Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:53
Heb ik even een nieuw probleem.

Ik had 2 email listings in het hoofdscherm gezet in hotmail 1 gmail
hotmail haalde me nieuwe mail niet meer binnen. dacht verwijder hem en maak hem opnieuw aan.
En tijdens opnieuw installeen loopt de tel vast heb aan en uit gezet en nu start hij traag op en na 5 min alleen zon standaard scherm en geen verbinding meet met provider. Wat ik ook doe hij reageerd heel traag en doet eigenlijk niets meer...:S ...............

na ding 3x uit en aanzetten geen resultaat. geheugenkaart eruit en booten en ja hoor hij weer terug
geheugenkaartje weer erin en booten en blijft goed doen :S

Alleen me hotmail doet het na opnieuw instellen niet meer....
nou blijkt hij verstuurd wel ontvangt alleen niet meer... instellingen staan wel goed.... iemand idee?
gebruik gewoon 3g en gmailaccount werkt goed..

[ Voor 27% gewijzigd door leosand op 09-03-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HA! Tsss.... moet je ook maar ff weten... Tnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:02:
[...]

HA! Tsss.... moet je ook maar ff weten... Tnx! :)
Dat komt toch steeds in beeld? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:30
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:20:
[...]

Ja klopt, ik gebruik het ook. Werkt vlekkeloos. Ik heb alleen nog niet ontdekt hoe ik een nieuwe 'Tweet' kan posten zonder dat het een reply op een andere Tweet is. Zoals op de Twitter site bij "What are you doing?". Dat heb ik in Gravity nog niet kunnen vinden...
Rofl..dat had ik dus ook!
Uiteindelijk gevonden via google.
Denk dat mijn demo bijna verlopen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:39:
[...]

Ha ha ha... ik dacht ik gek was... Ik heb het vorige week gekocht. 9 euri via Ovi geloof ik. Is overheen te komen, het werkt goed. Gravity switched bij mij ook vlekkeloos tussen WLAN en G3. Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Roodey schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:39:
[...]

Zelfde probleem gehad ;).
Ik merk wel dat Gravity een aanslag op je batterij is. Meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:53
Heb me eigen hotmail probleem opgelost
misschien niet helemaal de manier maar het wet werkt weer.
heb de oude verwijderd van de tel.
bij nieuwe aanmaken op de tel gekozen voor handmatig ophalen ipv nokia account koppelen
nu connect hij niet via nokia server maar daadwerkelijk naar de pop3 van hotmail.
puntje is wel nu kun je max 30 mailtjes zien? maarja zal wel ben alweer blij dat ik hotmail op me tel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08 18:25
Zoo ook even mijn e72 gefixed. Geen t-mobile firmware meer. Had even paar benauwde minuutjes toen die niet aanwilde, maar hard reset helpt inderdaad.
Nu kan ik tenminste de laatste applicaties (MfE) installeren. Echt fijn.

Kan ik ook gelijk kijken of de random hickups door de t-mobile firmware komen.

Heeft iemand overigens al een oplossing gevonden voor het muten van het camera geluid? Met google zijn er wel een paar fixes, maar op mijn E72 werkten ze niet.

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
kibber schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:51:
[...]

Zelfde probleem gehad ;).
Ik merk wel dat Gravity een aanslag op je batterij is. Meer mensen daar last van?
Ik heb vanavond Gravity aangeschaft in de Ovi winkel (1e keer ooit, door een niet-werkende creditcard kon het niet via de site van Mobileways.de) en deze versie heeft de mogelijkheid om alleen te connecten tijdens het updaten. De andere versie die ik had, bleef volgens mij gewoon hele tijd online.

Wel handig dat je in de Ovi winkel via je telefoonrekening kunt betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook de E 72 aangeschaft na 2 jaar een N95-8gb gebruikt te hebben tot volle tevredenheid trouwens.
Ineens een 16 gig kaartje erbij gedaan en het bijgeleverde 4 gig kaartje hierop gekopieeerd.
Eerste probleem was de route 66 mobile 8 S60 V 3 software die niet meer werkt op deze E 72 ( S60 V5 ).
Na effe zoeken zag ik dat ovi maps nu gratis kan geinstalleerd worden en heb dit ook gedaan.
Meteen volledig europa erop gezet (2.1gig) en dit wordt de komende dagen getest, maar de eerste indruk ziet er toch positief uit.
Ik had direct gps fix met assist gps aan en binnen een minuut of 3 - 4 zonder assist gps dus dit is niet onoverkomelijk.
Klein minpuntje tot hiertoe is de brakke micro -usb aansluiting in de E 72 zelf.....ben benieuwd hoelang dat gaat meegaan.
Voor de rest een top toestel en ik blijf dit interessante topic natuurlijk mee met jullie volgen.

