Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Vraaag schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:22:
Ik weet eigenlijk niet wat interessanter is, aangezien ik altijd meteen verlengd heb wanneer dit mogelijk was. Maar volgens mij heb je bij een nieuw abbo altijd meer kortingen omdat je een nieuwe klant bent? Wat op zich raar is, want ik ben een blijvende Hi! klant, en dan gaan ze me minder korting geven,
Volgens mij moet je minimaal een paar maanden geen abonnement hebben gehad bij je aanbieder om als nieuwe klant gezien te worden. Dat zou je dan ook nog even mee kunnen nemen in je overwegingen...

[ Voor 31% gewijzigd door Cadezo op 20-10-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 01:05
Maar volgens mij heb je bij een nieuw abbo altijd meer kortingen omdat je een nieuwe klant bent? Wat op zich raar is, want ik ben een blijvende Hi! klant, en dan gaan ze me minder korting geven, als ik nu in de verlengshop kijk naar bijv. een E75 dan is de korting lager dan als ik een in de nieuweabboshop kijk. (exact dezelfde abbo + eindeloos online).
Dit klopt wel. Ik geloof dat T-Mobile het als enige niet doet, die geven net zoveel korting bij een nieuw abonnement als bij een verlenging. Dat wordt dus hoppen. Wel even opletten met opzeggen etc ivm nummerportering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Cadezo schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:27:
[...]

Volgens mij moet je minimaal een paar maanden geen abonnement hebben gehad bij je aanbieder om als nieuwe klant gezien te worden. Dat zou je dan ook nog even mee kunnen nemen in je overwegingen...
Wanneer iemand een nieuwe klant is weet ik niet precies. Maar als je een nieuw abbonement neemt krijg je in ieder geval wel de hogere korting.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hmm, ik ben momenteel even aan het twijfelen. Ik ga sowieso voor de E72, maar ik heb nu een keuze:
1) Ik zeg me huidige abonnement nu op (per 31-12 niet meer bruikbaar dan). En dan neem ik een heel nieuw abonnement. En dan wacht ik dus t/m 31-12-09 om een nieuw abbo af te sluiten en een E72 daarbij te nemen.
2) Ik wacht op de release van de E72 in week 46 ( :? ) en verleng vervolgens mijn abonnement.

Ik weet eigenlijk niet wat interessanter is, aangezien ik altijd meteen verlengd heb wanneer dit mogelijk was. Maar volgens mij heb je bij een nieuw abbo altijd meer kortingen omdat je een nieuwe klant bent? Wat op zich raar is, want ik ben een blijvende Hi! klant, en dan gaan ze me minder korting geven, als ik nu in de verlengshop kijk naar bijv. een E75 dan is de korting lager dan als ik een in de nieuweabboshop kijk. (exact dezelfde abbo + eindeloos online).
Zodra je wil bestellen gewoon even met de bestellijn bellen en een leuk verhaaltje ophangen. Als je geluk hebt wordt je een aantal keer doorverbonden naar iemand die je uiteindelijk flink wat korting kan geven. Ik heb zo een tijd geleden een Samsung Omnia voor € 0 gekregen bij mijn 1-jarige verlenging, had ik via de webshop besteld of via de telefoon direct akkoord gegeven dan was ik iets van € 150 (!) kwijt geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
GOED NIEUWS

Kreeg een Halloween mailing van Nokia UK, daar stond hij in. Wat dat precies wil zeggen weet ik niet, maar hij is nu te pre-ordereren daar voor 359 pond met free shipping.

EDIT: Nu te bewonderen in de Nederlandse Nokia shop: 429 euro met gratis BH-216 headset (twv 45 euro) !

Dus waarschijnlijk binnenkort levering, want eerder stond hij nog niet in de NL Nokia shop.

De E72 support pagina is nog niet beschikbaar voor Nederland, wellicht wel voor UK.

[ Voor 15% gewijzigd door W00fer op 23-10-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:47:
GOED NIEUWS

Kreeg een Halloween mailing van Nokia UK, daar stond hij in. Wat dat precies wil zeggen weet ik niet, maar hij is nu te pre-ordereren daar voor 359 pond met free shipping.

EDIT: Nu te bewonderen in de Nederlandse Nokia shop: 429 euro met gratis BH-216 headset (twv 45 euro) !

Dus waarschijnlijk binnenkort levering, want eerder stond hij nog niet in de NL Nokia shop.

