Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:35:
Ik heb een vraag, hoe kan ik de nummers die ik heb gebeld grondig bekijken?
Open het logboek, ga 1 tab naar rechts en je krijgt een lijst met alle gesprekken, smsjes en WLAN verbindingen van de laatste 30 dagen (als je de standaardinstelling hebt, die tijdsspanne is aan te passen). Op zo'n item drukken en je krijgt de details te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, krijg m'n mailtjes niet meer binnen op m'n toestel. Probeer ik net in te loggen op de messaging site van nokia (https://email.nokia.com/account/loginUI.action) kom ik er ook niet op :s

Heeft nokia een storing (meer mensen hetzelfde probleem?), of ligt het aan mijn toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
Dit had ik vanmiddag ook inderdaad, maar na verwijdering mailbox en opnieuw instellen was dit verholpen gelukkig. Heb dit al eens eerder gehad, maar heb inderdaad het vermoeden dat het aan nokia messaging ligt.
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:21:
Hmm, krijg m'n mailtjes niet meer binnen op m'n toestel. Probeer ik net in te loggen op de messaging site van nokia (https://email.nokia.com/account/loginUI.action) kom ik er ook niet op :s

Heeft nokia een storing (meer mensen hetzelfde probleem?), of ligt het aan mijn toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:14:
[...]

Open het logboek, ga 1 tab naar rechts en je krijgt een lijst met alle gesprekken, smsjes en WLAN verbindingen van de laatste 30 dagen (als je de standaardinstelling hebt, die tijdsspanne is aan te passen). Op zo'n item drukken en je krijgt de details te zien.
Thnx, je bent een held!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:57
Ik heb ook een E72, tot nu toe geen problemen.

[ Voor 84% gewijzigd door neeecht op 09-07-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben i.h.a. erg tevreden over mijn E72, al zijn er soms vage dingen (had ik minder met de E71).
Nu wat vage verschijnselen met de foto's: als ik in de gallerij kijk dan staan daar netjes de foto's, maar als ik er bijv. 1 als bureaublad achtergrond selecteer, of per mail verzend, dan wordt het een ander... Ook de datum bij een aantal foto's scheelt soms een paar maanden. Ben nu bang dat ik bij verwijderen ook een ander foto weggooi (heb weggegooid :-( ) dan ik zie...
Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:45:
Ben i.h.a. erg tevreden over mijn E72, al zijn er soms vage dingen (had ik minder met de E71).
Nu wat vage verschijnselen met de foto's: als ik in de gallerij kijk dan staan daar netjes de foto's, maar als ik er bijv. 1 als bureaublad achtergrond selecteer, of per mail verzend, dan wordt het een ander... Ook de datum bij een aantal foto's scheelt soms een paar maanden. Ben nu bang dat ik bij verwijderen ook een ander foto weggooi (heb weggegooid :-( ) dan ik zie...
Komt iemand dit bekend voor?
heb ik ook gehad.

Ik heb een backup van de foto's gemaakt en een reset uitgevoerd.
Alles weer ingesteld en nu werkt het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gister in de stromende regen naar huis gefietst, en misschien is me mobiel daardoor b eetje nat geworden, maar nu kan ik geen bereik meer krijgen. Normaal heb ikj altijd volop bereik, en nu niet meer. In een adnere telefoon had ik wel gewoon bereik, maar weet iemand of ik dit zelf kan oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gehoord dat er binnenkort voor de nokia E72 ook een whatsapp uitkomt, waarmee je met Blackberry en Iphone kan pingen.

Is dit waar of is het gewoon bullshit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

Mex

Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 02:28:
Ik had gehoord dat er binnenkort voor de nokia E72 ook een whatsapp uitkomt, waarmee je met Blackberry en Iphone kan pingen.

Is dit waar of is het gewoon bullshit?
Dit is waar, maar duurt nog wel eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem, sinds een week lukt het niet meer om nieuwe mails te versturen vanaf de E72.

Indien ik een nieuwe mail aanmaak en verstuur, blijft deze in de outbox staan en krijg ik de melding dat mail niet verzonden kan worden. Het meest vreemde is dat als ik een reply stuur naar een willekeurig adres dat het dan wel gaat. Ik werk door middel van IMAP.

Ik heb de laatste firmware 031.023 31-03-2010 erop staan. Naast de E72 heb ik ook nog een E71 in gebruik en daarop lukt het wel.

Ik heb een paar weken geleden de nieuwe firmware erop gezet, echter liep het toestel regelmatig vast dus ik dacht een harde reset. Sinds die tijd werkt het niet meer, qua instellingen heb ik min of meer alles geprobeerd (SSL, geen SSL, afzender aangepast, ect.)

Naast de IMAP box heb ik ook mail for exchange draaien en dat werkt naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Standaard heb ik bij mijn E72 een 4GB Class 4 gekregen, ik wil deze vervangen door een 16GB Class 2 exemplaar. Zelf denk ik dat er qua leessnelheid weinig verschil in zou moeten zitten, gezien de Class enkel betrekking heeft op de minimum schrijfsnelheid. Toch ben ik benieuwd naar reallife ervaringen bijv. met het afspelen van muziek of het maken van foto's/filmpjes. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:17:
[...]

Dit is waar, maar duurt nog wel eventjes.
Zo, dat is goed nieuws!
En wat is ''eventjes''? Komt dit nog uit in 2010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
iemand enig idee hoe ik de é en è en ë etc kan typen op de E72? Kan het echt nergens vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Bartez schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:51:
iemand enig idee hoe ik de é en è en ë etc kan typen op de E72? Kan het echt nergens vinden....
Door de symboltoets ingedrukt te houden en op de E te drukken komen de speciale tekens op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitizers schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:18:
Standaard heb ik bij mijn E72 een 4GB Class 4 gekregen, ik wil deze vervangen door een 16GB Class 2 exemplaar. Zelf denk ik dat er qua leessnelheid weinig verschil in zou moeten zitten, gezien de Class enkel betrekking heeft op de minimum schrijfsnelheid. Toch ben ik benieuwd naar reallife ervaringen bijv. met het afspelen van muziek of het maken van foto's/filmpjes. Iemand?
Ik heb zelf een E71 met daarin een Sandisk 32GB class 2 en dat geeft geen enkel probleem. Films (mp4 op 320x240, meer heeft toch geen zin op een 320x240 scherm) spelen goed en vloeiend af (met Coreplayer), evenals muziek (uiteraard, dat kost veel minder bandbreedte).