Greetz
BIG charlie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 06:37:
Eerste probleem was de route 66 mobile 8 S60 V 3 software die niet meer werkt op deze E 72 ( S60 V5 ).
De E72 is niet S60v5 (=touch os), maar S60v3 FP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 07:06:
[...]
De E72 is niet S60v5 (=touch os), maar S60v3 FP2.
Idd je hebt gelijk... hier de specs van nokia benelux...
S60 3rd Edition Feature Pack 2 (S60 3.2.3)
Symbian OS versie 9.3
In ieder geval werkt de route 66 mobile 8 S60 V3 versie hier niet op ( klopt na navraag bij route 66 support )
Er is wel een versie verkrijgbaar voor "onze" telefoon, prijs 119 euro.
Als de ovi maps hun best blijven doen is dit dus niet meer nodig en ben ik tevreden ;-)

heb nog een vraagje trouwens... is het mogelijk om het aan en uitgaande lichtje rond de navitoets uit te zetten ?
Kan het nergens niet vinden.

Greetz

BIG charlie

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Voor alle Gravity-gebruikers: hier is de beta-versie te downloaden waarin ook Facebook, Google Reader en Foursquare ondersteund worden. Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 18:18

KabalA!

[ No-Life ]

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 07:53:
[...]

heb nog een vraagje trouwens... is het mogelijk om het aan en uitgaande lichtje rond de navitoets uit te zetten ?
Kan het nergens niet vinden.

Greetz

BIG charlie
Ga naar Bedieningspaneel->Instellingen->Algemeen->Persoonlijk->Meldingsindicatoren->Standby comm.->Comm lampje. en zet hem uit :)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KabalA! schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:52:
[...]

Ga naar Bedieningspaneel->Instellingen->Algemeen->Persoonlijk->Meldingsindicatoren->Standby comm.->Comm lampje. en zet hem uit :)
Opgelost ! Bedankt !

Greetz

BIG charlie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

N.a.v. de Twitterapp gerelateerde posts hierboven, een goedkoper cq. gratis alternatief voor Gravity is Tweets60. Ondersteund geen diensten als Foursquare en Google Reader, maar is zeker in de basisfunctie meer dan voldoende. Ikzelf het de proversie aangeschaft (EUR 1,10 dacht ik), welke ook de mogelijkheid biedt om foto's te posten via de app (Twitpic). Maar dit kan natuurlijk ook per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Ik heb Tweets60 ook gebruikt maar vind het onvergelijkbaar met Gravity hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kibber schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:51:
[...]

Ja? Ow... dan zal ik het eens uitzetten. Ik heb het eigenlijk continu draaien sinds ik de E72 heb. Ik vind de batterij.duur idd niet zo geweldig als meestal over de E71/72 wordt gezegd. Dat zal het dan misschien zijn... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:37:
Hmm... Ik heb Tweets60 ook gebruikt maar vind het onvergelijkbaar met Gravity hoor.
Wat zijn de verschillen?

Ik ben erg blij met Gravity, geld meer dan waard, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:14:
[...]

Ja? Ow... dan zal ik het eens uitzetten. Ik heb het eigenlijk continu draaien sinds ik de E72 heb. Ik vind de batterij.duur idd niet zo geweldig als meestal over de E71/72 wordt gezegd. Dat zal het dan misschien zijn... :/
Ik gebruik Tweet60 ook, en ik merk een duidelijk verschil tussen het verbruik van Tweet60 en Gravity. Gravity lijkt constant bezig met het ophalen van nieuwe data en lijkt daardoor veel van je batterij te vragen. Gebruik voor de grap maar eens een weekje Gravity en daarna een week Tweet60, dan merk je het verschil duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
kibber schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:44:
[...]

Ik gebruik Tweet60 ook, en ik merk een duidelijk verschil tussen het verbruik van Tweet60 en Gravity. Gravity lijkt constant bezig met het ophalen van nieuwe data en lijkt daardoor veel van je batterij te vragen. Gebruik voor de grap maar eens een weekje Gravity en daarna een week Tweet60, dan merk je het verschil duidelijk :)
Nieuwste versie van Gravity werkt voor zover ik weet met intervals...Hij maakt misschien wel heel vaak verbinding, maar steeds heel kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Iemand enig idee of je de nieuwe MfE client ergens kunt downloaden en installeren op je E72? In Ovi zie ik hem niet als download :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
DaannO schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:40:
Iemand enig idee of je de nieuwe MfE client ergens kunt downloaden en installeren op je E72? In Ovi zie ik hem niet als download :(
Volgens mij is die (nog) niet voor de e72, omdat deze geen losse MfE client heeft, itt oa de e71.

