Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
Iemand enig idee of er toevallig al een methode is om de exchange mailclient sneller te krijgen. Voordat ik de mailclient geopend heb, vervolgens de benodigde mail gekozen heb en deze eveneens geopend heb, ben ik een minuut of meer verder. Dit is eigenlijk mijn enige echte minpunt voor het toestel....

owja...waar ik ook van baal is dat ik trillen alleen aan of uit kan zetten voor alles. Is er een mogelijk om dit per functie te regelen? Zoals allen trillen bij bellen en sms en niet bij mail? of iets dergelijks?

En mijn laatste vraag...zijn er eigen profielen aan te maken naast o.a. vergadering, algemeen en stil?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Zo, ik heb mijn E72 nu 3 weken, en er zit al een scheur in het LCD! Gaat lekker :(

Verder is de telefoon al diverse malen vastgelopen, en functioneerde de camera niet helemaal zoals het moest. Als ik namelijk een filmpje maakte bleef het beeld wel eens hangen, erg irritant.

Weet iemand of dit een garantiekwestie is voor het LCD scherm, want ik heb er niet mee gegooid, laten vallen of wat dan ook.

Scheur loopt van boven naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens een gratis app beschikbaar, waarin je kan zien hoeveel % je accu vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Bartez schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:46:
Iemand enig idee of er toevallig al een methode is om de exchange mailclient sneller te krijgen. Voordat ik de mailclient geopend heb, vervolgens de benodigde mail gekozen heb en deze eveneens geopend heb, ben ik een minuut of meer verder. Dit is eigenlijk mijn enige echte minpunt voor het toestel....

owja...waar ik ook van baal is dat ik trillen alleen aan of uit kan zetten voor alles. Is er een mogelijk om dit per functie te regelen? Zoals allen trillen bij bellen en sms en niet bij mail? of iets dergelijks?

En mijn laatste vraag...zijn er eigen profielen aan te maken naast o.a. vergadering, algemeen en stil?

Thanx
Moet je die mail ver zoeken? Ik heb een heel erg volle mailbox (verwijder pas alsie boven de 250 mb uitkomt) en heb binnen 5 seconden vanuit het beginscherm het eerste mailtje in m'n inbox geopend...

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonEarl
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-08 21:59
Hallo,
ik had even een simpel vraagje: kun je zoals bij de nokia 5800, ook de LED gebruiken als lichtbron bij het maken van een video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
JasonEarl schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:05:
Hallo,
ik had even een simpel vraagje: kun je zoals bij de nokia 5800, ook de LED gebruiken als lichtbron bij het maken van een video?
Ja, je kan ervoor kiezen 'videolicht' aan te zetten bij het maken van een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:02:
Is er ergens een gratis app beschikbaar, waarin je kan zien hoeveel % je accu vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:26
daar ben ik ook naar opzoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de agenda te synchroniseren met Gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epTa schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:05:
[...]

Kan hier bevestigen dat het ook uitstekend werkt op mijn e72. Handig die smspreviews, onbekende nummers heb ik minder last van, maar reverse lookup is toch wel handig soms.

Gebruik overigens een unbranded e72 met de laatste firmware & updates
Ik ook, toch kom ik niet verder...sh*t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:02:
phonetinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:44:
Palringo op je telefoon zetten, daar kun je mee pingen!
Volgens mij niet..? Welke versie gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:25:
Wie weet of er een wired headset voor de nokia e72 is met remote control en de mogelijkheid om je eigen oordopjes te gebruiken? Of doet de onderstaande het gewoon op de E72? (op de nokia site staat ie niet tussen de accessoires)

Dus á la [afbeelding] o.i.d.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen jullie aan die apps die niet in de ovi store staan?
Via een andere site ofzo? Ik zie hier echt af en toe echt nuttige dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:16:
Hoe komen jullie aan die apps die niet in de ovi store staan?
Via een andere site ofzo? Ik zie hier echt af en toe echt nuttige dingen!
Eigenlijk moeten we ergens gewoon een soort van mega index maken
Naar de legale links van allerlei apps en evt prijs erbij zetten en locatie (evt Ovi store als ie daarin staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:51

CeesKees

I rest my Kees

Helsie schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:50:
[...]

Eigenlijk moeten we ergens gewoon een soort van mega index maken
Naar de legale links van allerlei apps en evt prijs erbij zetten en locatie (evt Ovi store als ie daarin staat).
Tsja... Ik zou zeggen.... Ga je gang!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die hier emulators gebruiken? Ikzelf gebruik Meboy (gameboy color) en Vbag (gameboy advance)
Ik vind het echt heerlijk.

M n pokemon, Typhlosion, is ondertussen level 44:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Pokemon! Gonna catch them all...

