Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb drie emailboxen welke ik wil toevoegen aan mijn E72
De eerste lukte en werkte gelijk goed.

Als kies voor toevoegen andere email, en ik geef mijn emailadres en wachtwoord door dan krijg ik de melding:

kan geen verbinding maken met de opgegeven informatie, probeer later opnieuw.

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

gr, jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
FongWan schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:04:
Heb mijn firmware over the air geupdate, heel erg ideal. Geen gedoe met via PC Suite en al mijn instellingen zijn bewaard gebleven. :) Het lijkt inderdaad sneller te zijn qua menu's en na het rebooten werd er ook iets geinstalleerd. Na de melding dat het installeren van wat het ook was klaar was nog twee keer mijn E72 uit en aan gezet en helemaal geen problemen gehad met het opstarten van mijn E72. Ook niet die eerste keer na het uitvoeren van de update. Het duurde misschien 1 minuut langer met opstarten de eerste keer maar de keren erna ging het gewoon snel.

Voor de mensen die ook over the air willen updaten, voor de code in om te checken welke firmware versie je hebt *#0000# en dan opties en check for updates. Als het goed is krijg je dan te zien dat een nieuwe firmware uit is met de vraag of je die wilt downloaden. Selecteer ja en dan haalt je E72 via het hsm netwerk de firmware binnen en kan je updaten.

Het updaten duurde bij mij nog geen 5 minuten en ging vlekkeloos.

Dus voor de mensen met een Mac of die niet met PC Suite willen klooien, gewoon OTA updaten :)
Exact hetzelfde gedaan en exact hetzelfde resultaat :)

Er lijkt ook een verbetering te zitten in die ongelezen mails in mijn gmail inbox op mijn E72, maar dat is nog even afwachten verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:03:
Hey mensen,
Ik had een vraagje over de smsjes.

Bij mijn omnia stel ik sms met henk: drukte ik op henk en zag ik al zijn smsjes onderelkaar met mijn antwoorden erin zeg maar.
Op de nokia stel ik krijg smsje van henk, staat die los in mijn inbox, allemaal los zeg maar.

Kan ik instellen, dat alle smsjes per persoon in een mapje komt, zodat ik alle smsjes van die gene bijelkaar heb?
Conversation downloaden van de nokiasite.

http://betalabs.nokia.com/betas/view/conversation

[ Voor 7% gewijzigd door Mex op 14-01-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Hallo, ik heb zelf de E71 en er staat zowel navigon als sygic op en werkt perfect vlekkeloos. Nu loopt mijn abonnement binnenkort af en kan ik kiezen voor een nieuw toestel bijv. de e72, maar ik vroeg me af of sygic hier goed op werkt (momenteel heb ik met Agps binnen 10-15 sec fix), zijn er nadelen aan de E72?

If it aint broken dont fix it, kan ik beter blijven hangen bij de E71 of werkt navigatie (en al het andere met E72 ook goed?)

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:03:
Hey mensen,
Ik had een vraagje over de smsjes.

Bij mijn omnia stel ik sms met henk: drukte ik op henk en zag ik al zijn smsjes onderelkaar met mijn antwoorden erin zeg maar.
Op de nokia stel ik krijg smsje van henk, staat die los in mijn inbox, allemaal los zeg maar.

Kan ik instellen, dat alle smsjes per persoon in een mapje komt, zodat ik alle smsjes van die gene bijelkaar heb?
Hiervoor heb je een aantal opties:

1. Conversation van Nokia doet dit. Het werkt prima en is gratis, maar ziet er niet echt netjes uit.
2. Free iSMS ziet er een stuk mooier uit en lijkt er op de iPhone layout. Het installeren is wat lastiger, maar moet goed googlen moet dit lukken. Heb het zelf draaien en het werkt erg prettig. Is ook gratis.
3. SMS Chat is ook een optie, heb het zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx!

Ik ging net btw mijn ovi updaten, en nu kan ik het niet meer openen. Er staat:
SecurwidgetUI:
Funtie wordt niet ondersteund

Hoe los ik dit op? Want ik wil msn downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor geïnteresseerden: http://www.e72blog.com/ is beschikbaar. Wellicht wil de eigenaar ordinair geld verdienen? ;)

Ik zit te twijfelen om interesse te tonen, maar in mijn eentje ga ik zo'n blog niet draaiend kunnen houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-07 10:33
Gisteren bij de smartphoneshop de zodium black besteld, uiteraard vandaag binnen.
Alles prima, behalve m'n gmail.
Gebruikersnaam en wachtwoord opgegeven, daarna worden de gegevens gecheked en kom ik weer in het beginscherm van e-mail instellen terug zonder dat er een nieuwe mailbox is aangemaakt.
Kan het zijn dat dit met de grootte van m'n gmail te maken heeft (5200gb)? Dat was het eerste waar ik aan dacht. Of zie ik iets anders over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Japie Gijs schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:51:
Gebruikersnaam en wachtwoord opgegeven, daarna worden de gegevens gecheked en kom ik weer in het beginscherm van e-mail instellen terug zonder dat er een nieuwe mailbox is aangemaakt.
Dat had ik ook. En toen sloot ik de mail app af en ging ik er opnieuw in -> stond de gmail box er wel bij.

Alternatief: bij de voorwaarden van Nokia Messaging: weigeren en dan gmail configureren met de juiste instellingen om als imap mail box te functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Laatst online: 22-06 15:31
kibber schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:59:
Ik had gisteren last van een raar probleem. Ik probeerde een vriend te bellen, en zowel rijdens het overgaan van de telefoon als het gesprek zelf klonk het alsof ik aan het bellen was met E.T. ik heb meerdere keren gebeld maar het probleem bleef bestaan. Een soft reset bleek de oplossing
Inmiddels voor de tweede keer last van gehad... Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

sinds een maand ook een tevreden gebruiker van de E72. Mail instellen (hotmail) ging probleemloos. Sinds 2 dagen krijg ik mijn mail echter niet meer binnen op mijn E72.Hotmail is gewoon verbonden met internet en ook handmatig verzenden/ontvangen heeft geen resultaat. Ik heb van alles geprobeerd, maar krijg mijn mail niet meer binnen. Het vreemde is dat ik wel gewoon mail kan versturen.

