Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat het toetsenbord niet automatisch op slot terwijl ik dat wel op 30 seconden heb staan.
Heb het hele forum al doorgezocht op de woorden "keylock", "toetsenbord lock", "toetsenbord slot" maar geen antwoorden gekregen.
iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
wiljums schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:23:
Ovi Maps 3.04 beta is vrijgegeven door Nokia Beta Labs.
En hij is snel! Opstarttijd is echt ontzettend verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Helsie schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:26:
[...]

Ik dacht dat je toen een grap maakte, maar het is dus echt... :|
Logisch he!! Aceton lost op... Dus kun je lekker je telefoon uit elkaar gaan schroeven en een nieuw frontje erop zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
WiNlUx schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:17:
[...]

Logisch he!! Aceton lost op... Dus kun je lekker je telefoon uit elkaar gaan schroeven en een nieuw frontje erop zetten :(
Uhm, ik bedoelde geen grap dat aceton zo'n effect heeft... Ik bedoelde een grap dat iemand zo dom kan zijn om zijn telefoon te mishandelen. Haarspray en aceton... Hoe verzin je het om dat op je splintermieuwe telefoon te smeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:17:
Bij mij gaat het toetsenbord niet automatisch op slot terwijl ik dat wel op 30 seconden heb staan.
Heb het hele forum al doorgezocht op de woorden "keylock", "toetsenbord lock", "toetsenbord slot" maar geen antwoorden gekregen.
iemand die het weet?
Nu in Ovi store 'Mr Lock', die wel goed lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom een gek dingetje tegen.

Als je bij een nieuwe SMS een naam - of een deel daarvan - invoerd, een berichtje typt en send doet vraag'ie een nr. te kiezen als er meerdere nrs. bij die persoon staan. ONDANKS dat bij die persoon een standaardnr. voor berichten is aangegeven. Huh?...

R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 08:13:
Ik kom een gek dingetje tegen.

Als je bij een nieuwe SMS een naam - of een deel daarvan - invoerd, een berichtje typt en send doet vraag'ie een nr. te kiezen als er meerdere nrs. bij die persoon staan. ONDANKS dat bij die persoon een standaardnr. voor berichten is aangegeven. Huh?...

R.
Hmmz, bij mij werkt het wel...

[ Voor 7% gewijzigd door Helsie op 27-02-2010 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Van mij mag Nokia heel snel komen met een firmware update komen die de problemen met de camera oplost. Ik vind het echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
kibber schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 16:27:
Van mij mag Nokia heel snel komen met een firmware update komen die de problemen met de camera oplost. Ik vind het echt irritant.
En niet alleen de camera... Ook geheugen snel vol, geen standaard podcasting en internetradio, typefilter dat ervoor zorgt dat ie geregeld toetsen mist, fatsoenlijke implementatie van destinations, etc. Maar buiten die update voor Azië lijkt Nokia er niet echt prioriteit aan te geven... :|

Goeie kans dat dit mijn laatste Nokia wordt. Ook al ben ik redelijk tevreden over het toestel, met mijn E71 ben ik eigenlijk meer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
Helsie schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:03:
[...]
En niet alleen de camera... Ook geheugen snel vol, geen standaard podcasting en internetradio, typefilter dat ervoor zorgt dat ie geregeld toetsen mist, fatsoenlijke implementatie van destinations, etc. Maar buiten die update voor Azië lijkt Nokia er niet echt prioriteit aan te geven... :|

Goeie kans dat dit mijn laatste Nokia wordt. Ook al ben ik redelijk tevreden over het toestel, met mijn E71 ben ik eigenlijk meer tevreden.
Hoe lang duurt het opstarten van de camera dan precies bij jullie, of start hij nou helemaal niet op? Bij mij werkt hij namelijk altijd prima en ook de opstarttijd is behoorlijk.
Zeker als je het vergelijkt met mijn oude 6300. Ik heb daarvan de opstarttijd een keer gemeten en die bedroeg maar liefst 20 seconden (!)

Over de bouwkwaliteit ben ik ook wel aardig tevreden, alleen bij de softkeys wat backlight bleeding

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg foutmelding op mijn E72 bij de installatie van de beta ovi.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InfinityEye schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:33:
[...]

Hoe lang duurt het opstarten van de camera dan precies bij jullie, of start hij nou helemaal niet op? Bij mij werkt hij namelijk altijd prima en ook de opstarttijd is behoorlijk.
Zeker als je het vergelijkt met mijn oude 6300. Ik heb daarvan de opstarttijd een keer gemeten en die bedroeg maar liefst 20 seconden (!)

Over de bouwkwaliteit ben ik ook wel aardig tevreden, alleen bij de softkeys wat backlight bleeding
over de camera heb ik nu juist geen klachten, ik wordt echt gek van de traagheid van MfE. Mijn E71 was inderdaad een beter toestel. Langzamere processor...boeiend...applicatie werkte sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InfinityEye schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:33:
[...]

Bij mij werkt het ook prima. Opstarten van de camera duurt een seconde of 3 - 4. Ik ben overigens uberhaupt erg tevreden over de snelheid en stabiliteit van de E72. Ik werk er nu een ruime week 'neurotisch' intensief mee (nieuw speeltje he?) en nog geen enkele 'hanger' of andere gekkigheid.

Een vriend van mij heeft de E71 en als je ze naast elkaar dezelfde dingen laat doen is het snelheidsverschil echt groot. De E72 is een speed-demon naast de 71. Zeker met zaken als internet, Facebook, Twitter, navigatie. Maar ook met media doorzoeken/bladeren. De snelle processor zie je overal terug.

Het beeldscherm is ook zichtbaar beter. Ik ben er erg tevreden mee.

PS, op OVI staat het 'The Black' thema en die is heel mooi vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-01-2022
Wie heeft er op zijn T-mobile E72 de nieuwste firmware weten te zetten, dmv het aanpassen van de productcode?

Ik heb ook gezocht naar een tutoral maar niet kunnen vinden. Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:12:
Ik neem aan dat je Ovi Maps bedoeld?
Dan is het wel handig om aan te geven welke foutmelding.
Ik kreeg geen fout melding maar na de eerste installatie gaf hij nog steeds versie 3.03 aan.
Pas nadat ik nog een keer de installatie deed zag ik versie 3.04.

Wel mis ik nu de gps status bar (rechtsonderin).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:12:
Bij mij werkt het prima (3.04). Heb wel eerst Nokia Maps en de Niet-beta Ovi Maps verwijderd via PC Suite. Wellicht helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag maar, Wat is sychroniseren?
En moet je dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

Weet iemand hoe ik het geluid van de OVI maps navigatie over de speakers in mijn auto kan krijgen?

Ik heb de telefoon via BT aan mijn car kit gehangen en ik krijg het geluid van een telefoongesprek zonder problemen over mijn speakers te horen. De navigatie blijft echter stil, behalve....wanneer ik aan het bellen ben! Dan hoor je de aanwijzingen netjes over de speaker!

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
Zojuist Gravity trial geinstalleerd als Twitterclient. Werkt voortreffelijk!
Eindelijk een Twitterclient die Twitpic heeft geïntegreerd.

Naast mijn E72 heb ik ook nog een iPod Touch.
Uiteraard kun je op de iPod beter internetten ivm het grotere scherm.
Hoe kan ik instellen dat mijn iPod via mijn E72 het internet op kan?
Moet ik iets instellen of een programma installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installatie van Ovi Maps 3.04 ging bij mij ook prima.

Gisteren met navigeren in de auto crashte de app 2 x tijdens het updaten van verkeersinfo. Verder werkte het goed. Wat opvalt is dat het krijgen van een GPS fix véél langer duurt of zelfs niet lukt vergeleken met het 'oude' Nokia Maps 3.01.