het duurde wat lang om een initiele collectie op de kaart te copieren maar dat is maar eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:06

megaleo

Special member

Ik zit zelf ook te kijken of ik een E72 zal nemen en waar het mij voornamelijk om gaat is het synchroniseren met gmail of hotmail (weet nog niet welke) en dan vind ik m'n contacten, agenda en mail natuurlijk het belangrijkst.
Maar waar ik nu mee zit is het volgende: Ik ben ergens op een site tegenkomen dat als je met je gmail je contactpersonen synced dat als je vervolgens een sms gaat zenden niet een contactpersoon uit je Exchange (gmail) kan kiezen om naar toe te sturen.
Dan moet je die contactpersoon weer uit het telefoonboek van je telefoon halen.
Lijkt me nogal onhandig en kan er ook niet echt achter komen of dit nou helemaal waar is.
Kan iemand me daar wat meer over vertellen? Ben namelijk erug benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

megaleo: ik snap niet helemaal wat je nu bedoelt :?
Als je Gmail contactpersonen gaat syncen komen ze in het telefoonboek van je telefoon, waar wil je anders mee syncen? En als je een sms wilt versturen, kies je een contactpersoon uit je telefoonboek.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:06

megaleo

Special member

Canaria schreef op maandag 12 juli 2010 @ 20:16:
megaleo: ik snap niet helemaal wat je nu bedoelt :?
Als je Gmail contactpersonen gaat syncen komen ze in het telefoonboek van je telefoon, waar wil je anders mee syncen? En als je een sms wilt versturen, kies je een contactpersoon uit je telefoonboek.
Ja dat is precies wat ik bedoel. :)
Jij hebt er ervaring mee neem ik aan?
Ik heb namelijk ergens gelezen dat wij jij zegt niet kon wat op mij al overkwam als erg vreemd maar kon er verder ook niks over vinden. (alsof je dus meerdere telefoonboeken hebt op je telefoon :? )
Fijn dat jij nu het tegendeel kan bevestigen. Toch?

[ Voor 4% gewijzigd door megaleo op 12-07-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[edit]
Dacht even dat ik in het iPhone topic zat :X
Maar op de E72 is het inderdaad ook gewoon mogelijk om vanuit het telefoonboek te sms'en naar Exchange-contactpersonen, mits je natuurlijk een telefoonnummer hebt opgeslagen.

[ Voor 197% gewijzigd door Canaria op 12-07-2010 20:39 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

megaleo schreef op maandag 12 juli 2010 @ 20:24:
[...]

Ja dat is precies wat ik bedoel. :)
Jij hebt er ervaring mee neem ik aan?
Ik heb namelijk ergens gelezen dat wij jij zegt niet kon wat op mij al overkwam als erg vreemd maar kon er verder ook niks over vinden. (alsof je dus meerdere telefoonboeken hebt op je telefoon :? )
Fijn dat jij nu het tegendeel kan bevestigen. Toch?
Gmailcontactpersonen die je sync kan je gewoon gebruiken om naar te smsen en bellen. Ze staan ook als normale contactpersonen in de telefoon.

Ik heb dit al maanden draaien en het werkt goed en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Heineken schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:20:
[...]

Door de symboltoets ingedrukt te houden en op de E te drukken komen de speciale tekens op het scherm.
Top...that did the trick...had daar al gekeken, maar had nooit het idee dat ik daar ook kon scrollen....bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp is uit voorop de nokia!

http://www.whatsapp.com/nokia/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
Heb het gisteravond geïnstalleerd en al even wat ge'pingt' als je dat zo mag noemen. Werkt eigenlijk prima, vind het een prima App, beter dan bijvoorbeeld Tweets60, wat ik enorm traag en onduidelijk vind werken.
Heb ze ook al gemaild over het instellen van een aparte meldingstoon voor een Whatsapp berichtje, maar daar werkten ze al aan.

Anderen ook al ervaringen?

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InfinityEye schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:57:
[...]

Heb het gisteravond geïnstalleerd en al even wat ge'pingt' als je dat zo mag noemen. Werkt eigenlijk prima, vind het een prima App, beter dan bijvoorbeeld Tweets60, wat ik enorm traag en onduidelijk vind werken.
Heb ze ook al gemaild over het instellen van een aparte meldingstoon voor een Whatsapp berichtje, maar daar werkten ze al aan.

Ik voel me nu heel dom.. maar hoe krijg je contacten in je lijst? :s

EDIT
Contacten moeten in je telefoongeheugen staan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
InfinityEye schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:57:
[...]

Hij blijft bij mij hangen bij het 'initializing' ...iemand enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tot dusver vind ik Whatsapp geniaal! Gister ook maar even geinstalleerd. Wel ik heb even een wat discreter messagetone gebruikt omdat het gewoon gebruik maakt van je SMS-tone. Ook maakt het helaas nog geen gebruik van mn notification light. Hopelijk kunnen ze daar iets aan doen in de final release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar dit is ook nog maar een Beta versie he.
Bij de volle versie kan je eigen plaatje, toon etc instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:27

Apoca

Array Technology Industry

Kun je op de E72 alle data verbindingen op de WiFi na uitzetten, met andere woorden dus als je geen internet-abbo hebt dat je ook niet zomaar ineens een rekening gaat krijgen voor ongewenst data verbruik. Op mijn Treo gaat dat, maar gaat dat op een E72 ook?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is whatsapp een super applicatie! mooiste is dat het programmatje vanzelf opstart als je een berichtje krijgt. nadeel is wel dat je continu internetverbinding hebt.
Ondanks dat het een beta versie is ie al bijna helemaal compleet. Eigen toon en applicatie is wat mij betreft helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apoca schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:01:
Kun je op de E72 alle data verbindingen op de WiFi na uitzetten, met andere woorden dus als je geen internet-abbo hebt dat je ook niet zomaar ineens een rekening gaat krijgen voor ongewenst data verbruik. Op mijn Treo gaat dat, maar gaat dat op een E72 ook?
je zal de verbinding per applicatie moeten uitzetten, of de 3g verbinding uit de bestemmingen moeten halen. Of net als ik met smartconnect werken. Voor alle applicaties smartconnect als toegangspunt gebruiken, dan hoef je maar de 3g verbinding alleen bij smartconnect weg te halen. ideaal als je naar buitenland gaat en daar via wireless verbinding wil maken. 1 keer instellen en alle applicaties gaan via wireless...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:27

Apoca

Array Technology Industry

Supers bedankt voor de tip!