Is er iemand die bekend is met dit probleem en voor mij een oplossing weet? Ik hoor het graag!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Helsie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:18:
Voor geïnteresseerden: http://www.e72blog.com/ is beschikbaar. Wellicht wil de eigenaar ordinair geld verdienen? ;)

Ik zit te twijfelen om interesse te tonen, maar in mijn eentje ga ik zo'n blog niet draaiend kunnen houden...
E71blog.com is destijds ook een beetje doodgebloed, dus niet zo'n goed idee ;)
e71fanatics.com was wat dat betreft iets meer up2date, maar e72fanatics.com ligt ook al stil sinds september! beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
dog4life schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:14:
[...]

E71blog.com is destijds ook een beetje doodgebloed, dus niet zo'n goed idee ;)
e71fanatics.com was wat dat betreft iets meer up2date, maar e72fanatics.com ligt ook al stil sinds september! beetje jammer..
Klopt, maar een blog met de pareltjes uit dit topic kan boeiend zijn... Maar dan kan ik net zo goed HelsieEnZijnE72.blogspot.com aanmaken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als zakelijke gebruiker ben ik zeer tevreden over dit toestel, maar zal waarschijnlijk weinig "toeters en bellen" van dit mooie toestel gebruiken.. Synchronisatie van mail (Telenet-account) en E72 loopt eigenlijk voor geen meter vermits ik items verzonden via mijn E72 nooit terugvind in mijn Telenet account op laptop, omgekeerd zitten verzonden items via laptop niet in mijn verzonden items van E72. M.a.w. enkel de inbox wordt gesynchroniseerd. Alsook verwijderen van een emailbericht of E72 en/of de pc wordt niet verwijderd in resp. de pc en de E72.

Doe ik iets verkeerd of is dit normaal?

Alvast dank voor jullie tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:00:
Als zakelijke gebruiker ben ik zeer tevreden over dit toestel, maar zal waarschijnlijk weinig "toeters en bellen" van dit mooie toestel gebruiken.. Synchronisatie van mail (Telenet-account) en E72 loopt eigenlijk voor geen meter vermits ik items verzonden via mijn E72 nooit terugvind in mijn Telenet account op laptop, omgekeerd zitten verzonden items via laptop niet in mijn verzonden items van E72. M.a.w. enkel de inbox wordt gesynchroniseerd. Alsook verwijderen van een emailbericht of E72 en/of de pc wordt niet verwijderd in resp. de pc en de E72.

Doe ik iets verkeerd of is dit normaal?

Alvast dank voor jullie tips
Maak je gebruik van POP3 of IMAP? Bij POP3 klopt bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijkbaar gebruikt Telenet enkel POP3....vandaar het probleem.

Kan ik dit probleem oplossen door mijn Telenet-accounts te laten ophalen via Gmail, vermits deze laatste wel IMAP gebruikt of blijf ik steeds met de beperking van de initiële provider zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Als je de software op je computer ook instelt om Gmail via IMAP te gebruiken, dan verschijnen daar ook de verzonden items. Online zullen ze dan sowieso verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Helsie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:35:
[...]
Klopt, maar een blog met de pareltjes uit dit topic kan boeiend zijn... Maar dan kan ik net zo goed HelsieEnZijnE72.blogspot.com aanmaken :p
Of gewoon in de startpost op laten nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Gaat msn bij jullie ook heel traag, met vastlopingen etc?
Zeer vervelend dat mn telefoon al zo vaak vast loopt terwijl ik hem net een dag heb :(

Overigens voel ik dat getril amper, door dat hoesje?
Kan ik dat trillen harder zetten ofzo?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:45:
Hey,

Gaat msn bij jullie ook heel traag, met vastlopingen etc?
Zeer vervelend dat mn telefoon al zo vaak vast loopt terwijl ik hem net een dag heb :(

Overigens voel ik dat getril amper, door dat hoesje?
Kan ik dat trillen harder zetten ofzo?
De tril is inderdaad heel zacht, ik voel hem ook nauwelijks zonder hoesje. Daar is helaas niks aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:15:
[...]

Exact hetzelfde gedaan en exact hetzelfde resultaat :)

Er lijkt ook een verbetering te zitten in die ongelezen mails in mijn gmail inbox op mijn E72, maar dat is nog even afwachten verder..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FongWan schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:04:
Heb mijn firmware over the air geupdate, heel erg ideal. Geen gedoe met via PC Suite en al mijn instellingen zijn bewaard gebleven. :) Het lijkt inderdaad sneller te zijn qua menu's en na het rebooten werd er ook iets geinstalleerd. Na de melding dat het installeren van wat het ook was klaar was nog twee keer mijn E72 uit en aan gezet en helemaal geen problemen gehad met het opstarten van mijn E72. Ook niet die eerste keer na het uitvoeren van de update. Het duurde misschien 1 minuut langer met opstarten de eerste keer maar de keren erna ging het gewoon snel.

Voor de mensen die ook over the air willen updaten, voor de code in om te checken welke firmware versie je hebt *#0000# en dan opties en check for updates. Als het goed is krijg je dan te zien dat een nieuwe firmware uit is met de vraag of je die wilt downloaden. Selecteer ja en dan haalt je E72 via het hsm netwerk de firmware binnen en kan je updaten.

Het updaten duurde bij mij nog geen 5 minuten en ging vlekkeloos.

Dus voor de mensen met een Mac of die niet met PC Suite willen klooien, gewoon OTA updaten :)
Ik probeer het zelfde maar krijg 'foutmelding' dat ik een serverprofiel moet aanmaken |:( . Als T-Mobile gebruiker staat er nog niets ingesteld op mijn E72 en deze gegevens zijn ook niet terug te vinden via google of Tmobile website/klantenservice . Kan iemand mij helpen aan de instellingen voor het aanmaken van een serverprofiel T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:36
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:03:
blijkbaar gebruikt Telenet enkel POP3....vandaar het probleem.