Verder begrijp of zie ik de toegevoegde waarde van de Ovi 3.04 (en 3.03 overigens) niet echt. Of echt niet. De bediening is omslachtiger en minder logisch. Het keuze menu wat nu 'voor' het navi-scherm zit ontgaat me. De verouderde en onvolledige informatie van Lonely Planet en Michelin zijn wat mij betreft antwoorden op niet gestelde vragen.
De GPS status rechts onderin het scherm ontbreekt bij mij ook. De implementatie van de touchpad vind ik onlogisch en zelfs irritant. Bij de minste aanraking verschijnt de pop-up om de kaartview te wijzigen óf wijzigt meteen. Ik kan me niet voorstellen dat je tijdens het navigeren constant de kaart-view aan wilt passen.

Ik heb beta 3.04 net verwijderd en terug naar Nokia Maps 3.01 gegaan. Op dezelfde plek in huis direct weer een GPS fix waar dat met beta niet lukte.

Tis nog niet helemaal ok met 3.04 wat mij betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:26

MrDry

Desperados!

MankE NeliZ schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:26:
Weet iemand hoe ik het geluid van de OVI maps navigatie over de speakers in mijn auto kan krijgen?

Ik heb de telefoon via BT aan mijn car kit gehangen en ik krijg het geluid van een telefoongesprek zonder problemen over mijn speakers te horen. De navigatie blijft echter stil, behalve....wanneer ik aan het bellen ben! Dan hoor je de aanwijzingen netjes over de speaker!
Volgens mij ligt dat aan je carkit. Die van mij doet het prima icm met ck-7 carkit van nokia. Heb ik niets voor hoeven instellen.

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
reynard80 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:49:
Wie heeft er op zijn T-mobile E72 de nieuwste firmware weten te zetten, dmv het aanpassen van de productcode?

Ik heb ook gezocht naar een tutoral maar niet kunnen vinden. Iemand die me kan helpen?
Iemand die dit al succesvol gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reynard80 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:04:
[...]

Iemand die dit al succesvol gedaan heeft?
Zeker... afgelopen zaterdagavond met samengeknepen billen geprobeerd... Eerst met Nemesis productcode veranderd. Wat betreft een tutorial is Google je vriend.
Daarna updaten met Nokia Software Updater. Plotseling kun je updaten!!! Ook dat ging super.

En toen............. hield ik een plastic baksteen in de handen.

Maar: opnieuw was Google mijn vriend. De toetscombinatie shift - spatie - backspace ingedrukt houden terwijl je de telefoon inschakelt en hij komt weer tot leven!

En nu ben ik verlost van alle branded prut en heb ik een perfect werkende E72 die ook nog eens voorzien kan worden van de nieuwste updates.

Sorry T-Mobile, maar dit werkt echt beter :+

BTW: het verwijderen van de letters T-Mobile onderaan de telefoon: het lukt niet met thinner... Dat wordt dus overspuiten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:39:
[...]
Zeker... afgelopen zaterdagavond met samengeknepen billen geprobeerd... Eerst met Nemesis productcode veranderd. Wat betreft een tutorial is Google je vriend.
Daarna updaten met Nokia Software Updater. Plotseling kun je updaten!!! Ook dat ging super.

En toen............. hield ik een plastic baksteen in de handen.

Maar: opnieuw was Google mijn vriend. De toetscombinatie shift - spatie - backspace ingedrukt houden terwijl je de telefoon inschakelt en hij komt weer tot leven!

En nu ben ik verlost van alle branded prut en heb ik een perfect werkende E72 die ook nog eens voorzien kan worden van de nieuwste updates.
Ok, bedankt voor de info! Heb wat vraagjes:
- Heb je toevallig toch nog een link naar de tutorial die je hebt gebruikt?
- Welke productcode heb je gebruikt?
- Shift, Space, Backspace is een harde reset, wat doet ie dan? Alle settings naar factory default?

[ Voor 6% gewijzigd door reynard80 op 01-03-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reynard80 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:47:
[...]

Ok, bedankt voor de info! Heb wat vraagjes:
- Heb je toevallig toch nog een link naar de tutorial die je hebt gebruikt?
- Welke productcode heb je gebruikt?
- Shift, Space, Backspace is een harde reset, wat doet ie dan? Alle settings naar factory default?
1) http://allaboutphones.nl/...code-bij-nokia-t1654.html
2) 0584245: EURO QW GREY
0573569: EURO QW1 BLACK
0584221: EURO QW1 BROWN

Zoals je ziet: de code is afhankelijk van de kleur van je E72. Vraag me niet waarom....

3) Geen idee. Ik was al lang blij dat ie het weer deed. Ik moest het e.e.a. weer opnieuw instellen. Vreemde was wel dat alle T-mobile prut verdwenen was, maar de instellingen voor web'n'walk had ie zelf al weer ingesteld... Maar goed, harde reset dus en dat betekent: alles kwijt. Backuppen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:17:
Ik heb beta 3.04 net verwijderd en terug naar Nokia Maps 3.01 gegaan. Op dezelfde plek in huis direct weer een GPS fix waar dat met beta niet lukte.

Tis nog niet helemaal ok met 3.04 wat mij betreft...
Is Nokia Maps nu ook gratis?

Ik heb er geen ervaring mee omdat ik mn E72 net heb en alleen maar Ovi Maps heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:39:
[...]

BTW: het verwijderen van de letters T-Mobile onderaan de telefoon: het lukt niet met thinner... Dat wordt dus overspuiten ;)
heb wel een keer bij mijn qtek van t-mobile met een suiker klontje de t-mobile naam weten te verwijderen en geen krassen weet alleen niet of het lukt op deze nokia telefoon.
wie weet al iemand geprobeerd... ff google?
of alcohol?

o en als je probeert eigen risico!

[ Voor 5% gewijzigd door leosand op 01-03-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Nokia E64?

Als in:
E71 -> E63
E72 -> E64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij mij begint batterij/batterijindicator raar te doen: Gister heeft de tellie ruim 4 uur aan de lader (standaard thuislader) gehangen eerdat ie aangaf dat ie vol was. Vanochtend werd ik wakker en had ik nog maar 2 streepjes. Uit voorzorg maar weer een uurtje in de lader gehangen omdat ik niet zonder sap wilde komen te zitten. Gaf toen vol(ler) aan. Nu ben ik thuis en staan er weer 2 streepjes..... :?

Edit: Vanacht weer 8 uur lang aan de lader terwijl de telefoon uitviel omdat ie zo leeg was en nog gaf de tellie na 8 uur aan dat ie nog niet vol was.... ik ben benieuwd wat de dag brengen zal!

Meer mensen waarbij de batterij(indicator) raar doet?

[ Voor 17% gewijzigd door r0el op 02-03-2010 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

Kroontje

...

Ik heb een PDF (gekocht en) gedownload van de Lonely Planet site, deze wordt geopend in de PDF Viewer op mijn E72, zie het aantal pagina's (194 stuks), maar zie geen tekst verschijnen op de pagina's. Het bestand is 4.5MB.

Ervaringen/problemen met het lezen van PDFjes op de E72?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kroontje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:06:
Ik heb een PDF (gekocht en) gedownload van de Lonely Planet site, deze wordt geopend in de PDF Viewer op mijn E72, zie het aantal pagina's (194 stuks), maar zie geen tekst verschijnen op de pagina's. Het bestand is 4.5MB.

Ervaringen/problemen met het lezen van PDFjes op de E72?
Mail m ff dan probeer ik t voor je ;) Maar nog geen problemen gehad tot op heden. Ligt het niet aan die specifieke pdf icm je E72?
This van be anything lijkt me.....

Edit; zojuist de nieuwe Sygic Mobile Maps 10 tegengekomen! Deze schijnt beter te werken dan de versie door veel van jullie gebruikt wordt :) Zojuist geinstalleerd en lijkt het prima te doen! nu wachten op eventuele unknown errors

[ Voor 17% gewijzigd door r0el op 01-03-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:56:
[...]

