Wat bedoel je? kan ik er nog achter komen als hij zn email invoert? Of iets anders?oscardt schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:11:
[...]
Dan kan dat uiteraard allemaal niet. Maar dat leek mij self-evident
Als hij hem gereset heeft, kom je daar nooit meer achter. Dit kan die trouwens niet doen, als je de standaard beveiligingscode hebt aangepast van 12345 naar iets andersDarceyE schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:30:
[...]
Wat bedoel je? kan ik er nog achter komen als hij zn email invoert? Of iets anders?
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Ik heb een E72, net als mijn vrouw.
Hoe kan ik haar een vergaderverzoek sturen? Ik kan binnen de agenda een 'vergaderverzoek' als nieuw 'item' nemen. Daar vul ik bij 'vereist' haar emailadres in. Ze krijgt dan ook een email met hierin de vergadergegevens. Hoe kan ik die echter omzetten naar de agenda?
Hoe kan ik haar een vergaderverzoek sturen? Ik kan binnen de agenda een 'vergaderverzoek' als nieuw 'item' nemen. Daar vul ik bij 'vereist' haar emailadres in. Ze krijgt dan ook een email met hierin de vergadergegevens. Hoe kan ik die echter omzetten naar de agenda?
Hoe komt die bij haar binnen, als een vergaderverzoek, of als een email met bijlage (Met andere woorden, kan ze hem accepteren / weigeren, etc).
Verwijderd
Ik heb mijn Nokia E72 nu iets meer als een half jaar, heb dus ook alle kaarten er op staan.
maar ik wil er kaarten afgooien omdat ze teveel geheugen nodig hebben, maar het lukt mij niet om te doen want als ik bij cities kijk komen er alleen maar mappen met een cijfer of een letter en er zit verder niks in...
Hoe moet ik die mappen verwijderen??
maar ik wil er kaarten afgooien omdat ze teveel geheugen nodig hebben, maar het lukt mij niet om te doen want als ik bij cities kijk komen er alleen maar mappen met een cijfer of een letter en er zit verder niks in...
Map Cities leeg maken en via OVI of maploader de kaarten die je wel wilt handhaven, opnieuw plaatsen.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Nee, de gegevens komen gewoon binnen als tekst in de email. Maar je zou toch verwachten dat als ze mij een vergaderverzoek verzend dat ik open via de email op de telefoon, ik deze email meteen kan omzetten naar de agenda...SithWarrior schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:47:
Hoe komt die bij haar binnen, als een vergaderverzoek, of als een email met bijlage (Met andere woorden, kan ze hem accepteren / weigeren, etc).
Wat ik gedaan heb is via OVI Suite de kaarten installeren die ik wilde hebben (Europa). Hij gooide toen automatisch eerst de bestaande kaarten eraf. Scheelt een hoop geheugen inderdaad. Duurde wel een eeuwigheid overigens (een uur of zo).Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:52:
Ik heb mijn Nokia E72 nu iets meer als een half jaar, heb dus ook alle kaarten er op staan.
Verwijderd
Vraagje over de e72; standaard zit er een 4GB kaart in, kan je er zonder problemen een grotere geheugenkaart in doen en alles vanaf de originele kaart op de nieuwe kopieren? Zodat de navigatie blijft werken?etamboer schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:45:
[...]
Wat ik gedaan heb is via OVI Suite de kaarten installeren die ik wilde hebben (Europa). Hij gooide toen automatisch eerst de bestaande kaarten eraf. Scheelt een hoop geheugen inderdaad. Duurde wel een eeuwigheid overigens (een uur of zo).
Verwijderd
Mijn E72 start zichzelf constant opnieuw op. Ook als ik helemaal geen toepassingen heb openstaan.
Ik dacht dit te kunnen verhelpen met een update, maar sinds de update is het nog erger geworden.
Bovendien laat hij sinds de update als ik gebeld wordt alleen het telefoonnummer zien en niet de naam van het contact. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Kan niet wachten tot mijn abbo afgelopen is en ik een nieuwe mobiel kan nemen!
Ik dacht dit te kunnen verhelpen met een update, maar sinds de update is het nog erger geworden.
Bovendien laat hij sinds de update als ik gebeld wordt alleen het telefoonnummer zien en niet de naam van het contact. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Kan niet wachten tot mijn abbo afgelopen is en ik een nieuwe mobiel kan nemen!
Verwijderd
Ik had een vraagje, ik wil mijn telefoon een harde reset geven (dus terug naar fabrieksinstellingen) maar dan vraagt het toestel om een blokkeercode. Is hier een standaard code voor?
Ik weet niet of ik het heb veranderd. Als ik dit heb gedaan kan ik het op een andere manier terugzetten naar fabrieksinstellingen?
Wil het toestel namelijk verkopen.
Ik weet niet of ik het heb veranderd. Als ik dit heb gedaan kan ik het op een andere manier terugzetten naar fabrieksinstellingen?
Verwijderd
*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor
[ Voor 147% gewijzigd door pven op 12-01-2011 21:28 ]
Kijk eens een paar posts hierboven, heb ik precies een bericht hierover geplaatst hoe je dit moet doen.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:50:
Ik had een vraagje, ik wil mijn telefoon een harde reset geven (dus terug naar fabrieksinstellingen) maar dan vraagt het toestel om een blokkeercode. Is hier een standaard code voor?
Standaardcode is 12345 en je had ook gewoon een korte google-search uit kunnen voeren, had je het gehad bij de eerste hit.
Voor de duidelijkheid kopie van mijn post:
Druk *#7370# in.
Voer de 'security code' in, deze is standaard '12345'.
Bevestig door ja in te drukken.
Daarna zullen al je smsjes foto's e.d. weg zijn.
Een softe reset kan je ook doen, die gaat als volgt:
Druk *#7780# in.
Vervolgens voert u de 'security code' in. Deze is standaard '12345'.
Bevestig dit door op ja te drukken.
Hierbij blijven je bestanden wel behouden.
Kleine toevoeging, verkoop je spul in de daarvoor bestemde vraag&aanbod rubriek op tweakers en ga hier niet je mp-link neerzetten.
[ Voor 28% gewijzigd door timwijn op 08-01-2011 23:40 ]
Geen dank hoor:)Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:53:
Maar bedankt iig voor je antwoord.
Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen, waarom maak je niet in de Vraag&aanbod rubriek, onder pricewatch zelf een advertentie aan op tweakers. Dan vinden mensen hem tweakers daar wel!
Verwijderd
Heb sinds gisteren mijn nieuwe telefoon, ik had eerst een LG Cookie, jaar daarna een Samsung Jet en nu een jaar later de Nokia E72.
Na er een dag mee gefutseld te hebben heb ik een paar vragen.
Hopelijk heeft iemand hier antwoord op.
-Hoe pas je het beginscherm aan, is het mogelijk om bijvoorbeeld WLAN-SCAN van het beginscherm aftehalen?
-Als ik wil kijken waar ik mij nu bevind ga ik naar menu>kaarten>positie, de telefoon zit dan 200 meter naast mijn locatie, dit lijkt me niet echt handig als ik de telefoon straks gebruik als navigatie voor in de auto.
-Bij de telefoon was een 4gb sd kaart bijgeleverd, hier stond al 3,6GB op. Kan ik die geheugenkaard gewoon formateren of staan er belangrijke dingen op?
-Toen ik nog niets nieuws op de telefoon had gezet, had ik nog maar 200MB telefoongeheugen en 400MB SDgeheugen, hoe kan dat?
-Hoe pas je het beginscherm aan, is het mogelijk om bijvoorbeeld WLAN-SCAN van het beginscherm aftehalen?
-Als ik wil kijken waar ik mij nu bevind ga ik naar menu>kaarten>positie, de telefoon zit dan 200 meter naast mijn locatie, dit lijkt me niet echt handig als ik de telefoon straks gebruik als navigatie voor in de auto.
-Bij de telefoon was een 4gb sd kaart bijgeleverd, hier stond al 3,6GB op. Kan ik die geheugenkaard gewoon formateren of staan er belangrijke dingen op?
-Toen ik nog niets nieuws op de telefoon had gezet, had ik nog maar 200MB telefoongeheugen en 400MB SDgeheugen, hoe kan dat?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 20:29 ]
Hier de antwoorden op je vragen:Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:24:
Heb sinds gisteren mijn nieuwe telefoon, ik had eerst een LG Cookie, jaar daarna een Samsung Jet en nu een jaar later de Nokia E72.
- Menu > Bedieningspaneel > Modi > Toepassingen startscherm > Selecteer hier welke toepassingen je wilt gebruiken.
- Heb je ook onbeperkt internet bij je abonnement? zo ja; Ga dan naar ovi maps en dan naar de instellingen.
Stel daar dan een netwerkbestemming in en zet de verbinding op online. Of ga naar Menu > Bedieningspaneel > Instellingen > Algemeen > Positie bepaling > Methoden pos. bepaling > En vink daar Asisted GPS aan. Let op: Doe dit alleen als je onbeperkt internet hebt!
- In principe kun je je geheugen kaart gewoon formatteren als je er nog geen persoonlijke bestanden op hebt gezet. Je kunt ook gewoon je telefoon verbinden met de computer en dan al die kaarten verwijderen. die zorgen er namelijk voor dat je geheugen kaart bijna vol is.
- Komt door die OVI maps, volgens mij is standaard heel Europa geïnstalleerd.
Umut, volgens jouw marktplaats advertentie is de nieuw prijs van dit toestel €370,-.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:55:
Misschien heeft een van jullie nog interesse of kennen jullie iemand met interesse voor het toestel. De advertentie staat hier:
http://link.marktplaats.nl/410928674
Echter klopt dit niet, hij is al vanaf €265,- te krijgen. Dus de prijs van €200,- lijkt me niet echt reëel.
hehe op marktplaats kun je dat nog wel doen, hij heeft alleen de advertentie gekopieerd hier in de v&a rubriek.contrast schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:43:
[...]
Umut, volgens jouw marktplaats advertentie is de nieuw prijs van dit toestel €370,-.
Echter klopt dit niet, hij is al vanaf €265,- te krijgen. Dus de prijs van €200,- lijkt me niet echt reëel.
Zet de vraagprijs op 185, zet in de add dat de nieuwprijs 370 is en dat hij 200 daarom een goede prijs vind.
Dit terwijl hij dus en z'n vraagprijs 15 euro lager heeft gesteld en de nieuwprijs staat met een PW linkje altijd boven aan.
Overigens, 200/185 is helemaal niet zo'n gekke prijs hoor.
Daarvoor gaan ze meestal weg.
Mocht iemand interesse hebben, een vriend van me heeft een E72 die hij weg wil doen (in zeer goede staat).
Het is een Black Steel versie.
Vraagprijs is 185
Vraagprijs is 185
Zet hem in de vraag en aanbod rubriek en niet hier.densoN schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:10:
Mocht iemand interesse hebben, een vriend van me heeft een E72 die hij weg wil doen (in zeer goede staat).
Vraagprijs is 185
Hier kunnen mensen vragen stellen etc. over het toestel. Het is hier geen handelsplaats.

Verwijderd
Ik heb het over de winkelprijs en niet over de prijs van webshops.contrast schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:43:
[...]
Umut, volgens jouw marktplaats advertentie is de nieuw prijs van dit toestel €370,-.
Na al vele maanden met dit toestel te werken heb ik toch nog steeds 2 dingen die ik nergens in reviews/fora kan vinden:
- De noise cancellation, daar zijn nergens settings van? Hoe kan je die testen? Zelfs in de meest luide omgeving krijg ik geen melding bij het bellen.
- Ik gebruik ovi maps veel om te navigeren. Maar vervelend is dat wanneer ovi maps een aanwijzing geeft de eerst letters net niet hoorbaar zijn. Reden? De gsm maakt telkens contact met de radio om instructies door te geven. Dan springt de radio over naar de gsm, maar die is natuurlijk al bezig met de instructies.
Zo hoor ik bv "..ks afslaan" wat dan zou moeten zijn "Nu links afslaan. (ongeveer dan :-) ). Ik kan me moeilijk inbeelden dat enkel ik hier last mee heb (een opel astra 2010 met bluetooth).
Oplossing is dat er een kleine pauze is voor de nokia de instructies geeft.
