Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ik heb net even met De GSM Fan gebeld en ik ga hem morgen daar ophalen (www.degsmfan.nl). Ze hadden hem op voorraad voor 429 euro :)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Offtopicreplies verwijderd. Lees de topicwaarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Ben vandaag in Amsterdam Kalverstraat alle winkels af geweest om te vragen of hun een betere indicatie hebben. Er was één winkel die mij wist te vertellen dat hij hun hem binnen 1-2 weken verwachten. De rest kende de telefoon niet eens (!) of had hem niet eens in zijn computer staan.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262708

Binnen 1 a 2 weken zou mooi zijn, begin namelijk behoorlijk ongeduldig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Hetzelde hier.. ook jammer dat ik de telefoon nergens tegen kwam.. niemand kon me iets over prijzen en etc vertellen. Maar neem aan dat het via het internet vaak het goedkoopst is? ( geen ervaring met abbo's )

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:23
Schijnt dat Samsung op 14 en 28 augustus met officiele mededelingen komt. Dus ik verwacht zelf dat de Galaxy vanaf 15/8 leverbaar is. Laten we het hopen.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10-2024
MrMarcie schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:46:
Schijnt dat Samsung op 14 en 28 augustus met officiele mededelingen komt. Dus ik verwacht zelf dat de Galaxy vanaf 15/8 leverbaar is. Laten we het hopen.
Klopt, dat is al een tijdje bekend. Ben alleen wel erg benieuwd of de toestellen ook de volgende dag al geleverd zullen worden als nog geen enkele winkel een indicatie heeft. Bovendien is de Omnia Pro al op verschillende sites te pre-orderen (verwachte levertijd Bol.com is 2-3 weken en smartphoneshop 21 augustus), terwijl ik daar ook niets over heb gehoord. Zou de Omnia Pro dan het andere toestel zijn dat samen met de Galaxy wordt aangekondigd op de 14e ofzo? Zo ja, waarom horen we daar dan niets over?

Het duurt allemaal zo lang dat het misschien wel beter is te wachten op een toestel met een Snapdragon-processor of betere specs. In feite kopen we straks een behoorlijk verouderd apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

nightcrow schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:26:
[...]
...

Het duurt allemaal zo lang dat het misschien wel beter is te wachten op een toestel met een Snapdragon-processor of betere specs. In feite kopen we straks een behoorlijk verouderd apparaat.
Hier zit ik dus ook over na te denken.. in theorie kunnen er straks ontwikkelingen komen voor de telefoon die sneller zijn waardoor deze "verouderde" telefoons niet meer mee kunnen komen. Denk aan apps, roms etc..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Precies. Ben persoonlijk van mening dat Samsung hier toch echt een beetje de boot aan het missen is door de Galaxy zo laat uit te brengen. Als je op dit moment een goed Android-toestel wilt is de kans groot dat je voor de Hero gaat denk ik. Straks komt er wel weer een nieuwe lading toestellen met betere specs.

Toch blijft de Galaxy een strak apparaatje. Ben dan ook erg benieuwd wat men 14 augustus voor mededeling gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Op Smartphoneshop kun je nu zowel de Omnia II (met 800 MHz processor) als de Omnia Qwerty (voorheen Omnia Pro) pre-orderen. Krijg dan toch de indruk dat die twee toestellen de 14e officieel aangekondigd gaan worden en niet de Galaxy. Het lijkt op zich logisch dat op zowel de 14e als de 28e twee toestellen worden aangekondigd, maar dat kan ik nergens teruglezen. Blijft een vaag verhaal. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

*weg* zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten voor het waarom

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 07-08-2009 10:50 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Net een mail van Studentenmobiel dat ze hem deze maand verwachten... ondanks dat hij daar dus al een week in bestelling staat hebben ze dit meer gedaan uit het oogpunt denk ik dat het interesse oplevert. Heb hem daarnaast op nog geen website kunnen spotten.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 05:50

TTD

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 11-08-2009 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 11-08-2009 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinitronic
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Vandaag besteld bij GSMWijzer, incl abbonement verlenging bij vodafone.
Geen idee of hij snel geleverd word, hij staan in bestelling op hun site.

Iig, los te koop voor 455 euro.
Met vodafone aanbieding 27 euro abbonement (eerste jaar 50%) kost dit toestel 29 euro, verlenging 46 euro.