De E72 support pagina is nog niet beschikbaar voor Nederland, wellicht wel voor UK.
Goed om te horen. Het werd hier in het topic ook al angstvallig stil. Nog maar even geduld hebben zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij The Phone House staat dat de E72 vanaf 1 November beschikbaar is.
Hij zal dan ook wel bij HI en andere winkels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik zal morgen even op de zaak nagaan hoe en wat met betrekking tot de levertijd. Over 2 weken (week 45) zou toch wel moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Week 47/48 staat er. Launch na N97 mini zegt Nokia Flagship store in Londen.

Zie hier: http://twitpic.com/lxujt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nieuwe toestelverwachtingen van Allaboutphones:
http://allaboutphones.nl/...htingen-voor-week-44.html

Week 46 voor de E72... :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:44:
Nieuwe toestelverwachtingen van Allaboutphones:
http://allaboutphones.nl/...htingen-voor-week-44.html

Week 46 voor de E72... :)
Mooi na mijn tentamens :) . Ik ben benieuwd hoe de leverbaarheid wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirolfsirolf
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
nog wat handsonnetjes: http://bestboyz.de/nokia-e72-neue-hands-on-bilder/

btw: laatst in de mediamarkt met de e71 gespeeld. Knopjes zijn best wel klein. Iemand ervaring mee hoe snel dat went?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

sirolfsirolf schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:31:
nog wat handsonnetjes: http://bestboyz.de/nokia-e72-neue-hands-on-bilder/

btw: laatst in de mediamarkt met de e71 gespeeld. Knopjes zijn best wel klein. Iemand ervaring mee hoe snel dat went?
Lees even de topics over de E71 :)
Het Nokia E71 Topic - Deel 4
Zo veel gebruikerservaringen....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

http://www.coolsound.nl/p...72_zwart_mobiele_telefoon
Nokia E72: 372 euro.

Staat geen concrete levertijd bij, alleen 1 a 2 weken, maar dat is geloof ik standaard daar, ze bestellen ze alleen als een klant ook eentje heeft besteld...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper007
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09-2024

topper007

Toppertje !!

Net de Nokia Shop aan de lijn gehad en hoorde dat de door mij bestelde E72 (in het Topaz Bruin) pas leverbaar wordt vanaf eind december. Duurt nog zooooo lang.
Hoop dat ze de laatste document versie van de verwachte telefoons had.

[ Voor 4% gewijzigd door topper007 op 02-11-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als Nokia pas eind december kan uitleveren, zegt dat ook niet een hele hoop over de beschikbaarheid bij andere partijen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper007

topper007

Toppertje !!

Okasha schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:34:
Als Nokia pas eind december kan uitleveren, zegt dat ook niet een hele hoop over de beschikbaarheid bij andere partijen??
Dat lijkt mij ook maar wellicht heeft de Phone House een exclusief contract met Nokia om deze eerder te introduceren. De PhoneHouse zou beweren dat bij hun de E72 al op 12 November verkrijgbaar en op voorraad is. Zou het raar vinden van de Nokia Shop om deze later te verzenden dan nodig is.

Zit te twijfelen of ik zal wachten. Maar de specs van de E72 liegen er niet om dus wellicht toch maar wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topper007 schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:41:
[...]

Dat lijkt mij ook maar wellicht heeft de Phone House een exclusief contract met Nokia om deze eerder te introduceren. De PhoneHouse zou beweren dat bij hun de E72 al op 12 November verkrijgbaar en op voorraad is. Zou het raar vinden van de Nokia Shop om deze later te verzenden dan nodig is.

Zit te twijfelen of ik zal wachten. Maar de specs van de E72 liegen er niet om dus wellicht toch maar wachten :D
Heeft het misschien ook niet te maken met de kleur? Dat de zwarte wel eerder leverbaar is? Ik hoop echt van wel.

Eind december zou toch wel een tegenslag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:51:
[...]

Heeft het misschien ook niet te maken met de kleur? Dat de zwarte wel eerder leverbaar is? Ik hoop echt van wel.

Eind december zou toch wel een tegenslag zijn.
ik denk inderdaad dat het te maken heeft met de kleur.
zwart zal wel eerder komen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand ook concreet zeggen wanneer de E72 nu uitkomt of is het nog allemaal abracadabra voor iedereen. Want ik heb echt geen zin om te wachten tot eind december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hopen dat de zwarte wel zeer binnekort leverbaar zal zijn. Anders zit er voor mij niets anders op dan wachten. De blackberry is niet echt een alternatief (De 9000 is minimaal €10,- per maand duurder, curve vind ik meer een vrouwending). En om nu de E71 te kopen vind ik ook zinloos, heb ik hem net, komt de E72 waarschijnlijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper007

topper007

Toppertje !!

