Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:13
Ben dus niet de enige...

@Kuip : Werkt dit bij jou wel ? Full reset nog niet gedaan, als het daarmee opgelost is, geen probleem dan.

Had sinds een week eindelijk die smartconnect geinstalleerd, en spijt dat ik het niet eerder gedaan had.
Maar dit is terug naar af....(of zelfs verder terug daar een andere versie niet kan worden geinstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:19
Iemand bij wie de nieuwe firmware embedded SmartConnect WEL goed functioneert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Gisteren nog effe op de discussie fora gaan zien van Nokia zelf, en daar stond in een of ander topic dat het wel zou werken indien via 'Ovi Mail' gewerkt wordt. De 'andere' zouden dan niet werken.

MFE werkt met zijn 'bestemmingen' dus daar is het niet meer nodig. (maar dacht dat dat in de vorige firmware ook al was... )

Versie nu (embedded) is 1.3.41, versie die ik er voordien had opstaan was 1.3.35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick G
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik vroeg me af hoe het zit met de garantie van een T-Mobile branded telefoon als je de productvode veranderd. Weet iemand of je dan nog aanspraak kunt maken op de garantie of heb je hier geen recht meer op?

(Mijn vader is iets te enthousiast geworden door mijn verhaal over de E72 en heeft er direct een besteld bij T-Mobile, dus nu zit hij met een branded telefoon)

* Edit:
Ik heb op (http://allaboutphones.nl/...code-bij-nokia-t1654.html) wel een *note* gezien (Het wijzigen van je productcode kan je toestel beschadigen en je garantie laten vervallen van je toestel. Dit geschied dus helemaal op eigen risico en All About Phones kan voor eventuele schade niet aansprakelijk worden gesteld! Laat dit duidelijk zijn.) Maar dit is waarschijnlijk meer voor de aansprakelijkheid voor de website.

[ Voor 39% gewijzigd door Nick G op 22-04-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Nick G schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:35:
Ik vroeg me af hoe het zit met de garantie van een T-Mobile branded telefoon als je de productvode veranderd. Weet iemand of je dan nog aanspraak kunt maken op de garantie of heb je hier geen recht meer op?

(Mijn vader is iets te enthousiast geworden door mijn verhaal over de E72 en heeft er direct een besteld bij T-Mobile, dus nu zit hij met een branded telefoon)

* Edit:
Ik heb op (http://allaboutphones.nl/...code-bij-nokia-t1654.html) wel een *note* gezien (Het wijzigen van je productcode kan je toestel beschadigen en je garantie laten vervallen van je toestel. Dit geschied dus helemaal op eigen risico en All About Phones kan voor eventuele schade niet aansprakelijk worden gesteld! Laat dit duidelijk zijn.) Maar dit is waarschijnlijk meer voor de aansprakelijkheid voor de website.
Je kunt de productcode ook weer eenvoudig terugzetten (heb ik meerdere malen gedaan). Ik weet niet of ze dat kunnen achterhalen (dat je je productcode hebt gewijzigd). Als je hem laat staan met de nieuwe productcode, zien ze dat natuurlijk wel.
Eerste (kleine) bug ontdekt: als ik naar sneltoetsen toewijzen ga en klik bijvoorbeeld op de 2, toewijzen-> Nee, dan opent hij toch mijn contacten... Voor de rest loopt hij best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Ivm Smartconnect : zie deze discussie op het nokia discussion forum (http://discussions.europe...-p/672456/highlight/true#)

Zo te zien is 't aan Nokia om een fix te voorzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb Smartconnect nu wel werkend.
Normaal zet ik SmartConnect als eerste in de Internet bestemming. Dan kan ik alle prioritering van toegangspunten in SmartConnect doen. Dit gaf dus een probleem, dat opgelost was toen ik SmartConnect als laagste prio in de Internet bestemming had gezet.

Verder in de tussentijd nog een paar keer geherstart. Gravity leek meermaals niet correct af te sluiten (bleef hangen), maar zojuist werkte het weer wel goed.
Had de GPS altijd al 32 satteliet indicatoren? :)

Ik test nog even verder, maar het lijkt qua snelheid wel prima in orde.

Sportstracker Beta leek trouwens niet beschikbaar voor e72, maar de n86 versie deed het zojuist prima tijdens een rondje trimmen.

Ohja, voor de mensen die het type probleem niet konden reproduceren: ik ben blij voor jullie. :)
Op diverse plaatsen staat omschreven hoe het gereproduceerd kan worden: houd een niet-numerieke letter ingedrukt en druk tegelijk op een letter waar een nummer op staat... Op e71 verschijnt die letter wel, op e72 niet. Wellicht heeft het met mijn type-stijl te maken, maar het is wel bloed irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:41
Iemand al geprobeerd om de nieuwe firmware te hacken met HelloOX? Ik weet graag waar ik aan toe ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
[quote]Helsie schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:37:
Ik heb Smartconnect nu wel werkend.
Normaal zet ik SmartConnect als eerste in de Internet bestemming. Dan kan ik alle prioritering van toegangspunten in SmartConnect doen. Dit gaf dus een probleem, dat opgelost was toen ik SmartConnect als laagste prio in de Internet bestemming had gezet.

Verder..

Het idee is juist dat je SmartConnect kunt gebruiken voor toepassingen waaraan je geen bestemming zoals Internet kunt toewijzen.... En dan werkt het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Roost schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:45:
[...]
Het idee is juist dat je SmartConnect kunt gebruiken voor toepassingen waaraan je geen bestemming zoals Internet kunt toewijzen.... En dan werkt het dus niet.
Dat snap ik. Maar je SmartConnect toegangspunt komt standaard onder 'other' ofzoiets (de groep van dingen die nergens bij horen).