[ Voor 23% gewijzigd door Trinitronic op 11-08-2009 22:53 ]

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 13:37
Hij is nu ook bij pdashop te pre-orderen. Die hebben er ook een datum aan gekoppeld. 28-08.
Laten we hopen dat het ook daadwerkelijk die datum wordt. Ik kan al een tijdje mijn abo verlegenen en ben toch aan het wachten op de Samsung. Vind de Samsung toch net wat aantrekkelijker dan de Hero.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Niet online

pat42

» lurkt

Vandaag twee winkels ingelopen (Vodafone shop en Bel Company) in Nijmegen, waarbij ze het toestel bij de Vodafone shop nog niet kenden (niemand had er van gehoord en stond niet in het systeem), en ze bij de Bel Company nog geen levertijden wisten (maar ze namen niet de tijd om ff in hun systeem te kijken, en ik weet ook niet of ze het toestel überhaupt wel kende).
Weinig hoopgevend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
@Pat42
Ik ben 2 maanden geleden !! Vodafone shop ingelopen. Daar kende ze de Samsung wel, en kon ie ook aangeven dat zij hem gingen leveren. Wanneeer wist ie alleen niet.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Niet online

pat42

» lurkt

MrMarcie schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:48:
@Pat42
Ik ben 2 maanden geleden !! Vodafone shop ingelopen. Daar kende ze de Samsung wel, en kon ie ook aangeven dat zij hem gingen leveren. Wanneeer wist ie alleen niet.
Was dat ook de shop in Nijmegen?
Maar dat is interessant, omdat het te verwachten is dat het toestel door maar een provider aangeboden wordt (zie andere landen), dan zou dat dus Vodafone zijn. Maarja als dat zo is, is het wel raar dat ze er nog weinig over weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Het toestel word hier niet door één provider aangeboden pat42, overigens heb ik 2 weken terug ook een speurtocht gedaan door Amsterdam en daar kende niemand de telefoon, en een winkel kende hem wel maar wist niets over de levertijd ( vodafone kende hem ook niet )

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

De i7500 bij studentenmobiel is van black naar white gegaan en geen mogelijkheid om black te bestellen.. hoop niet dat black exclusief met een aanbieder komt of dat hij is uitgesteld..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
@pat42
Was shop in Zeist.

Zie dat die aankondiging van Samsung gisteren (de 14e) schijnbaar niet is geweest. Wat nu? Toch nog ff geduld of een geroote Hero nemen dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

nieuws: Samsung lanceert Android-toestel Galaxy in Nederland
Samsung liet echter tijdens een bijeenkomst in Woerden weten dat de Galaxy nog deze maand in de Nederlandse winkels zal verschijnen. Waarschijnlijk zal de verkoop maandag starten, maar diverse webwinkels hadden het toestel overigens al in de pre-order staan.
* RoD weet dat iemand op het forum em al heeft. :P

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 15-08-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Blegh wat is dit, overal is in ene alleen de witte versie beschikbaar? Iemand die mij kan vertellen waar ik de zwarte met abbo kan bestellen?

Als ik het goed begrijp jij dus ROD? Bevalt ie een beetje?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dennizzz33 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:35:
Guck hier: Samsung Galaxy I7500 Staan als hands-on ervaringen van Tweakers.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Niet online

pat42

» lurkt

Bah! Volgens dit bericht op mobilecowboys komt de galaxy in Nederland alleen maar in het wit, en gaat hij los 549 euro kosten (120 euro meer dan in Duitsland!) :/
Dan wordt het wel aantrekkelijk om hem in Duitsland te halen...

-edit
In de pricewatch heeft momenteel ook alleen de zilvere bekende prijzen. Dan wel voor minder dan de 549 euro, maar nog steeds meer dan in Duitsland.

[ Voor 30% gewijzigd door pat42 op 15-08-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dennizzz33 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:35:
offtopic:
Nee, ik niet. Diegene meldt zich waarschijnlijk vanzelf wel in het techtopic :)
pat42 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:30:
Bah! Volgens dit bericht op mobilecowboys komt de galaxy in Nederland alleen maar in het wit, en gaat hij los 549 euro kosten (120 euro meer dan in Duitsland!) :/
Dan wordt het wel aantrekkelijk om hem in Duitsland te halen...

-edit
In de pricewatch heeft momenteel ook alleen de zilvere bekende prijzen. Dan wel voor minder dan de 549 euro, maar nog steeds meer dan in Duitsland.
Geef het even een paar weekjes. Waarschijnlijk is de prijs dan een stuk gedaald. Kijk maar eens naar de Hero. Die is afaik al bijna 20% gedaald sinds de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Adviesprijs enzo ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJAviator
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 22:21
Staat er nou dat ie pas medio september geleverd word?

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2014
Bij bol.com staat de witte versie er al even op met een prijs (nog niet te krijgen alleen pre -order)
Maar daar is hij 469. In vergelijking met duitsland is dat nog wel duurder (ik dacht dat hij in duitsland minder dan 450 kost maar ik kan dat niet meer vinden).

http://www.bol.com/nl/p/t...05000006920094/index.html

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Niet online

pat42

» lurkt

@Jochemmol
In Duitsland is hij 429 (excl. bij O2) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
DJAviator schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:22:
Staat er nou dat ie pas medio september geleverd word?

:S
Vind ik ook vaag. Op Mobilecowboys spreekt men over medio september. Tweakers praat over verkoop vanaf maandag. Ook andere bronnen praten over levering 'binnenkort' of deze maand. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
Zie dat ie veel te duur wordt hier, nog niet leverbaar en alleen in het wit.