1) http://allaboutphones.nl/...code-bij-nokia-t1654.html
2) 0584245: EURO QW GREY
0573569: EURO QW1 BLACK
0584221: EURO QW1 BROWN

Zoals je ziet: de code is afhankelijk van de kleur van je E72. Vraag me niet waarom....

3) Geen idee. Ik was al lang blij dat ie het weer deed. Ik moest het e.e.a. weer opnieuw instellen. Vreemde was wel dat alle T-mobile prut verdwenen was, maar de instellingen voor web'n'walk had ie zelf al weer ingesteld... Maar goed, harde reset dus en dat betekent: alles kwijt. Backuppen dus!
Thanks! Het is al gelukt. Incl. harde reset. Heb nu de originele Nokia firmware. Heerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de keuze als ik op internet ga kan ik kiezen tussen:

WLAN
Wap-diensten "Mobiel Internet"
Internet "Mail en Java"

Kan iemand mij hier meer duidelijkheid overgeven wat het precies inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:26
Ik ben sinds kort ook in het bezit van een nokia E72, maar nu heb ik 2 vragen:
Kan je ergens zien hoeveel % de batterij nog is geladen, dus niet op het home screen aan de streepjes.
Hoe zit het met de navigatie, ik heb ovi maps geinstaleerd, de telefoon heeft de beschikking over a-gps, maar maakt hij dan ook nog gebruik van internet of hoe zit dit precies?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10
hmmmm vandaag de E72 aangeschaft. Opzicht ben ik best thuis in de wereld van mobiel internet, push mail, exchange etc. Helaas krijg ik met geen mogelijkheid de Mail for Exchange aan de gang. Ik krijg na het instellen van de gegevens telkens de volgende melding: Ongeldige Mail for Exch.-referenties. Controleer ref. instellingen.

Helaas geeft onze grote vriend google geen hits met een oplossing.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
GAEvakYD schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:54:
hmmmm vandaag de E72 aangeschaft. Opzicht ben ik best thuis in de wereld van mobiel internet, push mail, exchange etc. Helaas krijg ik met geen mogelijkheid de Mail for Exchange aan de gang. Ik krijg na het instellen van de gegevens telkens de volgende melding: Ongeldige Mail for Exch.-referenties. Controleer ref. instellingen.
Heeft dus te maken met verkeerde parameters. Ofwel heb je een fout getypt in je loginnaam, je paswoord, het domein of de servernaam. Ofwel een combinatie van deze. Het komt soms voor dat voor mobiele toegang een ander serveradres nodig is. Vraag het na bij je system administrator.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
r0el,

Om het vertrouwelijk te testen, moet je met sygic minimaal 20 minuten navigeren naar een bepaalde bestemming zonder e72 nog aan te raken.....

ik ben ook benieuwd naar de resultaat, want naar mijn mening is sygic vele male beter als de nokia ovi maps.
r0el schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:31:
[...]

Mail m ff dan probeer ik t voor je ;) Maar nog geen problemen gehad tot op heden. Ligt het niet aan die specifieke pdf icm je E72?
This van be anything lijkt me.....

Edit; zojuist de nieuwe Sygic Mobile Maps 10 tegengekomen! Deze schijnt beter te werken dan de versie door veel van jullie gebruikt wordt :) Zojuist geinstalleerd en lijkt het prima te doen! nu wachten op eventuele unknown errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Liebaart schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:23:
[...]

Heeft dus te maken met verkeerde parameters. Ofwel heb je een fout getypt in je loginnaam, je paswoord, het domein of de servernaam. Ofwel een combinatie van deze. Het komt soms voor dat voor mobiele toegang een ander serveradres nodig is. Vraag het na bij je system administrator.
Ondertussen is het probleem opgelost. Het domein stond verkeerd. Ik had ingevoerd bedrijfsnaam.nl, dat moest alleen bedrijfsnaam zijn. Nadat ik de .nl eraf gehaald had, werkte het naar behoren. Pffff dat heeft me wel even een avond en ochtend gekost.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50
Gisteren is er een nieuwe versie van Fring gekomen, die Skype video ondersteunt op de E72. Op de N82 had ik dat al een aantal weken draaien en het is werkelijk schitterend. Op mijn E72 installeert de .sis file wel, maar het lukt vervolgens niet om hem (in Toepassingen) te openen. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Roost schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:52:
Gisteren is er een nieuwe versie van Fring gekomen, die Skype video ondersteunt op de E72. Op de N82 had ik dat al een aantal weken draaien en het is werkelijk schitterend. Op mijn E72 installeert de .sis file wel, maar het lukt vervolgens niet om hem (in Toepassingen) te openen. Herkent iemand dit?
Ik heb hm ook geïnstalleerd (eerst oude verwijderd) en het werkt prima.
Wel jammer dat video bellen alleen met Skype werkt.

Ik heb wel dat als ik YouTube installeer ik het nergens kan terug vinden op mn E72 behalve als ik er een snelkoppeling van maak op mn hoofdscherm... :?
Verwijderen en herinstalleren maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50
Gutteguttegut schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 18:56:
[...]
Ik heb hm ook geïnstalleerd (eerst oude verwijderd) en het werkt prima.
Wel jammer dat video bellen alleen met Skype werkt.

Ik heb wel dat als ik YouTube installeer ik het nergens kan terug vinden op mn E72 behalve als ik er een snelkoppeling van maak op mn hoofdscherm... :?
Hmmm, dank! Wat kan dat dan toch in vredesnaam zijn? Als ik probeer Fring te openen vanuit toepassingen, dan is het net of hij een halve seconde opent en direct weer sluit. Ik heb al geprobeerd om eerst alle andere toepassingen te sluiten, opnieuw te installeren, opnieuw starten.... Wat raaaaaaaar!!!!

Wat er gebeurt is dat ik heel kort een schermpje krijg waarop staat "Fring is loading" en daarna sluit alles weer. Fring wil dus gewoon niet openen. Wie weet een oplossing???

[ Voor 10% gewijzigd door Roost op 02-03-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:35

TMV

Gutteguttegut schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 18:56:
[...]
Heb je gekeken in menu => internet ? Daar staat de YouTube applicatie normaliter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Gister ook mijn IMAP mailbox ingesteld. Het leek allemaal goed te werken, hij haalde de mappen en onderliggende email op. Vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat ik op de PC een boel nieuwe mailtjes zag en die niet op de telefoon ontvangen had. Toen ik de mailbox opende zag ik rechtsbovenin zo'n rood rondje met een kruis er doorheen. Wanneer ik dan via het menu op verzenden/ontvangen of verbinden druk, gaat die wel nieuwe mail ophalen. Telkens als ik de telefoon een paar minuten niet gebruik of op toetsenblokkering zet lijkt hij de verbinding te sluiten en niet meer zelf op te pakken. Hij staat ingesteld op eens in de 5 minuten mail ophalen.Dat wil ik straks wel iets omlaag zetten omdat deze manier wel veel stroom gaat kosten. Iemand enig idee wat ik fout doe met mijn IMAP mailbox?

Verder begin ik echt enthousiast te worden van deze telefoon. Aan het navigeren met Ovi Maps moet ik nog even aan wennen t.o.v. mijn vorige HTC Touch HD met TomTom. Dat was met navigeren iets prettiger i.v.m. groter scherm, maar dat mocht de naam telefoon niet hebben. Voor het doel waar ik mijn (zakelijke) telefoon voor heb(bellen) zat ik me er elke dag weer te ergeren. Ik merkte dat ik steeds vaker mijn tweede telefoon (oude simpele Nokia) pakte als ik iemand snel moest bellen of sms'n. Het ergste feit was wel dat ik als gadget freak aan mijn vriendin moest toegeven dat de door mij de hemel ingeprezen telefoon toch niet zo fijn was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, OVI maps ziet er wel leuk uit maar het zoeken vindt ik een crime.

