Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 12:44
A-HARUN schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:43:
@Joster

Probeer in je GMAIL account anders gebruik te maken van het IMAP protocol i.p.v. POP
Ik heb dat ook op mijn e61i en sindsdien werkt het perfect, d.w.z. de mails die ik op mijn e61i verwijder zijn ook daadwerkelijk verwijderd van de server
Ik gebruik al IMAP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:28
BoXie schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:00:
Wel apart dat ik blijkbaar de enige ben die zich onwijs stoort aan de achteruitgang qua 'looks' van Nokia Messaging E72 t.o.v. zijn voorganger (E71) ... Headers zien er niet uit . en geen mogelijkheid tot default HTML view van e-mails.
Ik erger me ook blauw aan exact hetgeen je hier post. Het is niet anders. Je krijgt wel wat anders terug, namelijk betere integratie van alle mail/sms zoals in een blackberry. Maar als je geen Nokia-backend integratie wilt (dus niet je gmail/exchange/hotmail user/pass aan Nokia wilt geven) ben je de klos en kun je beter naar een ander toestel uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
ReconE schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:40:
[...]

Ik erger me ook blauw aan exact hetgeen je hier post. Het is niet anders. Je krijgt wel wat anders terug, namelijk betere integratie van alle mail/sms zoals in een blackberry. Maar als je geen Nokia-backend integratie wilt (dus niet je gmail/exchange/hotmail user/pass aan Nokia wilt geven) ben je de klos en kun je beter naar een ander toestel uitkijken.
Ik volg je niet? Ik heb geen enkel contact met de Nokia Backend, maar gebruik toch m'n Exchange en G-Mail mailboxen zonder problemen :?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keorb
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01 15:33
Solomon schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:19:
[...]

Ik volg je niet? Ik heb geen enkel contact met de Nokia Backend, maar gebruik toch m'n Exchange en G-Mail mailboxen zonder problemen :?
Dat geldt voor mij ook. Gmail via Imap werkt als een zonnetje (ook met het verwijderen en markeren als gelezen waar anderen problemen mee hadden).

Het enige probleem dat ik nog heb is dat grote MfE emails worden afgebroken. Wij gebruiken hier Zarafa ipv Exchange. Hebben anderen ook problemen met het afbreken van emails of ligt dat niet aan de telefoon maar aan de mailserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggroen1
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 20:46
Ik heb voor Telecomwereld een review van de E72 gemaakt.De E72 is minder goed dan gehoopt terwijl ik toch een fan ben van de E71, maar dat laatste zal in de review wel voldoende blijken denk ik ;)
http://www.telecomwereld.nl/nokia-e72.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
vandaag ook weer leuke bug! Had m in massa opslagmodus aan de pc hangen, trek m eruit en stop mn headset erin. Blijft ie doorladen (volgens het icoontje rechtsboven dus). En dat zonder snoertje! Die e72 is dus echt groen! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ggroen1 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:32:
Ik heb voor Telecomwereld een review van de E72 gemaakt.De E72 is minder goed dan gehoopt terwijl ik toch een fan ben van de E71, maar dat laatste zal in de review wel voldoende blijken denk ik ;)
Kan je wat zeggen over het verschil qua accutijd tussen de E71 en de E72? Iemand anders misschien ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Jezus .. terwijl sommige negatieve opvattingen van mij over de E72 zich relativeren, is het centrum van mijn ergernis nu toch echt die @$#%@#$ plastic navkey. Wat een goedkoop onding. Hij drukt ook zo 'cheap' in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:22

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

BoXie schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:48:
Jezus .. terwijl sommige negatieve opvattingen van mij over de E72 zich relativeren, is het centrum van mijn ergernis nu toch echt die @$#%@#$ plastic navkey. Wat een goedkoop onding. Hij drukt ook zo 'cheap' in.
Vanmiddag de E72 ook even in handen gehad bij de Mediamarkt in Grunn, en ik was onder de indruk van de bouwkwaliteit van het exemplaar wat ze daar hadden. Niets mis mee, ook geen "kraakjes" of speling aan de onderkant, ik kreeg de zilveren rand met geen mogelijkheid los en hij voelde heel stevig aan. De E52 hing er naast en die voelde echt te licht en plastic aan. De E72 heb ik ongeveer 20 minuten meet gespeeld, en alhoewel ik wel ff moest wennen aan de navkey, hoe je precies moest bewegen om iets voorelkaar te krijgen, kan ik me niet echt herinneren dat die navkey zo goedkoop aanvoelt. Als ik hem zelf ook heb zal ik er op letten...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel van het ontzettend makkelijk emailen en internetten is dat ik door de fair use policy heen ben geschoten van KPN.
U bereikt bijna de fair use grens van uw databundel. Het gemidd. verbruik bedraagt ca. 75 MB. Na het bereiken van de limiet zal de snelheid verlaagd worden. KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Klökske schreef op woensdag 23 december 2009 @ 20:39:
Nadeel van het ontzettend makkelijk emailen en internetten is dat ik door de fair use policy heen ben geschoten van KPN.

[...]
Wtf? 74MB? Nou dat wordt voor mij dus geen KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Huh :? Ik heb toch enkele jaren bij KPN geinternet, mailt en Google Map't met mijn TyTNII, maar heb daar nog nooit een mailtje over gehad ... Of heb je films binnen lopen halen ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 20:48:
[...]

