mad_max234 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:52:
Toen ik het voor het laatst heb geprobeerd met een radeon 3870 zaten er heel wat haken en oog aan de hardwareversnelling , zo kan je niet alle software gebruiken worden niet altijd alle codec ondersteunt of niet alle packets.
Ik heb het al tijdje niet meer getest, doe alles gewoon op de cpu, ga niet moeilijk lopen doen, op een cpu die snel genoeg is draait alles.
Als je het nu nog eens zou proberen, zou je erachter komen dat het nu een stuk makkelijker is
Als ik wil dat mijn videokaart het werk doet, gebruik ik Media Player Classic - Home Cinema. Daar is alles al voor je ingesteld, en als je videomateriaal goed geëncodeerd is, wordt het automatisch via DXVA afgespeelt.
Ik zou dus zeggen, probeer het eens met Media Player Classic, en met een mkv-tje waarvan je weet dat 'ie de juiste codecs heeft. Wil het dan wel, probeer het dan nog eens met je eigen materiaal, en als het dan niet lukt, dan zal je moeten kijken naar nieuwe hardware. Ikzelf neig meer naar een sterke processor, omdat ik alles 'gewoon' met alles wil kunnen afspelen, ik wil dus niks configureren, ook al duurt het slechts 5 minuten o zo (maar dat ben ik

)