geen zin hebt om te wachten tot de winkels open gaan.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falling_down schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:56:
[...]

Ja inderdaad zeg. Het is goed dat ze aangeven dat je 4 uur non stop gespeeld hebt, anders zou ik helemaal niet meer slapen.

Dit was de eerste keer dat ik een spel online gekocht heb, bij GamesPlanet.uk. Het ging allemaal erg makkelijk, en met een snelle download. Erg handig als je geen zin hebt om te wachten tot de winkels open gaan.
Bij mij wil hij nog wel eens crashen met zo'n vage runtime error.

Maar ik heb de "6 uur non-stop" al gezien :P

Ook al een keer gehad dat m'n toetsenbord het niet meer deed, except voor alt+F4 enzo |:(

Tweede toetsenbord inpluggen werkte ook niet. Maarja, zal wel door het alt tabben komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damasta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Zo ik heb het spel dit weekend uitgebreid gespeeld en getest.

Wat me al vrij snel opviel is dat het moeilijker is dan de voorgaande delen, dit heeft volgens mij de volgende redenen:
  • Je moet altijd minimaal twee steden onderhouden, de orient en je "hoofdstad", ook moeten deze vrij snel groeien wil je aan de verwachtingen van je volk voldoen.
  • Je hebt veel meer producten nodig dan in Anno 1701 en ervoor, omdat wanneer je upgrade, je hogere bevolking nog steeds vis nodig heeft maar nu ook brood, en daarna vlees. Je moet dus zorgen dat je alles produceert en blijft produceren. Je hebt dus heel veel verschillende goods nodig.
  • Je verdient veel minder geld dan in Anno 1701. In Anno 1701 had ik +6000 wanneer ik bij de (een na) hoogste rang inwoners had. Nu +200, dit komt volgens mij ook doordat je zoveel goods moet produceren om je bevolking happy te houden.
Anno 1404 is volgens mij flink verbeterd mbt Anno 1701. Door de iets hogere moeilijkheidsgraad wordt het veel leuker om te spelen, je moet veel meer dingen in de gaten houden. Ik moest 4 keer opnieuw beginnen met een sandbox game voordat ik eindelijk een beetje mijn economie op gang kreeg. Het haven systeem is heel vet maar duur. Je kunt nu wel vanuit alle kanten van je eiland uitgebreidt traden.

Om ook even de nadelen te benoemen, ik vond het mining systeem uit Anno 1701 beter, en dan ook direct het university onderdeel waarmee je nieuwe technologien mee kon unlocken. Jammer dat dit in 1404 niet meer bestaat. Hiernaast vind ik het trading systeem een beetje vaag, waar je bij Anno 1701 bepaalde goederen bij een bepaald volk/nederzetting/trader kon verhandelen, kun je nu schijnbaar alles verkopen bij iedereen, dat vind ik jammer. Ik vind het oude systeem beter en dit hadden ze eventueel nog kunnen uitbreiden dat hoe geliefder je wordt bij een bepaalde actor hoe goedkoper je kunt inkopen/duurder kunt verkopen, dan heeft het ook meer zin om te slijmen bij je concurrenten. Diplomatiek vind ik ook matig uitgewerkt.
Zo heeft Anno 1404 weer de nieuwe toevoeging waarmee je met Honour bepaalde technologien kunt unlocken (bijv. 500 ton meer water in je Noria.)

Al met al een goede game en een mooi vervolg op Anno 1701. Let vooral op het detail als je op F1 duwt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel missie's dit spel bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik coal uit de mijnen halen??
Ik moet tanner maken maar om salt te maken heb ik coal nodig.
Iemand een idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damasta
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:11:
Hoe kan ik coal uit de mijnen halen??
Ik moet tanner maken maar om salt te maken heb ik coal nodig.
Iemand een idee ??
In eerste instantie kun je coal maken door middel van een huisje wat hout verbrand om coal te maken, dit kan al op citizen niveau. Een coal mine krijg je pas veel later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
het huisje heet een 'charcoal burners hut' (of iets wat er op lijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Nog een vraag, op een of andere manier heb ik in het rechtermuismenuutje het voor mekaar gekregen een van de 6 buttons te laten verdwijnen, en nog de meest belangrijke ook, de build knop. Na wat uurtjes gamen was ik daar net gewend aan geraakt, en nu is deze knop opeens weg :(

Voor de duidelijkheid, ik bedoel dus dat RMB menuutje met 6 knoppen waarmee je snel een warehouse, een weggetje en nog iets anders kan bouwen, en waarmee je dus naar het bouwmenu gaat, je spul kan klonen met de pipette, en je demolish pikhouweel.