- De noise cancellation, daar zijn nergens settings van? Hoe kan je die testen? Zelfs in de meest luide omgeving krijg ik geen melding bij het bellen.
- Ik gebruik ovi maps veel om te navigeren. Maar vervelend is dat wanneer ovi maps een aanwijzing geeft de eerst letters net niet hoorbaar zijn. Reden? De gsm maakt telkens contact met de radio om instructies door te geven. Dan springt de radio over naar de gsm, maar die is natuurlijk al bezig met de instructies.
Zo hoor ik bv "..ks afslaan" wat dan zou moeten zijn "Nu links afslaan. (ongeveer dan :-) ). Ik kan me moeilijk inbeelden dat enkel ik hier last mee heb (een opel astra 2010 met bluetooth).
Oplossing is dat er een kleine pauze is voor de nokia de instructies geeft.
Ok, ik neem aan dat hij een hard reset heeft gedaan, tenzij je zo`n dom iemand hebt. Politie wilt niks doen. Ik kan byebye zwaaien?:\SithWarrior schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:04:
[...]
Als hij hem gereset heeft, kom je daar nooit meer achter. Dit kan die trouwens niet doen, als je de standaard beveiligingscode hebt aangepast van 12345 naar iets anders
Zou er maar wel van uit gaan dat je je telefoon niet meer terug ziet.DarceyE schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:22:
[...]
Ok, ik neem aan dat hij een hard reset heeft gedaan, tenzij je zo`n dom iemand hebt. Politie wilt niks doen. Ik kan byebye zwaaien?:\
Al een idee wat je er voor terug gaat nemen?
Iets goedkoops. Fmltimwijn schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:04:
[...]
Zou er maar wel van uit gaan dat je je telefoon niet meer terug ziet.
Al een idee wat je er voor terug gaat nemen?
Verwijderd
Hallo,
Ik heb sinds twee weken een nieuwe E72, ik vind het een schitterende gsm, maar ik krijg geen vat over de uitschakeling van de internet mogelijkheid. Er zijn alleen prioriteiten die je kan instellen, maar voor de rest blijft hij maar telkens online gaan waardoor het mij beltegoed kost. Hopelijk kan iemand mij hier helpen, want googlen heeft weinig tot niets opgeleverd.
Ik heb sinds twee weken een nieuwe E72, ik vind het een schitterende gsm, maar ik krijg geen vat over de uitschakeling van de internet mogelijkheid. Er zijn alleen prioriteiten die je kan instellen, maar voor de rest blijft hij maar telkens online gaan waardoor het mij beltegoed kost. Hopelijk kan iemand mij hier helpen, want googlen heeft weinig tot niets opgeleverd.
je kunt als je geen gebruik wilt maken van internet de instellingen van de provider verwijderen, deze zijn later makkelijk terug te zetten door de instellingenwizzard
Bij wat voor dingen blijft je telefoon de hele tijd online gaan dan?Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:51:
Hallo,
Neem niet aan dat hij dit zo maar uit zichzelf doet

Heb je een e-mail acount ingesteld om te synchroniseren? In dat geval zou ik die maar verwijderen en je mail bezoeken via de browser als je wifi hebt. Verder maakt toch niets standaard van internet gebruik of wel?
Heb de e72 nu > 1 jaar in bezig, maar sinds enkele weken kan ik de lader steeds moeilijker contact laten maken met de telefoon. Ik heb al voorzichtig met een naald het een en ander uit het oplaadgat proberen te peuteren, maar heb het idee dat er toch aardig wat stof opgehoopt heeft hierin, iemand hetzelfde euvel?
keer met een koptelefooningang gehad. Ze hebben soms wel in de winkel zo'n gasbusje met een heel dun blaasstukje er op dat doet meestal wonderen;) Als je er zelf een thuis hebt, doe je dingSj44kie schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:11:
Heb de e72 nu > 1 jaar in bezig, maar sinds enkele weken kan ik de lader steeds moeilijker contact laten maken met de telefoon. Ik heb al voorzichtig met een naald het een en ander uit het oplaadgat proberen te peuteren, maar heb het idee dat er toch aardig wat stof opgehoopt heeft hierin, iemand hetzelfde euvel?
Ik heb mijn koptelefoon-uitgang gewoon met een dunne naald uitgelepeld, werkt ook perfecttimwijn schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:18:
[...]
keer met een koptelefooningang gehad. Ze hebben soms wel in de winkel zo'n gasbusje met een heel dun blaasstukje er op dat doet meestal wonderen;) Als je er zelf een thuis hebt, doe je ding
precies ik ben bang als het wat te grof gaat dat dat pinnetje beschadigd raakt, maar langs gaan bij een service point bijv ga ik zeker doen jahellboy123 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:41:
[...]
Ik heb mijn koptelefoon-uitgang gewoon met een dunne naald uitgelepeld, werkt ook perfectMet de stroomconnector zal dat wel moeilijker gaan, daar zit natuurlijk dat pinnetje nog in
[ Voor 31% gewijzigd door Sj44kie op 15-01-2011 20:58 ]
Voor de mensen die nieuwschierig zijn naar hoe sterk z'n e72 eigenlijk is:
Vrijdag nacht is mijn telefoon uit mijn handen geslagen met een lange wapenstok echt een flinke klap, alleen de telefoon is geraakt en mijn hand niet, hierna hebben ze er nog flink tegen lopen schoppen dit omdat ik bezig was met het verzamelen van bewijs materiaal maar dit terzijde, de volgende ochtend ben ik opzoek gegaan naar mijn telefoon en ik heb deze terug gevonden al dan niet compleet in stukken hij was dus compleet vernield! gelukkig waren mijn simkaart en geheugen kaart nog wel heel! Dus dat is wel goed beschermd!
p.s. Het filmpje wat ik wilde maken is helaas niet opgeslagen.
Vrijdag nacht is mijn telefoon uit mijn handen geslagen met een lange wapenstok echt een flinke klap, alleen de telefoon is geraakt en mijn hand niet, hierna hebben ze er nog flink tegen lopen schoppen dit omdat ik bezig was met het verzamelen van bewijs materiaal maar dit terzijde, de volgende ochtend ben ik opzoek gegaan naar mijn telefoon en ik heb deze terug gevonden al dan niet compleet in stukken hij was dus compleet vernield! gelukkig waren mijn simkaart en geheugen kaart nog wel heel! Dus dat is wel goed beschermd!
