Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-06 11:31
Lekker dus, gisteren zou de Galaxy nog zwart zijn bij telecomadvies, word ik vandaag gebeld dat de witte geleverd gaat worden.

Ik zou dus graag annuleren en de zwarte ergens anders bestellen maar die is nog nergens op voorraad? Bij smartphonestunts staat hij wel op voorraad op de website maar na telefonisch contact is gebleken dat dit niet zo is. Zij zullen de telefoon bestellen en hij wordt dan binnen 2 a 3 dagen uit de leverancier geleverd. Nu is dit wel acceptabel maar het risico is dat die misschien ook wit is en ik wil eigenlijk alleen de zwarte.

Beetje een dilemma helaas. Gezien er ook een contractverlenging bij zit lijkt het mij niet mogelijk om de wet koop op afstand te gebruiken om na aflevering deze terug te sturen?

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Die is nog nergens op voorraad..
Lijkt me logisch aangezien de zwarte officieel helemaal niet in NL gevoerd gaat worden =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-06 15:07
Ik vind het maar belachelijk hoor, wat voor een tactiek moet hier in hemelsnaam achter zitten? Alsof wij als Nederlanders een grotere voorkeur geven aan, naar mijn mening, vrouwlijk wit. Ik denk dat, vooral in dit stadium, toch wel 80% van de Android afnemers mannen zijn die een telefoon met een hoog tweak-gehalte zoeken.

Moeten we Samsung soms een petitie gaan aanbieden met een smeekbede om zwart te gaan leveren?

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-04 21:26

Zay

n00b

Het is op z'n minst twijfelachtig te noemen dat ze de keuze niet eens geven inderdaad. Ik stoor me ook al wel redelijk van de status 'voorradig' bij sommige webshops. Als ik het zo hoor is dat dus niet eens zo.

Wat ik me ook afvraag is waarom bijvoorbeeld een Belcompany het wel op voorraad heeft / zou hebben en een Hi webshop (waar ik em dan toevallig heb besteld nog 2 weken levertijd aangeeft)

Ik mag toch aannemen dat de BC ook pas de telefoons krijgt wanneer Samsung het uit gaat leveren aan iedereen? Of zit hier er hier weer vriendjespolitiek tussenin?

"If you think education is expensive, try ignorance." --Derek Curtis Bok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10-2024
CLB schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:42:
Die is nog nergens op voorraad..
Lijkt me logisch aangezien de zwarte officieel helemaal niet in NL gevoerd gaat worden =)
Heb je dat nog bevestigd gekregen van Samsung? Je zou toch een mail naar ze sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Noopz, alleen een automatisch gegenereerde mail teruggehad dat ze m'n bericht hadden ontvangen..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:01
Even een kleine update mbt mn bestelling bij telecomadvies van een zwarte galaxy. Heb inmiddels een afspraak gemaakt om hem te laten afleveren morgen. Helaas niemand meer kunnen bereiken daar om het even na te vragen na alle berichten van hier, aangezien ik ze duidelijk bij mn order heb laten checken dat ik alleen een zwarte versie wilde, dus of ze dat voor verzendingen even konden checken.

Zit nu dus enigsinds te wachten op het verkeerde toestel, want ga er maar niet vanuit dat er opeens een zwarte tussen hun bestelling zat. Ga hem wel gewoon aannemen, kijken hoe het wit in real-life eruit ziet, en dan kijken of ik hem ga houden of weer terugstuur.

Helaas hadden ze wel al meteen mn contract verlengd bij t-mobile, wat nogal lastig kan worden in het geval ik de telefoon toch niet neem. Zal morgen in ieder geval even laten weten welke kleur het uiteindelijk geworden is.
Superbol schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:09:
Heb zelf na contact te hebben gehad met telecomadvies ook een bestelling gedaan. Ze konden met niet vertellen of het de zwarte of de witte versie was, maar aangezien die op de website duidelijk als zwart stond vermeld, gingen ze daar wel vanuit. Ik ben dan ook benieuw wat "Team-Rino" inmiddels heeft ontvangen.

Overigens waren ze veruit de goedkoopste, ookal mocht het de witte zijn. Abbo 25 flex van t-mobile met 1 jaar verlengd + internet, en moet straks 105 euro bijbetalen...

Over levertijden stond bij hun in de computer week 36-37...dus kan vanaf volgende week ergens zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Andere (om)weg is de witte verkopen en 'n losse zwarte bestellen? (ik heb eventueel wel interesse misschien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-06 07:59
Dryhte schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 09:56:
*zucht*

Handyattacke.de: op stock, minder dan 399€.