Wat ik dus normaal doe:
- ik voeg het SmartConnect toegangspunt met hoogste prioriteit toe aan bestemming Internet
- vervolgens kan ik de hele prioriteit van GPRS en WLAN regelen via de SmartConnect prioritering.

Stel ik wil tijdelijk GPRS boven WLAN laten gaan (bij een internet storing, of probleem met mijn WLAN, of met het WLAN waar ik op dat moment ben), dan hoef ik het in die setup alleen maar in SmartConnect aan te passen.

Omdat dit nu niet werkt, heb ik dus het SmartConnect toegangspunt met laagste prioriteit in de Internet bestemming gezet. Als ik dan tijdelijk UMTS boven WLAN wil laten gaan, moet ik het dus in de bestemming Internet en in de SmartConnect applicatie instellen.

Applicaties die geen bestemmingen kennen, kunnen in elk van beide scenario's natuurlijk gewoon met het SmartConnect toegangspunt werken. ;) Applicaties die via bestemming Internet kunnen werken, pakken in mijn voorkeursscenario vervolgens altijd SmartConnect, omdat dit de hoogste prioriteit heeft.

En op een of andere manier werkt het nu na een paar reboots en genoemde wijziging dus wel voor mij...

[ Voor 11% gewijzigd door Helsie op 22-04-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Zelf heb ik ook last gehad dat bepaalde applicaties niet naar behoren meer werkten na de firmware update.

Heb toen maar een hard reset gedaan, en de backup weer terug gezet.
Nu draait alles weer prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Nieuwe bug in nieuwe firmware: in de agenda (maandview) is het niet meer mogelijk om direct (door te typen) een afspraak in te plannen, waarvan de naam begint met een "u". Kan iemand verifieren? Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Sygic Mobile Maps lijkt het nu wel goed te doen (zonder unexpected error) met de nieuwe firmware.

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:38

MrDry

Desperados!

wiljums schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:29:
Sygic Mobile Maps lijkt het nu wel goed te doen (zonder unexpected error) met de nieuwe firmware.
Welke versie van Sygic hebben we het over?

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet waar. De E72 maakt standaard gebruik van snelkoppelingen in de agenda:
M = Maandweergave
W = Weekweergave
A = Agendaweergave
T = Taken
N = Nieuwe gebeurtenis

Dit is uit te schakelen:
Opties > Instellingen > Snelkoppelingen > UIT

Wat mij betreft blijft er dus maar één grote bug over. En dat is de 7/8 sneltoetsen die niet werken in MENU :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:12:
[...]

Dit is niet waar. De E72 maakt standaard gebruik van snelkoppelingen in de agenda:
M = Maandweergave
W = Weekweergave
A = Agendaweergave
T = Taken
N = Nieuwe gebeurtenis

Dit is uit te schakelen:
Opties > Instellingen > Snelkoppelingen > UIT

Wat mij betreft blijft er dus maar één grote bug over. En dat is de 7/8 sneltoetsen die niet werken in MENU :(
Begrijp ik. Maar ik probeerde juist te vertellen dat -howel de snelkoppelingen uitstaan- je (net als bij de vorige frimware) in de maandview direct een entry kunt doen door te typen BEHALVE als die entry begint met een "u". Probeer maar eens. Dit is een standaard feature dat nu dus niet goed meer werkt. Even proberen dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
MrDry schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:06:
[...]

Welke versie van Sygic hebben we het over?
Versie 8.06 Build R-10617 MD
Kaartversie 7.80

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martoediefroets
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10-2018
Ik heb zoals veel anderen ook de nieuwe update gedaan, en heb dus ook de problemen met het niet kunnen verbinden met Inet. Niet via wifi of niet via 3G.
Het is me wel gelukt om na de update alles werkend te krijgen maar naar het terug zetten van mn backup is er op geen mogelijke manier verbinding te krijgen.
Ik heb al alle stukjes over dit probleem gelezen en al veel geprobeerd maar niets helpt !
Hier nog mensen met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Benjike schreef op donderdag 22 april 2010 @ 00:55:
Ben dus niet de enige...

@Kuip : Werkt dit bij jou wel ? Full reset nog niet gedaan, als het daarmee opgelost is, geen probleem dan.

Had sinds een week eindelijk die smartconnect geinstalleerd, en spijt dat ik het niet eerder gedaan had.
Maar dit is terug naar af....(of zelfs verder terug daar een andere versie niet kan worden geinstalleerd).
Ik had geen SmartConnect vóór de update. Maar ik krijg het iig niet aan de gang ná de update :)

Van alles geprobeerd, maar hij connect pas weer via 3g als ik het toegangspunt SC verwijder. Wacht dus nog wel even op een fix. Het gedoe met SmartConnect heeft er wel voor gezorgd dat Opera Mini helemaal niet meer connect, niet via Wifi en niet via 3G. Standaard browser en Opera Mobile doen het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-01-2022
Net de nieuwe update erop. Snelheid is iig een stuk verbeterd, dat is mooi.
Maar de meest irritante bug zit er nog in: als je snel typt, slaat ie letters over, met name een N na een E, maar ook andere letters.. Balen dat dit niet gefixed is, want hierdoor moet ik steeds backspace doen om te verbeteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:15

Halfkakkende

Vandring

Ik vraag em echt af of dit een softwarematig probleem is, of een probleem met de hardware in combinatie met de hoeveelheid toetsjes. Vervelend is het wel.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
martoediefroets schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:58:
Ik heb zoals veel anderen ook de nieuwe update gedaan, en heb dus ook de problemen met het niet kunnen verbinden met Inet. Niet via wifi of niet via 3G.
Het is me wel gelukt om na de update alles werkend te krijgen maar naar het terug zetten van mn backup is er op geen mogelijke manier verbinding te krijgen.
Ik heb al alle stukjes over dit probleem gelezen en al veel geprobeerd maar niets helpt !
Hier nog mensen met hetzelfde probleem?
Zelfde probleem met de nieuwe software voor de E51. Nog 2 keer "software installeren en backup terugzetten" en hij deed het weer. Bizar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik trek mijn smartconnect semi positivisme weer in. Werkt gewoon niet zodra ik geen wlan dekking heb (vodafone). Groep nu verwijderd en wachten op fix.

