• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Audi_S2 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:31:
Heeft de e72 ook gewoon GPS geintergreerd? Op de site van nokia wordt alleen a-gps genoemd....
Ja is gewoon GPS maar dan Assisted, zodat je sneller een fix krijgt.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
N-E-R-D schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:41:
[...]

Sorry hoor, maar waarom 5 keer snoozen om de 5 min? Zet dan gewoon je wekker een half uur later...
Is dat niet een meer logische oplossing?
Is dit een forum om over slaapgewoontes te praten? Volgens mij niet, dus beter houd je je semi-bijdehante opmerkingen voor je. Je bent nou al de tweede die nog nooit in deze thread gepost heeft, maar die het wel nodig vindt om over dit compleet irrelevante feit te beginnen. Ik vraag gewoon of er gebruikers van dit toestel zijn die weten hoe ik een ongemak kan oplossen, of denk je werkelijk dat jou reactie nog nooit bij mij opgekomen is?

[ Voor 28% gewijzigd door Solomon op 10-12-2009 13:43 ]

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Klökske schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:03:
Ik heb hem nu ook. Gekocht via de Phonehouse. NL-exemplaar met NL-handleiding. Fijn dingetje, wel even wennen.
Via een winkel ? Want zie hem op hun site nog niet staan als leverbaar.

Verwijderd

Inderdaad via de winkel. Even rondbellen, want hij is nog bijna nergens. Dit was ook het enige exemplaar.

Jammer genoeg, heb ook ik een klapperende batterijdeksel. Hmmm, zonde. Maar ik ben zeer benieuwd naar de batterijduur. Daarom heb ik hem eigenlijk gekocht. Mijn E66 hield het nog geen werkdag uit.

• lodewyck
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-05-2020
Solomon schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:39:
[...]

Is dit een forum om over slaapgewoontes te praten? Volgens mij niet, dus beter houd je je semi-bijdehante opmerkingen voor je. Je bent nou al de tweede die nog nooit in deze thread gepost heeft, maar die het wel nodig vindt om over dit compleet irrelevante feit te beginnen. Ik vraag gewoon of er gebruikers van dit toestel zijn die weten hoe ik een ongemak kan oplossen, of denk je werkelijk dat jou reactie nog nooit bij mij opgekomen is?
Ik stel voor dat je een wekker koopt (je weet wel die je op moet winden). Die zet je een kwartier na de laatste snooze van de E72 en dan komt het helemaal goed ;)

• Solomon
lodewyck schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:04:
[...]

Ik stel voor dat je een wekker koopt (je weet wel die je op moet winden). Die zet je een kwartier na de laatste snooze van de E72 en dan komt het helemaal goed ;)
Ik heb al een wekker :p Maar daar kan ik geen leuke wakkerwordgeluiden op instellen.. Ik vind het maar een onzinfunctie, vooral dat je het niet uit kunt zetten..

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mijn E72 is besteld door onze systeembeheerder. Ben benieuwd! :-)

• lodewyck
Helsie schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:16:
Mijn E72 is besteld door onze systeembeheerder. Ben benieuwd! :-)
Ga maar vast Russisch oefenen ....

• diekstra
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:13
Net ook mijn E72 binnengekregen, ziet er erg goed uit en werkt goed!

Nog wel een vraag; opzich werkt mijn toetsenbord goed, maar ik kan de + = en - alleen krijgen door de toets ingedrukt te houden, niet door eerst "shift" en dan de letter te doen... Kan dat bij jullie wel?

The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Ik kan jullie vertellen dat in het magazijn van mijn werkgever (Copaco Nederland) vandaag ongeveer 500 NEDERLANDSE toestellen zijn afgeleverd.

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Magicw00b schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:03:
Ik kan jullie vertellen dat in het magazijn van mijn werkgever (Copaco Nederland) vandaag ongeveer 500 NEDERLANDSE toestellen zijn afgeleverd.
Dan hoop ik dat Nokia Nederland ook een partij heeft gekregen. Alhoewel ik vanochtend een mail van Nokia Care heb gekregen dat ze niet weten wanneer de E72 weer binnenkomt.

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

• Helsie
  • Niet online
lodewyck schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:49:
[...]

Ga maar vast Russisch oefenen ....
Waar slaat dat dan op?

Verwijderd

Verwacht morgen Nederlandse grijze en zwarte E72 binnen te krijgen. Ben erg benieuwd! Weet nog niet welke kleur ik zal nemen, lijken me allebei erg stijlvol. Iemand hier ook al de grijze versie "live" gezien?

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nu wordt ik er echt ziek van, ben bij PDAshop langsgeweest maar niet op voorraad daar. Doe maar een order vertelde men.Dat was dinsdag, vandaag kan het niet want niet meer op voorraad. Leverdatum 15-12-2009. Nokia.nl kan ook niets leveren, Belcompany ook niet. Tfortelecom ook niet. Waardeloos. We zitten richting eind december en nog steeds alleen maar import toestellen te leveren van 2Call en studentmobiel.

[ Voor 14% gewijzigd door W00fer op 10-12-2009 15:50 ]

• W00fer
  • Niet online
Magicw00b schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:03:
Dan klopt de datum die eerder genoemd is dus toch. Levert Copaco ook aan Belcompany? Vast niet.