Dan maar voor Euro 414,= in D bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:42
Als ik het goed begrijp is de Galaxy dus leverbaar via Vodaphone? Of toch niet?

Niet dat ik nu per se Vodafone wil, maar ik wil wel wat beters dan T-Mobile, daar ben ik klaar mee.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
Als ik alles goed begrijp dan heeft samsung het toestel afgelopen vrijdag gelanceerd in nederland zonder melding van een exclusief contract met een telecom provider.

Als ik dan meerdere sites bekijk dan kan je een simlock vrij toestel pre orderen.
Ik denk daarom dat er ook gewone simlock vrije telefoons geleverd worden.

Dat zou betekenen dat je een abbonement kan nemen bij welke provider je maar wil.
Als je hem sim lock vrij koopt zou je je eigen sim kaart erin kunnen stoppen

Overigens trek ik de levering voor vandaag erg in twijfel.
Omdat alle sites nog steeds 'niet verschenen aangeven'.
Ik denk dat hij vrijdag echt is geleverd en nu pas 'verstuurd' wordt aan de winkels :X

[ Voor 17% gewijzigd door Jochemmol op 17-08-2009 12:40 ]

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Jochemmol schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:35:
Als ik alles goed begrijp dan heeft samsung het toestel afgelopen vrijdag gelanceerd in nederland zonder melding van een exclusief contract met een telecom provider.

Als ik dan meerdere sites bekijk dan kan je een simlock vrij toestel pre orderen.
Ik denk daarom dat er ook gewone simlock vrije telefoons geleverd worden.

Dat zou betekenen dat je een abbonement kan nemen bij welke provider je maar wil.
Als je hem sim lock vrij koopt zou je je eigen sim kaart erin kunnen stoppen

Overigens trek ik de levering voor vandaag erg in twijfel.
Omdat alle sites nog steeds 'niet verschenen aangeven'.
Ik denk dat hij vrijdag echt is geleverd en nu pas 'verstuurd' wordt aan de winkels :X
Helaas ben je in praktijk duurder uit met losse telefoon en losse abo plus internet ( want android zonder internet is niets. ) Hij is overigens wel al te vinden in bepaalde webwinkels maar nog alleen zwart.. dus zal wel import zijn. Al vraag ik me af of de witte versie populair gaat worden.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Laatst online: 17-06 11:56
Duidelijkheid (betrouwbare bron!)

Ik ben vandaag in Alkmaar langs verschillende telecome winkels langs geweest, bij Vodafone houden ze zich tot nu toe nog steeds dom evenals de Hi.
Bij Belcompany daarentegen wisten ze mij te vermelden dat in de computer week 36/37 vermeld staat als vaste release datum, de prijs konden ze mij niet vermelden evenals de kleur.

Bij ThePhoneHouse werd ik pas echt gelukkig! :*) De verkoper vertelde mij dat afgelopen woensdag (12-08-09) het team van Samsung bij hun op de stoep stond voor de primeur, mét een toestel. De verkoper vond het een prachtig ding en vertelde dat hun (red. ThePhoneHouse) in Alkmaar de primeur gaan krijgen. Op mijn vraag wanneer hij uit kwam antwoorde hij is dat hij het niet wist. Toen ik doorvroeg belde hij met zijn contactpersoon van Samsung Nederland, deze vertelde hem persoonlijk dat de release over 2 á 3 weken plaats gaat vinden. Ook vroeg ik hem nog subtiel welke telefoon hij in zijn handen had op die bewuste woensdag. Het ging hier om het zwarte model! :9~ (Al zegt dat uiteraard niks...)

Dus blijf hoop houden! _/-\o_ We hebben met z'n alle toch al maanden gewacht, wat maakt die paar weken dan nog uit?

Over de prijs ben ik alleen een beetje teleurgesteld, volgens een persbericht van Samsung gaat het toch echt om een prijs van € 549,- ... helaas... Hopen dat het hier om een advies prijs gaat. :X

[ Voor 3% gewijzigd door Celluiar op 17-08-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Eigenlijk alles wat ik ook al wist. Bij mij wist ook alleen de belcompany mij te zeggen dat hij erin stond voor week 36/37 en daarnaast kende niemand het toestel. Over 2 á 3 weken blijf ik nog steeds een lange periode vinden. Studentenmobiel verwachte hem nog in Augustus dus het zou wel kunnen kloppen. Wellicht heeft Samsung het licht gezien en was dat licht zwart.. en dat ze toch de zwarte versie gaan verkopen in Nederland. Maar begin wel te twijfelen nu.. een paar maanden wachten en er komen snellere telefoons uit met Android en ook met fysieke toestenborden.. Maar de telefoon blijft onwijs mooi..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJAviator
Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij dit toestel vrijdag verwachten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

--

dat is pas concreet nieuws.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Vrijdag hmm.. nou goed zolang hij niet in het zwart beschikbaar is.. :(