Kan ik dit probleem oplossen door mijn Telenet-accounts te laten ophalen via Gmail, vermits deze laatste wel IMAP gebruikt of blijf ik steeds met de beperking van de initiële provider zitten?
Hetgeen ik doe:
Ik heb in Gmail, mijn 2 telenet accounts gestoken, zodat gmail automatisch altijd de telenet POP3 accounts checkt. Vervolgens kun je instellen in gmail dat je altijd moet zenden onder je telenet mail adres ipv gmail mail adres.
Je clients laat je verbinden met gmail via het IMAP protocol.

Vervolgens gelijk waar je je mails bekijkt/verzend, gaan je verzonden/inbox items gelijk zijn.

Enigste nadeel is dat gmail maar om de 1min-60min de pop3 mails binnen haalt.

Voordeel is ook dat je altijd een backup staan hebt bij google. dus als je pc crasht ben je niks kwijt.
Waarom dat telenet nog altijd die waanzinnige limiet van 50mb mailbox heeft ... nuja waarom ik nog de vraag stel :*)

[ Voor 11% gewijzigd door beOnt op 16-01-2010 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet meer bellen, gebeld worden, smsen, sms ontvangen, niks meer.

Als ik wil bellen krijg ik "fout bij verbinding"
Heb wel gewoon bereik.

Mijn sim kaart werkt wel in een andere telefoon en een andere simkaart werkt wel in mijn E72.

Iemand dit wel eens gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vannacht een onaangename verassing: al mijn sim contacts waren verdwenen :? Gisteravond zag ik een bekend nummer zonder naam, verder niet naar omgekeken. Gek genoeg heb ik een klein gedeelte kunnen restoren door in mijn call history te kijken (waar de namen gelukkig nog in stonden) en door in mijn inbox te kijken.
Had mijn sim nog even in een andere telefoon gestopt om te kijken of het aan de foon lag, maar dat maakte niets uit. Had overigens begin deze week een SW Update gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:22

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:26:
[...]

Ik probeer het zelfde maar krijg 'foutmelding' dat ik een serverprofiel moet aanmaken |:( . Als T-Mobile gebruiker staat er nog niets ingesteld op mijn E72 en deze gegevens zijn ook niet terug te vinden via google of Tmobile website/klantenservice . Kan iemand mij helpen aan de instellingen voor het aanmaken van een serverprofiel T-Mobile?
Vraag eerst maar eens of je met de Tmobile versie van de firmware die erop staat wel eens een update kan uitvoeren. Ik dacht zoiets gelezen te hebben eerder in dit topic dat dat niet eens wilde vanwege die Tmobile dingen...

Ik zou trouwens nog geen reden voor de update: Enige wat er volgens mij veranderd is dat de knop voor contacts nu wel werk bij een lange druk, en dat je dan meteen een nieuwe contact aanmaakt. Nou dat doe ik toch niet zo vaak, en kan prima via het gewone menu.

Ik heb mijn Tmobile versie nu een week, en tot nu geen klachten. Wel een hoop instel werk, en vragen over verbindingen, maar tot nu toe prima. Zelfs al eea aan applicaties geïnstalleerd (TicTacToe game, UitzendingGemist app (die helaas geen beeld geeft, jammer dan), en een LondenTubeMap, wat wel prima werkt)

Ohja maps en navigatie moet ik nog steeds proberen, maar het is me te koud buiten om daar een tijdje met de E72 staan te kleumen... kijk wel ff.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:26:
[...]

Die kreeg ik eerst ook, maar toen ik een paar uur later nog eens probeerde, werkte het wel. Er zit blijkbaar altijd een Nokia-profiel in, maar dat zie je niet staan bij je server profielen... Ik denk dat de Nokia OTA server niet beschikbaar was gedurende een paar uur gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de juiste instellingen zijn om je xs4all webmail te checken op de E72. Op de E71 werkte het prima maar op de E72 ontvang ik geen emails erop (verzenden is wel gelukt). Moet je kiezen voor beveiligde IMAP ofniet (en welke poort bijv)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Nou dat OVI maps daar heb je dus helemaal geen flikker aan.
  • Offline zoeken werkt niet (geen enkel resultaat). Maakt het ding dus waardeloos in het buitenland
  • Het navigeren gaat wel via de ingewikkeldste route. Ik rij op een provinciale weg in de richting van een snelweg die naar de plaats van bestemming voert, toch wil hij me steeds van die weg afhebben, laten omkeren etc.
  • Als je dan probeert om tijdens het rijden het geluid uit te zetten kom je in een menu dat volkomen onbruikbaar is met piepkleine icoontjes. Bovendien zit er geen mute-functie op, je moet eerst naar 'volume' en dat dan laag zetten. Waardeloos en zeer gevaarlijk.
  • De kaarten zijn niet up-to-date, bij mijn werk zijn al maanden geleden de rotondes veranderd. Als je applicatie de kaarten live downloadt dan mag je ook verwachten dat ze up-to-date zijn.
Heeft iemand andere ervaringen? Want zo lijkt het me dat niemand er wat aan heeft (en er al helemaal niet voor gaat betalen)...

Edit: OK, de twee bovenste punten vervallen waarschijnlijk, ik heb het offline zoeken nu wel aan de praat. Kaart er opnieuw op gezet mbv Nokia Map Loader. Wellicht veroorzaakte dit ook het probleem dat hij zo'n rare route koos. Morgen even opnieuw proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door PhilipsFan op 16-01-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 09:08
De maker van het programma "Swim" heeft een update. Nu wordt oa. ook s60 fp2 ondersteunt!

Swim ( http://code.google.com/p/bergamot/wiki/Swim) is een klein programmatje dat op de achtergrond draait en waar je kan instellen om de hoeveel minuten gesynct wordt. Dit is erg handig als je bijvoorbeeld naast je telefoon de online ovi calendar gebruikt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik op een makkelijke manier (ben niet zo technisch ;) ) mijn Hotmail contactpersonen in mijn E72 Hotmail kan importeren?