Wtf? 74MB? Nou dat wordt voor mij dus geen KPN.
74 Mb kan nooit, bij surf en mail heeft een gem gebruik van 25Mb, dus max is 250. Bij Extra snel schijnt het 75 Mb maal 10 is 750 Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Is het ook mogelijk om de instellingen voor de mailbox handmatig in te voeren? Ik wil gewoon GMail via IMAP maar hij blijft steeds maar met die wizard komen. Dat wil ik niet, ik wil handmatig instellingen opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, geen films. Wel gebruik ik onderweg de E72 als blue tooth modem voor mijn laptop. In totaal heb ik volgens mijn teller in totaal 275mb verbruikt met mijn extra snel.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keorb
  • Laatst online: 08-01 15:33
PhilipsFan schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:02:
Is het ook mogelijk om de instellingen voor de mailbox handmatig in te voeren? Ik wil gewoon GMail via IMAP maar hij blijft steeds maar met die wizard komen. Dat wil ik niet, ik wil handmatig instellingen opgeven.
Dat heb ik gedaan. Op een gegeven moment vraagt je E72 om de voorwaarden van Nokia messaging te accepteren. Als je die weigert kun je gewoon handmatig IMAP instellen.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Vandaag al de nieuwe adapter binnengekregen i.v.m. die terugroepactie van de AC-3E adapters. Helaas nog steeds een AC-3E, maar nu tenminste eentje die ik mag/kan gebruiken :P

Maar nu kijken of ik deze weer kan ruilen voor een AC-8 ...

Trouwens, heeft iemand hier ervaring met VPN op de E72 (of evt E71)?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
S913 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:43:
Vandaag al de nieuwe adapter binnengekregen i.v.m. die terugroepactie van de AC-3E adapters. Helaas nog steeds een AC-3E, maar nu tenminste eentje die ik mag/kan gebruiken :P

Maar nu kijken of ik deze weer kan ruilen voor een AC-8 ...
Welke terugroepactie? :?

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Deze:
S913 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:27:
lol ... t'is zelfs nog erger ... die AC-3E valt onder deze omruilgarantieactie:

http://chargerexchange.no...e=supportmain-netherlands

Ze raden me op die site zelfs af om hem te gebruiken 8)7

~ H.P. Lovecraft

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
OK thanks, op mijn AC-3E staat helemaal niets van BYD o.i.d.. Ik zie alleen dat hij "Made in India" is in tegenstelling tot de adapters die uit China (BYD) komen. Ben safe denk ik.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

No probs. Deze nieuwe lader komt overigens ook uit China, maar is schijnbaar van een goeie batch :P

~ H.P. Lovecraft

Verwijderd

Is het gelukt om je account door het nokia messaging team te laten verwijderen/herstellen?

Ik heb een soortgelijk probleem. Mijn account werkt plotseling niet meer na een wissel van E71 naar E72 en weer terug naar E71. Ik kreeg onderstaande mail en heb hierop een bericht gestuurd met het verzoek om mijn account te herstellen.

---

Beste klant van Nokia Messaging,

De Nokia Messaging-account die u hebt gebruikt, was onderdeel van de aankoop van uw Nokia-telefoon. Volgens onze gegevens is deze telefoon overgedragen aan iemand anders.

Uw Nokia Messaging-account is uitgeschakeld. Uw account is veilig: de nieuwe eigenaar van de Nokia-telefoon heeft geen toegang tot de account. U kunt zich ook aanmelden voor een nieuwe Nokia Messaging-account voor gebruik op een andere Nokia-telefoon. Ga naar de website van Nokia Messaging (http://email.nokia.com/account) voor een lijst met Nokia-telefoons die geschikt zijn voor Nokia Messaging.

We zijn u graag opnieuw van dienst.

Met vriendelijke groet,
Het team van Nokia Messaging

(De registratie website werkt gewoon, ik kon wel met een ander email adres een account aanmaken, maar heb toch liever een herstel van mijn oude account. )
1abc schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:14:
Ben mijn Nokia messaging account kwijt.

.... Toen kwam de volgende verassing: bij het invoeren van het productnummer van de E72 kwam een waarschuwing tevoorschijn waarin ik las dat het nummer door iemand anders was geregistreerd... Hele vreemde verhaal allemaal.
Heb een uitgebreide mail naar Nokia gestuurd, 48 uur zijn reeds verlopen maar nog geen reactie.
Ik hoop dat ze alle oude/bestaande accounts "weggalen" zodat ik opnieuw kan registreren.

Kunnen jullie je normaal registreren bij https://netac36.vie.hosti...t/selectDeviceEdit.action
... mij lukt het niet, ik krijg elke keer een bericht: "We kunnen uw verzoek op dit moment niet verwerken. Probeer het later opnieuw".
...

• 1abc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 17:10
In eerste instantie kreeg ik hetzelfde bericht als jij
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:54:
[i]Beste klant van Nokia Messaging,
De Nokia Messaging-account die u hebt gebruikt, was onderdeel van de aankoop van uw Nokia-telefoon. Volgens onze gegevens is deze telefoon overgedragen aan iemand anders.

Uw Nokia Messaging-account is uitgeschakeld. Uw account is veilig: de nieuwe eigenaar van de Nokia-telefoon heeft geen toegang tot de account. U kunt zich ook aanmelden voor een nieuwe Nokia Messaging-account voor gebruik op een andere Nokia-telefoon. Ga naar de website van Nokia Messaging (http://email.nokia.com/account) voor een lijst met Nokia-telefoons die geschikt zijn voor Nokia Messaging.
[...]
Op 21 december ontving ik het volgende bericht:

Geachte heer ABC

Het is nu mogelijk om u via uw toestel te registreren op my Nokia.
Moest dit niet lukken kan u zich altijd wenden op onze Nokia website www.nokia.nl, en op wachtwoord vergeten drukken.
Uw gebruikersnaam is uw mobiele nummer of uw e-mail adres.
Vervolgens dient u verdere gegevens in te vullen, waardoor alles naar behoren zou dienen te werken.
Mogelijks dient u 30 dagen te wachten alvorens de registratie verwerkt is, waarna u zich opnieuw kan aanmelden.
Indien u echter toch nog enige hinder zou ondervinden betreffende het inloggen, aarzel dan niet om ons terug te contacteren.

Bedankt voor uw begrip.