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
Vreemd, want het is de witte. En die is volgens Samsung pas vanaf half september leverbaar.
quote: samsung
Persberichten >

Optic Internet op de Samsung Galaxy(17, Aug, 2009)

Optic Internet op Samsung Galaxy brengt hotspots in de buurt in beeld

Samsung's eerste Android-telefoon geeft razendsnel toegang tot handige informatie onderweg

Delft, 17 augustus 2009 - De Samsung Galaxy (i7500) is de eerste mobiele telefoon van Samsung met het Android besturingssysteem. Ook is de Samsung Galaxy direct het dunste Android-toestel ter wereld. De geavanceerde smartphone is voorzien van 'Optic Internet'. Dit is een 'Layar Reality Browser' die informatie over de directe omgeving aangeeft op het spectaculaire 3,2 inch AMOLED-display.

Voor wie onderweg op zoek is naar de dichtstbijzijnde bioscoop, geldautomaat of restaurant biedt de Samsung Galaxy uitkomst. Deze smartphone met Optic Internet legt een digitale laag over het camerabeeld van de telefoon. Layar is gebaseerd op location based services en maakt gebruik van de camera, GPS en het kompas van de Samsung Galaxy. Als je rondkijkt door de lens, zie je real-time de bezinestations in de buurt in beeld, de populaire spots van Hyves en de huizen die op Funda te koop staan. Als je vervolgens inzoomt op een woning, verschijnt een foto en de verkoopprijs op het scherm. Verder staan exclusief op de Samsung Galaxy de Layars van IENS, Buienradar en Samsung Search by ilocal.

Maar er is meer mogelijk met de Samsung Galaxy. Met het Android besturingssysteem kun je snel en gemakkelijk Google applicaties gebruiken. In een klik ben je bij Google Maps, Gmail, YouTube en Google Search. Applicaties download je in enkele seconden via de Android Marketplace. Met een 7,2 Mbps HSDPA- en een WiFi-verbinding heb je razendsnel internet tot je beschikking.

De Samsung Galaxy bevat de multimediafeatures die je mag verwachten van een full- touch smartphone. Met de 5 megapixel camera met autofocus en flits heb je altijd een compacte camera bij de hand. De foto's verschijnen kristalhelder op het 3,2 inch AMOLED-display. Het geheugen van 8 GB biedt volop ruimte voor foto's, filmpjes en handige applicaties, zoals het voorgeïnstalleerde NOS Teletekst. Wie geheugen te kort heeft, breidt het eenvoudig uit met een microSD-kaart van maximaal 32 GB.

De Samsung Galaxy is verkrijgbaar vanaf half september voor een verkoopadviesprijs van 549 euro inclusief BTW.

Productspecificaties

Netwerk: HSDPA 7.2Mbps / HSUPA 5.76Mbps (900 / 1700/ 2100MHz)
EDGE / GPRS (850/ 900/1800/1900)
Besturingssysteem: Android
Display: 3.2 inch HVGA(320x480) AMOLED
Camera: 5 MP Camera (Auto Focus), Power LED
Video / Audio Video: MPEG4, H.263, H.264, WMV
Audio: MP3, AAC, AAC+, e-AAC+, WMA, RA
Extra features: Volledige webbrowser Google Search, Maps, Gmail,
YouTube, Calendar, Google Talk, Android Market
Verbinding: Bluetooth® 2.0, USB 2.0, WiFi, MicroUSB, 3.5 mm ear jack
Memory Intern geheugen: 8 GB
Extern geheugen: MicroSD (Tot 32 GB)
Accu: 1500 mAh
Afmetingen: 115 x 56 x 11.9 mm

Bron
Staat wel al op de site, maar nog geen verdere info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Op Smartphoneshop is de verwachte leverdatum verschoven van 28-8 naar 4-9. Zou best weleens half september kunnen worden dus als de levering om wat voor reden dan ook nog een weekje opschuift. Laten we hopen dat een en ander iig soepeler verloopt dan bij de Hero. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
Degsmfan heeft ze nu ff niet meer maar verwacht er wat in de loop van de week. In de MediaMarkt in D liggen ze ook, maar ja dat is dan geen NL factuur.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgbox.de/users/public/images/v17938r28.jpg

[edit 20/8]
Had 'm besteld bij degsmfan, maar blijkt dat die 'm leveren zonder btw factuur. Scheelt toch weer 68,= plus beetje lastig voor de boekhouding. Dus die order maar ff gecancelled. Iemand die weet waar ie wel met een btw-facuur al verkrijgbaar is in Nederland?

[ Voor 44% gewijzigd door MrMarcie op 20-08-2009 10:28 . Reden: Toevoeging bestelling ]

• DJAviator
Als het goed is morgen bij StudentMobiel.nl..

degsmfan.nl heeft ze in voorraad volgens hun website..

jfyi

• MrMarcie
DJAviator schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:59:
Als het goed is morgen bij StudentMobiel.nl..

degsmfan.nl heeft ze in voorraad volgens hun website..

jfyi
Gsmfan heeft ze momenteel niet, alhoewel dat wel op de site staat.
Bij studentmobiel staat:

Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht eind augustus

Dus denk toch dat de officiele NL: versie pas half SEPTEMBER beschikbaar is. Ik word er gek van. En er komen steeds meer (goedkopere) toestellen. Nog ff wachten dan maar?

