Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhilipsFan schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:49:
[...]

Mijn trieste reactie? Ik had al zo'n voorgevoel, ik had beter niet kunnen antwoorden. Het antwoord op je vraag was al zo vaak voorbij gekomen dat je het ook makkelijk had kunnen opzoeken. Doe je eens aardig, krijg je dit.
Stel je een normale vraag krijg ik opeens naar me toe geworpen dat ik triest ben! (maar laten we daar over ophouden?)
Vind verder gewoon super handig programma tot nu toe, ben er thuis even mee aan het de gang nu. Morgen maar even op mijn werk er mee bezig, is het gebruik er van wel helemaal gratis? Twijfel ik altijd mee met zulke programma's had een keer een hyves programma op me telefoon geïnstalleerd heeft me vriendin de hele vakantie (gewoon in NL) leuk mee gespeeld was wel 35 euro kwijt eind van de maand. Dat is hier niet het geval mee? Gebruik nu de gratis versie maar om je verbinding te beveiligen voor alleen jouw telefoon is wel interessant natuurlijk.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Om even door te gaan op de vraag over het delen van de internetverbinding van je telefoon met je laptop: ik gebruik een mac en gebruik meestal bluetooth om de internetverbinding van mijn telefoon op mijn laptop te gebruiken. Als de verbinding wegvalt dan moet ik opnieuw verbinden en de verbinding bevestigen op mijn telefoon. Dat is onhandig omdat mijn telefoon vaak in mijn jas of broekzat zit.
Is het mogelijk om een soort trusted relationship op te zetten tussen mijn telefoon en laptop zodat ik niet telkens hoef te bevestigen? Ik ben het nog nooit tegen gekomen op een OS, en het zal ook vast wel niet kunnen maar ik gooi het toch maar in de groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Krijg net een smsje van Nokia dat er een nieuwe firmware beschikbaar is, maar 22.007 is nogsteeds de nieuwste en die is al geïnstalleerd. Lekker suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Heineken schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:21:
Krijg net een smsje van Nokia dat er een nieuwe firmware beschikbaar is, maar 22.007 is nogsteeds de nieuwste en die is al geïnstalleerd. Lekker suf.
Ja, die kreeg ik net ook. Geen afzender, geen link om je af te melden en ik heb hier niet om gevraagd. Dit is dus gewoon SPAM. Weet iemand hier hoe je je daarvoor kunt afmelden bij Nokia?

Of zullen we allemaal een klacht indienen bij de OPTA? Want dit kan echt niet. Ik heb ook geen idee hoe Nokia aan mijn 06-nummer komt, dit heeft bijna niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

Kroontje

...

Ze hebben het ook niet over firmware, maar over software. En Nokia tips kan je uitschakelen, weet zo niet 1,2,3 waar, maar het kan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Mex

PhilipsFan schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:30:
[...]

Ja, die kreeg ik net ook. Geen afzender, geen link om je af te melden en ik heb hier niet om gevraagd. Dit is dus gewoon SPAM. Weet iemand hier hoe je je daarvoor kunt afmelden bij Nokia?

Of zullen we allemaal een klacht indienen bij de OPTA? Want dit kan echt niet. Ik heb ook geen idee hoe Nokia aan mijn 06-nummer komt, dit heeft bijna niemand.
Bij het aanmelden voor de Ovi store heb je waarschijnlijk je nummer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 18:18

KabalA!

[ No-Life ]

PhilipsFan schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:30:
[...]

Ik quote uit mijn inbox:
"Als je niet langer tips op je mobiele telefoon wilt ontvangen, selecteer je het pictogram My Nokia op je toestel en kies je 'Abonn. opz.'

:)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
KabalA! schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:33:
[...]

Ik quote uit mijn inbox:
"Als je niet langer tips op je mobiele telefoon wilt ontvangen, selecteer je het pictogram My Nokia op je toestel en kies je 'Abonn. opz.'

En dan stuurt je telefoon een sms-je naar Nokia :Y

Vreemd dat ze al die nummers hebben ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Mex schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:02:
[...]

Bij het aanmelden voor de Ovi store heb je waarschijnlijk je nummer gebruikt.
Nee, ik heb me niet eens geregistreerd bij de Ovi store, dat is me allemaal veel te ingewikkeld. Software pluk ik wel zelf ergens van internet, vaak nog gratis ook ;)

Ik heb me inderdaad afgemeld via 'My Nokia' en kreeg meteen een sms-je dat ik ben afgemeld. Ik ben benieuwd of ik dat sms-je naar Nokia ook moet betalen en of het nu ook echt uit blijft. Bedrijven staan er nu eenmaal niet om bekend dat ze vertrouwelijk en integer met je gegevens om gaan. Straks beslist een of andere kortzichtige kutmanager dat 'deze tip zo belangrijk is dat hij naar ALLE bezitters moet'. Ik had liever dat ze helemaal mijn nummer niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

Kroontje

...

Werkt dat niet gewoon via je IMEI?

Politie stuurt toch ook sms-bommen naar gestolen telefoons waarvan de IMEI is aangegeven bij de politie? Althans, in het verleden in ieder geval..

[ Voor 68% gewijzigd door Kroontje op 02-02-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:28:
[...]

Stel je een normale vraag krijg ik opeens naar me toe geworpen dat ik triest ben! (maar laten we daar over ophouden?)
Ja, we houden erover op :)
Vind verder gewoon super handig programma tot nu toe, ben er thuis even mee aan het de gang nu. Morgen maar even op mijn werk er mee bezig, is het gebruik er van wel helemaal gratis? Twijfel ik altijd mee met zulke programma's had een keer een hyves programma op me telefoon geïnstalleerd heeft me vriendin de hele vakantie (gewoon in NL) leuk mee gespeeld was wel 35 euro kwijt eind van de maand. Dat is hier niet het geval mee? Gebruik nu de gratis versie maar om je verbinding te beveiligen voor alleen jouw telefoon is wel interessant natuurlijk.
Bedankt!
Je krijgt geen rekening van Joikuspot, maar alle data die je met je laptops verstookt gaat natuurlijk wel door je umts pijp. Met een laptop gaat het vrij hard, dus als je over je datalimiet heengaat dan zul je van je provider wel op je donder krijgen.

Ik heb heel lang een gekraakte versie gebruikt op mijn E71, werkte altijd perfect. Op de E72 werkte deze versie niet meer, en 7 euro vond ik te weinig om op zoek te gaan naar een nieuwe kraak. Gewoon officieel gekocht, gebruik het bijna elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Laatst online: 13-09 21:42
KabalA! schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:33:
[...]

Ik quote uit mijn inbox:

En waar kan ik dat pictogram vinden? Ik krijg die stomme tips en smsjes ook regelmatig. Ook 's nachts om 3 uur, al 2x gebeurd. Fijn als je telefoon aan staat omdat je ook standby loopt. Heb Vodafone gebeld en gevraagd of ze dit nummer kunnen blokkeren maar dat kan niet omdat het een gratis nummer betreft. Het is gewoon Nokia mafia. Heb het idee dat als je een firmware upgrade doet je steeds opnieuw "automagisch" aangemeld wordt onderwater. Ik lees wel dat je ergens online een my nokia account kan aanmaken en het kan uitzetten. Maar ik wil geen my nokia account, net als ovi store, ik gebruik dat allemaal niet, ik wil gewoon kunnen bellen/smsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
PisPix schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:31:
[...]

En waar kan ik dat pictogram vinden?
Gebruik de zoekfunctie en zoek op 'My Nokia'. Ik heb mijn eigen menu's inmiddels zo aangepast dat ik niet meer weet waar het normaal staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Laatst online: 13-09 21:42
PhilipsFan schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:30:
[...]

Gebruik de zoekfunctie en zoek op 'My Nokia'. Ik heb mijn eigen menu's inmiddels zo aangepast dat ik niet meer weet waar het normaal staat :)
Lol, dat heb ik ook! Moest zelfs goed zoeken om de zoekfunctie te vinden... ;-) Maar het is gelukt, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,,

Ik heb twee vragen. Hoe kan je het verhelpen dat als ik een youtube filmpje wil bekijken het laden heel lang duurt en soms niet eens lukt. Tevens als ik bij hyves wil inloggen o.i.d. dan lukt dat niet maar springt hij weer naar lege inlog gegevens?
Ik heb het op twee browsers geprobeerd maar niks werkt.