Vriendelijke groeten
Tom
Benelux advisor

Niet helemaal duidelijk moet ik opmerken en toch ben ik erin geslaagd om mijn oude account nog van jaren terug bij de toenmalige Club Nokia [nu My Nokia] bij te werken en mijn E72 te registreren.

Verwijderd

beste dames,heren,

welke navigatie is het beste voor de nokia e72?

Ik dacht zelf aan Sygic 9.

Verwijderd

Ik zit ook te denken aan Sygic maar heb mij er nog niet zo in verdiept. Krijg je bij Sygic gratis kaart-updates of moet je deze telkens aanschaffen net als bij een Garmin Nüvi bijv.?

Verwijderd

Ik heb een vraag mbt de email instelling voor een xs4all mail account. Het verzenden van email lukt al via Imap. Het ontvangen echter niet. Ik heb alles geprobeerd (pop vs imap, beveiligd vs onbeveiligd) alleen wil het maar niet lukken om iets binnen te krijgen.

Iemand suggestie?

Verwijderd

ggroen1 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:32:
Even een vraag. Ik heb kort de E71 gehad (en weggedaan omdat ik niet echt lekker met het qwerty toetsenbord overweg kon-> met numerieke toetsen kan ik namelijk blind typen wat weleens handig is).

Wat me echter ook stoorde was het standby-scherm. De klok stond altijd links naast de icoontjes ipv erboven. Nu zie ik op de eerste foto in bovenstaande review dat er geen klok zichtbaar is. Is dat inderdaad in te stellen? En zo ja: hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 21:55:
[...]

Even een vraag. Ik heb kort de E71 gehad (en weggedaan omdat ik niet echt lekker met het qwerty toetsenbord overweg kon-> met numerieke toetsen kan ik namelijk blind typen wat weleens handig is).

Wat me echter ook stoorde was het standby-scherm. De klok stond altijd links naast de icoontjes ipv erboven. Nu zie ik op de eerste foto in bovenstaande review dat er geen klok zichtbaar is. Is dat inderdaad in te stellen? En zo ja: hoe?
Volgens mij kun je dat inderdaad instellen. Aangezien ik nog geen E72 heb weet ik niet precies waar dat moet, maar in de Mediamarkt Groningen lag er eentje en die had gewoon de klok op de vertrouwde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Hm, ik zat al lange tijd te wachten op de E72, vooral omdat de reacties over de E71 heel erg positief waren. En omdat het keyboard mij zeer aanspreekt. Alleen door dit topic twijfel ik toch een beetje ;). Nu denk ik dat er sneller posts gemaakt worden over problemen dan over een goed werkende telefoon, maar ja ;).

Ik zat alleen te kijken naar het eerste deel van het E71 topic, en daar kom ik ook allerlei issues tegen. Dus ik vroeg mij af of er hier E71 gebruikers zijn die nu hetzelfde ervaren met de E72?

Op dit moment gebruik ik nog steeds een Samsung X450 uit 2004 en het is toch eens tijd voor een stap naar een smartphone ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds kort een trotse eigenaar van de e72. alles werkt prima al zit de telefoon nog vol met bugs maar dat komt goed met de firmware updates. Ik krijg mijn muziek speler namelijk soms niet aan de praat, dan klik ik op een liedje en dan doet ie simpelweg niets. heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Zou iemand ajb zijn/haar ervaringen willen delen met gebruik van video-bellen en gewoon internet bellen (Skype of iets beters, als er is)? TIA

[ Voor 8% gewijzigd door 1abc op 25-12-2009 14:28 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
ach. in de begin periode van de e71 zaten er ook nog bugs in de software. na een paar maanden is de euvel al verholpen en wordt hij steeds beter. dit is ook het geval met de e72,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Laatst online: 23:45
Ik heb nu de E72 een tijdje in gebruik, had m van de Nokia online shop. Ik kom van een E71. Ik moet zeggen wat een toptelefoon die E72. Bouwkwaliteit is zeer goed en vergelijkbaar met de E71. De E72 is wel meer plastic dan de E71 maar voelt zeker zo stevig aan. Het toetsenbord is gewoon erg vooruit gegaan.

Qua software moet er hier en daar wat verbeterd worden, maar ik wacht met smart op de eerste software update. Ik hoop dat podcasting er dan gewoon weer op zit want dat mis ik echt ten opzichte van de E71 die dit wel had.

Ik snap niet dat mensen problemen hebben met dit toestel met de bouwkwaliteit, hij voelt gewoon zeer degelijk en stevig aan. Muziekkwaliteit is ook erg verbeterd tov van de E71, dit merk ik door mijn eigen hoofdtelefoon aan te sluiten op beide toestellen, de E71 geeft minder details en meer ruis. De E72 is kraakhelder en geeft een voller geluidsbeeld. Uiteraard allebei met alle optimalisaties uit.

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Sponge schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 11:43:
Hm, ik zat al lange tijd te wachten op de E72, vooral omdat de reacties over de E71 heel erg positief waren. En omdat het keyboard mij zeer aanspreekt. Alleen door dit topic twijfel ik toch een beetje ;).
[..]
Dat gebeurt altijd. Zoveel mensen, zoveel wensen en dit soort telefoons zijn zo uitgebreid geworden dat alleen al het menu een oerwoud van instellingen is. Het hangt ook een beetje van het gebruik af. Ik had zelf met de E71 dat de IMAP verbinding soms verbroken werd maar de telefoon deed alsof ie nog verbonden was. Je kreeg dat alleen maar goed door de e-mail instellingen te wijzigen of een reboot. De laatste tijd (al maanden) doet ie het echter prima, ik heb bij mijn weten niks veranderd aan de instellingen.

Sommige problemen worden ook veroorzaakt door achteraf geinstalleerde software, door onjuiste instellingen of door iets mafs met het netwerk. Reken erop dat je 95% van de hier vermelde problemen nooit zult tegenkomen op jouw toestel.