Van de Nokia site:

Supported devices:
Nokia devices with ActiveSync built into the email client:

Nokia E75, Nokia E72, Nokia E55, Nokia E52, Nokia N86 8MP, Nokia 6710 Navigator and Nokia 6730 classic

Nokia devices with Mail for Exchange email client:

Certified devices: Nokia Eseries: Nokia E51, Nokia E63, Nokia E66, Nokia E71, Nokia E90
Nokia Nseries: Nokia N76, Nokia N81, Nokia N81 8GB, Nokia N82, Nokia N95, Nokia N95 8GB
Other Nokia S60 3rd Edition devices: Nokia 6120

Enabled devices: Nokia 5700 Xpress Music, Nokia 6110 Navigator, Nokia 6121, Nokia 6210 Classic, Nokia 6290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Helsie schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:09:
[...]

Nieuwste versie van Gravity werkt voor zover ik weet met intervals...Hij maakt misschien wel heel vaak verbinding, maar steeds heel kort.
klopt, ik heb ergens zo'n setting voorbij zien komen. maar ik merk echt duidelijk verschil in batterij verbruik. Normaal gaat mijn batterij met Tweet60 een dag of 4 mee, met Gravity ongeveer de helft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Over een maand kan ik mijn abonnement weer verlengen. Met of zonder telefoon...
Ik ben al bijna een jaar de trotse bezitter van de Nokia E71. Mogelijk wil ik de E72 nemen, daar de E71 mijn erg bevalt/is bevallen. Op dit moment een van de betere smartphones. Overall waren de telefoons (nokia's) van 5 jaar geleden stabieler, maar tegenwoordig heeft een smartphone zoveel functies dat een telefoon in verhouding beter is geworden.
Graag zou ik de ervaringen horen van een E71 bezitter die is overgegaan op een E72. Die mensen zullen hier vast zijn.
Belangrijk vind ik de accuduur, daar de accuduur van de E71 erg goed is.
Voor de rest zou ik graag de ervaringen willen horen over het vastlopen of bepaalde errors.
Ik heb dit topic helemaal doorgeworsteld en heb veel kunnen lezen. Ben alleen weinig tegenkomen over de E71 vs de E72.
Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Grooveman11 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:52:
Ik ben al bijna een jaar de trotse bezitter van de Nokia E71. Mogelijk wil ik de E72 nemen, daar de E71 mijn erg bevalt/is bevallen. Op dit moment een van de betere smartphones. Overall waren de telefoons (nokia's) van 5 jaar geleden stabieler, maar tegenwoordig heeft een smartphone zoveel functies dat een telefoon in verhouding beter is geworden.
Graag zou ik de ervaringen horen van een E71 bezitter die is overgegaan op een E72. Die mensen zullen hier vast zijn.
Voor de rest zou ik graag de ervaringen willen horen over het vastlopen of bepaalde errors.
Ik heb dit topic helemaal doorgeworsteld en heb veel kunnen lezen. Ben alleen weinig tegenkomen over de E71 vs de E72.
http://www.symbian-guru.c...upgrade-from-the-e71.html
http://gadgetwidgets.com/...on-design-specs-features/
http://www.differencebetw...etween-nokia-e71-and-e72/
http://pauljacobson.org/2...ay-and-it-is-even-better/
;)

[ Voor 3% gewijzigd door r0el op 11-03-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
Bedankt voor het meedenken.
Zoals Solomon zegt gaat het hier om previews.
Mij gaat het om ervaringen. Er kan zomaar worden gezegd dat de batterij 400 uur meegaat, maar is dit in de realiteit maar 1.5 dag is, dan is dat toch een tegenvaller. Omdat ik nu een E71 heb en de E72 daar een vervolgversie op is, ben ik erg beniewd naar de ervaringen van E71 bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetle
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024
Grooveman11 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:52:
Ik had eerst de E71, en nu de E72. Ik moet zeggen dat het echt een verbetering is op veel vlakken. Er zijn eigenlijk geen punten te noemen waar de E71 beter is/was. Enige is natuurlijk wel dat de firmware van de E71 nu veel beter is dan (pas) de 2e voor de E72. Dit zal dus nog verbeteren.

Als ik huidige minpunten/problemen zou moeten noemen: lijkt vooralsnog niet automatisch te herverbinden met carkit, heb al 1x gehad dat ik niet meer kon bellen/gebeld worden (reboot nodig), browser en mailclient lopen soms "vast". Mailclient is op zich prima maar doet trager aan door alle "mooie" animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn contacten open, moet ik veel te lang wachten, een wachtijd van 10sec is toch niet normaal hiervoor :S
Iemand die weet hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:26
Weet iemand waar je de status van je batterij kan zien, zoveel % resterend of zoveel minuten of iets dergeljks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Laatst online: 14-09 22:10
Solomon schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:17:
[...]

Dat zijn allemaal previews hoor ;) Allemaal stukjes van mensen die nog nooit een E72 aangeraakt hebben :p Dus daar heeft hij niet zoveel aan denk ik.
Dit is wel een redelijk filmpje over de E72 t.o.v. van de E71.
http://www.youtube.com/watch?v=vGqSGeeAqBI

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De emailclient (MfE) is veel trager dan op de e71, irritant traag.
Verder is de E72 een beter toestel dan de E71
Betere camera, betere accuduur, mooier
Ik reken op een goede firmware update, was destijds ook nodig om de E71 'af te maken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat een emailclient op de E72 langzamer zou zijn dan op een E71... De E72 is hardwarematig in alle opzichten een veel sneller toestel.