Groet,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn E72 bevalt prima, ook de nieuwe software onlangs geinstalleerd. Alleen staat nu soms het `mail for exchange` tekstregeltje 2x onderelkaar, dus dubbel in mijn (start)scherm. Beetje irritant. Heeft iemand hier dit ook gehad? Wellicht een simpele instelling? Naar mijn weten heb ik niets gewijzigd in ieder geval.

Fred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Folkifoon schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:57:
Ik was heel tevreden over de mailapplicatie Seven. Laatste tijd komen mails laat door, zeker niet push. Een ander nadeel is dat je nog steeds niet een naam kan instellen die mensen zien als "sender". Ze zien het emailadres, en dat is niet heel erg prof.
Heeft iemand goed alternatief buiten de standaard app om? Het hoeft niet freeware te zijn, maar het moet wel volledig integreren in de inbox zoals die eruit ziet van de smsjes etc.
Heb nu Roadsync ingesteld met mijn Google Aps account (gmail voor je eigen domeinnaam), zowel mijn mail als agenda worden nu vrijwel meteen (5-10 sec.) gepusht!
Even een dag testen en dan vind ik het de 50 dollar nog waard ook!
http://www.dataviz.com/so...prise/roadsync/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Iemand hier geinteresseerd in een anderhalve maand oude e72? heeft geen krakende delen en geen krassen of deuken. Telefoon wordt met doos en toebehoren + bon geleverd.

Vraagprijs is: 310

Pm me maar bij interesse.

[ Voor 13% gewijzigd door Relief2009 op 03-02-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:15:
Hallo,,

Ik heb twee vragen. Hoe kan je het verhelpen dat als ik een youtube filmpje wil bekijken het laden heel lang duurt en soms niet eens lukt. Tevens als ik bij hyves wil inloggen o.i.d. dan lukt dat niet maar springt hij weer naar lege inlog gegevens?
Ik heb het op twee browsers geprobeerd maar niks werkt.

Groet,,
Van Hyves kun je ook een link downloaden / instellen als Bookmark, die er voor zorgt dat je meteen ingelogt bent. Zo'n link staat vaak onderaan een Hyves mailtje, ff kopieren en opslaan als bookmark. Werkt hier perfect...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Relief2009 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:01:
Iemand hier geinteresseerd in een anderhalve maand oude e72? heeft geen krakende delen en geen krassen of deuken. Telefoon wordt met doos en toebehoren + bon geleverd.

Vraagprijs is: 310

Pm me maar bij interesse.
Relief2009 schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:19:
Ik heb wel last van het indeuken/kraken van het onderste stukje van de behuizing (paneeltje onder toetsenbord). Is het mogelijk dit te laten repareren?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Relief2009 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:00:
Daarom vertelde ik een aantal weken geleden. Koop gewoon geen branded telefoons. Krijg je het gezeik met firmware updates niet meer.

Ik kom net van Ricom Repairs in Schiedam. Ze hebben het krakende stukje onder het toetsenbord vervangen door een nieuw onderdeel en het kraakt niet meer. En ze hebben ook de ruimte tussen toetsenbord en scherm gedicht. Dat scheelt dus weer stof. Het duurde allemaal niet langer dan 10 minuutjes. Top Service!
Vergeet je bon niet!

Maar goed ik ga me e72 wel verkopen. Het is een top toestel, werkt lekker snel en de gratis navigatie is top! Maar het gebrek aan fatsoenlijke applicaties breekt dit toestel echt op. Het wordt voorlopig toch een iphone 3g totdat htc met een snapdragon htc android komt of de iphone 4g wordt gelanceerd.
@ MistaDevine: als je iemand wilt verbeteren of betrappen, lees dan ook al zijn reacties! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Bij V&A had ik 'm al gezien en hij adverteert daar met gloednieuw. Naar mijn mening is dat niet het geval als iets gerepareerd is.

Als je iets wilt verkopen zou ik het in ieder geval prettig vinden om eerlijk te zijn en het bij je advertentie te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om te navigeren en te bellen?
Als ik nu gebeld wordt, terwijl ovi-maps draait, dan springt hij op het telefoonscherm (dus navi beeld kwijt) echter de navi-dame praat gewoon door je gesprek heen. Dit laatste geeft dan storing op de lijn.
Is dit aan te passen (bijvoorbeeld: wel beeld, geen navi-geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vandaag eindelijk de E-72 gehaald! Een erg mooi apparaat, alleen heb ik natuurlijk weer de pech dat deze een gebrek heeft en kan ik zaterdag weer langs de winkel ;( . de rechter nav button maakt soms een metaal achtig klikkend geluid (waar hij normaal juist alleen een dof geluid hoort te maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom daalt de waarde van de E72 zo snel????

2 weken geleden gekocht voor 358 euro en nu is die nog maar 307 euro :S
http://www.typhone.nl/gsm...ce=kies&utm_campaign=kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m n E72 ontvangen! Leuk telefoontje, moet nog alles een beetje uitzoeken. Het is de eerste keer dat ik met Symbian werk.

Maar nou wilde ik even het internet gaan checken via het thuisnetwerk. dus ik voer de WEP code juist in, en dan geeft ie telkens de melding dat ie niet kan verbinden wegens een ongeldige code... Ik heb natuurlijk op internet gekeken of meerdere mensen hetzelfde probleem hebben, wat ook het geval is. en ik zag dat je het met een statisch ip adres kon fixen ofzo?

zijn er hier mensen bekend mee?

Oja, en is het ook mogelijk om te pingen met symbian?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
MistaDevine schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:55:
Bij V&A had ik 'm al gezien en hij adverteert daar met gloednieuw. Naar mijn mening is dat niet het geval als iets gerepareerd is.

Als je iets wilt verkopen zou ik het in ieder geval prettig vinden om eerlijk te zijn en het bij je advertentie te melden.
Jouw reactie ging puur om het feit dat er geen gekraak in zit. En Ik adverteer daar niet met gloednieuw. Ik geef duidelijk van tevoren aan dat hij anderhalve maand oud is. Dat hij gerepareerd is zegt niets over de staat. Er staat NIEUWSTAAT omdat er geen kras of gekraak in zit.

Als je er niet tegen kunt dat je fout zit en moeite hebt met normaal lezen, zeg dan gewoon niets.

[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 03-02-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:27:
Oja, en is het ook mogelijk om te pingen met symbian?
Als je op zoek bent naar een tooltje daarvoor, die zijn er. Ik weet niet welke werken met de E72, die krijg ik morgen pas. Ik geloof dat ik deze eens heb gebruikt op mijn N80: http://my-symbian.com/s60...ons.php?fldAuto=533&faq=4
Relief2009 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:31:
Jouw reactie ging puur om het feit dat er geen gekraak in zit. En Ik adverteer daar niet met gloednieuw. Ik geef duidelijk van tevoren aan dat hij anderhalve maand oud is. Dat hij gerepareerd is zegt niets over de staat. Er staat NIEUWSTAAT omdat er geen kras of gekraak in zit.

Als je er niet tegen kunt dat je fout zit en moeite hebt met normaal lezen, zeg dan gewoon niets.
Gloednieuw staat letterlijk in je zelf getypte omschrijving bij V&A. Over lezen gesproken. Anyway, hier ga ik het bij laten. Ik wil dit topic niet verder vervuilen. Wel jammer dat je deze mooie telefoon kwijt wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
kibber schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:24:
Is het mogelijk om een soort trusted relationship op te zetten tussen mijn telefoon en laptop zodat ik niet telkens hoef te bevestigen? Ik ben het nog nooit tegen gekomen op een OS, en het zal ook vast wel niet kunnen maar ik gooi het toch maar in de groep :)
Dat kan! Ga naar je Bluetooth menu en dan het tweede tabblad. Daar vind je een lijst met gepairde apparaten. Kies het apparaat (je Mac in dit geval), kies opties, 'Set as authorised' (zelf ff nederlandse vertaling opzoeken) en vanaf dan vraagt de telefoon niet meer om bevestiging van de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Dan heb ik dat over het hoofd gezien, maar zoals ik al zei. Het feit dat een telefoon gerepareerd is maakt hem niet opeens gebruikt of oud.