Verwijderd

W00fer schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:51:
[...]

Dan klopt de datum die eerder genoemd is dus toch. Levert Copaco ook aan Belcompany? Vast niet.
Wij verwachten E72's van MCC, Copaco en Brightpoint. Weet niet waar Belcompany bestelt.....

• j_deurne_d
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-08 20:53
Mijn TYTN II begint nu toch wel erg veel kuren te vertonen dus ben opzoek gegaan naar een nieuw toestel.
De keuzes voor mij waren:
  • Iphone 3Gs 16 GB
  • HTC HD2
  • Nokia E72
Uiteindelijk toch maar voor de prijs gegaan. Toestel moet gewoon degelijk werken. Te weinig nog overtuigd van de HTC HD2 en de Iphone is toch best prijzig.
Dus ben net maar gaan bestellen:

16:03 bestelling geplaatst en netjes mail ontvangen met mededeling order ontvangen.
16:04 mailtje met bevestiging dat de i-Deal betaling is ontvangen
16:07 mailtje dat de order status is gewijzigd in Pakket verzonden.

Dit is pas snelle service van Studentenmobiel!!!
Nu alleen nog wachten op de barcode van TNT, zal wel vanavond komen.

Oja en natuurlijk het toestel niet te vergeten:)

Weet iemand hoe het zit met de batterijduur bij veel gebruik van WIFI? Kan hij hier tijdje op teren? Mijn TYTN II was erg snel leeg.
Zelfde geldt trouwens voor GPS? Iemand ervaring?

• LexF83
  • Laatst online: 24-12-2024
Gisteren een E72 bij een winkel van gsm-shop (Utrecht) gehaald. Daar hebben ze grijze (met Duits toetsenbord) en een zwarte toestellen.
Heb zelf de zwarte, made in Finland model, taal van het toestel ook in het Nederland, maar een Russische handleiding. Geen probleem natuurlijk want bij nokia support zo een NL handleiding te downloaden.

Dus wanneer er nog mensen opzoek zijn......

5200Wp(16x325)-SE4k || ZZW55 Amsterdam

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Is 2Call 100% importtoestellen en zijn deze de verkeerde? Of zijn het wel toestellen met nederlands menu en nederlands toetsenbord?

• ZOMERZON
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Relief2009 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:14:
Kan je op de desktop nieuwe msn berichten zien met de ingebouwde client? Dat lijkt me wel handig :)
Nee, zover ik weet kan alleen Skype dat.
Met MSN kan je maar op 1 systeem ingelogged zijn

Weet iemand hoe je in Fring je status op 'busy' of op 'appear offline' kan zetten?
Kan het niet vinden.

In de IM client - MSN van de E72 kan je wel onzichtbaar inloggen.
Nadeel tov fring is bijv. dat je maar 1 standaard toon hebt bij ontvangst bericht

Verwijderd

Heren, (en indien aanwezig, ook dames ;))

Ben dit topic al een tijdje aan het volgen, heb sinds afgelopen Dinsdag ook een Nokia E72 van PDAShop.nl in me bezit. (Heb hem overgins Zaterdagavond besteld daar via de webshop)

1e indruk was erg goed, toestel voelt solide aan en de bouwkwaliteit is in mijn ogen beter dan zijn 'kleinere' broertje de E52 die ik voor privé gebruik.

Toestel reageert over het algemeen snel en vlot, alleen wilt de webbrowser (die standaard door Nokia meegeleverd word) nogal vaak hangen. Ook WPA sleutels van WiFi netwerken wilt hij niet altijd opslaan en soms vergeet hij deze ook. Lijkt allemaal op een softwarebugje(s) dus.

Wat betreft de batterijduur, heb hem vanaf afgelopen Dinsdagmorgen dus 24/7 aangehad, overdag op me werk icm met WiFi en de batterij zit nu op 50% Tevens tussendoor ook nog enkele malen gebruik gemaakt van GPS.

GPS lock krijgt hij verbazingwekkend snel, in vergelijking met de E52 die soms er meer dan een minuut nodig heeft om een fix te krijgen had de E72 hem binnen 40 seconden te pakken!

Belkwaliteit etc. is kraakhelder, geen opmerkingen daar. Alleen het zachte trillen wat sommige mensen ook ervaren is best irritant. Hopenlijk gaan ze dit nog fixen met een software-update.

Heb hier overgins geen last van doorschijnende toestjes (licht), of batterijklepjes die los zitten, toetsenbord is ook 100% QWERTY en heb nog geen gekke dingen kunenn ontdekken. Handleiding bij het toestel was Engels.

Just my 2 cents..

• wiljums
Ik heb een email van nokia online shop dat ie verzonden is. ze hebben dus weer voorraad.
Hoelang duurt het over het algemeen voordat ie dan ook daadwerkelijk bezorgd wordt?

[ Voor 32% gewijzigd door wiljums op 10-12-2009 17:54 ]

Verwijderd

wiljums schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:07:
[...]