Op mn "oude" N82 had ik GarminXP draaien. daar kon je plaats en straatnamen met de beginletters invoeren en dan selecteren uit een lijst. Ik merk met OVi dat een straatnaam exact moet worden ingevuld.
Als dat zo blijft gaat het OVi niet worden voor mij. Ik heb bij de instellingen gekeken maar kon niets vinden wat het zoeken op de beginletters mogelijk maakt.

Zie ik een instelling over het hoofd of hebben jullie de zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

TMV schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:58:
[...]Heb je gekeken in menu => internet ? Daar staat de YouTube applicatie normaliter..
Ik wist dat het ergens verstopt zou zijn :)

Ik heb gister Sygic 10 erop gezet en de hele avond aan laten staan. Van het weekend ga ik er een stuk mee navigeren kijken of alles blijft draaien.
Ik vind het toch een stuk fijner dan Ovi Maps....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:30:
Hm, OVI maps ziet er wel leuk uit maar het zoeken vindt ik een crime.

Op mn "oude" N82 had ik GarminXP draaien. daar kon je plaats en straatnamen met de beginletters invoeren en dan selecteren uit een lijst. Ik merk met OVi dat een straatnaam exact moet worden ingevuld.
Als dat zo blijft gaat het OVi niet worden voor mij. Ik heb bij de instellingen gekeken maar kon niets vinden wat het zoeken op de beginletters mogelijk maakt.

Zie ik een instelling over het hoofd of hebben jullie de zelfde ervaring?
Bij mij geeft hij netjes een lijst met suggesties, zo gauw ik begin te typen bij Plaats/Postcode en Straat. Je moet wel een online verbinding hebben en een secondje wachten bij elke letter.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Gutteguttegut schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:50:
[...]
Ik wist dat het ergens verstopt zou zijn :)

Ik heb gister Sygic 10 erop gezet en de hele avond aan laten staan. Van het weekend ga ik er een stuk mee navigeren kijken of alles blijft draaien.
Ik vind het toch een stuk fijner dan Ovi Maps....
Volgens een ander forum is er nog steeds sprake van unexpected errors met Sygic 10 i.c.m. Nokia E72/52. Ook ik heb hier nog last van gehad.

Op de site van sygic staat het volgende:
Sygic assistant
Check for available software updates with Sygic Assistant tool.
Update coming soon:
Android, Nokia Maemo, Nokia 5630 Classic, Nokia E55, Nokia 6710 Navigator, Nokia 6720 Classic, Nokia E72 and Nokia E52.

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:21
Is er iemand hier die het spel EDGE uit de OVI store aan de praat heeft gekregen op zijn/haar E72? Bij mij crasht het spel tijdens het opstarten |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Liebaart schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:22:
[...]

Bij mij geeft hij netjes een lijst met suggesties, zo gauw ik begin te typen bij Plaats/Postcode en Straat. Je moet wel een online verbinding hebben en een secondje wachten bij elke letter.
Waar kun jij dat dan ingeven eigenlijk? Ik kan enkel zoeken in een aantal categorieën met de daaraan verbonden bezienswaardigheden, restaurants, tankstations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Blacksnak schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:19:
[...]

Waar kun jij dat dan ingeven eigenlijk? Ik kan enkel zoeken in een aantal categorieën met de daaraan verbonden bezienswaardigheden, restaurants, tankstations...
Hier hetzelfrde probleem en ik ben verbonden met internet en inlogt bij Ovi Maps met mijn account.

Als ik wil gaan navigeren doe ik:
-Per auto
-Kaart
-Zoeken

Dan type ik iets in, maar zie niets gebeuren voordat ik op zoeken druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wel een online verbinding hebben
Hm, ga opnieuw op onderzoek uit.

Ondertussen heb ik wel (via de PC) wat in mn favorieten geplaatst. Dit sync ie prima met de E72.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

`Liebaart schreef:
Bij mij geeft hij netjes een lijst met suggesties, zo gauw ik begin te typen bij Plaats/Postcode en Straat
Ben echt wel benieuwd hoe jij dit voor elkaar krijgt. Ik loop mn kop stuk op de exacte benaming van een plaats/adres en dat is niet handig dus......uitleg ..plaatje..verhaaltje...:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Huge problem!!

Gisteravond heeft mijn vriendin een foto gemaakt van mij met mijn nichtje in de armen.
Uiteraard met mijn E72. Nou wil ik die foto terugkijken en kan ik de foto niet meer vinden.
Als ik naar Galerij > Afbeeldingen ga krijg ik meerdere weergaves.

Alle items
Vastgelegd
Maanden
Etc....

Als ik over Maanden heen beweeg krijg ik in het kleine thumbnailtje de correcte foto te zien.
Vervolgens open ik Maanden en krijg ik een andere foto te zien.
Hoe kan dit?

In het overzicht Alle items staat hij ook niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Roodey schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:30:
Huge problem!!

Gisteravond heeft mijn vriendin een foto gemaakt van mij met mijn nichtje in de armen.
Uiteraard met mijn E72. Nou wil ik die foto terugkijken en kan ik de foto niet meer vinden.
Als ik naar Galerij > Afbeeldingen ga krijg ik meerdere weergaves.

Alle items
Vastgelegd
Maanden
Etc....

Als ik over Maanden heen beweeg krijg ik in het kleine thumbnailtje de correcte foto te zien.
Vervolgens open ik Maanden en krijg ik een andere foto te zien.
Hoe kan dit?

In het overzicht Alle items staat hij ook niet tussen.
Nokia PC Suite -> File Manager -> "geheugen kaart" -> Images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
GAEvakYD schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:46:
Gister ook mijn IMAP mailbox ingesteld. Het leek allemaal goed te werken, hij haalde de mappen en onderliggende email op. Vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat ik op de PC een boel nieuwe mailtjes zag en die niet op de telefoon ontvangen had. Toen ik de mailbox opende zag ik rechts bovenin zo'n rood rondje met een kruis er doorheen. Wanneer ik dan via het menu op verzenden/ontvangen of verbinden druk, gaat die wel nieuwe mail ophalen. Telkens als ik de telefoon een paar minuten niet gebruik of op toetsenblokkering zet lijkt hij de verbinding te sluiten en niet meer zelf op te pakken. Hij staat ingesteld op eens in de 5 minuten mail ophalen.Dat wil ik straks wel iets omlaag zetten omdat deze manier wel veel stroom gaat kosten. Iemand enig idee wat ik fout doe met mijn IMAP mailbox?
Na nog een dag zoeken helaas geen antwoord gevonden te hebben. Hierbij nog even een screenshot om wat te verduidelijken. Het gaat dus om het teken rechts bovenin.
Afbeeldingslocatie: http://www.ordelman.org/tmp/ScreenshotE72_email.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
GAEvakYD schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:12:
[...]

Na nog een dag zoeken helaas geen antwoord gevonden te hebben. Hierbij nog even een screenshot om wat te verduidelijken. Het gaat dus om het teken rechts bovenin.
[afbeelding]
Dit heb ik ook gehad. Mijn interval stond op 5 minuten. Zelf wou ik dat het via push direct binnenkwam.
Een harde reset verder en Nokia Messaging opnieuw instellen heeft geholpen.
Op email.nokia.com je email ingevuld voor Nokia Messaging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 12:14
Wat kan ik met de p2t functie? (is me eerste symbian telefoon)

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wordt volgens mij niet in NL ondersteund. In de USA zie je het wel (American Chopper?).
Het is een soort walkie talkie functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Roodey schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:47:
[...]