[ Voor 16% gewijzigd door MrMarcie op 21-08-2009 14:35 . Reden: Oktober in september veranderd / typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Hoe kom je op half oktober? Half september kan ik me nog voorstellen, maar half oktober lijkt me wat pessimistisch.

Ben het wel met je eens dat de lancering van de Galaxy in NL best frustrerend is. Zeker als je ziet dat het toestel alweer ruim een maand uit is in Duitsland, Frankrijk en Italië. Ben erg benieuwd naar de strategie die Samsung daarmee in de praktijk brengt. Ook door zoals het er nu naar uitziet in NL alleen de witte/zilveren variant te gaan verkopen.

Al met al blijft de Galaxy op dit moment de enige optie als je een goed Android-toestel wilt en je om wat voor reden dan ook geen HTC aan wilt schaffen. Het goedkope T-Mobile toestel heeft geen amoled-scherm, wat ik persoonlijk een gemis vind. Ben ook wel benieuwd naar de processorkracht en de hoeveelheid RAM.

Ik wacht zelf op de Galaxy. Bovendien scheelt het een hoop leeswerk op GoT nu de massa al voor de Hero is gegaan. :P

[ Voor 1% gewijzigd door nightcrow op 22-08-2009 16:27 . Reden: Voortschrijdend inzicht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Komt gewoon door de veel mooiere TS van de HTC Hero :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
nightcrow schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:19:
Hoe kom je op half oktober? Half september kan ik me nog voorstellen, maar half oktober lijkt me wat pessimistisch.
Aangepast, was typo. Maar feit blijft dat het te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
Ik zat net op de site van samsung mobile en ik zag dit
http://nl.samsungmobile.c...model=GT-I7500&sw_type=UM
De nederlandse handleiding :)

In frankrijk en duitsland verscheen het toestel vrij snel op de markt.
In elk geval kan ik nu de nederlandse handleiding bekijkenipv de france en duitsen :)

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
CLB schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:22:
Komt gewoon door de veel mooiere TS van de HTC Hero :+
Haha dat kan ik niet ontkennen. ;) Heb nog geprobeerd in overleg met de starter om er wat van te maken, maar hij had geen tijd en ik ben een n00b wat html betreft, dus dan ben je snel klaar. Heb nog wel je afbeelding erin laten fietsen. Alleen zou dat nu een witte moeten zijn 8)7
Jochemmol schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:25:
Ik zat net op de site van samsung mobile en ik zag dit
http://nl.samsungmobile.c...model=GT-I7500&sw_type=UM
De nederlandse handleiding :)

In frankrijk en duitsland verscheen het toestel vrij snel op de markt.
In elk geval kan ik nu de nederlandse handleiding bekijkenipv de france en duitsen
Thanx! Was idd in Duitsland en Frankrijk een voorteken van het verschijnen van het toestel. Hopelijk verschijnt ie ook snel in NL. Kan zelf toch niet echt wennen aan de witte looks en denk dat ik maar uitwijk naar Duitsland. Kan dan de NL handleiding wel goed gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
Ik zat op de site te kijken van belcompany.

Daar staat hij nu op. Ik kan hem volgens mij bestellen.
Ik kan nergens vinden dat hij er nog niet is.

https://www.belcompany.nl...dent_id=&partner=&banner=

Maar hij is wel een beetje duur daar :X (529)

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Telecomadvies.nl heeft 'm zelfs op voorraad zeggen ze.. Site is ook van de BelCompany trouwens!
Bij een Vodafoneabbo wat ik in gedachten heb is die 2 tientjes duurder dan de HTC Hero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Hmm de prijzen zijn wel aardig wat hoger dan bij site's waar je hem kan pre-orderen... maar ze hebben hem wel in het zwart!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
Ik zie het. een stuk goedkoper ook (100 euro)

Maar ik weet niet of het hem echt is :X
Geen kleurendisplay, geen speaker functie, geen bluetooth, geen camera :?

Het is ook de zwarte. Dan zou het een 'geimpoteerde' zijn?

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jochemmol schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:27:
Ik zie het. een stuk goedkoper ook (100 euro)

Maar ik weet niet of het hem echt is :X
Geen kleurendisplay, geen speaker functie, geen bluetooth, geen camera :?

