Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 18:05:
Heeft iemand al ervaring met windows live messenger?
Is dit een applicatie die je moet installeren of staat dit al standaard onder ''berichten''?
Deze app moet je downloaden in de OVI store.

En dan kan je die gewoon gebruiken op je tel...

Wel een beetje geduld gedurende de installatie... kopieeren contacten duurt eenmaal wat langer.

Ik heb dit toestel is de zilvergrijze kleur en die is toch wel heel erg mooi.

Ben d'r heel erg blij mee...gouw m'n n86 verkocht :*)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldm3 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:02:
[...]

Deze app moet je downloaden in de OVI store.

En dan kan je die gewoon gebruiken op je tel...

Wel een beetje geduld gedurende de installatie... kopieeren contacten duurt eenmaal wat langer.

Ik heb dit toestel is de zilvergrijze kleur en die is toch wel heel erg mooi.

Ben d'r heel erg blij mee...gouw m'n n86 verkocht :*)
Ik gebruik sinds kort Nimbuzz, ken je die? Zo ja, wat zijn zoal een aantal verschillen?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je dat knipperende lichtje uit kan kan krijgen bij het touchpad. Om de zoveel seconden knippert dat maar kan dat nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 22:18:
Iemand enig idee hoe je dat knipperende lichtje uit kan kan krijgen bij het touchpad. Om de zoveel seconden knippert dat maar kan dat nergens vinden...
Menu -> bed.paneel -> instellingen -> algemeen -> persoonlijk-> meldingsindicatoren

Je screensaver wordt dan wel automatisch geactiveerd, deze kan je uitzetten bij:

Menu -> bed.paneel -> instellingen -> algemeen -> persoonlijk-> thema's -> spaarstand

Ben hier vandaag ook achtergekomen, vond screensaver en lampje irritant, behalve als je een bericht hebt natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Vrijdag gehaald bij de GSM shop in Rotterdam Centrum. Heb de zilveren versie, ben er erg blij mee! Veel mee aan het uitproberen, nog geen problemen gehad. Lekt een klein beetje licht.

- Hoe kan je op foto's inzoomen? Zie die fucnties niet in het menu en kan ook geen shortcuts voor vinden.
- Is het kompas nu alleen in Maps te gebruiken? Of ook 'los' aan te zetten?
- Wat zijn jullie "must-have" apps? ik heb zelf Nimbuzz/Fring/Seven mail erop staan. Moet nog sygic bij en een goede taskmanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:24:
[...]

Ik gebruik sinds kort Nimbuzz, ken je die? Zo ja, wat zijn zoal een aantal verschillen?

Mvg
Nimbuzz is natuurlijk veel completer.... wanneer je alleen maar msn op je mob wil dan is WLM genoeg... maar wil je ook kunnen skypen enzo dan zou ik voor Nimbuzz gaan.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Heb hem vandaag afgehaald bij 2call in Den Haag. Top toestel en alles gaat tot nu toe goed. Hier ook lekken van licht, maar het stoort totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
ronaldm3 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 23:37:
[...]

Nimbuzz is natuurlijk veel completer.... wanneer je alleen maar msn op je mob wil dan is WLM genoeg... maar wil je ook kunnen skypen enzo dan zou ik voor Nimbuzz gaan.
Hoe compleet Nimbuzz ook is, het blijft een perfect werkend app voor msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gelezen dat de nokia e72 ondersteunt wordt door: Windows Live Messenger, Yahoo! Messenger, Google Talk en Ovi Chat.

http://www.discoveryzone....en-windows-live-messenger
http://www.techzine.nl/ni...-kerst-in-de-winkels.html

als je naar de nokia E72 specificatie kijkt staat er:
Toepassingen
- Windows (MSN) Live

Zit dit bij de eerste software versie er nog niet op of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 01:07:
ik heb gelezen dat de nokia e72 ondersteunt wordt door: Windows Live Messenger, Yahoo! Messenger, Google Talk en Ovi Chat.

http://www.discoveryzone....en-windows-live-messenger
http://www.techzine.nl/ni...-kerst-in-de-winkels.html

als je naar de nokia E72 specificatie kijkt staat er:
Toepassingen
- Windows (MSN) Live

Zit dit bij de eerste software versie er nog niet op of wel?
Nog niet dus die moet je downloaden in de OVI store...zoals hierboven besproken.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Folkifoon schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 22:59:
Vrijdag gehaald bij de GSM shop in Rotterdam Centrum. Heb de zilveren versie, ben er erg blij mee! Veel mee aan het uitproberen, nog geen problemen gehad. Lekt een klein beetje licht.

- Hoe kan je op foto's inzoomen? Zie die fucnties niet in het menu en kan ook geen shortcuts voor vinden.
- Is het kompas nu alleen in Maps te gebruiken? Of ook 'los' aan te zetten?
- Wat zijn jullie "must-have" apps? ik heb zelf Nimbuzz/Fring/Seven mail erop staan. Moet nog sygic bij en een goede taskmanager.
Wanneer je in de galerij bent en je drukt op een foto om die te bekijken dan kan je inzoomen d.m.v. de volume knop.
Kompas is alleen maar te gebruiken in Maps.
Wat betreft de apps kan je het beste zelf maar ff kijken.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Zit bij anderen het gedeelte onder het toetsenbord ook een klein beetje los? Er zit bij mij een ongeveer millimeter speling in.

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
wiljums schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:00:
Zit bij anderen het gedeelte onder het toetsenbord ook een klein beetje los? Er zit bij mij een ongeveer millimeter speling in.
Die zwarte balk? Ja, ook last van. Dat is het enige wat qua bouwkwaliteit een beetje tegenvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Die bedoel ik ja, inclusief de lijst (metal look) eronder.