Ik heb een vraag. Ik wil al mijn SIM contacten kopieren naar de telefoon. Hoe kan ik ze allemaal kopieren? ik kan alleen vinden hoe je ze stuk voor stuk kan kopieren, maar dat is onbegonnen werk.
Ga naar je SIM-contacten, druk vervolgens op opties -> markeringen aan/uit -> alle markeren en dan kan je ze vervolgens allemaal ineens kopiëren.
Ik zou het heel opmerkelijk hebben gevonden, als die nog heel was moet ik eerlijk zeggen. Het blijft immers een telefoon, en geen stuk houtdieselb0y schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:01:
Voor de mensen die nieuwschierig zijn naar hoe sterk z'n e72 eigenlijk is:
Errr ... misschien een simpele vraag, maar weet iemand hoe je kan instellen dat de Ovi Store via Wifi connect? Normaal is 3G geen probleem, maar was toevallig in het buitenland en wilde Skype installeren, maar ondanks dat ik al online was via de Wifi van het hotel, wilde Ovi Store steeds via 3G online gaan. Nvm ... Ovi maakt schijnbaar gebruik van de standaard browser, settings daarvan aangepast en nu gaat hij wel Wifi.
(Over robuustheid van de E72, een week lang in temperaturen tussen de -10 en -30 heeft jij ook overleefd. Zelfs de batterij hield zich erg goed).
(Over robuustheid van de E72, een week lang in temperaturen tussen de -10 en -30 heeft jij ook overleefd. Zelfs de batterij hield zich erg goed).
[ Voor 30% gewijzigd door S913 op 17-01-2011 13:08 ]
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Klopt, maar ik ben wel blij dat mijn simkaart en geheugenkaartje nog heel zijn!SithWarrior schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:04:
[...]
Ik zou het heel opmerkelijk hebben gevonden, als die nog heel was moet ik eerlijk zeggen. Het blijft immers een telefoon, en geen stuk hout
Verwijderd
Mensen, ik heb een Nokia E72 sinds juli jl., echter, sinds enkele weken begint mijn batterij nogal vreemd te reageren.
Sommige dagen is er niets aan de hand en redt hij het twee dagen, maar zoals vandaag, dan kijk ik en is de batterij nog halfvol, een aantal minuten later wordt in een keer de energie-bespaarmodus ingesteld en is de batterij zo goed als leeg. Hoe kan ik dit oplossen?
Sommige dagen is er niets aan de hand en redt hij het twee dagen, maar zoals vandaag, dan kijk ik en is de batterij nog halfvol, een aantal minuten later wordt in een keer de energie-bespaarmodus ingesteld en is de batterij zo goed als leeg. Hoe kan ik dit oplossen?
Dit is heel normaalVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:54:
Mensen, ik heb een Nokia E72 sinds juli jl., echter, sinds enkele weken begint mijn batterij nogal vreemd te reageren.
Gewoon je telefoon een keer helemaal uit elkaar halen (even googlen voor de handleiding).
Dan tijdens het in elkaar zetten alles extra goed vast zetten (ook hiervoor even googlen voor uitleg).
Daarna de batterij er weer in doen (google even voor hoe dat precies moet).
En daarna de lader goed aansluiten (je raad het al even googlen hiervoor).
Zoals je ziet kun je best veel vinden met behulp van Google.
En ook dit fantastische forum heeft een best goed werkende zoek functie.
Ik denk zomaar dat de resultaten je leven zullen verrijken!!!
Oja..welkom op GoT
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Wat je ook kan doen, is je telefoon bij een reparatiepunt neerzetten en kunnen zij dat allemaal voor jou doen
Hehe kan ook natuurlijk, maar échte tweakers pakken zelf de schroevendraaierRelief2009 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 00:05:
Wat je ook kan doen, is je telefoon bij een reparatiepunt neerzetten en kunnen zij dat allemaal voor jou doen
Beste oplossing: elke dag/om de dag opladen(afhankelijk van gebruik) en totaal niet kijken naar de batterijmeter. Soms geeft de indicator na 2 dagen aan dat de batterij helemaal vol is, start ik dan 1 keer de internet browser, gaat het toestel meteen in energiebesparing...Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:54:
Ik had laatste dagen een vreemd probleem met m'n carkit (BMW ULF). De bluetooth stond te klapperen. Connect/disconnect om de 10 seconden. Ik kon er dus ook niet mee bellen. Dus ik de firmware upgraden, opnieuw paren enz... Niets hielp. Toen heb ik even wat smsjes gedelete (van 1200+ naar zo'n 85). Hierna deed de carkit het weer. Wellicht dat iemand anders hier ook tegenaan loopt en wat heeft aan deze info.
Heb dat probleem niet, maar tis echt verschrikkelijk hoeveel invloed het aantal smsjes heeft op de performance van de telefoon.PisPix schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:44:
Ik had laatste dagen een vreemd probleem met m'n carkit (BMW ULF). De bluetooth stond te klapperen. Connect/disconnect om de 10 seconden. Ik kon er dus ook niet mee bellen. Dus ik de firmware upgraden, opnieuw paren enz... Niets hielp. Toen heb ik even wat smsjes gedelete (van 1200+ naar zo'n 85). Hierna deed de carkit het weer. Wellicht dat iemand anders hier ook tegenaan loopt en wat heeft aan deze info.
Had er laatst zelf ook 1200+ in staan en dan wordt ie me toch een partij traag, niet te filmen. Dus voor iedereen die een trage telefoon + volle inbox heeft, leeghalen, wordt het stukken beter van.
Voor mensen die meer dan 1 exchange account op hun nokia willen:
http://store.ovi.com/content/23184
Roadsync is in de aanbieding momenteel!
http://store.ovi.com/content/23184
Roadsync is in de aanbieding momenteel!