Jammer vond ik wel dat na installatie en detecteren van de juiste graphic settings van de game, de game bij elke autosave crashte. Ik heb nu de settings op medium gezet, en nu speelt het wel, maar mis toch wel het e.e.a. aan eyecandy.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damasta
ride277 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:09:
Nog een vraag, op een of andere manier heb ik in het rechtermuismenuutje het voor mekaar gekregen een van de 6 buttons te laten verdwijnen, en nog de meest belangrijke ook, de build knop. Na wat uurtjes gamen was ik daar net gewend aan geraakt, en nu is deze knop opeens weg :(

Voor de duidelijkheid, ik bedoel dus dat RMB menuutje met 6 knoppen waarmee je snel een warehouse, een weggetje en nog iets anders kan bouwen, en waarmee je dus naar het bouwmenu gaat, je spul kan klonen met de pipette, en je demolish pikhouweel.

Jammer vond ik wel dat na installatie en detecteren van de juiste graphic settings van de game, de game bij elke autosave crashte. Ik heb nu de settings op medium gezet, en nu speelt het wel, maar mis toch wel het e.e.a. aan eyecandy.
Je kunt knoppen erin slepen, dus gewoon rechtermuisknop en dan de buildknop van rechtsonder erin slepen. Ik had dit perongeluk gedaan met hout en steen, bovenin, heb toen 1 uur geklooid om het terug erin te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Wat een vette game! Heb vandaag eindelijk een lange sessie kunnen doen en ik vermaak me kostelijk :)

Best uitgebreid en speelt heerlijk weg. Jammer dat ik hem op low moet spelen, maar je kan ook niet anders verwachten van een laptop. Verder echt prima spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
ik ben nu de elector scenario aan het doen en ben er al goed mee op weg. Je start met 80k en je moet 150k, 5000 mensen en 2000 noblemen halen. Ik heb nu al 90k en 1.7k inwoners.

Ik doe het wel wat rustiger aan zodat ik zker genoeg eten etc heb voor mijn mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je goed windowed mode moet draaien in Anno 1404 ?
Als ik het nu aanzet vult het maar een klein deel van mijn scherm en ik kan ook niet meer bewegen met mijn muis dan.
Mijn resolutie is : 1680 * 1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Waarderen jullie Anno 1404 (stuk) beter dan 1701? Ik twijfel nog beetje of ik hem aanschaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
ik vind deze anno tot nu toe echt wel beter dan 1701, en dan heb ik nog niet eens alles gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, maar die runtime error blijf ik vervelend vinden. En de laatste keer had 'ie ook meteen de savegame gecorrupteerd. Naja, 15 minuten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
aha daar heb ik nog totaal geen last van gehad, ik save zelf elk half uur en tussen die saves komt de autosave nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:48:
Weet iemand hoe je goed windowed mode moet draaien in Anno 1404 ?
Als ik het nu aanzet vult het maar een klein deel van mijn scherm en ik kan ook niet meer bewegen met mijn muis dan.
Mijn resolutie is : 1680 * 1050
Huh, hij speelt gewoon in die resolutie in windows mode?
Bij options, dan general staat anders de gewenste screen resolutie en als je fullscreen of window wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:57:
[...]

Huh, hij speelt gewoon in die resolutie in windows mode?
Bij options, dan general staat anders de gewenste screen resolutie en als je fullscreen of window wilt spelen?
Ja maar dat wil ik dus niet ik wil gewoon dat het op maximale grote draait en dat alleen nog mijn taakbalk zichtbaar is maar dit lijkt niet mogelijk zover ik zelf kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:36
Hoe kun je in een continious game die Corsair een beetje aanpakken? Hun oorlogsschepen zijn wel te vernietigen maar die worden gewoon weer herbouwd. Heb ook al mijn kleine oorlogsschepen in zijn haven geplaatst maar kon niks stuk schieten. Zijn transportschepen lijken ook niet aan te vallen. Is het niet mogelijk om met schepen zijn stad overhoop te schieten? Uiteraard heb ik gewoon oorlog met hem.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grondtroepen op zijn eiland brengen?