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 14:13
Een vraagje, ik probeer het tooltje Sip_Voip_settings te installeren, tijdens installeren krijg ik melding dat telefoon niet compatible is, de installatie word wel voltooid.

Als ik vervolgens kijk bij menu, toepassingen staat de applicatie er niet tussen, kijk ik bij geïnstalleerde items zie ik hem wel staan.

Iemand dit wel eens werkend gehad en een idee waar ik dit terug kan vinden zodat ik e.a kan instellen?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Heeft er iemand enig idee wat de beste methode is om de data stream (internet/e-mail etc.) uit te zetten als je op vakantie bent om hoge kosten te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

De toegangspunten verwijderen is de enige 100% waterdichte optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Heren,

In dit topic lees ik veel over mail account waarbij de sync while roaming optie niet beschikbaar is. Ik lees eigenlijk nergens of hier al eventueel een oplossing voor is?

Kan iemand me verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Heineken schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:51:
De toegangspunten verwijderen is de enige 100% waterdichte optie.
poeh....en als ik de naam van de server wijzig...krijg ik dan allerlei suffe meldingen? of zou dat ook een optie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over mijn msn. Ik gebruik gewoon live messenger op de E72, maar als ik de telefoon 5 min niet aanraak wordt ik offline weergeven?
Dan moet ik weer een toets indrukken en dan staat er ''update'' en laadt mijn msn lijst weer in.

Ik vind dit eigenlijk belachelijk, waarom blijft hij niet constant aan zonder een toets aan te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bartez schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:59:
[...]

poeh....en als ik de naam van de server wijzig...krijg ik dan allerlei suffe meldingen? of zou dat ook een optie zijn?
Toegangspunten hernoemen (teken ervoor bijv) werkte voor mij prima, icm roaming uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn verlenging heb ik een E72 gekregen en mijn oude E71 verkocht.
Eigenlijk had ik na een paar dagen al spijt dat ik de E71 had verkocht en heb gelijk maar weer een nieuwe E71 gekocht.
Ik wil hier mee zeggen dat ik de E72 toch niet zo'n fijn toestel vind als de E71.
Software matig is die lang niet stapiel.
Frontje is niet zo stevig als de E71.
Hij kraakt aan allerlei kanten en de E71 is gewoon strak.

Nee, de E72 gaat op marktplaats en voorlopig kan ik wel weer verder met mijn nieuwe E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Rickstah schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:50:
[...]

Whatsapp krijg ik ook niet aan de praat...''initializing' Ik kan ook nergens op internet hier iets over vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Folkifoon op 20-07-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb mijn E72 terug gegeven aan mn baas en gelukkig had ik mijn E51 nog.
Wat een ramp zeg dit toestel, hij hangt constant, opnemen lukt erg vaak niet want dan slaat hij vast.
Tijdens het typen komen soms tekens niet over, batterij is soms verdacht snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is er wel een ING applicatie voor de Iphone maar niet voor de Nokia??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:05:
Bij mijn verlenging heb ik een E72 gekregen en mijn oude E71 verkocht.
Eigenlijk had ik na een paar dagen al spijt dat ik de E71 had verkocht en heb gelijk maar weer een nieuwe E71 gekocht.
Ik wil hier mee zeggen dat ik de E72 toch niet zo'n fijn toestel vind als de E71.
Software matig is die lang niet stapiel.
Frontje is niet zo stevig als de E71.
Hij kraakt aan allerlei kanten en de E71 is gewoon strak.

Nee, de E72 gaat op marktplaats en voorlopig kan ik wel weer verder met mijn nieuwe E71.
Dan gok ik dat je een pech toestel heb gehad , heb ook de E71 gehad en vervangen voor een E72 en ben er erg content mee.

Sneller , beter , duidelijker en ondersteunt ook nog een meer MicroSd

Als je hem software matig niet stabiel vond dan neem ik aan dat je ook heb gekeken of er een firmware update beschikbaar was?
Bierkameel schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:05:
Ik heb mijn E72 terug gegeven aan mn baas en gelukkig had ik mijn E51 nog.
Wat een ramp zeg dit toestel, hij hangt constant, opnemen lukt erg vaak niet want dan slaat hij vast.
Tijdens het typen komen soms tekens niet over, batterij is soms verdacht snel leeg.
Ook hier vermoed ik een pech toestel of 1tje die vanaf de release in het magazijn van de winkel heeft gelegen

Erg zonde mannen dat het toestel niet wat meer kans krijgt , het is echt een toppertje maar zoals altijd is de eerste firmware vaak een beetje brak.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:48
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:52:
[...]

Erg zonde mannen dat het toestel niet wat meer kans krijgt , het is echt een toppertje maar zoals altijd is de eerste firmware vaak een beetje brak.
Inderdaad, sommige mensen schrijven een toestel toch wel erg snel af. Maar van mij mag Nokia snel weer met een update komen. Inderdaad nog steeds af en toe dat het toestel hangt(klok verdwijnt dan ook weer) en de mail+agenda apps zijn gewoon TE traag om goed mee te kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb ik inderdaad pech gehad maar nu ik de E71 weer een paar dagen gebruik voelt deze gewoon steviger aan.
Het frontje kraakt niet en bij de E72 zat deze iets los (vooral onderaan) en dat heeft de E71 absoluut niet.
[...]

Dan gok ik dat je een pech toestel heb gehad , heb ook de E71 gehad en vervangen voor een E72 en ben er erg content mee.

Als je hem software matig niet stabiel vond dan neem ik aan dat je ook heb gekeken of er een firmware update beschikbaar was?

[...]