Iets anders (in de re-run), heeft iemand nou een goede oplossing gevonden voor het wiebelende batterijklepje? Ik nog niet maar het is wel rete-irritant... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:40:
Iets anders (in de re-run), heeft iemand nou een goede oplossing gevonden voor het wiebelende batterijklepje? Ik nog niet maar het is wel rete-irritant... :|
Hier zit er een streepje op het klepje.
Afbeeldingslocatie: http://www.klimopgroep.nl/g/12032010062.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo ziet het klepje er bij mij ook uit (uiteraard). Wat bedoel je precies?

Ik denk dat dit ene streepje in het midden juist de reden van het wiebelen is. Twee streepjes meer naar de randen zou het wiebelen volgens mij oplossen. Maar hoe kom je aan dat spul? (dit schreef ik al eerder). Iemand anders schreef ergens in dit topic al iets over het iets 'platbuigen' van de lipjes maar dat begrijp ik niet.

R.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
Op de foto zijn twee lipjes te zien, bovenin en onderin. Deze klemmen om je accu heen. Als deze te los zitten zou het kunnen wiebelen... Als ik het juist interpreteer, heb totaal geen last van wiebeligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epTa schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:56:
Op de foto zijn twee lipjes te zien, bovenin en onderin. Deze klemmen om je accu heen. Als deze te los zitten zou het kunnen wiebelen...
Ja die lipjes zijn duidelijk. Maar die klemmen niet om de accu heen maar vallen in twee uitsparingen in de behuizing van de telefoon. In die uitsparingen zitten ook weer verende lipjes of contactjes, dat is niet te zien. Ik denk niet dat het contactjes zijn want er gebeurd verder niets als je de batterijklep eraf haalt wanneer de tel aan staat.

Ik kan niet zien hoe het verbuigen van die lipjes het klepje vaster zou moeten houden/zetten.

Mijne had de eerste weken ook geen speling maar nu wel... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al de drie lipjes iets verbogen en kleine stukje papier tussen de accu en het klepje gedaan.
Hij zit nu muurvast en moet met het loshalen iets hulp hebben met iets scherps om hem los te klikken.
Maar ja? Hoe vaak maak je een accuklepje open?
epTa schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:56:
Op de foto zijn twee lipjes te zien, bovenin en onderin. Deze klemmen om je accu heen. Als deze te los zitten zou het kunnen wiebelen... Als ik het juist interpreteer, heb totaal geen last van wiebeligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandruten
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 22:30
Vorige week crashde in één keer de speciale E71/E72 Facebook app op mijn E72. Als ik de app nu aan wil klikken in het toepassingen menu reageert de toepassing niet. Als ik hem probeer te verwijderen krijg ik de melding: bestand beschadigd. Opnieuw installeren is niet mogelijk, aangezien OVI ziet dat ik hem geinstalleerd heb. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je gemakkelijk agenda kan syncen??

ik gebruik hotmail maar ik kan mijn hotmail agenda volgens mij niett syncnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Hmm, sinds ergens deze week heb ik opeens 2 icoontjes voor 1 spelletje :? Ze lijken het allebei te doen, maar één van de twee kan ik niet verwijderen: Een foutmelding met over een corrupted file.
Verwijder ik die ander, dan uninstall ik het spelletje en doet dat overgebleven (corrupte) icoontje ook niets meer. Re-install en ik heb weer 2 icoontjes ...

Iemand een idee hoe je zo'n corrupte icoon kan verwijderen? Wil geen resets doen, dan moet ik alle software van mijn werkgever weer opnieuw installeren ... :'(

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:54

KoudeAardbei

Moderator

Hallo,

ik heb hier een e72 liggen, maar krijg geen gesproken navigatie via nok. Maps!

Iemand enig idee?

Ruthger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
KoudeAardbei schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:02:
Hallo,

ik heb hier een e72 liggen, maar krijg geen gesproken navigatie via nok. Maps!

Iemand enig idee?

Ruthger
Check via Ovi Suite of je stemmen hebt geinstalleerd? Misschien kan je dat ook doen door flink te browsen op je memory card (menu-office-filebrowser). En je kan instellen bij maps wat je default stem is, als daar alles goed staat zou je geluid moeten horen (alleen als je rijdt overigens, niet lopend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al eens problemen gehad met de power-on/off button van de E-72?
Sinds gisteren, batterij was leeg, krijg ik de telefoon met geen mogelijkheid meer aan.
Als ik de telefoon aan de lader hang verschijnt wel het nokia logo.
Als ik vervolgens probeer de telefoon in te schakelen, blijft het angstvallig stil......
Iemand een idee, is er wellicht een toetscombinatie om hem weer in te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
Je zou even in je manual moeten kijken voor resets.
Echt harde reset is
- Capslock
- Space
- Backspace
Dan terwijl je ze ingedrukt houdt, zet je m aan, nog steeds indrukken, totdat ie leven geeft. Ben je wel al je instellingen kwijt, plus programma's, dus kijk echt even goed voor andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag is, hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn telefoon alleen trilt bij inkomende oproepen en smsjes?
Momenteel trilt die namelijk alleen bij smsjes, bij oproepen geen tril of beltoon, maar knipperend beeld.