Heb nu net die oversized Sultan's Mosque staan. Gigantisch ding :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Hogader schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:45:
aha daar heb ik nog totaal geen last van gehad, ik save zelf elk half uur en tussen die saves komt de autosave nog
Waarom zet je dan autosave niet gewoon op 30 of 15 minuten? Is toch veel handiger. Zelf heb ik autosave op 1 uur staan. Het opslaan van een huge map duurt, vind ik, vrij lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Banjy schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:01:
Hoe kun je in een continious game die Corsair een beetje aanpakken? Hun oorlogsschepen zijn wel te vernietigen maar die worden gewoon weer herbouwd. Heb ook al mijn kleine oorlogsschepen in zijn haven geplaatst maar kon niks stuk schieten. Zijn transportschepen lijken ook niet aan te vallen. Is het niet mogelijk om met schepen zijn stad overhoop te schieten? Uiteraard heb ik gewoon oorlog met hem.
Het viel mij ook al op dat je niet alle Corsair troepen kan aanvallen met schepen. Dat kon in Anno1701 nog wel meen ik mij te herinneren. Ik had speciaal om de Corsair te verslaan een armada gemaakt, maar het bleek dus dat ik per schip niets kon uitrichten. Ik geloof ook niet dat er een "force fire" knop is. Maar op een gegeven moment kan je kiezen om het tegen zijn hele vloot (14 schepen dacht ik) op te nemen, waarna hij een overeenkomst wilt sluiten en je met rust laat.

Iets anders wat ik nog merkte wat ik wel mis, is dat de waarde van goederen per ton niet meer is aangegeven. Verder is het echt een stuk complexer dan Anno 1701. Ik kan me voorstellen dat als je de voorgaande delen niet gedaan hebt, en dus niet overweg kan met het trade systeem etc, dat het toch wel een afknapper kan zijn.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Of... Je betaalt 8 keer zijn eis voor geld, waarna hij vraagt om 80t bier 100 t vlees (dacht ik zo ongeveer) en nog iets (ook zo'n 80t). Daar moet je mee naar hem toe varen, waarna je een groot feest viert om jullie 'fraternisation' te vieren. Je hebt dan een alliance met de corsairs. Weet niet of het daaran ligt trouwens, maar in 1 continuous game waarin ik dat had (was op easy, 1 tegenstander) ging vervolgens de computerspeler weg, daarvoor stonden er al huizen in de fik en gingen zn mensen terug naar peasants. Toen viel me op dat corsairs de schepen van die tegenstander aanvielen..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damasta
Misschien is het leuk dat we wat foto's plaatsen van onze nieuw gebouwde steden!!!

Ik doe het als ik vanavond thuis ben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 08:29

mydoom

omnomnom

DarthDavy schreef op maandag 29 juni 2009 @ 07:16:

ik heb het omgekeerde ik moet alleen die copper sleutel vinden...
maar ik kan niet op eiland komen ( kan er geen gebouwen maken of soldaten opzetten die strongbox heb ik al..
) weet iemand hoe ik die sleutel kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scienceman
  • Niet online
mydoom schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:36:
[...]

ik heb het omgekeerde ik moet alleen die copper sleutel vinden...
maar ik kan niet op eiland komen ( kan er geen gebouwen maken of soldaten opzetten die strongbox heb ik al..
) weet iemand hoe ik die sleutel kan krijgen ?
spoiler:
Op dat andere eiland links onderin waar die zandstorm heerst liggen een aantal kisten. Je moet deze kisten vinden en er op klikken. Op een gegeven moment vind je dan de sleutel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Scienceman schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:39:
[...]