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Laatst online: 22-06 15:31
wiljums schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:48:
Dat was me nog niet opgevallen, maar daar ook ja. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nu ik hem een paar dagen gebruik heb ik toch nog een paar zaken die ik wil delen:
  • De trilfunctie is mij toch iets te zwakjes. Gister lopend door een drukke winkelstraat met de foon in mn broekzak voelde ik hem nauwelijks trillen
  • Als ik vanuit de cameramodus terug ga naar het Home scherm deed de optical navipad het niet gelijk, moest eerst de d-pad drukken voor dat hij het weer deed. Na een reboot weer OK
  • De accu is te gek, de nacht van dinsdag op woensdag voor het laatst (voor het eerst eigenlijk :P ) opgeladen en hij heeft nu nog 4 streepjes over. Heb er van alles mee gedaan. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Iemand al Nokia Conversations (link) aan de gang gekregen op de E72?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Da's een soort threaded SMS als in WinMobile? En komt het in de plaats van de gewone SMS of is het een extra applicatie?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

S913 schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:00:
Da's een soort threaded SMS als in WinMobile? En komt het in de plaats van de gewone SMS of is het een extra applicatie?
Ik heb het nog niet geinstalleerd op me E72... heb het wel werkende gekregen op me N86 en dat werkt best wel relaxt... je ziet in 1 oogopslag wat je en naar wie je dat heb verstuurd.

En mijn plan was toch wel om het op me e72 te installeren dus als ik het werkende heb ... dan horen jullie 't wel!

Het is een app die alle smsjes per contact persoon sorteerd!

FF een update...:bij mij werkt ie maar dan wel met S60 3.2 en dat omdat de e71 nog 3.1 had en dit is versie 3.2 van symbian! TOP programma :P

[ Voor 10% gewijzigd door ronaldm3 op 13-12-2009 14:38 ]

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 12:34
Joster schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 20:24:
[...]

Ik heb dit precies andersom eigenlijk. Hij wil constant connecten via T-Mobile, maar internetten via mijn wifi ho maar. Ik heb een toegangspunt bij internet aangemaakt met prio 1 voor mijn wifi en prio 2 voor T-Mobile. Maar als ik T-Mobile verbreek en via wifi op internet wil geeft hij telkens aan "ongeldige servernaam". Als ik mijn Wlan (wifi dus) uit zet dan doet hij het wel. Wat dan echter ook weer vaag is, is dat hij over t-zones (WAP) wil, en niet over T-Mobile (internet) gaat (of is dit hetzelfde?). Want die staat dus als 2e prio bij internet verbinding.

Edit: wtf, beetje aan uit zetten, opnieuw aanmaken, hernoemen, etc. En dan doet hij het over mijn wifi ineens wel :?

Edit2: en dan weer niet, weer ongeldige servernaam. Als ik bij active verbindingen kijk is mijn Wlan actief, maar mijn T-Mobile internet die ik net heb verbroken is ook weer actief geworden terwijl ik dat dus niet wil. Snap dit echt niet 8)7
Ik heb hetzelfde probleem. Hij gaat zonder 1 seconde te twijfelen gelijk voor (vodafone) GPRS. Terwijl m'n Wifi op prio 1 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiljums schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:48:
Meer mensen met hetzelfde probleem? Dat was namelijk ook al een kuur met de E52.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PisPix schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:15:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Hij gaat zonder 1 seconde te twijfelen gelijk voor (vodafone) GPRS. Terwijl m'n Wifi op prio 1 staat.
Heb ook precies hetzelfde probleem. Echter als je in het home scherm de WLAN selecteert en dan kiest voor browsen starten dan pakt hij wel de wifi. Heb wifi ook op prio 1 staan, dus daar ligt het niet aan. Iemand suggesties? tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij blijft het envelopje knipperen ( onderin tussen menu en de klok ) terwijl er geen ongelezen sms berichten zijn en er sowieso maar een aantal sms berichten zijn ( dus memory full kan ook niet ) aangezien ik ook nog geen extras heb geinstalleerd. Iemand enig idee hoe ik dit weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al het het geheugenkaartje proberen te verwijderen? Krijg dat ding er niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:02:
bij mij blijft het envelopje knipperen ( onderin tussen menu en de klok ) terwijl er geen ongelezen sms berichten zijn en er sowieso maar een aantal sms berichten zijn ( dus memory full kan ook niet ) aangezien ik ook nog geen extras heb geinstalleerd. Iemand enig idee hoe ik dit weg krijg?
ja je smsjes verwijderen (van je SIM kaart).

En voor dat geheugenkaartje verwijderen zal je wel de geheugenkaart moeten indrukken waarna hij er zelf uit popt denk ik...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:37:
[...]

Meer mensen met hetzelfde probleem? Dat was namelijk ook al een kuur met de E52.
Dat hoort zo volgens mij, kijk maar op alle foto's online. Daar zie je namelijk ook een lijntje tussen de onderste regel toetsen en onderkant. Bij de E71 was dit ook het geval dus lijkt me niet iets om je zorgen om te maken. Of bedoelen jullie iets heel anders dan dit?

http://www.hypebeast.com/image/2009/06/nokia-e72.jpg
http://stochasticgeometry...com/2009/01/nokia-e71.jpg

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:05:
Iemand al het het geheugenkaartje proberen te verwijderen? Krijg dat ding er niet uit!
je moet er met een pennetje op klikken, en dan met je nagel of naaldje oid eriut pielen.

Succes, mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:07:
[...]

Niet.... heb zelf ook een format gedaan, maar gelukkig eerst de maps op m'n pc gezet :)
hoezo heb je die maps eigenlijk nodig? heb nu een ander kaartje van 8GB in mijn e72 gedaan waar nog niets op staat en ovi maps werkt nog steeds prima. Ovi maps haalt de kaarten toch gewoon van internet?! Of worden de kaarten sneller geladen wanneer ze op je datakaartje hebt staan?
misschien een simpele vraag maar ik kom er niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:15:
[...]

je moet er met een pennetje op klikken, en dan met je nagel of naaldje oid eriut pielen.