Denk dat het inderdaad met de kleur te maken heeft. In weze zou dit niks uit moeten maken maar we gaan het zien. Wellicht dat ik hem alsnog bij de PhoneHouse ga halen (indien het model in het Topaz Bruin beschikbaar is). Hopelijk komt hij alsnog snel(ler) uit :).

@atemii
iedereen heeft al een blackberry of iphone, met de E72 ben je echt (voorlopig :) ) onderscheidend.

[ Voor 17% gewijzigd door topper007 op 02-11-2009 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:59:
Kan iemand ook concreet zeggen wanneer de E72 nu uitkomt of is het nog allemaal abracadabra voor iedereen. Want ik heb echt geen zin om te wachten tot eind december.
Zover het er nu naar uitziet (zie posts boven je), zou hij deze maand beschikbaar moeten zijn. Maar het is dan altijd de vraag hoe goed hij leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Datalijsten van AllAboutPhones zullen nu ook week 48/49 gaan zeggen.
Ander nieuws is dat ik 18 november weer mensen van Nokia intern zie aan wie ik het kan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op maandag 02 november 2009 @ 23:12:
Datalijsten van AllAboutPhones zullen nu ook week 48/49 gaan zeggen.
Ander nieuws is dat ik 18 november weer mensen van Nokia intern zie aan wie ik het kan vragen.
Balen, maar niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
16 November hoopt Nokia Duitsland zekerheid te kunnen bieden over een releasedatum. Op die dag zelf niet waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klantenservice Nokia geeft aan dat deze telefoon vanaf 9 december beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Cybpraetorian schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:22:
http://www.coolsound.nl/p...72_zwart_mobiele_telefoon
Nokia E72: 372 euro.

Staat geen concrete levertijd bij, alleen 1 a 2 weken, maar dat is geloof ik standaard daar, ze bestellen ze alleen als een klant ook eentje heeft besteld...
Smartphoneshop.nl heeft hem er nu ook in staan: 399 euro
http://www.smartphoneshop...-zodium-black-qwerty.html

Het komt steeds dichterbij en het lijkt erop dat ie op steeds meer plekken (hopelijk) leverbaar gaat worden! _/-\o_

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:49:
Klantenservice Nokia geeft aan dat deze telefoon vanaf 9 december beschikbaar is.
Balen, da's nog echt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:21:
[...]

Balen, da's nog echt te lang.
fixed :P. Ik had een week geleden nog echt de goede hoop op deze maand. Lijkt erop dat we NOG een maand moeten wachten en nog een maand dat dit topic zo goed als dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
ETA staat bij mijn distributeur nog steeds op 12/11/2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:54
Topic vind ik niet dood, check het 3-4 keer per week om als eerste te weten waar de E72 te koop raakt.

Just my impression, het lijkt alsof Nokia een flinke voorraad E71 moet opmaken vooraleer de E72 beschikbaar wordt gemaakt. Zie tegenwoordig meer E71 dan aajfoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Snap überhaupt niet waarom er zoveel E71's zijn. Niet in omloop maar nog op de plank liggend. No offence het zijn goede apparaten, maar nou ook weer niet mega goed. Blijkbaar heeft men binnen Nokia weer langs elkaar heen gewerkt. Afdeling sales vond het leuk om goede cijfers neer te zetten en gaf de fabriek opdracht om nog maar een batch of 10 te maken. Afdeling R&D had echter het volgende spectaculaire model al af wat het management graag wilde introduceren. Helaas zit daar dan nog de financiële afdeling bij die de E71 niet voor een vriendenprijsje weg wil doen.