Het is ook de zwarte. Dan zou het een 'geimpoteerde' zijn?
Kijk eens naar de HTC Hero, heeft dat ook allemaal niet en is ook stuk goedkoper dan bij de BC zelf.
Het leuke en zeer handige is, is dat je gewoon een BC in kunt lopen met je toestel als er wat mee is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Heb vanmiddag de knoop doorgehakt en hem in Duitsland besteld bij ES MobilFunk voor €415,50. Winkel ligt in Bocholt, niet ver over de grens bij A12. Hopelijk kan ik m daar van de week ophalen. Krijg bericht als hij klaarligt. Zal bij Telecomadvies ook wel een import-toestel zijn omdat de Galaxy in NL naar mijn weten officieel alleen in het wit/zilver verkrijgbaar zal zijn. Maar wel goed nieuws dat ook andere winkels dan degsmfan.nl hem in het zwart aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Denk niet dat 'n toko a la de BelCompany (Telecomadvies) met import toestellen gaat rotzooien..
Tevens staat er gewoon een zwarte Samsung op de NL handleiding afgedrukt, dus van alleen wit ben ik nog niet overtuigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
Ik snap je punt :)
Maar ik vind het zo raar dat samsung alleen wit aankondigt. Maar zij zwart verkopen.
Het is inderdaad zo dat de handleiding een zwarte galaxy afbeelding heeft.

Ik vind zowiezo de vinkjes op de site al raar want ze kloppen m.i. niet.

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb er nog 'n mailtje over uit gedaan naar Samsung, we will see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
CLB schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:15:
[...]

Kijk eens naar de HTC Hero, heeft dat ook allemaal niet en is ook stuk goedkoper dan bij de BC zelf.
Het leuke en zeer handige is, is dat je gewoon een BC in kunt lopen met je toestel als er wat mee is. :)
BC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 12:50
Waar ik het toestel nu gezien heb bij Nederlandse winkels (Belcompany, Studentmobiel, etc) vind ik het werkelijk schandalig duur i.c.m. een abonnement. Hopelijk wordt het nog wat goedkoper, want een abbo van 22 euro per maand voor 2 jaar en dan alsnog 200 euro vooraf betalen vind ik veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-06 11:31
Ik heb de Zwarte Galaxy besteld bij Telecomadvies. Je komt daar met een verlenging op een goede prijs uit.

Vodafone Retention 27,50 1jr
BloX Zorgeloos Mobiel Internet

Toestel: 171,00

Ik weet alleen niet of de vodafone actie van 6mnd 50% korting hier ook nog bij zit? Maar anders evengoed een goede prijs!

Levering als het goed is binnen 1 dag (nu dinsdag i.v.m. weekend) en aflevering op afspraak d.m.v. een koerier

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
- Geen aansluitkosten
- Eerste 6 maanden 50% korting op abonnementskosten
- Gratis SMS Voordeel BloX gedurende hele looptijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Team-RiNo schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:15:
Ik heb de Zwarte Galaxy besteld bij Telecomadvies. Je komt daar met een verlenging op een goede prijs uit.

Ik weet alleen niet of de vodafone actie van 6mnd 50% korting hier ook nog bij zit? Maar anders evengoed een goede prijs!

Levering als het goed is binnen 1 dag (nu dinsdag i.v.m. weekend) en aflevering op afspraak d.m.v. een koerier
Waarschijnlijk had je dan de enige, want hij is weer op rood gesprongen (beperkt leverbaar). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

doltishDuke schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 03:00:
Waar ik het toestel nu gezien heb bij Nederlandse winkels (Belcompany, Studentmobiel, etc) vind ik het werkelijk schandalig duur i.c.m. een abonnement. Hopelijk wordt het nog wat goedkoper, want een abbo van 22 euro per maand voor 2 jaar en dan alsnog 200 euro vooraf betalen vind ik veel te veel.
Wellicht moet je beter kijken want met 22 euro per maand bij HI is het toestel gratis.. ( plus internet ) wellicht provider die jij gezocht hebt duurder?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-06 09:50
Heb vandaag de Galaxy besteld bij Algebeld.nl. Men verwacht 'm daar op 28 augustus (de Zilver witte). Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb de Zwarte Galaxy besteld bij Telecomadvies.
En al wat gehoord...

En mensen die 'm in DE bestellen, zijn er ook toko's die het netjes naar NL verzenden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:01
Heb zelf na contact te hebben gehad met telecomadvies ook een bestelling gedaan. Ze konden met niet vertellen of het de zwarte of de witte versie was, maar aangezien die op de website duidelijk als zwart stond vermeld, gingen ze daar wel vanuit. Ik ben dan ook benieuw wat "Team-Rino" inmiddels heeft ontvangen.

Overigens waren ze veruit de goedkoopste, ookal mocht het de witte zijn. Abbo 25 flex van t-mobile met 1 jaar verlengd + internet, en moet straks 105 euro bijbetalen...

Over levertijden stond bij hun in de computer week 36-37...dus kan vanaf volgende week ergens zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
CLB schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:15:
[...]

En al wat gehoord...