7/8 bug in menu is ook zwaar storend. Ben blij dat er ook mensen last hebben van hetzelfde type probleem... Wat een zuigzooi zeg.

Telefoon is grotendeels wel snel, maar heb nu al vaker spontane resets gehad dan met de vorige firmware in langere tijd, en regelmatig last van programma's die blijven hangen bij het afsluiten. Soms permanent, soms gaan ze na meerdere minuten ineens door met afsluiten. Dit is me al gebeurd bij gravity en de email client (ligt misschien aan smartconnect fail???).

Blijft janken dus met deze Nokia. E71 is dan trager maar wel stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:59:
Ik heb al de drie lipjes iets verbogen en kleine stukje papier tussen de accu en het klepje gedaan.
Hij zit nu muurvast en moet met het loshalen iets hulp hebben met iets scherps om hem los te klikken.
Maar ja? Hoe vaak maak je een accuklepje open?

[...]
ik heb in dit topic al gelezen dat je de lipjes moet "verbuigen" of "plat buigen". Maar vermits ze loodrecht op de achtercover staan, naar welke kant moet je de lipjes dan verbuigen? naar de zijkant toe of naar de richting waar het zwarte "stripje" is bevestigd? Ik durf het niet te testen langs beide kanten want volgens mij is dit niet echt goed voor de stevigheid van de lipjes en ik wil ook niet dat ze afbreken.

Is er eigenlijk ergens een onderdeel op dit forum waar er applicaties worden besproken ivm Symbian? Ik vind de ovi store vrij beperkt qua applicaties. Er zijn ook nog andere website met véél applicaties maar vrij onoverzichtelijk (beste applicaties, beste rating, commentaren, categoriën, etc.)

Verder vind ik de E72 een toptoestel. Heb hem nu een week en had hem gekocht omwille van het feit dat hij zowat alles in zich heeft voor een nog redelijke prijs.
heb opera, facebook mobile, kaspersky (gsm terugvinden/blokkeren by diefstal), endomondo (nog niet getest, een loop/sport-applicatie) en shazam (werkt fantastisch, maar is er ergens ook een free version?) reeds geinstalleerd.

ebuddy zegt dat mijn emailadres niet werkt. is een mailadres met naam_@....nl ...grrrr

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08 16:38
de update wordt niet gevonden door mijn e72 en wordt ook niet gevonden via nokia software updater. Is mijn toestel dan branded? zo ja hoe kan ik dat dan weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Gebruikt iemand de Facebook applicatie? Sinds de update werkt bij mij de toets voor opties niet...heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:41
Voor bijna alle interessante software voor Symbian kan je het best naar Allaboutsymbian: http://allaboutsymbian.com

en voor veel software kun je ook kijken op het forum van dailymobile.se

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
Halfkakkende schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:55:
Ik vraag em echt af of dit een softwarematig probleem is, of een probleem met de hardware in combinatie met de hoeveelheid toetsjes. Vervelend is het wel.
Ja, dat is de vraag idd. Je zou haast denken dat het hardwarematig is, omdat het nog niet gefixed is. Maar de E71 had het niet, en die heeft bijna evenveel toetsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
emreorhan schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:41:
de update wordt niet gevonden door mijn e72 en wordt ook niet gevonden via nokia software updater. Is mijn toestel dan branded? zo ja hoe kan ik dat dan weten
Probeer eens via de productcode te checken: http://www.nokia.nl/suppo...n-ik-een-update-uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, sinds gister, uit het niets, doet mijn speaker heel vaag als ik bel/wordt gebeld, het is dan net een soort donald duck achtige stem die ik hoor. Ik heb die dag geen toepassing gedownload/geinstalled oid.
Wel heb ik m'n ringtone veranderd, maar ook wat de ringtones betreft heb ik niks gedownload.

Weet iemand hier raad mee?
Want ik zit hier wel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
bedankt voor je reactie, maar dat had ik ook geprobeerd, en er staat dat er geen update beschikbaar is. Hoe kan dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jappell: ik had vorige week precies hetzelfde! Heel apart stemmetje kwam er binnen :-) Ik heb een herstart gedaan en nu werkt alles weer naar behoren, heb het ook niet meer gehad....

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde ervaring hier met E72 (fw v31.023) i.c.m. nieuwste versie van Sygic.
Diverse tests uitgevoerd (langste is 50 min.) en geen crash gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08 18:25
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:45:
Ik heb een probleem, sinds gister, uit het niets, doet mijn speaker heel vaag als ik bel/wordt gebeld, het is dan net een soort donald duck achtige stem die ik hoor. Ik heb die dag geen toepassing gedownload/geinstalled oid.
Wel heb ik m'n ringtone veranderd, maar ook wat de ringtones betreft heb ik niks gedownload.

Weet iemand hier raad mee?
Want ik zit hier wel mee!
Ik heb dit echt maar 1x gehad in de paar maanden dat ik mijn toestel nu gebruik. Dacht dat het practical joke was, maar werkelijk onverstaanbaar. Na restart werkte het weer, was toch wel serieus telefoontje :+
Was het eigenlijk alweer vergeten.
Welke firmware heb je? Misschien komt het met de nieuwste firmware niet meer voor, ik had dat probleempje met de branded firmware van T-Mobile

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
epTa schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:36:
[...]