De instelling die ik nu heb is:
Beltoon: uit
toon videooproep: uit
naam beller uitspreken: uit
beltoontype: stil
belvolume: op zn allerlaagst
berichtensignaaltoon: uit
signaaltoon email: uit
trilsignaal: aan
toetsenbordtonen: uit
waarschuwingstonen: uit
waarschuwen: bij alle oproepen
profielnaam: stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:04
Afgelopen donderdag: per ongeluk verwijder ik Google Search rechtstreeks uit het applicatie-menu. Telefoon crasht volledig. Geen toegang meer tot MicroSD. Alle programma's in de war. MicroSD geformatteerd en nu -na twee dagen- alles weer opnieuw geinstalleerd. Dit mag NOOIT meer gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:55:
Mijn vraag is, hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn telefoon alleen trilt bij inkomende oproepen en smsjes?
Momenteel trilt die namelijk alleen bij smsjes, bij oproepen geen tril of beltoon, maar knipperend beeld.

De instelling die ik nu heb is:
Beltoon: uit
toon videooproep: uit
naam beller uitspreken: uit
beltoontype: stil
belvolume: op zn allerlaagst
berichtensignaaltoon: uit
signaaltoon email: uit
trilsignaal: aan
toetsenbordtonen: uit
waarschuwingstonen: uit
waarschuwen: bij alle oproepen
profielnaam: stil
Bij profiel "stil" trilfunctie aanzetten en je bent klaar.
Kun je makkelijk switchen via "ctrl" rechtsonderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Opta,

Bedankt voor de tip, wat bleek; de button lijkt recht te zitten maar als je hem een stukje naar beneden duwt, springt de telefoon alsnog aan. Waarschijnlijk heeft de telefoon dan toch een klap gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 22:58
Roost schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:37:
Afgelopen donderdag: per ongeluk verwijder ik Google Search rechtstreeks uit het applicatie-menu. Telefoon crasht volledig. Geen toegang meer tot MicroSD. Alle programma's in de war. MicroSD geformatteerd en nu -na twee dagen- alles weer opnieuw geinstalleerd. Dit mag NOOIT meer gebeuren!
Balen, maar wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Nadat Gravity verlopen was heb ik zojuist Tweet S60 Pro gekocht.
€1,10 kost het.
De gratis versie bevat geen Twitpic. Dat is de reden dat ik het heb aangeschaft.
Betaling ging via beltegoed. Dat is goed bevallen.

Programma reageert momenteel een beetje traag. Zal m'n telefoon eens opnieuw opstarten.
Vragen? Stel maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
ReconE schreef op maandag 15 maart 2010 @ 07:54:
[...]

Balen, maar wat is je punt?
Programma's dus nooit uit het applicatiemenu verwijderen (hoewel dit wel kan) maar altijd netjes via Toepassingsbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 17:10
Kan iemand mij ajb uitleggen hoe ik mijn E72 als modem kan gebruiken voor mijn laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

1abc schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:29:
Kan iemand mij ajb uitleggen hoe ik mijn E72 als modem kan gebruiken voor mijn laptop?
Hang je E72 voor de grap is gewoon aan je pc (via usb)... LEES, maak een keus en kijk wat er gebeurt........ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 22:58
Roost schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:48:
[...]
Programma's dus nooit uit het applicatiemenu verwijderen (hoewel dit wel kan) maar altijd netjes via Toepassingsbeheer.
Ok, zal 't onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Joikuspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Als Bluetooth modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Laatst online: 22-03 09:29
Roodey schreef op maandag 15 maart 2010 @ 08:52:
Nadat Gravity verlopen was heb ik zojuist Tweet S60 Pro gekocht.
€1,10 kost het.
De gratis versie bevat geen Twitpic. Dat is de reden dat ik het heb aangeschaft.
Betaling ging via beltegoed. Dat is goed bevallen.

Programma reageert momenteel een beetje traag. Zal m'n telefoon eens opnieuw opstarten.
Vragen? Stel maar.
Dit vind ik nou jammer. Gravity is misschien wel de beste applicatie ooit voor Symbian en Janole blijft maar doorgaan met vernieuwingen. Die paar Euro die het kost is het meer dan waard......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
kosterj schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:04:
[...]