spoiler:
Op dat andere eiland links onderin waar die zandstorm heerst liggen een aantal kisten. Je moet deze kisten vinden en er op klikken. Op een gegeven moment vind je dan de sleutel
spoiler:
het eiland rechts onderin
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:50
Ik kwam deze net tegen: http://www.g2play.net/sto...covery-Retail-CD-Key.html

g2play staat opzich goed aan geschreven. Je moet alleen zelf even ergens een iso fixen. Weet zelf nog niet of ik het ga proberen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Laatst online: 18-09 13:51

Rj-

Ik ben ook wel benieuwd of dat goed werkt via G2Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Mja, dan betaal ik persoonlijk liever een 10tje meer voor iets tastbaars... zit er trouwens een handleiding bij de retail versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damasta
Sfinx- schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:05:
Mja, dan betaal ik persoonlijk liever een 10tje meer voor iets tastbaars... zit er trouwens een handleiding bij de retail versie?
Ja, maar verwacht er niet teveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
er zit idd een handleiding bij maar niet echt uitgebreid. De belangrijke info kan je in de manual op de dvd of installatiemap vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

pingkiller schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:38:

g2play staat opzich goed aan geschreven. Je moet alleen zelf even ergens een iso fixen. Weet zelf nog niet of ik het ga proberen.
Een hoop gezeur over duplicate keys. Dus dat ze 1 key gewoon meedere keren verkopen, volgens mij, vandaar de lage prijs. Niet echt aan te raden dus.

http://forums.whirlpool.n...-archive.cfm/1157029.html

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

pingkiller schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:38:

Hier is ie nog goedkoper:
http://www.d2cdkeyshop.com/ANNO-1404.html
16 USD = ~11.31 EUR.

G2PLAY heeft veel duplicates, zelf ook al aantal keer gehad, ze lossen het wel op maar het duurt allemaal erg lang (Lijkt wel of ze geen stock meer hebben).

[ Voor 15% gewijzigd door Phyxion op 30-06-2009 17:27 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mede door de grafische pracht en mijn nieuwschierigheid naar deze game vanmiddag maar even de demo erop gegooid , nu ben ik echt een noob met de Anno games :$ maar gelukkig is de campaign een goede tutorial. d:)b

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Laatst online: 18-09 13:51

Rj-

Hey,

Zo juist anno 1404 gekocht bij http://www.g2play.net

15 euro
Kreeg meteen een mailtje met cd key erin en werkte prima

Ga nu genieten van deze geweldige game!

(heb via Ideal betaald via moneybookers)

Groetjes

[ Voor 10% gewijzigd door Rj- op 30-06-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Phyxion schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:26:
[...]

16 USD = ~11.31 EUR.

G2PLAY heeft veel duplicates, zelf ook al aantal keer gehad, ze lossen het wel op maar het duurt allemaal erg lang (Lijkt wel of ze geen stock meer hebben).
Kon niet op mijn pakketje van game uit de UK wachten dus hier net een serial gekocht had gelijk een key voor nog geen 11 euro, niet slecht.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Zo net een mooie achievement behaald nadat ik een gebouw met 3 fasen had voltooid, namelijk de Historical Warehouse. Nu heb ik dus de achievement: The Gateway to the World gehaald. Hier een screenie:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/122zw29.png

Het is btw het grote gebouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Wat is die achievement? Ik zag in het hoofdmenu ook al zoiets staan, maar het is greyed-out, maar ik dacht aan toekomstige online spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
de achievement die ik heb gehaald met die screen is: The Gateway to the World en staat onder het 2de kopje,

Maar sommige staan vraagtekens voor en 1 van die vraagtekens heb ik al behaald. Dat bleek een achievement te zijn voor 10 uur op de middelste camerapositie met je zicht staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen!!?

Ik weet niet of mijn systeem het aankan :-(

Ik heb een Tosibah laptop

Dit zijn mijn systeemgegevens:

Intel celeron `
430 @ 1.73 GHz

kloksnelheid 1.73 1, 87 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Laatst online: 27-07 00:10
Ik heb nu een Quest openstaan, en moet ergens 80 ton 'meat' brengen. Ik mag nu scheel zijn, maar ik ben nog gen vlees tegengekomen in de grondstoffen. Iemand een idee waar ik dat kan halen?e

[ Voor 11% gewijzigd door Jump op 30-06-2009 20:39 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
die krijg je zodra je nobleman hebt die willen namelijk heel erg graag meat hebben.