Ik heb dit echt maar 1x gehad in de paar maanden dat ik mijn toestel nu gebruik. Dacht dat het practical joke was, maar werkelijk onverstaanbaar. Na restart werkte het weer, was toch wel serieus telefoontje :+
Was het eigenlijk alweer vergeten.
Welke firmware heb je? Misschien komt het met de nieuwste firmware niet meer voor, ik had dat probleempje met de branded firmware van T-Mobile
Ik heb dat ook wel eens gehad met de branded toestel van T-mobile. dacht in het begin ook dat iemand een geintje aan het uithalen was met een stemvervormer oid, maar lag idd aan het toestel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

sinds de update staan al mijn contacten 2x in mijn telefoonboek. Overigens alleen in mn foon en niet in outlook.

Ik sync via mfe. Iemand dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
Sinds gister vindt mijn accu klepje het leuk om spontaan los te gaan (bij de E71 zat deze vele malen beter vast). Hebben meer mensen dit? En nog belangrijker: hoe kom ik hier van af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Sinds de firmware update verschijnen er geen "verzonden berichten" meer in de "sent email folder" van de email messaging applicatie. Het gaat om een POP3 account. Zou iemand met eveneens een pop3 account kunnen nagaan of daar wel de verzonden email in de "sent"-box" verschijnt? Zeer bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
@Roost : net getest, maar via de wifi hier lukt het me niet om iets te sturen.

Er zit in de verzonden items wel iets in van donderdag, en heb woensdag geupdate...dus zou toch moeten werken.

Indien er deze avond niemand anders heeft kunnen testen, test ik het dan nog es uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Mex

MrDry schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:29:
sinds de update staan al mijn contacten 2x in mijn telefoonboek. Overigens alleen in mn foon en niet in outlook.

Ik sync via mfe. Iemand dit ook gehad?
Nergens last van, ik gebruik ook MFE, geen backup gemaakt, nieuwe firmware geïnstalleerd en daarna werken als een trein en niets verloren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Benjike schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:48:
@Roost : net getest, maar via de wifi hier lukt het me niet om iets te sturen.

Er zit in de verzonden items wel iets in van donderdag, en heb woensdag geupdate...dus zou toch moeten werken.

Indien er deze avond niemand anders heeft kunnen testen, test ik het dan nog es uit.
Zeer bedankt en fijn als je het vanavond zou willen testen. Gaat er dus om of een verzonden email (via pop3 account) ook in je sent items verschijnt. Het gekke is dat mijn laatste ook van donderdag is. Maar daarna niet meer. Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
Denk niet dat ik sedertdien met de pop3-account nog iets gestuurd heb (toch niet via de GSM)

Maar ik test het zeker uit deze avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:55
Hebben jullie ook dat de camera in filmmodus eigenlijk allemaal maar schokkende films opneemt en dus ook afspeelt? Dit zelfde probleem had ik ook bij de N85 toen ik die maanden geleden kocht.

In de 2e of 3e firmware was dat pas opgelost. Ik heb het standaard 4 GB geheugenkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag een vaag probleem.
Als ik een sms krijg, dan laat die de nummer van de contact zien ipv de naam.
Nummer staat gewoon in mijn telefoonboek en voorheen heeft die het ook gewoon normaal gedaan.

Iemand hier een oplossing voor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
contrast schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:03:
Ik heb sinds vandaag een vaag probleem.
Als ik een sms krijg, dan laat die de nummer van de contact zien ipv de naam.
Nummer staat gewoon in mijn telefoonboek en voorheen heeft die het ook gewoon normaal gedaan.

Iemand hier een oplossing voor? :?
Contactpersoon twee keer in je telefoonboek staan?

Sinds gister vindt mijn accu klepje het leuk om spontaan los te gaan (bij de E71 zat deze vele malen beter vast). Hebben meer mensen dit? En nog belangrijker: hoe kom ik hier van af?

[ Voor 43% gewijzigd door Grooveman11 op 26-04-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Grooveman11 schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:24:
[...]

Contactpersoon twee keer in je telefoonboek staan?

Nee, heb ze er niet 2x in staan.
Heb ook niets veranderd sinds gister, zie het probleem voor het eerst.

Heb inmiddels al gebeld, kreeg te horen dat het aan de provider lag. zou morgen niet meer zo moeten zijn.

Op jouw probleem met je accuklep heb ik helaas geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
@Grooveman11 : staat ergens in een van de posts iets over iets te verbuigen/wat meer naar binnen te plooien.

Ikzelf heb op ebay (ook ergens link in de posts) een siliconen hoesje aangeschaft (kleine 5 euro) en dus geen last van loskomende batterijklep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:57
Weet iemand hoe je heel simpel je GPRS verbinding uitzet? Ik ga binnenkort een tijd naar het buitenland op vakantie, en wil dan geen dataconnectie aan hebben staan.

Ik heb me al rot lopen googlen, maar niets kunnen vinden. Op mijn HTC had je een mooi ingebakken tootlje die dit voor je regelde.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
GAEvakYD schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:52:
Weet iemand hoe je heel simpel je GPRS verbinding uitzet? Ik ga binnenkort een tijd naar het buitenland op vakantie, en wil dan geen dataconnectie aan hebben staan.

Ik heb me al rot lopen googlen, maar niets kunnen vinden. Op mijn HTC had je een mooi ingebakken tootlje die dit voor je regelde.
Verwijder gewoon je provider uit je Internet verbindingen.
Menu > Bed. paneel > Instellingen > Verbindingen > Bestemmingen > Internet

En als je weer terug bent, zet je hem weer terug. :)

[ Voor 4% gewijzigd door contrast op 26-04-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
Benjike schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:47:
@Grooveman11 : staat ergens in een van de posts iets over iets te verbuigen/wat meer naar binnen te plooien.