Hardware is iets anders, als een toestel niet zo stevig gebouwd is dan hebben alle exemplaren daar last van. De E71 is best stevig en heeft wat mij betreft maar 1 issue vwb de bouwkwaliteit en dat is dat er stof in het display raakt, dzw onder het omhulsel. Als ik het zat ben schroef ik het toestel even open en maak het weer netjes schoon, maar het is een slordigheidje. Van de E72 verwacht ik eigenlijk hetzelfde. Ik heb 'm vastgehouden bij de MM en het voelde hetzelfde. Dus ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 21:55:
[...]
ik wil dat ook graag weten... Geeft een hoop extra ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
PhilipsFan schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 20:58:
[...]

Van de E72 verwacht ik eigenlijk hetzelfde. Ik heb 'm vastgehouden bij de MM en het voelde hetzelfde. Dus ik ben benieuwd...
De feiten dan :

- de meeste batterij-klepjes van de E72 zit speling op (bovenin op te lossen met een klein stukkie plakband op het lipje te plakken .. zie je niks van.

- balkje / plaatje onder het toetsenbord zit losjes en is wat in te drukken. Lijkt soms wel een extra 'toets'.

- de navkey (drukknop) is erg fragiel en goedkoop plastic. Als je het toestel schud ... hoor je hem ook rammelen.

Voor de rest is het toestel degelijk. Maar trust me .. ik heb beide toestellen ... E71 is een stuk maar dan ook een STUK degelijker.

Maar een echte miskoop zal de E72 niet zijn .. het is alleen erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Als ik Ovi Suite installeer onder Windows 7 64-bit, dan kan hij het 'MTP USB apparaat' niet installeren (rest van de drivers wel) .. Hij zegt dan 'Installatie mislukt'. Iemand een idee ? Telefoon koppelen in Media Transfer modus helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Jouw feiten ... want van geen van deze dingen heb ik last met mijn telefoon. Wat er nou precies mis is met het plastic van de navkey? Misschien moest dat wel zo om hem gevoelig genoeg te maken voor de "touch" functionaliteit (metaal is misschien te glad)? Hij reageert (medium stand) in ieder geval goed en bij bepaalde applicaties gebruik ik gewoon de directional drukknop functie van de navkey ...

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Laatst online: 21:42
BoXie schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 00:01:
[...]

De feiten dan :

- de meeste batterij-klepjes van de E72 zit speling op (bovenin op te lossen met een klein stukkie plakband op het lipje te plakken .. zie je niks van.

- balkje / plaatje onder het toetsenbord zit losjes en is wat in te drukken. Lijkt soms wel een extra 'toets'.

- de navkey (drukknop) is erg fragiel en goedkoop plastic. Als je het toestel schud ... hoor je hem ook rammelen.

Voor de rest is het toestel degelijk. Maar trust me .. ik heb beide toestellen ... E71 is een stuk maar dan ook een STUK degelijker.

klinkt als een maandagochtend model want ik heb geen van deze problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Helsie schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 23:31:
[...]

ik wil dat ook graag weten... Geeft een hoop extra ruimte.
In de video die ik eerder plaatste is dat standby scherm zonder klok ook te zien. Is het niet gewoon een kwestie van de klok niet laten weergeven in de klok en datum menu?

Update: foto gevonden van de standby weergave zonder klok (de grote analoge / digitale)
Zo te zien is de kleine digitale klok onderin nog wel steeds zichtbaar... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/article/516/ne72.jpg
Bron: http://www.telecomwereld.nl/nokia-e72.htm

[ Voor 29% gewijzigd door DerOllie op 26-12-2009 14:01 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
BoXie schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 00:01:
[...]

De feiten dan :

Weet je zeker dat je niet per ongeluk een dummy hebt meegekregen? ;)

Waar ik regelmatig last van heb is dat na een foto nemen het heel lang duurt voordat hij deze opslaat. Als ik de telefoon dan herstart, is het meestal verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Cybpraetorian schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:41:
[...]

In de video die ik eerder plaatste is dat standby scherm zonder klok ook te zien. Is het niet gewoon een kwestie van de klok niet laten weergeven in de klok en datum menu?

Update: foto gevonden van de standby weergave zonder klok (de grote analoge / digitale)
Zo te zien is de kleine digitale klok onderin nog wel steeds zichtbaar... _/-\o_

[afbeelding]
Bron: http://www.telecomwereld.nl/nokia-e72.htm
Er is volgens mij geen enkele menu optie waar je dat mee in kunt stellen... Heb echt alles doorgezocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ik kon internetradio niet meer vinden, zoals op de e71 zit. Oplossing:
http://nokiafanboy.com/20...net-radio-on-e52-e55-e72/

Download de versie voor de Nokia 6120 Classic. Na installatie start de radio, nu is er de keuze tussen "normaal" en internetradio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Helsie schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:13:
[...]
Heb echt alles doorgezocht...
Ben ook mee druk bezig... misschien iets met de thema...
GEVONDEN! _/-\o_ http://www.allaboutnokia....-full-review-verdict.html
[...]
Is there an option to remove the "big clock" from the home screen
?
- Anyway to hide the big clock in the home screen? I saw early pictures of the E72 where the home screen is like the E71x one without clock.

Yes there is, however it’s not like we’ve seen it in early photos. The clock can only be removed if using either of the two non-active standby screens. The first is the BASIC screen which shows no shortcuts, only soft keys and you can assign your d-pad to do the work for you (left does something, up does something else…)so the clock is gone there. The second is the TALKING THEME where you have no clock but shortcuts with TTS (text to speech) meaning the phone will read out lout anything you have selected. Those are the only two options to remove the big clock in my phone. Please check the screenshots below for a better understanding of things. It would be nice, however, to be able to remove that clock from the Active Standby mode. Maybe an option that can be toggled in upcoming firmware?
[...]