Wat zijn emulators?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Iemand dit al gezien? Ziet er geinig uit (je moet er wel van houden)

http://www.nieuwemobiel.n...3B-why-so-serious%3F.html

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 22:58
Opladen via usb werkt niet meer op mijn E72. Het viel me op dat dit niet meer werkte na update naar firmware 22.007. Iemand anders hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 17:18
Ik heb sinds kort de E72. De 4 Gb kaart heb ik vervangen door een 8 Gb kaart. Ik heb de 4 Gb kaart gecopieerd naar de 8 Gb kaart, maar navigatie lukt niet. Ik krijg geen details te zien. Doe ik de 4 Gb kaart dan weer in de telefoon, zie ik weer alle details...iemand een idee hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cv8x schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:10:
Iemand dit al gezien? Ziet er geinig uit (je moet er wel van houden)

http://www.nieuwemobiel.n...3B-why-so-serious%3F.html
i like.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

edwardmila schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:49:
Ik heb sinds kort de E72. De 4 Gb kaart heb ik vervangen door een 8 Gb kaart. Ik heb de 4 Gb kaart gecopieerd naar de 8 Gb kaart, maar navigatie lukt niet. Ik krijg geen details te zien. Doe ik de 4 Gb kaart dan weer in de telefoon, zie ik weer alle details...iemand een idee hoe dat komt?
Een oplossing kan het zijn om de hele navigatie van de 8Gb kaart af te gooien en het opnieuw te installeren. Dat heb je ook gelijk de nieuwste versie.

Directe link: http://maps.nokia.com/ovi...aps/downloads#/nokia-e72/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik vind het persoonlijk ook wel mooi!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Heineken schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:11:
[...]

Een oplossing kan het zijn om de hele navigatie van de 8Gb kaart af te gooien en het opnieuw te installeren. Dat heb je ook gelijk de nieuwste versie.

Directe link: http://maps.nokia.com/ovi...aps/downloads#/nokia-e72/
Dat was ook mijn idee. dan moet het mapje 'cities' eraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Jep, als je Ovi Maps via een computer installeert kan je ook de kaarten van de landen die je wil al meteen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:01

KabalA!

[ No-Life ]

ReconE schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:24:
Opladen via usb werkt niet meer op mijn E72. Het viel me op dat dit niet meer werkte na update naar firmware 22.007. Iemand anders hetzelfde probleem?
Jep had ik ook... reboot en toen werkte het wel weer :)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Heineken schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:34:
Jep, als je Ovi Maps via een computer installeert kan je ook de kaarten van de landen die je wil al meteen downloaden.
Thanks...gelukttttttttt
Alles werkt weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Overigens nog steeds niemand een programma gevonden om internet 'lam' te leggen?

Ik weet dat je kunt instellen dat mailverkeer niet mogelijk is tijdens roaming, enz...
Maar het is toch ook wel lekker om zeker te weten dat ook navigatie, frings, of wat dan ook geen verbinding kan maken in het buitenland, zonder de toegangspunten volledig te verwijderen.

Voor windows mobile had ik het programma 'nodata'. Niets voor symbian?

Kent iemand dit bv: http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=376318

[ Voor 7% gewijzigd door edwardmila op 23-03-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Wat ik me afvraag; de nieuwe OVI maps is gratis navigatie maar kan je ook navigeren zonder online te hoeven gaan om te zoeken naar je bestemming? Ik kon t nergens vinden nml...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
edwardmila schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:36:
Overigens nog steeds niemand een programma gevonden om internet 'lam' te leggen?

Ik weet dat je kunt instellen dat mailverkeer niet mogelijk is tijdens roaming, enz...
Maar het is toch ook wel lekker om zeker te weten dat ook navigatie, frings, of wat dan ook geen verbinding kan maken in het buitenland, zonder de toegangspunten volledig te verwijderen.

Voor windows mobile had ik het programma 'nodata'. Niets voor symbian?

Kent iemand dit bv: http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=376318
Nope, ik doe het zelf altijd handmatig.

Dat programma dat je aanhaalt, verbreekt de verbinding steeds na 4 seconden. Houd er rekening mee dat bij sommige gsm abo's "per connectie" betaald moet worden. Dit kan dus HARD in de papieren lopen, als je deze aanpak gebruikt. Beter is om te zorgen dat je überhaupt geen verbinding kunt maken, door de toegangspunten in je bestemmingen net een andere naam te geven. Dan werkt het simpelweg niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Helsie schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 07:36:
[...]

Nope, ik doe het zelf altijd handmatig.

Dat programma dat je aanhaalt, verbreekt de verbinding steeds na 4 seconden. Houd er rekening mee dat bij sommige gsm abo's "per connectie" betaald moet worden. Dit kan dus HARD in de papieren lopen, als je deze aanpak gebruikt. Beter is om te zorgen dat je überhaupt geen verbinding kunt maken, door de toegangspunten in je bestemmingen net een andere naam te geven. Dan werkt het simpelweg niet meer.
Euh...kun je uitleggen hoe ik dat moet doen? Ik kan dan wel nog verbinding maken met wifi?
Ik kan dan later de naam weer wijzigen in de juiste en dan werkt het dus gewoon weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
r0el schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 00:16:
Wat ik me afvraag; de nieuwe OVI maps is gratis navigatie maar kan je ook navigeren zonder online te hoeven gaan om te zoeken naar je bestemming? Ik kon t nergens vinden nml...
Ga naar: toepassngn - gps - gps gegevens - opties - instell. positiebepaling - methoden pos.bepaling - vink daar alleen integrated gps aan

Dan zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:30
ik schijn problemen te hebben met mijn batterij.
gisteravond ging ik slapen en ik had nog 4 streepjes accu.
telefoon op 'offline' gezet ivm geen dataverbruik enzo.
word ik wakker is heel de telefoon uitgevallen en niet meer aan te krijgen.
stroom eraan gedaan en toen ging hij weer aan.

de laatste dagen krijg ik de telefoon leeg in 2 dagen.

meer mensen hier last van?