Dat e-mailt even wat makkelijker... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die mij kan vertellen of het normaal is dat de accu eruit valt als het achterklepje er niet op zit bij de Nokia E72? Heeft iemand hetzelfde probleem?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Hm, nog steeds lichte twijfel hier over de aanschaf van het toestel. Heb er gisteren even mee gespeeld in de MediaMarkt, en daar had ik ook eventjes last van het "hang" probleem zoals in verschillende reviews hier beschreven staat reviews @ smartphoneshop

Maar verder was het een mooi en degelijk toestel. Nu alleen de vraag of ik voor de black versie ga bij studentmobiel, of de zilvere bij smartphoneshop (+30 euro) (beide icm met Hi 20 + EO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Hebben anderen ook het idee dat de batterij indicator niet helemaal lekker werkt?
De eerste 2/3 streepjes blijven lang staan, en alles daaronder gaat er heel snel doorheen terwijl ik naar mijn gevoel niet heel veel meer gebruik heb gemaakt van mijn telefoon. Het kan een gevoelsmatig iets zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

kibber schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:39:
Hebben anderen ook het idee dat de batterij indicator niet helemaal lekker werkt?
De eerste 2/3 streepjes blijven lang staan, en alles daaronder gaat er heel snel doorheen terwijl ik naar mijn gevoel niet heel veel meer gebruik heb gemaakt van mijn telefoon. Het kan een gevoelsmatig iets zijn hoor.
Dat stond ook als een van de issues bij de reviews op de link die ik iets eerder gaf, dus je bent niet de enige denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe je de agendapunten voor de betreffende dag op je achtergrond kunt zetten?
Zodat je er snel naar kunt kijken? Ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt tot dusver niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:11:
Is er iemand die mij kan vertellen of het normaal is dat de accu eruit valt als het achterklepje er niet op zit bij de Nokia E72? Heeft iemand hetzelfde probleem?
Alvast bedankt!
Of het normaal is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het bij mij ook gebeurd. Stond er eerlijk gezegd wel raar van te kijken toen het de eerste keer gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beaub schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:02:
[...]

Of het normaal is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het bij mij ook gebeurd. Stond er eerlijk gezegd wel raar van te kijken toen het de eerste keer gebeurde.
Dan zal het misschien wel zo horen! :) In principe word hij er wel ingeklemd door het achterklepje! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Overigens lees ik vaak dat de camera zo tegenvalt. Nu verwacht ik niet meteen een alternatief voor mijn dSLR, maar soms is het toch wel handig om iets bruikbaars te hebben. Heeft iemand al eens een paar foto's gemaakt? Ik kan mij niet herinneren die gezien te hebben in dit topic. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Sponge schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:43:
Overigens lees ik vaak dat de camera zo tegenvalt. Nu verwacht ik niet meteen een alternatief voor mijn dSLR, maar soms is het toch wel handig om iets bruikbaars te hebben. Heeft iemand al eens een paar foto's gemaakt? Ik kan mij niet herinneren die gezien te hebben in dit topic. :).
http://allaboutphones.nl/reviews/166-page-6/Nokia-E72.html
Hier staan een aantal foto's.

En hier nog meer met een uitgebreide review...
http://www.allaboutnokia....review-part-2-camera.html

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Wat vinden jullie leuke/bruikbare apps, die je moet hebben van de ovi winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje:

Ik heb tmobile+ internet dus ik kan daarmee ook tv kijken, maar als ik wil kijken gebeurd het volgende:

-Real player opent
-Verbinding met server geeist. Verbinding maken? JA
- Geef eerst standaard toegangspunt op!-
- Hierna laten ze mij een bestand opslaan in gallerij.

Het lukt me maar niet om tv te kijken, iemand die het wel snapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe je de agendapunten voor de betreffende dag op je achtergrond kunt zetten?
Zodat je er snel naar kunt kijken? Ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt tot dusver niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom druk je gewoon niet op de sneltoets agenda en dan zie je gelijk je hele lijst voor de dag, het is maar 1 knopje wat je hoeft te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:30:
Nog een vraagje:

Ik heb tmobile+ internet dus ik kan daarmee ook tv kijken, maar als ik wil kijken gebeurd het volgende:

-Real player opent
-Verbinding met server geeist. Verbinding maken? JA
- Geef eerst standaard toegangspunt op!-
- Hierna laten ze mij een bestand opslaan in gallerij.

Het lukt me maar niet om tv te kijken, iemand die het wel snapt?
Zoals ik het lees moet je bij realplayer nog een standaard toegangspunt configureren. Hij weet nu niet hoe hij verbinding moet maken met de server. Probeer je trouwens verbinding te maken via UMTS van Tmobile (TMobile Internet) of via je WLAN?

Menu ->Media -> RealPlayer, dan kun je daar bij opties-> instellingen-> Netwerk -> Stand. Toegangspunt selecteren (dan moet je bij je toegangspunten wel al een toegangspunt hebben aangemaakt en ingesteld -> dus een WLAN netwerk keuze op 1 bv en Tmobile Internet op 2)

[ Voor 18% gewijzigd door DerOllie op 17-01-2010 17:18 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via UMTS, maar ik ga het even proberen!

Jaa hij doet het _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciesouw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09-2024
Gericht aan iedereen die een E72 van T-Mobile heeft:
is de firmware van een T-Mobile toestel anders dan die van andere toestellen? Is hij bijvoorbeeld roze (zoals bij sommige T-Mobile prepaidtoestellen)?
Of is er geen enkel verschil met de software van een los gekochte E72?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:51:
Zodat je er snel naar kunt kijken? Ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt tot dusver niet.
Dat zou ook kunnen maar het is wel mogelijk omdat op je achtergrond te krijgen dus vroeg ik mij af of iemand weet hoe je dat voor elkaar krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 09:08
ciesouw schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:32:
is de firmware van een T-Mobile toestel anders dan die van andere toestellen? Is hij bijvoorbeeld roze (zoals bij sommige T-Mobile prepaidtoestellen)?
Volgens mij is er geen firmware verschil, alleen hebben de branded toestellen vaak een andere productID waardoor de update software vaak de firmware updates niet herkent voor de branded toestellen. Zelf heb ik destijds op mijn branded Nokia E51 de product ID veranderd, en vervolgens kon ik wel de firmware updates mee pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

ciesouw schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:32:
- Tijdens opstarten wordt er een Tmobile logo + geluid afgespeeld
- Er staat standaard een Web 'n Walk Thema ingesteld, zwarte achtergrond met roze selecties (ziet er wel mooi uit maar ook de standaard thema's staan er gewoon op, naar keuze te veranderen natuurlijk)
- Instellingen voor Web 'n Walk + Tmobile hotspots staan standaard al ingevuld en ingesteld. (handig, kan meteen web'n walken.
- Verder staat er er op het toestel zelf een Tmobile logo
- De homepage van de browser staat standaard ingesteld op pda.tmobile.nl