[ Voor 73% gewijzigd door 1abc op 26-12-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Wat een enthousiasme voor het vinden dat het dus niet kan... :?
Lijkt mij dat het uitschakelen van active standby geen optie is...

En hoe selecteer ik tekst in een input veld, zoals dit GoT reactieveld? Werkt dus ook al niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Laatst online: 22-06 15:31
Heeft iemand een goede freeware twitter applicatie voor Symbian? Ik vind het eigenlijk een beetje onzin om te betalen voor een applicatie waarvan de dienst zelf gratis is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:47
gebruik gewoon dabr.co.uk of m.slandr.com . Bookmark maken en koppelen aan een knop op je homescreen en klaar.

Anders kan je kijken naar TweetS60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
kibber schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:17:
Heeft iemand een goede freeware twitter applicatie voor Symbian? Ik vind het eigenlijk een beetje onzin om te betalen voor een applicatie waarvan de dienst zelf gratis is..
Jazeker, staat in de Ovistore! Tweets60
http://store.ovi.com/cont...homepage&contentArea=home
En volgens mij staan er daar nog meer!

--edit--
Catch22 was mij voor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Folkifoon op 26-12-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Probleem met klok, geef toe, mijn ethousiasme in de vorige post was te vroeg.
Blijkbaar is de klok niet te verwijderen, ook volgens deze discussie, http://discussions.europe...29&query.id=997468#M52529

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1abc schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:33:
Probleem met klok, geef toe, mijn ethousiasme in de vorige post was te vroeg.
Blijkbaar is de klok niet te verwijderen, ook volgens deze discussie, http://discussions.europe...29&query.id=997468#M52529
Daar was ik al bang voor.....dat dat niet mogelijk was.
Jammer, want naar mijn mening ziet het toestel er een flink stuk beter uit als er niet een klok is ingesteld die het eerste kwart van het scherm inneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 12-09 21:46
Gluten Parody schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:32:
Voordelen E72 vs. E71:

- camera is nu van bruikbare kwaliteit
- opladen via usb
- kan html-mail weergeven
- optische menuknop

Allemaal wel dingen die ik interessant vind. ;)
opladen via usb, hmm kan dat ook uit? wil dat niet.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:19:
[...]

Daar was ik al bang voor.....dat dat niet mogelijk was.
Jammer, want naar mijn mening ziet het toestel er een flink stuk beter uit als er niet een klok is ingesteld die het eerste kwart van het scherm inneemt.
Er zou inderdaad meer ruimte vrijkomen, dus zou dat ook moeten worden benut. Meer icoontjes voor snelkoppelingen naar programma's...
Ook zouden er voor mij meer emailheaders op het startscherm mogen staan. Twee is wat weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Hebben jullie ook dat als je het toestel schudt (op zijn kop vooral) dat die drukknop in de navkey beetje op en neer tikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
BoXie schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:35:
Hebben jullie ook dat als je het toestel schudt (op zijn kop vooral) dat die drukknop in de navkey beetje op en neer tikt ?
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Waarom zou je het toestel schudden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
nope geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Folkifoon schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:08:
[...]

Waarom zou je het toestel schudden? :)
Omdat dat i.c.m. met de trilfunctie enige prettige momenten kan bezorgen. :?

= Duurzaamheidstest.

[ Voor 6% gewijzigd door BoXie op 27-12-2009 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Hier ook geen last van :)

Edit: overigens zit dat balkje onder het toetsenbord bij mij ook niet los oid

[ Voor 13% gewijzigd door r0el op 28-12-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ik heb wel last van het indeuken/kraken van het onderste stukje van de behuizing (paneeltje onder toetsenbord). Is het mogelijk dit te laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Relief2009 schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:19:
Is het mogelijk dit te laten repareren?
Kom op zeg, "repareren"! Hoe oud moet jouw E72 wel niet zijn. Wat dacht je van garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
dodge_911 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:35:
Ik heb vannacht wat zitten prutsen met 'Home Media' in Applications.
Nu heb ik voor m'n XBOX/X360/Mediaplayers met TVersity al een server draaien, en deze wordt ook netjes herkend door de app, ik kan in alle mapjes browsen, maar als ik dan 'n file wil afspelen, krijg ik de 'n schermpje :
code:
1
2
Select Device :
(no servers found)

terwijl ik toch wel heel erg alles op mijn server kan zien?
Is er nu al iemand die dit werkend heeft?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de kwaliteit eigenlijk van het beeldscherm als je video's afspeelt? Zoek eigenlijk naar vergelijkende plaatjes / filmpjes tussen de bold 9700 / e72, maar kan deze niet vinden. Wat ik uit de reviews begreep is dat de bold een betere beeldkwaliteit heeft.. Maar in hoeverre zijn bijvoorbeeld series goed te bekijken op de E72? Ik zal natuurlijk niet dagelijks een serie kijken, anders had ik wel de iphone o.i.d. gekocht, maar is het voor wekelijks gebruik acceptabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodewyck
  • Laatst online: 16-05-2020
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 21:00:
Ik heb een vraag mbt de email instelling voor een xs4all mail account. Het verzenden van email lukt al via Imap. Het ontvangen echter niet. Ik heb alles geprobeerd (pop vs imap, beveiligd vs onbeveiligd) alleen wil het maar niet lukken om iets binnen te krijgen.

Iemand suggestie?
Geen probleem, wijzig op de Nokia Messenger site pop3 in imap en kies als poort 143. Werkt bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Martinus schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:00:
[...]

Ja dat kan, gewoon USB power uitzetten in de apparaateigenschappen geloof ik. Of je moet de kabel gaan modden.

Is Nokia nu al eindelijk bezig om de hardware failures aan te pakken? Vast niet zo rond de kersttijd is alles dicht.

[ Voor 17% gewijzigd door W00fer op 28-12-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
dodge_911 schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:11:
[...]