Dit vind ik nou jammer. Gravity is misschien wel de beste applicatie ooit voor Symbian en Janole blijft maar doorgaan met vernieuwingen. Die paar Euro die het kost is het meer dan waard......
Ach, d'r zullen genoeg mensen zijn die wel gewoon Gravity kopen hoor.
(ik bijv :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
kosterj schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:04:
[...]

Suggereer ik dat ik Gravity te duur vind? Mag ik niet iets anders proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om je trackpad uit te schakelen? Dus dat hij niet meer reageert op aanrakingen maar alleen werkt als de knop zoals bij de E71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ja, Menu > Bed. paneel > Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Opt. Navi toets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op zondag 14 maart 2010 @ 23:01:
[...]

Bij profiel "stil" trilfunctie aanzetten en je bent klaar.
Kun je makkelijk switchen via "ctrl" rechtsonderin.
Je ziet toch dat er staat --> trilsignaal: aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt paar problemen met mn telefoon en ik krijg ze niet opgelost :S

1) Ik kan niet msnnen met mn msn messenger. Of mn telefoon loopt vast, of berichten komen niet aan etc. Met Ebuddy heb ik deze problemen niet. Wat is er mis met mijn telefoon, want de rest heeft dit niet neem ik aan?

2) Ik krijg mijn telefoon niet op trilstand bij oproepen, welke instellingen moet ik daarvoor allemaal aanzetten?

3) Mn batterij doet erg vreemd. Laatste paar dagen duurt het opladen belachelijk lang. Gisteren na 12 uur was die alsnog niet vol :S. Wat is er mis mee?'

ik wil echt hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar ik vindt het antwoord niet.....
Hoe kan ik de naam van mijn geheugenkaart veranderen ?
Nu staat deze als "NO NAME" genoemd.
Ik wil daar graag een andere naam aan geven.
Iemand ?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
Graag zou ik een paar dingen willen weten over de E72 die me bij de E71 dwars zitten:

- Als ik bij de E71 naar Windows Live Mail ga (instellingen) zegt hij: berichten: functie wordt niet ondersteund.
Dit betekent dat ik geen geluid etc kan instellen voor bijvoorbeeld Mail dat ik binnenkrijg.

- Tweede waar ik me aan erger is de toetsenbordverlichting. Deze gaat door middel van de sensor. Soms is het toch echt wel donker en heb ik mijn toetsenbordverlichting echt nodig, maar vindt die sensor van niet. Werkt de E72 ook via een lichtsensor of kun je de toetsenbordverlichting gewoon altijd aan laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:47:
Ik heb echt paar problemen met mn telefoon en ik krijg ze niet opgelost :S

1) Ik kan niet msnnen met mn msn messenger. Of mn telefoon loopt vast, of berichten komen niet aan etc. Met Ebuddy heb ik deze problemen niet. Wat is er mis met mijn telefoon, want de rest heeft dit niet neem ik aan?

2) Ik krijg mijn telefoon niet op trilstand bij oproepen, welke instellingen moet ik daarvoor allemaal aanzetten?

3) Mn batterij doet erg vreemd. Laatste paar dagen duurt het opladen belachelijk lang. Gisteren na 12 uur was die alsnog niet vol :S. Wat is er mis mee?'

ik wil echt hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:37:
[...]

Je ziet toch dat er staat --> trilsignaal: aan
Pas het profiel aan door de trilfunctie aan te zetten en je hebt het profiel naar jouw wens.
Dat probeer ik te zeggen. Anders moet je je vraag duidelijker stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat ik jou probeer te zeggen voor de 2de keer is, ik heb in dat profiel al trilsignaal aanstaan en hij trilt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
kalm, kalm.

volgens mij moet je beltooontype 'aan' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:28:
En wat ik jou probeer te zeggen voor de 2de keer is, ik heb in dat profiel al trilsignaal aanstaan en hij trilt niet.
Misschien moet je gewoon lekker met je telefoon terug gaan naar de winkel. Enige wat ik zie is posts van jou waarin dat ding het niet doet.... Daarnaast, mensen proberen je hier alleen maar te helpen dus je kan wel wat minder bot reageren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Laatst online: 22-03 09:29
Roodey schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:22:
[...]

Suggereer ik dat ik Gravity te duur vind? Mag ik niet iets anders proberen?
Suggereer ik dat jij dat suggereert? Hou op man. Ik zeg alleen maar dat ik het jammer vind en dat ik vind dat Gravity zijn aankoopprijs meer dan waard is. IK VIND, nadat ik bijna alle Twitterapplicaties op bijna alle platformen heb gebruikt, dat Gravity echt het best van allemaal is.

Jij mag alles; gewoon mijn mening......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
kosterj schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:07:
[...]

Suggereer ik dat jij dat suggereert? Hou op man. Ik zeg alleen maar dat ik het jammer vind en dat ik vind dat Gravity zijn aankoopprijs meer dan waard is. IK VIND, nadat ik bijna alle Twitterapplicaties op bijna alle platformen heb gebruikt, dat Gravity echt het best van allemaal is.