Opgelet: wie daar bestelt moet geld vooraf overmaken (dus: levertijd + 3 a 4 dagen), en ze versturen enkel per GLS (slechte dienstverlening, levertijd nog eens + 4 a 5 dagen)

En de mod die deze boodschap al 2x verwijderd heeft moet misschien zelf het 'waarschuwings' topic even lezen. Zelfde info al 2x gepost, gewoon met meer persoonlijke inslag van ontevredenheid over dienstverlening.
Ik heb de telefoon gekocht via handyattacke.

Geld was 2 dagen later binnen en dezelfde dag is de opdracht tot versturen gegeven.
GLS tracking code ontvangen en 28-08 is de tel. opgestuurd.
Vandaag netjes binnen.

Met het weekend ertussen dus supersnelle levering.
Ik ben vooralsnog tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
CLB schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:30:
Andere (om)weg is de witte verkopen en 'n losse zwarte bestellen? (ik heb eventueel wel interesse misschien)
Ik hou me graag aanbevolen als ik idd een witte krijg toegestuurd, maar laten we daar eerst even op wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:23
Hmmm, bij Telcomadvies heeft ie gisteren bijna hele dag als goed leverbaar gestaan Afbeeldingslocatie: http://www.telecomadvies.nl/telecomadvies/Images/led-green.gif. Ze toch maar een mail gestuurd waarom ik geen bevestiging van verzending ontvangen heb omdat ik deze al ruim een week geleden besteld heb. Neem aan als ze goed leverbaar zijn de al ontvangen opdrachten zeker verzonden worden. En dan komt dit antwoord:
quote: telecomadvies
../..
Wij verwachten dit toestel in de loop van deze week en anders begin volgende week.
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.
../..
Gewoon weer wachten dus Afbeeldingslocatie: http://www.telecomadvies.nl/telecomadvies/Images/led-red.gif. Ben nu bang dat die 14 september toch pas de leverdatum wordt. :(

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-06 11:31
MrMarcie schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:53:

[...]

Gewoon weer wachten dus [afbeelding]. Ben nu bang dat die 14 september toch pas de leverdatum wordt. :(
Ik heb zelf vorige week Zondag besteld bij Telecomadvies en ben gisteren door ze gebeld om een afspraak te maken voor levering van de (witte) Galaxy. Ik krijg deze morgen in de loop van de dag.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
Superbol schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:02:
[...]

Ik hou me graag aanbevolen als ik idd een witte krijg toegestuurd, maar laten we daar eerst even op wachten :)
Heb even contact gehad, en telecomadvies heeft dus inderdaad alleen witte versies, die morgen geleverd wordt...geen illusies dus dat nederlandse bedrijven toch stiekem een aantal zwarte hebben liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
Team-RiNo schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:18:
[...]

Ik heb zelf vorige week Zondag besteld bij Telecomadvies en ben gisteren door ze gebeld om een afspraak te maken voor levering van de (witte) Galaxy. Ik krijg deze morgen in de loop van de dag.
Ik heb gekozen voor die goedkope levering (4,95) ipv next day. Zou het daarin zitten. Wel grappig dat hun service mails worden ondertekend met BELCOMPANY, waar dat toestel zo'n 100,= duurder is 7(8)7

[edit 16:55]
Kom net thuis, was ff naar de sportschool, ligt er een brief van tntpost (3sbelcoxxxxx) in de bus. Als ze nu hadden aangegeven dat het verstuurd was was ik wel thuisgebleven. Ik wordt hier echt niet goed van. :r

[ Voor 18% gewijzigd door MrMarcie op 02-09-2009 16:56 . Reden: aanvulling ]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 11:56
Ik heb gisteren (01-09-09) toch gekozen voor de witte Galaxy. Van te voren Belcompany Alkmaar gebeld, ze hadden er 3 binnen gekregen, en legte er 1 voor mij appart. 16:00 uur aangekomen om het toestel te halen en alles was keurig voor elkaar, eentje hadden ze al verkocht dus dan bleef mijne en het showmodel nog over.

Dus hij is vanaf gister al gewoon leverbaar in voornoemde telecom winkel. Ik ben zeer tevreden over het toestel, en het witte is niet eens zo lelijk! Bovendien is het betrouwbaar.

Ter info, ik heb hem gekocht in combinatie met een Vodafone 27,50 abbo. voor 2 jaar + internet + sms bundel, tevens eerste 12 maanden 50% abbo korting. Voor het toestel betaalde ik 65 euro bij, dit vond ik persoonlijk niet zo'n probleem en is niet veel duurder dan via het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262708

Celluiar schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:36:
Voor het toestel betaalde ik 65 euro bij, dit vond ik persoonlijk niet zo'n probleem en is niet veel duurder dan via het internet.
Vreemd, bij de vestiging van Belcompany in Houten zou ik, onder precies dezelfde abonnementsvoorwaarden. 90 euro moeten bijbetalen. Bij jou hebben ze dus gewoon de internetprijs berekend. Raar beleid.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 262708 op 02-09-2009 22:31 ]

• Celluiar
Anoniem: 262708 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:33:
[...]