Telefoon is nog steeds gloednieuw en ik ben van mening dat ik er niemand mee heb misleid. Er staat boven duidelijk dat ik hem al sinds 14 december heb en mensen kunnen in het forum de geschiedenis lezen.

Het ging jou puur om het stukje over dat gekraak en dat gloednieuw doet er helemaal niet toe. En het is idd beter om het hierbij te laten. Beetje anderen lopen beschuldigen, slaat nergens op. :)

En ja ik doe hem weg, omdat Nokia blijkbaar het principe van een goede app store nog steeds niet snapt. En het feit dat ontwikkelaars bergen met geld vragen voor een simpele app is voor mij een reden om over te stappen op een OS dat wel een goede app store heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Relief2009 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:42:
Dan heb ik dat over het hoofd gezien, maar zoals ik al zei. Het feit dat een telefoon gerepareerd is maakt hem niet opeens gebruikt of oud.

Telefoon is nog steeds gloednieuw en ik ben van mening dat ik er niemand mee heb misleid. Er staat boven duidelijk dat ik hem al sinds 14 december heb en mensen kunnen in het forum de geschiedenis lezen.

Het ging jou puur om het stukje over dat gekraak en dat gloednieuw doet er helemaal niet toe.
Als je op straat aan voorbijgangers vraagt hoe ze naar aanleiding van die tekst over het toestel denken, wat denk je zelf welke antwoorden je krijgt?

Een gerepareerd toestel maakt het wel degelijk oud of gebruikt, in de ogen van een koper. Als het toch niks uitmaakt, kun je ook zeggen 'gerepareerd toestel'. Het betekent toch hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week krijg ik mijn nokia E72, joepie. Alleen heb ik een vraagje. Ik begrijp dat Ovi maps gratis te downloaden is. MAAR, op de site van OVI staat ook dat je een premium kunt kopen voor navigeren in de auto. Heb je deze premium echt nodig om fatsoenlijk van A naar B te rijden of kun je ook fatsoenlijk met de gratis versie navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installatie Ovi maps blijkt niet te lukken. Krijg steeds volgende melding : onbekende fout 5. Via bestandsbeheer (PC Suite) zie ik het bestand wel op mijn E72 staan net als de Nokia maps (kleiner bestand). Hoe kan ik dit oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:51:
Installatie Ovi maps blijkt niet te lukken. Krijg steeds volgende melding : onbekende fout 5. Via bestandsbeheer (PC Suite) zie ik het bestand wel op mijn E72 staan net als de Nokia maps (kleiner bestand). Hoe kan ik dit oplossen.
Waarschijnlijk overbodig maar toch: Start je telefoon is opnieuw op en probeer het nogeens (als je dit nog niet gedaan hebt :P) Ik had zelf gisteren ook 'problemen' om een mailbox toe te voegen. Hij deed niks en wilde ook niet verwijderen. Opnieuw opgestart en de niet werkende was weg en nieuwe instellen was met 1 min geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:55:
Volgende week krijg ik mijn nokia E72, joepie. Alleen heb ik een vraagje. Ik begrijp dat Ovi maps gratis te downloaden is. MAAR, op de site van OVI staat ook dat je een premium kunt kopen voor navigeren in de auto. Heb je deze premium echt nodig om fatsoenlijk van A naar B te rijden of kun je ook fatsoenlijk met de gratis versie navigeren.
Dat wat op de site staat is ondertussen achterhaald (niet bijgewerkt en staat nog steeds online), dat was de situatie voordat Nokia OVI Maps gratis maakte. Tegenwoordig kun je niets meer kopen (geloof ik) qua premium dingetjes voor OVI Maps, its all in, all free!

OVI maps 3.03 installeren, kan gewoon meteen over de huidige installatie heen, eventueel daarna nieuwe kaarten erop zetten met OVI Suite, neem je tijd, gaat niet erg snel, het verwijderen van de oude kaarten iig, en karren met die hap :)

[ Voor 18% gewijzigd door DerOllie op 04-02-2010 11:24 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:23:
[...]

Dat wat op de site staat is ondertussen achterhaald (niet bijgewerkt en staat nog steeds online), dat was de situatie voordat Nokia OVI Maps gratis maakte. Tegenwoordig kun je niets meer kopen (geloof ik) qua premium dingetjes voor OVI Maps, its all in, all free!

OVI maps 3.03 installeren, kan gewoon meteen over de huidige installatie heen, eventueel daarna nieuwe kaarten erop zetten met OVI Suite, neem je tijd, gaat niet erg snel, het verwijderen van de oude kaarten iig, en karren met die hap :)
goede actie van Nokia, ben blij dat ik geen aandelen TomTom heb, deze zijn flink gekelderd sinds het gratis aanbieden van Ovi maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:54:
[...]

Lukt niet om NokiaSoftwareupdater te installeren met Windows 7:S
Hebben meer mensen hier last van?
Windows 7 x64, eigenschappen -> compatibiliteit -> Windows XP SP3 kiezen. Kwam er net achter. :)

Even iets anders, welke browser heeft bij jullie de voorkeur, ik vind die standaard echt niet optimaal, en Opera Mini is het ook nét niet.

[ Voor 42% gewijzigd door Vraaag op 04-02-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo forummers,

Ook ik ben in het bezit van een mooie E72. Aangeschaft via GSMWEB in combinatie met Route 66 Moble 8 navigatiesoftware.
Ging ervan uit dat dit een goede deal was totdat het moment kwam dat ik Rout 66 had geïnstalleerd en dit niet naar behoren werkt.
Het installeren gaat uitstekend, het navigeren opstarten gaat ook prima maar dan begint de ellende want na verloop van tijd valt het beeld stil en soms gewoon op zwart en moet ik de navi opdracht afbreken om e.e.a. weer opnieuw op te starten.
Heb hierover Route 66 benadert en daar te horen gekregen (is ook op hun site te zien) dat de E72 niet geschikt is voor dit navigatiepakket. nokia verklaart eigenlijk hetzelfde.
Na mijn klacht bij GSMWEB te hebben gedeponeert kreeg ik te horen dat ik alles maar retour moest sturen zodat zij dit konden gaan testen.
Zij gingen dus compleet voorbij aan het feit dat de E72 niet in combinatie met Route66 aangeboden had mogen/kunnen worden.
De discussie met GSMWEB is op niks uitgelopen,zitten alleen maar verkopers daar maar ik zit nog wel met de Route66 in mijn maag. Zou dit best willen gebruikenen hoop dus dat er ooit nog een software update van Nokia komt die dit mogelijk gaat maken.
Of er moet al iemand van jullie zijn diedit herkent en hier een oplossing in kan bieden.

Ik hoor graag van jullie.

groeten,

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Gewoon geld terugeisen natuurlijk ! Werkt gewoon niet.
Bovendien ... je krijgt bij E72 gratis navigatie erbij .. zie niet in waarom je los een ander pakket zou kopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Mijn **** E72 crasht gewoon bij het ontvangen van sommige SMS'jes. (zojuist bij politiebericht .. en eerder al bij een ander nr wat niet in mijn telefoonboek staat). Hij 'freezed' dan ... en kan hem alleen nog maar uit en aan zetten.

Iemand meer dit al es gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik ontvang morgen de Nokia E72. Nu wil ik graag weten of het eenvoudig is alles om te zetten/installeren. Momenteel heb ik een Iphone, maar werk met Windows.
Gaat me vooral om de contacten vanuit Outlook overzetten en het installeren van mijn mail.
En als we dan toch bezig zijn, het installeren van Facebook en muziek.
Kan iemand mij dat vertellen?

Thanx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Net binnen en it works like a charm. Alles werkt vele malen prettiger dan ik had verwacht. Wel erg veel opties en menu's en heb het idee dat ik hetzelfde op meerdere plaatsen tegenkomen.
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:09:
Vraagje, ik ontvang morgen de Nokia E72. Nu wil ik graag weten of het eenvoudig is alles om te zetten/installeren. Momenteel heb ik een Iphone, maar werk met Windows.
Gaat me vooral om de contacten vanuit Outlook overzetten en het installeren van mijn mail.
En als we dan toch bezig zijn, het installeren van Facebook en muziek.
Kan iemand mij dat vertellen?