[ Voor 4% gewijzigd door Roodey op 24-03-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
CeesKees schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:44:
[...]

Tsja... Ik zou zeggen.... Ga je gang!
Hehe, moet ik wel even een handige plaats vinden om het te parkeren. Of een nieuwe startpost/2e post misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-08 11:36
Roodey schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:53:
ik schijn problemen te hebben met mijn batterij.
gisteravond ging ik slapen en ik had nog 4 streepjes accu.
telefoon op 'offline' gezet ivm geen dataverbruik enzo.
word ik wakker is heel de telefoon uitgevallen en niet meer aan te krijgen.
stroom eraan gedaan en toen ging hij weer aan.

de laatste dagen krijg ik de telefoon leeg in 2 dagen.

meer mensen hier last van?
Draai je toevallig een programma als Nimbuzz of een andere applicatie die veel dataverkeer veroorzaakt? Die dingen vreten namelijk aan je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
edwardmila schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:21:
Ga naar: toepassngn - gps - gps gegevens - opties - instell. positiebepaling - methoden pos.bepaling - vink daar alleen integrated gps aan

Dan zou het moeten werken
Dat bedoel ik niet; kaarten en positiebepaling gebeurt al offline. Maar als ik zeg drive: dan kan ik kiezen: location on map bladiebla maar als ik een straat + nummer + plaats invul gaat ie online zoeken. Hoe kan ik dat voorkomen?

Ook gelijk een andere vraag; hebben jullie soms ook dat als je muziek luistert en je gebeld wordt de muziek niet hervat na het ophangen?

[ Voor 12% gewijzigd door r0el op 24-03-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:26
r0el schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:58:
[...]

Dat bedoel ik niet; kaarten en positiebepaling gebeurt al offline. Maar als ik zeg drive: dan kan ik kiezen: location on map bladiebla maar als ik een straat + nummer + plaats invul gaat ie online zoeken. Hoe kan ik dat voorkomen?
start ovi maps, opties links onder -> instellingen -> internet -> verbinding -> offline

dan zoekt die offline naar locaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje over de standaard bijgeleverde oordopjes

Hoe kan je hiermee je telefoon opnemen? Je kan alleen de volume harder en zachter zetten en het gesprek dempen.
Moet je telkens de telefoon uit je zak halen en weer terug stoppen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:11
Ik vraag me af waarom ik plotseling een "balk" zie als mijn telefoon op standby staat. Deze balk is wit met blauw en bevat naast de tijd ook de datum en het sleuteltje van de blokkering. Volgens mij staan hier ook andere zaken op gemeld zoals gemiste oproep of een tekstbericht. Maar waar die nu ineens vandaan komt :?
S.jobse schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:49:
[...]

Ik heb ook het probleem gehad dat Gmail niet meer werkte. Alles opnieuw ingesteld, maar niets hielp (zelfs een harde reset niet). Na lang zoeken vond ik via google iemand die sprak over problemen met mailboxen als gevolg van een mailbericht. Via de pc heb ik de mailtjes verwijderd vanaf de datum dat het probleem begon. En sindsdien werkt gmail weer als een trein.

Sommige mailtjes kunnen het binnenhalen van mail kennelijk dusdanig verstoren. Wat voor mailtjes dit zijn, geen idee. Is misschien de moeite van het uitzoeken waard!
Dit is me nog altijd niet gelukt! :'( Ik ben ten einde raad wat betreft de Gmail applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 22:10
sandernaus schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:58:
[...]

start ovi maps, opties links onder -> instellingen -> internet -> verbinding -> offline

hmmm ik heb dit ook geprobeerd in de hoop dat daarmee de hints zouden gaan werken bij het plannen. Ik wil eigenlijk gewoon graag eerst een land, plaats en dan straat selecteren. Bij het selecteren zou het dan zo moeten werken dat hij suggesties geeft vanaf de eerste letters die worden ingetoetst. Bij mij werkt het nu zo dat ik los de plaats en straatnaam volledig in moet voeren en dan moet zoeken.

Ik doe volg de volgende stappen:
  1. Menu->Toepassingen->GPS->kaarten
  2. Optie per auto
  3. selecteer tweede(Instellen als bestemming) of derde optie (kaart)
  4. Nu moet ik boven in beeld iets intoetsen en op zoeken drukken
Doe ik nu gewoon iets fout?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Ik krijg mijn mail (hotmail) niet ingesteld.
Als ik mijn mail + wachtwoord heb ingevuld, dan krijg ik te zien dat hij de mail instellingen aan het ophalen is, en vervolgens kom ik weer terug in het keuze scherm.
Ik heb het ook al met SmartConnect geprobeerd om een zogenaamde 3G verbinding te krijgen. maar dit lukt ook niet. :?

