Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn2101 schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:13:
En daar was ik ook weer. Ben sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een NOKIA E72 Grey Steel :)
Echt, helemaal te gek dit toestel! In eerst instantie wel een aantal problemen gehad met e-mail(net zoals voorgaande berichten na een tijdje certificaat fouten, account toegevoegd aan Nokia Messaging en voila, opgelost)

Tevens heb ik niets geen probleem voor wat betreft de kwaliteit of het licht. Geen los klepje of lekkend licht. Eerst wilde mijn gps niet pakken maar toen ik het vanuit stilstand probeerde vrijwel direct een fix.
De software die ik er nu op heb staan:

- Shazam
- NOS Mobiel
- Google Maps
- Sygic McGuider
- Live Messenger
- Hyves
- NS Reisplanner
- eBuddy
- Uitzending Gemist
- Opera Mobile 10
- SMS Preview (via Ovi Store, krijg je een berichtje tijdelijk volledig in beeld (zelf tijd in te stellen)

Over Opera Mobile 10; zijn er meer mensen die in Opera de U niet tevoorschijn krijgen? Ik krijg telkens het *

Hoe dan ook, top toestel! :) :) :)
Bij jou zit er geen speling in het batterijklepje dus? Dan ga ik er toch maar eens mee terug, want ik moet er toch weer 2 jaar mee vooruit kunnen en als er nu al speling op zit, betekent dat niet veel goeds. Is alleen de vraag of de mensen bij PhoneHouse er net zo over denken, of dat ze zeggen dat ik niet zo moet mierenneuken.

Iemand trouwens enig idee hoe ik bookmarks kan verwijderen?

M.b.t. "Opera Mobile de 'U': Settings -> Advanced -> system edit aanzetten

Dat is de enige oplossing voor nu. Hopelijk fixt opera dit probleem in een latere versie :)"
(zie eerdere post Relief2009)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
En haal je deze dan (gratis) in de Ovi store of heb je losse applicaties gedownload vanaf je pc die je vervolgens zelf op je E72 zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee en nee. Ik navigeer met mijn browser op de E72 naar de desbetreffende pagina waar de download link staat en ik download de app / het installatiebestand rechtstreeks naar mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2101
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07-2022
Joster schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:36:
[...]

En haal je deze dan (gratis) in de Ovi store of heb je losse applicaties gedownload vanaf je pc die je vervolgens zelf op je E72 zet?
Ik heb ze allemaal via de Ovi Store of via google gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2101
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:26:
[...]
Bij jou zit er geen speling in het batterijklepje dus? Dan ga ik er toch maar eens mee terug, want ik moet er toch weer 2 jaar mee vooruit kunnen en als er nu al speling op zit, betekent dat niet veel goeds. Is alleen de vraag of de mensen bij PhoneHouse er net zo over denken, of dat ze zeggen dat ik niet zo moet mierenneuken.

Iemand trouwens enig idee hoe ik bookmarks kan verwijderen?

M.b.t. "Opera Mobile de 'U': Settings -> Advanced -> system edit aanzetten

Dat is de enige oplossing voor nu. Hopelijk fixt opera dit probleem in een latere versie :)"
(zie eerdere post Relief2009)
Nee inderdaad, je kunt dit trouwens heel simpel oplossen.
Je batterijklepje heeft links en rechts twee metalen clipjes zitten die in het toestel vallen als je deze erop klikt/legt zeg maar. Deze gewoon iets plat "buigen" (voorzichtig!!!) en problem solved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:45:
Nee en nee. Ik navigeer met mijn browser op de E72 naar de desbetreffende pagina waar de download link staat en ik download de app / het installatiebestand rechtstreeks naar mijn telefoon.
martijn2101 schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:17:
[...]

Ik heb ze allemaal via de Ovi Store of via google gedownload.
Thanks!

Even wat anders; mochten jullie dit ook gedaan hebben. Met welk sync programma syncen jullie je outlook contacten met je E72?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2101
Joster schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:29:
[...]

[...]

Thanks!

Even wat anders; mochten jullie dit ook gedaan hebben. Met welk sync programma syncen jullie je outlook contacten met je E72?
Ik doe het met Nokia Pc Suite... Dat Ovi prutje wat met de E72 wordt meegeleverd zuigt naar mijn mening... Gewoon lekker standaard, pc suite. Never change a winning team 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
martijn2101 schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:46:
[...]

Ik doe het met Nokia Pc Suite... Dat Ovi prutje wat met de E72 wordt meegeleverd zuigt naar mijn mening... Gewoon lekker standaard, pc suite. Never change a winning team 8)
Moet je dan degene voor de E71 gebruiken want die van de E72 is nog niet te krijgen zo lijkt het?

Edit: doh, hij staat op de geheugenkaart.

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 14-12-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:25:
[...]

Ik krijg bij uitzendinggemist geen beeld, er staat: ''druk op het scherm of * voor full-screen afspelen''
maar dat werkt niet?
Bij sommige providers, zoals KPN, moet je verbinding maken via een specifiek access point dat ook streaming ondersteunt. Pas dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb ook een probleem met MailForExchange. Nadat ik het heb geinstalleerd, kan ik t progje niet vinden.
Heb echt overal gekeken, nu probeer ik het weer te installeren, komt de melding: Update fout.
Is er een tooltje om makkelijk geinstalleerde progjes te uninstallen? In de lijst van geinstalleerde progjes staat het ook niet.

Verder vandaag ook veel problemen met de connectie van Seven mail...kon maar niet connecten, nu ineens weer ok.