Thanx!!!
Ik heb net de contact vanuit Outlook met PC Suite overgezet naar de E72. Ging prima. Mijn Gmail is ook geïnstalleerd middels de wizard op de E72 zelf. Heb alleen niet het idee dat de mailtjes gepusht worden. Kan ook aan het hotmailaccount liggen waarmee ik de mail verzend, moet ik nog even proberen.

Ovi ziet er netjes uit allemaal. Website voelt alleen erg log/traag aan. Hopelijk is dat een momentopname.

De telefoon zelf is net mijn N80, maar dan een heel stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
Hmmm, iemand die m.uitzeninggemist.nl al werkend heeft gekregen? Probeer via Wlan wat te kijken, maar dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

mrpink83 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:34:
Hmmm, iemand die m.uitzeninggemist.nl al werkend heeft gekregen? Probeer via Wlan wat te kijken, maar dat werkt niet.
Via de link die op de Tmobile Web 'n walk site staat (wat gewoon m.uitzendinggemist.nl is) werkt het hier goed. Ik moet wel zeggen dat de app die je ook kan downloaden en installeren het niet bij mij deed. Maar dat is niet erg aangezien de website net zo goed werkt.
Misschien ff bij de instellingen van RealPlayer instellen welk toegangspunt hij mag gebruiken, wellicht dat ie geen verbinding kan maken...

[ Voor 16% gewijzigd door DerOllie op 04-02-2010 19:57 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie avond,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb net mijn E72 tmobile editie geupdate.
Eerst productcode gewijzigd via NSS en vervolgens update gerunt.
Update was succesvol volgens software, maar nu gaat hij nietmeer aan. Krijg enkel een zwart, minimaal oplichtend scherm en verder niks.

Weet iemand wat ik nu nog kan doen, tel wordt ook nietmeer door software herkend.

PLS HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:38:
Is er een manier om te navigeren en te bellen?
Als ik nu gebeld wordt, terwijl ovi-maps draait, dan springt hij op het telefoonscherm (dus navi beeld kwijt) echter de navi-dame praat gewoon door je gesprek heen. Dit laatste geeft dan storing op de lijn.
Is dit aan te passen (bijvoorbeeld: wel beeld, geen navi-geluid)
Ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem opgelost na 3 harde resets.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Beste mensen,

Ik heb inmiddels overal gezocht, in het boekje/internet/GOT, naar het instellen van de push-mail op de Nokia E72. Ik heb een standaard POP account geconfigureerd wat prima werkt als je zelf je mail ophaalt. Nu zou ik ook graag push-mail willen instellen, alleen kan ik het nergens vinden, alleen maar elke 5/10/15 min controleren. Opzich geen enkel probleem, maar wat vervelend is, je moet telkens de juiste verbinding selecteren, ik heb al het een en andere veranderd aan de instellingen, maar ik snap er nog steeds niet veel van.

Wie kan mij helpen met dit/deze probleem/problemen en hoe los ik het op?

Het gaat dus vooral om het juist instellen van de mail en internet verbinding zodat ik niet telkens een verbinding zelf moet aanvinken.

Ik hoop van jullie te horen!

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Zo .. kon het niet uitstaan dat mijn Vodafone branded toestel nog niet op versie 22.007 te flashen was.

Met Nemesis productcode veranderd naar '0573569: EURO QW1 BLACK' ... en toen update gedraaid. Schrok me de pleuris want telefoon was 'bricked' .. echter .. gelukkig .. via 'shift, space, backspace, power-button'-key combinatie zaakje alsnog kunnen resetten.

LET OP : aanvankelijk heb ik productcode "0591739: BENELUX QW BLACK" geprobeerd, maar deze geeft je een AZERTY firmware !! ... Ik had deze met Ovi Suite ge-flasht .. en kon na 2de verandering productcode niet 22.007 opnieuw flashen. GELUKKIG met NSU wel. So .. be warned.

Ik ben blij nu ;) Kan nu weer genieten van nieuwe firmware zo gauw deze uitkomt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
PhilipsFan schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:46:
Niks van dit alles op de E72. Het lijkt wel alsof hij de mailclient helemaal niet opstart bij het booten. Na handmatig starten piept ie inderdaad bij een nieuwe e-mail, maar als ik die mail dan lees op de pc dan blijft het 'nieuwe e-mail' icoontje tot in de eeuwigheid staan. Dit is een behoorlijke bug, want hierdoor kon ik altijd snel zien of ik nieuwe mail had. Nu lijkt het alsof ik altijd nieuwe mail heb. Zelfs als ik weer naar de mail applicatie ga (en daar inderdaad _geen_ nieuwe mail zie, dat synchroniseert ie dan wel) blijft het icoontje staan. Waardeloos.
Dit heb ik exact hetzelfde. Gehad! Ook al las ik mijn Gmail op mijn E72, na een nieuwe sync stond de e-mail weer als ongelezen op mijn telefoon. Heel irritant! Echter was dit plotseling verdwenen, zonder dat ik iets speciaals heb gedaan. Heel erg vaag maar voor mij op dat moment super.

Helaas. Een week of wat terug (heb het nogal druk gehad, vandaar dat ik me er niet zo druk om kon maken) wil mijn Gmail ineens niet meer synchroniseren. Gmail op mijn E72 haalt gewoon helemaal niets meer binnen. Heb al gekeken (wat kan je er eigenlijk op zien behalve dat je een account hebt :? ) op mijn Nokia messaging account en Gmail opnieuw toegevoegd maar dit mocht niet baten. Erg vaag is dat wanneer ik een nieuwe Gmail account aanmaak (na de oude verwijderd te hebben) ik mijn wachtwoord voor Gmail én voor Nokia messaging moet geven (terwijl dit hetzelfde moet zijn, je moet bij Nokia inloggen met je mailadres). Vervolgens geeft hij bij Nokia messaging een foutmelding, gaat hij gewoon terug of komt hij er niet door heen. Een paar keer is dit wel goed gegaan maar van synchronisatie was geen sprake.

Nokia messaging is sowieso erg vaag. Toen ik tijdens dit trial en error gebeuren wilde inloggen vanaf mijn pc gaf hij aan dat ik een verkeerd wachtwoord op had gegeven. Vervolgens vroeg ik hem mijn wachtwoord te sms'en waarbij Nokia messaging de melding gaf dat mijn e-mail adres niet bekend was. Daarna geprobeerd een nieuwe account aan te maken met hetzelfde e-mail adres maar toen kwam de foutmelding dat hier al een account mee bestond :? 8)7

Van het weekend nog eens verder kloten, ik hoop dat mijn Gmail snel weer werkt :)
PhilipsFan schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:46:
Een paar andere minpunten:
  • Sowieso werkt dat met die 'Destinations' niet goed. Je kunt hierbij access points groeperen, wat heel handig is, maar niet alle applicaties herkennen dit. De interne webbrowser wel, maar bijvoorbeeld IM+ ziet die destinations niet en laat alleen de normale access points zien. Op de E71 gebruikte ik hiervoor SmartConnect, dit kan ook op de E72 (en werkt ook) maar het is natuurlijk wel zot.
  • Show open apps menu entry bovenaan alle menu's is erg irritant. Ik heb me de gewoonte aangeleerd om Options->pijl omhoog->Exit te kiezen om een applicatie te verlaten, dat werkt nu niet meer terwijl die extra menu-optie vrij zinloos is, je kunt immers altijd naar de open apps door lang op de menu-knop te drukken.
  • Ik heb een MailForExchange account gedefinieerd om mijn Google Calendar te syncen. Dat werkt wel, maar nu krijg ik overal MfE-verschijnselen die met E-mail te maken hebben. Het vervelendst is de 'Search from remote' optie die telkens in de adreslijst verschijnt als je iets zoekt, scheelt toch weer een regel en ik kan het nooit gebruiken. Misschien is dat uit te zetten? O wacht, ik klik 'm net aan, misschien is het toch wel handig, hij zoekt dan namelijk in je Gmail-adresboek en je kunt dan iemand meteen een mail sturen.
Eens met je bovenste 2 punten (de andere die je op noemde zijn voor mij niet relevant). Verder weinig aan toe te voegen want een oplossing zie ik daar ook nog niet in. Je 3e punt ben ik echter nog niet tegengekomen (ik doe hetzelfde, contacts en calender synchroniseren via MfE). Ik heb die 'Search from remote' optie volgens mij nog nooit gezien.