Iemand nog een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuSuS
  • Laatst online: 27-03-2021
SuSuS schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:20:
Ik heb een vraag mbt hotmail en de E72. Ik heb namelijk mijn hotmailaccount verdeeld in allemaal mappen waar automatisch berichten in worden geplaatst, nou kan ik deze mappen niet terugvinden op mijn E72, hij toont alleen m'n 'algemene' Inbox automatisch en wanneer ik naar "Map weergeven" ga, kan ik alleen kiezen uit Concept, Postvak UIT en Verzonden, iemand enig idee hoe ik ook bij mijn andere mappen kan komen?
De oplossing na contact te hebben gehad met Nokia:

"Log in bij Nokia Messaging op uw PC ( u heeft uw emailadres en wachtwoord van het eerste emailadres dat u instelde in Nokia Messaging op uw toestel nodig om in te loggen). Selecteer instellingen bewerken naast het emailadres dat u wil bewerken. Dan selecteerd u tot 10 folders dat u ook wil laten synchroniseren.

Dit is handig als u bijvoorbeeld hebt ingesteld dat nieuwe mails van sommige emailadressen automatisch in deze subfolder worden geplaatst in plaats van in de algemene inbox. Wees op de hoogte dat deze folders enkel zichtbaar zullen zijn (onder “meer folders” in de emailaccounts op uw toestel) op uw toestel als het mails bevat die u ontvangen heeft binnen de laatste 2 weken.
"

En.... het werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08 18:25
Joster schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:10:
Ik vraag me af waarom ik plotseling een "balk" zie als mijn telefoon op standby staat. Deze balk is wit met blauw en bevat naast de tijd ook de datum en het sleuteltje van de blokkering. Volgens mij staan hier ook andere zaken op gemeld zoals gemiste oproep of een tekstbericht. Maar waar die nu ineens vandaan komt :?
Ik heb ook geen idee waar dat zomaar vandaan komt :9 , maar eventueel uitschakelen of andere manieren.
Menu - Control Panel - Themes - Power Saver
Daartussen staat dan nu date ingeschakeld. En het klopt, als je nieuwe mail sms of gemiste oproep hebt, staat het er ook vermeld.

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Probleem hotmail ophalen:

Instellingen internet:
- Internet: twee toegangspunten; wifi van thuis (prio 1) en tmobile internet (prio 2)
- standaardverbinding: internet

Instellingen Mail:
- synchronisatie: alleen in thuisnetw.

Nu kan ik thuis mail ophalen via de wifi van thuis. In de auto echter kan ik geen mail ophalen, omdat hij geen verbinding maakt met Tmobile internet.
Is het niet zo dat ik als 1e prio aangeef dat ie internetverbinding moet maken via wifi thuis, maar via tmobile als er geen wifi thuis beschikbaar is?
Wat heb ik dan verkeerd ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ten einde raad. Afgelopen woensdag een fonkelnieuwe E72 ontvangen, allemaal ontzettend leuk en aardig. Alles werkt goed, prima telefoontje!

Hotmail en Gmail ingesteld, werkte allemaal als een zonnetje. Maar... Ik worstel al een tijdje om mijn POP3 emailaccount op mn E72 te ontvangen. Hoe stel ik dit precies in? Moet ik nou juist wel of niet de Mail for Exchange optie gebruiken?

Ik weet het volgende wel:
emailadres: ......@......nl (een adres van planet, met een eigen domein)
Username: ....@....nl (zelfde verhaal)
pop3.rokscom.nl
smtp.gprs.t-mobile.nl

Hoe hebben jullie dit precies opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:25
sandernaus schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:58:
[...]

Dat inderdaad, maar vergeet ook niet om vantevoren je maps op je sd kaart te zetten met Nokia Map Loader. Dan heeft ie helemaal geen verbinding meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel nu zo'n 4 dagen in gebruik, bevalt mij prima. Enkelt 1 vraagje:
als ik mijn telefoon niet gebruik verlicht de vierkant om de navikey om de zovee ltijd, hoe zet ik dat uit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Ga naar Bedieningspaneel->Instellingen->Algemeen->Persoonlijk->Meldingsindicatoren->Standby comm.->Comm lampje. en zet hem uit

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:47:
Ik ben ten einde raad. Afgelopen woensdag een fonkelnieuwe E72 ontvangen, allemaal ontzettend leuk en aardig. Alles werkt goed, prima telefoontje!

Hotmail en Gmail ingesteld, werkte allemaal als een zonnetje. Maar... Ik worstel al een tijdje om mijn POP3 emailaccount op mn E72 te ontvangen. Hoe stel ik dit precies in? Moet ik nou juist wel of niet de Mail for Exchange optie gebruiken?

Ik weet het volgende wel:
emailadres: ......@......nl (een adres van planet, met een eigen domein)
Username: ....@....nl (zelfde verhaal)
pop3.rokscom.nl
smtp.gprs.t-mobile.nl

Hoe hebben jullie dit precies opgelost?
Geen Exchange gebruiken. Bovenstaande instellingen lijken verder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ejz, maar hebben jullie er ook gewoon last van dat Push niet meer werkt bij Exchange en eerst wel met de oudere software :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie kan mij helpen met instellen van Gmail?