[ Voor 17% gewijzigd door Folkifoon op 14-12-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Weet iemand hoe je er voor kan je zorgen dat er in de klok de datum ook te zien is?

Nokia die heeft op zo'n beetje iedere foto( van de interface) dat voor mekaar geboxt en ik zou ook toch best wel relaxt vinden.

Als het niet gaat dan vindt ik dat erg jammer....Ik lees graag jullie reactie's.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan Opera Mobile niet installeren, Opera Widgets niet (hij download hem, dan zeg ik installeren en vervolgens doet ie niets meer, en gaat het apparaat terug naar het beginscherm), en bij NOS-mobiel app. begint ie ook moeilijk te doen dat mijn apparaat niet geschikt is. Heel gek, want anderen hebben het wel kunnen installeren. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Waar kan ik trouwens gedownloade .sis bestanden terugvinden, want ze staan niet bij bestandsbeheer, noch bij toepassingsbeheer.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:18:
[...]

Heb het zelfde met mijn E52. Hij maakt gewoon gebruik van 3/3.5 G, dus je hebt de maixmale snelheid al te pakken. De naamgeving is alleen misleidend :)
Welke is nu "beter" volgens jou, E52 of E72? Want hetgeen me nog tegenhoud is de bouwkwaliteit van deze beiden Eseries. Dan heb ik het over licht lekken onder de toetsen, raar klikkende knoppen die bijna geruisloos horen te zijn, speling op de batterijkleppen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:25:
[...]

Hoe kun je nu zeggen dat er verschil in bouwkwaliteit zit en het bij de Metal Grey versie mogelijk nog erger is? Misschien heeft de Metal Grey versie er juist minder last van.
Omdat ik 4 exemplaren geprobeerd heb. 2 zodium black en 2 metal grey.

[ Voor 3% gewijzigd door W00fer op 15-12-2009 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
hey ben k weer... hebben jullie het probleem ook dat je eigen oortelefoon plug makkelijk uit telefoon glijd? k moet drukken om beide oortjes werkend te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@relief: nog niet geprobeerd.

zit er bij jullie ook speling op de opti navi key? als ik m,n duim erop leg, dan kan ik dat ding op en neer bewegen. hij tikt ook een beetje tijdens het gebruik.

btw opera werkende gekregen. wat houdt de opera turbo functie in?

mvg
ps dit is ook getypt op de e72, gaat super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Heeft er iemand een SIS file van Shazam voor de E72, in de Ovi store kan ik hem helaas niet downloaden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Joster schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:24:
Wanneer ik vanaf mijn Wlan verbinding in het home scherm naar browsen ga geeft hij nog altijd aan dat er een "ongeldige servernaam" is. Dus dat helpt bij mij ook niet. Vaag hoor.
Hebben meer mensen dit probleem? Ik kom er nog steeds niet uit. Ook niet als ik hem manueel instel en zelf ip's toewijs en dergelijke. Router is niet te updaten omdat KPN dit zelf doet. Resetten had ook geen zin. Alles wat ik tot nog toe geprobeerd heb geeft geen resultaat, constant komt er "ongeldige servernaam" in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste forum leden,
Vandaag ben ik ook "happy" eigenaar van een N72 :) Het ziet er goed uit. qwerty toetsenbord is wel effe wennen (heb grote handen en dikka vingers :P )
Maar ik heb een vraag; hoe kan ik 3G optie uitzetten ? Ik gebruik geen mobiel internet (tenminste nog niet).

alvast bedankt voor uw hulp, prettige dag verder.

AliOsi86

(netwerkmodus : Dual mode - UMTS of GSM ? )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Laatst online: 22-03 09:29
Gisteren een totale vastloper. Het begon met een spatiebalk die niet meer functioneerde. Later geen enkele ontvangst meer. Ik heb hem eerst gereboot, vervolgens accu verwijderd en teruggeplaatst en uiteindelijk de fabrieksinstellingen teruggezet. Niets - gloeiende gloeiende - hielp. Ik was niet thuis, dus helemaal onthand. Niet meer kunnen bellen, internetten en vooral niet meer twitteren.

Onderweg naar huis me zitten opwinden; terug naar de fabrieksinstellingen is tot daar aan toe, maar dan moet het probleem wel weg zijn nietwaar?

Thuisgekomen zag ik nog een laatste redmiddel. Opstarten zonder geheugenkaartje en wat denk je? Up and running!

Inmiddels kaartje geformatteerd en alles (ALLES) teruggezet. So far so good. Hij doet het inmiddels zo'n 12 uur zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 12:34
Heeft iemand ook het probleem dat zodra de telefoon een email sync doet (ik heb hem op elke 15 minuten gezet) dat het scherm oplicht? Kan je dit uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:58:
[...]
Bij sommige providers, zoals KPN, moet je verbinding maken via een specifiek access point dat ook streaming ondersteunt. Pas dan werkt het.
En hoe doe je dat dan precies? Heb namelijk nog steeds het probleem dat wanneer ik een wifi verbinding heb en naar mijn browser ga, deze altijd de 3g-verbinding pakt ook al staat wifi op prio 1. Iemand daar al een antwoord op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:24:
[...]