Verwijderd
Goedemorgen! Excuus voor waarschijnlijk dubbele vragen stellen, maar ik heb de E72 sinds gistermiddag en tot nu toe ben ik alleen nog maar een hopeloos gefrustreerde gebruiker, ipv blij met mijn nieuwe speeltje. Na 3,5 jaar met mijn N95 gedaan toch maar weer voor een Nokia gekozen, vanwege het zakelijke gebruik en het niet willen van touchscreen en knetterveel apps. Anyhow, ik ben nog amper een stap verder dan gisteren.
Sinds vanochtend is het me gelukt om Gmail goed te installeren en te gebruiken; echter hoe krijg ik het certificaat issue weg? Ik heb het geinstalleerd via de standaard optie direct als je de telefoon voor het eerst aanzet.
Bij softwareupdates staat een software update - deze gaat naar 'bezig' maar daarna gebeurt er helemaal niets meer. Ook via USB en een PC een update doet ie niet, dan is er te weinig ruimte (?)!
Verder wil hij de maps niet installeren - fout met certificaat ?.
Ik kan niet inloggen bij nokia messaging met mijn gmail account en dat password.
Verder heb ik geprobeerd whatsapp te installeren maar hier krijg ik ook weer een certificaaterror.
Ik ben er vrij hopeloos van geraakt en na gisteren bijna een dag kloten de telefoon direct maar een harde reset gegeven want hij was direct al enorm traag. Vanochtend opnieuw begonnen. Nu werkt mijn mail goed (volgens mij...), kan ik nog niets installeren en ben ik bijna geneigd om hem weer om te ruilen...
Kan iemand me enigszins opweg helpen hoe ik Gmail goed kan gebruiken - alle mails en niet constant certificaat; wat het andere certificaat probleem is en of ik met mijn mac ook goed kan synchroniseren wb mij contacten, oude smsjes, etc? Natuurlijk zijn verder alle must-know tips welkom, maar ik lees dit topic beetje bij beetje door.
Dank!
Sinds vanochtend is het me gelukt om Gmail goed te installeren en te gebruiken; echter hoe krijg ik het certificaat issue weg? Ik heb het geinstalleerd via de standaard optie direct als je de telefoon voor het eerst aanzet.
Bij softwareupdates staat een software update - deze gaat naar 'bezig' maar daarna gebeurt er helemaal niets meer. Ook via USB en een PC een update doet ie niet, dan is er te weinig ruimte (?)!
Verder wil hij de maps niet installeren - fout met certificaat ?.
Ik kan niet inloggen bij nokia messaging met mijn gmail account en dat password.
Verder heb ik geprobeerd whatsapp te installeren maar hier krijg ik ook weer een certificaaterror.
Ik ben er vrij hopeloos van geraakt en na gisteren bijna een dag kloten de telefoon direct maar een harde reset gegeven want hij was direct al enorm traag. Vanochtend opnieuw begonnen. Nu werkt mijn mail goed (volgens mij...), kan ik nog niets installeren en ben ik bijna geneigd om hem weer om te ruilen...
Kan iemand me enigszins opweg helpen hoe ik Gmail goed kan gebruiken - alle mails en niet constant certificaat; wat het andere certificaat probleem is en of ik met mijn mac ook goed kan synchroniseren wb mij contacten, oude smsjes, etc? Natuurlijk zijn verder alle must-know tips welkom, maar ik lees dit topic beetje bij beetje door.
Dank!
Verwijderd
Okay - ik kan geen enkele update, app of software installeren wegens certificaat issues. Iemand met een idee?
Absoluut geen idee!
Breng hem terug naar de winkel en vraag om een ander exemplaar en niet dat ze gaan repareren o.i.d.
Breng hem terug naar de winkel en vraag om een ander exemplaar en niet dat ze gaan repareren o.i.d.
probeer eens: menu->bedieningspaneel->toep.beheer->linker key voor opties->instellingen-> Bij mij staat softwareinstallatie op alles, certificaatcontrole staat uit.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 17:17:
Okay - ik kan geen enkele update, app of software installeren wegens certificaat issues. Iemand met een idee?
Misschien lukt het zo wel?
Iemand enig idee of er op de E72 ook een voorziening is die werkt als een afluisterapparaat van een dictafoon, dus met eenvoudige start/stop-bediening en tijdsaanduiding?
[ Voor 3% gewijzigd door PaoloK op 23-01-2011 13:14 ]
menu->media->dictafoon staat er standaard op.......PaoloK schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:48:
Iemand enig idee of er op de E72 ook een voorziening is die werkt als een afluisterapparaat van een dictafoon, dus met eenvoudige start/stop-bediening en tijdsaanduiding?
Verwijderd
Nope, werkt ook niet... Zo staat ie standaard ingesteld, maar ook na veranderingen doet ie niets. Morgen er maar even mee terug.hellboy123 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:22:
[...]
probeer eens: menu->bedieningspaneel->toep.beheer->linker key voor opties->instellingen-> Bij mij staat softwareinstallatie op alles, certificaatcontrole staat uit.
Misschien lukt het zo wel?
ik heb sinds (de laatste?) firmware 52.005 het probleem dat ik niemand meer kan uitnodigen voor een vergadering in de kalender.
Als ik Opties->Deelnemers toevoegen doe, kom ik weer in het onderwerp van de vergadering te staan, terwijl er vroeger een extra regel bovenaan kwam waar je deelnemers kon uitnodigen.
Heeft iemand ditzelfde probleem?
Als ik Opties->Deelnemers toevoegen doe, kom ik weer in het onderwerp van de vergadering te staan, terwijl er vroeger een extra regel bovenaan kwam waar je deelnemers kon uitnodigen.
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Heb dit even na gezien, ik heb dit probleem ook.Xtremelead schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:13:
ik heb sinds (de laatste?) firmware 52.005 het probleem dat ik niemand meer kan uitnodigen voor een vergadering in de kalender.
Ik heb dit probleem niet, er verschijnt bovenaan een nieuw tekstveld "Vereist" met daarin "(Contact toevoegen)".Xtremelead schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:13:
Bij mij werkt het inderdaad ook gewoon(versie 052.005)etamboer schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:05:
[...]
Ik heb dit probleem niet, er verschijnt bovenaan een nieuw tekstveld "Vereist" met daarin "(Contact toevoegen)".
Is er eigenlijk ook een app voor flitsservice of iets dergelijks?