Ik wil namelijk mijn email en contactpersonen en agenda synchroniseren.

Ik heb het geprobeerd met via gmail en ook via exchange, maar het gaat niet helemaal vlekeloos.

Heeft iemand het wel goed voor elkaar gekregen en zo ja hoe?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik de trilstand van mijn inkomende sms harder en langer krijg in de stille stand? Hij geeft nu zon miezerig trilletje die ik amper voel in mijn broekzak. Als hij in algemeen staat geeft hij wel een goede tril maar dan met geluid erbij en dat moet ik niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Wie kan mij vertellen wat de 'synchronisatie-interval' binnen de accountinstellingen van email doet?

ik heb 'email synchroniseren' aan;
ik heb 'nwe upd. synchroniseren' aan;
ik heb 'geplande synchronisatie' aan;
ik heb 'synchronisatie-interval' op 4 uur staan;
ik heb 'weekdagsynchronisatie' op 17:00 - 22:00 staan;
ik heb 'weekendsychronisatie' op hele dag ingesch. staan;
ik heb 'synchronisatie' op alleen in thuisnetw. staan.

Mag ik dan verwachten dat ie bv om 17.00 uur op werkdagen verbinding maakt om de email op te halen en deze om 22.00 uur weer sluit?
Wat houdt de synchronisatie-interval dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Hoe archiveren jullie foto's? In de map 'alle' zie je door de bomen het bos niet meer. Je kunt vervolgens voor alle foto's een album maken, maar ja...100 albums zoekt ook niet lekker lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
edwardmila schreef op zondag 28 maart 2010 @ 09:55:
Hoe archiveren jullie foto's? In de map 'alle' zie je door de bomen het bos niet meer. Je kunt vervolgens voor alle foto's een album maken, maar ja...100 albums zoekt ook niet lekker lijkt me...
1x in de zoveel tijd sleep ik alle mapjes met foto's naar mijn PC en verder kijk ik er niet echt naar om (ik gebruik de E72 dan ook niet om specifieke albums aan te leggen, danwel specifieke gebeurtenissen vast te leggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Iemand toevallig al met de E72 op eduroam (via UU) in utrecht geweest? Hij blijft bij mij uren lang op connecting staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
lukt mij ook niet
r0el schreef op zondag 28 maart 2010 @ 19:10:
Iemand toevallig al met de E72 op eduroam (via UU) in utrecht geweest? Hij blijft bij mij uren lang op connecting staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
Hebben jullie op de UU niet ook nog een ander netwerk naast eduroam? Hier in Groningen heb je naast eduroam ook nog FN-2. Volgens ICT moet je met je laptop daarop altijd connecten, dus misschien dat dat ook met je mobiel moet?

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
En het blijft onvoorstelbaar hoe lang Nokia een firmware upgrade laat uitblijven.. Volledig schijt aan de klanten wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
Ook hier blijft hij urenlang op verbinden staan, eduroam op TuD ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Helsie schreef op maandag 29 maart 2010 @ 07:32:
En het blijft onvoorstelbaar hoe lang Nokia een firmware upgrade laat uitblijven.. Volledig schijt aan de klanten wereldwijd.
Inderdaad. Heb ook weer een bug ontdekt die eigenlijk niet mag: Start het adresboek mbv de contacts knop en type meteen twee letters in (om een selectie te maken). In veel gevallen crasht dan de contacts applicatie en kom ik weer terug op het hoofdscherm. Nogmaals proberen geeft een herhaling van deze gebeurtenissen.

Dat er hier en daar bugs in zitten is 1 ding, maar als je snel even iemand wilt bellen? Een adresboek MAG gewoon nooit crashen.

Sowieso overweeg ik over te stappen naar een ander platform. Als ik zie hoeveel je nu kunt met een iPhone of Android toestel (en dan vooral de enorme verscheidenheid aan applicaties) dan heb ik het idee dat het Symbian platform snel terrein verliest. Tel daarbij de gebrekkige port naar touchscreen, Nokia heeft serieus huiswerk te doen!

[ Voor 19% gewijzigd door PhilipsFan op 29-03-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om via google agenda 2 agenda's te zien in de nokia agenda? Mijn eigen agenda werkt prima, alleen als ik die van mijn vriendin wil zien gaat niet lukken. iemand enig idee of dit kan=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:55:
Weet iemand of het mogelijk is om via google agenda 2 agenda's te zien in de nokia agenda? Mijn eigen agenda werkt prima, alleen als ik die van mijn vriendin wil zien gaat niet lukken. iemand enig idee of dit kan=
De enige mogelijkheid die ik ken waarmee dat kan is met een betaald account van Goosync. Het probleem is dat de Nokia intern maar 1 kalender ondersteunt en dat er dus een slim trucje nodig is om de events per kalender te kunnen onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
InfinityEye schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:18:
[...]