[ Voor 2% gewijzigd door Joster op 05-02-2010 09:55 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:26

MrDry

Desperados!

Is er een optie om oude POP3 mails te verwijderen? Er staan er nu al honderden in mijn mailbox en daar wordt het natuurlijk niet vlotter van...

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeefie schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:29:
Beste mensen,

Ik heb inmiddels overal gezocht, in het boekje/internet/GOT, naar het instellen van de push-mail op de Nokia E72. Ik heb een standaard POP account geconfigureerd wat prima werkt als je zelf je mail ophaalt. Nu zou ik ook graag push-mail willen instellen, alleen kan ik het nergens vinden, alleen maar elke 5/10/15 min controleren. Opzich geen enkel probleem, maar wat vervelend is, je moet telkens de juiste verbinding selecteren, ik heb al het een en andere veranderd aan de instellingen, maar ik snap er nog steeds niet veel van.

Wie kan mij helpen met dit/deze probleem/problemen en hoe los ik het op?

Het gaat dus vooral om het juist instellen van de mail en internet verbinding zodat ik niet telkens een verbinding zelf moet aanvinken.

Ik hoop van jullie te horen!
Volgens mij zoek je dit:

Als je email open hebt staan (dus je Postvak In):
opties - instellingen - mailboxinstellingen - mailboxinstellingen - Geav.mailb.instellingen - Instellingen ink. e-mail - toegangspunt in gebruik
(Ongetwijfeld ook via andere stappen bereikbaar)

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:01:
[...]

Volgens mij zoek je dit:

Als je email open hebt staan (dus je Postvak In):
opties - instellingen - mailboxinstellingen - mailboxinstellingen - Geav.mailb.instellingen - Instellingen ink. e-mail - toegangspunt in gebruik
(Ongetwijfeld ook via andere stappen bereikbaar)

Succes ermee!
Heel hartelijke bedankt, dat bedoel ik inderdaad.

Bedankt voor de info.

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer nu m n hotmail account te linken aan m n nokia e72, maar hoe voer ik het lage streepje in ( _ ).

Edit: Al gevonden, laat maar.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
Cybpraetorian schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:54:
[...]

Via de link die op de Tmobile Web 'n walk site staat (wat gewoon m.uitzendinggemist.nl is) werkt het hier goed. Ik moet wel zeggen dat de app die je ook kan downloaden en installeren het niet bij mij deed. Maar dat is niet erg aangezien de website net zo goed werkt.
Misschien ff bij de instellingen van RealPlayer instellen welk toegangspunt hij mag gebruiken, wellicht dat ie geen verbinding kan maken...
Thanks. Het probleem is ook dat de ik het toegangspunt instel op het wlan-adres, maar dat lijkt de gsm niet te onthouden. Elke keer als ik weer realplayer open, staat de voorkeur weer op mobiel internet. Wat wel werkte, was om eerst verbinding te maken met wlan en dan de uitzending te starten. Maar ja, dat is niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Joster schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:21:
[...]
Dit heb ik exact hetzelfde. Gehad! Ook al las ik mijn Gmail op mijn E72, na een nieuwe sync stond de e-mail weer als ongelezen op mijn telefoon. Heel irritant! Echter was dit plotseling verdwenen, zonder dat ik iets speciaals heb gedaan. Heel erg vaag maar voor mij op dat moment super.
Ik heb het een weekje aangezien maar gek genoeg werkt het nu bij mij vrij aardig. Ik heb nu 2 accounts ingesteld, GMail en Yahoo Mail en heb ze allebei op 5 minuten. Ik gebruik overigens geen Nokia Messaging, gewoon rechtstreeks van de telefoon ophalen. Een vertraging van 5 minuten kan ik wel mee leven en het lijkt nu redelijk stabiel te werken.
Eens met je bovenste 2 punten (de andere die je op noemde zijn voor mij niet relevant). Verder weinig aan toe te voegen want een oplossing zie ik daar ook nog niet in. Je 3e punt ben ik echter nog niet tegengekomen (ik doe hetzelfde, contacts en calender synchroniseren via MfE). Ik heb die 'Search from remote' optie volgens mij nog nooit gezien.
Je krijgt de optie te zien als je naar je 'Contacts' gaat en dan een letter intypt om te zoeken. De bovenste regel wordt dan 'Search from remote'. Ik vind het uiteindelijk wel een handige optie want ik heb nog niet alle e-mailadressen in m'n contacts en GMail verzamelt ze automatisch. Ik kan dus nu elk e-mailadres vinden waarmee ik ooit heb gemaild.

Vandeweek een oplossing gevonden om mijn mapje 'Connectivity' weer van een speciaal icoontje te voorzien. Ik wilde deze map verplaatsen naar het hoofdmenu maar dat wil dus niet. Als je 'm leegmaakt en weghaalt en je maakt een nieuwe map aan, dan krijgt die gewoon een standaardsymbool i.p.v. een mooi 'Connectivity' icoontje. Dat is dus op te lossen door handmatig je appshelldata.xml aan te passen (kan alleen op een gehackte telefoon).

Ben nu nog op zoek naar 2 patches: Om die 'Show open apps' weg te krijgen uit alle menu's en om een klik op de afspraken op het hoofdscherm het programma Handy Calendar te laten openen i.p.v. de standaard agenda. Op FP1 had ik dit wel voor elkaar, maar deze patch werkt blijkbaar niet op de E72.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, Kan iemand mij vertellen hoe ik het voor elkaar krijg dat mijn toestel Nokia E72 standaard wifi pakt, indien beschikbaar en pas via mijn provider gaat internetten wanneer ik daar toestemming voor vraag?
Ik wil eigenlijk alleen maar via Wifi werken maar zodra ik bijvoorbeeld op facebook ga connect het toestel meteen met mn provider ipv met Wifi.
Ben gewend met Iphone te werken, die deed dit nl wel automatisch.

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmhvanbenthum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 06:35
Weet iemand ook waar je patches voor rompatcher kan vinden?? Volgens rom patcher kan je allerlei patches draaien, maar op de site van rompatcher staan er geen volgens mij. Behalve de paar ingebouwde/mee geleverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmhvanbenthum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 06:35
http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=361690

Hier zit een patch bij om de show open apps van alle menu's te verwijderen. Hoe hij geinstalleerd moet worden is me nog niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
bmhvanbenthum schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 23:49:
http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=361690

Hier zit een patch bij om de show open apps van alle menu's te verwijderen. Hoe hij geinstalleerd moet worden is me nog niet helemaal duidelijk.
Je moet de applicatie RomPatcher installeren. Ik heb nu versie 2.3, ik weet niet of er inmiddels een nieuwere versie is. Als je deze applicatie hebt geinstalleerd, dan kopieer je de patch files die je wilt gebruiken naar E:\PATCHES en daarna start je de applicatie RomPatcher op de telefoon. Je ziet nu een lijst van de patches en je kunt ze toepassen of ongedaan maken. Uiteraard werkt dit alleen op een 'gehackte' telefoon.

De patch die je noemt voor het weghalen van 'Show open apps' had ik al gevonden, maar deze werkt niet op de E72. Toch bedankt voor het meedenken :) . Dit is wel vaker een probleem, S60v3 is niet op alle toestellen hetzelfde waardoor patches niet op alle toestellen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn E72 wezen omruilen, om de klik in nav key. Ik heb hem zelfs nog even getest in de winkel.

Thuis aangekomen en na het opladen zet ik hem aan en wil ik hem instellen, merk ik dat de zwarte rand onder de spatie speling heeft, je kan hem laten klapperen, en dat de return key een klik geeft. Daarna nog 2 minuten even gekeken te hebben, bleek toch weer dat deze ook hetzelfde euvel met de nav key als de vorige ;( . Ik word hier wel een beetje triest van.

Heeft niemand anders hier last van? Normaal als je de (bij mij tot nu toe) rechter nav key gebruikt, dat hij soms het normale 'gedempte' geluid maakt, maar soms ook metaalachtige/hoge klik geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:27:
Hoi, Kan iemand mij vertellen hoe ik het voor elkaar krijg dat mijn toestel Nokia E72 standaard wifi pakt, indien beschikbaar en pas via mijn provider gaat internetten wanneer ik daar toestemming voor vraag?
Ik wil eigenlijk alleen maar via Wifi werken maar zodra ik bijvoorbeeld op facebook ga connect het toestel meteen met mn provider ipv met Wifi.
Ben gewend met Iphone te werken, die deed dit nl wel automatisch.