En hoe doe je dat dan precies? Heb namelijk nog steeds het probleem dat wanneer ik een wifi verbinding heb en naar mijn browser ga, deze altijd de 3g-verbinding pakt ook al staat wifi op prio 1. Iemand daar al een antwoord op gevonden?
Ik heb hetzelfde probleem met wifi.... Heb er nog steeds geen oplossing voor gevonden helaas.
Anyone??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 12:34
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:05:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met wifi.... Heb er nog steeds geen oplossing voor gevonden helaas.
Anyone??? :?
Ik had dit ook maar gek genoeg is dit "vanzelf" gaan werken. Het lijkt wel alsof de telefoon even nodig heeft om te detecteren dat Wifi beschikbaar geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
  • Laatst online: 06-07 17:10
Hoe hebben jullie het probleem van speling tussen achterklep en toestel opgelost? Heeft iemand Nokia hiervoor gebeld of anders gecontacteerd?
Dank voor reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De applicatie: World Traveler staat deze standaard op de telefoon of moet je deze downloaden via de Ovi store??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2101
1abc schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:11:
Hoe hebben jullie het probleem van speling tussen achterklep en toestel opgelost? Heeft iemand Nokia hiervoor gebeld of anders gecontacteerd?
Dank voor reacties.
Lees even de voorgaande posts alvorens te vragen...
Nogmaals voor jou; simpelweg de twee metalen pinnetjes van de achterklap ietswat platbuigen (voorzichtig!)
Je zult zien dat je klepje nu goed vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
PisPix schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:33:
[...]

Ik had dit ook maar gek genoeg is dit "vanzelf" gaan werken. Het lijkt wel alsof de telefoon even nodig heeft om te detecteren dat Wifi beschikbaar geworden is.
Hij zal helaas niet "vanzelf" de servernaam wél geldig gaan vinden, dus daar zal ik echt een oplossing voor moeten zoeken. Google haalt ook niet veel uit, ook niet met andere telefoons met hetzelfde besturingssysteem.

Overigens, vanuit het N86 8MP topic, waar iemand dezelfde melding kreeg als ik:
robertwebbe schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:51:
[...]
Heb je wellicht zo'n zwarte (SpeedTouch) Experiabox router van KPN? Want in dat geval zul je nooit gebruik kunnen maken van WLAN, de chipsets van beide apparaten zijn niet compatible. Ik los dat meestal op door een oude of goedkope router extra aan te sluiten en het WLAN verkeer dan zo te laten verlopen.

[afbeelding]
Heeft iemand misschien een idee of ditzelfde voor komt met de E72? Ik heb deze router, helaas.

[ Voor 50% gewijzigd door Joster op 15-12-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1abc schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:11:
Dank voor reacties.
Hebben jullie toevallig ook speling op de Navi-key? Bij mij hoor ik een tikkend geluidje + dat ik hem een klein beetje op en neer kan bewegen, terwijl ie mijnsinziens vast hoort te liggen.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
martijn2101 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:18:
[...]
Lees even de voorgaande posts alvorens te vragen...
Nogmaals voor jou; simpelweg de twee metalen pinnetjes van de achterklap ietswat platbuigen (voorzichtig!)
Je zult zien dat je klepje nu goed vast zit.
Jouw kritiek is volkomen terecht. Op een bepaald moment was ik de draad kwijt met deze thead... Bedankt voor reactie en oplossing. BTW, kan je hiermee een perfecte sluiting krijgen of moet je op een bepaald moment slikken en 0,02 mm voor lief nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
op gsm zetten
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:27:
Beste forum leden,
Vandaag ben ik ook "happy" eigenaar van een N72 :) Het ziet er goed uit. qwerty toetsenbord is wel effe wennen (heb grote handen en dikka vingers :P )
Maar ik heb een vraag; hoe kan ik 3G optie uitzetten ? Ik gebruik geen mobiel internet (tenminste nog niet).

alvast bedankt voor uw hulp, prettige dag verder.

AliOsi86

(netwerkmodus : Dual mode - UMTS of GSM ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:35:
[...]

Hebben jullie toevallig ook speling op de Navi-key? Bij mij hoor ik een tikkend geluidje + dat ik hem een klein beetje op en neer kan bewegen, terwijl ie mijnsinziens vast hoort te liggen.

Mvg
Ik heb speciaal voor jou gecheckt op mijn E72, bij mij geen speling, het zit gelukkig vast en maakt geen tikkend geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 20:54
En daar was ik ook weer. Ben sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een NOKIA E72 Grey Steel :)
Echt, helemaal te gek dit toestel! In eerst instantie wel een aantal problemen gehad met e-mail(net zoals voorgaande berichten na een tijdje certificaat fouten, account toegevoegd aan Nokia Messaging en voila, opgelost)

Tevens heb ik niets geen probleem voor wat betreft de kwaliteit of het licht. Geen los klepje of lekkend licht. Eerst wilde mijn gps niet pakken maar toen ik het vanuit stilstand probeerde vrijwel direct een fix.

- Shazam
- NOS Mobiel
- Google Maps
- Sygic McGuider
- Live Messenger
- Hyves
- NS Reisplanner
- eBuddy
- Uitzending Gemist
- Opera Mobile 10
- SMS Preview (via Ovi Store, krijg je een berichtje tijdelijk volledig in beeld (zelf tijd in te stellen)

Over Opera Mobile 10; zijn er meer mensen die in Opera de U niet tevoorschijn krijgen? Ik krijg telkens het *

Hoe dan ook, top toestel! :) :) :)
Hoe is het jou gelukt om NOS Mobiel erop te krijgen. Lukt mij niet via m.nos.nl. Zegt dat het toestel niet herkend wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Nou Mail for Exchange is dus nu onderdeel van Nokia Mail wat al is geinstalleerd. Ik probeer hier de kalender van mijn Google Apps account werkende te krijgen. Dit is gelukt, alleen na een halve dag krijg ik in de log alleen nog maar systeemfouten te zien.
Heeft iemand een oplossing of een tip om:

- de mails van een gmail apps account (dus een eigen domein emailadres binnen gmail) via push te krijgen
- syncen van de gmail apps kalender met de telefoon

Ik heb op de e71 Seven gebruikt als push client voor de mail en MFE voor de agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ligt het aan mij of kan je nergens kiezen voor gsm/3g/dual mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Roost schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:49:
[...]