Is er nu al iemand die dit werkend heeft?
Zojuist getest. Het lijkt erop dat ie in 'devices' een extern afspeel apparaat bedoelt. Mijn musicpal wordt bijv wel gevonden... Ik kan via de menu knop kiezen of ik wil afspelen op telefoon of extern apparaat... Audio werkt bij mij overigens wel met die functie en bij video krijg ik consequent 'niet ondersteund', oid... Tversity werkt bij mij prima met afspelen naar de TV en de Musicpal, dus daar ligt het niet aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Helsie op 29-12-2009 07:58 . Reden: "Telefoon-style"-spelling gecorrigeerd naar normaal Nederlands. :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 17:46

TF

bla bla

ik krijg telkens deze melding bij nokia messaging:

We kunnen uw verzoek op dit moment niet verwerken. Probeer het later opnieuw.

Iemand dit al wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje, geen last van :)

(tikkende nav. knop, voor de rest is alles solide)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinus schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:00:
[...]

waarom zou je dit niet willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
1abc schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:32:
[...]

Kom op zeg, "repareren"! Hoe oud moet jouw E72 wel niet zijn. Wat dacht je van garantie?
Ja maar ik bedoel, vele nokia care punten doen moeilijk als het om iets als krakende behuizingen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Over Nokia Care Points gesproken, heeft iemand een recent overzicht? Bij mij doet hun site het niet (FF en IE8) als ik wil zoeken naar een Point in de buurt.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op maandag 28 december 2009 @ 23:06:
Over Nokia Care Points gesproken, heeft iemand een recent overzicht? Bij mij doet hun site het niet (FF en IE8) als ik wil zoeken naar een Point in de buurt.
Even googlen: http://74.125.77.132/sear...&cd=4&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

;)
Deze lijst is voor ZuidHolland (voor zover ik weet) in ieder geval up to date.
De nokia site zelf (nokia in je buurt) werkt bij mij opeens ook niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik heb een klacht gemaild via de site van Nokia.
LS,

Sinds enkele dagen maak ik zakelijk gebruik van de Nokia E72. Aangezien dit geen goedkope telefoon is, wil ik toch even wijzen op enkele grote tekortkomingen, die ervoor zorgen dat ik nog steeds niet zeker weet of ik het nou een verbetering of verslechtering van de E71 vind.

1. Mijn bluetooth verbinding met mijn Parrot CK3100 is gisteren reeds 2x weggevallen, waar dit met mijn E71 nooit gebeurde. De 2e keer leidde dit tot een vastloper van mijn besturingssysteem op de telefoon. Erg onhandig tijdens het autorijden!
2. Email is nu al enkele keren met veel vertraging binnengekomen. Hierdoor wijs ik mensen er onnodig op dat er misschien iets fout is gegaan. Dit ondanks een correcte verbinding met de mailserver.
3. SMS'en zijn enkele keren ook met veel vertraging binnengekomen. Dit ondanks een goede netwerkverbinding.
4. Ondanks enkele screenshots waarop dit wel het geval is,is het niet mogelijk om de grote klok van het active standby scherm te verwijderen om meer ruimte te krijgen.
5. De spellingcorrectie/aanvulling werkt heel anders en minder goed dan op de E71.
6. Het muziekafspeel programma mist dde mogelijkheid om podcasts te downloaden.
7. Het muziekafspeel programma is niet erg responsief (erg langzaam). Dit is een groot contrast met de rest van de telefoon.
8. Het toetsenbord reageert soms niet goed. Met name bij snelle invoer van tekens blijft de letter 'n' soms achterwege.
9. Smartconnect is niet meer te gebruiken, maar de vervangende 'Internet'-toegangspunt functionaliteit werkt in veel programma's (zelfs ingebouwde!!!) niet. Daardoor kan ik niet flexibel gebruik maken van overschakelen tussen WLAN en UMTS en ben ik gedwongen om bijvoorbeeld mail synchronisatie altijd via UMTS te doen (in Mail for Exchange werkt het bijvoorbeeld wel).

Ik hoop dat u bovenstaande punten ter harte kunt nemen en zo spoedig mogelijk in een software update kunt verhelpen. Ik lees op veel fora dezelfde klachten en ik vrees voor u dat dit imago schade voor Nokia kan opleveren. Ik wil u ook graag aanbieden om meer over de problemen te vertellen en eventuele oplossingen voor u te testen. Kunt u me per email laten weten wat u met mijn melding doet?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
...
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
Helsie schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 07:54:
Ik heb een klacht gemaild via de site van Nokia.

[...]

Ben benieuwd.
Goeie brief, hopelijk worden ze wakker daar.
Ik probeerde laatst voip in te stellen op de E72. Het wordt niet meer out of the box ondersteund - de E71 heeft dat wel - terwijl op de E72 specs staat dat voip kan. Inmiddels is het me gelukt voip aan de gang te krijgen op de E72 met een XS4all 085 nummer, vodafone gprs en deze handleiding voor de E71. Het heeft wel 4 uur prutsen gekost het aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Nokia E72 nu ongeveer twee weken in mijn bezit , bevalt redelijk maar de laatste twee dagen loopt het toestel spontaan vast.... |:(
Het scherm knippert ( klok is weg ) en het toestel reageert nergens meer op, je kan alleen nog maar de batterij eruit halen en opnieuw opstarten.
Herkent iemand dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Weet iemand hoe je Psiloc Traveler kunt deinstalleren?
Blijkbaar kan dat tooltje elke dag om een bepaalde tijd iets doen en dus pakt ie resources. En dat wil ik helemaal niet (gebruik het toch niet). Verwijderen kan echter niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

kibber schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:17:
In Numbuzz zit tegenwoordig ook een twittertabje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 09:08
oscardt schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:50:
Afgelopen zaterdagnacht is mijn nieuwe Nokia E72 gestolen in Groningen (de blauwe engel), bij deze wil ik mijn mede tweakers vragen of ze mij een berichtje willen sturen als jullie een erg goedkope Nokia E72 aangeboden krijgen / voorbij zien komen, die niet in een officiële nokia doos zit.