Succes, mvg
Tnx, is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 20:23
Ik pak er gewoon een pincet voor :P
Heb ook precies hetzelfde probleem. Echter als je in het home scherm de WLAN selecteert en dan kiest voor browsen starten dan pakt hij wel de wifi. Heb wifi ook op prio 1 staan, dus daar ligt het niet aan. Iemand suggesties? tnx
Wanneer ik vanaf mijn Wlan verbinding in het home scherm naar browsen ga geeft hij nog altijd aan dat er een "ongeldige servernaam" is. Dus dat helpt bij mij ook niet. Vaag hoor.
hoezo heb je die maps eigenlijk nodig? heb nu een ander kaartje van 8GB in mijn e72 gedaan waar nog niets op staat en ovi maps werkt nog steeds prima. Ovi maps haalt de kaarten toch gewoon van internet?! Of worden de kaarten sneller geladen wanneer ze op je datakaartje hebt staan?
misschien een simpele vraag maar ik kom er niet uit...
Ik zou willen dat ovi maps de kaarten gewoon vanaf mijn kaartje haalt en niet constant in verbinding hoeft te zijn met internet (ook a heb ik een internet abo). Voor updates van kaarten oid is dat prima, maar niet vol continu.
Nog niet dus die moet je downloaden in de OVI store...zoals hierboven besproken.
Wat die OVI store nu precies is moet ik nog even uitzoeken denk ik. Snap wel dat je er verschillende apps kunt halen, maar wat zijn de bijkomende kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
Weet iemand precies hoe Outlook Web Access geconfigureerd kan worden met de e-mail wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FongWan schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:14:
[...]

Dat hoort zo volgens mij, kijk maar op alle foto's online. Daar zie je namelijk ook een lijntje tussen de onderste regel toetsen en onderkant. Bij de E71 was dit ook het geval dus lijkt me niet iets om je zorgen om te maken. Of bedoelen jullie iets heel anders dan dit?

http://www.hypebeast.com/image/2009/06/nokia-e72.jpg
http://stochasticgeometry...com/2009/01/nokia-e71.jpg
Op mijn toestel zit ook speling op de onderste balk. Ook zit er tussen het batterijklepje en de rest v/h toestel speling. Is dit bij jullie ook zo? Je kunt het dekseltje iets naar het toestel drukken (+- 1mm), maar dan schiet ie weer terug.

Mvg

Btw, hoe krijg ik als het toestel in slaapstand is, door op een knop te drukken een klok oid te zien of dat de backlight gaat branden? In het boekje staat dat ik de middelste toets (navi-key) moet drukken, maar dit heeft geen resultaat.

Heeft iemand een idee wat dat pijltje omhoog betekent naast het sleutel-icoontje van de toetsblokk.? Die staat er bij mij nl. altijd.

Is het trouwens normaal als je het toestel aangeleverd krijgt dat er van de 4gb nog ongeveer 1gb over is?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn contacten syncen met mijn adresboek van Gmail. Ik heb daarom een 'Mail for Exchange' account aangemaakt op mijn telefoon die connect met m.gmail.com.

Alle contacten (en mails) komen netjes binnen. Echter krijg ik constant ongeveer 15 seconden nadat ik een sync uitvoer, de volgende foutmelding: "Kan niet synchr. Contact met beheerder als probleem blijft.".

Het syncen zelf lukt dus wel. Echter is die foutmelding die ik constant moet wegdrukken gewoon irritant. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ok, gisteren bij Belcompany geweest, en daar zijn de eerste leveringen van de E72 ook beschikbaar. Tevens bij de winkels van Telefoonkopen.nl

Maar wat ik tot mijn verbazing tegenkwam!

Afbeeldingslocatie: http://i8.raidpic.com/50e72_mismatch.jpg

Er zit gewoonweg VERSCHIL in bouwkwaliteit, tussen de grijze (metal grey) en de Zodium Black versies.

In het plaatje zie je dat het metalen gedeelte, met rood omcirkeld, af en toe klikgeluiden maakt. Wanneer ik bijvoorbeeld rechts druk, dan merk je dat er links wat omhoog komt. Of een van de keuzeknoppen (niet de home/calender of e-mail/contactlist buttons, maar de grote knopen) hoor je duidelijk een klikgeluid maken, terwijl de andere helemaal stil zijn. Dat was bij het andere exemplaar wat ik probeerde niet het geval, maar die had weer meer licht lekkage.

Ik vrees dan ook voor productie/slordigheids fouten!
Bij de grijs gekleurde versies is het mogelijk nog erger dan bij de zwarten. Ik ga het verder uitproberen.

[ Voor 10% gewijzigd door W00fer op 13-12-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 21:42
Ik heb de grijze versie even in m'n handen gehad. Ik voelde erg duidelijk speling op het metalen batterij klepje. Moet er wel bij zeggen dat de accu er toen niet inzat. Ik hoorde dat klik-geluid niet. Maar ik vond het toestel niet zo prettig aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 20:51:
[...]

Op mijn toestel zit ook speling op de onderste balk. Ook zit er tussen het batterijklepje en de rest v/h toestel speling. Is dit bij jullie ook zo? Je kunt het dekseltje iets naar het toestel drukken (+- 1mm), maar dan schiet ie weer terug.
Ik heb echt nergens speling op. Enkel een beetje licht lekkage onder home.
Btw, hoe krijg ik als het toestel in slaapstand is, door op een knop te drukken een klok oid te zien of dat de backlight gaat branden? In het boekje staat dat ik de middelste toets (navi-key) moet drukken, maar dit heeft geen resultaat.
De knop bovenop (aan/uit) toch? Althans dan gaat bij mij het scherm aan iig.
Heeft iemand een idee wat dat pijltje omhoog betekent naast het sleutel-icoontje van de toetsblokk.? Die staat er bij mij nl. altijd.
Geen idee, ik heb het in ieder geval niet.
Is het trouwens normaal als je het toestel aangeleverd krijgt dat er van de 4gb nog ongeveer 1gb over is?
Dat vroeg ik me ook af ja. Dat ding staat zo ongeveer al helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:07:
[...]