Thanx!
Toegangspunt voor internet even leeghalen en opnieuw instellen met op 1 WLAN en op 2 3G netwerk zetten. Ik had hetzelfde, heb de toegangspunten leeg gehaald en opnieuw ingesteld, toen pakte hij ze wel goed.
Noteer voor je deze stappen doet wel ff de instellingen die voor 3G nodig zijn, want dat zijn provider specifieke instellingen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel mijn vraag nog een x, aangezien niemand het beantwoord.

Waarom daalt de waarde van deze telefoon zo snel?

Half januari twijfelde ik over de E72 en de Blackberry 9700. Toen was de e72 360 euro en de blackberry 9700 ook 360 euro.
Nu is de E72 300 euro en de Blackberry 9700 370 euro :S

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:01:
Vandaag mijn E72 wezen omruilen, om de klik in nav key. Ik heb hem zelfs nog even getest in de winkel.
.......
Heeft niemand anders hier last van? Normaal als je de (bij mij tot nu toe) rechter nav key gebruikt, dat hij soms het normale 'gedempte' geluid maakt, maar soms ook metaalachtige/hoge klik geluid?
Ja had ik ook ... dat rechter-navkey wat tikt. Dat het balkje onder de spatiebalk loszit is heel irritant .. en geloof me .. is niet bij alle E72's. Heb nu in de winkel de beste versie uitgekozen uit 4 stuks. En deze heeft alles goedzitten (behalve batterijklep die je links kan indrukken).

Blijft slecht design .. de E72. Is gewoon lang zo degelijk niet als de E71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De daling valt wel mee hoor. Dit zie je bij elke telefoon wel (Nokia, HTC, Sony, Motorola). Alleen Apple en Blackberry houden de prijzen van hun telefoon kunstmatig hoog (en soms zelfs dus nog wel wat hoger). Dit doen ze omdat ze maar weinig nieuwe modellen uitbrengen. Dus is het verlagen van hun huidige product niet nodig (immers, de mensen kopen het toch wel), ondanks dat de kostprijs steeds verder omlaag gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:16:
De daling valt wel mee hoor. Dit zie je bij elke telefoon wel (Nokia, HTC, Sony, Motorola). Alleen Apple en Blackberry houden de prijzen van hun telefoon kunstmatig hoog (en soms zelfs dus nog wel wat hoger). Dit doen ze omdat ze maar weinig nieuwe modellen uitbrengen. Dus is het verlagen van hun huidige product niet nodig (immers, de mensen kopen het toch wel), ondanks dat de kostprijs steeds verder omlaag gaat....
Nou ik vind een prijsdaling van 20% in 3 weken alles behalve normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:19:
[...]

Nou ik vind een prijsdaling van 20% in 3 weken alles behalve normaal!
Je had het daarnet over een half jaar?

Anyway, de daling gaat nooit geleidelijk natuurlijk. Als er een keer een prijsdaling is, is dat in 1 keer. En dan kan je zelfs dus zeggen dat er een prijsdaling van 20% in 1 dag was.... Oftewel, je moet het bekijken over een langere periode en dan is de prijsdaling van deze telefoon redelijk normaal.

[ Voor 39% gewijzigd door silmaril8 op 06-02-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zie je mij een half jaar zeggen? Er staat half januari.

Half januari was de prijs 360 euro, nu 300 euro.
300/360 x 100% = 83.33%
Dus in 3 weken 17% prijsdaling. Ik heb echt zo een gevoel dat die in de zomer niks meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:25:
Waar zie je mij een half jaar zeggen? Er staat half januari.

Half januari was de prijs 360 euro, nu 300 euro.
300/360 x 100% = 83.33%
Dus in 3 weken 17% prijsdaling. Ik heb echt zo een gevoel dat die in de zomer niks meer waard is.
Voordat je je bericht editte, dacht ik dat je zei dat je al een half jaar naar deze telefoon keek. Maar ik kan het verkeerd gezien hebben.

Nogmaals: als er een prijsdaling is, is dat altijd meteen natuurlijk en nooit geleidelijk (1 euro per dag ofzo). En daarom lijkt het dus dat binnen 3 weken de prijs met 20% gedaald is, maar je moet dit over een langere periode bekijken. En waarschijnlijk zal de volgende prijsdaling pas weer over een paar maanden zijn (en dan niet 20%, maar dan 10-15% ofzo).

[ Voor 4% gewijzigd door silmaril8 op 06-02-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:15:
[...]

Ja had ik ook ... dat rechter-navkey wat tikt. Dat het balkje onder de spatiebalk loszit is heel irritant .. en geloof me .. is niet bij alle E72's. Heb nu in de winkel de beste versie uitgekozen uit 4 stuks. En deze heeft alles goedzitten (behalve batterijklep die je links kan indrukken).

Blijft slecht design .. de E72. Is gewoon lang zo degelijk niet als de E71
Ik moet zeggen dat loszittende balkje onder de spatie ik niet zo heel erg vond, omdat je er in het algemeen weinig van merkt (speling valt redelijk mee, al lijkt dat soms ook te verschillen). Ik heb eerder een hekel aan hoorbare gebreken, zo zit ik ook net toevallig achter een PC waar de spatiebalk een irritante piep maakt :') .

Maar dan zal ik volgende week maar weer eens langsgaan en kijken wat ik doe. Heb je trouwens al een stukje papier onder je klep gedaan of de pinnetjes iets bij-gebogen om de batterij klep te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:39:

Half januari twijfelde ik over de E72 en de Blackberry 9700. Toen was de e72 360 euro en de blackberry 9700 ook 360 euro.
Sowieso is de E72 een vrij nieuw model en die dalen nu eenmaal sneller. Daarbij heb ik inmiddels geaccepteerd dat bij elektronische apparatuur de helft van de nieuwwaarde sowieso de dag na aankoop kan worden afgeschreven, want iedereen wil liever nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een maand E72 heb ik nog twee vraagjes:

- Wlan, ik krijg overal wlan werkend, behalve op mijn eigen thuisnetwerk. Ik krijg telkens: invalid url. Nu las ik dat dit op te lossen is door alles handmatig in te stellen. Ik heb nu de volgende instellingen op m'n e72 voor een static ip:
- ip-adres telefoon : 192.168.1.14
- subnet: 255.255.255.0
- Gateway: 192.168.1.1
- Dns 1 : 192.168.1.1
- Dns 2: 192.168.1.0 (deze heb ik maar zo ingevuld, omdat ik dns 2 nergens kon vinden)

Maar ook handmatig lukt het niet, ik heb geen mac herkenning in m'n router aanstaan, dus betekent dit dat mijn router gewoon niet compatible is?

- Het afspelen van avi. Ik convert nu telkens m'n avi's naar mp4, maar is er ook een programma waarmee ik rechtstreeks avi kan kijken? Heb zitten zoeken in de ovi store, maar niets gevonden. Iemand die een avi player weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:01:

Thuis aangekomen en na het opladen zet ik hem aan en wil ik hem instellen, merk ik dat de zwarte rand onder de spatie speling heeft, je kan hem laten klapperen, en dat de return key een klik geeft. Daarna nog 2 minuten even gekeken te hebben, bleek toch weer dat deze ook hetzelfde euvel met de nav key als de vorige ;( . Ik word hier wel een beetje triest van.

Ik heb mijn e72 sinds dat ie goed leverbaar was in NL, eind december. Ook ik heb hem al een keer opgeruild, echter met dezelfde gebreken (speling op navi-key, licht-lekkage, rare geluiden knopjes, batterijklep die niet goed sluit en sinds gisteren ook is gaan kraken). Ik denk dat je er mee zal moeten leren leven.
Echter zit ik er wel aan te denken om nog een keer terug te gaan, en dan onder garantie een nieuw toestel te krijgen. Vraag me alleen af of ze dit bij de PhoneHouse ook zo zien?