Hebben jullie op de UU niet ook nog een ander netwerk naast eduroam? Hier in Groningen heb je naast eduroam ook nog FN-2. Volgens ICT moet je met je laptop daarop altijd connecten, dus misschien dat dat ook met je mobiel moet?
Ja dat hebben we: Solis-air maar die wordt uitgefaseerd en het wordt hier allemaal eduroam. Met solis-air verbinden is nog rampzaliger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
r0el schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:48:
[...]

Ja dat hebben we: Solis-air maar die wordt uitgefaseerd en het wordt hier allemaal eduroam. Met solis-air verbinden is nog rampzaliger ;)
Dat is wel echt knudde dan! Ik zal morgen eens proberen op het eduroam van de RuG te komen met m'n E72...

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhilipsFan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:59:
[...]

De enige mogelijkheid die ik ken waarmee dat kan is met een betaald account van Goosync. Het probleem is dat de Nokia intern maar 1 kalender ondersteunt en dat er dus een slim trucje nodig is om de events per kalender te kunnen onderscheiden.
Ok bedankt. Heb jij wellicht zon slim trucje? Of is die er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

PhilipsFan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:46:
[...]Inderdaad. Heb ook weer een bug ontdekt die eigenlijk niet mag: Start het adresboek mbv de contacts knop en type meteen twee letters in (om een selectie te maken). In veel gevallen crasht dan de contacts applicatie en kom ik weer terug op het hoofdscherm. Nogmaals proberen geeft een herhaling van deze gebeurtenissen.
Ik heb dit probleem niet en kan het na veel proberen ook niet reproduceren...
Sowieso overweeg ik over te stappen naar een ander platform. Als ik zie hoeveel je nu kunt met een iPhone of Android toestel (en dan vooral de enorme verscheidenheid aan applicaties) dan heb ik het idee dat het Symbian platform snel terrein verliest. Tel daarbij de gebrekkige port naar touchscreen, Nokia heeft serieus huiswerk te doen!
Nadeel is dat de iPhone nog steeds geen multitasking ondersteund...en daar maak ik veel gebruik van.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:49:
[...]
Hier ook niet reproduceerbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Gutteguttegut schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:49:
[...]
Het treedt ook niet _altijd_ op. Meestal alleen als ik even heel snel iemand moet bellen >:)
Nadeel is dat de iPhone nog steeds geen multitasking ondersteund...en daar maak ik veel gebruik van.
Klopt. De iPhone heeft ook wel nadelen en Android vast ook, maar mijn punt was dat (ik het gevoel heb dat) Symbian in hoog tempo terrein verliest, en dat vind ik jammer, want het is best een fijn platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb sinds kort een e72 en ben er erg tevreden mee, alleen staat er de software van T-Mobile op, is deze te verwijderen en zoja waar kan ik dat laten doen?
KdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:15:
Hallo, ik heb sinds kort een e72 en ben er erg tevreden mee, alleen staat er de software van T-Mobile op, is deze te verwijderen en zoja waar kan ik dat laten doen?
KdW
Paar pagina's terug staan een paar tips hoe je dat kan doen. Ik weet niet wat je met T-Mobile software bedoelt, maar om een volledige firmware te verwijderen (en de meer up to date Nokia versie te gebruiken) moet je m unbranden.

Komt neer dat je een backup maakt van al je data (!)
Met Nemesis je productcode verandert in je mobiel (daarmee wordt geupdate)
Dan kan je firmware downloaden, die installeren en dan kan je je toestel even opnieuw instellen en je backup terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staan leuke gratis themes!

http://www.symbianthemes.us/popular/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epTa schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:12:
[...]

Paar pagina's terug staan een paar tips hoe je dat kan doen. Ik weet niet wat je met T-Mobile software bedoelt, maar om een volledige firmware te verwijderen (en de meer up to date Nokia versie te gebruiken) moet je m unbranden.

Komt neer dat je een backup maakt van al je data (!)
Met Nemesis je productcode verandert in je mobiel (daarmee wordt geupdate)
Dan kan je firmware downloaden, die installeren en dan kan je je toestel even opnieuw instellen en je backup terugzetten.
Hoi, het is me gelukt, bedankt voor de tips.
KdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

DaannO schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:58:
Ejz, maar hebben jullie er ook gewoon last van dat Push niet meer werkt bij Exchange en eerst wel met de oudere software :?
Er is gisteren een nieuwe versie van MFE uitgebracht.. Misschien helpt dat.

http://www.nokia.nl/support/software/nokia-mail-for-exchange

Ik kan niet zo snel vinden wat de release-notes zijn.. Dus ik kan niet zien of je probleem ermee opgelost is.

[ Voor 13% gewijzigd door Equator op 30-03-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbuter
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 18:54

sbuter

...dus...

Equator schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:46:
[...]

Er is gisteren een nieuwe versie van MFE uitgebracht.. Misschien helpt dat.

http://www.nokia.nl/support/software/nokia-mail-for-exchange

Ik kan niet zo snel vinden wat de release-notes zijn.. Dus ik kan niet zien of je probleem ermee opgelost is.
Helaas is er nog geen MFE v3 voor de E72.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Waar zie jij dat van die nieuwe versie gisteren?? De meest recente is nog steeds 3.0 en die is al een tijdje uit.
De E72 heeft deze software trouwens niet nodig. Die is apart ingebouwd in de firmware. Werkt dus eigenlijk met een aparte Exchange client.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sindskort een E72.

