Goedenavond,
Mijn vraag gaat over de standaard koptelefoon/headset die je bij het toestel krijgt. (Stereo met draad.) Zodra ik mijn headset aansluit door hem boven in de telefoon te steken. Krijg ik een vraag. Hoofdtelefoon, line-out, muziekhouder. Ik kies dan hoofdtelefoon, automatisch antwoorden staan voor hun alle drie aan. Maar dat gebeurd niet!
Ik krijg ook de melding zodra ik heb gekozen dat ik microfoon van het toestel moet gebruiken? Waarvoor heb ik een headset?
Hoe kan ik hem goed instellen, want hij hoort bij deze telefoon aangezien hij in dezelfde telefoondoosje zit.
Menu-bed.paneel-instellingen-algemeen-toebehoren:
1= Headset staat standaard (actief profiel, auto. antwoord aan)
2= Hoofdtelefoon, (actief profiel)
3=Draadloze carkit (actief profiel, auto. antwoord aan) (Heb ik niet.)
4=muziekhouder (actief profiel, auto. antwoord aan, verlichting automatisch)
5=Teksttelefoon (Actief profiel)
Zo staat hij ingesteld, heb ik niets aan veranderd.
!! Mijn versie die OVI suite aangeeft is 031.023, maar die kan ik niet opnieuw installeren. Niet via ovi of software updater van nokia. Krijg de melding "Interne Fout" Harde reset maakt niet uit, blijft hetzelfde.
Wat is er gebeurd met mijn toestel, na die firmware update, heb ik het probleem namelijk. Daarvoor geen last gehad.
Hoe kan ik hem goed installeren dan die firmware update?
Ik heb onbeperkt internet op telefoon, ik heb gekeken via *#0000#
Software versie 031.023
datum 31 Mar-2010
aangepasteversie 031.023.274.01
Ingestelde taal 01.01 (NL code volgens mij)
Model E72-1
Type RM-530
Laatste update Niet bijgewerkt (Als ik via daar ga kijken naar updates krijg ik verbindingsfout. Kijk ik bijserverprofielen, dan zie ik niet gedefinieerd, ik kan hem niet definieren.)
Alvast bedankt voor de medewerking/hulp/reacties.
MvG,
mij
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 13-05-2010 01:10
. Reden: telefoongegevens er ook bij ]