Had de telefoon bijna 1 week, en was er zeer over te spreken, heb er nog geen geld voor maar zit er nu al aan te denken om er weer één te halen.
Even een update:
Heb ondertussen mijn geliefde Nokia E72 weer terug! hoe? Ik heb de nokia E72 nog een keer gekocht (kon het niet aan om weer terug te gaan naar de Nokia E51) vervolgens mijn gmail account weer aangezet. Verschijnt er ineens ook een hotmail account van iemand, ik heb die persoon zijn telefoonnummer achterhaald en opgebeld. Bleek zij de telefoon van iemand te hebben gekregen die al mijn spullen heeft gevonden en zegt het naar de politie te hebben gebracht.... Gisteren heb ik de telefoon weer terug gekregen van haar, maar als ik haar niet had gebeld dan had ze hem gehouden.

Ben in ieder geval erg blij dat ik mijn tel weer heb. Nu de 2e nokia maar weer terug sturen naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Beetje vaag verhaal ... hoe kun je de telefoon van haar krijgen als ze hem naar de politie heeft gebracht ?
Ik had alsnog aangifte gedaan tegen die meid. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
BoXie schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:52:
Beetje vaag verhaal ... hoe kun je de telefoon van haar krijgen als ze hem naar de politie heeft gebracht ?
Ik had alsnog aangifte gedaan tegen die meid. Maar goed.
Als je iets vindt, moet je m.i. het gevonden artikel nooit bij de politie achter laten. Alleen een melding achter laten bij de politie dat je het artikel hebt gevonden en hoe je te bereiken bent mocht de eigenaar zich melden.

Als na een bepaalde periode de eigenaar nog niet heeft gereageerd mag je het artikel houden.

[ Voor 11% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 29-12-2009 13:05 ]

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Voor 99% van jullie misschien niet interessant (maar voor mij 99% de reden om de E72 te kopen): Ik heb Lotus Traveler werkend d:)b

* S913 was al happy met de E72, maar nu helemaal :Y)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 09:08
ReVolpe schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:05:
[...]

Als je iets vindt, moet je m.i. het gevonden artikel nooit bij de politie achter laten. Alleen een melding achter laten bij de politie dat je het artikel hebt gevonden en hoe je te bereiken bent mocht de eigenaar zich melden.

Als na een bepaalde periode de eigenaar nog niet heeft gereageerd mag je het artikel houden.
sorry ik was niet misschien niet helemaal duidelijk. Met "alle spullen" bedoel ik Jas, sleutels, portemonnee (met rijbewijs, pasjes). Maar de telefoon heeft diegene eruit gehaald en aan dat meisje "cadeau" gedaan.

Verder: diefstal blijft diefstal, Wel is het zo dat als je het bij de politie aangeeft en het wordt daar niet opgehaald dat je naar verloop van tijd eigenaar kan worden. Maar dat wordt je niet door het goed te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Net maar de E72 Topaz Brown via de online shop besteld! Duurt me te lang al dat wachten, nu maar hopen dat UPS een beetje opschiet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
oscardt schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:52:
[...]

sorry ik was niet misschien niet helemaal duidelijk. Met "alle spullen" bedoel ik Jas, sleutels, portemonnee (met rijbewijs, pasjes). Maar de telefoon heeft diegene eruit gehaald en aan dat meisje "cadeau" gedaan.

Verder: diefstal blijft diefstal, Wel is het zo dat als je het bij de politie aangeeft en het wordt daar niet opgehaald dat je naar verloop van tijd eigenaar kan worden. Maar dat wordt je niet door het goed te houden.
De meid kent de dief. Zij heeft die telefoon van de dief gekregen. Fijne vrienden heeft die dame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 21:32:
[...]

beetje, geen last van :)

(tikkende nav. knop, voor de rest is alles solide)
Ik was ook iets te kort door de bocht. Het is niet heel duidelijk ofzo. Ik moest goed luisteren om het te horen en het is maar onder een bepaalde hoek. Probleem? Nee. Ik irriteer mij meer aan die zwarte krakende balk onder het toetsenbord, al went dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Gisteren E72 teruggebracht (ik mis de 'wow-factor' en hardware kwaliteit valt me teveel tegen) en BB Bold 9700 besteld. ...

Het ga jullie goed mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Succes, hopelijk heb je daar geen maandagmorgen model ;)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

BoXie schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:53:
Gisteren E72 teruggebracht (ik mis de 'wow-factor' en hardware kwaliteit valt me teveel tegen) en BB Bold 9700 besteld. ...

Het ga jullie goed mensen ;)
Dit ook gelezen? http://allaboutphones.nl/...kt-onder-mankementen.html

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een mooi hoesje voor een E72? Het standaard meegeleverde plastic hoesje vind ik te strak zitten en ook niet zacht genoeg van binnen. Wie-o-wie heeft ervaring?

Reviews bij pdashop zijn nl. niet geplaatst door gebruikers met een e72 maar voornamelijk bezitters van een ander toestel wat ook in het hoesje past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Deze? Alleen blijft de telefoon daar volgens mij inzitten en dat vind ik weer niks.

http://www.nokia.nl/ontde...-voor-de-nokia-e71-en-e72

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Heeft iemand al de nieuwe Nokia Ovi Suite geinstalleerd, de opvolger van de Nokia PC Suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Nope, PC Suite doet voor mij wat het moet doen. Heb nog wel ff geGoogle'd en kwam wat fora tegen waar ze PC Suite de "business"-applicatie noemde en Ovi Suite de "multimedia"-applicatie (net alsof het 2 verschillende applicaties zouden zijn). Maar verder dus geen ervaring mee.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:12:
Wat is een mooi hoesje voor een E72? Het standaard meegeleverde plastic hoesje vind ik te strak zitten en ook niet zacht genoeg van binnen. Wie-o-wie heeft ervaring?

