Bij jou zit er geen speling in het batterijklepje dus? Dan ga ik er toch maar eens mee terug, want ik moet er toch weer 2 jaar mee vooruit kunnen en als er nu al speling op zit, betekent dat niet veel goeds. Is alleen de vraag of de mensen bij PhoneHouse er net zo over denken, of dat ze zeggen dat ik niet zo moet mierenneuken.martijn2101 schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:13:
En daar was ik ook weer. Ben sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een NOKIA E72 Grey Steel![]()
Echt, helemaal te gek dit toestel! In eerst instantie wel een aantal problemen gehad met e-mail(net zoals voorgaande berichten na een tijdje certificaat fouten, account toegevoegd aan Nokia Messaging en voila, opgelost)
Tevens heb ik niets geen probleem voor wat betreft de kwaliteit of het licht. Geen los klepje of lekkend licht. Eerst wilde mijn gps niet pakken maar toen ik het vanuit stilstand probeerde vrijwel direct een fix.
De software die ik er nu op heb staan:
- Shazam
- NOS Mobiel
- Google Maps
- Sygic McGuider
- Live Messenger
- Hyves
- NS Reisplanner
- eBuddy
- Uitzending Gemist
- Opera Mobile 10
- SMS Preview (via Ovi Store, krijg je een berichtje tijdelijk volledig in beeld (zelf tijd in te stellen)
Over Opera Mobile 10; zijn er meer mensen die in Opera de U niet tevoorschijn krijgen? Ik krijg telkens het *
Hoe dan ook, top toestel!![]()
![]()
Iemand trouwens enig idee hoe ik bookmarks kan verwijderen?
M.b.t. "Opera Mobile de 'U': Settings -> Advanced -> system edit aanzetten
Dat is de enige oplossing voor nu. Hopelijk fixt opera dit probleem in een latere versie :)"
(zie eerdere post Relief2009)