Dat zijn de meest zichtbare dingen. Ik weet zelf niet wat andere verschillen kunnen zijn...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het meest vervelende aan de telefoon is wel:

http://discussions.europe...nicators&message.id=55170

Verder een prima ding hoor maar als ik dit had geweten had ik misschien wel iets anders gekocht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:51:
bedoel je dat je de agenda afspraken van de dag op je homescreen krijgt? als je dat bedoelt, dan staat dat in de handleiding maar goed, bij deze:

menu, control panel, modes en daar bij home screen applications calendar aanvinken.

ik heb mijn menu in het engels dus naamgeving kan iets anders zijn maar dit zou je vraag moeten beantwoorden

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:04:
[...]

- Tijdens opstarten wordt er een Tmobile logo + geluid afgespeeld
- Er staat standaard een Web 'n Walk Thema ingesteld, zwarte achtergrond met roze selecties (ziet er wel mooi uit maar ook de standaard thema's staan er gewoon op, naar keuze te veranderen natuurlijk)
- Instellingen voor Web 'n Walk + Tmobile hotspots staan standaard al ingevuld en ingesteld. (handig, kan meteen web'n walken.
- Verder staat er er op het toestel zelf een Tmobile logo
- De homepage van de browser staat standaard ingesteld op pda.tmobile.nl

Dat zijn de meest zichtbare dingen. Ik weet zelf niet wat andere verschillen kunnen zijn...
Heb de e72 ook van t-mobile, al jou punten horen bij de customized t-mobile firmware. Het is dus niet mogelijk om de firmware 'normaal' te updaten, je zal moeten wachten tot t-mobile de nieuwe firmware uitgeeft, voordat je kan updaten (voor zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees meer en meer slechte dingen. Niet dat het toestel slecht is.. maar geen waardige opvolger van de E71.
Ook wat betreft het gebruik van de processor van de E72. Deze is sneller kennelijk maar is de configuratie zo ingericht dat deze langzamer werkt dan de E71. Met als gevolg dat veel progs niet (goed) draaien op het toestel.

Ik zal vnvnd thuis even de exacte bronnen posten... ik ben geen expert, maar als dit zo is dan ben ik wel een beetje teleurgesteld in de E72.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:52:
Het meest vervelende aan de telefoon is wel:

http://discussions.europe...nicators&message.id=55170

Verder een prima ding hoor maar als ik dit had geweten had ik misschien wel iets anders gekocht. :(
Net even geprobeerd, maar dan moet je wel verrekte schnell kunnen typen met de E72, pfff... Ik kan niet eens zo snel typen in het algemeen, laat staan op zon mobiel apparaat...

Storm in een glas water IMHO (alleen voor de overfanatieke SMS guru's O-) :O )

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
Inderdaad, de mijne heeft het ook maar het is me alleen gelukt omdat ik het wilde proberen, is me tijdens het typen zelf nog nooit overkomen, moet je wel gruwelijk snel typen
Cybpraetorian schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:46:
[...]

Net even geprobeerd, maar dan moet je wel verrekte schnell kunnen typen met de E72, pfff... Ik kan niet eens zo snel typen in het algemeen, laat staan op zon mobiel apparaat...

Storm in een glas water IMHO (alleen voor de overfanatieke SMS guru's O-) :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Sj44kie schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:43:
Inderdaad, de mijne heeft het ook maar het is me alleen gelukt omdat ik het wilde proberen, is me tijdens het typen zelf nog nooit overkomen, moet je wel gruwelijk snel typen

[...]
Idem hier. Voor mijn gevoel type ik vrij snel op de E72, maar letters overslaan is me nog nooit overkomen.
Toen ik de "e" "n" test deed werkte vervolgens mijn spatiebalk niet meer.
Restart was voldoende.... Hopelijk komt het niet vaker voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Kent iemand een zwarte thema, die wel werkt op de E72?
De meeste zwarte thema's, maken ook het selectievakje zwart in de agenda of in MfE.
Aangezien het lettertype ook zwart (op wit) is, zie je dus niet wat geselecteerd is.
Hier had ik op de E71 geen last van, iemand een thema die wel zwart (achtergrond zwart, normale of ovi-iconen) is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:36

luke_otto

pang pang luckyluke

Ik kreeg het niet voor elkaar om nokia met te laten samen werken met gmail IMAP. Ik heb een branded model bij T-mobile, product code: 0594728. Ik dacht een update te doen naar de nieuwe firmware, maar helaas niet beschikbaar voor t-mobile. Dus via Nemesis productcode naar 0573569 veranderd. en toen software geupdate naar laatste versie.

ALLEEN: nu doet tie helemaal niks meer: alleen trillen bij het indrukken van de aan/uit. En dan zie ik even het backlight aangaan. Iemand nog tips wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
luke_otto schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:45:
Ik kreeg het niet voor elkaar om nokia met te laten samen werken met gmail IMAP. Ik heb een branded model bij T-mobile, product code: 0594728. Ik dacht een update te doen naar de nieuwe firmware, maar helaas niet beschikbaar voor t-mobile. Dus via Nemesis productcode naar 0573569 veranderd. en toen software geupdate naar laatste versie.