[ Voor 4% gewijzigd door W00fer op 05-11-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:01:
Snap überhaupt niet waarom er zoveel E71's zijn. Niet in omloop maar nog op de plank liggend. No offence het zijn goede apparaten, maar nou ook weer niet mega goed. Blijkbaar heeft men binnen Nokia weer langs elkaar heen gewerkt. Afdeling sales vond het leuk om goede cijfers neer te zetten en gaf de fabriek opdracht om nog maar een batch of 10 te maken. Afdeling R&D had echter het volgende spectaculaire model al af wat het management graag wilde introduceren. Helaas zit daar dan nog de financiële afdeling bij die de E71 niet voor een vriendenprijsje weg wil doen.
Tja, als ze reserves willen opmaken, dan kan dat idd nog even gaan duren. Maar opzich is de E71 toch wel één van de beste msg telefoon's dacht ik, dus zo raar is de populariteit toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexus six
  • Laatst online: 21-08 08:51
Gisteren even langs de Belcompany in Rotterdam (Lijnbaan) gelopen en zij wisten mij door middel van het systeem al daar te melden dat de Nokia E72 in week 49 of week 50 beschikbaar is m.a.w. daar gekocht kan worden.

Helaas is er nog geen prijs van he toestel bekent in hun kassa systeem. Het toestel stond er nog niet in. Naar schatting van de verkoper zal de prijs rond de euro 450,- liggen.

Het hier bovenstaande even ter info. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, ik zag vandaag al bij diverse internetwinkels va 31.12.2009 staan.
Dat wordt huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:51:
[...]

Tja, als ze reserves willen opmaken, dan kan dat idd nog even gaan duren. Maar opzich is de E71 toch wel één van de beste msg telefoon's dacht ik, dus zo raar is de populariteit toch niet?
Ook al is het populair, dan hoef je toch geen enorme voorraden met een oud model weg te leggen, zodat je daarmee zit als het nieuwe model klaar is om op de markt gezet te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Op Twitter maakt iemand melding dat winkels in India inmiddels dummies e.d. hebben gekregen van de E72 en dat verwacht wordt dat de verkoop op 15 november begint. Bron: http://twitter.com/anaggh
Geen idee hoe betrouwbaar deze persoon is, maar ik wou het niemand onthouden. Het lijkt me namelijk niet zo moeilijk om op korte termijn uit te gaan leveren in Europa
RT @s0h4m: Hmmm it seems #nokia #e72 is coming out in India on the 15th of Nov, E72 dummies n stuff dispatched to dealers. across Ind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Helsie schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:11:
[...]

Ook al is het populair, dan hoef je toch geen enorme voorraden met een oud model weg te leggen, zodat je daarmee zit als het nieuwe model klaar is om op de markt gezet te worden?
Exact. Bovendien leveren oude modellen minder op dan het nieuwe model (wat je voor de volle mep kunt verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb vandaag een dummy in mn handen gehad in de Nokia Shop (Antwerpen) dat betekent toch dat hij er bijna aankomt hoop ik ben nog aant twijfelen tussen de e72 of de blackberry bold 2 (onyx)

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexus six
  • Laatst online: 21-08 08:51
Goed nieuws zo juist even op de website van Nokia gekeken.

Het toestel moet via de Nokia webshop 429,- euro kosten. Dit is dan wel incl. BTW en Bleutooth headset. Reserveren is al mogelijk. Vraag me af wat dit voor de levertijd betekend en wanneer het toestel echt geleverd wordt.

http://shop.nokia.nl/noki...tion_id=917&culture=nl-NL

[ Voor 18% gewijzigd door Nexus six op 10-11-2009 00:28 . Reden: Website Nokia toegevoegd, direct product page ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
mafiatounes schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:58:
Ik heb vandaag een dummy in mn handen gehad in de Nokia Shop (Antwerpen) dat betekent toch dat hij er bijna aankomt hoop ik ben nog aant twijfelen tussen de e72 of de blackberry bold 2 (onyx)
Tijd voor een tripje naar Antwerpen dan. Wisten ze daar niets te vertellen over de verkrijgbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Hey WOOfer ik heb het eigenlijk niet echt gevraagd.. Was ernaartoe gegaan om mijn n86 te laten vervangen moet binnen enkele dagen trg om mn nieuwe n86 te halen dan zal ik het vragen en laat ik het hier weten, Vond hem hem wel heel mooi in het echt ziet hij er echt fantastisch uit, De nieuwe n86 gaat de deur uit zou graag een comparision zien tussen de e72 en Bold 2 zijn allebei echt goed op het eerste zicht dan neem ik 1 van de 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 21:42
mafiatounes schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:46:
Hey WOOfer ik heb het eigenlijk niet echt gevraagd.. Was ernaartoe gegaan om mijn n86 te laten vervangen moet binnen enkele dagen trg om mn nieuwe n86 te halen dan zal ik het vragen en laat ik het hier weten, Vond hem hem wel heel mooi in het echt ziet hij er echt fantastisch uit, De nieuwe n86 gaat de deur uit zou graag een comparision zien tussen de e72 en Bold 2 zijn allebei echt goed op het eerste zicht dan neem ik 1 van de 2
Waarom een Bold2, en geen Bold 9700? Dat laatste is meer vergelijkbaar met een E72

Ik zit erg tussen die 2 te twijfelen. En de HTC hero, maar das wel erg appels met peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeon schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:57:
[...]