Dan hoop ik dat Nokia Nederland ook een partij heeft gekregen. Alhoewel ik vanochtend een mail van Nokia Care heb gekregen dat ze niet weten wanneer de E72 weer binnenkomt.
Vanochtend ook gehad.
wiljums schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:45:
Ik heb een email van nokia online shop dat ie verzonden is. ze hebben dus weer voorraad.
Hoelang duurt het over het algemeen voordat ie dan ook daadwerkelijk bezorgd wordt?
3minuten geleden dat mailtje ook gehad, staat in dat hij 01-12-2009 is verzonden.

Ik snap er geen reet meer van :P 8)7

• wiljums
bij mij staat er 10-11 verzonden, maar dat is de datum dat ik m heb gereserveerd.

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:01
Bij mij staat op shop.nokia.nl als verzenddatum de dag van vandaag, 10-12-2009.
Nu eens zien hoe die CEVA logistics zijn werk doet...

• 1abc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 17:10
ReconE schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:14:
Heeft niets met CEVA te doen. UPS bezorgt de bestellingen. Jammer dat Nokia geen track nr. meestuurt. Ik moest zelf naar Nokia bellen om zo'n nummer te krijgen en mijn bestelling bij UPS te volgen.

Verwijderd

ReconE schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:14:
Bij mij staat op shop.nokia.nl als verzenddatum de dag van vandaag, 10-12-2009.
Via de Nokia site staat idd ook de datum van vandaag vermeld.
Nog geen T&T beschikbaar, ben benieuwd :)

Verwijderd

Heeft iemand skype al op z'n E72 staan ? Zo ja hoe bevalt 't ?
& Is er al iemand in het bezit van de Topaz Brown .. het duurt best lang allemaal :/ .

• Relief2009
De Topaz Brown komt pas in 2010. Die kun je nergens nog krijgen.

Levertijden en abonnementen graag hier [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic bespreken.

Ik denk dat je voor skype of msn het beste nimbuzz kan proberen. http://www.nimbuzz.com/en/mobile/pc/download

http://www.youtube.com/watch?v=-sG9izpEOew

[ Voor 7% gewijzigd door Relief2009 op 10-12-2009 19:42 ]

Verwijderd

Sj44kie schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:49:
De maps van nokia zijn zo'n 2.2 gig dus dat schiet aardig op met 4 gb op je kaart

[...]
Ok, thx! Daar in ieder geval opheldering over. Maar als ik er wat meer muziek op wil, zal ik toch echt naar de 8gb kaart moeten. Maar dan ben ik dus wel die mappen kwijt. Enig idee hoe ik dat moet oplossen???

• j_deurne_d
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-08 20:53
Wat voor schijfindeling hebben de kaartjes? Kun je niet gewoon de content op een groter kaartje zetten? Heb zelf nog een 6gb kaartje liggen en wilde deze eigenlijk gaan gebruiken.

• zenilygy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06-2016
Doet de kompas het goed van de E72? Ik lees namelijk berichten dat hij flink zou afwijken.

• Helsie
  • Niet online
zenilygy schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:37:
Doet de kompas het goed van de E72? Ik lees namelijk berichten dat hij flink zou afwijken.
Waar lees je dat? Bronvermelding is altijd goed voor anderen om de waarde van tekst in te schatten. Sommige sites hebben nu eenmaal een wat betere reputatie dan bijvoorbeeld Hyves... ;)

• zenilygy
Ja ik las het hier even door alle berichten heen ;) we zijn inmiddels al heel wat pagina's verder maar ik zag dat hier iemand zei dat ie flink zou afwijken.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

1 berichtje....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:12:
[...]

Wij verwachten E72's van MCC, Copaco en Brightpoint. Weet niet waar Belcompany bestelt.....
MCC bestelt Belcompany altijd een hoop. Niet alles. Wanneer wordt er geleverd door MCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
W00fer schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:51:
[...]

Ik zou het je niet durven zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenilygy
Ik heb hem zojuist bij 2call besteld, zijn er meer mensen die hem daar besteld hebben? Nu maar hopen dat ik geen toetsenbord problemen heb straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Beste x,

Je bestelling, zoals hieronder wordt weergegeven, is op 10-11-2009 verzonden.
Er wordt 343,20 € in rekening gebracht voor de producten die je hebt besteld.

Bestelnummer CNL201843782

Kaarthouder: x
x 213
xx xx, NL
Telefoon: 040xxxxxx

Bezorggegevens:
Bezorgmethode: Standaard (3-5 days) 0,00 €

Besteloverzicht:
Aantal/omschrijving/IMEI: 1 / Nokia E72 (SKU-nummer 002M7R7) / 355239034154570 Aantal/omschrijving/IMEI: 1 / Nokia Bluetooth Hoofdtelefoon BH-216 (SKU-nummer 02715Z8) /
Subtotaal: 343,20 €
Bezorgkosten: 0,00 €
BTW: 54,80 €
Totaal bestelling: 343,20 €
*O* ein-de-lijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodewyck
Als je niet zelf koopt loop je het risico dat je import krijgt. Mijn neef kreeg er een russische handleiding bij, best lastig (трудный)

[ Voor 104% gewijzigd door lodewyck op 11-12-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
zenilygy schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:13:
Ja ik las het hier even door alle berichten heen ;) we zijn inmiddels al heel wat pagina's verder maar ik zag dat hier iemand zei dat ie flink zou afwijken.
Over overdrijven gesproken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
Volgens de specs heeft dit toestel een scherm van 2.4", even groot als de E52/E55. Klopt dat? Heeft iemand die toestellen naast elkaar gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solomon schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:21:
[...]