Ikzelf heb op ebay (ook ergens link in de posts) een siliconen hoesje aangeschaft (kleine 5 euro) en dus geen last van loskomende batterijklep.
Het is gelukt. Je kunt de 2 lipjes aan de zijkant iets naar binnen verbuigen. Nu zit ie stevig vast. Perfect!

[ Voor 5% gewijzigd door Grooveman11 op 26-04-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:57
contrast schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:03:
[...]

Verwijder gewoon je provider uit je Internet verbindingen.
Menu > Bed. paneel > Instellingen > Verbindingen > Bestemmingen > Internet

En als je weer terug bent, zet je hem weer terug. :)
Thanks, beetje omslachtig maar dit gaat wel werken. ;)

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Wanneer ik van mijn hoofdemailaccount (het account waarmee ik registreerde op email.nokia.com) een email verzend, komt deze NIET in de sent box in de E72. Bij elk willekeurig ander email account dat ik registreerde lukt dat wel. Wat zou dat kunnen zijn? Heeft iemand anders dit misschien ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook geupdated naar v31 echter veel vastlopers en geen sms toon-singiaal meer bij binnenkomen berichten. Daarom net maar een harde reset gedaan. Nu loopt ie weer als een zonnetje en met exchange en backup van sms-berichten zo weer gebruiks klaar. Meer mensen daar last van gehad ? Met deze firmware kan ik wel iTunes Plus muziek afspelen in door middel van de music player kon daarvoor niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Welke apps gebruiken jullie allemaal?
En waarvoor gebruiken jullie deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:17:
[...]
en shazam (werkt fantastisch, maar is er ergens ook een free version?) reeds geinstalleerd.
[...]
De shazam versie uit de ovi store werkte bij mij al prima. Hij zegt dat je maar 5 songs per maand kan taggen, maar die beperking lijkt niet te werken. Gratis dus.

Daarnaast kost een upgrade naar de betaalde versie maar 4 euro eenmalig. Goedkoop dus, en geeft extra opties, als recommendations, en youtube links. Super app, nog beter dan trackid op de SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
@Roost : daarnet geprobeerd en komt mooi in de verzonden items terecht.
De pop3 mailbox is wel de secundary mailbox. De 'primary' is die van 't werk (Exchange server sync) maar daar komen die ook in de verzonden items terecht na sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Benjike schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:16:
@Roost : daarnet geprobeerd en komt mooi in de verzonden items terecht.
De pop3 mailbox is wel de secundary mailbox. De 'primary' is die van 't werk (Exchange server sync) maar daar komen die ook in de verzonden items terecht na sync.
Heel erg dankjewel. Heb inmiddels verder gezocht en het probleem beperkt zich tot de primaire mailbox (pop). Ik ga nog even verder speuren want ik vind het heel lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 15-09 17:41
Aangezien niemand de moeite neemt om het uit te proberen heb ik toch maar firmware 031 geinstalleerd op mijn gehackte E72. Het lijkt erop dat de hack nog steeds actief is, want ik kan nog op c:\Private kijken en schrijven. Maar HelloOX werkt niet meer, dus ik denk dat deze firmware niet zomaar te hacken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Kan iemand ook bevestigen of de camera beter zijn werk doet?

Dus niet lang meer wachten met wegshrijven van data, haperende filmpjes, en een telefoon die spontaan reboot...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:14

Illusion

(the art of)

Gisteren ook de update naar 031.023 gedaan. Eerder had ik al de productcode gewijzigd om van t-mobile naar unbranded te gaan. Dat was spannend en de update duurde lang. Deze update ging echter vrij snel (binnen 15 min), en naderhand waren voorzover ik kan vinden alle instellingen ook keurig bewaard. Heb niets opnieuw hoeven installeren of instellen. Ik had natuurlijk vantevoren wel een backup gemaakt en alles gesynchroniseerd met outlook.

Sygic 8.06 R-10617 werkt prima, maar nog niet voor lange tijd getest. 15 a 20 minuten ging goed. Wat een verbetering t.o.v. OVI maps: Spraak klinkt veel beter, de kaart is beter, het invoeren van een bestemming gaat makkelijker, en symbolen en tekst in beeld zijn beter leesbaar.

Sinds de update nog geen crashes gehad of opnieuw op hoeven starten. Wel nog steeds 1 ergernis: Het toestel gaat te makkelijk van Keylock af. Ik heb een siliconen-hoesje en een screenprotector van Ebay, zodat ik het toestel zo in m'n zak kan stoppen. Maar ik merk veel te vaak dat ie toch uit zichzelf van Keylock af gaat. Iemand hier een oplossing voor?

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
Keylock probleem ook hier. Ik erger me er kapot aan. Ik snap niet waarom ze de oude methode niet hebben gehanteerd; linksboven, linksonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
Ik ben ook overgestapt naar V31. Werkt op zich prima en is inderdaad een stuk sneller. Ik heb één bug. Op het startscherm heb ik een snelkoppeling naar mijn outlook exchange zodat ik kan zien hoeveel ongelezen mailtjes er nog staan. Als ik deze snelkoppeling kies door de pijltjestoetsen komen normaal gesproken de eerste 5 mailtjes tevoorschijn in een popup. Dat werkte voorheen perfect, maar nu niet meer. Als ik de popup wil zien, dan klapt hij eruit en bouwt hij het scherm opnieuw op, maar zonder de exchange snelkoppeling.

Iemand dat probleem ook? En zoja...wellicht al een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? Als ik een nieuw e-mail bericht krijg, geeft mijn telefoon een trilletje. Dit wil ik graag uit hebben. Want ik denk steeds een sms te krijgen omdat deze alleen op trillen staat ingesteld.
Ik vind het niet belangrijk te weten wanneer ik een nieuwe e-mail heb, die check ik tussendoor wel als het mij uitkomt.
ik heb me rot gezocht in mijn telefoon, maar kom er niet uit.