ALLEEN: nu doet tie helemaal niks meer: alleen trillen bij het indrukken van de aan/uit. En dan zie ik even het backlight aangaan. Iemand nog tips wat te doen?
Flashen met Phoenix (dead phone USB flash). Ik had hetzelfde met m'n 6720 en in het N79 topic is er ook eentje fout gegaan ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Bij mij is de ovi maps hack niet meer werkzaam. Jammer, maar je mag niet klagen over iets illegaals dat niet meer werkt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 10:26
Helsie schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:12:
Bij mij is de ovi maps hack niet meer werkzaam. Jammer, maar je mag niet klagen over iets illegaals dat niet meer werkt. :p
zeker een update gedraaid, moet je de hack ff weer opnieuw installeren ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Martinus op 18-01-2010 21:05 . Reden: typos ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Martinus schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:04:
[...]

zeker een update gedraaid, moet je de hack ff weer opnieuw installeren ;)
Nope, geen update gedraaid. Ik kreeg overigens alleen de melding dat ik 10 dagen mag kiezen tot datum x. Toen ik daadwerkelijk op navigeren zette, kreeg ik geen vraag 'wilt u nu 1 van die 10 dagen opmaken?', en voor de hack kreeg ik dat wel. Dus misschien valt het nog mee. Zometeen even stukje rijden met navi aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44kie schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:43:

[...]
hmm, nou ja goed om te lezen dat er ook mensen zijn die er geen last van hebben. Maar ik tik echt niet snel, en toch gebeurt het me. Vooral met de E en de N. Heel vervelend... :) Ik ga nokia maar eens bellen. Hij is gloedje nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:03:
Hallo,

sinds een maand ook een tevreden gebruiker van de E72. Mail instellen (hotmail) ging probleemloos. Sinds 2 dagen krijg ik mijn mail echter niet meer binnen op mijn E72.Hotmail is gewoon verbonden met internet en ook handmatig verzenden/ontvangen heeft geen resultaat. Ik heb van alles geprobeerd, maar krijg mijn mail niet meer binnen. Het vreemde is dat ik wel gewoon mail kan versturen.

Is er iemand die bekend is met dit probleem en voor mij een oplossing weet? Ik hoor het graag!

Groeten
Ik heb het zelfde probleem, iemand al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:12:
[...]

hmm, nou ja goed om te lezen dat er ook mensen zijn die er geen last van hebben. Maar ik tik echt niet snel, en toch gebeurt het me. Vooral met de E en de N. Heel vervelend... :) Ik ga nokia maar eens bellen. Hij is gloedje nieuw!
Ik heb er inderdaad ook last van, omdat met name de E N combinatie een combinatie is die vrij snel te typen is. Zoals iemand hier al eerder zei: het is inderdaad alleen het geval bij een combinatie van een toets met een toets die ook een nummer functie heeft. Combinatie Q D doet het prima.
Maar als je Nokia gaat bellen, ben ik benieuwd naar het antwoord. Indien mogelijk: post het hier even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
luke_otto schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:45:

Ik had precies hetzelfde probleem, na het veranderen van de productcode. Na het indrukken van een bepaalde toetsencombinatie (zoek even via Google), deed hij het ineens weer. Ik ga er dus van uit dat dat op een of andere manier de oplossing is geweest.
Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

Kroontje

...

Ik wil graag de optie bedrade carkit zichtbaar krijgen bij de toebehoren, bedoeld voor mijn actieve autohouder van Brodit zodat ik de verlichting aan kan laten wanneer de E72 in de houder staat.. Ik heb zo'n vermoeden dat deze optie alleen beschikbaar komt wanneer deze is ingeplugd in een originele Nokia carkit.

Draadloze carkit is wel te zien, echter kan ik hier geen instellingen qua verlichting aanpassen.

Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Kroontje op 19-01-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robv73
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:49
Volgens de handleiding zou ik GPS info moeten kunnen bijvoegen met het maken van foto's

Menu --> Media --> Camera --> Opties --> Instellingen --> GPS-info weergeven

Deze laatste optie staat bij mij niet in het menu.....
.....zijn er meer mensen die hier last van hebben??

Mijn firmware versie is: 022.007.C00.01

Alvast bedankt!

Groet,
Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmhvanbenthum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 06:35
Weet iemand ook welke provider via 3G voip/sip gesprekken doorlaten?

Ik heb nu 12voip geconfigureerd, werkt perfect op het wlan thuis. Maar via de 3g kan de dienst niet ingeschakeld worden.

Las op een ander forum dat voda het geblokeerd heeft, en dat het bij t-mobile web n walk wel moet werken.

Zelf heb ik kpn mobiel.

Weet iemand hoe je naar een voip nummer/adres kan bellen?? Als ik in de E72 de contact personen bewerk kan ik een internet nummer toevoegen, is dit in deze vorm:

piets@voipbuster.com bijvoorbeeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
robv73 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:55:
Volgens de handleiding zou ik GPS info moeten kunnen bijvoegen met het maken van foto's

Menu --> Media --> Camera --> Opties --> Instellingen --> GPS-info weergeven

Deze laatste optie staat bij mij niet in het menu.....
.....zijn er meer mensen die hier last van hebben??

Mijn firmware versie is: 022.007.C00.01

Alvast bedankt!

Groet,
Rob
Wat de handleiding ook zegt; het zit er niet in. Mijn E71 had dit wel, dus ik verwacht dat we hiervoor een firmwareupgrade nodig hebben.

Ik baal hier ook van omdat Sportstracker hierdoor toch een stuk minder leuk wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben vorige maand naar Duitsland geweest voor enkele uurtjes en merk net dat dit tripje mij 60 EUR aan roaming heeft gekost. Hoe kan ik automatisch ophalen van e-mail (Telenet) via roaming uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij MfE is dit gewoon in te stellen. Verder is het slim om de sync niet korter dan 15min te zetten, scheelt ook stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Volgens mij heb ik een bug met exchange ontdekt. Als je off day sync instelt op een uur ipv 4 uur voor exchange dan doet heel je exchange het niet meer overdag. Die heb ik op continue aan staan maar dat wil die dan niet meer. Enigste manier om dit op te lossen is door exchange eraf te meppen en er weer op te meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

domme vraag ...maar toch..wat is MfE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Zijn er meer mensen met de volgende 'problemen'?
1. Als ik van profiel wil switchen: van stil naar algemeen of andersom, via de Ctrl knop (rechtsonder), komt het geregeld voor dat ik het 3 of 4 keer moet doen, omdat hij automatisch weer direct teruggaat naar waar hij vandaan komt. Wil ik dus van Stil naar Algemeen, schakelt hij om, maar binnen een halve seconde komt de melding dat hij weer teruggaat naar Stil. Na 3 a 4 keer blijft hij dan wel goed staan.