Waarom een Bold2, en geen Bold 9700? Dat laatste is meer vergelijkbaar met een E72
De Bold2 is hetzelfde toestel als de Bold 9700. Over het algemeen wordt het de Bold 9700 genoemd, maar door sommigen de Bold2 omdat het de opvolger is van de Bold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
Bij de Nederlandse Nokia Shop wordt nu tijdelijk een discountkorting van 20% gegeven als je promotiecode ACC20/1109 invult tijdens het bestelproces. Heb een E72 in de bestelling gegooid voor €343 incl btw en bezorging. Alles netjes bevestigd per e-mail.
Ik begreep uit de algemene verkoopvoorwaarden dat je je bestelling kunt annuleren voordat ze de E72 verzenden mocht je je bedenken. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ja hij heeft veel namen bold 2, Onyx, 9700 dat was het denk ik lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

ReconE schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:25:
Bij de Nederlandse Nokia Shop wordt nu tijdelijk een discountkorting van 20% gegeven als je promotiecode ACC20/1109 invult tijdens het bestelproces. Heb een E72 in de bestelling gegooid voor €343 incl btw en bezorging. Alles netjes bevestigd per e-mail.
Ik begreep uit de algemene verkoopvoorwaarden dat je je bestelling kunt annuleren voordat ze de E72 verzenden mocht je je bedenken. Aanrader.
Thanks! Meteen besteld! (Zwarte)
Verwachte datum van verzending: 3 tot 4 weken

[ Voor 5% gewijzigd door Mex op 10-11-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij idd een goeie deal. Ook voor België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Zou dit een fout zijn? Tijdens de bestelprocedure staat er namelijk: 20% korting op alle accessoires. Ben benieuwd.

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

wiljums schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:42:
[...]

Zou dit een fout zijn? Tijdens de bestelprocedure staat er namelijk: 20% korting op alle accessoires. Ben benieuwd.
Besteloverzicht:
Aantal/omschrijving: 1 / Nokia E72 (SKU-nummer 002M7R7) Aantal/omschrijving: 1 / Nokia Bluetooth Hoofdtelefoon BH-216 (SKU-nummer 02715Z8)
Subtotaal: 343,20 €
Bezorgkosten: 0,00 €
BTW: 54,80 €
Totaal bestelling: 343,20 €

(Deze bestelling is inclusief 54,80 € BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
Ja ik geloof het wel. Heb er zelf ook één gereserveerd. Maar is deze korting eigenlijk niet alleen bedoelt voor accessoires en niet voor telefoons. maw heeft Nokia een fout gemaakt? Of komt het vaker voor dat ze dit soort kortingen op telefoons geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 20:36
Oftewel, jullie bestellen de telefoon los zonder abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
wiljums schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:01:
[...]

Ja ik geloof het wel. Heb er zelf ook één gereserveerd. Maar is deze korting eigenlijk niet alleen bedoelt voor accessoires en niet voor telefoons. maw heeft Nokia een fout gemaakt? Of komt het vaker voor dat ze dit soort kortingen op telefoons geven?
Ik hoor/zie wel wat er gaat gebeuren. ;)
Heb als consument bepaalde rechten, en als de all-in prijs zonder voorbehoud €343 is dan mag Nokia zich er aan houden. Anders maar even langs de kantonrechter.
Ik denk dat de Belgen pech hebben want shop.nokia.nl bezorgt alleen in Nederland. Ik zou me wenden tot shop.nokia.be als Belg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-08 21:04
Zeer interessante Nokia E72 aanbieding...

Bij de betalingsmethode zie ik overigens alleen de Credit Card staan.
Komen daar later dan nog niet extra transactiekosten bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:19
nokia heeft wel vaker "mooie" aanbiedingen met nieuwe toestellen *kuch* zie n900 *kuch* die ze niet waarmaken...Maar het zou geen verkeerde prijs zijn dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReconE schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:28:
[...]