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
@Bartez : net geprobeerd (die optie/instelling blijkbaar over 't hoofd gezien, of toch nooit ingesteld maar best handig).

Dit gaat hier zonder problemen. Mailtje effe ongelezen gezet, en als ik dan naar de lijn navigeer, krijg ik daar 4 lijnen terug, met naam + deel van onderwerp en tijd te zien. 5e regel = ... (had 7 ongelezen mailtjes gezet).

Heb wel een full reset gedaan, in de hoop dat dan die smartconnect zou werken, en van de Exchange ook een full resync laten lopen. (pop3 account wel es opnieuw gecreerd.

Misschien dat dat een oplossing is? (de mailbox full resync)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 19:56
Folkifoon schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:42:
Gebruikt iemand de Facebook applicatie? Sinds de update werkt bij mij de toets voor opties niet...heel irritant
Ik heb hetzelfde probleem. Even wachten totdat er een update voor de facebook app uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Benjike schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:17:
@Bartez : net geprobeerd (die optie/instelling blijkbaar over 't hoofd gezien, of toch nooit ingesteld maar best handig).

Dit gaat hier zonder problemen. Mailtje effe ongelezen gezet, en als ik dan naar de lijn navigeer, krijg ik daar 4 lijnen terug, met naam + deel van onderwerp en tijd te zien. 5e regel = ... (had 7 ongelezen mailtjes gezet).

Heb wel een full reset gedaan, in de hoop dat dan die smartconnect zou werken, en van de Exchange ook een full resync laten lopen. (pop3 account wel es opnieuw gecreerd.

Misschien dat dat een oplossing is? (de mailbox full resync)
hmmm, ok, thanx. En een full reset, hoe doe ik dat en ben ik dan alle instellingen en wijzigingen kwijt op de telefoon?

[ Voor 99% gewijzigd door Bartez op 27-04-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Ik kan nog steeds niet updaten, er staat dat er geen update beschikbaar is:S, kheb het geprobeerd met Nokia PC suite, OVI Suite, en via de telefoon zelf.

Ik denk niet dat mijn E72 branded is, want de telefoon heeft geen logo, en ik heb het van studentmobiel.nl gekocht. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
studentmobiel.nl zal een soort van grijze import versie hebben, vanuit een ander land.
Enkel de west-Europese productcodes hebben al toegang tot de firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

De update is nu ook via het toestel beschikbaar. Ben benieuwd. :)

Tien minuutjes later: alles is geïnstalleerd en draait soepeltjes.

[ Voor 35% gewijzigd door Heineken op 27-04-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion

Illusion

(the art of)

emreorhan schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:53:
Ik kan nog steeds niet updaten, er staat dat er geen update beschikbaar is:S, kheb het geprobeerd met Nokia PC suite, OVI Suite, en via de telefoon zelf.

Ik denk niet dat mijn E72 branded is, want de telefoon heeft geen logo, en ik heb het van studentmobiel.nl gekocht. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
In het toestel staat achter de batterij de productcode. Daaraan kan je zien wat voor telefoon het is, en of die branded is. Als je perse de nieuwe firmware wilt, dan is er een tool waarmee je de productcode kan wijzigen naar een versie waar wel een update voor is. Uiteraard vervalt je garantie dan. In dit topic staan genoeg hints en tips hoe dat moet, voor de rest: Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
dit heb ik gevonden op google: 0594276 RM-530 Carphone Warehouse UK GB Silver

Mijn productcode is dus 0594276. Uk lijkt me west europa:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion

Illusion

(the art of)

Je hebt dus duidelijk een import-toestel gekregen.
Ik heb zelf nu een: 0573569: EURO QW1 BLACK'. En daar is de update voor verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
emreorhan schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:45:
dit heb ik gevonden op google: 0594276 RM-530 Carphone Warehouse UK GB Silver

Mijn productcode is dus 0594276. Uk lijkt me west europa:p
Nokia.nl > Support > Software > Software update > Kan ik een software update uitvoeren:
Latest available software for Nokia E72, product code 0594276
Version: 022.007
Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik de firmware update heb gedaan, heb ik 2 smsjes van my nokia (6262) ontvangen. De kosten €0,50!
hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Bedankt voor alle reacties, dat wordt gewoon wachten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion

Illusion

(the art of)

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:00:
Sinds ik de firmware update heb gedaan, heb ik 2 smsjes van my nokia (6262) ontvangen. De kosten €0,50!
hebben meer mensen hier last van?
Ja, maar is ook zo opgelost:
Menu->Bediengspaneel->telefoon->my nokia ==> abonn. opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opera browser doet het niet meer, sinds die update.
Hoe zit dat bij jullie? De standaardbrowser vind ik echt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:48:
Opera browser doet het niet meer, sinds die update.
Hoe zit dat bij jullie? De standaardbrowser vind ik echt niets.
mini of mobile?

--
getest met mobile: werkt perfect.