Hoe is het jou gelukt om NOS Mobiel erop te krijgen. Lukt mij niet via m.nos.nl. Zegt dat het toestel niet herkend wordt!
Bij mij lukte het via opera niet, maar wel via de ingebouwde browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Relief2009 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:37:
[...]

Bij mij lukte het via opera niet, maar wel via de ingebouwde browser.
Maar lukt het je ook om videos te bekijken of hoor je alleen geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Op mijn E71 had ik Nokia Messaging draaien met html weergave.
Weet iemand hoe je op de E72 standaard email weergave in HTML kunt zetten?
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

PisPix schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:09:
Heeft iemand ook het probleem dat zodra de telefoon een email sync doet (ik heb hem op elke 15 minuten gezet) dat het scherm oplicht? Kan je dit uitzetten?
Dit vind ik ook wel een handige vraag, zeker als je ligt te slapen met je telefoon aan, dan licht het niet zo de hele kamer op... O-)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JortK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09-2022
Echt een mooi toestel, heb nu de E71 in bezit.

Alleen jammer dat die via de website van Hi nog niet te verkrijgen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:37:
Ligt het aan mij of kan je nergens kiezen voor gsm/3g/dual mode?
Dit zou ik ook wel willen weten. Kan het namelijk ook nergens vinden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
menu > bedieningspan. > instellingen > telefoon > netwerk
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:44:
[...]

Dit zou ik ook wel willen weten. Kan het namelijk ook nergens vinden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenilygy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06-2016
Vinden jullie ook het bel geluid zachter als dat van de E71? ook het geluid van de handsfree speaker lijkt zachter? en moet ik nu elke keer de telefoon eerst 360 graden draaien in Nokia maps voor ik de kompas kan gebruiken en groen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Joster schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:30:
Overigens, vanuit het N86 8MP topic, waar iemand dezelfde melding kreeg als ik:

[...]

Heeft iemand misschien een idee of ditzelfde voor komt met de E72? Ik heb deze router, helaas.
Het is inderdaad een bekend probleem met mijn router en verschillende Nokia telefoons. Mijn probleem zal ik dus verplaatsen richting KPN / ander forum gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperBTU
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11-2021
Zijn er al mensen overgestapt van een E71 naar een E72? Zo ja, wat vind je van de E72 tov de E71?

Ik heb zelf op het moment een E71 en zie de E72 als een goede opvolger, maar aan de andere kant zie ik de meerwaarde van de E72 niet zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Is er iemand hier die net als ik Seven mail gebruik? Mijn connectie valt telkens weg.
Verder facebook applicatie geinstalleerd, maar die kan ik nu niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Jep,
Voordelen: E72 veel sneller (door processor), camera 5mpx, beter geluid, usb laden, 3,5mm audioplug (standaard) en ik vind m iets mooier :)
CasperBTU schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:25:
Zijn er al mensen overgestapt van een E71 naar een E72? Zo ja, wat vind je van de E72 tov de E71?

Ik heb zelf op het moment een E71 en zie de E72 als een goede opvolger, maar aan de andere kant zie ik de meerwaarde van de E72 niet zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

CasperBTU schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:25:

Waar ik het meest mee zit is dat mijn MfE niet goed werkt.
Op de E71 ging dat zonder enkel probleem, bij de E72 krijg ik inlog errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Folkifoon schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 21:14:

[...]

Thanks :) Ik ben de nokia 5800 gewend en die kon je een stuk sneller instellen. Maar het is ff wennen.

Tot nu toe erg tevreden over het toestel. Helaas niet zoveel applicaties, maar ik zit er niet echt mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik wilde mijn laptop tetheren met mijn E72, alleen connectie maken werkte niet. Kreeg op laptop melding "Detection of service failed". Om dit op te lossen moet je de security settings van bluetoothstack op je laptop maximaal hoog zetten. Daarna werkt connectie maken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Hmm wat niet werkt is bestanden eerst downloaden op de memorycard (komt in de map downloads), en vanuit daar installeren. De installatie lijkt goed te gaan maar daarna kan ik het nergens terug vinden. Net direct van een site hetzelfde programma gedownload (in dit geval roadsync) en nu werkt het wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Folkifoon op 16-12-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Folkifoon schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:20:
Hmm wat niet werkt is bestanden eerst downloaden op de memorycard (komt in de map downloads), en vanuit daar installeren. De installatie lijkt goed te gaan maar daarna kan ik het nergens terug vinden. Net direct van een site hetzelfde programma gedownload (in dit geval roadsync) en nu werkt het wel.
Via welke browser heb je het gedownload? Vermeld het even erbij anders weten we niet waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2101
1abc schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:42:
[...]

Jouw kritiek is volkomen terecht. Op een bepaald moment was ik de draad kwijt met deze thead... Bedankt voor reactie en oplossing. BTW, kan je hiermee een perfecte sluiting krijgen of moet je op een bepaald moment slikken en 0,02 mm voor lief nemen?
Het is mij gelukt om bij een ander toestel om deze helemaal sluitend te krijgen...
Maare, 0,02mm vind ik aardig sluitend 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2101
Roost schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:49:
[...]

Selecteren dat je een Nokia E71 hebt... Functioneert hetzelfde...