Ik denk dat de Belgen pech hebben want shop.nokia.nl bezorgt alleen in Nederland. Ik zou me wenden tot shop.nokia.be als Belg.
Helaas; op nokiashop.be vind ik: "Hier vindt u binnenkort de website van nokiashop.be"
website bestaat dus (nog) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Joster schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:15:
Oftewel, jullie bestellen de telefoon los zonder abonnement?
Wat boeit dat eigenlijk? :?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Als de telefoon nu al te reserveren valt en je een bezorgtijd van 3 a 5 dagen voorgeschoteld krijgt; grote kans dat hij dan al bij Nokia in de schappen ligt.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
massari schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:45:
Als de telefoon nu al te reserveren valt en je een bezorgtijd van 3 a 5 dagen voorgeschoteld krijgt; grote kans dat hij dan al bij Nokia in de schappen ligt.
Nee hoor:
Besteldatum: 10-11-2009
Verwachte datum van verzending: 3 tot 4 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:26:
[...]

Helaas; op nokiashop.be vind ik: "Hier vindt u binnenkort de website van nokiashop.be"
website bestaat dus (nog) niet...
In België heeft Nokia geen rechtstreekse verkoop, zoals in Nederland.
En de site die jij vermeldt, nokiashop.be, is niet van Nokia, maar van Coolblue. Dat zijn dezelfden als smartphoneshop.be en aanverwanten. Goede winkel trouwens. Maar niet Nokia zelf.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag contact opgenomen met Nokia Service Point Arnhem. Ze wisten me te vertellen dat de E72 pas in week 49 bij hun geleverd zou worden, MAAR in eerste instantie in BEPERKTE OPLAGE...!!!. Ik weet niet hoe het zit om via de Nokia-site te reserveren, maar heb het bij hun gereserveerd. Ik krijg een belletje op het moment dat ze het binnen hebben. (ps ze gaven wel duidelijk aan dat Nokia mogelijkerwijs de leverdatum konden verzetten) Ben benieuwd...

Misschien niet de juiste plaats hier maar de N900 is een super toestel :9~ , afgezien van de batterijduur.. :( dat is dan ook een van de zwaarwegende eisen voor mijn uiteindelijke keuze voor de E72...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Week 49?

Wilde de gsm al gaan reserveren bij Nokia, maar heb geen zin om vooraf al te gaan betalen voor iets waarvan je niet weet wanneer die geleverd gaat worden.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
massari schreef op woensdag 11 november 2009 @ 07:56:
Week 49?

Wilde de gsm al gaan reserveren bij Nokia, maar heb geen zin om vooraf al te gaan betalen voor iets waarvan je niet weet wanneer die geleverd gaat worden.
Je betaalt pas bij verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
week 49 zou nog best eens heel goed kunnen... :(
Ik kijk net ff op de site van onze distributeur, de ETA is doorgeschoven naar 2 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Supershiva schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:08:
week 49 zou nog best eens heel goed kunnen... :(
Ik kijk net ff op de site van onze distributeur, de ETA is doorgeschoven naar 2 december
Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn, dat is namelijk op mijn birthday!

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:20

Praetextatus

the dutch_paki

massari schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:54:
[...]

Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn, dat is namelijk op mijn birthday!
De leverancie kan ze pas op die datum leveren :p Hierna moet t nog naar de winkelier en daarna pas naar jou. Ben je weer enkele dagen verder :p

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ben gister langs de Gsm-Shop in Den Haag gelopen, stond week 49 bij hun in het systeem...maar ook dat was niet met zekerheid.
Mijn E71 gaat maandag naar iemand anders, dat wordt ff een paar weken afzien met een oude roestbak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
En ook ik heb m via de nokia webshop besteld voor een mooie prijs al zeg ik t zelf :) Nu afwachten! Ben die SE P1i inmiddels wel zat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou de forum al een tijdje in de gaten. Ik baal er van de Nokia E72 nog steeds niet uit is, maar misschien heeft het volgende filmpje een verzachtende werking:

http://www.youtube.com/watch?v=mHjBrgoKg80

Greetings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Europese support-pagina staat inmiddels online, met verwijzing naar de Nederlandstalige handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
Nokia UK heeft hem op voorraad. Hij komt er toch echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The phonehouse heeft zijn verwachte leverdatum verplaats naar 1 december;

http://www.phonehouse.nl/verwachte-telefoons/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-weg-, deze review was al gepost :P

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Week 49 staat ook in de computer bij Belcompany. Het kan goed Q1 2010 worden, omdat men momenteel bij Nokia bezig is om een groot aantal toestellen naar buiten te pompen (N97 mini, N900 waar velen op wachten, Illuvia telefoons, 5730 Xpressmusic, 5530 Xpressmusic, 3720 Classic preorders). Dus kijk niet raar op als het weer verschoven wordt.

