En ik heb weer een nieuw probleem. Dit toestel begint nu toch wel tamelijk problematisch te worden, wat een drama:
Af en toe als ik naar een van mijn contacten ga, naar mijn calender ga of naar mijn mail ga loopt mijn toestel vast. Het enige wat nog werkt is:
- De mail knop lang ingedrukt houden, dan kan ik ineens een nieuwe mail maken
- De calender knop lang ingedrukt houden, dan kan ik een calender item maken
- De contact knop ingedrukt houden, dan kan ik een contact maken
- De powerknop indrukken, dan kan ik een ander profiel kiezen
- De powerknop lang indrukken en dan gaat mijn toestel uit
Na verloop van tijd werkt het toestel wel weer goed en kan ik alles weer normaal benaderen, tot de volgende keer dat dit probleem zich voor doet. Op de achtergrond draait Gravity en Fring, maar als die uit staan maakt dat geen verschi
Iemand bekend met dit probleem?
Aanvulling:
En weer een nieuw probleem: Zojuist neem ik de telefoon op en hoor ik een raar robotstemmetje tussendoor (terwijl de andere kant heel in de verte te horen is). Wanneer ik het toestel op luidspreker zet houdt het op, maar als hij weer op handset komt begint hij weer met dat maffe stemmetje. Wat is dat toch met dit toestel? Is er daadwerkelijk zoveel anders dan de E71 (die geen van de bovenstaande problemen ooit heeft vertoond bij mij?).
Ik ga vanavond eens kijken wat er gebeurt als ik hem naar de fabrieksinstellingen terug zet (dit heb ik na de laatste update niet gedaan), maar ik ben erg in de verleiding om terug naar Vodafone te gaan en een E71 te halen. Wat een bagger.
[
Voor 28% gewijzigd door
Halfkakkende op 06-05-2010 11:47
]