Op de site van flitsservice.nl staat wel het een en ander, maar is me niet helemaal duidelijk.
Wellicht dat er een andere makkelijke App voor is?
Toch makkelijk als je vaak de weg op moet
Op de site van flitsservice.nl staat wel het een en ander, maar is me niet helemaal duidelijk.
Zoek maar eens op TrapsterMich007 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:12:
Ik heb sinds kort mijn gmail account gekoppeld aan me telefoon via de standaard email functie die het toestel biedt. Dit is allemaal goed gegaan, mail wordt keurig binnen gehaald.
Ik heb het zo ingesteld dat er elke 10 min. wordt gecontrolleerd op nieuwe mail maar als ik dan mail heb en deze wordt binnen gehaald dan geeft de telefoon hier geen enkele waarschuwing voor.
Ik wil, net als bij een inkomende sms, een geluidje, knipperend lampje en melding op het scherm met aantal nieuwe mail.
Ik heb bij de instellingen al een emai lalert tone ingesteld maar dit helpt niks.
Dit moet toch gewoon kunnen? iemand enig idee?
Ik heb het zo ingesteld dat er elke 10 min. wordt gecontrolleerd op nieuwe mail maar als ik dan mail heb en deze wordt binnen gehaald dan geeft de telefoon hier geen enkele waarschuwing voor.
Ik wil, net als bij een inkomende sms, een geluidje, knipperend lampje en melding op het scherm met aantal nieuwe mail.
Ik heb bij de instellingen al een emai lalert tone ingesteld maar dit helpt niks.
Dit is op het eerste gezicht wel iets wat er op lijkt
Eens even bekijken hoe het werkt.
Kun je App gewoon op de achtergrond laten draaien en geeft hij een melding als je in de
'gevarenzone' terecht komt?
Hmm..zo vaak heb ik het nog niet gebruikt...Mich007 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:07:
[...]
Dit is op het eerste gezicht wel iets wat er op lijkt
Eens even bekijken hoe het werkt.
Kun je App gewoon op de achtergrond laten draaien en geeft hij een melding als je in de
'gevarenzone' terecht komt?
Op je homescreen staat je inbox, en daar staat tussen haakjes het aantal nieuwe berichtenThe_Duke schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:11:
Ik heb sinds kort mijn gmail account gekoppeld aan me telefoon via de standaard email functie die het toestel biedt. Dit is allemaal goed gegaan, mail wordt keurig binnen gehaald.
Als je een geluidstoon insteld, zou het gewoon moeten werken. Heb je je toestel toevallig niet op "stil" staan, of heb je de geluidsinstellingen van het goede profiel wel aangepast?. Ik neem aan dat je dit ingesteld hebt bij menu-bedieningspaneel-profielen-opties aanklikken, bij het profiel wat je wilt aanpassen-aanpassen-signaaltoon e-mail?
Ik heb geen signaaltoon ingesteld, maar mijn toestel trilt wel altijd een keer als er een nieuwe mail binnen komt.
Ik zelf gebruik flitsers.mobi voor ik de weg op ga, erg handige site.Mich007 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:12:
Ik had dus de inbox niet op het homescreen staan.hellboy123 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:31:
[...]
Op je homescreen staat je inbox, en daar staat tussen haakjes het aantal nieuwe berichten![]()
Als je een geluidstoon insteld, zou het gewoon moeten werken. Heb je je toestel toevallig niet op "stil" staan, of heb je de geluidsinstellingen van het goede profiel wel aangepast?. Ik neem aan dat je dit ingesteld hebt bij menu-bedieningspaneel-profielen-opties aanklikken, bij het profiel wat je wilt aanpassen-aanpassen-signaaltoon e-mail?
Ik heb geen signaaltoon ingesteld, maar mijn toestel trilt wel altijd een keer als er een nieuwe mail binnen komt.
deze heb ik aan kunnen zetten via menu --> modes --> email notifications (engels menu)
nu krijg ik keurig te zien hoeveel mail ik heb en een piepsignaal wanneer er een nieuwe mail binnen komt.
Bedankt voor de tip iig!
Gebruikt hier trouwens iemand al die Nokia Email v3.05 beta? Als ik zo de changelog lees, klinkt goed
Open emails in HTML view directly
The policy of Data Encryption on device is supported now.This increases security by encrypting all data on the phone memory including Email, contacts & calendar data.
New Logging system to speed up problem solving in Email area
Autolock security policy supported now with complex password rules
Email signature is lengthened (from 256 characters to 2000) for all kinds of mailboxes.
Embedded image is supported now in email editor
Solved some key synchronization issues.
Fixes for tens of critical errors.
The policy of Data Encryption on device is supported now.This increases security by encrypting all data on the phone memory including Email, contacts & calendar data.
Email signature is lengthened (from 256 characters to 2000) for all kinds of mailboxes.
lijkt me wel interessant, tot ik dit zag:SithWarrior schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:39:
Gebruikt hier trouwens iemand al die Nokia Email v3.05 beta? Als ik zo de changelog lees, klinkt goed
meer: http://betalabs.nokia.com...ail/more_info#knownissuesKnown issues
- IMAP/IDLE is not supported.
- Using Gmail account as a Mail for Exchange mailbox is not officially supported, there are some known issues. Please configure Gmail via normal setup (IMAP protocol is used).
Hoe moet ik dan gmail gebruiken, als imap niet werkt
Denk dat er Imap-idle wordt bedoelt: Wikipedia: IMAP IDLE niet IMAP en/of IDLE.hellboy123 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:47:
[...]
lijkt me wel interessant, tot ik dit zag:
[...]
meer: http://betalabs.nokia.com...ail/more_info#knownissues
Hoe moet ik dan gmail gebruiken, als imap niet werkt
Ben erg benieuwt naar ervaringen met deze beta. Durf zelf nog niet te updaten.
Verwijderd
Ik heb sinds kort een Nokia E72, en ben behoorlijk tevreden over het toestel. Ik heb echter een probleem met het toestel: Wanneer ik een internetpagina open, vraagt hij om een gebruikersnaam en wachtwoord, terwijl ik geen gebruikersnaam/wachtwoord heb hoeven instellen voor dit. Iemand die bekend is met de oplossing van dit probleem?