Woensdag aanstaande zie ik weer wat mensen van Nokia en dan zal ik het vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Laatst online: 22-06 15:31
Dat zou toch wel een slechte grap zijn zeg. Ik zit echt te wachten op de E72, vooral nu de accu van mijn huisige telefoon nog maar een dag meegaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die dit toestel werkend hebben uitgeprobeerd?
Ik heb namelijk ook een nieuwe nodig sinds mijn oude telefoon kapot is gevallen.
Features spreken me erg aan, zijn alle dingen die ik in een telefoon zoek.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
W00fer schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:24:
Week 49 staat ook in de computer bij Belcompany. Het kan goed Q1 2010 worden, omdat men momenteel bij Nokia bezig is om een groot aantal toestellen naar buiten te pompen (N97 mini, N900 waar velen op wachten, Illuvia telefoons, 5730 Xpressmusic, 5530 Xpressmusic, 3720 Classic preorders). Dus kijk niet raar op als het weer verschoven wordt.

Woensdag aanstaande zie ik weer wat mensen van Nokia en dan zal ik het vragen.
Lijkt me sterk als hij via Nokia UK al leverbaar is... Sowieso verschijnt hij dan snel in NL via grijze import.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Zo te zien hebben ze nog niet in de gaten dat ze een foutje gemaakt hebben :P
Het hieronder genoemde product is nu op voorraad en dit onderdeel van jouw bestelling is in behandeling genomen. Als het hieronder genoemde aantal niet het totale aantal bestelde producten is, zullen de overige producten voor verzending worden klaargemaakt zodra zij beschikbaar zijn.

Aantal omschrijving
1 Nokia Bluetooth Hoofdtelefoon BH-216

Je kunt de status van je bestelling volgen op: Mijn bestellingen.
Vanaf de eerstvolgende werkdag (maandag tot vrijdag) na verzending kun je hier je bestelling volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
Mex schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:13:
Zo te zien hebben ze nog niet in de gaten dat ze een foutje gemaakt hebben :P

[...]
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik wil toch echt een Benelux toestel, dan maar een week extra wachten.
Zelf denk ik (omdat er nog niets bekend is qua verkoopmateriaal voor in de shops) dat het nog wel even gaat duren. Dat kan echter met de dag veranderen.

Oja, de fake E72 is al uit :D

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2569/4060626565_55e3aac7c9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
W00fer
ik vind de fake E72 mooier dan de echte E72...
waar heb je fotos vandaan... :-)

[ Voor 6% gewijzigd door bluemind op 16-11-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Goed nieuws via het twitter account van Nokia: Nokia E72 in stores now!

Houdt dus in dat hij over ongeveer 3 weken te krijgen is. Lees het hele persbericht.

[ Voor 23% gewijzigd door Cadezo op 16-11-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Dat klopt redelijk met de verwachting toch...Eerste week van december gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
--offtopic--
Het is mooier dan
bluemind schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:07:
W00fer
ik vind de fake E72 mooier als de echte E72...
waar heb je fotos vandaan... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk komt die dan. Maar hoe weten jullie dat het nog 3 week duurt er?
In het persbericht staat toch dat die nu in de winkels komt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
uit ervaring met vorige releases. Twee weken zijn zo voorbij :) Eindelijk usb laden, het werd tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hier hebben ze t over de 28e in de winkel ZIJN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:36:
Ik wil toch echt een Benelux toestel, dan maar een week extra wachten.
Zelf denk ik (omdat er nog niets bekend is qua verkoopmateriaal voor in de shops) dat het nog wel even gaat duren. Dat kan echter met de dag veranderen.

Oja, de fake E72 is al uit :D

[afbeelding]
Dat niet alleen, ze hebben ook de langverwachte Nokia N98! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Discussie over de release mag in een ABO-topic in Telecomproviders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit topic gaat al 10 pagina's over de release date en jij komt nu opeens met een modbreak? Beetje mostert na de maaltijd.