Jij mag alles; gewoon mijn mening......
Gravity werkt beter dan Tweet s60 Pro.
Maar aangezien mijn E72 op korte termijn de deur uitgaat ga ik geen €7 betalen voor Gravity.
Geen idee wat het precies kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:15:
Misschien een domme vraag, maar ik vindt het antwoord niet.....
Hoe kan ik de naam van mijn geheugenkaart veranderen ?
Nu staat deze als "NO NAME" genoemd.
Ik wil daar graag een andere naam aan geven.
Iemand ?
Alvast bedankt
Via Windows > Deze Computer is dat zeer makkelijk te regelen.
Grooveman11 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:56:
Graag zou ik een paar dingen willen weten over de E72 die me bij de E71 dwars zitten:

- Als ik bij de E71 naar Windows Live Mail ga (instellingen) zegt hij: berichten: functie wordt niet ondersteund.
Dit betekent dat ik geen geluid etc kan instellen voor bijvoorbeeld Mail dat ik binnenkrijg.

- Tweede waar ik me aan erger is de toetsenbordverlichting. Deze gaat door middel van de sensor. Soms is het toch echt wel donker en heb ik mijn toetsenbordverlichting echt nodig, maar vindt die sensor van niet. Werkt de E72 ook via een lichtsensor of kun je de toetsenbordverlichting gewoon altijd aan laten staan?
Van het eerste heb ik geen idee, Gmail werkt meer dan prima dus aan Live Mail begin ik niet.
De toetsenbordverlichting op de E72 werkt verder meer dan prima. Gaat keurig aan als het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry mensen was gewoon geirriteerd gisteren
hij trilt weer nadat ik em 7x restart heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit toestel nu een maand, en sinds een week heb ik een ''probleem'' met smsen. Voorheen stuurde ik een sms en sloot mijn getikte berichtje af, zat ik weer in de gereplyed sms. Die verwijderde ik dan gelijk handig!
Maar nu, verstuur ik het bericht, is het tik tik tik zie je alle vensters sluiten en zit ik weer in het ''main screen''

Dit vind ik irritant want dan moet je of eerst weer naar menu -> berichten -> verwijderen of het blijft erbij en je kan weer 12 op rij gaan lopen verwijderen. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Waarom zou je smsjes verwijderen? Er staan er bij mij meer dan 1000 in het werkt nogsteeds zeer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Heineken schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:03:
Waarom zou je smsjes verwijderen? Er staan er bij mij meer dan 1000 in het werkt nogsteeds zeer soepel.
Die vraag kun je ook omdraaien eh, wat moet je in godsnaam met 1000 smsjes? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heineken schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:20:
[...]

Via Windows > Deze Computer is dat zeer makkelijk te regelen.
Bedankt !!!! zo simpel dat ik er zelf niet opkwam.. |:(
Zat altijd in het toestel zelf te zoeken.
Cheers d:)b

BIG charlie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=33652299,noline]

Dit vind ik irritant want dan moet je of eerst weer naar menu -> berichten -> verwijderen of het blijft erbij en je kan weer 12 op rij gaan lopen verwijderen. Hebben meer mensen dit?
Je kan ze ook alle in 1 keer verwijderen.
Berichten-opties-markeren-alle markeren-verwijderen

Greetz
BIG charlie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Schitterende update van TrueCaller. Maakt de E72 helemaal af, maar zou eigenlijk geintegreerd moeten zijn. http://dailymobile.se/201...ler-id-with-call-blocker/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit gesychroniseert etc, is dat de reden waarom bijv het openen van mijn contacten zo lang duurt?
duurt zeker 5 sec ofzo

Zal ik dan maar eens voor het eerst gaan synchroniseren? of wordt dan alles gewist?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roost schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:46:
Schitterende update van TrueCaller. Maakt de E72 helemaal af, maar zou eigenlijk geintegreerd moeten zijn. http://dailymobile.se/201...ler-id-with-call-blocker/
Ziet er goed uit, hij blijft na intializing echter hangen bij 'select your country', dan krijg ik '(geen gegevens)' en keuze OK (gebeurt er niets) en annuleren (wordt truecaller afgesloten).
Hij zoekt wel naar 3G netwerk, aan het icoontje te zien, maar verder gebeurt er niets.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Iemand nog meer bij Sygic Maps 2010 geen gesproken aanwijzingen? Heb geen geluid ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, Ik heb echt overal gezocht maar kan nergens een oplossing vinden voor mijn probleem met de voicemail 8)7 Hopelijk weet hier iemand een oplossing. Ik krijg het op geen enkele manier voor elkaar om een oproep door te schakkelen naar mijn voicemail. Ook wanneer ik de status wil controleren krijg ik niet voltooid op mijn scherm. Heeeel irritant. Iemand een idee?
Txs for ya time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, hij blijft na intializing echter hangen
Ja, TrueCaller ziet er idd leuk uit. Ik was zelf vergeten het land te selecteren maar hij vroeg er voor een tweede keer naar en alles ging prima. Misschien moet je eens proberen om hem opnieuw te installeren?

