Heb ik even een nieuw probleem.
Ik had 2 email listings in het hoofdscherm gezet in hotmail 1 gmail
hotmail haalde me nieuwe mail niet meer binnen. dacht verwijder hem en maak hem opnieuw aan.
En tijdens opnieuw installeen loopt de tel vast heb aan en uit gezet en nu start hij traag op en na 5 min alleen zon standaard scherm en geen verbinding meet met provider. Wat ik ook doe hij reageerd heel traag en doet eigenlijk niets meer...:S ...............
na ding 3x uit en aanzetten geen resultaat. geheugenkaart eruit en booten en ja hoor hij weer terug
geheugenkaartje weer erin en booten en blijft goed doen
Alleen me hotmail doet het na opnieuw instellen niet meer....
nou blijkt hij verstuurd wel ontvangt alleen niet meer... instellingen staan wel goed.... iemand idee?
gebruik gewoon 3g en gmailaccount werkt goed..
Ik had 2 email listings in het hoofdscherm gezet in hotmail 1 gmail
hotmail haalde me nieuwe mail niet meer binnen. dacht verwijder hem en maak hem opnieuw aan.
En tijdens opnieuw installeen loopt de tel vast heb aan en uit gezet en nu start hij traag op en na 5 min alleen zon standaard scherm en geen verbinding meet met provider. Wat ik ook doe hij reageerd heel traag en doet eigenlijk niets meer...:S ...............
na ding 3x uit en aanzetten geen resultaat. geheugenkaart eruit en booten en ja hoor hij weer terug
geheugenkaartje weer erin en booten en blijft goed doen
Alleen me hotmail doet het na opnieuw instellen niet meer....
nou blijkt hij verstuurd wel ontvangt alleen niet meer... instellingen staan wel goed.... iemand idee?
gebruik gewoon 3g en gmailaccount werkt goed..
[ Voor 27% gewijzigd door leosand op 09-03-2010 13:21 ]