Ik heb echt nergens speling op. Enkel een beetje licht lekkage onder home.

[...]

De knop bovenop (aan/uit) toch? Althans dan gaat bij mij het scherm aan iig.

[...]

Geen idee, ik heb het in ieder geval niet.

[...]

Dat vroeg ik me ook af ja. Dat ding staat zo ongeveer al helemaal vol.
Thanks voor de reacties. De klok krijg je te zien als je de navi-key +- 2 seconden ingedrukt houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:22:
[...]

Thanks voor de reacties. De klok krijg je te zien als je de navi-key +- 2 seconden ingedrukt houdt.
Wat betreft de geheugenkaart:
Dat klopt want nokia heeft ovi suite er ook geinstalleerd... scheelt weer een cd....milieu en bla bla.

Pijltje omhoog betekend dat er een bericht in outbox staat... die wacht dus nog op verzending....kan je oplossing door middel van:opslaan in ontwerpen te selecteren en dan opnieuw proberen te verzenden!!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:52
voor iedereen die geen boekjes leest etc: ik heb uitgebreid de menu's van mijn E71 bekeken en kwam tot de ontdekking dat je een hoop knoppen kan configureren voor snelle acties (zoals je adresboekknop indrukt houden voor een nieuwe entry, zelfde geldt voor de agenda en mail etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Voor iedereen die 3 gb kwijt is door maps. Je kunt met Ovi Suite alle mappen weghalen en opnieuw downloaden. Ik zag dat heel europa erop zat. Heb ik totaal niet nodig!

Je kunt daarna de mappen en spraak downloaden die je zelf wil. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Relief2009 op 13-12-2009 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:47:
Ok, gisteren bij Belcompany geweest, en daar zijn de eerste leveringen van de E72 ook beschikbaar. Tevens bij de winkels van Telefoonkopen.nl

Maar wat ik tot mijn verbazing tegenkwam!

[afbeelding]

Er zit gewoonweg VERSCHIL in bouwkwaliteit, tussen de grijze (metal grey) en de Zodium Black versies.

In het plaatje zie je dat het metalen gedeelte, met rood omcirkeld, af en toe klikgeluiden maakt. Wanneer ik bijvoorbeeld rechts druk, dan merk je dat er links wat omhoog komt. Of een van de keuzeknoppen (niet de home/calender of e-mail/contactlist buttons, maar de grote knopen) hoor je duidelijk een klikgeluid maken, terwijl de andere helemaal stil zijn. Dat was bij het andere exemplaar wat ik probeerde niet het geval, maar die had weer meer licht lekkage.

Ik vrees dan ook voor productie/slordigheids fouten!
Bij de grijs gekleurde versies is het mogelijk nog erger dan bij de zwarten. Ik ga het verder uitproberen.
Hoe kun je nu zeggen dat er verschil in bouwkwaliteit zit en het bij de Metal Grey versie mogelijk nog erger is? Misschien heeft de Metal Grey versie er juist minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 20:51:
Pijltje ingedrukt houden, dan krijg je een klok te zien. Hiervoor moet je scherm wel uitstaan.
Pijltje wat uit een soort van bakje wijst? Deze heb ik alleen als ik SMS verstuur eventjes in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
r0el schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:28:
[...]Pijltje wat uit een soort van bakje wijst? Deze heb ik alleen als ik SMS verstuur eventjes in beeld
Outbox icoontje bedoel je dan?
Heeft m'n E61i ook al hoor bij 't verzenden van 'n sms.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 20:52:
Ik wil mijn contacten syncen met mijn adresboek van Gmail. Ik heb daarom een 'Mail for Exchange' account aangemaakt op mijn telefoon die connect met m.gmail.com.

Alle contacten (en mails) komen netjes binnen. Echter krijg ik constant ongeveer 15 seconden nadat ik een sync uitvoer, de volgende foutmelding: "Kan niet synchr. Contact met beheerder als probleem blijft.".

Het syncen zelf lukt dus wel. Echter is die foutmelding die ik constant moet wegdrukken gewoon irritant. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Waarom zo moeilijk? Met nokia messaging gaat alles automatisch en zonder problemen (voor gmail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
dodge_911 schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:32:
Outbox icoontje bedoel je dan?
Heeft m'n E61i ook al hoor bij 't verzenden van 'n sms.
Ja misschien dat pimterpstra dat icoontje ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
r0el schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:28:
[...]

Pijltje ingedrukt houden, dan krijg je een klok te zien. Hiervoor moet je scherm wel uitstaan.

[...]

Pijltje wat uit een soort van bakje wijst? Deze heb ik alleen als ik SMS verstuur eventjes in beeld
Welke pijltje ingedrukt houden?

Edit: het is toch de middelste navigatieknop. Je moet het ingedrukt houden om de klok te blijven zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Relief2009 op 13-12-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Relief2009 schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:36:
[...]

Welke pijltje ingedrukt houden?

Edit: het is toch de middelste navigatieknop. Je moet het ingedrukt houden om de klok te blijven zien.
Elke willekeurige toets op het D-pad (omhoog/laag/links/recht/midden) als je toetsenblok actief is will do

[ Voor 5% gewijzigd door r0el op 13-12-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:36:
[...]

Ja misschien dat pimterpstra dat icoontje ziet?
Het icoontje wat ik bedoel staat precies naast dat van de toetsblokkering. Dit is idd als er e-mailtjes in de outbox staan. Bedankt voor de tip.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 12:34
Iemand enig idee waarom er twee klokken op het start scherm staan? Ik heb linksboven een digitale klok (groot). En rechtsonder naar de "camera" tekst heb ik nog een kleine digitale klok. Die laatste wil ik graag weg hebben, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

PisPix schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:12:
Iemand enig idee waarom er twee klokken op het start scherm staan? Ik heb linksboven een digitale klok (groot). En rechtsonder naar de "camera" tekst heb ik nog een kleine digitale klok. Die laatste wil ik graag weg hebben, iemand een idee?
Die kleine klok heb je altijd in beeld, ook als je in de menu's oid zit, ik vind het wel handig.