Reviews bij pdashop zijn nl. niet geplaatst door gebruikers met een e72 maar voornamelijk bezitters van een ander toestel wat ook in het hoesje past.
Ik heb zelf een hiervan http://www.beyzacases.com...-vertical-pouch-cases.cfm
een eentje hiervan http://www.beyzacases.com...eral-pouch-type-cases.cfm besteld en in 2 dagen binnengekregen, volgens mij hebben ze nog steeds een kortingsactie gaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1abc schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:19:
[...]

Ik heb zelf een hiervan http://www.beyzacases.com...-vertical-pouch-cases.cfm
een eentje hiervan http://www.beyzacases.com...eral-pouch-type-cases.cfm besteld en in 2 dagen binnengekregen, volgens mij hebben ze nog steeds een kortingsactie gaande.
Deze had ik ook al gezien op internet. Het plaatje ziet er goed uit. Kun je iets vertellen over of hij er strak in zit of perfect past? Welke van de 2 heeft je voorkeur?

@1abc: Ik vindt een hoesje waar het toestel uitgehaald kan worden ook mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
@Nokia46
Die zijn echt van mooi leer en kwaliteit gemaakt.
Deze twee zijn eigenlijk bedoeld voor E-71 die volgens mij ca 1 mm dunner/smaller is.
Vandaar dat in het begin deze:
http://www.beyzacases.com...-vertical-pouch-cases.cfm een beetje strak zit. Ik had een plastik doosje van ongeveer dezelfde afmetingen erin gedaan en in een dag was de hoes breed genoeg voor de E-72.
Voor het tweede model: http://www.beyzacases.com...-vertical-pouch-cases.cfm is dat geen probleem. Hij is breed genoeg en, wat ik bijzonder belangrijk vind is dat ie ook goed strak aan de riem zit.

Ze hebben maar 1 model dat speciaal voor E72 is bedoeld:
http://www.beyzacases.com/cat-nokia-e72-cases.cfm, lijkt mij ook mooi en ik ga hem binnenkort erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht: laat ik eens gek doen en een hoesje van GBP 3,99(incl. verzendkosten) bestellen op eBay, maar ik kan niet anders zeggen, dan: wat een topaankoop! :9 Dit hoesje past echt schitterend, is een combi tussen zo'n zacht siliconenhoesje en een transparante hardcover, bescherming erg goed, maar vooral die pasvorm voor 4 pondjes, echt primo! _/-\o_

Kijk maar eens op: http://cgi.ebay.nl/For-No...m27ad2551ab#ht_1251wt_972

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 11:40
Tip voor de mensen die deze nog willen zoeken. Zoek even op Discount Coupon in Google en je vind zo maar 20% korting (7 dollar) op je aankoop heb zodoende de transportkosten terugverdiend !
1abc schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:40:
@Nokia46
Die zijn echt van mooi leer en kwaliteit gemaakt.
Deze twee zijn eigenlijk bedoeld voor E-71 die volgens mij ca 1 mm dunner/smaller is.
Vandaar dat in het begin deze:
http://www.beyzacases.com...-vertical-pouch-cases.cfm een beetje strak zit. Ik had een plastik doosje van ongeveer dezelfde afmetingen erin gedaan en in een dag was de hoes breed genoeg voor de E-72.
Voor het tweede model: http://www.beyzacases.com...-vertical-pouch-cases.cfm is dat geen probleem. Hij is breed genoeg en, wat ik bijzonder belangrijk vind is dat ie ook goed strak aan de riem zit.

Ze hebben maar 1 model dat speciaal voor E72 is bedoeld:
http://www.beyzacases.com/cat-nokia-e72-cases.cfm, lijkt mij ook mooi en ik ga hem binnenkort erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Laatst online: 26-08 08:57
@ Nokia46:

Ik heb een leren hoes bij Noreve besteld http://www.noreve.com/cat..._Nokia_E72_Tradition.html

Wel wat aan de prijzige kant (40 euro voor het goedkoopste leer), maar de telefoon is zeer goed beschermt en ik hoef hem niet steeds uit de hoes te halen wanneer ik hem wil gebruiken. Ben er zelf heel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Laatst online: 26-08 08:57
Herkend iemand het volgende probleem:

De e72 laat geen contactnamen zien wanneer ik gebeld word, alleen het telefoonnummer, ondanks dat deze persoon wel degelijk is mijn adressenboek staat (zelfs met (+31 ervoor).

Dit is mij nu al meerdere malen gebeurt en het gebeurt bij zowel contacten waar maar 1 nummer staat als bij contacten waar ik meerder nummers bij heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 13-09 12:44
Tweety1 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:07:
Herkend iemand het volgende probleem:

De e72 laat geen contactnamen zien wanneer ik gebeld word, alleen het telefoonnummer, ondanks dat deze persoon wel degelijk is mijn adressenboek staat (zelfs met (+31 ervoor).

Dit is mij nu al meerdere malen gebeurt en het gebeurt bij zowel contacten waar maar 1 nummer staat als bij contacten waar ik meerder nummers bij heb staan.
Jep, dat heb ik ook wel eens. Echter komt dit (tot nog toe) maar bij één contactpersoon voor. Dit contactpersoon staat er als +31 in en heeft maar één nummer. Bij andere contactpersonen kom ik dit nog niet tegen. De contactpersonen waarbij ik het niet tegen kom hebben een of meerdere nummers.

Een oplossing weet ik niet, maar herkennen doe ik het dus wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 30-12-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
Als er geen contact naam wordt weergegeven maar alleen een nummer als je gebeld wordt. Dan heb je 2 contacten met hetzelfde nummer in de telefoonlijst. dit is ook zo met de nokia e71
Pagina: 1 ... 15 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.