Ook hier vermoed ik een pech toestel of 1tje die vanaf de release in het magazijn van de winkel heeft gelegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met nog meer? k heb een E71 met een 32GB microSD kaartje en dat werkt uitstekend. Grotere bestaan er (nog) niet, en die zouden bovendien niet meer compatible met de SDHC standaard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg tijdens- en na het bellen áltijd de melding: Packardverbinding gegevens actief.. K wordt er een beetje stapeldol van. Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:46:
Misschien heb ik inderdaad pech gehad maar nu ik de E71 weer een paar dagen gebruik voelt deze gewoon steviger aan.
Het frontje kraakt niet en bij de E72 zat deze iets los (vooral onderaan) en dat heeft de E71 absoluut niet.

[...]
als de telefoon een keer goed valt, ben je meteen de speling kwijt in het plastic deel bij de microfoon :P
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:26:
Ik krijg tijdens- en na het bellen áltijd de melding: Packardverbinding gegevens actief.. K wordt er een beetje stapeldol van. Wat is dat?
ik weet ook niet wat het is, die van mij geeft dat ook steeds aan. Heb er trouwens geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:26:
Volgens mij stopt ie je dataverbindingen (internet) tijdens dat je aan de telefoon bent. Reden weet ik niet, misschien om batterij te besparen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 00:25:
wat is whatsapp een super applicatie! mooiste is dat het programmatje vanzelf opstart als je een berichtje krijgt. nadeel is wel dat je continu internetverbinding hebt.
Ondanks dat het een beta versie is ie al bijna helemaal compleet. Eigen toon en applicatie is wat mij betreft helemaal af.
Ik heb Whatsapp nog steeds niet aan de praat. Ik heb het programma wel met succes geinstalleerd bij twee
vrienden, een met een e71 en de ander met een e72 (zelfde nieuwste softwareversie als ik heb).
Ik ben bang dat het dan toch aaan Tmobile ligt...Hij blijf tijdens de installatie na het versturen van de sms hangen op "initializing..."
Heb inmiddels contact met de support van Whatsapp en heb mijn log bestanden moeten mailen. Hoop dat ze iets vinden, want het is echt een superapp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

[...]

Hoe lang moet je Nokia nog een kans geven? Ik heb de E72 sinds december 2009 en als je dan in juli 2010 nog moet hopen dat het wat wordt... E72 is voor mij echt een faaltoestel geweest. Ja, er zijn wat dingen beter. Maar stabiliteit en werking van toetsenbord zijn de selling points van de E72 en die zijn slechter dan de E71. Zakelijk gebruik ik de E72 nog wel, maar privé heb ik een HTC Desire en die wint op alle fronten, behalve qua accu-tijd. Zeker met Android 2.2 is de Exchange ondersteuning beter dan van Nokia. Het is gewoon hopeloos verouderd en ze doen ook niks om het in te halen. Zonde, want ik was er altijd tevreden over.
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 00:14:
[...]

Volgens mij stopt ie je dataverbindingen (internet) tijdens dat je aan de telefoon bent. Reden weet ik niet, misschien om batterij te besparen o.i.d.
Klopt, UMTS/GPRS wordt gestopt tijdens het bellen. Is gewoon een technische beperking. Als je de kanalen voor spraak gebruikt, zijn ze niet voor data beschikbaar. (De échte technische details ken ik ook niet precies)

[ Voor 15% gewijzigd door Helsie op 22-07-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Rickstah schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:50:
[...]

Whatsapp probleem "initializing" opgelost.
Na een format kon ik het programma wel installeren en werkte het goed.
Vervolgens importeerde ik mijn contactlist waarna het programma het niet meer deed.

Ik heb in Outlook mijn contaclist even opgeschoond, alles eruit gehaald waar bijv. geen nummer bij stond etc en nu werkt het top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
ik had een vraagje over de Ovi-winkel op mijn E72, mijn downloads blijven hangen op 0%. Annuleren gaat ook traag. Heb gewoon 3G via t-mobile. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:29
Helsie schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:04:
[...]

Hoe lang moet je Nokia nog een kans geven? Ik heb de E72 sinds december 2009 en als je dan in juli 2010 nog moet hopen dat het wat wordt... E72 is voor mij echt een faaltoestel geweest. Ja, er zijn wat dingen beter. Maar stabiliteit en werking van toetsenbord zijn de selling points van de E72 en die zijn slechter dan de E71. Zakelijk gebruik ik de E72 nog wel, maar privé heb ik een HTC Desire en die wint op alle fronten, behalve qua accu-tijd. Zeker met Android 2.2 is de Exchange ondersteuning beter dan van Nokia. Het is gewoon hopeloos verouderd en ze doen ook niks om het in te halen. Zonde, want ik was er altijd tevreden over.
[...]
Hier moet ik het wel met je eens zijn ja. Zonder exotische dingen geprobeerd te hebben (simpelweg geen tijd voor) werkt mijn Gmail app en Exchange voor contacten en agenda gewoon niet. Dit heeft van december tot en met februari gewoon gewerkt maar op een gegeven moment weigerde mijn Gmail app met het binnenhalen van nieuwe mails. En daarna ging ook het syncen m.b.v. Exchange niet meer.. Wel enkele malen hetzelfde gedaan als bij het instellen maar dit mocht niet baten. Nu zijn Gmail en Exchange gewoon weg en hou ik enkel mijn contacten en agenda op de E72 bij. Gmail check ik dan af en toe via webmail op de E72 maar dat is niks natuurlijk..

Binnenkort toch maar eens tijd vrij maken om het weer werkend te krijgen op een of andere manier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Ik gebruik nog steeds de allereerste firmware waarmee hij in december 2009 geleverd is en hij werkt bij mij perfect (zelfs met alle meuk (o.a virusscanner!!! 8)7) die ik van mijn werkgever er op moet hebben) . Vandaar ook dat ik helemaal geen reden zie om hem te updaten.