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Relief2009 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:29:
[...]
Via welke browser heb je het gedownload? Vermeld het even erbij anders weten we niet waar het aan ligt.
Ik heb een aantal apps met de pc geupload naar een website, en vervolgens met default browser van telefoon naar die map gegaan...klikken op bestand, dan download de tel. het bestand naar de download map op de mem kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Grr ... 1ste afleverpoging gemist ;(

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Relief2009 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:29:
[...]
Vreemd. Als hij klaar is met downloaden dan moet je dus meteen openen wil je het installeren.

Trouwens ik krijg op me NS Uitzending Gemist applicatie de filmpjes niet te zien. Ik hoor alleen geluid.

[ Voor 14% gewijzigd door Relief2009 op 16-12-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ja zijn wel meer vreemde dingen. Krijg werkelijk niet een email programma goed aan het werk, syncen met google apps account (email+agenda).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2101
Relief2009 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:07:
[...]

Vreemd. Als hij klaar is met downloaden dan moet je dus meteen openen wil je het installeren.

Trouwens ik krijg op me NS Uitzending Gemist applicatie de filmpjes niet te zien. Ik hoor alleen geluid.
Ik had hetzelfde probleem. Het probleem bleek bij mijn KPN zelf te zijn. Je moet dan verbinden via KPN Stream (mocht je KPN of Hi hebben) Dan is het opgelost(in mijn geval)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
martijn2101 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:24:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Het probleem bleek bij mijn KPN zelf te zijn. Je moet dan verbinden via KPN Stream (mocht je KPN of Hi hebben) Dan is het opgelost(in mijn geval)

Succes.
Ik heb T-Mobile :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keorb
  • Laatst online: 08-01 15:33
Ik volg dit forum al sinds het begin en heb inmiddels zelf ook een E72, waar ik erg blij mee ben.
Over de bouwkwaliteit heb ik geen klachten. een klein beetje licht langs de homeknop maar verder niets. Het stoort mij niet.

Waar ik niet uit kom is het volgende: Ik heb Mail for exchange ingesteld om mijn email en agenda te synchroniseren met de server van het werk. Wanneer ik een lange email ontvang breekt de E72 de email af. Ik kan nergens een instelling vinden waarmee ik de maximum grootte kan instellen van de te downloaden emails. Ook als ik in de email naar beneden scroll zie ik geen mogelijkheid de rest te downloaden.

Ik heb krijg ook mijn Gmail via Imap binnen, en daar kan ik wel in de instellingen de maximumgrootte instellen. (Email>Instellingen>Gmail>Toepassingen in sync>ophalen).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn2101 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:24:
[...]

Succes.
Ik heb zelf Vodafone en krijg ook geen beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Wat ik wel moet zeggen is dat batterijtijd echt perfect is. Mijn 5800 ging maar een dagje mee zonder er iets mee te doen.

Met mijn e72 heb ik na 2.5 dagen nog 2 streepjes over. Dit allemaal met een constante verbinding van Nokia Messaging, gps, internet, muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JortK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09-2022
Net gebeld met Hi.

Toestel komt eerste week januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
E72 gehaald bij Vodafone winkel icm verlenging van 1 (dus niet 2) jaar van een 35 eur abonnement incl. Internet Blox. Hoefde maar 18 euro bij te leggen !! Scheelt meer dan 120 euro met bestellen via internet. Nice !

Mijn indrukken :

- bouwkwaliteit van de E71 is echt stukken beter dan de E72. De E72 voelt nogal plastic aan (en E71 is one piece of raw metal) .. en ik heb het gevoel dat als ik de E72 eens laat vallen, hij echt door midden breekt.

- Die optische navi-key heb je geen reet aan. Werkt niet lekker. Misschien soms wel, maar ik denk dat ie gauw uit gaat.

- Ik heb 3 E72's vast gehad in de winkel om te vergelijken welke ik wilde qua rammeltjes etc. Battery-cover zit onderaan meestal KLEIN beetje speling op, maar dit is te verwaarlozen en is bij de E71 net zo. Erger vind ik dat het gedeelte onder het toetsenbord een beetje in te drukken is, dat komt echt wat ondegelijk over. De mate van speling verschilt per toestel.

- light leaks. Ach .. klein beetje bij de 'Home' knop. Kan er niet wakker om liggen. Is inherent aan het ontwerp.

- Nokia Messaging (E-mail app) ziet er op de E71 mooier uit. Komt op de E72 nogal over als een ouderwetse Gnome (Linux) applicatie. Bovendien is HTML mail niet default in te stellen (wel te kiezen als je de mail leest), maar dat veranderen ze nog in een firmware update hoop ik.

- Toestel is verder lekker snel, maar hier en daar moet de firmware nog even 1 of 2 zeer goeie updates hebben gehad, want het is soms nog wat prematuur als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Als ik je tegenargumenten zo hoor, BoXie, dan vraag ik me af waarom je dan alsnog hebt gekozen voor de E72... Alhoewel, bij een 2e keer lezen lees ik enige gereserveerdheid. Toch meer pluspunten dan minpunten dus :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 12:20
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik direct vanaf mijn e72 foto's kan uploaden naar mijn facebookaccount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt dus je nokia e72 bij vodafone gekocht.... heeft vodafone al eigen sofware erop gezet??
of krijg je hem net zoals je hem los koopt.... bij (belcompany of phonehouse)

ik zit namelijk aan te denken om hem via vodafone te kopen....
hij is daar namelijk los € 359 excl btw
http://www.vodafone.nl/sh...ele-telefoons/sku50930025
ik heb een Sim only abo van KPN

alvast bedankt!