Mvg Pim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:39:

Het model welke jij laat zien is een tmobile branded.... de 'gewone' is nog altijd duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Office centre E72 in de aanbieding: EUR 300,--, ex BTW weliswaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:41:
Office centre E72 in de aanbieding: EUR 300,--, ex BTW weliswaar.
Mja ... 300 x 1,19 = 357 :z

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Beaub schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:15:
Zijn er meer mensen met de volgende 'problemen'?
1. Als ik van profiel wil switchen: van stil naar algemeen of andersom, via de Ctrl knop (rechtsonder), komt het geregeld voor dat ik het 3 of 4 keer moet doen, omdat hij automatisch weer direct teruggaat naar waar hij vandaan komt. Wil ik dus van Stil naar Algemeen, schakelt hij om, maar binnen een halve seconde komt de melding dat hij weer teruggaat naar Stil. Na 3 a 4 keer blijft hij dan wel goed staan.

2. ...
Ik heb dit dus ook, maar als je de knop iets langer ingedrukt houdt, dan spingt hij niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nog goedkoop. Ze zijn op veel plaatsen nog duurder. PDAshop heeft ze voor 349,-
PDAshop (toch niet een van de duurste) vraagt ook nog 299,- voor een nieuwe E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij kopen alles bij www.typhone.nl, goede ervaring mee. Daar kost de E72 nu EUR 325,-- (incl. btw dan)
Volgens mij ongeveer het goedkoopste adres in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Grrr nou dit weer. Ze hebben de S60 webbrowser voorzien van de 'handige' keyboard shortcuts. Bijvoorbeeld de 5 indrukken voor fullscreen etc. Heel handig, maar:

Ik heb dus een webapplicatie waarbij je een letter kunt intypen. Dit wordt afgevangen door een javascript en deze onderneemt dan een actie aan de hand van de ingetypte letter. Werkt perfect op Firefox en werkte perfect op de E71. Helaas, NIET op de E72. De normale letters werken wel, maar de toetsen die ook shortcut kunnen zijn dus niet, zelfs niet als je de shortcut op 'nothing' instelt. Handig zo'n volledig toetsenbord, maar op deze manier heb ik er dus niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
PhilipsFan schreef op zondag 07 februari 2010 @ 01:27:
Grrr nou dit weer. Ze hebben de S60 webbrowser voorzien van de 'handige' keyboard shortcuts. Bijvoorbeeld de 5 indrukken voor fullscreen etc. Heel handig, maar:

Ik heb dus een webapplicatie waarbij je een letter kunt intypen. Dit wordt afgevangen door een javascript en deze onderneemt dan een actie aan de hand van de ingetypte letter. Werkt perfect op Firefox en werkte perfect op de E71. Helaas, NIET op de E72. De normale letters werken wel, maar de toetsen die ook shortcut kunnen zijn dus niet, zelfs niet als je de shortcut op 'nothing' instelt. Handig zo'n volledig toetsenbord, maar op deze manier heb ik er dus niks aan...
Een webapplicatie die elke toetsaanslag detecteert zonder dat je een invoerveld selecteert is natuurlijk ook wel een beetje a-typisch... Moet ik dan aan Gmail-achtige sneltoetsfunctionaliteit denken bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:59:
[...]
Ik heb mijn e72 sinds dat ie goed leverbaar was in NL, eind december. Ook ik heb hem al een keer opgeruild, echter met dezelfde gebreken (speling op navi-key, licht-lekkage, rare geluiden knopjes, batterijklep die niet goed sluit en sinds gisteren ook is gaan kraken). Ik denk dat je er mee zal moeten leren leven.
Echter zit ik er wel aan te denken om nog een keer terug te gaan, en dan onder garantie een nieuw toestel te krijgen. Vraag me alleen af of ze dit bij de PhoneHouse ook zo zien?

Mvg Pim
Ik zou het gewoon doen. Ik bedoel, je moet een goed werkend apparaat krijgen. Als hij al na twee maanden van zulke gebreken vertoont heb je volgens mij gewoon recht op reparatie of vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Helsie schreef op zondag 07 februari 2010 @ 09:55:
[...]

Een webapplicatie die elke toetsaanslag detecteert zonder dat je een invoerveld selecteert is natuurlijk ook wel een beetje a-typisch... Moet ik dan aan Gmail-achtige sneltoetsfunctionaliteit denken bijvoorbeeld?
Precies. Het is een server voor mijn muziekdatabase. Ik typ een letter (van bv een artiest) en hij haalt vervolgens meteen de lijst op van artiesten die beginnen met die letter. Het is inderdaad a-typisch, maar het werkte perfect op de E71. Zelfs met sneltoetsen, kennelijk had de webapplicatie voorrang op de sneltoetsen.

Ik heb het nu een beetje opgelost door een tekstinvoerveld toe te voegen aan de pagina, welke na het laden meteen gefocust wordt en die reageert zodra een toets aangeraakt wordt. Dit werkt, maar is natuurlijk lang zo handig niet. Als je bv eerst een stuk naar beneden scrollt om vervolgens te besluiten dat je toch liever een andere letter wilt, dan moet je eerst weer naar boven om dat tekstveld te activeren.

Tevens vond ik nog een stevige bug in de S60 browser: Als form-autocompletion aanstaat dan struikelt hij over deze constructie. Je typt een letter, hij probeert aan te vullen (met wat je evt de vorige keer hebt getypt), vervolgens wordt (gek genoeg) de nieuwe pagina geladen en dondert de browser om. Als ik autocmpletion uitzet gaat het wel goed, dus het ligt aan de browser.

Het zijn een stel prutsers geworden bij Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
PhilipsFan schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:11:
[...]

Ik heb het nu een beetje opgelost door een tekstinvoerveld toe te voegen aan de pagina, welke na het laden meteen gefocust wordt en die reageert zodra een toets aangeraakt wordt. Dit werkt, maar is natuurlijk lang zo handig niet. Als je bv eerst een stuk naar beneden scrollt om vervolgens te besluiten dat je toch liever een andere letter wilt, dan moet je eerst weer naar boven om dat tekstveld te activeren.
Je kunt dit wellicht oplossen door een floating invoerved te maken dat altijd in beeld is... ;) (Maar goed, dat is teveel off topic ::P )
Tevens vond ik nog een stevige bug in de S60 browser: Als form-autocompletion aanstaat dan struikelt hij over deze constructie. Je typt een letter, hij probeert aan te vullen (met wat je evt de vorige keer hebt getypt), vervolgens wordt (gek genoeg) de nieuwe pagina geladen en dondert de browser om. Als ik autocmpletion uitzet gaat het wel goed, dus het ligt aan de browser.
Die ervaring heb ik nog niet gehad. Is dit wat je ziet bij jouw webapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Helsie schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:18:
[...]
Je kunt dit wellicht oplossen door een floating invoerved te maken dat altijd in beeld is... ;) (Maar goed, dat is teveel off topic ::P )

[...]
Die ervaring heb ik nog niet gehad. Is dit wat je ziet bij jouw webapp?
Ja, Maar die hele schijtbrowser zit vol bugs, kom ik zo langzaamaan achter. Tot compleet onbruikbaar toe. Als je bijvoorbeeld bij Hyves je WieWatWaar wilt invullen:

1. Je krijgt de cursor niet meer uit het veld (pijltjestoetsen verplaatsen alleen de tekstcursor binnen het veld, maar ik wil eruit en het pijltje weer terug krijgen). Workaround is eerst in het menu naar settings en dan weer terug, je hebt dan weer een gewone cursor.
2. Je kunt geen letters typen met de cijfertoetsen, het worden altijd cijfers. Hoofdletters wil wel met shift, maar kleine letters krijg je niet. Dit treedt niet altijd op. Als het optreedt kun je wachten op de automatische toetsblokkering (als je die gebruikt) en dan weer ontgrendelen, dan is het weer goed.

Ik begin dit toestel heel langzaamaan te haten. Enige pluspunt is de camera, maar ik overweer langzaamaan om gewoon weer terug te gaan naar de E71.

Waar ik ook een beetje moe van wordt is dat je helemaal geen aanspreekpunt hebt bij Nokia. Ik wil deze bugd graag melden, maar heb geen idee waar? Als je de klantenservice mailt dan krijg je een standaard antwoord en hoor je er niks meer van... Ze horen toch gewoon een toestel te leveren dat goed werkt? Daar moet je ze toch op kunnen aanspreken?

[ Voor 12% gewijzigd door PhilipsFan op 07-02-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

PhilipsFan schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:37:
[...]