[ Voor 7% gewijzigd door Helsie op 27-04-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook de problemen met installatie van Opera.
Kon dit uiteindelijk oplossen bij
<bedieningspaneel> <toepassingsbeheer> < geinst toepassingen>
als het goed is staat Opera hier wel bij,
vervolgens kun je bij <opties> het toegangspunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Er is nu een app van Nokia zelf, met Facebook en Twitter. Lijkt op de facebook app die nu raar doet ;)

http://betalabs.nokia.com...-for-social-networks-beta
KinG PopLa schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:31:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Even wachten totdat er een update voor de facebook app uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ik krijg elke keer als ik mijn telefoon op nieuw opstart weer de Email Wizard...geen idee hoe ik dit weg krijg zonder een emailaccount in te stellen.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu productcode 0591917 RM-530 Vodafone NL NL GV v1 Black GV kan ik die zonder problemen veranderen in 0573569: RM-530 EURO QW1 BLACK zodat ik kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:07

TMV

Ik had de stille hoop dat de v31 firmware mijn problemen zou oplossen, nl. de verbindingsproblemen tussen mijn e72 en mijn pioneer autoradio. Helaas moet ik weer constateren dat af en toe de verbinding wegvalt of heel slecht is. Lijkt nog steeds op een gammele bluetooth aan de e72 kant. ;(
Afgezien hiervan ben ik zeer tevreden met het toestel. :*)

Ik neem niet aan dat iemand hier een oplossing heeft?
En ja, telefoon meerdere malen hard gereset. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Heeft iemand een goed werkende app om bijvoorbeeld winamp of VLC oid remote te besturen? Ik wil via BT mn muziek buiten kunnen regelen (volume en track is in principe al voldoende)

Of is de handigste weg toch via je browser bijvoorbeeld met https://winamp.orb.com/orb/html/login.html ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 07:49:
Ik heb nu productcode 0591917 RM-530 Vodafone NL NL GV v1 Black GV kan ik die zonder problemen veranderen in 0573569: RM-530 EURO QW1 BLACK zodat ik kan updaten?
Ja je kunt hem veranderen. Is heel eenvoudig. Echter, je garantie vervalt dan. Als je aanspraak wilt maken op je garantie kun je je productcode ook weer terugzetten. Alleen misschien kunnen ze dit zien (dat je hem veranderd hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
Folkifoon schreef op woensdag 28 april 2010 @ 07:37:
Ik krijg elke keer als ik mijn telefoon op nieuw opstart weer de Email Wizard...geen idee hoe ik dit weg krijg zonder een emailaccount in te stellen.
Iemand een idee?
Bij bed paneel -> instellingen -> Algemeen -> Persoonlijk -> Weergave -> Standby Modus -> Modus instellingen -> Toepas startscherm. Daar kun je de e-mail wizard uitzetten. Of had je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
@Bartez : eerst backup nemen van de telefoon (memcard hoeft niet), dan de resetcode (*#7370#) ingeven, en nadien de backup terugzetten. (staat ergens in dit topic dat beste is dit te doen net voor en net na een firmware upgrade...maar ja, die User data prevention is net handige eraan... maar soit)

Sommige instellingen worden niet teruggezet maar is peanuts om die terug te zetten. 'k had het idee dat het zoeken bij ingeven van een nr afstond bij mij, maar na de restore stond dit terug op.

Maar algemene settings en data worden wel goed teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander_1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:04
MrDry schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:33:
Heeft iemand een goed werkende app om bijvoorbeeld winamp of VLC oid remote te besturen? Ik wil via BT mn muziek buiten kunnen regelen (volume en track is in principe al voldoende)

Of is de handigste weg toch via je browser bijvoorbeeld met https://winamp.orb.com/orb/html/login.html ?
Hier kun je ongeveer alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Ik ben langzaam aan het overstappen van Nokia PC Suite naar Ovi Suite maar ben bang voor verrassingen. Vraag: als ik in Ovi Suite "synchroniseren" kies, is er dan ook een mogelijkheid om instellingen te kiezen voor WAT gesynchroniseerd wordt en welke kant erop gesynchroniseerd wordt? Ik ben zo bang dat hij direct begint en ik iets (op telefoon of PC) kwijt raak. Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Folkifoon schreef op woensdag 28 april 2010 @ 07:33:
Er is nu een app van Nokia zelf, met Facebook en Twitter. Lijkt op de facebook app die nu raar doet ;)

http://betalabs.nokia.com...-for-social-networks-beta

[...]
Werkt dit ook op de E72, want volgens de site is het programma hier niet voor bedoelt.
Benjike schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:54:
@Bartez : eerst backup nemen van de telefoon (memcard hoeft niet), dan de resetcode (*#7370#) ingeven, en nadien de backup terugzetten. (staat ergens in dit topic dat beste is dit te doen net voor en net na een firmware upgrade...maar ja, die User data prevention is net handige eraan... maar soit)

Sommige instellingen worden niet teruggezet maar is peanuts om die terug te zetten. 'k had het idee dat het zoeken bij ingeven van een nr afstond bij mij, maar na de restore stond dit terug op.

Thanx, ik ga het eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LexF83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik ondervind momenteel een probleem met de fotogallerij.
De namen van foto's komen niet overeen met de gemaakte foto. Wanneer ik de foto edit krijg ik wel weer de goede foto, dit geldt ook wanneer ik ze op de computer open. Echter in de fotogallerij van mijn E72 staat alles door elkaar. Het lijkt of het met de thumbnails te maken heeft.
Hebben meer mensen hier last van en heeft iemand hier een oplossing voor?

5200Wp(16x325)-SE4k || ZZW55 Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Iemand overigens al enig idee of ze ergens de optie hebben toegevoegd in versie 31 om de opstart animatie van de handen uit te schakelen of het geluid ervan te dempen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
Bartez schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:11:
Iemand overigens al enig idee of ze ergens de optie hebben toegevoegd in versie 31 om de opstart animatie van de handen uit te schakelen of het geluid ervan te dempen?
Kan altijd hoor, ook in de vorige versies. Bij je profiel kiezen voor waarschuwingstonen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Laatst online: 15-09 22:17
Ik heb sinds de firmware upgrade (v31) niet meer het probleem dat de browser crashed na het openen van een link vanuit de webfeeds, een grote vooruitgang dus! Wel merk ik dat de achtergrond verlichting nog steeds aan gaat zodra Roadsync/MFE de mail wil syncen... of is dit een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Grooveman11 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:35:
[...]