[quote]BoXie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:22:
E72 gehaald bij Vodafone winkel icm verlenging van 1 (dus niet 2) jaar van een 35 eur abonnement incl. Internet Blox. Hoefde maar 18 euro bij te leggen !! Scheelt meer dan 120 euro met bestellen via internet. Nice !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Boxie's post is exact hetgeen wat mijn ervaringen zijn met dit toestel. Vandaag nog een andere E72 in mijn handen gehad (Coolblue/Pdashop Eindhoven) en die had de speling en lightleak iets minder.

Wij melden nu wel allerlei "problemen", maar is Nokia hier ook van op de hoogte, en beter nog, doen ze er ook wat aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@W00fer: bel ze eens op of ga langs een Nokia shop. En svp dan wel hier posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
BoXie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:22:

Mijn indrukken :

- bouwkwaliteit van de E71 is echt stukken beter dan de E72. De E72 voelt nogal plastic aan (en E71 is one piece of raw metal) .. en ik heb het gevoel dat als ik de E72 eens laat vallen, hij echt door midden breekt.

- Die optische navi-key heb je geen reet aan. Werkt niet lekker. Misschien soms wel, maar ik denk dat ie gauw uit gaat.

- Ik heb 3 E72's vast gehad in de winkel om te vergelijken welke ik wilde qua rammeltjes etc. Battery-cover zit onderaan meestal KLEIN beetje speling op, maar dit is te verwaarlozen en is bij de E71 net zo. Erger vind ik dat het gedeelte onder het toetsenbord een beetje in te drukken is, dat komt echt wat ondegelijk over. De mate van speling verschilt per toestel.

- light leaks. Ach .. klein beetje bij de 'Home' knop. Kan er niet wakker om liggen. Is inherent aan het ontwerp.

- Nokia Messaging (E-mail app) ziet er op de E71 mooier uit. Komt op de E72 nogal over als een ouderwetse Gnome (Linux) applicatie. Bovendien is HTML mail niet default in te stellen (wel te kiezen als je de mail leest), maar dat veranderen ze nog in een firmware update hoop ik.

- Toestel is verder lekker snel, maar hier en daar moet de firmware nog even 1 of 2 zeer goeie updates hebben gehad, want het is soms nog wat prematuur als je het mij vraagt.
De e71 heeft maar een klein beetje meer metaal. Voor de rest zit er net zoveel plastic erop. Als het one piece of metal was had je er niet eens mee kunnen bellen (kooi van faraday).

Ik vind de e72 beter, omdat het gewoon een veel mooier ontwerp is. De e71 is naar mijn smaak te vrouwelijk en de e72 is net dat zakelijker. Voor de rest stoort dat licht lekken niet. Het is niet dat ik de hele nacht naar het licht loop te kijken. Verder geen problemen met software. Misschien heb ik meer geluk dan de rest.

Veel plezier met je nieuwe telefoon. En oh ja mooie prijsje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
W00fer schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:45:
Boxie's post is exact hetgeen wat mijn ervaringen zijn met dit toestel. Vandaag nog een andere E72 in mijn handen gehad (Coolblue/Pdashop Eindhoven) en die had de speling en lightleak iets minder.

Wij melden nu wel allerlei "problemen", maar is Nokia hier ook van op de hoogte, en beter nog, doen ze er ook wat aan??
Het is niet dat alleen wij in Nederland kritiek hebben? Er zijn straks miljoenen mensen met een e72 en neem maar van mij aan dat Nokia veel zaken zal oplossen met firmware updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:15:
Het lijkt erop dat de E72 wat problemen heeft met het syncen van emailberichten met Google sync via Mail for Exchange.

Ik heb nu in mijn E72 aangegeven dat mijn email berichten niet gesynct dienen te worden. Nu worden mijn contacten en kalender wél zonder verdere foutmeldingen gesynct. Mijn Gmail emailberichten laat ik vervolgens gewoon binnen halen via Nokia Messaging. Problem solved!
google ondersteund gmail en tasks in mail for exchange nog niet in s60v3. alleen contacten en agenda worden gesynct

[ Voor 5% gewijzigd door mdbde op 16-12-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:31:
Jij hebt dus je nokia e72 bij vodafone gekocht.... heeft vodafone al eigen sofware erop gezet??
of krijg je hem net zoals je hem los koopt.... bij (belcompany of phonehouse)
Het enige wat Vodafone erop heeft gezet is een voorgeconfigureerde mailbox die je direct kunt verwijderen. En een MyWeb linkje naar hun Live site. Verder niks, ook geen logo's op de hardware ofzo (alleen op de doos). Mijns inziens is het een standaard E72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Relief2009 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:00:
[...]

Het is niet dat alleen wij in Nederland kritiek hebben? Er zijn straks miljoenen mensen met een e72 en neem maar van mij aan dat Nokia veel zaken zal oplossen met firmware updates.
Inderdaad ... hardware-technisch zal er niks meer veranderen nu. Maar qua software wel ... helaas duurt dat wel vaak eventjes. Maar zoals het toestel NU is, kan ik er mee doen wat ik wil.