En mensen die 'm in DE bestellen, zijn er ook toko's die het netjes naar NL verzenden..?
Heb die van mij zaterdag besteld bij ES Mobilfunk voor €415,50 en verzending naar NL kost daar rond €13,- via UPS. Heb zelf gekozen voor afhalen en dat kan ik sinds gisteren en ga ik dus vanmiddag doen als het even kan. Winkel in Bocholt ligt net over de grens bij de A12. Ben benieuwd wat ik aantref, zal het terugkoppelen.

Voor wie zelf wil zoeken in de Duitse webshops, zie Guenstiger.de. Dit is de Duitse versie van vergelijk.nl. Let op, je kunt dus niet overal bestellen als buitenlander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
Krijg ik net binnen, dus hij komt eraan *O*
Goededag,

Het is zover! Je kunt vanaf NU acties vergelijken van de Samsung i7500 Galaxy, een nieuw toptoestel van Samsung!

- Klik hier om uitgebreid acties te vergelijken met filters
- Klik hier voor acties, foto's, filmpjes, eigenschappen en meer

Veel plezier met deze nieuwe topper en tot ziens op
www.gsmacties.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
De site zelf zegt

Binnenkort leverbaar :?

Jochemmol

• CLB
  • Niet online
Superbol schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:09:
Heb zelf na contact te hebben gehad met telecomadvies ook een bestelling gedaan. Ze konden met niet vertellen of het de zwarte of de witte versie was, maar aangezien die op de website duidelijk als zwart stond vermeld, gingen ze daar wel vanuit. Ik ben dan ook benieuw wat "Team-Rino" inmiddels heeft ontvangen.
Let me now of 't zwart of wit is :)

• nightcrow
Heb de Galaxy sinds gisteren in bezit. Heb hem afgelopen zaterdag de 22e besteld bij ES Mobilfunk en kreeg dinsdagavond bericht dat ik hem op kon komen halen. Dat is op zich een redelijke termijn (stond ook op de website bij de levertijden). Het toestel lijkt zich tot nu toe ook behoorlijk te gedragen (zie tech-topic), maar dat is nu nog lastig te beoordelen. Al met al is het een beetje een vage shop maar je kunt er wel goedkoop terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En hij staat nu ook bij de Hi-shop: Wordt geleverd vanaf 14 september

Helaas wel de witte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
*weg* Shop-surveys horen hier niet, zie ook Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 79% gewijzigd door pven op 29-08-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Laatst online: 16-06 22:42

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 29-08-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
*weg* zie hierboven: shop-surveys horen hier niet, zie ook Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 29-08-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
*zucht*

Handyattacke.de: op stock, minder dan 399€.

Opgelet: wie daar bestelt moet geld vooraf overmaken (dus: levertijd + 3 a 4 dagen), en ze versturen enkel per GLS (slechte dienstverlening, levertijd nog eens + 4 a 5 dagen)

En de mod die deze boodschap al 2x verwijderd heeft moet misschien zelf het 'waarschuwings' topic even lezen. Zelfde info al 2x gepost, gewoon met meer persoonlijke inslag van ontevredenheid over dienstverlening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
*weg* commentaar mag via DM of mail

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 30-08-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dryhte schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 09:56:
En de mod die deze boodschap al 2x verwijderd heeft moet misschien zelf het 'waarschuwings' topic even lezen. Zelfde info al 2x gepost, gewoon met meer persoonlijke inslag van ontevredenheid over dienstverlening.
Die discussie mag je in Telecomproviders Feedback Topic aankaarten. Nu graag weer ontopic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Nokken nou.

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 30-08-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-04 21:26

Zay

n00b

Appesteijn schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:24:
En hij staat nu ook bij de Hi-shop: Wordt geleverd vanaf 14 september

Helaas wel de witte...
Helemaal geen probleem mee, ik vind het juist leuk aangezien vrijwel nergens de witte te verkrijgen is. Vandaar dat ik ook deze bij Hi heb besteld.

Ik ben erg benieuwd hoe lang de levering gaat duren. :)

"If you think education is expensive, try ignorance." --Derek Curtis Bok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatseflatse
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-06 23:00
Bij Smartphonestunts.nl vanaf vandaag leverbaar in het zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-06 15:07
Smartphonestunts.nl is de eerste webshop waar ik eigenlijk een verschil zie tussen een nieuw abonnement of een verlenging van je huidige. Ik heb op dit moment vodafone en wil hier opzich wel blijven. Maar ik kan dus geen gebruik maken van de normale aanbiedingen die overal te vinden zijn? Wie weet hier meer over?

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ook geverifieerd dat ze daadwerkelijk zwarte modellen uitleveren?

EDIT @ Hierboven: Welke normale aanbiedingen?