Je moet dan koeien houden, zout hebben en zon gebouw om meat te maken die naast de koe staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit :9~

Ik ben vast de enige die het super vind dat er geen MP inzit, dan kunnen ze beter later toevoegen. Want anders is de kans groot dat het spel daarop ingericht gaat worden, dat gevoel kreeg ik wel bij Anno 1701 en ook bij Civilization 4. Ik vind Anno ook niet echt een MP spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Laatst online: 27-07 00:10
Hogader schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:40:
die krijg je zodra je nobleman hebt die willen namelijk heel erg graag meat hebben.

Je moet dan koeien houden, zout hebben en zon gebouw om meat te maken die naast de koe staat.
Ik heb zojuist mijn eerste nobleman in de stad en zag dat het beschikbaar had. Beter iets langer gewacht :P

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Phyxion schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:26:
[...]

16 USD = ~11.31 EUR.

Thnx voor de link, helaas nu Out of stock :(

G2play trekt mij minder...als er duplicates rond gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 30-06-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Vos schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:10:
[...]

Thnx voor de link, helaas nu Out of stock :(

G2play trekt mij minder...als er duplicates rond gaan.
Kreeg ik eerst ook. Gewoon even terug gaan naar de mainpage en dan de Anno page selecteren. Dat werkte bij mij gewoon. Toen was er weer stock.

[ Voor 3% gewijzigd door tHe_BiNk op 30-06-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Rj- schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:05:
Hey,

Zo juist anno 1404 gekocht bij http://www.g2play.net

15 euro
Kreeg meteen een mailtje met cd key erin en werkte prima

Ga nu genieten van deze geweldige game!

(heb via Ideal betaald via moneybookers)

Groetjes
hij wil bij niets toevoegen aan mijn mandje? iemand hier ook last van?

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:42:
Ziet er goed uit :9~

Ik ben vast de enige die het super vind dat er geen MP inzit, dan kunnen ze beter later toevoegen. Want anders is de kans groot dat het spel daarop ingericht gaat worden, dat gevoel kreeg ik wel bij Anno 1701 en ook bij Civilization 4. Ik vind Anno ook niet echt een MP spel..
Ik vind het ook niet erg dat er geen mp inzit, heb nooit mp gedaan met anno, maar het zou misschien wel leuk zijn te proberen op een lan-party. Dus dat ze het later toevoegen vind ik zeer goed. Anders was btw ook het spel uitgesteld volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dan toch ook na...

$16... geloof je het zelf dat 'ie dan legaal is.. :O

Download hem dan gewoon gratis en doneer $16 aan de makers.. dan krijgen ze tenminste nog iets.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tHe_BiNk schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:24:
[...]

Kreeg ik eerst ook. Gewoon even terug gaan naar de mainpage en dan de Anno page selecteren. Dat werkte bij mij gewoon. Toen was er weer stock.
Ik blijf de melding houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist nog niet van het bestaan van dingen als g2play af, en na wat snel gegoogel is mij wel duidelijk dat het hier illegale handel betreft:
http://steamunpowered.eu/forums.php?m=posts&q=79
In tsjechië verkoopt hij keys voor 9 euro... right

// ontopic
Briljant spel maar
spoiler:
het level met de eerste grote landbattle is wel een gepruts, al 2x overnieuw begonnen om erachter te komen hoe het het beste werkt, de plaatsing van je forten is erg lastig en het is nogal duurzaam om zo'n grote te verliezen.

De andere veranderingen vind ik briljant, vooral de grote havens en de boerderijen vind ik eenvoudiger. Ik heb wel meer moeite om dikke winsten te draaien, als je betere bewoners krijg je niet zo'n inkomstenboost zoals je vroeger had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:29:
Kan iemand mij helpen!!?