Ik zoek nog een manier om de naam voor de Exchange mailbox aan te passen, op mijn oude N95 kon dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:37:
[...]

Echt helemaal nergens last van. Accu klep zit ook goed. Ook geen licht wat doorgelaten wordt of whatsoever. Ben erg onder de indruk van de bouwkwaliteit van het toestel. Nu 4 dagen in m'n handen en ben erg tevreden.

Besteld via gsmweb.nl icm verlenging Telfort.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Ook ik heb over de bouwkwaliteit helemaal niets te klagen, heb sinds vrijdag een zwarte via nokia.nl en niets dan lof, het voelt allemaal zeer degelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je via wifi een verbinding met een printer kan maken en zodoende doc. kan uitprinten vanaf de e72?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Relief2009 schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:22:
Voor iedereen die 3 gb kwijt is door maps. Je kunt met Ovi Suite alle mappen weghalen en opnieuw downloaden. Ik zag dat heel europa erop zat. Heb ik totaal niet nodig!

Je kunt daarna de mappen en spraak downloaden die je zelf wil. :)
Maar dat houdt dus in dat wanneer ik nu Maps open hij ze wel gewoon van mijn geheugen kaart pakt en niet constant verbinding maakt :) In principe heb ik alleen de Benelux nodig door het jaar heen. Mocht ik met vakantie gaan dan download ik op dat moment wel weer extra mappen vanuit de Ovi Store (zeker?). Iemand die iets weet over de eventuele kosten hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Joster schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:37:
[...]

Maar dat houdt dus in dat wanneer ik nu Maps open hij ze wel gewoon van mijn geheugen kaart pakt en niet constant verbinding maakt :) In principe heb ik alleen de Benelux nodig door het jaar heen. Mocht ik met vakantie gaan dan download ik op dat moment wel weer extra mappen vanuit de Ovi Store (zeker?). Iemand die iets weet over de eventuele kosten hier van?
Ik heb voorlopig alleen Nederland gedaan en dat is nog geen 80 MB (kaart + spraak). Landen zoals frankrijk, spanje en duitsland zijn honderden mb's groot. Dan tikt het wel aardig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Het lijkt me handig als we samen een top 10 of top 20 lijstje met betaalde of gratis handige apps kunnen opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:37:
[...]

Je kan het beste even nokia map loader downloaden en installeren. Via dit programma kan je aangeven welke kaarten je wel en niet op je telefoon wilt hebben. hij heeft ook een optie waarmee hij alle maps van je telefoon verwijderd, dit wordt aangeraden om te doen voordat je nieuwe maps op je telefoon zet. Werkte bij mij prima, echter doet hij over het downloaden van mappen ontzettend traag. Deze hele dienst is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:52:
Het lijkt me handig als we samen een top 10 of top 20 lijstje met betaalde of gratis handige apps kunnen opstellen.
Heb tot nu toe:

1. Nimbuzz
2. Youtube
3. google maps

Werken allen prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze nokia maps dan hetzelfde als google maps?
Of begeleidt nokia maps dmv het compas je "real time" door de straten?

28 dec kan ik eindelijk mijn abbo verlengen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:15:
Is deze nokia maps dan hetzelfde als google maps?
Of begeleidt nokia maps dmv het compas je "real time" door de straten?

28 dec kan ik eindelijk mijn abbo verlengen ..
Nokia maps is een soort google maps en tomtom, maar dan met de maps op je kaart geinstalleerd. Een internetverbinding is niet noodzakelijk. :) Je kunt er net als google maps alles mee bekijken, maar je kunt er ook mee navigeren net als tomtom.

[ Voor 11% gewijzigd door Relief2009 op 14-12-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:13:
[...]

Heb tot nu toe:

1. Nimbuzz
2. Youtube
3. google maps

Werken allen prima!
1. Nimbuzz\
2. Youtube
3. Google Maps
4. Opera Mobile 10 Beta 2
5. Garmin Mobile XT\
6. Calcium Calculator
7. Shazam

En oh ja Nokia Messaging is geweldig! Gmail onmiddelijk zichtbaar. Is het trouwens mogelijk via Nokia Messaging die labels zichtbaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Ik zou graag via het homescreen genotified willen worden als er een nieuw bericht in een van de submappen van m'n exchange mailbox is. Hij haalt ze wel op, want als ik in zo'n map kijk zie ik het nieuwe bericht onmiddelijk staan...

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik ga browsen met mijn e72, dan geeft ie steeds aan dat ''verbinding wordt gelegd via Vodafone GPRS''. De e72 ondersteunt HSDPA en HSDUA, moet/kan je dat nog ergens instellen? Hij is flink rap met pagina's laden, maar als ik die snelheid nog een beetje op kan voeren wil ik dat graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Vandaag raar: wilde telefoon van toetsenblok afhalen, reageerde niet, herstartte zichzelf en ging weer verder. Meer mensen dit tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 10:43
Afgelopen zaterdagnacht is mijn nieuwe Nokia E72 gestolen in Groningen (de blauwe engel), bij deze wil ik mijn mede tweakers vragen of ze mij een berichtje willen sturen als jullie een erg goedkope Nokia E72 aangeboden krijgen / voorbij zien komen, die niet in een officiële nokia doos zit.