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 31-08-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Vodafone aanbiedingen zoals ze op meeste webshops te zien zijn. Ik zie nu voor het eerst bij Smartphonestunts.nl een verschil in bijvoorbeeld de toestelprijs bij een nieuw abo of een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is bij elke webwinkel die ik ken hoor.. Verlengen is altijd duurder, dat is nu eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-06 11:31
Hallo, hierbij even een update. Ik heb de telefoon dus nog niet ontvangen. Ik kreeg vorige week maandag een mailtje van telecomadvies dat het toestel niet op voorraad was en dat het z.s.m. uitgeleverd zou worden. Ik heb toen direct gereageerd met de vraag wanneer hij dan geleverd zou worden maar helaas geen antwoord gehad. Dit heeft mij er vandaag toe gezet om te bellen.
Ik heb als antwoord gekregen dat het toestel deze week of uiterlijk begin volgende week uitgeleverd gaat worden. Het gaat hierbij gelukkig om de zwarte variant zoals op de website staat! (anders had ik mijn order geannuleerd)

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Laatst online: 17-06 11:56

[ Voor 79% gewijzigd door pven op 31-08-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
Ik zie dat op de site van samsungmobile het verwachte galaxy toestel nu ook is aangepast naar de witte versie (voorheen stond hier de zwarte).
Ik kan niet zien of de handleiding ook is aangepast omdat de support pagina even niet werkt.

Ik was vandaar bij BC, daar hopen ze hem morgen te hebben. Maar ze wisten het niet zeker.
Hij zit er nu wel echt aan te komen :-) Ik hoop dat de zwarte versie ook te kom komt :X

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-06 09:50
Algebeld.nl geeft aan dat de Galaxy (White) per direct leverbaar is (los toestel € 440,-):

http://www.algebeld.nl/gs...-galaxy/white-silver.html

Ik heb 'm met een abo besteld, ben benieuwd wanneer ie binnenkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
https://www.telecomadvies...NRCACHEHINT=NoModifyGuestOok bij telecomadvies is hij leverbaar maar dan in het zwart.

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Jochemmol schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:48:
Ook bij telecomadvies is hij leverbaar maar dan in het zwart.
Hebben ze jou dit daadwerkelijk bevestigd? Ik heb er zojuist heen gemailt. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
Dit hebben ze inderdaad.
Maar vlak daarna werd alles gewijzigd naar de witte versie :?

Dus ik ben benieuwd naar wat ze jou emailen

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 20:30
Ik krijg net een mail van Studentmobiel dat ze vanaf vandaag de i7500 kunnen uitleveren:
Beste Dhr. van Laak,

Wij willen u met deze e-mail op de hoogte brengen van het volgende: de Samsung i7500 Galaxy is vanaf vandaag bij ons beschikbaar. Let op: niet altijd is de eerste levering voldoende om zogenaamde "vrije voorraad" aan te houden. Bij schaarste krijgen reeds geplaatste orders op volgorde van binnenkomst het eerst uitgeleverd.

De Samsung i7500 Galaxy is leverbaar inclusief GSM abonnement. Voor scherpe acties en aanbiedingen van de Samsung i7500 Galaxy inclusief een GSM abonnement verwijzen we u graag naar onze website. Op onze site kunt u ook diverse accessoires bestellen voor de Samsung i7500 Galaxy.

Bekijk de Samsung i7500 Galaxy op onze website:
http://www.studentmobiel....5781/samsung-i7500-galaxy

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

http://www.studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
*O* *O*
Zo te zien gaat het nu na maanden wachten eindelijk gebeuren. Krijg van alle kanten mails dat ie leverbaar is, dus Samsung heeft de vrachtwagens langs de dealers en shops gestuurd vannacht.

Heb 'm zelf via telecomadvies besteld. Daar staat ie nu in het wit. Maakt me geen snars uit, als ie maar snel komt. Kunnen we verder in dat andere topic onze ervaringen uitwisselen.
Alleen vandaag zie ik de beschikbaarheid springen tussen Afbeeldingslocatie: http://www.telecomadvies.nl/telecomadvies/Images/led-green.gif en Afbeeldingslocatie: http://www.telecomadvies.nl/telecomadvies/Images/led-red.gif en weer terug Afbeeldingslocatie: http://www.telecomadvies.nl/telecomadvies/Images/led-green.gif.

Bij Samsung zie ik 'm alleen nog niet staan :N

[ Voor 34% gewijzigd door MrMarcie op 01-09-2009 18:16 . Reden: Ledjes aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Rvanlaak schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:40:
Ik krijg net een mail van Studentmobiel dat ze vanaf vandaag de i7500 kunnen uitleveren:
Ik zou iedereen willen oproepen om bij contact met de betreffende (web)winkels te vragen welke kleur ze daadwerkelijk kunnen leveren! Ik kan echt niet wachten tot ik ergens de zwarte kan krijgen. Ik wil de Galaxy namelijk ook voor mijn vriendin bestellen, en dan is het wel handig om ieders een eigen kleur te hebben ;)

@ Jochemmol: Ik heb nog geen bericht terug gehad, maar in hun webshop staat hij nu inderdaad weer vermeld als wit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
Ik heb telecomadvies gebeld.

Het toestel is inderdaad de witte versie.
Ze hebben niet de zwarte versie

Jochemmol

Pagina: 1 2 3 Laatste