Volgens mij heb ik gewoon ingesteld dat hij bij roaming geen automatische verbinding maakt!
Ik zit regelmatig in het buitenland, en vroeg me toch af waar je hebt ingesteld dat je bij roaming geen verbinding maakt? Kan het niet echt vinden namelijk..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 21:42
Jesse schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:22:
Volgens de specs heeft dit toestel een scherm van 2.4", even groot als de E52/E55. Klopt dat? Heeft iemand die toestellen naast elkaar gezien?
Op deze site kan je telefoons op ware grote naast elkaar zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 01:27:
[...]

MCC bestelt Belcompany altijd een hoop. Niet alles. Wanneer wordt er geleverd door MCC?
Toestellen van Copaco en Brightpoint zijn binnen. Verwacht ze van MCC ook vandaag......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
lodewyck schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:48:
[...]

Als je niet zelf koopt loop je het risico dat je import krijgt. Mijn neef kreeg er een russische handleiding bij, best lastig (трудный)
Want als je zelf koopt, is dat wel gegarandeerd? Ik snap echt je punt niet. Ik denk dat een vaste leverancier waar je als bedrijf regelmatig toestellen koopt, betrouwbaarder is dan eoa vage webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Relief2009 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:39:
De Topaz Brown komt pas in 2010. Die kun je nergens nog krijgen.
Weet je ook wanneer in 2010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodewyck
De nauwkeurigheid van het kompas is beperkt. Zit je in de auto, dan kan het metaal de nauwkeurigheid sterk beïnvloeden. Ook losse metalen objecten of zelfs regen kunnen ervoor zorgen dat het kompas afwijkt. Denk er ook aan om het kompas te kalibreren. In de handleiding staat precies beschreven hoe je dat moet doen. Aan de hand van de kleur kun je zien of het kompas de goede richting aanwijzt (groen=OK, geel=afwijking, rood=niet gekalibreerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Weet toevalig iemand of de E72 van t-mobile gelockt/gebrand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Magicw00b schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:56:
Weet toevalig iemand of de E72 van t-mobile gelockt/gebrand is?
RTFT :X
haroldinho schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:45:
Zojuist icm met contractverlenging besteld bij T-Mobile voor 89,95. Levertijd ongeveer 3 weken, werd gegarandeerd dat het een NL toestel is zonder branding.

Edit: Krijg net een sms van T-Mobile dat ze in de week van 28 december contact met me opnemen voor een afleverafspraak.
Gelockt zal ie natuurlijk altijd zijn, werkt alleen met Tmobile sim... O-)

[ Voor 6% gewijzigd door DerOllie op 11-12-2009 12:50 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Mijn kompas doet het tegenwoordig een stuk beter, maar zal het dit weekend nog eens nauwkeurig gaan testen in de buitenlucht!

Over het roamen:

Ik heb bij 'mail for exchange' bijv. ingesteld onder 'wanneer synchroniseren' dat 'synchroniseren tijdens roamen' op nee staat.

Ik denk dat je het bij de gebruikte applicaties onafhankelijk moet instellen, maar hoeveel zijn dat er nou werkelijk? Je mailbox, Nokia Maps (daar zit ook een instelling mbt internet tijdens roamen), en verder weet ik het al niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
dog4life schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:28:
[...]

Weet je ook wanneer in 2010?
Eerste kwartaal. Meer is niet duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Cybpraetorian schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:02:
[...]

RTFT :X

[...]

Gelockt zal ie natuurlijk altijd zijn, werkt alleen met Tmobile sim... O-)
En anders reageer je iets minder overdreven...

En hoe weet je zo zeker dattie gelockt zal zijn? mijn huidige toestel van t-mobile is dat ook niet :?

[ Voor 16% gewijzigd door Magicw00b op 11-12-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx@Solomon, ga ik proberen met roamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:50:
Thanx@Solomon, ga ik proberen met roamen!
Volgens mij is het sowieso redelijk 'default' op telefoons tegenwoordig dat ie het je eerst vraagt om op internet te mogen wanneer je gaat roamen, tenzij je dat natuurlijk bewust ergens hebt ingesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solomon schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:06:
[...]

