Even een kanttekening: het hangt er wel vanaf of het als terechtwijzing is gedaan. Als je een bepaalde user "kent" (bijvoorbeeld na DM contact etc), kan het natuurlijk ook zijn dat de DM iets was als "joh, ik begrijp dat je boos bent, maar misschien is het beter om dat weg te halen, je krijgt er alleen maar problemen mee". Dat lijkt me geen wannabe mod gedragNMe schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:25:
SDD heeft het hierboven al mooi gezegd, maar ik wil daar graag nog aan toevoegen dat dit nou juist een van de dingen is die we met een vriendelijker GoT wilden tegengaan: users die elkaar de les gaan lezen of terecht gaan wijzen. Dit soort dingen worden afgehandeld door moderators. Niet omdat ze een kleurtje hebben, en niet omdat dat nu per se mensen met betere communicatieskills zijn, maar voornamelijk omdat ze de rechten hebben om hun adviezen ook kracht bij te zetten. Jij hebt die rechten niet en haalt daar je potentieel alleen maar meer problemen mee op de hals.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.