Ik weet niet of mijn systeem het aankan :-(

Ik heb een Tosibah laptop

Dit zijn mijn systeemgegevens:

Intel celeron `
430 @ 1.73 GHz

kloksnelheid 1.73 1, 87 GB
Post dan ook je videokaart, maar ongeveer het belangrijkst als je spelletjes speelt.
Maar gezien de rest van de specs zou ik eigenlijk zeggen: probeer de demo eens, maar denk niet dat je meer dan een diashow gaat krijgen.
Op mijn laptop met Ati 3570 staat al alles op low (mijn pc met 8800GT op medium).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoeveel RAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom

mydoom

omnomnom

ik ben een continu spel begonnen..
nu weet ik alleen niet hoe ik orient gebouwen kan krijgen..
weet iemand hor ik aan die rechten kan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht... lees anders eens een eindje terug in dit topic.

Naar die Lord gaan en die papieren kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom

mydoom

omnomnom

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 01:48:
Zucht... lees anders eens een eindje terug in dit topic.

Naar die Lord gaan en die papieren kopen...
ik heb al papieren gekocht alleen ik kan alsnog geen enkel orient gebouw maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je hebt nog niet een eindje terug gelezen in dit topic....

anders wist je dat je die papieren ook naar die Grand Vizier moet brengen ;)

Iemand toevallig al een heel lijstje van hoeveel gebouwen je van wat nodig hebt in een gegeven production chain?

Parfum is volgens mij 3x die rose farms met 1 rozenperserij (rozen in, parfum uit)

Zit er trouwens een mogelijkheid in om te zien hoeveel van dezelfde gebouwen je hebt op een eiland? In 1701 kon je dat wel zien..

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Hoe evolueer je naar de 2e rank? dat is dacht ik village of small town.
Er staat dat ik een x aantal citizens moet hebben. Hoe worden de mensen citizens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Cabo schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:39:
Er staat dat ik een x aantal citizens moet hebben. Hoe worden de mensen citizens?
Alle dingen die zij willen hebben (voedsel, drank, geloof, etc.) geven en de belasting op fel groen (het laagste) zetten, zodat ze euphoric worden. Dan gaan ze na verloop van tijd upgraden, mits er genoeg bouwmaterialen in je pakhuis zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 03:31:
Zit er trouwens een mogelijkheid in om te zien hoeveel van dezelfde gebouwen je hebt op een eiland? In 1701 kon je dat wel zien..
Ik denk het niet, want ik heb nog niet zoiets gezien. Wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
Cabo schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:39:
Door aan de minimale basisvoorwaarden(beetje dubbelop) te voldoen van je 1e rank huisjes.

afaik moet je om van 1e naar de 2e rank te kunnen komen
  • een kerk hebben (met de 1e rank huisjes binnen de range van de kerk)
  • vis in je warehouse
  • marketplace (met de 1e rank huisjes binnen de range van de marketplace)
  • nog iets wat mij goed kan herinnener en dat kan ik op het werk zo niet kan checken
Wat je mensen (willen)/(nodig) hebben staat ook wel rechtsonder als je op een huisje klikt.
Als alles groen is moeten je mensen euphoric zijn (belasting op het laagste groene niveau) om te kunnnen upgraden. Ook moet je genoeg hout en tools hebben.

eigenlijk is dit een verlenging van het vorige bericht zie ik net

[ Voor 19% gewijzigd door Domdo op 01-07-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Domdo: Cider toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 10:07 . Reden: Dombo naar Domdo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:55:
[...]

Post dan ook je videokaart, maar ongeveer het belangrijkst als je spelletjes speelt.
Maar gezien de rest van de specs zou ik eigenlijk zeggen: probeer de demo eens, maar denk niet dat je meer dan een diashow gaat krijgen.
Op mijn laptop met Ati 3570 staat al alles op low (mijn pc met 8800GT op medium).
Ik weet eerlijk gezegd niet wat er verder in je pc zit en op welke resolutie jij speelt, maar ik speel het vloeiend op max met een 8800GTS 640mb. en op de resolutie 1680x1050. Dat wel ism met 3gb ram en Q6600 @ 3.0Ghz.

En @jcvjcv...