Volgens mij is het sowieso redelijk 'default' op telefoons tegenwoordig dat ie het je eerst vraagt om op internet te mogen wanneer je gaat roamen, tenzij je dat natuurlijk bewust ergens hebt ingesteld ;)
Klopt, maar heb helaas ook wel eens toestellen gehad waarbij dit niet standaard was, en om hoge kosten te voorkomen is het wel handig om het zeker te weten natuurlijk :P
En het gaat idd eigenlijk alleen om de mail, andere applicaties open ik sowieso niet in het buitenland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Ik ben tot nu toe erg tevreden met de E72. Hiervoor had ik een HTC Touch Cruise, en het verschil is echt enorm.
Even een paar puntjes die ik merkt na mijn overstap:

- Je mist met de E72 wellicht de customizableheid van Windows Mobile, maar dat is geen probleem, omdat alles gewoon out of the box werkt zoals het moet :)
- De telefoon is lekker snel, ook met browsen. Je merkt bijv. geen vertraging als je je browser op de achtergrond open hebt staan, en tegelijk de maps applicatie gebruikt.
-Het qwerty toetsenbord vind ik ook briljant, het is even wennen, maar de bolle toetsjes maken het typen erg snel en makkelijk.
-Een GPS fix verkrijgen gaat erg snel!
-Je kunt Maps gebruiken ook om voetgangersroutes te plotten. Dit is erg geniaal, zeker icm met het compas! Google Maps biedt deze ondersteuning bijvoorbeeld niet.
-Je kunt de kaarten ook naar je telefoon downloaden! Ik ga bijvoorbeeld binnenkort naar Ierland, Tsjechië en België. Ik kan gewoon de kaarten preloaden op m'n gsm, waardoor ik daar gewoon kan navigeren mbv m'n telefoon, zonder roaming kosten te betalen!
-De batterijduur is geweldig, ook met 2 pushmailboxen (Exchange en gmail)

Een heel paar kleine minpuntjes
- De OVI store moet duidelijk nog groeien, dit gaat wel rap!
- De standaard beltonen zijn allemaal schraal, gelukkig kun je ook MP3 gebruiken. Ik ben echter nog op zoek naar een serieuze beltoon (dus als iemand wat weet, laat maar weten). Zoals ik al zei moet hij wel een beetje professioneel zijn, ik hoef geen MTV in m'n broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Voor alle mensen met een E72: Hoe is het belgeluid? Hoe hoor jij de mensen aan de andere kant en hoe horen ze jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Solomon schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:36:
- De standaard beltonen zijn allemaal schraal, gelukkig kun je ook MP3 gebruiken. Ik ben echter nog op zoek naar een serieuze beltoon (dus als iemand wat weet, laat maar weten). Zoals ik al zei moet hij wel een beetje professioneel zijn, ik hoef geen MTV in m'n broekzak.
Ik heb laatst de introtune van House MD (zijn 2 EU versies van en 1 USA versie) ingesteld om mn mobiel, klinkt erg profi IMHO...

Ik zag trouwens ook dat PDAShop ook de zilveren versie van de E72 kan leveren, mocht iemand die mooier vinden 8)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
silmaril8 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:40:
Voor alle mensen met een E72: Hoe is het belgeluid? Hoe hoor jij de mensen aan de andere kant en hoe horen ze jou?
Simpelweg goed :) Weinig vergelijkingsmateriaal, maar in ieder geval beter dan bij m'n vorige foon (HTC Touch Cruise)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 08:30
iemand misschien een site waar je de E72 kan flashen met andere talen ect ect?
thnx

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Excellence1 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:26:
iemand misschien een site waar je de E72 kan flashen met andere talen ect ect?
thnx
Zal nog wel even duren, ding is net uit :p Zou eerst eens bij een service point langsgaan, door zelf ROMS te flashen ben ik op m'n vorige telefoon de garantie kwijtgeraakt.... (ok, het ging om een bootloader, maar toch ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LexF83
  • Laatst online: 24-12-2024
Heb sinds een aantal dagen dit geweldige toestel. Echter heb ik problemen met m'n GPS, hij kan geen verbinding maken. Nu heb ik al eens meer dan een uur buiten gelopen om te testen maar met weinig resultaat.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt

lex

5200Wp(16x325)-SE4k || ZZW55 Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenilygy
LexF83 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:18:
Heb sinds een aantal dagen dit geweldige toestel. Echter heb ik problemen met m'n GPS, hij kan geen verbinding maken. Nu heb ik al eens meer dan een uur buiten gelopen om te testen maar met weinig resultaat.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt

lex
Ik heb dit probleem wel gehad met mijn E71 de oplossing was alles herstellen naar fabriek. Toen deed hij het spontaan weer, daarvoor kon ik al dagen geen GPS signaal meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiljums schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:45:
Die e-mail heb ik ook gisteren ontvangen. Via bestelgegevens van de Nokia Online Shop zou je je bestelling dan moeten kunnen volgen, maar bij mij werkte dat niet :S De 'service' om je bestelling bij de Nokia Online Shop te volgen wordt geleverd door CEVA Logistics. Vandaag kwam UPC dan toch nog onverwachts het pakje afleveren aan de deur :) Direct het pakje opengemaakt........ik zag gelijk dat er iets mis was :S Alle verpakkingen waren opengescheurd en de inhoud er uit gehaald ;( ........gestolen dus! :( Direct contact opgenomen met UPC, CEVA Logistics en Nokia Online Shop :O Het probleem is daar bekend .....de laatste tijd zijn er vaker mobieltjes tijdens het transport gestolen :( Van Nokia Online Shop een RMA-nummer gekregen en een retourlabel :O Het lege pakje is inmiddels al weer retour naar Nokia. Ik moet helaas dus nog 'even' geduld hebben, voordat ik met mijn E72 kan gaan spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:43:
[...]