2. Ik heb al mijn applicaties die een internetverbinding vereisen op: Altijd Vragen staan. Of ik nou echter mijn mail wil bekijken, inlog op Windows Live Messenger of op Nimbuzz, nergens wordt er naar gevraagd. Zelfs al zit ik in mijn thuisnetwerk, ze kiezen altijd voor de telefoonverbinding: niet de bedoeling natuurlijk. Nou kan ik wel steeds het toegangspunt gaan wijzigen, maar dat schiet natuurlijk ook niet echt op! Alleen bij het openen van de internetapplicatie zelf wordt er wel gevraagd wat ik wil. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:12:
domme vraag ...maar toch..wat is MfE
ok Mail for Exchange, maar volgens mij kan ik dat - als privé persoon zonder domain name - niet gebruiken voor een Telenet.be account ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag maar hoe kan ik met de E72, zulke tekens maken?
á _ é ë etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:58:
Misschien een stomme vraag maar hoe kan ik met de E72, zulke tekens maken?
á _ é ë etc
Door op het knopje Sym (symbool) te drukken. Links naast de spatiebalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaHawK
  • Laatst online: 12-03-2020
ik heb een vraag. Ik heb met VOIP gespeeld zodat m'n mobiel ook overgaat als er op het huisnummer wordt gebeld. Nu blijft m'n toestel gewoon connected naar m'n wlan accesspoint ook al is de voip service deactivated op m'n mobiel en moet ik de E72 uit en aanzetten omdat te stoppen...iemand enig idee?

Daar doe ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, mijn E72 is nu binnen! Alleen vraagt ie om een pin/blokkerings code. In de handleiding staat dat het 12345 moet zijn. Twee keer geprobeert, beide niet goed.

Nu heb ik nog een keer over. Toch maar eens de PIN code van mijn oude sim proberen?

Edit, idd mijn PIN. De manual heeft het eigenlijk wel duidelijk maar ook beetje onduidelijk ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Sponge op 19-01-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaHawK
Sponge schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:09:
Hmm, mijn E72 is nu binnen! Alleen vraagt ie om een pin/blokkerings code. In de handleiding staat dat het 12345 moet zijn. Twee keer geprobeert, beide niet goed.

Nu heb ik nog een keer over. Toch maar eens de PIN code van mijn oude sim proberen?

Edit, idd mijn PIN. De manual heeft het eigenlijk wel duidelijk maar ook beetje onduidelijk ;).
No offense hoor, maar de pincode is altijd die van je SIM kaart. Dus als je oude sim naar je nieuwe telefoon verhuisd dan verandert er niets natuurlijk. :P

Daar doe ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Beaub schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:15:
1. Als ik van profiel wil switchen: van stil naar algemeen of andersom, via de Ctrl knop (rechtsonder), komt het geregeld voor dat ik het 3 of 4 keer moet doen, omdat hij automatisch weer direct teruggaat naar waar hij vandaan komt. Wil ik dus van Stil naar Algemeen, schakelt hij om, maar binnen een halve seconde komt de melding dat hij weer teruggaat naar Stil. Na 3 a 4 keer blijft hij dan wel goed staan.

2. Ik heb al mijn applicaties die een internetverbinding vereisen op: Altijd Vragen staan. Of ik nou echter mijn mail wil bekijken, inlog op Windows Live Messenger of op Nimbuzz, nergens wordt er naar gevraagd. Zelfs al zit ik in mijn thuisnetwerk, ze kiezen altijd voor de telefoonverbinding: niet de bedoeling natuurlijk. Nou kan ik wel steeds het toegangspunt gaan wijzigen, maar dat schiet natuurlijk ook niet echt op! Alleen bij het openen van de internetapplicatie zelf wordt er wel gevraagd wat ik wil. Meer mensen dit probleem?
1. haha ik heb het terwijl ik dit lees voor t eerst...nog niet eerder gezien. heb nieuweste firmware....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmhvanbenthum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 06:35
MaHawK schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:46:
ik heb een vraag. Ik heb met VOIP gespeeld zodat m'n mobiel ook overgaat als er op het huisnummer wordt gebeld. Nu blijft m'n toestel gewoon connected naar m'n wlan accesspoint ook al is de voip service deactivated op m'n mobiel en moet ik de E72 uit en aanzetten omdat te stoppen...iemand enig idee?
Heb ik ook gehad, waarom weet ik niet. deep factory reset gedaan, de voip package van nokia er op, sip ingesteld, voip service aangemaakt. Bij bestemmingen wlan op 1 gezet, en mobiel internet op 2.
Wanneer ik nu de dienst uitschakel gaat wlan ook netjes mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beaub schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 01:32:
[...]

Ik heb er inderdaad ook last van, omdat met name de E N combinatie een combinatie is die vrij snel te typen is. Zoals iemand hier al eerder zei: het is inderdaad alleen het geval bij een combinatie van een toets met een toets die ook een nummer functie heeft. Combinatie Q D doet het prima.
Maar als je Nokia gaat bellen, ben ik benieuwd naar het antwoord. Indien mogelijk: post het hier even?
Sure, ik heb inmiddels een mail gestuurd naar Nokia. Dit is duidelijk een bug want de e71, ook in mijn bezit, heeft hier geen last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

MaHawK schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:38:
[...]

No offense hoor, maar de pincode is altijd die van je SIM kaart. Dus als je oude sim naar je nieuwe telefoon verhuisd dan verandert er niets natuurlijk. :P
Mja, ik nam de (NL) handleiding te letterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaHawK
bmhvanbenthum schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:41:
[...]

Heb ik ook gehad, waarom weet ik niet. deep factory reset gedaan, de voip package van nokia er op, sip ingesteld, voip service aangemaakt. Bij bestemmingen wlan op 1 gezet, en mobiel internet op 2.
Dat was vanmiddag bij mij ook het geval, totdat ik always allow aanzette. Sindsdien blijft hij continu geconnect,ook maar eens een factory reset doen. Thanks.