Vreemd, bij de vestiging van Belcompany in Houten zou ik, onder precies dezelfde abonnementsvoorwaarden. 90 euro moeten bijbetalen. Bij jou hebben ze dus gewoon de internetprijs berekend. Raar beleid.
Dat klopt, dat bedrag zou ik eerst ook moeten betalen, maar ze berekenen bij een verlenging uiteindelijk hoe vaak jij belt, ben je een Low beller, Medium of High, hoe meer je over je abonnement zat, hoe hoger de korting, ik kreeg in dit geval als Medium beller nog is 25 euro toestelkorting.

• Harmani
Ik heb contact met Samsung Mobile opgenomen met de vraag of en wanneer ze de zwarte versie zullen leveren. Ik kreeg de volgende reactie, waar we nog niet veel verder mee komen.
Geachte heer,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung GT-I7500.

WIj vinden het spijtig te horen dat u en anderen in uw omgeving zijn
teleurgesteld betreffend het toestel de GT-I7500 dat die alleen
verkrijgbaar is in het wit. Wij willen u mededelen dat het toestel die
verkocht wordt in het wit een keuze is van dedealer die hem verkoopt.

Wij kunnen u ook geen informatie verstrekken betreffend de productie van
een zwart toestel.
Wij willen u adviseren om onze website in de gaten te houden enof te
verifieren bij de telecomdealers of de toestellen verkrijgbaar zijn in
het zwart.

www.samsungmobile.nl
Volgens Samsung dus de keuze van de winkels? De medewerker lijkt mij niet goed op de hoogte, gezien hij het over de productie van een zwarte versie heeft. Of dit ligt aan zijn ongelukkige woordkeuze.

Smartphonestunts.nl verklaard daarentegen weer dat Samsung het toestel niet levert:
Beste H,

Helaas hebben wij bericht mogen ontvangen vanuit de leverancier dat zij de dit toestel niet in het zwart kunnen leveren.
Wij hebben de informatie dan ook direct gewijzigd op onze website!

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

• Celluiar
Waarschijnlijk weten ze het allemaal wel, maar zijn het gewoon politieke antwoorden. Ik verwacht ook niet dat de zwarte snel zal komen... Daarom heb ik ook voor de witte versie gekozen, als ik nog langer zou gaan wachten kan je beter voor een ander toestel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262708

Er zijn webwinkels die hem gewoon in het zwart leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Voor zover ik gelezen heb, heeft niemand in NL een zwarte ontvangen via 'n NL webshop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Anoniem: 262708 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 19:37:
Er zijn webwinkels die hem gewoon in het zwart leveren.
Als je daar zo zeker van bent weet je me vast ook wel te vertellen welke...?
En dan wel in combo met abonnement(verlening) he, geen losse import.

Anoniem: 317224

Inmiddels op voorraad bij verschillende shops. Helaas overal alleen in het wit te krijgen. Zwart kon niemand me wat over vertellen. Hier stonden een aantal aanbieders van de Samsung Galaxy

• hugomeeuwes
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 12:08
Studentmobiel geeft nu aan op de website de zwarte versie in bestelling te hebben.
Ook is deze twee tientjes goedkoper dan de witte.

• Harmani
betreffende de zwarte versie:
Beste H,

Deze versie zal waarschijnlijk eind deze week, begin volgende week binnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Anoniem: 144160

De ervaring die ik met Studentmobiel heb is dat ze vaak via grijze import toestellen leveren. Ik heb nu al meerdere Nokia's van die gasten door de handen gehad die bij controle in een Nokia Servicepoint afkomstig bleken uit de UK, Portugal en Turkije! Dit kan voor problemen zorgen bij een garantieafhandeling als het toestel ooit terug moet naar Nokia zelf :-( .

Beetje raar en wel iets om in de gaten te houden vind ik ;-)

• Harmani
Bedankt voor de tip!

Maar is dit dan ook het geval bij GSMwijzer.nl? ik neem aan dat dit 1 en hetzelfde bedrijf is?
Het lijken mij toch beide wel gerenomeerde bedrijven. Of kan ik er niet vanuit gaan dat alles netjes afgehandeld wordt in het geval van een defect?