Die e-mail heb ik ook gisteren ontvangen. Via bestelgegevens van de Nokia Online Shop zou je je bestelling dan moeten kunnen volgen, maar bij mij werkte dat niet :S De 'service' om je bestelling bij de Nokia Online Shop te volgen wordt geleverd door CEVA Logistics. Vandaag kwam UPC dan toch nog onverwachts het pakje afleveren aan de deur :) Direct het pakje opengemaakt........ik zag gelijk dat er iets mis was :S Alle verpakkingen waren opengescheurd en de inhoud er uit gehaald ;( ........gestolen dus! :( Direct contact opgenomen met UPC, CEVA Logistics en Nokia Online Shop :O Het probleem is daar bekend .....de laatste tijd zijn er vaker mobieltjes tijdens het transport gestolen :( Van Nokia Online Shop een RMA-nummer gekregen en een retourlabel :O Het lege pakje is inmiddels al weer retour naar Nokia. Ik moet helaas dus nog 'even' geduld hebben, voordat ik met mijn E72 kan gaan spelen ;(
Wat heeft UPC ermee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:43:
[...]

Die e-mail heb ik ook gisteren ontvangen. Via bestelgegevens van de Nokia Online Shop zou je je bestelling dan moeten kunnen volgen, maar bij mij werkte dat niet :S De 'service' om je bestelling bij de Nokia Online Shop te volgen wordt geleverd door CEVA Logistics. Vandaag kwam UPC dan toch nog onverwachts het pakje afleveren aan de deur :) Direct het pakje opengemaakt........ik zag gelijk dat er iets mis was :S Alle verpakkingen waren opengescheurd en de inhoud er uit gehaald ;( ........gestolen dus!
Was er aan de buitenkant (doos) niets te zien dat hij open was geweest o.i.d.? Lijkt me erg vervelend...
Mex schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:37:
[...]

Wat heeft UPC ermee te maken?
Typfout: UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, typefoutje.......
De doos zag er niet netjes uit, maar je kon op het eerste gezicht niet zien dat hij ook open was geweest. Ik vond de doos wel gelijk al erg licht aanvoelen (begrijpelijk achteraf gezien natuurlijk) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 19:46
Solomon schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:13:
Ik gebruik de wekker van de Nokia om 's ochtends wakker mee te worden. Het probleem is echter dat hij na 5 keer snoozen (á 5 minuten :p) het nodig vind om de wekker maarhelemaal uit te zetten :? met als resultaat dat ik natuurlijk te laat wakker wordt :( Wat is hier aan te doen?
Je kunt een tweede alarm, een half uur na je eerste zetten.
Dan kun je 25 minuten snoozen, waarna het tweede alarm in werking treed na 5 minuten na de laatste snooze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaaat waar heb je em zo cheapo kunnen bestellen :o
Vandaag een dummy in m'n hande gehad, erg comfortabele toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:14:
[...]

Nokia.nl O-)

Ben er, as we speak, mee aan het spelen, ik wil graag de naam van de Mail For Exchange mailbox aanpassen maar krijg het nergens gevonden :/

[ Voor 22% gewijzigd door Mex op 11-12-2009 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Ik heb vandaag ook een Nokia e72 Metal Grey bij de PhoneHouse gekocht (een van de 2 die ze vandaag binnen hadden gekregen, ait :P).
Ook ik heb een beetje lichtdoorlaat onder het home-knopje, maar geen achterklepje dat loslaat. Verder ook de NL boekjes (en Frans) erbij zitten, dus waarschijnlijk geen import.

Nu zit ik alleen met de mailinstellingen te stoeien.

Mijn mail wil alleen maar verbinden als ik bij certificaat (dat heeft die server) tijdelijk accepteren doe. Als ik definitief accepteren aanvink, dan verbindt het apparaat gewoon niet.

Heeft iemand hier een logische oplossing voor? Ik verbind trouwens via GPRS van Vodafone.

Bvd Pim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu twee dagen in bezit. Heerlijk snel apparaat! Maar ik vind de menu's vergeleken met mijn ipod touch (cq een iphone) toch wel erg gedateerd en gebruikersonvriendelijk. Maar goed, dat is een kwestie van wennen. Mailsynchronisatie lukte voor geen meter tot gmail vanochtend ineens werkte, en mijn xs4all abo. Hoe? Geen idee. Maar ik blijf nu maar overal vanaf ;-)

Wat echter niet werkt, is het internet. Wel via de wifi, thuis of op locatie via kpn (gratis bij xs4all). Maar niet via 3G, terwijl de telefoon wel aangeeft 3G verbinding te hebben. Bij instellingen staat vodafone gprs als prioriteit 1, maar bij 'actieve verbindingen' geeft ie niks aan. Als ik buiten bereik van mijn draadloze modem het web op wil, gaat de telefoon op zoek naar mijn modem, kan 'm niet vinden en geeft aan geen verbinding met het web te kunnen maken. De mail werkt wel, via gprs dan.
Iemand hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook probleem met het benaderen van de outlook web access. Hij vraagt om een ertifiaat. Ik accepteer die, maar laadt hij de pagina niet meer. Ondanks het invullen van een gebruikersnaam en wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:14:
[...]