Top dat hij nog voor de jaarwisseling komt! Mijn E71 gaat per direct vervangen worden na uitkomst. Ben ook benieuwd wie de eerste user is hier die met zijn ervaring mag gaan patsen :) Is het nu altijd zo dat de onlineshops hem het eerste hebben? Ik verleng namelijk direct bij Hi!/KPN, duurt het bij hen langer voordat de E72 er zal zijn?

[ Voor 20% gewijzigd door Okasha op 16-11-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Okasha schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:53:
Dit topic gaat al 10 pagina's over de release date en jij komt nu opeens met een modbreak? Beetje mostert na de maaltijd.

Top dat hij nog voor de jaarwisseling komt! Mijn E71 gaat per direct vervangen worden na uitkomst. Ben ook benieuwd wie de eerste user is hier die met zijn ervaring mag gaan patsen :) Is het nu altijd zo dat de onlineshops hem het eerste hebben? Ik verleng namelijk direct bij Hi!/KPN, duurt het bij hen langer voordat de E72 er zal zijn?
Exact hetzelfde hier, verlenging Hi!/KPN, ik heb geen idee, maar ik ga wel gewoon langs bij Belcompany. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

at your local stores in a few days time
Eindelijk! Ik mag me abonnement vanaf volgende week verlengen, eens kijken wat het me gaat kosten anders wordt het volgende maand via gsmweb (goedkoopste website die ik tot nu toe heb gezien). Echt jammer dat je bij hun pas drie maanden ervoor mag verlengen terwijl bij Telfort al vier maanden ervoor kan.
En over de toestel zelf, er zit toch Quickoffice op waarmee je bestanden kunnen editen? Bij mij E65 ontbreekt dit en dat is beetje flauw :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Maak jullie geen illusies. Het bericht op conversations.nokia.com (wat door de media is overgenomen) bericht over shipping now. Dat wil zeggen dat de RTM fase nu afgerond is en de serieproductie is gestart. Aan de eerste markten wordt nu geleverd.

Dit zelfde bericht is echter al een tiental dagen (zo niet meer) verspreid over de N900. En die is ook tot op heden nog nergens te vinden in NL.

Dus ik gok op eerste of tweede week december vooraleer hij binnenkomt bij de NL shops. Natuurlijk zal grijze import eerder zijn, maar dat doe ik niet.

Ik mag hopen trouwens dat Nokia de machines een schop heeft gegeven na het manufacturing debacle van de eerste batches E52. Scheve frontjes, schermen er scheef in gezet, toetsen met kieren waardoor licht schijnt, noem het maar op.

[ Voor 17% gewijzigd door W00fer op 17-11-2009 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
BAH!
I got my Nokia e72 yesterday from Nokia Store in Regent Street, London. They told me that the phone has been available since 13/11.

The phone is very nice, but I already found some issues with it.
The battery meter keeps showing its charging even when I disconnect from the charger;
Next to the home and the mail button (edges), the LEDs are exposed, it doesnt looks nice. Also, its a LED just between the home and the call button. I dont know if its with all the handsets, but its very anoying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
Onderstaande tekst komt uit de Nokia for Business nieuwsbrief:
Thanks to powerful email and instant messaging capabilities, Nokia E72 has all the makings of an essential business tool. Mail for Exchange and IBM ® Lotus Notes ® Traveler deliver a business-grade email experience. With Nokia Messaging you can mobilise your private email and your instant messaging service*. Plus, with intuitive typing and navigation via the QWERTY keyboard and Optical Navi™ Key, 5 megapixel camera, A–GPS mapping, extended battery life, and its stylish design the Nokia E72 is the definitive smartphone for work and leisure. Nokia E72 will be available in a number of markets globally by the end of 2009.
Lekker duidelijke aankondiging, maar in een aantal markten dus eind dit jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 20:36
Ik hoop maar dat hij snel komt, want het lijkt er op dat ik sinds april eindelijk een keuze heb kunnen maken :)

Overigens, die add's bij google zijn soms ook te lachwekkend. Deze zag ik net onderaan deze pagina staan:

E72 Superdeal
De E72 binnen 24u geleverd voor de laagste prijs!
GSMbestel.nl/E72

Haha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Hmm, het E52 probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat dit slechts bij enkele modellen het geval is. Als het idd weer zo erg is als bij de E52, dan word ik toch een beetje moedeloos van Nokia.
Pagina: 1 ... 5 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.