Dit heb ik ook gehad. Mijn interval stond op 5 minuten. Zelf wou ik dat het via push direct binnenkwam.
Een harde reset verder en Nokia Messaging opnieuw instellen heeft geholpen.
Op email.nokia.com je email ingevuld voor Nokia Messaging?
Nee dat heb ik niet, ik heb gewoon direct mijn IMAP gegevens ingevuld. Dat zou toch ook gewoon moeten werken lijkt me? Ik heb eventueel geprobeerd een Nokia Messaging account aangemaakt en geprobeerd mijn emailadres te koppelen. Er leek iets fout te gaan, dus heb ik mijn e-mailadres losgekoppeld en weer opnieuw proberen te koppelen. Nu krijg ik daar telkens de foutmelding 'We cannot process your request at this time. Please try again later.'

Dus Imap direct heeft nog steeds het oorspronkelijke probleem en de Nokia Messaging zit nu vast op die foutmelding. :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:57:
Nu zelf nog een vraagje.

Ik ga binnenkort op vakantie en wil daarom geen internet gebruiken. Heb geen zin in een
belachelijk hoge rekening. Nu heb ik deze vraag wel een paar pagina's eerder gezien maar snap het
antwoord niet helemaal. Ik wil zorgen dat alles wat internet verbruikt uitgeschakeld staat. Bij mn email
zie ik al wel de optie waar je je verbinding met hotmail kan verbreken. Als ik dit doe en verder geen webpaginas bezoek, verbruik ik dan nog internet (wat ik niet weet)? En zo ja, welke applicaties kunnen dit zijn en hoe kan ik zorgen dat alles uitstaat?
Zou heel fijn zijn als iemand mij dit in "jip en janneke" taal kan uitleggen ;)
Een beetje laat misschien maar ik heb dit een paar weken terug ook gehad. Paar dingen uitgezet (zowel in navigatie, gmail als MfE. Maar ook ik was niet helemaal zeker van mijn zaak en uiteindelijk heb ik maar gewoon het gehele Tmobile toegangspunt verwijdert. Kwam bij actieve verbindingen nog altijd packet gegevens tegen dus vandaar dat ik dit gedaan heb. Zodoende was er op geen enkele manier meer een mogelijkheid om via Tmobile op internet te gaan en zo waren voor mij alle risico's weg genomen.

Bij thuiskomst de Tmobile internet gegevens opgevraagd op de site van Tmobile en sindsdien kan ik weer gewoon via Tmobile op internet.

Echter vind ik, net als velen hier, het hele toegangspunten, internet, netwerk, Wlan, packet gegevens, etcetera allemaal maar erg wazig. Internet vraagt steeds weer om een toegangspunt, MfE synct mijn adresboek en agenda niet meer. Gmail synct al tijden niet meer. Software updates vragen om een verbinding. Wat is er nu zo moeilijk voor een telefoon als een E72 om Wlan op prio 1 te zetten en Tmobile internet op prio 2. En dit voor alles. Verder moet dat ding zijn muil houden en gewoon doen wat ik vraag. Misschien dat het probleem is dat ik niet goed duidelijk kan maken aan mijn E72 wat ik wil, maar dan vind ik dat alsnog een gebrek aan de E72, want zo duidelijk is het allemaal niet imo.

De oorzaak dat MfE niet wil syncen is me onduidelijk, want er is gewoon verbinding met zowel Tmobile internet als via Wlan. Gmail wil gewoon geen e-mail ophalen (lijkt wel verbinding te hebben) maar dat was bij mij al een eerder onverklaarbaar probleem. Ik snap er dus maar weinig van..

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 04-03-2010 20:21 . Reden: Nog wat toegevoegd.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Joster schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:47:
[...]

De oorzaak dat MfE niet wil syncen is me onduidelijk, want er is gewoon verbinding met zowel Tmobile internet als via Wlan. Gmail wil gewoon geen e-mail ophalen (lijkt wel verbinding te hebben) maar dat was bij mij al een eerder onverklaarbaar probleem. Ik snap er dus maar weinig van..
Ik krijg de indruk dat je er weinig van snapt en het liever ook niet wilt snappen. Het Symbian platform is een ingewikkeld platform met gruwelijk veel mogelijkheden, instellingen en tweaks. Als je dat niet interesseert en gewoon wilt dat 'het werkt' ben je wellicht beter af met een iPhone ;)

In Symbian gaat je internet-toegang via zgn Access Points. Een Access Point (AP) bevat de gegevens die nodig zijn om een bepaalde verbinding te kunnen gebruiken. Je WLAN thuis bv kun je invoeren als AP, maar ook de dataverbinding via het gsm/umts netwerk is een AP.

Een applicatie die internet nodig heeft kan dat op verschillende manieren doen. Meestal is het in de applicatie in te stellen, de mogelijkheden bestaan meestal uit een vast AP instellen of altijd vragen. Hier zit dus een probleem, want meestal wil je helemaal niks vragen, de meest voorkomende situatie is dat je WLAN wilt gebruiken indien je binnen bereik van een bekend WLAN bent en anders de 3G dataverbinding.

In sommige Symbian toestellen is hiervoor een oplossing ingebouwd. De oude E61 had bv al Access Point Prioritering, het nieuwe FP2 heeft Destinations en je kunt bv Birdstep Smartconnect installeren. Deze oplossingen doen grofweg hetzelfde: Ze maken een nieuw (virtueel) AP aan en routeren het verkeer door naar andere AP's die je zelf kunt instellen in een lijstje met prioritering. In je applicaties stel je dan het nieuwe Access Point in en in het lijstje zet je je WLAN bovenaan en daaronder je 3G.

Succes ermee en laat eens weten of het gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:01
Psiloc Connect werkt perfect hiervoor. Je kunt zelfs 2g/3g uitzetten dus alleen wifi.

http://shop.psiloc.com/en/Application,262325,Psiloc+Connect

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
PhilipsFan schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 01:03:
[...]

Ik krijg de indruk dat je er weinig van snapt en het liever ook niet wilt snappen. Het Symbian platform is een ingewikkeld platform met gruwelijk veel mogelijkheden, instellingen en tweaks. Als je dat niet interesseert en gewoon wilt dat 'het werkt' ben je wellicht beter af met een iPhone ;)

In Symbian gaat je internet-toegang via zgn Access Points. Een Access Point (AP) bevat de gegevens die nodig zijn om een bepaalde verbinding te kunnen gebruiken. Je WLAN thuis bv kun je invoeren als AP, maar ook de dataverbinding via het gsm/umts netwerk is een AP.

Een applicatie die internet nodig heeft kan dat op verschillende manieren doen. Meestal is het in de applicatie in te stellen, de mogelijkheden bestaan meestal uit een vast AP instellen of altijd vragen. Hier zit dus een probleem, want meestal wil je helemaal niks vragen, de meest voorkomende situatie is dat je WLAN wilt gebruiken indien je binnen bereik van een bekend WLAN bent en anders de 3G dataverbinding.

In sommige Symbian toestellen is hiervoor een oplossing ingebouwd. De oude E61 had bv al Access Point Prioritering, het nieuwe FP2 heeft Destinations en je kunt bv Birdstep Smartconnect installeren. Deze oplossingen doen grofweg hetzelfde: Ze maken een nieuw (virtueel) AP aan en routeren het verkeer door naar andere AP's die je zelf kunt instellen in een lijstje met prioritering. In je applicaties stel je dan het nieuwe Access Point in en in het lijstje zet je je WLAN bovenaan en daaronder je 3G.

Succes ermee en laat eens weten of het gelukt is!
Hehe ik kan me je reactie wel voorstellen maar ik moet zeggen dat ik al vanaf het begin al af wist van heel je verhaal. Het is dus niet zo dat ik het niet snap ofzo, maar de E72 lijkt mijn instellingen gewoon te weigeren. Bij mijn toegangspunten (AP's zoals jij ze noemt) heb ik keurig aangegeven dat Wlan prio 1 is en dat 3G mijn prio 2 is. Ook heb ik bij zowel mijn Gmail, MfE als internet aangegeven van welk toegangspunt gebruik gemaakt moet worden. Toch doet Gmail helemaal niets (dit probleem heb ik een maand geleden al een keer gedropt hier, nogsteeds geen oplossing voor gevonden), wil mijn MfE niet syncen en vraagt internet om de haverklap wel toegangspunt gebruikt moet worden.