Waar heb je die dummy in je handen gehad, als ik vragen mag :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klökske schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:50:
Ik heb ook probleem met het benaderen van de outlook web access. Hij vraagt om een ertifiaat. Ik accepteer die, maar laadt hij de pagina niet meer. Ondanks het invullen van een gebruikersnaam en wachtwoord.
ik had dat dus ook. en maar accepteren. zonder effect. tot het ineens stopte. en een dag later de mail werkte. maar daar hebben jullie natuurlijk niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klökske schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:50:
Ja, het lijkt wel alsof hij dat certificaat niet opslaat. Zal wel iets in de software zijn, ben benieuwd wanneer er een updateje uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet nodig voor email. Alleen zit hier onze centrale agenda opgeslagen. Het is dus wel zo makkelijk om dit bij klanten te kunnen benaderen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:51:
[...]

Waar heb je die dummy in je handen gehad, als ik vragen mag :) .
T for Telecom Almere. ze hebben em achter liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:17:
[...]

Nokia.nl O-)

Ben er, as we speak, mee aan het spelen, ik wil graag de naam van de Mail For Exchange mailbox aanpassen maar krijg het nergens gevonden :/
Huh.. ik zie hem daar staan voor 429 :|
of had je gepreordered ofzo dat hij zo goed koop was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:49:
[...]
Huh.. ik zie hem daar staan voor 429 :|
of had je gepreordered ofzo dat hij zo goed koop was?
Er was een kortingsactie van 20% op accessoires, maar dat werkte ook bij dit toestel. Vandaar dat hij zo goedkoop was. Inmiddels is dit niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:27
Solomon schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:36:
Ik ben tot nu toe erg tevreden met de E72. Hiervoor had ik een HTC Touch Cruise, en het verschil is echt enorm.
Even een paar puntjes die ik merkt na mijn overstap:

- Je mist met de E72 wellicht de customizableheid van Windows Mobile, maar dat is geen probleem, omdat alles gewoon out of the box werkt zoals het moet :)
Wat? Weet je zeker dat je alle mogelijkheden van Symbian al kent? Noem eens iets op wat niet te customizen is? Het is namelijk ongelooflijk wat je kunt doen. Er zijn op het toestel al legio instellingen, en als iets er niet bij zit dan installeer je een stukje software. Heb jij een WM-toestel al eens automatisch het 'stil' profiel zien selecteren als er een vergadering begint in je agenda? En daarna vanzelf weer op 'normaal'?

Er bestaat zelfs een programmaatje om je toetsen mee te remappen...

Ontopic, ik zit ook te azen op een E72, lijkt me de perfecte vervanger van mijn E71 maar ik heb nog geen haast. Wacht denk ik ff versie 2 van de firmware af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

MankE NeliZ schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:47:
Kan iemand mij vertellen hoe de e72 omgaat met Flash componenten in websites zoals videoplayers?

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhilipsFan schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 01:45:
[...]

Heb jij een WM-toestel al eens automatisch het 'stil' profiel zien selecteren als er een vergadering begint in je agenda? En daarna vanzelf weer op 'normaal'?
Hmmm, dat wist ik ook nog niet. Eens kijken hoe dat moet. Zit dat er standaard op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
De ingebouwde browser van NOkia ondersteunt flash video. Dus youtube moet lukken. Maar we hebben het hier niet over volwaardige flash, maar gwn flash lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:27
Klökske schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 08:33:
[...]

Hmmm, dat wist ik ook nog niet. Eens kijken hoe dat moet. Zit dat er standaard op?
Dat dan weer niet, het kan met een stukje software genaamd 'Handy Profiles'. Je kunt daar nog veel meer mee doen zoals vaste tijden en dagen instellen waarop het toestel van profiel wisselt of een profiel voor een bepaalde tijdsduur activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
Hoe kan ik email uit Outlook 2007 via Nokia PC Suite synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
wiljums schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:44:
Hoe kan ik email uit Outlook 2007 via Nokia PC Suite synchroniseren?
Nooit gebruikt, maar in PC suite zit gewoon een knop 'synchronise', volgens mij moet het daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
Nee, volgens mij kun je alleen contacten, agenda en taken synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
wiljums schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:52:
Nee, volgens mij kun je alleen contacten, agenda en taken synchroniseren.
Hmm, in de beschrijving bij mouse-over in PC-Suite staat wel dattie ook e-mail zou moeten syncen... Geen idee hoe het zou moeten dan..