Ik ben van plan wanneer ik mijn scenario heb voltooid om een soort van Tech-Tree te maken. en daarin te zetten wat ieder volk nodig heeft en de eisen ervan etc, maar dan ook hoeveel gebouwen van elk zodat alles zo efficient mogelijk loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
Offtopic: lees b als d ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Domdo schreef op maandag 29 juni 2009 @ 07:57:
[...]

spoiler:
boten zinken)
Ok, ik dus gisteren met mijn vloot naar die boten. Geen enkele manier om ze stuk te maken. Blijkt dus dat je Oriental Warships nodig hebt vooraleer je met die boten kunt gaan vechten. Daarvoor moet ik dus 10 ton War Machines naar de vizier brengen. Maar je kan pas War Machines maken als er Noblemen in je stad leven. En Noblemen komen pas in je stad terecht als je glas kan produceren. Om glas te produceren heb je quartz nodig uit de Orient steden.

Dussssss... samengevat: mijn stad moet verder evolueren naar Noblemen om verder te kunnen questen en hoger op de diplomatieke rang van de vizier te komen. Maar om noblemen in mijn stad te vestigen heb ik een hogere diplomatieke rang nodig zodat ik quartz kan ontginnen. Wat een paradox!!!

Ik heb wel eventjes in mijn haar zitten krabben over dit kip en het ei probleem. En dan begon het mij te dagen: ik kan ook aan quartz komen zonder dat ik dat zelf ontgin. Je kan het namelijk ook gewoon zelf kopen bij de vizier.

Man man man, hier gisteren een ganse avond aan zitten foefelen, want ik ben nu al zoveel uren bezig in die massie dat mijn ganse economie aan het vastlopen was (wegens geen evolutie omdat ik geen glas ter beschikking had). Alles op pootjes gezet en de eerste noblemen zullen weldra mijn stadje binnensijpelen. Allez, dat hoop ik toch, want alle needs van de patricians zijn voldaan (ook de security door een gevangenis te bouwen) en er is een gelijkmatige stroom van glas aanwezig.

Hoe dan ook, ik blijf dit een geweldig spel vinden. Lang geleden dat ik me nog zo vermaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn! Ik hoop dat ik hem binnenkort binnenkrijg!
Ik kan niet wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Zo ik ben echt bijna klaar met het scenario: Elector.

Daar moet je 150.000 coins verzamelen (je begint met 80.000)
Verder meot je 5000 inwoners en 2000 nobleman hebben. Nou ik heb al 7000 inwoners en ik kan genoeg patrician huizen laten upgraden om de 2000 nobleman te halen. Bovendien heb ik van alles (op linen kleding en alcohol, meer dan 200 ton in huis.

Het helpt wel als je een Historical Warehouse hebt staan aangezien dat je capacitiet met 300 ton verhoogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd hogader, ben zelf nog in de campaign bezig missie 6 nu waar je landbattles hebt.

maar je idee over een tech-tree is echt goed, een mooi overzicht is nooit mis. willen jullie ook wat meer screens plaatsen ben altijd benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een paar screenshots.

Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/7204/54137009.jpg

Plantage hoek.

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/5862/60231306.jpg

Verbouwen van graan.

Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/5885/38669341.jpg

Die hoek had dus nog geen brandweerdekking ;).

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2cwrcdc.png

Dat was dus het Scenario Elector, nu ff een leuke continue game

Ben btw geindigd, met een half afgebouwde Sultan's Moskee, en een volledig gebouwde Historical Warehouse. Verder had ik van alles nog 200 ton minimaal in stock en alles bleef stijgen. Ik had een cashflow van +2000 en rond de 8500 inwoners totaal.

[ Voor 51% gewijzigd door Hogader op 01-07-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
@Piete
Kan je ook wat screens posten vanaf boven van je graanvelden enzo ??? Ik zou nl. graag willen weten hoe jij (en andere mensen) hun velden plaatsen van de boederijen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens een overzicht bekend van wat de ratio's zijn? Bijvoorbeeld de de toolmaker:smelter ration is 2:1 maar wat is het voor andere dingen, of moet je dat zelf uitvogelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
Voorlopig moet je dat nog even zelf uitvogelen want iedereen is nog druk met spelen er zijn geen tabellen van die door ubisoft zijn vrijgegeven voor zover ik weet
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.