Kortom, ik snap de werking met toegangspunten en dergelijke wel, maar omdat mijn E72 weigert hier naar te functioneren vind ik het waziger en waziger worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Joster schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:23:
[...]

Hehe ik kan me je reactie wel voorstellen maar ik moet zeggen dat ik al vanaf het begin al af wist van heel je verhaal. Het is dus niet zo dat ik het niet snap ofzo, maar de E72 lijkt mijn instellingen gewoon te weigeren. Bij mijn toegangspunten (AP's zoals jij ze noemt) heb ik keurig aangegeven dat Wlan prio 1 is en dat 3G mijn prio 2 is. Ook heb ik bij zowel mijn Gmail, MfE als internet aangegeven van welk toegangspunt gebruik gemaakt moet worden. Toch doet Gmail helemaal niets (dit probleem heb ik een maand geleden al een keer gedropt hier, nogsteeds geen oplossing voor gevonden), wil mijn MfE niet syncen en vraagt internet om de haverklap wel toegangspunt gebruikt moet worden.

Kortom, ik snap de werking met toegangspunten en dergelijke wel, maar omdat mijn E72 weigert hier naar te functioneren vind ik het waziger en waziger worden..
Terug naar fabrieksinstellingen? In de standaard software werkt het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Nokia Multimedia Transfer op mijn Mac gezet, om muziek uit iTunes op mijn E 72 te krijgen. Dan gaat prima echter spelen de nummer niet goed af. na een paar seconde skipt de media player naar het volgende nummer. Meer mensen hier last van ? zijn trouwens DRM vrije AAC file uit de ITMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
[...]
Ik denk dat je inderdaad zoals mijn bovenbuurman zegt eens een totale reset moet proberen, want jouw gedrag is heel merkwaardig. Als je alles goed hebt ingesteld dan moet het goed werken.

Ik heb zelf ook wat problemen met het toestel. Vandeweek werd ik bijkans 's nachts uit m'n bed gepiept doordat er een e-mail ariveerde, terwijl ik had ingesteld dat hij daar pas vanaf half 9 mee mag beginnen. De agenda synchroniseren werkte opeens niet meer, opnieuw aanmaken van het MfE account loste het probleem op. En vanmiddag liep m'n adresboek steeds vast bij een zoekopdracht. Een reboot loste dit op, maar ik verlang heel langzaamaan wel een beetje terug naar de E71, die was tenminste stabiel. Ik geef het nog 1 firmware update, als het dan niet goed is dan landt ie op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
PhilipsFan schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:20:
[...]

Ik denk dat je inderdaad zoals mijn bovenbuurman zegt eens een totale reset moet proberen, want jouw gedrag is heel merkwaardig. Als je alles goed hebt ingesteld dan moet het goed werken.

Ik heb zelf ook wat problemen met het toestel. Vandeweek werd ik bijkans 's nachts uit m'n bed gepiept doordat er een e-mail ariveerde, terwijl ik had ingesteld dat hij daar pas vanaf half 9 mee mag beginnen. De agenda synchroniseren werkte opeens niet meer, opnieuw aanmaken van het MfE account loste het probleem op. En vanmiddag liep m'n adresboek steeds vast bij een zoekopdracht. Een reboot loste dit op, maar ik verlang heel langzaamaan wel een beetje terug naar de E71, die was tenminste stabiel. Ik geef het nog 1 firmware update, als het dan niet goed is dan landt ie op Marktplaats.
Moet die firmware update wel komen :|
Heb Nokia gemaild, maar die antwoordden dat er nog niets over bekend is bij hun (maar ja, service/contact centrum...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.jobse
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-11-2023
[...]

..... Toch doet Gmail helemaal niets (dit probleem heb ik een maand geleden al een keer gedropt hier, nogsteeds geen oplossing voor gevonden), .....
Ik heb ook het probleem gehad dat Gmail niet meer werkte. Alles opnieuw ingesteld, maar niets hielp (zelfs een harde reset niet). Na lang zoeken vond ik via google iemand die sprak over problemen met mailboxen als gevolg van een mailbericht. Via de pc heb ik de mailtjes verwijderd vanaf de datum dat het probleem begon. En sindsdien werkt gmail weer als een trein.

Sommige mailtjes kunnen het binnenhalen van mail kennelijk dusdanig verstoren. Wat voor mailtjes dit zijn, geen idee. Is misschien de moeite van het uitzoeken waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Laatst online: 14-09 16:18

CeesKees

I rest my Kees

@joster.

Ergens in dit draadje (ik denk max 4pagina's terug) staat beschreven dat je een programmatje moet downloaden waarmee je accespoints kunt instellen. Dit zorgt er dan voor dat je een Wlan kunt gebruiken als ware het een GPRS. Gmail mag en kan officieel niet synchen met Wlan, maar op die manier dus wel.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 12:14
Is het mogelijk om je E72 als (internet) modem te gebruiken voor je laptop (met kabel/bluetooth) ?

Zoja, hoe kan dat? stock? of een prog erop zetten?

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

ninoxps schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:33:
Is het mogelijk om je E72 als (internet) modem te gebruiken voor je laptop (met kabel/bluetooth) ?

Probeer Joikuspot, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 13:51
Volgens mij kan het ook gewoon met Nokia PC Suite / Ovi Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 18:20
Hmm, heb ik die skype app gedownload uit de ovi store, want ik dacht misschien heb ik dan minder last van de vertraging die ik via Nimbuzz wel eens heb als ik naar de vs bel via skype. Nu skype een eigen app heeft voor Symbian s60 zal dit wel beter zijn dacht ik.

Maar nee dus, die Skype app doet het gewoon helemaal niet meer. Als ik 'm opstart dan blijft heel lang het opstartschermpje met skype in beeld staan waarna hij gewoon weer terug in mijn applicatiemenu gaat. beetje jammer...

Nu zie ik ook fring staan voor voip call via skype...

Wie heeft er ervaring met zowel Nimbuzz als fring en welke is nou beter,sneller, heeft minder last van vertraging via Wlan...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Fring even geprobeerd voordat de Skype zelf met de app kwam. Ook een dikke vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
ninoxps schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:33:

Toen ik PC Suite installeerde, en mijn telefoon aan de usb kabel en vervolgens ook via Bluetooth aan mijn laptop hing, werd er vanalles geïnstalleerd, inclusief een Bluetooth E72 modem. Vervolgens kon ik daarmee gewoon een UMTS verbinding 'diallen' op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetle
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:17:
iemand die het weet?
Dit klopt. bij mij gaat 'ie alleen op slot als het home scherm wordt getoond. Ik heb uiteindelijk Mr. Lock gedownload (freeware) om hem in alle schermen te laten activeren. Hiermee kun je zelfs nog programma's of profielen uitschakelen van auto-lock! (had gewoon zo in het toestel moeten zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetle
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024
Wat mij irriteert is wanneer je een afspraak uit de agenda wilt verplaatsen dat je voor het invoeren van de nieuwe datum geen datumpicker oid. te zien krijgt. Je moet dus maar net weten welke datum het over bijv. 10 dagen is of eerst weer terug naar het maandoverzicht. Erg onhandig... Doe ik iets fout of is er een handigere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net even aan het spelen met mijn E72 en het synchen met 'Google Calendar'. Ik kwam er alleen achter dat na het instellen van MfE dat hij alles vanuit Google Calendar naar mijn E72, maar niet andersom, waardoor ik zo goed als alle afspraken kwijt ben. Gelukkig had ik er nog niet zoveel instaan, maar misschien wel handig om te weten voor de mensen die dit nog willen instellen (maak dus even een back-upje iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Dat heeft te maken met de instellingen van MfE. Je kan daarin kiezen of je bij de eerste synchronisatie de items op de telefoon wil verwijderen ofwel behouden. Jij hebt voor verwijderen gekozen. Je hebt dus bij de instellingen niet alles op de juiste manier ingesteld. Eigen schuld. . .