Ik heb hem er meteen opgezet, bedankt voor de tip.
Ziet er vooralsnog goed uit (meteen HTML mail) alleen moet je nu weer "afbeeldingen tonen" aanklikken om de plaatjes te zien (als die er zijn, anders niet), dus echt meteen de HTML inhoud zoals bedoeld zie je nog steeds niet altijd meteen. Ik heb nog geen instelling gevonden om dit aan te passen.
Ziet er vooralsnog goed uit (meteen HTML mail) alleen moet je nu weer "afbeeldingen tonen" aanklikken om de plaatjes te zien (als die er zijn, anders niet), dus echt meteen de HTML inhoud zoals bedoeld zie je nog steeds niet altijd meteen. Ik heb nog geen instelling gevonden om dit aan te passen.
Doet ie bij mij soms ook, zet ik hem uit en dan weer aan, is het weer klaar.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:01:
Ik heb sinds kort een Nokia E72, en ben behoorlijk tevreden over het toestel. Ik heb echter een probleem met het toestel: Wanneer ik een internetpagina open, vraagt hij om een gebruikersnaam en wachtwoord, terwijl ik geen gebruikersnaam/wachtwoord heb hoeven instellen voor dit. Iemand die bekend is met de oplossing van dit probleem?
Wellicht is dit het: http://betalabs.nokia.com.../20939/show-images-i-like (niet cynisch bedoelt)etamboer schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:02:
Ik heb hem er meteen opgezet, bedankt voor de tip.
Overigens, voor de mensen die deze beta geïnstalleerd hebben. Deze versie schijnt erg veel stroom te gebruiken: http://betalabs.nokia.com...e72-but-seems-to-be-batte
Ook staat daar een ETA voor deze mail update: maart /april
Hoi allemaal,
Ik heb de volgende vraag en kan het zo snel ff niet vinden.
Telkens als ik een applicatie (internet of een andere app) open wordt er aan mij gevraagd welke verbinding ik wil kiezen (de standaard verbinding of WLAN).
Ik zou deze melding graag uithebben, aangezien ik standaard heb ingesteld dat hij de GPRS moet pakken mits er een bekende WLAN voor handen is. De keuze zou dus duidelijk moeten zijn voor hem. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dit kan uitzetten.
Iemand enig idee hoe deze stap uit te zetten is op de Nokia E72?
Alvast bedankt!
Ik heb de volgende vraag en kan het zo snel ff niet vinden.
Telkens als ik een applicatie (internet of een andere app) open wordt er aan mij gevraagd welke verbinding ik wil kiezen (de standaard verbinding of WLAN).
Ik zou deze melding graag uithebben, aangezien ik standaard heb ingesteld dat hij de GPRS moet pakken mits er een bekende WLAN voor handen is. De keuze zou dus duidelijk moeten zijn voor hem. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dit kan uitzetten.
Iemand enig idee hoe deze stap uit te zetten is op de Nokia E72?
Alvast bedankt!
Is het op de e72 wel mogelijk om een default mailapp in te stellen?
Aangezien ik hier lifeguard in "Het Nokia E71 Topic - Deel 5" geen antwoord krijg, ga ik er vanuit dat het niet mogelijk is, of nog niet is uitgevonden.
Aangezien ik hier lifeguard in "Het Nokia E71 Topic - Deel 5" geen antwoord krijg, ga ik er vanuit dat het niet mogelijk is, of nog niet is uitgevonden.
Bedankt, die had ik nog niet gevonden. Hij toont nu overigens helemaal geen plaatjes meer (alleen een icoontje van een gebroken plaatje) ongeacht deze instelling, maar dat kan een tijdelijk glitch zijn, morgen nog eens kijken.oscardt schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:48:
[...]
Wellicht is dit het: http://betalabs.nokia.com.../20939/show-images-i-like (niet cynisch bedoelt)
Overigens, voor de mensen die deze beta geïnstalleerd hebben. Deze versie schijnt erg veel stroom te gebruiken: http://betalabs.nokia.com...e72-but-seems-to-be-batte
Ook staat daar een ETA voor deze mail update: maart /april
Sinds vrijdag ben ik ook in het bezit van een E72, afgezien van een paar irritaties over de bediening, een aardig toestel. Ware het niet dat de mijne branded was
Productcode gewijzigd met Nemesis Service Suite, en weg was de provider rommel. De grootste uitdaging was om ROMPatcher te installeren zodat ik unsigned applicaties kan installeren. Als het OS eenmaal opgestart is kunnen de cruciale delen van de RAM niet beschreven worden. Dus heb ik de meest recente originele firmware gedownload met NavFirm en aangepast met NokiaCooker. Nu draait ROMPatcher wel op de E72 met firmware 52.005 
De gratis programma's zijn hier te vinden:
http://www.symbian-toys.com/
De gratis programma's zijn hier te vinden:
http://www.symbian-toys.com/
You only live once, so live to the max's
Verwijderd
Die laat me alleen maar een .jad file downloaden (op de PC), is de .jar ook ergens te vinden?
Edit: laat ,maar, al gevonden op http://www.trapster.com/tmvr/400/s/tm.jar .
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 15:33 ]
Meer mensen die last hebben van vastlopers etc. sinds ze Whatsapp en Fring hebben geïnstalleerd?
Mijn batterij loopt in ieder geval een keer zo hard leeg. Vind Whatsapp heel chill, Fring gebruik ik nauwelijks, maar dit is weer zo kut dat ik op het punt sta het weer te verwijderen.
Mijn batterij loopt in ieder geval een keer zo hard leeg. Vind Whatsapp heel chill, Fring gebruik ik nauwelijks, maar dit is weer zo kut dat ik op het punt sta het weer te verwijderen.
Verwijderd
Van Fring heb ik geen last, al laat ik het niet op de achtergrond meelopen maar start het handmatig op als ik twitter wil bekijken (het enige waar ik het voor gebruik sinds ze Skype eruit gegooid hebben). Van Whatsapp is bekend dat het een accuvreter is, en die is bovendien niet handmatig uit te zetten.