Had de telefoon bijna 1 week, en was er zeer over te spreken, heb er nog geen geld voor maar zit er nu al aan te denken om er weer één te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 12:20
Weet iemand hoe ik dat kleine constant knippperende envelopje wegkrijg onderaan mijn scherm? En hoe ik ervoor zorg dat ik net constant de melding krijg als ik op een site probeer te openen: Maakt verbinding met t-mobile... etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:27:
Als ik ga browsen met mijn e72, dan geeft ie steeds aan dat ''verbinding wordt gelegd via Vodafone GPRS''. De e72 ondersteunt HSDPA en HSDUA, moet/kan je dat nog ergens instellen? Hij is flink rap met pagina's laden, maar als ik die snelheid nog een beetje op kan voeren wil ik dat graag weten.
Heb het zelfde met mijn E52. Hij maakt gewoon gebruik van 3/3.5 G, dus je hebt de maixmale snelheid al te pakken. De naamgeving is alleen misleidend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

DubbelU schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:12:
Weet iemand hoe ik dat kleine constant knippperende envelopje wegkrijg onderaan mijn scherm? En hoe ik ervoor zorg dat ik net constant de melding krijg als ik op een site probeer te openen: Maakt verbinding met t-mobile... etc..
envelopje weg = smsjes opruimen, zie ook eerder in dit topic ;)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Relief2009 schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:39:
[...]

Nokia maps is een soort google maps en tomtom, maar dan met de maps op je kaart geinstalleerd. Een internetverbinding is niet noodzakelijk. :) Je kunt er net als google maps alles mee bekijken, maar je kunt er ook mee navigeren net als tomtom.
en dat is ook 1 van de redenen dat ik graag de E72 wil hebben. Europa map zit er al op las ik ergens? dus meteen out of the box is navigeren mogelijk, mits je GPS ontvangst goed is...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:20:
[...]

en dat is ook 1 van de redenen dat ik graag de E72 wil hebben. Europa map zit er al op las ik ergens? dus meteen out of the box is navigeren mogelijk, mits je GPS ontvangst goed is...
Die navigatie is wel maar 10 dagen gratis te gebruiken, daarna zijn er kosten verbonden aan deze dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
Cybpraetorian schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:19:
[...]

envelopje weg = smsjes opruimen, zie ook eerder in dit topic ;)
IK heb maar 3 smsjes en heb ze allen gelezen en dat envelopje blijft knippperen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Je hebt gok ik, wel smsjes op je sim staan, die moet je eerst overhalen naar je telefoon, daarna verwijderen op beide geheugens.

Ik zelf heb last van een dode pixel, denk dat ik hem terug breng naar Gsm wijzer...

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
DubbelU schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:27:
[...]

IK heb maar 3 smsjes en heb ze allen gelezen en dat envelopje blijft knippperen....
Het gaat om de smsjes die op je simkaart opgeslagen staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Cybpraetorian schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:20:
[...]

GPS ontvangst is prima. Vooral met a-gps heb je een fix snel binnen op nokia maps. Alleen dat 10 dagen navigeren weet ik niet zeker. zou wel jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
oscardt schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:50:
Afgelopen zaterdagnacht is mijn nieuwe Nokia E72 gestolen in Groningen (de blauwe engel), bij deze wil ik mijn mede tweakers vragen of ze mij een berichtje willen sturen als jullie een erg goedkope Nokia E72 aangeboden krijgen / voorbij zien komen, die niet in een officiële nokia doos zit.

Had de telefoon bijna 1 week, en was er zeer over te spreken, heb er nog geen geld voor maar zit er nu al aan te denken om er weer één te halen.
Oei dat is erg zuur. Niet verzekerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Mss spam ik teveel, maar k kan het niet echt snel vinden:

Is er een andere manier om je telefoon te blokken zonder eenmalig de uitknop in te drukken en voor blokkeren te kiezen?

Voor de rest moet ik zeggen dat ik mijn nokia 5800 totaal niet mis. Browsen gaat minder snel, maar het zit me niet dwars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
Top envelopje is weg :)

Maar nu het volgende probleempje. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik direct een foto kan uploaden naar Facebook? Dus vanuit mijn camera modus meteen uploaden naar mijn account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Relief2009: je kan je berichten editten, zodat al 4 berichten in 1 bericht komen te staan. Wat je nu doet (4 aparte berichten) is zeer irritant en heeft vaak als resultaat dat er maar weinigen zullen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Relief2009 schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:54:
Mss spam ik teveel, maar k kan het niet echt snel vinden:

Is er een andere manier om je telefoon te blokken zonder eenmalig de uitknop in te drukken en voor blokkeren te kiezen?

Voor de rest moet ik zeggen dat ik mijn nokia 5800 totaal niet mis. Browsen gaat minder snel, maar het zit me niet dwars
linkertoets (menu), daarna rechtertoets (exit), dat locked m ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
DubbelU schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:00:
Top envelopje is weg :)

Maar nu het volgende probleempje. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik direct een foto kan uploaden naar Facebook? Dus vanuit mijn camera modus meteen uploaden naar mijn account?
Gebruik Pixelpipe! Aanmelden + plugin voor het 'Nokia Share Online' systeem installeren kan via www.pixelpipe.com.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
r0el schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:01:
[...]

linkertoets (menu), daarna rechtertoets (exit), dat locked m ook :)
Ah dank! Die zat goed verborgen :P
silmaril8 schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:00:
Relief2009: je kan je berichten editten, zodat al 4 berichten in 1 bericht komen te staan. Wat je nu doet (4 aparte berichten) is zeer irritant en heeft vaak als resultaat dat er maar weinigen zullen reageren.
Ja i know. Maar achteraf krijg ik die berichtjes niet weg. Mijn excuses

[ Voor 47% gewijzigd door Relief2009 op 14-12-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
Solomon schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:05:
[...]

Gebruik Pixelpipe! Aanmelden + plugin voor het 'Nokia Share Online' systeem installeren kan via www.pixelpipe.com.
OK ik heb me aangemeld bij Pixelpipe, moet ik dan facebook adden en die nokia ovi share? Of alleen die nokia share en dan daar dat rare mail adres wat ik heb gekregen van facebook invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ook bezitter van een zwarte E72, erg fijn toestel. Bouwkwaliteit is prima en het toestel is, in vergelijking met mijn vorige E66 een stuk sneller.
Relief2009 schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:42:
[...]