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuSuS
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik heb een vraag mbt hotmail en de E72. Ik heb namelijk mijn hotmailaccount verdeeld in allemaal mappen waar automatisch berichten in worden geplaatst, nou kan ik deze mappen niet terugvinden op mijn E72, hij toont alleen m'n 'algemene' Inbox automatisch en wanneer ik naar "Map weergeven" ga, kan ik alleen kiezen uit Concept, Postvak UIT en Verzonden, iemand enig idee hoe ik ook bij mijn andere mappen kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is nu al 3,5 uur aan het opladen :S
wordt steeds erger dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder in dit topic is al gesproken over de GPS die niet werkte.. ik heb dit allemaal doorgelezen maar kom er niet uit. Bij instellingen -> algemeen -> positiebepaling -> methoden pos.bepaling heb ik vinkjes aan staan bij alles behalve Bluetooth GPS. Van de website van Nokia heb ik Ovi maps gedownload en geinstalleerd. Vervolgens ga ik naar Toepassingen -> GPS -> Kaarten en selecteer ik een route.. vervolgens blijft hij hangen op "Wacht op GPS".

Moet er voor de eerste keer gebruik nog wat ingesteld worden ofzo?

_/-\o_

* edit * Het is inmiddels toch gelukt, gewoon geduld hebben dus O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke lader is het beste?
Ik heb er een AC-3 lader en het opladen duurt zeker 2/3 uur normaal.

Hoelang laadt die op met de snelste lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heineken schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:49:
[...]

Probeer Joikuspot, werkt perfect.
Je kunt ook gewoon Nokia PC Internet Access (gratis) gebruiken. Werkt ook als een zonnetje, weet ik sinds 1,5 uur. Ik ben nu op m'n laptop via de E72 online vanwege geen internet als gevolg van een verhuizing. Ik dacht, ach, ik kan het even proberen. Nou prima dus! Een keurige 461 Kbps verbinding en dat werkt eigenlijk vlotter dan ik verwachte. I'm impressed! :)

Werkt overigens alleen via een USB verbinding. Wanneer je de E72 aansluit vraagt PC Suite wat voor verbinding je wilt en dan kies je PC Internet Access/Connection. Bij mij werd toen automatisch het benodigde Nokia programma geïnstalleerd en voila, online. Nu langt de E72 als een dongle aan mijn laptop. Zelfs een beveiligde VPN verbinding naar mijn werkgever werkt vlekkeloos. Tsss.... Ik raak steeds meer onder de indruk van mijn E72. Een soort Victorinox zwitsers legermes / jack of all trades... :)

Ik heb wel een vraagje. De foto's op websites laden in een wat lagere kwaliteit dan normaal (via WLAN). Dit is vast ergens een instellinkje/vinkje maar ik kan niet vinden waar. Weet iemand dat misschien??

Richard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Laatst online: 22-06 15:31
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:39:
Ik was net even aan het spelen met mijn E72 en het synchen met 'Google Calendar'. Ik kwam er alleen achter dat na het instellen van MfE dat hij alles vanuit Google Calendar naar mijn E72, maar niet andersom, waardoor ik zo goed als alle afspraken kwijt ben. Gelukkig had ik er nog niet zoveel instaan, maar misschien wel handig om te weten voor de mensen die dit nog willen instellen (maak dus even een back-upje iig).
Wat voor instellingen gebruik je? Ik heb het even getest, maar bij mij gaat het zowel van google naar mijn E72 als van mijn E72 naar google. Je lijkt alleen wel te moeten wachten op de sync interval die je hebt ingesteld om van je telefoon naar google te syncen. Als je hem forceert te syncen lijkt het inderdaad niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 08:30:
[...]
Ik heb wel een vraagje. De foto's op websites laden in een wat lagere kwaliteit dan normaal (via WLAN). Dit is vast ergens een instellinkje/vinkje maar ik kan niet vinden waar. Weet iemand dat misschien??

Richard.
Het voordeel van Joikuspot is dat het via WiFi werkt op elke laptop. Via USB of Wifi werkt het idd ook prima.

De slechtere compressie van foto's heeft te maken met de proxy van je provider. Van Vodafone weet ik dat ze plaatjes automagisch wat kleiner maken om ze pagina's sneller te laten laden. Met een harde refresh (Control+F5) zou de ze op hoge kwaliteit moeten kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:46:
Eerder in dit topic is al gesproken over de GPS die niet werkte.. ik heb dit allemaal doorgelezen maar kom er niet uit. Bij instellingen -> algemeen -> positiebepaling -> methoden pos.bepaling heb ik vinkjes aan staan bij alles behalve Bluetooth GPS. Van de website van Nokia heb ik Ovi maps gedownload en geinstalleerd. Vervolgens ga ik naar Toepassingen -> GPS -> Kaarten en selecteer ik een route.. vervolgens blijft hij hangen op "Wacht op GPS".

Moet er voor de eerste keer gebruik nog wat ingesteld worden ofzo?

_/-\o_

* edit * Het is inmiddels toch gelukt, gewoon geduld hebben dus O-)
Ik heb hetzelfde probleem. De GPS wordt niet geladen. Ook lang wachten help bij niets. Heeft iemand hier de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liebaart schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:04:
Dat heeft te maken met de instellingen van MfE. Je kan daarin kiezen of je bij de eerste synchronisatie de items op de telefoon wil verwijderen ofwel behouden. Jij hebt voor verwijderen gekozen. Je hebt dus bij de instellingen niet alles op de juiste manier ingesteld. Eigen schuld. . .
Dit was de eerste keer dat ik met MfE werkte. Tijdens de setup ben ik nooit de optie tegengekomen om items te behouden of te verwijderen. Vandaar dat ik er ook vanuit ging dat hij gewoon two-way zou synchen.
kibber schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:20:
[...]

Wat voor instellingen gebruik je? Ik heb het even getest, maar bij mij gaat het zowel van google naar mijn E72 als van mijn E72 naar google. Je lijkt alleen wel te moeten wachten op de sync interval die je hebt ingesteld om van je telefoon naar google te syncen. Als je hem forceert te syncen lijkt het inderdaad niet te werken.
Na het instellen heb ik hem handmatig/geforceerd laten syncen. Ik weet het nu tenminste voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik heb de instellingen van MfE nog eens nagekeken en deze staan imo gewoon goed. Echter lijkt hij toch hetgeen ik in Gmail calender aanpas niet meer mee te nemen. Afspraak gemaakt en deze wordt op de telfefoon niet weergegeven. Afspraak op mijn telefoon gemaakt en deze kwam wel op Gmail calender tevoorschijn. Vervolgens deze weer verwijderd in Gmail maar op mijn E72 bleef hij gewoon staan...
S.jobse schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:49:
[...]

Ik heb ook het probleem gehad dat Gmail niet meer werkte. Alles opnieuw ingesteld, maar niets hielp (zelfs een harde reset niet). Na lang zoeken vond ik via google iemand die sprak over problemen met mailboxen als gevolg van een mailbericht. Via de pc heb ik de mailtjes verwijderd vanaf de datum dat het probleem begon. En sindsdien werkt gmail weer als een trein.

