Beaub schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:15:
Zijn er meer mensen met de volgende 'problemen'?
1. Als ik van profiel wil switchen: van stil naar algemeen of andersom, via de Ctrl knop (rechtsonder), komt het geregeld voor dat ik het 3 of 4 keer moet doen, omdat hij automatisch weer direct teruggaat naar waar hij vandaan komt. Wil ik dus van Stil naar Algemeen, schakelt hij om, maar binnen een halve seconde komt de melding dat hij weer teruggaat naar Stil. Na 3 a 4 keer blijft hij dan wel goed staan.
2. Ik heb al mijn applicaties die een internetverbinding vereisen op: Altijd Vragen staan. Of ik nou echter mijn mail wil bekijken, inlog op Windows Live Messenger of op Nimbuzz, nergens wordt er naar gevraagd. Zelfs al zit ik in mijn thuisnetwerk, ze kiezen altijd voor de telefoonverbinding: niet de bedoeling natuurlijk. Nou kan ik wel steeds het toegangspunt gaan wijzigen, maar dat schiet natuurlijk ook niet echt op! Alleen bij het openen van de internetapplicatie zelf wordt er wel gevraagd wat ik wil. Meer mensen dit probleem?
1. Blijft je knop misschien een beetje plakken/hangen? Hier geen last van iig...
2. Dat heb ik ook gehad, ik heb er een beetje zitten stoeien, en wat volgens bij mij de methode was door even je toegangspunt (internet neem ik aan) leeg te halen met dan wel je WLAN dan wel je Telefoonverbinding. Daarna even weer opnieuw inkloppen met de juist priotisering. Neem wel voor je telefoonverbinding (Mobiele internet) de juiste waardes over, noteer ze even... Dat deed het hem bij mij en nu werkt het perfect.
Daarnaast had ik gister even de ingebouwde GPS getest tijdens een rit als passagier in de auto. Ik moet zeggen dat dat super ging! Ik had de GPS nog nooit aan gehad, en tijdens het rijden (120kmh) heb ik hem aangezet. De allereerste keer had ik binnen 5 minuten ontvangst en wist ie waar ik was. Er was wel een heel klein beetje data verbruikt, maar dat viel nog meer (25 kb ofzo). Tijdens de rit meerdere dingen uitgeprobeerdl. Voetganger navigatie werkt prima, zelfs zo goed dat hij op basis van je snelheid (120) concludeert dat je niet lopend bent, en dus de navigatie uitzet totdat je weer normale loopsnelheden hebt. Echt te grappig vond ik dat.
De autonavigatie ging ook prima, maar heb niet 1 van mn 10 proef navigatiedagen gebruikt. Maar ik heb gezien hoe het werkt, en dat ging prima. Vind het best handig iets als je ergens bent waar je niet bekend bent, en toch iets even moet zoeken. Tis geen vervanging denk ik van een TomTom PNS maar wel een handig toevoeging als je onderweg bent. Op latere tijdstippen heb ik de GPS nogmaals weer geprobeerd, andere tijden, en honderden kms verderop, had ie zonder data te verbruiken, binnen 1 minuut mn positie weer gevonden (heb het letterlijk even weer getimed).
[
Voor 27% gewijzigd door
DerOllie op 20-01-2010 13:32
]