Ik moet me eens verder gaan verdiepen in een eventueel ander draagsysteem.
Wil toch ook al een ander statief, dus hoeft wellicht niet meer Manfrotto compatibel te zijn.
Die Capture Clip Pro komt wel vrij fragiel over. Schroef lijkt mij steviger dan een plaatje, maar dat is puur gevoel.
Zo heb ik het momenteel

Untitled by Ren0W, on Flickr
Mocht de schroef afbreken/losgaan dan zal die extra band de camera nog kunnen opvangen.
Als ik loop zullen ze nooit die schroef ongemerkt los kunnen draaien, en als ik sta te praten met iemand dan zal of mijn hand rusten op de camera of draai ik de camera voor mijn lichaam.
Hoe dan ook, merken zal ik het altijd als iemand eraan komt.
Is het niet gewoon makkelijker op de clip op de rug los te klikken?
Wil toch ook al een ander statief, dus hoeft wellicht niet meer Manfrotto compatibel te zijn.
Die Capture Clip Pro komt wel vrij fragiel over. Schroef lijkt mij steviger dan een plaatje, maar dat is puur gevoel.
Zo heb ik het momenteel

Untitled by Ren0W, on Flickr
Mocht de schroef afbreken/losgaan dan zal die extra band de camera nog kunnen opvangen.
Als ik loop zullen ze nooit die schroef ongemerkt los kunnen draaien, en als ik sta te praten met iemand dan zal of mijn hand rusten op de camera of draai ik de camera voor mijn lichaam.
Hoe dan ook, merken zal ik het altijd als iemand eraan komt.
https://sphotos-b.xx.fbcd...987934355_710469944_n.jpgVentieldopje schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:16:
Bij de CarrySpeed moet je echt wel moeite doen als dief, camera optillen, rubberen ring omhoog schuiven, miljoen keer draaien om zekering omhoog te schroeven en dan nog hem aan de goede kant er uit tillen.
Is het niet gewoon makkelijker op de clip op de rug los te klikken?
[ Voor 20% gewijzigd door NeutraleTeun op 05-01-2014 13:25 ]