Meerdere problemen:
- Ovi Maps sluit zichzelf af zodra ik het heb geopend, ook na herinstallatie
- Gmail werkt niet meer. Komt niks binnen. Niet alleen is er geen pushmail, maar ook 'verzenden en ontvangen' doet het niet.
- Als ik de fabrieksinstellingen wil installeren, wordt er een code gevraagd waar ik nog nooit van heb gehoord. 'Security code'.

Iemand suggesties? Ik word er fucking wanhopig van!

Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:54:
Hallo,

Sindskort een E72.

Meerdere problemen:
- Gmail werkt niet meer. Komt niks binnen. Niet alleen is er geen pushmail, maar ook 'verzenden en ontvangen' doet het niet.
- Als ik de fabrieksinstellingen wil installeren, wordt er een code gevraagd waar ik nog nooit van heb gehoord. 'Security code'.

Henk
Rechtsboven heb je een zoek functie :Y
Ik denk dat je daar heel veel informatie mee kunt vinden.
En volgens mij bestaat er ook nog iets als koegel, goekel, goochle of goegle...of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:02:
[...]
Rechtsboven heb je een zoek functie :Y
Ik denk dat je daar heel veel informatie mee kunt vinden.
En volgens mij bestaat er ook nog iets als koegel, goekel, goochle of goegle...of zoiets.
Ja, en daar word ik dus nóg wanhopiger van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:07:
[...]
Ja, en daar word ik dus nóg wanhopiger van.
Maar als je ons niet duidelijk maakt wat je al wel gevonden en geprobeerd hebt, weten wij ook niet wat we nog kunnen voorstellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Liebaart schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:16:
Waar zie jij dat van die nieuwe versie gisteren?? De meest recente is nog steeds 3.0 en die is al een tijdje uit.
De E72 heeft deze software trouwens niet nodig. Die is apart ingebouwd in de firmware. Werkt dus eigenlijk met een aparte Exchange client.
http://www.nokia.nl/support/software

Is inderdaad versie 3.0 :)
sbuter schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:17:
[...]

Helaas is er nog geen MFE v3 voor de E72.
Stom genoeg staat de E72 er wel als compatible device bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:23:
[...]
Maar als je ons niet duidelijk maakt wat je al wel gevonden en geprobeerd hebt, weten wij ook niet wat we nog kunnen voorstellen ;)
Ja, snap ik. Wil me er ook iets makkelijk vanaf maken denk ik. Heb nog niks geprobeerd. Snap er de ballen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

@ arturobandini; Laat eens een koekel, goegol, google oid los op "hard reset Nokia E72''. Voer de stappen uit die daar aangeboden worden en je hebt een compleet schone telefoon.

Stel dan je mail nog een keer in, ga op je pc naar de ovi store en download de laatste versie van ovi maps. Wellicht dat e.e.a. dan beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:54:
Hallo,

Sindskort een E72.

Meerdere problemen:

Henk
Security code is meestal 12345 bij Nokia telefoons.

Je zou een hard reset kunnen proberen, dan gaat je telefoon weer helemaal in de fabrieksinstellingen.
Maak wel eerst een backup van je telefoon.

gebruik deze code om een hard reset uit te voeren;
*#7370#
Klik dan op Ja.

Wacht dan totdat je mobiel opnieuw opstart. dit proces kan wel even duren. 1-2 minuten.

Nu is je mobiel weer helemaal schoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Equator schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:28:
[...]

http://www.nokia.nl/support/software

Is inderdaad versie 3.0 :)

[...]

Stom genoeg staat de E72 er wel als compatible device bij 8)7
Ja, volgens mij is versie 3.0 ingebouwd in de actuele firmware (die al een tijdje in omloop is)
Verder staat E72 niet bij de compatible devices; er staat namelijk dat ActiveSync support in de mailclient is ingebouwd. ;)

Release notes:
http://nds1.nokia.com/pho..._3_0_50_Release_Notes.pdf
Daar staat de E72 ook niet genoemd. Subfolder support is in de ingebouwde versie al aanwezig.

[ Voor 31% gewijzigd door Helsie op 30-03-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss een domme vraag maare ..... waar moet ik zo een sys bestandje plaatsen op de telefoon om zo een thema te kunnen gebruiken ?

Greetz
BIG charlie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:12:
[...]

Mss een domme vraag maare ..... waar moet ik zo een sys bestandje plaatsen op de telefoon om zo een thema te kunnen gebruiken ?

Greetz
BIG charlie
Gewoon openen en dan installeert ie. Het is overigens .SIS(X) en niet .SYS. Zorgvuldig zijn en instructies lezen, dan kom je er vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:19:
[...]

Gewoon openen en dan installeert ie. Het is overigens .SIS(X) en niet .SYS. Zorgvuldig zijn en instructies lezen, dan kom je er vanzelf.
Ok gelukt ! dank je !