[ Voor 5% gewijzigd door Solomon op 12-12-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Ik heb net de E72 gekocht en wat een mooi toestel is het zeg. :) Maar wat ik niet voor elkaar krijg is om mijn oude sms'en die ik mappen heb geplaatst op mijn E71 op mijn E72 te krijgen. Ik maak met PC suite een back up van mijn berichten en telefoon bestanden maar bij het terug zetten op mijn E72 krijg ik alleen mijn berichten die in de inbox, drafts en sent staan. Maar niet de berichten die in mappen staan.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenilygy
Ik heb een vraagje over het kompas:

Moet je nu echt elke keer bij gebruik eerst een paar rondjes draaien met de telefoon voor die groen wordt? bij de iphone werkt ie namelijk wel meteen? Bij de E72 wordt de kompas pas groen als ik eerst het toestel een aantal keren draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de E72 bij de belcompany gehaald. Mooi toestel zo op het eerste gezicht. Nu had ik hiervoor een vodafone abonnement maar dat is nu overgezet na HI met nummerbehoud. Is het nu zo dat die simkaart pas over een maand geactiveerd wordt? Dus dat kan ik op dit moment geen internet gebruiken omdat mijn huide vodafone geen internetbundel heeft?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:32:
Net de E72 bij de belcompany gehaald. Mooi toestel zo op het eerste gezicht. Nu had ik hiervoor een vodafone abonnement maar dat is nu overgezet na HI met nummerbehoud. Is het nu zo dat die simkaart pas over een maand geactiveerd wordt? Dus dat kan ik op dit moment geen internet gebruiken omdat mijn huide vodafone geen internetbundel heeft?

Groet,
Dat lijkt me wel ja.... Je kunt natuurlijk wel bij je huidige vodafone abbo voor een maand een internetbundel nemen lijkt me :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:32:

Groet,
Even Vodafone bellen en vragen of ze internet voor je aan willen zetten :)

Je Hi kaart bevat atm een tijdelijk nummer, zonder actief abonnement. ALS je de Hi kaart nu gaat gebruiken loopt het gebruik buiten je bundel om en ga je je scheef betalen...

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met windows live messenger?
Is dit een applicatie die je moet installeren of staat dit al standaard onder ''berichten''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
PhilipsFan schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:54:
[...]

Dat dan weer niet, het kan met een stukje software genaamd 'Handy Profiles'. Je kunt daar nog veel meer mee doen zoals vaste tijden en dagen instellen waarop het toestel van profiel wisselt of een profiel voor een bepaalde tijdsduur activeren.
Met aanvullende software kan dit trouwens ook in Windows Mobile. (Zie o.a. Spb Phone Suite)

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 10:44
Mijn Tytn2 begint hier uit elkaar te vallen en de Nokia e72 lijkt me een mooie opvolger. Het enige wat ik me afvraag heeft een van jullie al de SIP functionaliteit geprobeerd icm SIP voip settings? lees op fora's dat het toch nog moeilijkheden mee zijn itt tot de nokia e71. Hier al ervaringen met de ingebouwde Voip client? Heb nog geen enkele review gelezen waar ze ook daadwerkelijk voip hebben getest, alleen benoemen ze de functie maar. Misschien heb ik een review gemist waar ze het hebben getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:33:
Wat echter niet werkt, is het internet. Wel via de wifi, thuis of op locatie via kpn (gratis bij xs4all). Maar niet via 3G, terwijl de telefoon wel aangeeft 3G verbinding te hebben. Bij instellingen staat vodafone gprs als prioriteit 1, maar bij 'actieve verbindingen' geeft ie niks aan. Als ik buiten bereik van mijn draadloze modem het web op wil, gaat de telefoon op zoek naar mijn modem, kan 'm niet vinden en geeft aan geen verbinding met het web te kunnen maken. De mail werkt wel, via gprs dan.
Iemand hulp?
Ik heb dit precies andersom eigenlijk. Hij wil constant connecten via T-Mobile, maar internetten via mijn wifi ho maar. Ik heb een toegangspunt bij internet aangemaakt met prio 1 voor mijn wifi en prio 2 voor T-Mobile. Maar als ik T-Mobile verbreek en via wifi op internet wil geeft hij telkens aan "ongeldige servernaam". Als ik mijn Wlan (wifi dus) uit zet dan doet hij het wel. Wat dan echter ook weer vaag is, is dat hij over t-zones (WAP) wil, en niet over T-Mobile (internet) gaat (of is dit hetzelfde?). Want die staat dus als 2e prio bij internet verbinding.

Edit: wtf, beetje aan uit zetten, opnieuw aanmaken, hernoemen, etc. En dan doet hij het over mijn wifi ineens wel :?

Edit2: en dan weer niet, weer ongeldige servernaam. Als ik bij active verbindingen kijk is mijn Wlan actief, maar mijn T-Mobile internet die ik net heb verbroken is ook weer actief geworden terwijl ik dat dus niet wil. Snap dit echt niet 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Joster op 12-12-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier enige dagen de e72 binnen. Made in Finland, licht lekken zoals reeds besproken, geen keyboard problemen en geen klepperende batterijklep. Wel een import toestel met de juiste ( nederlandse) taal. Originele land van herkomst: ik gok op roemenië.

Intussen ben ik tegen 2 problemen aangelopen:
1. een foto die aan een contact persoon is gekoppeld krijg ik niet verwijderd. De methode via contact -> options kan ik niet vinden.
2. vervelender is dat onder sensors na een soft reset van het toestel - de optie light sensors is verdwenen.

Iemand enig idee hoe ik deze zaken wel opgelost krijg ? Ik wil eigenlijk proberen een hard reset te voorkomen ( mede omdat ik niet weet of de taal instellingen behouden blijven getuige het vermoeden van import toestel )
Pagina: 1 ... 11 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.