Ik ga er overigens vanuit dat de "eerste firmware" van een toestel dat in juli 2010 geleverd is, hoger is dan de mijne uit 2009 en daarvan kan ik natuurlijk niet over de stabiliteit oordelen.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heren vraagje, ik zit enorm te twijfelen tussen een E72 of een android telefoon.
nu is het bij een android telefoon zo dat je ELKE avond je telefoon op moet laden, omdat alle stuff die er op zit gewoon veel batterij vreet.
Hoe lang doe jij gemiddeld met je E72?? en wat doe je precies er mee. als je veel je GPS en internet gebruikt is hij natuurlijk zo leeg, maar als je alleen maar belt, moet je er langer mee doen, vraag is dus, hoe lang??
denk dat dit dus voor mij de doorslag gaat geven of ik bij nokia blijf of toch overstap op een android. Ondanks het steeds meer tegenvallende Symbian etc etc.

[ Voor 17% gewijzigd door TepelStreeltje op 22-07-2010 17:05 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 3de dag laad ik de telefoon altijd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ING gemaild, aangezien er alleen een applicatie is voor de Iphone. Ik heb dit antwoord gehad:

Geachte heer,

Begrijpelijk dat u ook graag gebruik wilt maken van een applicatie.

Momenteel is een applicatie alleen beschikbaar voor de iPhone, omdat hier de grootste vraag naar was. Het is mogelijk dat in de toekomst ook een applicatie beschikbaar wordt, die ondersteund wordt door meerdere telefoons. Wij adviseren u onze website in de gaten te houden. Hier vermelden wij de nieuwste ontwikkelingen omtrent de applicaties.

Wel kunt u via uw telefoon inloggen op Mijn ING. Zo kunt u uw saldo en af- en bijschrijvingen controleren.

Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice

Dhr. A.L. Westerhoff
Manager Verkoop en Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:28
ja die saldo checker voor je iphone hoe waterdicht zal dat zijn.

ze kiezen allemaal voor een iphone en na een jaar kan die ook de prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Ik MSN met mijn bank (alleen voor saldo-informatie) ... Platform onafhankelijk :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Wat ik nog zoek is de mogelijkheid om meerdere karakters voor een smiley tegelijk in te voeren bij een smsje.
Voorbeeld op mijn N95.
In smsje kon ik smiley's invoeren door naar een submenuutje te gaan en dan de dubbele punt te kiezen >> 5 indrukken>> streeptje kiezen>> 5 indrukken>> ) kiezen en dan [enter].
Zo kwam in het smsje in 1 keer de :-) te staan.
Kan dit ook bij de e-72??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Helsie schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 10:09:
[...]

Toegangspunten hernoemen (teken ervoor bijv) werkte voor mij prima, icm roaming uit.
Iemand enig idee waar ik daqr roaming UIT kan zetten?

daarnaast een andere vraag. Ik zet 's-morgens mijn telefoon als wekker. Nu komt het regelmatig voor dat de wekker gewoonweg een half uur te laat af gaat....ondanks dat de telefoon instellingen goed staan...

Iemand hier ook last van? en is daar misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik moet een nieuwe router hebben. Hoe weet ik nu zeker of een E72 (en een BB Curve) hier via wifi op gaan werken? Op mijn vorige Experiabox 780 werkte de E72 niet via wifi en was er geen enkele mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen omdat je er via telnet niet in komt:
Artikel / topic is van een tijdje terug:

http://www.ipbforum.nl/ex...viewtopic.php?f=32&t=3224

If you have one of the recent Nokia phones (N85, E71, N79, 5800, ...) and a recent Thomson / SpeedTouch / BT Home Hub router you may face the "No gateway reply" problem when using the WLAN. By trial and error, I found that this can be resolved by disabling WMM on the router via CLI. So it seems all of the phone's traffic is being QOSd away. Whose side the problem is on I don't know; they are both WiFi certified for WMM of course. An N95 (which doesn't have WMM support) is unaffected either way. Just thought I'd save someone who may come across this via Google the hours of pain I went through..

Update
Someone actually did find this apparently judging by the comments. To access the CLI you normally use Telnet. Open a command prompt and type "Telnet 192.168.1.254" (if you changed the default IP... you probably don't need these instructions.) (Note: On Windows Vista you have to install Telnet client first, under Programs and Features in Control Panel). Enter your username and password. (For unbranded routers the default username is Administrator, case sensitive, with a blank password. Things may be different if your router is ISP branded.) Finally run these commands:

:wireless qos config mode=disabled
:saveall
De optie voor wat betreft de 787 die in het topic staat was voor mij geen oplossing. XP en Vista machine hadden constant conflicten en daarom ontving ik de 780. Maar goed, de Experiabox is komen te vervallen in mijn configuratie thuis en nu wil ik niet meteen weer een foute aankoop doen waarop mijn E72 niet gaat werken (om wat voor reden dan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Wilde even Mail for Exchange instellen voor mijn vriendin's e-mail bij de Hogeschool Utrecht (HU). Weet iemand toevallig het 'windows domein' daar ? Iemand die daar ook studeert en mail ophaalt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
BoXie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 01:04:
Wilde even Mail for Exchange instellen voor mijn vriendin's e-mail bij de Hogeschool Utrecht (HU). Weet iemand toevallig het 'windows domein' daar ? Iemand die daar ook studeert en mail ophaalt ?
Heb ik nooit voor elkaar gekregen, liet de mails altijd doorsturen naar mijn gmail en die haalde ik binnen op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
ben er al achter. Domein = geen en Exch. server is 'student.hu.nl' .. werkt als zonnetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:25:
[...]

Hier moet ik het wel met je eens zijn ja. Zonder exotische dingen geprobeerd te hebben (simpelweg geen tijd voor) werkt mijn Gmail app en Exchange voor contacten en agenda gewoon niet. Dit heeft van december tot en met februari gewoon gewerkt maar op een gegeven moment weigerde mijn Gmail app met het binnenhalen van nieuwe mails. En daarna ging ook het syncen m.b.v. Exchange niet meer.. Wel enkele malen hetzelfde gedaan als bij het instellen maar dit mocht niet baten. Nu zijn Gmail en Exchange gewoon weg en hou ik enkel mijn contacten en agenda op de E72 bij. Gmail check ik dan af en toe via webmail op de E72 maar dat is niks natuurlijk..

Binnenkort toch maar eens tijd vrij maken om het weer werkend te krijgen op een of andere manier :9
Woehoee!! Eindelijk werkt mijn gmail app. weer! Feitelijk weet ik niet eens wat ik precies gedaan heb maar het werkt!