Greetz

BIG charlie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt iemand dit bekend voor?

Het volgende gebeurt mij met regelmaat: ik heb mijn toestel in mijn broekzak en als ik mij buk (bijv. veters vastmaken) dan begint mijn toestel spontaan nieuwe berichten voor te lezen. Die functie ken ik natuurlijk wel (linker sneltoets ingedrukt houden), maar hij doet het ook als het toestel zeker-weten op toetsblokkering staat. Ik moet 'm vaak zelfs van toetsblokkering halen om het afspelen te stoppen... Is vervelend omdat je zo, voor je er erg in hebt, berichten al 'behandeld' hebt, terwijl de inhoudt je dus ontgaat.
Ik kan het echter niet reproduceren als ik het toestel in m'n handen heb en hij op toetsblokkering staat.... Met m'n E71 gebeurde dit mij nooit.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd vervelend, ik kan alle knoppen aanpassen, bijhalve die shortcut naar berichtenlezer (linkermenu knop ingedrukt houden)
Hoe kan ik deze shortcut weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw1ss
  • Laatst online: 25-08 14:22
Hallo,

Ik heb vandaag een e72 gekocht en aangezien ik nog geen data abonnement heb wil ik natuurlijk vermijden dat mijn gsm on-line gaat via 3G en toestanden om geen torenhoge facturen te krijgen. Ik heb nog nergens iets ingevuld van gegevens ofzo dus ik vermoed dat de standaardinstelllingen wel ok zijn. Alleen staat in de linkerbovenhoek van mijn schermpje in het klein 3.5G. Kan dit kwaad? Hoe weet ik precies of mijn gsm on-line aan het gaan is via 3G of draadloos internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen!!! Kan niet meer op internet, wanneer ik een pagina wil openen krijg ik:
Web: Geheugen vol sluit enkele toepassingen en probeer het opnieuw.

Maar ik heb helemaal geen andere toepassingen openstaan???

Heel irritant iig! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
sw1ss schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:54:
Hallo,

Ik heb vandaag een e72 gekocht en aangezien ik nog geen data abonnement heb wil ik natuurlijk vermijden dat mijn gsm on-line gaat via 3G en toestanden om geen torenhoge facturen te krijgen. Ik heb nog nergens iets ingevuld van gegevens ofzo dus ik vermoed dat de standaardinstelllingen wel ok zijn. Alleen staat in de linkerbovenhoek van mijn schermpje in het klein 3.5G. Kan dit kwaad? Hoe weet ik precies of mijn gsm on-line aan het gaan is via 3G of draadloos internet?
Ga naar Bed. paneel > Instellingen > Verbindingen > Bestemmingen
Kijk dan bij de Internet verbindingen, verwijder daar je vodafone, t-mobile etc. internet verbinding. daarna hoef je niet meer bang te zijn voor hoge telefoonkosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:02:

Het volgende gebeurt mij met regelmaat: ik heb mijn toestel in mijn broekzak en als ik mij buk (bijv. veters vastmaken) dan begint mijn toestel spontaan nieuwe berichten voor te lezen. Die functie ken ik natuurlijk wel (linker sneltoets ingedrukt houden), maar hij doet het ook als het toestel zeker-weten op toetsblokkering staat. Ik moet 'm vaak zelfs van toetsblokkering halen om het afspelen te stoppen... Is vervelend omdat je zo, voor je er erg in hebt, berichten al 'behandeld' hebt, terwijl de inhoudt je dus ontgaat.
Ik kan het echter niet reproduceren als ik het toestel in m'n handen heb en hij op toetsblokkering staat.... Met m'n E71 gebeurde dit mij nooit.

Iemand enig idee?
Ja, herkenbaar... klinkt als een bug in de toetsblokkering. Het is mij ook niet gelukt om te reproduceren, een oplossing heb ik helaas dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:02:

Iemand enig idee?
En ik maar denken dat ik de enige was... Ik hoor ook vaak mijn toetstonen ineens en iedere keer weet ik zeker dat ik mijn toestel op toetsblokkering heb gezet. Daar kijk ik namelijk bewust naar na een aantal ongewenste telefoontjes... Mijn voorlopige oplossing: toetstonen hard zodat ik het bijtijds in de gaten heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik had die problemen ook, maar sinds het installeren van Mr. Lock werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
PhilipsFan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:46:
[...]

Van alle Iphone topics en vergelijkbare toestellen kom ik juist uit in dit topic ;) Eerst gekeken naar de Legend van HTC, prachtig toestel...maar in bijna elke review wordt de accu als issue genoemd. Dagelijks opladen bij redelijk gebruik lijk je niet aan te ontkomen daar.

En dat lijkt me wel weer erg prettig aan deze e72 :) Maargoed, het is inderdaad wel een verschil in mogelijkheden denk ik. Zo'n prachtig groot touchscreen met de ontelbare apps van Android, maar dan nagenoeg dagelijks aan de lader, of iets minder mogelijkheden met de e72 maar een propere accuduur? Ik ben er nog niet uit :+
Pagina: 1 ... 27 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.