1. Nimbuzz\
2. Youtube
3. Google Maps
4. Opera Mobile 10 Beta 2
5. Garmin Mobile XT\
6. Calcium Calculator
7. Shazam

En oh ja Nokia Messaging is geweldig! Gmail onmiddelijk zichtbaar. Is het trouwens mogelijk via Nokia Messaging die labels zichtbaar te krijgen?
Ik zag staan dat Opera Mobile 10 in het lijstje staat. Echter, bij mij is het zo dat het D-pad niet zo goed werkt met Opera, in tegenstelling tot de Nokia Web Browser. Hebben meer mensen hier last van?

Verder vind ik zelf ook de Twitter application Gravity een absolute aanrader, sneller en completer dan Nimbuzz en een erg fraaie lay-out.

Zijn er overigens nog mensen die weten hoe je kan inzoomen op een foto in de Galerij? Ik heb alle knoppen geprobeerd, maar zonder succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je de toepassingen in het beginscherm kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:41:
Sinds kort ook bezitter van een zwarte E72, erg fijn toestel. Bouwkwaliteit is prima en het toestel is, in vergelijking met mijn vorige E66 een stuk sneller.

[...]

Ik zag staan dat Opera Mobile 10 in het lijstje staat. Echter, bij mij is het zo dat het D-pad niet zo goed werkt met Opera, in tegenstelling tot de Nokia Web Browser. Hebben meer mensen hier last van?

Verder vind ik zelf ook de Twitter application Gravity een absolute aanrader, sneller en completer dan Nimbuzz en een erg fraaie lay-out.

Zijn er overigens nog mensen die weten hoe je kan inzoomen op een foto in de Galerij? Ik heb alle knoppen geprobeerd, maar zonder succes...
Opera werkt hier prima! Geen problemen met D-Pad :)

Kan je niet met de volumetoetsen aan de zijkant inzoomen? Bij mij iig wel!

Ik ben trouwens benieuwd wat voor verbeteringen de volgende firmware upgrade met zich meeneemt. Het toestel is al snel en stabiel.
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:44:
weet iemand hoe je de toepassingen in het beginscherm kan veranderen?
Menu --> Bedieningspaneel --> Modi --> Toep. snelkoppelingen

[ Voor 10% gewijzigd door Relief2009 op 14-12-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde net ook Opera Mobile te installeren. Downloaden gaat goed, en de telefoon vraagt ook of ik hem wil installeren, alleen daarna vraagt ie niet waar en doet ie verder niets. Ik kan het programma ook nergens terugvinden. Ook het installatiebestand (.sis) kan ik nergens terugvinden via bestandbeheer/toepassingsbeheer.

Hetzelfde geldt voor Opera Widgets Manager trouwens.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:10:
[...]

Je kan het beste even nokia map loader downloaden en installeren. Via dit programma kan je aangeven welke kaarten je wel en niet op je telefoon wilt hebben. hij heeft ook een optie waarmee hij alle maps van je telefoon verwijderd, dit wordt aangeraden om te doen voordat je nieuwe maps op je telefoon zet. Werkte bij mij prima, echter doet hij over het downloaden van mappen ontzettend traag. Deze hele dienst is gratis.
Thanks!
Die navigatie is wel maar 10 dagen gratis te gebruiken, daarna zijn er kosten verbonden aan deze dienst.
Weet je dat zeker ja? Je hebt de mappen toch op je geheugenkaart staan en maakt gebruik van een gps-fix, hoe gaan ze je dat laten betalen dan?

Wat voor meuk staat er trouwens nog meer op die geheugenkaart zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:00:
[...]

Thanks!

[...]

Weet je dat zeker ja? Je hebt de mappen toch op je geheugenkaart staan en maakt gebruik van een gps-fix, hoe gaan ze je dat laten betalen dan?

Wat voor meuk staat er trouwens nog meer op die geheugenkaart zeg..
als ik een route uitstippel en dan de optie 'hierheen rijden'' doe, dan krijg ik na enkele seconden het volgende bericht in beeld:

Licentie actieveren
U hebt 0/10 navigatiedagen gebruikt. wilt u nu een navigatiedag gebruiken?

Verder heb je ook een menuutje waar je de verschillende prijzen in kan zien, betaalt voor een jaar volgens mij 59,99euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:54:
[...]

Opera werkt hier prima! Geen problemen met D-Pad :)

Kan je niet met de volumetoetsen aan de zijkant inzoomen? Bij mij iig wel!

Ik ben trouwens benieuwd wat voor verbeteringen de volgende firmware upgrade met zich meeneemt. Het toestel is al snel en stabiel.

[...]

opera werkt hier ook prima, echter een probleempje: als ik binnen de browser type krijg ik ipv de u steeds een *, ook icm met shift of control krijg ik het niet voor elkaar om een u te krijgen. Erg vervelend (nu.nl...) iemand hetzelfde probleem/een oplossing?

Menu --> Bedieningspaneel --> Modi --> Toep. snelkoppelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ging niet goed, bij deze mijn bericht:

opera werkt hier ook prima, echter een probleempje: als ik binnen de browser type krijg ik ipv de u steeds een *, ook icm met shift of control krijg ik het niet voor elkaar om een u te krijgen. Erg vervelend (nu.nl...) iemand hetzelfde probleem/een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:41:
ging niet goed, bij deze mijn bericht:

Settings -> Advanced -> system edit aanzetten

Dat is de enige oplossing voor nu. Hopelijk fixt opera dit probleem in een latere versie :)

[ Voor 9% gewijzigd door Relief2009 op 14-12-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:35:
[...]

Waarom zo moeilijk? Met nokia messaging gaat alles automatisch en zonder problemen (voor gmail).
Dit heb ik dus in eerste instantie geprobeerd, maar toen werden mijn contacten helemaal niet gesynct. Mijn email komt dan overigens wel netjes binnen zonder foutmeldingen.

Als ik inlog op mijn Nokia Messaging account zie ik daar overigens ook helemaal niet de mogelijkheid staan om m'n contacten te syncen. Hoe gaat dit dan in zijn werk of kijk ik er over heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:02:
[...]