Ik ben begonnen met een e-mail instelling "anders" waarbij ik in eerste instantie zomaar wat ingevuld heb. Vervolgens mijn gmail gegevens ingevuld en een héle hoop lopen pielen voor wat betreft de instellingen en toen deed hij het ineens :9

Nu Exchange nog even doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:25:
[...]

Wat bedoel je met nog meer? k heb een E71 met een 32GB microSD kaartje en dat werkt uitstekend. Grotere bestaan er (nog) niet, en die zouden bovendien niet meer compatible met de SDHC standaard zijn.
Ik bedoel wat ie ondersteunt opgegeven door de fabriek , 8 GB voor de E71 , 16 GB voor de E72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12

Illusion

(the art of)

peerke63nl schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:17:
Wat ik nog zoek is de mogelijkheid om meerdere karakters voor een smiley tegelijk in te voeren bij een smsje.
Voorbeeld op mijn N95.
In smsje kon ik smiley's invoeren door naar een submenuutje te gaan en dan de dubbele punt te kiezen >> 5 indrukken>> streeptje kiezen>> 5 indrukken>> ) kiezen en dan [enter].
Zo kwam in het smsje in 1 keer de :-) te staan.
Kan dit ook bij de e-72??
Als je dubbelklikt op de symbool-toets (die pijl schuin omhoog, linksonder op het toetsenbord) dan blijft hij actief. Heb je daar iets aan?

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Laatst online: 18:39
Sinds zaterdag ben ik ook in bezit van een E72. Mooi apparaat en werkt prima op een paar puntjes na (waaronder DHCP wat gewoon niet wil en met een fixed ip gaat het wel goed..)

Ik heb alleen een vraag. Ik heb 3 mail account ingesteld (exchange en 2 maal hotmail). Nu kan ik 2 accounts definieren op het hoofscherm. Is het mogelijk om 3 account op het scherm te laten zien? Zo niet, is het mogelijk dat ik een melding krijg als er mail op het derde account binnen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

een maandje in het bezit van de E72 en hij bevalt goed.
2 dingen die ik minder vind:

1) sd kaartje wordt af en toe gemeld als ejected, dan moet ik hem weer goed aanduwen en klepje netjes dichtdoen. Lijkt wel alsof dat klepje hem er weer uitduwt als ik hem dichtdoe.
2) e-mail, ik heb thuis een eigen imapserver en ik krijg die e-mailclient van Nokia niet goed werkend, instabiel en geen echte imap client. Profimail bv kan dit wel allemaal maar een beetje wrang om voor een smartphone een e-mail client te moeten kopen :(

Iemand die een gratis alternatief weet voor profimail die net zo goed werkt?
Wensen/eisen zijn: meerdere imap accounts, submappen imap kunnen bekijken, sent folder van imap account gebruiken, zichtbaar op home scherm.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

De firmware was zeker het probleem niet, ik heb hem regelmatig geupdate en draai nu op de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Illusion schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:24:
[...]

Als je dubbelklikt op de symbool-toets (die pijl schuin omhoog, linksonder op het toetsenbord) dan blijft hij actief. Heb je daar iets aan?
ga ik proberen :)
Dank voor de suggestie...

edit:

En werkt idd prima... nogmaals dank ;)

[ Voor 8% gewijzigd door peerke63 op 29-07-2010 13:44 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmhvanbenthum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 06:35
Heeft iemand enig idee wanneer de ovi kaarten voor nederland geupdate worden? Nu klopt er rondom eindhoven en den-bosch niks van de snelwegen.

De site van ovi geeft wel de correcte kaart weer met de actuele wegen, alleen de telefoon versie zit er hier en daar behoorlijk langs. Ik dacht dat die kaarten 4 keer per jaar vernieuwd werden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Mmmm... ik weet niet of ik hetzelfde probleem heb als omschreven door Joster hierboven, maar bij mij thuis via WLAN online gaan wil niet lukken met mijn E-72. Krijg telkens als reactie "ongeldige servernaam"

Geen idee waar ik nu naar moet kijken.
Router is standaard Speedtouch van kpn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Op een of andere manier wil mijn Gmail niet automatisch syncen nu. Handmatig gaat prima en de instellingen binnen de mail client van de E72 staan ook gewoon op iedere 5 minuten syncen maar hij weigert gewoon weg.

Verder blijf ik die toegangspunten dramatisch vinden. Binnen mijn internet verbindingen heb ik ingesteld dat Wlan voorkeur heeft (automatisch accepteren) en Tmobile prioriteit 2 heeft (als er dus geen Wlan is, automatisch accepteren). Binnen mijn mail client heb ik ingesteld dat hij m.b.v. Tmobile (je kan hierbij bij mijn weten geen 2 prioriteiten geven, vandaar Tmobile) moet synchroniseren (automatisch accepteren). Toch vraagt hij steeds om het toegangspunt dat hij moet gebruiken bij zowel internet als de mail client ;(
peerke63nl schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 00:33:
Mmmm... ik weet niet of ik hetzelfde probleem heb als omschreven door Joster hierboven, maar bij mij thuis via WLAN online gaan wil niet lukken met mijn E-72. Krijg telkens als reactie "ongeldige servernaam"

Geen idee waar ik nu naar moet kijken.
Router is standaard Speedtouch van kpn.....
Dan ben je denk ik de sjaak ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:32
@ Joster : Gebruik daarvoor SmartConnect...

Indien je geupgrade hebt naar de laatste firmware, dien je wel nog effe de fix te installeren...(via birdstep en ook hier nog ergens terug te vinden)

Groepje definieren, alle wlan stuff erin, tmobile als laatste in de rij en done...
(dan wel die groep definieren als accesspoint).

Heb je nog niet geupgrade, dan kan je dit bij die birdstep een versie afhalen en zo gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door Benjike op 28-07-2010 15:00 . Reden: aanpassing bedrijfsnaam + toevoeging indien geen upgrade ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
[...]