Fring start ik ook handmatig op.Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:24:
Van Fring heb ik geen last, al laat ik het niet op de achtergrond meelopen maar start het handmatig op als ik twitter wil bekijken (het enige waar ik het voor gebruik sinds ze Skype eruit gegooid hebben). Van Whatsapp is bekend dat het een accuvreter is, en die is bovendien niet handmatig uit te zetten.
Dat whatsapp accu vreet is in principe niet het probleem. M'n telefoon houdt het nog keurig ruim een dag uit onder mijn gedrag, wat netjes is.
Probleem is dat ik sindsdien gewoon veel vastlopers etc. heb en ik me afvraag of dat bij andere gebruikers ook zo is.
Ik heb beide geinstalleerd, gebuik WhatsApp de hele dag en Fring heel zelden (ook omdat Skype er niet meer inzit).
Ik gebruik WhatsApp nu alleen nog op 3G en niet meer op WIfi (ook thuis). Omdat Wifi bij mij veel meer accu vreet dan 3G.
Verder geen vastlopers oid.
Ik gebruik WhatsApp nu alleen nog op 3G en niet meer op WIfi (ook thuis). Omdat Wifi bij mij veel meer accu vreet dan 3G.
[ Voor 5% gewijzigd door Gutteguttegut op 03-02-2011 13:26 ]
Hm misschien houdt hij er binnenkort wel weer mee op:PGutteguttegut schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:26:
Ik heb beide geinstalleerd, gebuik WhatsApp de hele dag en Fring heel zelden (ook omdat Skype er niet meer inzit).
Heb whatsapp gewoon altijd aanstaan en gebruik wifi niet omdat ik nog onbeperkt internet heb. (Geen datalimiet ftw!)
Ik heb ook onbeperkt internet maar gebruik wel wifi thuis omdat dat veel sneller is.
Wat zijn nu eigenlijk de must-have apps voor deze telefoon? Bij android heb je zo'n topic voor alle apps, maar die is voor symbian niet te vinden. Hebben jullie ideeen? dan hoor ik ze graag!
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Whatsapp. Eventueel fring.Ewivis schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:56:
Wat zijn nu eigenlijk de must-have apps voor deze telefoon? Bij android heb je zo'n topic voor alle apps, maar die is voor symbian niet te vinden. Hebben jullie ideeen? dan hoor ik ze graag!
Verder niets, tis geen telefoon die je koopt voor apps.
Dat begreep ik wel ja... Echter zijn er toch wel enkele apps te vinden voor symbian?timwijn schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:20:
[...]
Whatsapp. Eventueel fring.
Verder niets, tis geen telefoon die je koopt voor apps.
Zijn genoeg apps, je vroeg alleen naar de must-have apps, en naast whatsapp kan ik eigenlijk ook niet iets bedenken, wat ik iemand zou aanraden als must-have.
bedoel meer handige apps, ik heb bijvoorbeeld snaptu gevonden, opera mobileSithWarrior schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:49:
Zijn genoeg apps, je vroeg alleen naar de must-have apps, en naast whatsapp kan ik eigenlijk ook niet iets bedenken, wat ik iemand zou aanraden als must-have.
Verwijderd
Heb een vraagje, mijn vriendin heeft Nokia E72 en ze wilt haar 3g verbinding dataverkeer uitschakelen. Mijn vraag is dus hoe doen jullie dat ? Want ik zelf heb geen ervaring met nokia's
Alvast bedankt....
menu>bed.paneel>instellingen>verbinding>bestemmingen. Volgens mij als je daar alles weghaalt, zal de telefoon geen verbinding meer maken met 3g.Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:04:
Heb een vraagje, mijn vriendin heeft Nokia E72 en ze wilt haar 3g verbinding dataverkeer uitschakelen. Mijn vraag is dus hoe doen jullie dat ? Want ik zelf heb geen ervaring met nokia'sAlvast bedankt....
Of de simpelste manier (sorry in het engels):
Control Panel > Settings > Phone > Network > Network Mode op GSM zetten ipv Dual Mode of wordt het bereik qua bellen daar ook slechter van, bedenk ik me nu
Must have apps:
- Nimbuzz voor oa. Gtalk, MSN en Twitter in 1 (al heeft Nimbuzz tegenwoordig irritante bannertjes)
- Twitpic plugin van Furtiv
Control Panel > Settings > Phone > Network > Network Mode op GSM zetten ipv Dual Mode of wordt het bereik qua bellen daar ook slechter van, bedenk ik me nu
Must have apps:
- Nimbuzz voor oa. Gtalk, MSN en Twitter in 1 (al heeft Nimbuzz tegenwoordig irritante bannertjes)
- Twitpic plugin van Furtiv
[ Voor 11% gewijzigd door S913 op 07-02-2011 21:37 ]
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Volgens mij werkt die niet voor het uitschakelen van je mobiel internet!S913 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:35:
Of de simpelste manier (sorry in het engels):
Nou ja, je schakelt wel je 3G verbinding uit, maar niet je data verkeer, dat loopt gewoon verder, alleen langzamer natuurlijk
Op zich kan ik me daar in vinden, ik begon inderdaad zelf ook al aan mijn oplossing te twijfelen ...
Enige wat ik wel merkte is dat Ovi Maps in ieder geval aangaf dat hij geen dataverbinding kon maken toen ik hem alleen op GSM gezet had, dus voor die applicatie werkte het wel ... Wilde niet verder testen, gaat om een Nokia van mijn werk, zonder data abbo, dus voor de zekerheid ook maar alle Destinations verwijderd
Enige wat ik wel merkte is dat Ovi Maps in ieder geval aangaf dat hij geen dataverbinding kon maken toen ik hem alleen op GSM gezet had, dus voor die applicatie werkte het wel ... Wilde niet verder testen, gaat om een Nokia van mijn werk, zonder data abbo, dus voor de zekerheid ook maar alle Destinations verwijderd
~ H.P. Lovecraft
ik verwijderd idd altijd de verbindingen.S913 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:51:
Op zich kan ik me daar in vinden, ik begon inderdaad zelf ook al aan mijn oplossing te twijfelen ...
en heb ik ze weer nodig ff installeren.
De installatie smsjes staan opgeslagen op mijn gsm.
werkt goed zo, beetje omslachtig maarja das nokia he.
bij android en dergelijke werkt het een stuk simpeler
Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.