Dit heb ik dus in eerste instantie geprobeerd, maar toen werden mijn contacten helemaal niet gesynct. Mijn email komt dan overigens wel netjes binnen zonder foutmeldingen.

Als ik inlog op mijn Nokia Messaging account zie ik daar overigens ook helemaal niet de mogelijkheid staan om m'n contacten te syncen. Hoe gaat dit dan in zijn werk of kijk ik er over heen?
Ja k kan ook geen contacten sync optie vinden. :? Hmmm zou het wel mogelijk moeten zijn?

Trouwens een vraagje aan iedereen, hoe krijg ik die melding van doorgeschakeld weg? Dit probleem had ik ook met mijn 5800 en heel erg irritant als je snel een foute belletje wil cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Fijn telefoontje, enige wat ik niet werkend krijg is de Mail for Exchange.
Alle settings lijken goed en hij kan ook connecten, maar op een gegeven moment dan zegt hij weer dat er een fail is en dat je naar Profile > Credentials moet gaan.

Kan wel credentials aanpassen, maar dat lijkt niet te helpen

Daarnaast als ik de log bekijk wanneer ik in de profiel beheer zit, dan zegt het dat er een invalid username/wachtwoord was geweest........maar deze zijn goed!

Iemand anders met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat de E72 wat problemen heeft met het syncen van emailberichten met Google sync via Mail for Exchange.

Ik heb nu in mijn E72 aangegeven dat mijn email berichten niet gesynct dienen te worden. Nu worden mijn contacten en kalender wél zonder verdere foutmeldingen gesynct. Mijn Gmail emailberichten laat ik vervolgens gewoon binnen halen via Nokia Messaging. Problem solved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:15:
Het lijkt erop dat de E72 wat problemen heeft met het syncen van emailberichten met Google sync via Mail for Exchange.

Ik heb nu in mijn E72 aangegeven dat mijn email berichten niet gesynct dienen te worden. Nu worden mijn contacten en kalender wél zonder verdere foutmeldingen gesynct. Mijn Gmail emailberichten laat ik vervolgens gewoon binnen halen via Nokia Messaging. Problem solved!
Ik gebruik ook Gmail en hij haalt keurig netjes en snel berichten binnen. In mijn webmail worden de berichten die ik op mijn E72 verwijder ook verwijderd, terwijl gelezen berichten worden aangegeven als gelezen. Keurig dus. Wat dan wel vervelend is, is dat wanneer ik thuis kom en mijn mail in outlook binnenhaal, de verwijderde mails alsnog binnenkomen. Wanneer ik normaal in mijn webmail mails verwijder, haalt mijn outlook deze niet meer binnen..

Overigens vind ik de handleiding nu niet echt uitgebreid, daar staat echt weinig informatie in over Ovi Store, Syncen, Maps, Nokia Messaging, Contacten etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Joster op 14-12-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar haal jij dan ook je Gmail berichten via Mail for Exchange binnen of heb je gewoon je Gmail account als 'los account' geconfigureerd op je phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:29:
Maar haal jij dan ook je Gmail berichten via Mail for Exchange binnen of heb je gewoon je Gmail account als 'los account' geconfigureerd op je phone?
Gmail als losse account, wat ook gewoon standaard te doen was op de E72.

Maar dan nog vind ik het vreemd. In mijn webmail staan de verwijderde mails er al niet meer terwijl hij ze in mijn outlook toch gewoon binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2101
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07-2022
En daar was ik ook weer. Ben sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een NOKIA E72 Grey Steel :)
Echt, helemaal te gek dit toestel! In eerst instantie wel een aantal problemen gehad met e-mail(net zoals voorgaande berichten na een tijdje certificaat fouten, account toegevoegd aan Nokia Messaging en voila, opgelost)

Tevens heb ik niets geen probleem voor wat betreft de kwaliteit of het licht. Geen los klepje of lekkend licht. Eerst wilde mijn gps niet pakken maar toen ik het vanuit stilstand probeerde vrijwel direct een fix.
De software die ik er nu op heb staan:

- Shazam
- NOS Mobiel
- Google Maps
- Sygic McGuider
- Live Messenger
- Hyves
- NS Reisplanner
- eBuddy
- Uitzending Gemist
- Opera Mobile 10
- SMS Preview (via Ovi Store, krijg je een berichtje tijdelijk volledig in beeld (zelf tijd in te stellen)

Over Opera Mobile 10; zijn er meer mensen die in Opera de U niet tevoorschijn krijgen? Ik krijg telkens het *

Hoe dan ook, top toestel! :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn2101 schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:13:
En daar was ik ook weer. Ben sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een NOKIA E72 Grey Steel :)
Echt, helemaal te gek dit toestel! In eerst instantie wel een aantal problemen gehad met e-mail(net zoals voorgaande berichten na een tijdje certificaat fouten, account toegevoegd aan Nokia Messaging en voila, opgelost)

Tevens heb ik niets geen probleem voor wat betreft de kwaliteit of het licht. Geen los klepje of lekkend licht. Eerst wilde mijn gps niet pakken maar toen ik het vanuit stilstand probeerde vrijwel direct een fix.
De software die ik er nu op heb staan:

- Shazam
- NOS Mobiel
- Google Maps
- Sygic McGuider
- Live Messenger
- Hyves
- NS Reisplanner
- eBuddy
- Uitzending Gemist
- Opera Mobile 10
- SMS Preview (via Ovi Store, krijg je een berichtje tijdelijk volledig in beeld (zelf tijd in te stellen)

Over Opera Mobile 10; zijn er meer mensen die in Opera de U niet tevoorschijn krijgen? Ik krijg telkens het *

Hoe dan ook, top toestel! :) :) :)
Ik krijg bij uitzendinggemist geen beeld, er staat: ''druk op het scherm of * voor full-screen afspelen''
maar dat werkt niet?
Pagina: 1 ... 12 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.