Dan ben je denk ik de sjaak ja ;)
Guess so... via telnet kom ik in ieder geval niet in de router... blokkeert ie meteen.
Maar goed. Ik gebruik wel de "mail en java" toegang :) Werkt ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:32:
Ik bedoel wat ie ondersteunt opgegeven door de fabriek , 8 GB voor de E71 , 16 GB voor de E72
Dat klopt meestal zowiezo niet, de 32GB kaartjes waren niet eens uit toen die toestellen op de markt kwamen en ze testen blijkbaar met het grootste formaat dat dan te koop is. Mijn E51 leest die kaart van 32GB ook gewoon. En van de 6230i weet ik dat het maximaal te lezen formaat kaart afhing van de firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Waarom gooit je Gmail client de mails die je verwijderd op de E72 eigenlijk in "alle berichten"? Als ik ze wil verwijderen dan doe ik dat en moeten ze gewoon in de prullenbak belanden lijkt me :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Joster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:42:
Waarom gooit je Gmail client de mails die je verwijderd op de E72 eigenlijk in "alle berichten"? Als ik ze wil verwijderen dan doe ik dat en moeten ze gewoon in de prullenbak belanden lijkt me :')
De client haalt alleen het label "postvak in" van je email af, erg irritant inderdaad.Al je berichten staan trouwens standaard in "alle berichten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Jep, dat is waar ook. Naja het zij zo blijkbaar..

SmartConnect: Gewoon downloaden naar je telefoon, het installatie bestand uitvoeren, vervolgens de E72 fix uitvoeren en gaan of komen er nog andere dingen bij kijken?

Huh?! Ik heb de firmware up to date gemaakt, de nieuwe versie van Ovi geïnstalleerd en daarna toch de SC bestanden maar via birdstep gedownload (omdat daar de fix ook te vinden was). Deze .sis bestanden heb ik vervolgens gewoon op mijn mini sd kaartje gezet.

Nu blijkt dat SmartConnect ineens al geïnstalleerd is? Komt dit doordat ik de nieuwste versie van Ovi er op heb gezet ofzo?

[ Voor 47% gewijzigd door Joster op 31-07-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met de internet verbinding.

Ookal staat de WLAN uitgeschakeld. Als ik met internet verbind gaat hij toch mijn WLAN van thuis benaderen, wat niet lukt. Maar een andere verbinding maakt hij niet.

Voorheen kreeg ik een keuze voor mijn vodafone verbinding om akkoord mee te gaan.

Wat gaat hier mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Joster : Nieuwste firmware installeert ineens de smartconnect (zit dus mee in de firmware) maar die werkte niet zoals het moest. Vandaar een fix die is uitgebracht.
Dus met de fix te installeren werkt de smartconnect naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje de Nokia E72 in mijn bezit met de nieuwste firmware.
Nu wilde ik gisteren de e-mailfunctie instellen en drukte hiervoor op de e-mail knop op het toetsenbord.

Helaas lukte het mij niet om een e-mail mailbox in te stellen, ook niet via het reguliere Menu -> Email -> Email -> Mailbox toevoegen.
Ik selecteer Gmail, voer e-mailadres en wachtwoord in, en er gebeurt niets. Ik heb ook Hotmail geprobeerd in te stellen, maar deze deed het ook niet.

Weet iemand hoe dit komt? Ik heb al een reset gedaan, maar dit mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een oplossing voor het volgende probleem.

Ik heb handmatig de vodafone internet instellingen in mijn telefoon moeten zetten. Webpagina's bekijken werkt nu.

Het probleem is alleen dat wanneer ik Ovi winkel wil openen op mijn telefoon ik een fout melding krijg: "packet- gegevensverbinding niet beschikbaar".

Wat gaat er fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Benjike schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:46:
Joster : Nieuwste firmware installeert ineens de smartconnect (zit dus mee in de firmware) maar die werkte niet zoals het moest. Vandaar een fix die is uitgebracht.
Dus met de fix te installeren werkt de smartconnect naar behoren.
Oké thanks. Het lijkt te werken. Máár: laten jullie Wlan en b.v. Tmobile dan gewoon als toegangspunt onder bestemming internet staan en maken jullie een nieuwe bestemming, b.v. Smart Connect, aan met daarin 1 toegangspunt zoals je binnen Smart Connect configureert? Standaard connectie zet ik dan op Smart Connect zodat hij bestemming internet niet gebruikt.. Wanneer ik Wlan en Tmobile uit bestemming "internet" gooi dan gooit hij ze ook meteen uit mijn Smart Connect connecties.. Is dit juist?

Volgens mij heb ik nog iets fout gedaan, want op een gegeven moment had ik geen bestemming "internet" meer :D En die staat nu ook helemaal onderin het lijstje, maar goed dat maakt niet zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Joster : Ik heb een groep 'SC Internet' gemaakt, en dezelfde naam wordt gebruikt als de bestemming. (Vraagt ie bij het maken van een nieuwe groep)
Daarin zitten bij mij dan de wlans en onderaan de 'provider-settings' (bv T-Mobile).

Ik beheer de 'SC - internet bestemming' dan ook via de applicatie en connecties worden daarin toegevoegd.
Indien een connectie in de 'Internet' en de 'SC Internet' groep zit, wil dit niet zeggen dat ie het uitgooien van een connectie uit een groep,die connectie ook uit de andere groep haalt.

'k Denk wel dat het mogelijk is om met de groepen te werken maar heb dit zelf zo niet gedaan.

Heb je de naam van je SmartConnect groep dan Internet genoemd ?
Of als bestemmingsnaam van SmartConnect de groep Internet toegekend ?

Dan zou het wel kunnen kloppen dat ie 'm effe weggehaald heeft en herzet en dan is het ook zo dat verwijderen van iets uit de Internet groep, dan ook ineens uit Smartconnect haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-07 10:33
Sinds kort heb ik een probleem met mailen van foto's.
Toestel geeft de melding: Geen mailbox gedefinieerd en vraagt daarna om een mailbox aan te maken.
Ik heb een zakelijk MfE account en m'n gmail gewoon toegevoegd. Hoe kan ik instellen dat ie automatisch dat gmail account gebruikt?

Al gevonden }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Japie Gijs op 03-08-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Benjike schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:59:
Joster : Ik heb een groep 'SC Internet' gemaakt, en dezelfde naam wordt gebruikt als de bestemming. (Vraagt ie bij het maken van een nieuwe groep)
Daarin zitten bij mij dan de wlans en onderaan de 'provider-settings' (bv T-Mobile).