2 dingen :

- Windows Live Messenger voor de E72 in de Ovi Store is echt een aanrader, werkt fantastisch.
- hebben jullie in de E72 mailclient ook van die mega lange headerblokken boven de e-mail tekst ? Hij zet de afzender en het onderwerp steeds een regel onder het 'label' (From: , To: etc) .. en daarbij ook steeds nog eens een witregel per header. Die labels moeten afgekapt worden ... zodat het netjes op 1 lijn past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
mdbde schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:37:
[...]

google ondersteund gmail en tasks in mail for exchange nog niet in s60v3. alleen contacten en agenda worden gesynct
Dit werkte eerst bij mij ook, nu niet meer. Heb zelfs maar een hard reset gedaan + software opnieuw erover.
Krijg de melding: Status: Systeemfout.Probeer later opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste forum leden,

gebeurt er iets als ik "geheugenkaart formateer" ?

en hoe kan ik geheugenkaart formateren ;) ?

en waar dowload u meestel themes ? welke website zou u mij aanraden (themes) ?

alvast bedankt voor uw hulp, prettige avond.

AliOsi86

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ik zou eerst een backup maken van de geheugenkaart (bijv. in een zip file op je pc) en dan formatteren. Net zelf gedaan, kan geen kwaad. Je kunt het doen via menu bij 'kantoor' , 'bestandsbeheer' en dan naar je geheugenkaart > opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Boxie
thank you, ben nu bezig met backup (duurt wel lang). En daarna zal ik geheugenkaart wissen zoals u schreef "kantoor - bestandsbeheer - geheugenkaart - opties "enz.

prettige dag verder.

AliOsi86

• W00fer
  • Niet online
silmaril8 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:53:
@W00fer: bel ze eens op of ga langs een Nokia shop. En svp dan wel hier posten :)
Ik hoop eigenlijk liever iemand direct van Nokia te spreken. Vertegenwoordiger of iets dergelijks. Ga misschien mijn batterij visitekaartjes maar weer eens tevoorschijn toveren.

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:24:
en waar dowload u meestel themes ? welke website zou u mij aanraden (themes) ?
Zelf heb ik al een paar mooie themes van http://www.symbianthemes.us/nokia-e72/ gehaald :) nu gebruik ik Summertime by PiZero, mooie theme vind ik zelf

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Per gisteren avond ben ik ook een gelukkige eigenaar geworden van E72... Mooi en robuste toestel (nederlandse versie, pdashop), geen kraak, geen los zittende randjes...

Ik krijg gps niet aan de praat, er komt een melding of ik online wil gaan, ik zeg nee, en dan geen melding. kompas werkt wel... wie kan me een helder uitleg geven. bij mijn E52 ging het in een keer goed.

• LexF83
  • Laatst online: 24-12-2024
Beste bluemind,

ik heb zelf ook problemen ondervonden met de GPS fix. Ben wat research gaan doen en zie dat er meerdere mensen dit probleem hebben ondervonden bij de E71: http://discussions.europe...navigation&thread.id=6763

Wanneer je naar menu => control panel => settings => general => positioning => positioning methods (zoals je ziet staat mijn telefoon op engels ingesteld) gaat, kun je kiezen op welke manier je telefoon verbinding maakt met gps.
Assisted GPS maakt gebruik van het mobiele netwerk om uw positie te bepalen, hiervoor moet er wel een gegevens pakketje verzonden worden, vandaar de vraag om online te gaan. Dit zorgt er wel voor dat je een snellere fix hebt.
Wanneer je alleen gebruik zou maken van alleen de integrated GPS, kan de fix vele malen langer duren. Zelf is het mij nog niet gelukt om met alleen deze functie aan, een fix te krijgen.

Heb zelf alleen de Assisted GPS en Integrated GPS aanstaan en sindsdien werkt hij prima.

Voor meer info check de handleiding vanaf pagina 95.

Hoop dat dit je opweg helpt....

[ Voor 4% gewijzigd door LexF83 op 17-12-2009 13:45 ]

5200Wp(16x325)-SE4k || ZZW55 Amsterdam

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
krijgt iemand het voor elkaar om een email te markeren met een rood vlaggetje? Zo ja, hoe?

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

• BoXie
Ik zou toch nog graag eens willen horen : hebben jullie ook zo'n rommelig header-gedeelte bij een e-mail ?
Dat labels als 'From:', 'Subject:' etc op een andere regel staan dan hun inhoud (en dan ook nog eens die dingen weer gescheiden door witregels). Lijkt wel alsof de applicatie te breed is voor het scherm !

• Roost
Volgens mij is er een structureel sofware probleem met het embedded afspelen van video. Video's in de applicaties van Uitzendinggemist, NOS Mobiel en Vtap laten alleen geluid horen. Beeld is er niet!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een bug waar ik de laatste tijd tegenaan loop en hondsdol van wordt:
Dan ben ik een SMS aan t typen, klik ik op send en dan verstuurd ie m niet. Vervolgens denk ik: opslaan als draft, heropenen en dan verzenden. Opslaan werkt, maar bij terugkeer naar drafts staat daar een leeg smsje. Mag ik m weer gaan typen :X

Bekend bij meer mensen?

[ Voor 4% gewijzigd door r0el op 17-12-2009 14:50 ]

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
r0el schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:50:
Een bug waar ik de laatste tijd tegenaan loop en hondsdol van wordt:
Dan ben ik een SMS aan t typen, klik ik op send en dan verstuurd ie m niet. Vervolgens denk ik: opslaan als draft, heropenen en dan verzenden. Opslaan werkt, maar bij terugkeer naar drafts staat daar een leeg smsje. Mag ik m weer gaan typen :X

Bekend bij meer mensen?
geen last van.

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

• squzzi
  • Laatst online: 11-09 18:58
Ook ik volg dit topic al een tijdje,

Op 11-11-09 ook mijn nokia besteld bij de nokia shop, vandaag eindelijk mijn topaz brown nokia binnen!