Kan altijd hoor, ook in de vorige versies. Bij je profiel kiezen voor waarschuwingstonen uit.
Klopt, die had ik inderdaad gevonden, maar vind die waarschuwingstonen juist handig, vandaar.

Suf dat je hem niet gewoon kan uitzetten....
Benjike schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:54:

Lijkt te werken.....:) Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion

Illusion

(the art of)

Even een update: Ik heb vandaag ruim een uur genavigeerd met sygic en geen crashes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bon,

ik ga even mij smartphonegeschiedenis uit te doeken doen en dan een aantal vragen stellen ivm gebruikservaringen over de E72:

Ik heb 1,5 jaar geleden een Nokia E51 gekocht waar ik heel tevreden over ben, behalve de multimediafuncties zoals camera, gallery, grootte van het scherm, ook geen gps aanwezig. Waar ik wel tevreden over ben is de kalender, todo-list, homescreen, bouwkwaliteit, multitasking.

Nu heb ik gisteren een HTC legend gekocht wat een zalig besturingssysteem is, maar helaas niet voor mij. Alls gaat vlot maar zeker niet tegen de snelheid waarmee ik alles gedaan kreeg op men E51. De gallery was ook traag, en ik had telkens schrik dat ik hem zou laten vallen en het glas zou breken.

Daarom dus ben ik van zin om de E72 te kopen (die ik oorspronkelijk van zin was te kopen), maar heb hier nog wat vraagjes over voor ik hem zal aanschaffen.

- Hoe zit het met het wifi bereik sinds de laatste update, is deze vergelijkbaar met de E51 en E72?

- De bouwkwaliteit zal zeker niet zoals E51 zijn, maar valt de kwaliteit van de batterycover, en de sneltoetsknoppen wat mee?

- Gaat het navigeren door het toestel even snel/sneller dan de E51 E72

- Openen van applicaties zoals ovi maps en zware PDF bestanden snel genoeg?

- GPS: heeft de E72 binnen de (max) 5 minuten een coldfix zonder Assisting GPS? Ben namelijk van zin de E72 als auto gps gebruiken en ook om men mtb tochten op kaart te zetten.

- Gaat het bladeren door foto albums snel genoeg, of zijn hier goede vervang apps voor?

Dit was denk ik alles at ik kwijt wou.
Alvast hartelijk bedankt voor eender welk antwoord, en hopelijk kan ik binnenkort mee praten op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Hoe zit het met het wifi bereik sinds de laatste update, is deze vergelijkbaar met de E51 en E72?
Voor mij gevoel net zo goed als een laptop.
- GPS: heeft de E72 binnen de (max) 5 minuten een coldfix zonder Assisting GPS? Ben namelijk van zin de E72 als auto gps gebruiken en ook om men mtb tochten op kaart te zetten.
Met de firmware v31, binnen 1 minuut, eerder 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Inmiddels is het probleem met de namen in de sms inbox nog steeds niet opgelost.

Ik krijg dus geen namen van mijn contacten te zien in mijn sms inbox. deze contacten staan gewoon in mijn contacten lijst en werden voorheen wel getoond in de sms inbox.

Nog meer mensen last van dit probleem? of mensen die een oplossing hebben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 13:52
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:02:
Bon,

ik ga even mij smartphonegeschiedenis uit te doeken doen en dan een aantal vragen stellen ivm gebruikservaringen over de E72:

Ik heb 1,5 jaar geleden een Nokia E51 gekocht waar ik heel tevreden over ben, behalve de multimediafuncties zoals camera, gallery, grootte van het scherm, ook geen gps aanwezig. Waar ik wel tevreden over ben is de kalender, todo-list, homescreen, bouwkwaliteit, multitasking.

Nu heb ik gisteren een HTC legend gekocht wat een zalig besturingssysteem is, maar helaas niet voor mij. Alls gaat vlot maar zeker niet tegen de snelheid waarmee ik alles gedaan kreeg op men E51. De gallery was ook traag, en ik had telkens schrik dat ik hem zou laten vallen en het glas zou breken.

Daarom dus ben ik van zin om de E72 te kopen (die ik oorspronkelijk van zin was te kopen), maar heb hier nog wat vraagjes over voor ik hem zal aanschaffen.

- De bouwkwaliteit zal zeker niet zoals E51 zijn, maar valt de kwaliteit van de batterycover, en de sneltoetsknoppen wat mee?

- Gaat het navigeren door het toestel even snel/sneller dan de E51 E72

- Openen van applicaties zoals ovi maps en zware PDF bestanden snel genoeg?

- Gaat het bladeren door foto albums snel genoeg, of zijn hier goede vervang apps voor?

Dit was denk ik alles at ik kwijt wou.
Alvast hartelijk bedankt voor eender welk antwoord, en hopelijk kan ik binnenkort mee praten op dit forum.
Ik heb nou ook de HTC Legend 2 weken in gebruik. Hiervoor had ik een E72 (en 2 E71's).
Ook heb ik diverse andere smartphones gehad.

1. Wifi bereik is goed. Internetten op zolder is geen probleem met de E72.
2. Batterij cover van mij zat een beetje los, irriteerde me er wel aan. Sneltoetsen geen problemen mee gehad.
3. Geen E51 gehad, maar het is zeker snel genoeg. Af en toe een hick up.
4. Ovi Maps openen gaat snel. PDF bestanden nooit bekeken op mijn telefoon.
5. Cold Fix zonder a-gps duurde bij mij wel lang. Maar @ChrisPloeger hierboven zegt binnen 1 minuut. V31 heb ik nooit gedraaid ivm branded versie Vodafone.
6. Galerij is snel genoeg en werkt lekker!

Hopelijk heb je hier wat aan. Ik ga mijn HTC Legend verkopen en terug naar een E72 of stap over naar BlackBerry.
Pagina: 1 ... 30 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.