Valt mij wel op dat er van telefoonnummers (die niet in mn contacten staan) slechts een enkele keer een match terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:03:
[...]

Ja, TrueCaller ziet er idd leuk uit. Ik was zelf vergeten het land te selecteren maar hij vroeg er voor een tweede keer naar en alles ging prima. Misschien moet je eens proberen om hem opnieuw te installeren?

Valt mij wel op dat er van telefoonnummers (die niet in mn contacten staan) slechts een enkele keer een match terug komt.
Nope, krijg het niet werkend. installatie verloopt vlekkeloos en dan blijft hij hangen.
Ik kan geen land selecteren,omdat hij geen keuze weergeeft.
UMTS werkt, werk de hele dag met email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eheeft iemand een programmatje om e pingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

CeesKees

I rest my Kees

Ja, er is een programmatje om te pingen. Ze noemen het een Blackberry. Had je die moeten kopen.

Wat een vraag....

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
CeesKees schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:51:
Ja, er is een programmatje om te pingen. Ze noemen het een Blackberry. Had je die moeten kopen.

Wat een vraag....
Ping is toch iets van de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CeesKees schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:51:

Wat een vraag....
zon rare vraag is het niet. Het kan immers ook op samsumg en iphone dus wrm niet op e72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palringo op je telefoon zetten, daar kun je mee pingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of er een wired headset voor de nokia e72 is met remote control en de mogelijkheid om je eigen oordopjes te gebruiken? Of doet de onderstaande het gewoon op de E72? (op de nokia site staat ie niet tussen de accessoires)

Dus á la Afbeeldingslocatie: http://www.amltelecom.com/winkel/images/EAR-101-1.jpg o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 12:14
Folkifoon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 23:37:
[...]

jep zit in fring, ook in nimbuzz. Nimbuzz vind ik persoonlijk beter, alleen gaat de batterij veel sneller leeg.
Wat zijn de verschillen tussen Fring en Nimbuzz?

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Waar ik gister achter kwam: als je software koopt via de Ovi Store en je logt op een andere telefoon met hetzelfde Ovi Store account in, dan kun je de geregistreerde versie ook op het andere toestel installeren en gebruiken.

Ik had Gravity gekocht voor op de E72, daarna Ovi Winkel op mijn E71 gestart. En ik heb nu op beide toestellen een geregistreerde Gravity. Dus in de Ovi Winkel is misschien iets duurder dan via Mobileways.de (9 euro versus 7 euro nogwat), maar geen geneuzel met IMEI registratie enzo. Voor wie het interesseert, doe er je voordeel mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:25
Helsie schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:14:
Waar ik gister achter kwam: als je software koopt via de Ovi Store en je logt op een andere telefoon met hetzelfde Ovi Store account in, dan kun je de geregistreerde versie ook op het andere toestel installeren en gebruiken.

Ik had Gravity gekocht voor op de E72, daarna Ovi Winkel op mijn E71 gestart. En ik heb nu op beide toestellen een geregistreerde Gravity. Dus in de Ovi Winkel is misschien iets duurder dan via Mobileways.de (9 euro versus 7 euro nogwat), maar geen geneuzel met IMEI registratie enzo. Voor wie het interesseert, doe er je voordeel mee. :)
Dit lijkt mij ook niet zo raar. Anders zou je al je software opnieuw moeten aanschaffen als je toestel bv stuk gaat. Volgens mij is het ook niet tegen de regels, je gebruikt immers (als het goed is) maar 1 toestel tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

ninoxps schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:02:
[...]

Wat zijn de verschillen tussen Fring en Nimbuzz?
Fring ondersteund video bellen met 3G/Wifi.
Werkt erg goed moet ik zeggen :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
PhilipsFan schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:14:
[...]

Dit lijkt mij ook niet zo raar. Anders zou je al je software opnieuw moeten aanschaffen als je toestel bv stuk gaat. Volgens mij is het ook niet tegen de regels, je gebruikt immers (als het goed is) maar 1 toestel tegelijk.
Ik gebruik er 2 tegelijk, werk E72 en prive E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:35:
[...]

Nope, krijg het niet werkend. installatie verloopt vlekkeloos en dan blijft hij hangen.
Ik kan geen land selecteren,omdat hij geen keuze weergeeft.
UMTS werkt, werk de hele dag met email.
Kan hier bevestigen dat het ook uitstekend werkt op mijn e72. Handig die smspreviews, onbekende nummers heb ik minder last van, maar reverse lookup is toch wel handig soms.

Gebruik overigens een unbranded e72 met de laatste firmware & updates

Pagina: 1 ... 26 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.