Met franse en nederlandse handleiding gelukkig :)

[ Voor 15% gewijzigd door squzzi op 17-12-2009 15:36 ]

• martijn2101
squzzi schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:35:
Ook ik volg dit topic al een tijdje,

Op 11-11-09 ook mijn nokia besteld bij de nokia shop, vandaag eindelijk mijn topaz brown nokia binnen!

Met franse en nederlandse handleiding gelukkig :)
Show is ff een foto van je toestel in het bruin :)

• martijn2101
Hier ook geen last van...

• martijn2101
Roost schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:07:
Volgens mij is er een structureel sofware probleem met het embedded afspelen van video. Video's in de applicaties van Uitzendinggemist, NOS Mobiel en Vtap laten alleen geluid horen. Beeld is er niet!
KPN? Probeer het is via Stream verbinding...

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
BoXie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:22:
Vraagje: is die 35 euro echt inclusief internetabonnement of komt er bovenop de 35 euro nog eens 9,50? Als dat inclusief is: welk abonnement heb je dan precies? Want 27,50 + 9,50 = 37 euro.
Dus betaal je echt maar 35 euro per maand? Je hebt er voor de rest niks bijgenomen? En in een Vodafonewinkel gekocht? Want ik ben vandaag naar een Vodafone winkel in Tilburg geweest en daar moet ik bij een 1-jarig abonnement van 27,50 en internet van 9,50 (totaal 37 euro) er nog 90 euro bij betalen.

Dit hoort eigenlijk in het [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic thuis, maar ik zie dat je daar niet post en dat je ook je direct-message niet aan hebt staan. Dus dan zet ik mijn vraag maar hier in dit topic....

• BoXie
Die 90 euro klopt , moest ik ook als ik dat abo had gekozen. Maar ik heb een 35 eur abo en daar komt inderdaad nog 9,50 BIJ voor Internet Blox. En DAN hoefde ik nog maar 18 eur ofzoiets bij te leggen voor de telefoon.

• Roost
martijn2101 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:26:
[...]

KPN? Probeer het is via Stream verbinding...
Dank. Maar lukt niet. Drie vragen:
Werkt video bij Nos Mobiel applicatie (dus niet Internet) wel?
Gebruik jij KPN Streaming als toegangspunt?
Heb jij de NOS Mobiel applicatie voor de E71 op je E 72 gezet?
Dank, nogmaals!

• martijn2101
Roost schreef op donderdag 17 december 2009 @ 17:12:
[...]

Dank. Maar lukt niet. Drie vragen:
Werkt video bij Nos Mobiel applicatie (dus niet Internet) wel?
Gebruik jij KPN Streaming als toegangspunt?
Heb jij de NOS Mobiel applicatie voor de E71 op je E 72 gezet?
Dank, nogmaals!
Ja bij mij werkt het wel, gebruik inderdaad de KPN Streaming als toegangspunt.
Bij de NOS Mobiel app gaf ie eerst aan dat mijn toestel niet ondersteund werd, ik heb vervolgens de E71 geselecteerd.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Jaaaaa, m'n E72 binnen bij GSMWeb vandaan: Made in Finland, de "?" doet ut, QWERTY-tobo, engelse taal (Symbian en handleiding), geen speling aan de onderkant van het tobo of batterijklepje, alleen wat licht onder de Home-knop. * S913 is happy :Y)

Maar de overstap van Window Mobile met een touchscreen naar Symbian zonder touchscreen gaat wel even wennen worden, maar gaat goedkomen.

Één Symbian vraagje: Laat de standaard mail-applicatie altijd de mail op de server staan? Op zich heb ik daar geen probleem mee (ik wil het voor bepaalde POP3 accounts juist), maar op zich zou ik het toch wel aan kunnen willen geven.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• kibber
  • Laatst online: 22-06 15:31
S913 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:12:
Jaaaaa, m'n E72 binnen bij GSMWeb vandaan: Made in Finland, de "?" doet ut, QWERTY-tobo, engelse taal (Symbian en handleiding), geen speling aan de onderkant van het tobo of batterijklepje, alleen wat licht onder de Home-knop. * S913 is happy :Y).
Bedole je met speling onder het tobo die zwarte balk? als je daar licht op drukt hoor je geen gekraak? In dat geval ga ik namelijk even contact opnemen met Nokia..

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Nog even gecheckt en: Nope, geen beweging in te krijgen.

[edit]Ow, de enige irritatie is dat de USB aansluiting ... grrr, weer een aparte USB-kabel om mee te sjouwen :/

Ik heb trouwens ook de AC-3E oplader gekregen, is het het waard om Nokia te mailen dat ik die andere wil (die er volgens hun site in zou moeten zitten)? Zit er een groot verschil tussen de 2?

[ Voor 73% gewijzigd door S913 op 17-12-2009 21:23 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
S913 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:12:
Jaaaaa, m'n E72 binnen bij GSMWeb vandaan: Made in Finland, de "?" doet ut, QWERTY-tobo, engelse taal (Symbian en handleiding), geen speling aan de onderkant van het tobo of batterijklepje, alleen wat licht onder de Home-knop. * S913 is happy :Y)

Maar de overstap van Window Mobile met een touchscreen naar Symbian zonder touchscreen gaat wel even wennen worden, maar gaat goedkomen.

Één Symbian vraagje: Laat de standaard mail-applicatie altijd de mail op de server staan? Op zich heb ik daar geen probleem mee (ik wil het voor bepaalde POP3 accounts juist), maar op zich zou ik het toch wel aan kunnen willen geven.
Geen klikkende knoppen. Ze moeten "stil" in te drukken zijn.
Pagina: 1 ... 13 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.