Ja, Maar die hele schijtbrowser zit vol bugs, kom ik zo langzaamaan achter. Tot compleet onbruikbaar toe. Als je bijvoorbeeld bij Hyves je WieWatWaar wilt invullen:

1. Je krijgt de cursor niet meer uit het veld (pijltjestoetsen verplaatsen alleen de tekstcursor binnen het veld, maar ik wil eruit en het pijltje weer terug krijgen). Workaround is eerst in het menu naar settings en dan weer terug, je hebt dan weer een gewone cursor.
2. Je kunt geen letters typen met de cijfertoetsen, het worden altijd cijfers. Hoofdletters wil wel met shift, maar kleine letters krijg je niet. Dit treedt niet altijd op. Als het optreedt kun je wachten op de automatische toetsblokkering (als je die gebruikt) en dan weer ontgrendelen, dan is het weer goed.

Ik begin dit toestel heel langzaamaan te haten. Enige pluspunt is de camera, maar ik overweer langzaamaan om gewoon weer terug te gaan naar de E71.

Waar ik ook een beetje moe van wordt is dat je helemaal geen aanspreekpunt hebt bij Nokia. Ik wil deze bugd graag melden, maar heb geen idee waar? Als je de klantenservice mailt dan krijg je een standaard antwoord en hoor je er niks meer van... Ze horen toch gewoon een toestel te leveren dat goed werkt? Daar moet je ze toch op kunnen aanspreken?
1. De cursor zie je niet inderdaad, maar door veelvuldig naar links, onder of boven te gaan met de selectieknop komt ie er echt vanzelf weer uit.

2. Dat heb ik ook wel eens, dan schakelt de toetsen op numerieke stand en geen letters. Oplossing is veel makkelijker: rechter selectie toets indrukken, dan krijg je het overzicht van de pagina's, en dan er meteen weer opdrukken, dan annuleer je die actie. Kwestie van nog geen halve seconde, en tis weer klaar. Vreemd is dit wel natuurlijk, maar goed, niet echt reden om te haten IMHO O-)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor screenprotectors gebruiken jullie op het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:12:
invisible shield van zagg

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah aan die zat ik ook te denken, bevalt hij goed op de e72?
Waar ik het bangst voor ben is dat de screenprotector "uitsteekt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Klinkt het stom als ik zeg dat ik gewoon de beschermfolie er op heb laten zitten? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:08:
[...]

Ah aan die zat ik ook te denken, bevalt hij goed op de e72?
Waar ik het bangst voor ben is dat de screenprotector "uitsteekt".
die bevalt goed. natuurlijk zit er altijd een randje, maar hij zit 'muur'vast. je moet echt je best doen je wil m eraf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MistaDevine schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:30:
Klinkt het stom als ik zeg dat ik gewoon de beschermfolie er op heb laten zitten? O-)
Nee ik heb hem er ook nog mooi om! ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie btw windows messenger of e-buddy als msn?
Ik gebruik momenteel windows messenger, maar dat verloopt ook niet zo soepel. Er staat zovaak dat de draadloze verbinding niet goed is en dat er opnieuw verbinding gemaakt moet worden. En dan gesprekken 9 van de 10x niet aankomen.
Hebben jullie dit probleem ook?

Ik vind die opera mini ook niet echt prettig. Als ik een smsje wil sturen of wat dan ook, dan druk ik automatisch dat ''ophang'' knopje, zodat ik bij mn menu terecht kom. Bij de standaard browser blijft die page bestaan, maar als ik opera weer open, moet die weer helemaal opnieuw starten en begint die weer bij de startpagina.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:19:
Ik vind die opera mini ook niet echt prettig. Als ik een smsje wil sturen of wat dan ook, dan druk ik automatisch dat ''ophang'' knopje, zodat ik bij mn menu terecht kom. Bij de standaard browser blijft die page bestaan, maar als ik opera weer open, moet die weer helemaal opnieuw starten en begint die weer bij de startpagina.
Kun je beter de home toets gebruiken (huis icoontje). Ik gok dat het dan wel werkt zoals je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:19:
Gebruiken jullie btw windows messenger of e-buddy als msn?
Ik gebruik momenteel windows messenger, maar dat verloopt ook niet zo soepel. Er staat zovaak dat de draadloze verbinding niet goed is en dat er opnieuw verbinding gemaakt moet worden. En dan gesprekken 9 van de 10x niet aankomen.
Hebben jullie dit probleem ook?
Ik gebruik voornamelijk IM+, die doet het prima. Krijg 'm alleen niet met Hyves aan de gang. Heb ook Slick gebruikt, dat ging ook wel maar ik vind IM+ prettiger.
Ik heb Opera Mini maar weer geinstalleerd ivm bovengenoemde browserperikelen en ik moet zeggen, hij bevalt nog niet eens slecht. Gebruikt wel een beetje veel geheugen. Bij mij wordt ie niet gekilled als ik de 'rode' knop indruk, hij blijft gewoon aanwezig en ik kan er via taskmanager weer naar terug. De E72 blinkt niet echt uit in veel RAM ofzo, ik had vanmiddag Opera Mini open laten staan (was ik vergeten), SportsTracker, IM+, Y-Browser en Can't Stop Solitaires (don't ask) open staan en dat werd kennelijk een beetje te gortig want toen ik thuis kwam was m'n SportsTracker de nek omgedraaid. Volgende keer toch maar afsluiten wat ik niet ndoig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

MistaDevine schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:30:
+2 nope, ik heb hem na een maand nog steeds lekker op zitten. Wanneer deze loslaat halen we wel eentje...

[ Voor 21% gewijzigd door DerOllie op 08-02-2010 08:52 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodewyck
  • Laatst online: 16-05-2020
Ik heb haarlak op het scherm gespoten. Alleen nu bewegen de toetsen heel zwaar. Met aceton geprobeerd schoon te maken maar nu ben ik een aantal letters en cijfers kwijt. Hoop dat het onder de garantie valt maar ik denk dat ze moeilijk gaan doen. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
lodewyck schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:13:
[...]

Ik heb haarlak op het scherm gespoten. Alleen nu bewegen de toetsen heel zwaar. Met aceton geprobeerd schoon te maken maar nu ben ik een aantal letters en cijfers kwijt. Hoop dat het onder de garantie valt maar ik denk dat ze moeilijk gaan doen. Balen.
WTF? Ik neem aan dat je een grapje maakt en ik ontzettend hap.

Maar: Jij vond het een goed idee om haarlak als beschermlaag aan te brengen? En vervolgens gebruik je een oplosmiddel om het schoon te maken? En nu wil je garantie claimen? er zijn nu zoveel leuke smiley's te gebruiken, ik kan gewoon niet kiezen

OT: ik ga maar zo'n Zagg bestellen, schijnt toch het beste te zijn wat er bestaat. Hoe ging het aanbrengen ervan? Ben vooral benieuwd naar die onderste rand (onder de spatie).

[ Voor 11% gewijzigd door mrpink83 op 08-02-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
mrpink83 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:24:
[...]

OT: ik ga maar zo'n Zagg bestellen, schijnt toch het beste te zijn wat er bestaat. Hoe ging het aanbrengen ervan? Ben vooral benieuwd naar die onderste rand (onder de spatie).
Ik heb het een paar keer opnieuw moeten doen, met als gevolg wat stofdeeltjes eronder. Je krijgt er wel een sponsje, speciale vloeistof en een bankpas-achtig kaartje bij om de protector aan te brengen.
Ik heb alleen de screen coverage, dus niet full body.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
mrpink83 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:24:
[...]

Het aanbrengen ging best goed in mijn geval (ik had een volledige bescherming gekocht). Ik moet wel zeggen dat het soms een beetje een gepriegel is maar het valt al met al best mee. Bij mij zat het in ieder geval binnen een 10 tot 15 minuutjes er op.

Het is alleen zo dat de chrome rand niet beschermt wordt. Wat ik ook wel jammer vind is dat het 'uitstekende' deel op de achterkant niet beschermt is. Goed, er zit wel een camera en ik kan begrijpen dat een protector daar overheen invloed heeft op de kwaliteit van de foto's maar naar mijn inzien was er genoeg plaats om over de rest van dat gedeelte een stukje protector te plaatsen.
Pagina: 1 ... 22 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.