Ik beheer de 'SC - internet bestemming' dan ook via de applicatie en connecties worden daarin toegevoegd.
Ik doe momenteel hetzelfde als jij hierboven verteld en dit werkt prima, bedankt :) De rest is nu dan ook niet relevant meer..

Overigens is gmail nog steeds niet op orde.. Automatisch syncen weigert gewoon (instellingen staan gewoon goed!) terwijl nu ook het handmatig binnenhalen van mails sinds dinsdagmorgen (toen haalde hij de mails van maandagavond handmatig nog wel gewoon op) niet meer wil. Erg vreemd want ik heb verbinding en nieuwe mails online staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ben erg tevreden over Whatsapp voor Symbian, nog wel een Beta met beperkte functies (bijv. nog geen ondersteuning voor foto's versturen).
offtopic- Minder tevreden over T-Mobile de laatste maanden, waar kan je nog meer voor een vast bedrag onbeperkt (dus geen limiet) internet krijgen voor een goed bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:58
bmhvanbenthum schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 00:08:
Heeft iemand enig idee wanneer de ovi kaarten voor nederland geupdate worden? Nu klopt er rondom eindhoven en den-bosch niks van de snelwegen.

De site van ovi geeft wel de correcte kaart weer met de actuele wegen, alleen de telefoon versie zit er hier en daar behoorlijk langs. Ik dacht dat die kaarten 4 keer per jaar vernieuwd werden :S
Lijdzaam afwachten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
Heeft iemand zijn E72 opengeschroefd, en daarna weer dichtgeschroefd. Zo ja, ging dat zonder problemen met dezelfde T4 schroefjes? Ik lees namelijk in service management documenten over de E72 dat je nieuwe T4 schroefjes moet gebruiken.
En dat kan ik me voorstellen want het zijn zulke kleine rotdingen, maar ik heb geen zin om €10,- voor 2 nieuwe T4 neer te leggen. Heb inmiddels wel een standaard T4 schroevendraaiert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Weet iemand misschien de oplossing voor onderstaande:

Bij MFE probeer ik alles te synchroniseren, nou gaat dat de 1e keer goed, alleen na verloop van tijd worden mijn contacten niet meer gesynchroniseerd. Als ik dan in de log kijk staat er: "Status: Fout Exchange-server. Probeer later opnieuw". Wanneer ik contact synchronisatie uit zet komt er geen melding in de log, dus het moet iets met contacten zijn. Ik heb al gezocht op internet, daar kwam men met dat er misschien geen onderwerp gevuld was, dit lijkt me sterk bij een contact, maar ik heb geprobeerd om de contacten die alleen een bedrijfsnaam hadden daar ook een voornaam in te vullen, dit zonder succes. Ook gaf iemand nog aan dat de optie "eerste synchr." van "Items op tel opslaan" naar "Items op tel verwijderen" moest, ook dit geprobeerd zonder succes.

Ik hoop dat iemand de oplossing voor me heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik twijfel om deze telefoon aan te schaffen, dus dit topic doorgelezen. Ik lees wisselende berichten over de koppeling aan een (zakelijke) Exchange e-mail box en agenda. Werkt dat nu wel of niet een beetje behoorlijk?
En kun je dan ook het Exchange adressenboek (heet nu op mijn Windows mobile telefoon: Bedrijfsmap) raadplegen? Is wel erg handig als ik eens in de file een telefoonnummer van collega nodig heb.
Ik hoor graag van jullie. De gratis (en kennelijk goed werkende) navigatie spreekt mij wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justdowner
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 09:14
ReconE schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 08:45:
Heeft iemand zijn E72 opengeschroefd, en daarna weer dichtgeschroefd. Zo ja, ging dat zonder problemen met dezelfde T4 schroefjes? Ik lees namelijk in service management documenten over de E72 dat je nieuwe T4 schroefjes moet gebruiken.
En dat kan ik me voorstellen want het zijn zulke kleine rotdingen, maar ik heb geen zin om €10,- voor 2 nieuwe T4 neer te leggen. Heb inmiddels wel een standaard T4 schroevendraaiert. :)
Officieel wel, dat wil zeggen dat de technicus van Nokia de schroefjes moet vervangen als hij hem voor je repareert. Het gaat met name om de blauwe substantie, een seal, die er voor moet zorgen dat de schroefjes niet vanzelf losdraaien bij trillingen e.d. Bij het open en dichtschroeven kan die seal minder effectief worden, maar ik denk dat het niet erg veel kwaad kan om de schroefjes nog een keertje te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12

Illusion

(the art of)

ReconE schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 08:45:
Ik heb hem zelf opengehad en weer dichtgeschroefd. Ondertussen al een paar weken geleden en hij zit nog prima dicht. Het gaat inderdaad om die smurrie die eropzit, die moet ervoor zorgen dat de schroeven niet lostrillen, en mogelijk kunnen ze daar ook aan zien of ie al eerder opengeschroefd is. (i.v.m. garantie).

Als je trouwens een tool zoekt om hem open te wippen, dan kan ik je een plectrum aanraden. De richting waarin je schuift is ook belangrijk, volg de service manual dan heb je hem zo open.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
Mbt openschroeven ^^ bedankt voor de tips justdowner en Illusion! Het gaat dus om de seal. Ik dacht dat de kop zou kunnen afbreken van de schroefdraad, dat valt dus mee.
Nu nog op zoek naar een plectrum en dan kan ik los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn C: geheugen (telefoongeheugen) loopt sinds de laatste firmware update vanzelf vol, tot het moment dat ik nog maar enkele MB's over heb. Ik heb ongeveer 36 MB SIS-files geïnstalleerd, 10 MB foto's etc, al het andere wat ik er zelf op heb gezet loopt in de KB range, niet al te veel dus.

Overige bestanden zijn 199 MB. Weet iemand hoe groot het OS zelf is? En of dit de neiging heeft om te "groeien" zoals Windows dat ook doet? Evt een tip om er iets aan te doen voordat ik een hard reset doe?
Pagina: 1 ... 36 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.