Sommige mailtjes kunnen het binnenhalen van mail kennelijk dusdanig verstoren. Wat voor mailtjes dit zijn, geen idee. Is misschien de moeite van het uitzoeken waard!
Dat is heel mooi maar dan is het inderdaad de vraag om welk mailtje het gaat! Of welke, mochten het er meer zijn. Erg vaag als je het mij vraagt hehe, heb je dat bericht dat je vond nog ergens in je geschiedenis staan wellicht? Of gaf die persoon in kwestie ook niet meer uitleg dan jij nu gaf? Ik weet de datum sowieso niet exact meer en daarnaast heb ik geen zin om alle mails van pakweg de afgelopen 6 weken te wissen..

Het zou in Gmail toch geen kwaad moeten kunnen dat je bij bepaalde mails (inloggegevens, vriendin, werk, etc) deze mailtjes in Gmail verplaatst naar de desbetreffende map?

[ Voor 20% gewijzigd door Joster op 08-03-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Ik heb een paar vraagjes over de E72:

-Klopt het dat je het hoesje wat je bij je E72 krijgt maar op een manier om je mobiel kan doen als je een headset gebruikt via de 3,5mm jack-plug? of kan je dan helemaal je plug niet gebruiken?
-Is de standaard muziekspeler goed genoeg dat de muziek niet wordt onderbroken als je een sms'je krijgt dat je telefoon gaat trillen? dat is wel zo bij mijn 6500 slide zo.
-Gaat de muziek automatisch op pauze als je per ongelijk je headset er uithaalt?
-Waar is de bruine/bronzen versie te koop? ik zou die graag willen hebben de enige manier om hem te krijgen is via de Nokia site maar daar kan je hem niet in combinatie kopen met een abonnement.

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertvansloten schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:13:

-Klopt het dat je het hoesje wat je bij je E72 krijgt maar op een manier om je mobiel kan doen als je een headset gebruikt via de 3,5mm jack-plug? of kan je dan helemaal je plug niet gebruiken?
-Is de standaard muziekspeler goed genoeg dat de muziek niet wordt onderbroken als je een sms'je krijgt dat je telefoon gaat trillen? dat is wel zo bij mijn 6500 slide zo.
-Gaat de muziek automatisch op pauze als je per ongelijk je headset er uithaalt?
-Waar is de bruine/bronzen versie te koop? ik zou die graag willen hebben de enige manier om hem te krijgen is via de Nokia site maar daar kan je hem niet in combinatie kopen met een abonnement.

Dank
Kan alleen op het eerste aandachtsstreepje reageren: het antwoord is ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
robertvansloten schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:13:
[...]
Je hoort de toon voor een nieuw bericht gewoon door de muziek heen. Daarna speelt hij door. Over de muziekspeler: dat kan ermee door, echt super is het niet. Wel albumart, sorteren op titel/artiest/album etc maar bv geen gapless playback voor mix-albums. Geluidskwaliteit is wel dik in orde.
Nee! Dan tettert het gewoon verder uit de ingebouwde speaker. Dit is behoorlijk irritant. Ik wou dat je dit kon instellen. Daarbij is het echt een telefoon en geen muziekspeler. Als je bv muziek draait en hij gaat op de toetsblokkering (als je dat hebt ingesteld) dan werken ook de volumeknoppen niet meer. Dit zou bij mij juist de uitzondering op de toetsblokkering moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn2101 schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:19:

Nee inderdaad, je kunt dit trouwens heel simpel oplossen.
Je batterijklepje heeft links en rechts twee metalen clipjes zitten die in het toestel vallen als je deze erop klikt/legt zeg maar. Deze gewoon iets plat "buigen" (voorzichtig!!!) en problem solved :)
Het bovenstaande is al uit december uit dit topic maar is dit idd de oplossing voor een los zittend batterijklepje? De mijne zit inmiddels ook los (gek, dat was niet, tel is niet gevallen of wat dan ook). Bij gebruik van het toestel voel - en soms hoor - je het los zittende batterijklepje. Argghh!! Rete-irritant!!... :|

Ik zie de metalen lipjes wel maar ik begrijp niet wat Martijn bedoeld met 'iets plat buigen'. Naar binnen of naar buiten?

Hellup please... :)

PS. Aan de binnenkant van het batterijklepje zit een strookje rubber/foam geplakt. Dit is één strookje in het midden. Naar mijn idee is het dan vrij logisch dat het klepje heen-en-weer kantelt. Het klepje zit nl ook alleen in het midden vast. Twee strookjes iets uit elkaar zouden m.i. veel beter werken maar hoe kom je aan dat spul?... :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 06:49:
[...]

PS. Aan de binnenkant van het batterijklepje zit een strookje rubber/foam geplakt. Dit is één strookje in het midden. Naar mijn idee is het dan vrij logisch dat het klepje heen-en-weer kantelt. Het klepje zit nl ook alleen in het midden vast. Twee strookjes iets uit elkaar zouden m.i. veel beter werken maar hoe kom je aan dat spul?... :?
Ik heb daarom een stukje extra rubber onder het batterijklepje gedaan. Helemaal vast zit ie daarmee niet, maar hij "wiebelt" wel een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 10:54
SuSuS schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:20:
Ik heb een vraag mbt hotmail en de E72. Ik heb namelijk mijn hotmailaccount verdeeld in allemaal mappen waar automatisch berichten in worden geplaatst, nou kan ik deze mappen niet terugvinden op mijn E72, hij toont alleen m'n 'algemene' Inbox automatisch en wanneer ik naar "Map weergeven" ga, kan ik alleen kiezen uit Concept, Postvak UIT en Verzonden, iemand enig idee hoe ik ook bij mijn andere mappen kan komen?
Dat vraag ik me dus ook echt af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis toch eigenlijk gewoon belachelijk dat zoveel Nokia's van die gammel bevestigde batterijklepjes hebben??...

Deze E72, mijn vorige N79 had het en de 5500 Sport daarvoor ook. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
PhilipsFan schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:19:
[...]

Je hoort de toon voor een nieuw bericht gewoon door de muziek heen. Daarna speelt hij door. Over de muziekspeler: dat kan ermee door, echt super is het niet. Wel albumart, sorteren op titel/artiest/album etc maar bv geen gapless playback voor mix-albums. Geluidskwaliteit is wel dik in orde.

[...]

Nee! Dan tettert het gewoon verder uit de ingebouwde speaker. Dit is behoorlijk irritant. Ik wou dat je dit kon instellen. Daarbij is het echt een telefoon en geen muziekspeler. Als je bv muziek draait en hij gaat op de toetsblokkering (als je dat hebt ingesteld) dan werken ook de volumeknoppen niet meer. Dit zou bij mij juist de uitzondering op de toetsblokkering moeten zijn.
Bedankt voor het reageren!
Ik denk dat ik voor de laatste vraag beter naar het levertijden-topic moet gaan.
of weer iemand het toch even snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik ben laatste weken Twitter een beetje aan het ontdekken (laat he :P ) en ben wel erg gehecht geraakt aan Gravity. Mooi proggie hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:36:
Ik ben laatste weken Twitter een beetje aan het ontdekken (laat he :P ) en ben wel erg gehecht geraakt aan Gravity. Mooi proggie hoor!
Ja klopt, ik gebruik het ook. Werkt vlekkeloos. Ik heb alleen nog niet ontdekt hoe ik een nieuwe 'Tweet' kan posten zonder dat het een reply op een andere Tweet is. Zoals op de Twitter site bij "What are you doing?". Dat heb ik in Gravity nog niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:20:
[...]

Ja klopt, ik gebruik het ook. Werkt vlekkeloos. Ik heb alleen nog niet ontdekt hoe ik een nieuwe 'Tweet' kan posten zonder dat het een reply op een andere Tweet is. Zoals op de Twitter site bij "What are you doing?". Dat heb ik in Gravity nog niet kunnen vinden...
"Just start typing" ;)
Pagina: 1 ... 25 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.