Daar doe ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen Forummers,

Ook ik ben de gelukkige bezitter van een mooie Nokia E72. Tot op heden zeer tevreden over. Heb deze aangeschaft bij GSMWEB in combinatie van verlenging abonnement en met als extra het pakket van Route 66 Mobile 8 Europe.

Ik heb Route 66 via de micro SD 4Gb geladen en in het toestel gedaan.

Nu doet hetvolgende zich voor, een navigeeropdracht voert hij supersnel uit, maar na een antal minuten navigeren slaat het programma vast. Het beeld staat stil terwijl ik nog gewoon met 120 km/h over de snelweg raas.
Soms na ca. een halve minuut begint deze weer spontaan zelf te navigeren maar soms moet ik ook overnieuw de navigatie starten naar de bestemming.

Nog ter verduidelijking, de E72 zit in de houder van mijn "oude" N95.

Herkent iemand dit probleem en zo ja, is er een oplossing voor te vinden???

Ik hoor heel graag van jullie.

Groeten,

Marcel

PS: Wellicht dat dit onderwerp al in dit TOPIC besproken is, maar het was/is voor mij makkelijker om een nieuw bericht te maken dan ruim 70 pagina's door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 21:28
quote:
MaHawK schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:46:

Dat is wel uit/aan te zetten:
Ga naar je contactenlijst > Bovenin het scherm staat een selectiemenu met "Telefoon" > Kies in dit menu je Voip profiel > Kies Opties > Kies "Dienst uitschakelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Beaub schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:15:

1. Blijft je knop misschien een beetje plakken/hangen? Hier geen last van iig...

2. Dat heb ik ook gehad, ik heb er een beetje zitten stoeien, en wat volgens bij mij de methode was door even je toegangspunt (internet neem ik aan) leeg te halen met dan wel je WLAN dan wel je Telefoonverbinding. Daarna even weer opnieuw inkloppen met de juist priotisering. Neem wel voor je telefoonverbinding (Mobiele internet) de juiste waardes over, noteer ze even... Dat deed het hem bij mij en nu werkt het perfect.

Daarnaast had ik gister even de ingebouwde GPS getest tijdens een rit als passagier in de auto. Ik moet zeggen dat dat super ging! Ik had de GPS nog nooit aan gehad, en tijdens het rijden (120kmh) heb ik hem aangezet. De allereerste keer had ik binnen 5 minuten ontvangst en wist ie waar ik was. Er was wel een heel klein beetje data verbruikt, maar dat viel nog meer (25 kb ofzo). Tijdens de rit meerdere dingen uitgeprobeerdl. Voetganger navigatie werkt prima, zelfs zo goed dat hij op basis van je snelheid (120) concludeert dat je niet lopend bent, en dus de navigatie uitzet totdat je weer normale loopsnelheden hebt. Echt te grappig vond ik dat.

De autonavigatie ging ook prima, maar heb niet 1 van mn 10 proef navigatiedagen gebruikt. Maar ik heb gezien hoe het werkt, en dat ging prima. Vind het best handig iets als je ergens bent waar je niet bekend bent, en toch iets even moet zoeken. Tis geen vervanging denk ik van een TomTom PNS maar wel een handig toevoeging als je onderweg bent. Op latere tijdstippen heb ik de GPS nogmaals weer geprobeerd, andere tijden, en honderden kms verderop, had ie zonder data te verbruiken, binnen 1 minuut mn positie weer gevonden (heb het letterlijk even weer getimed). :D

[ Voor 27% gewijzigd door DerOllie op 20-01-2010 13:32 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Persoonlijk vind ik de ingebouwde mp3-speler niet zo geweldig. Vooral vanwege de onduidelijke weergave van nummers en het maken van afspeellijsten. Zijn er mensen die ervaring hebben met andere muziekspelers zoals PowerMP3 of MeCanto?

@MarcelE72: tot dusverre is gebleken dat geen enkele navigatie behalve Nokia's eigen spul goed werkt. Ik zou het terugkoppelen aan Route66 (en GSMweb). Wellicht zijn zij niet op de hoogte van het probleem of kan je je geld terug krijgen.

Heb gister trouwens een had reset uitgevoerd vanwege de installatie van wat malafide programma's, de telefoon draaide niet zo lekker meer. Via MfE had ik binnen een uur al m'n contactgegevens en agendapunten weer terug. Google Sync werkt nu dus erg goed. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Heineken op 20-01-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo beste mensen,

Ik zit met een probleempje, ik wil graag flashplayer op mijn nokia e72 installeren, is dit mogelijk terwijl ik real player ook op mijn mobiel heb staan? ik kan op sommige sites geen filmpjes of dergelijke bekijken omdat ik flashplayer nodig heb? ik heb hem al eens gedownload maar dan zegt ie iets van er is al een degelijke component aanwezig?

weet iemand hoe ik flashplayer op mijn nokia e72 kan installeren?, dat zou erg fijn zijn.

vriendelijke groeten,

daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Gebruik Skyfire voor full flash weergave. Flash lite staat standaard geïnstalleerd op de E72, maar dit alleen voor zeer lichte flashzaken waar je dus niet veel aan hebt. Met Skyfire is het mogelijk flashgames te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook mogelijk op bijv op dumpert filmpjes te kijken?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net skyfire erop gezet maar vind het maar langzaam werken allemaal... welke browser is aan te bevelen? gewoon de standaard nokia browser of bijv opera?

bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,
Kan ik mijn toetsenbord op een andere manier blokkeren? Ik druk best wel vaak op uitschakelen, aangezien die er boven zit.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knopje links boven en daarna rechts boven snel achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-pad

Op het gevaar af, dat deze vraag al beantwoord is (dan excuses): is dat zenuwachtige D-pad eigenlijk af te zetten, zodat je ouderwets kunt scrollen en "tiptoetsen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:27:
D-pad

Op het gevaar af, dat deze vraag al beantwoord is (dan excuses): is dat zenuwachtige D-pad eigenlijk af te zetten, zodat je ouderwets kunt scrollen en "tiptoetsen"?
Die is sowieso al 2x beantwoord, en bovendien staat er in je handleiding precies hoe dit moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:19:
knopje links boven en daarna rechts boven snel achter elkaar
Thnx man!
Pagina: 1 ... 19 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.