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zucht heb ik hem net bij hi.nl besteld, kijk ik vandaag op de site en is de leveringsdatum aangepast:
"Wordt geleverd vanaf 25 september", zucht lekker dan. Wanneer komt de volgende generatie Android-phones uit? Waarschijnlijk is dat nog eerder... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

Ja, same here. Ik had em dan al bijna 2 weken geleden besteld en hoorde 2 dagen later ineens dat de BC 2 weken exclusief vooraf had.

En nu dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Pssst... Studentmobiel.nl/GSMwijzer.nl heeft de zwarte versie op voorraad...

Ik heb ze gebeld en het gaat om de Europese versie. De medewerker heeft mij toegezegd dat dit niet tot problemen zal leiden bij eventuele garantie-gevallen.
Zojuist ook meteen besteld bij GSMwijzer.nl, de witte voor het vrouwtje en de zwarte voor mijzelf.
Ik hou jullie op de hoogte over de levertijden etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Harmani op 11-09-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
*knip* Ik weet niet wat je hiermee denkt bij te dragen, maar dit soort replies willen we niet zien.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 14-09-2009 22:00 ]

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 13:40

dfr0st

Geel is mooier

vandaag ook de zwarte besteld bij GSMwijzer.nl omdat hij op voorraad stond, ben benieuwd

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
Harmani schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:41:
Pssst... Studentmobiel.nl/GSMwijzer.nl heeft de zwarte versie op voorraad...

Ik heb ze gebeld en het gaat om de Europese versie. De medewerker heeft mij toegezegd dat dit niet tot problemen zal leiden bij eventuele garantie-gevallen.
Zojuist ook meteen besteld bij GSMwijzer.nl, de witte voor het vrouwtje en de zwarte voor mijzelf.
Ik hou jullie op de hoogte over de levertijden etc.
Al iets gehoord ? Bij Hi.nl is de datum weer uitgesteld naar 4 oktober, dus dat schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA_B
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-11-2022
6 oktober bij HI, wat belachelijk. Ik ben aan verlengen toe, maar op deze manier wordt het misshien toch maar de Hero...

mijn flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jullie kunnen toch ook bij een Belcompany / Phonehouse / T for Telecom verlengen? Ik begrijp dat nooit hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 19:18:
Jullie kunnen toch ook bij een Belcompany / Phonehouse / T for Telecom verlengen? Ik begrijp dat nooit hoor...
Mja als ik die (verleng)abonnementen bekijk, dan kost me dat minimaal 120 euro extra en via hi.nl niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dan stap je 'n winkel in en zorg je dat je dezelfde prijs krijgt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

Ja, in mijn geval is het 280 euro verschil (cheap-ass 2-jarig abbonementje). Nu geloof ik wel dat ze in die winkels een marge hebben, maar vast niet zo veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
Zay schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:32:
Ja, in mijn geval is het 280 euro verschil (cheap-ass 2-jarig abbonementje). Nu geloof ik wel dat ze in die winkels een marge hebben, maar vast niet zo veel...
Nee heb je, ja kun je krijgen. Gewoon proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA_B
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-11-2022
@Harmani en dfr0st: Hebben jullie al bericht van studentenmobiel over de levering? of is ie al geleverd? hij is wel mooi die zwarte, maar als ze niet leveren wacht ik nog wel een weekje en bestel ik gewoon bij HI

tnxs voor de reactie!

mijn flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293954

Ik heb hem ook bij hi bestelt, datum staat nog steeds op 6 oktober. heeft iemand hem trouwens al en dan met welke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

MA_B schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:59:
@Harmani en dfr0st: Hebben jullie al bericht van studentenmobiel over de levering? of is ie al geleverd? hij is wel mooi die zwarte, maar als ze niet leveren wacht ik nog wel een weekje en bestel ik gewoon bij HI

tnxs voor de reactie!
ik heb hem al een tijdje, vorige week vrijdag geleverd. Duurde iets langer vanwege nummerbehoud anders had ik heb eerder binnen gehad.

15 sept Order geplaatst
16 sept Contract ontvangen (per post verstuurd)
23 sept Nummerbehoud in behandeling.
24 sept Pakket verzonden
25 sept Zending is uitgereikt

Heer toestel, ben al dagen apps aan het downloaden en uit aan het proberen.Layer die voorgeïnstalleerd was deed het niet maar een nieuwe uit de market gehaald en werkt perfect.Verder veel apps van CurveFish geinstalleerd.

-edit- ik ben trouwens overgstapt van telfort naar vodafone

[ Voor 14% gewijzigd door dfr0st op 01-10-2009 11:52 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 10:26
Met welke firmware worden de toestellen nu geleverd?

Ik heb gisteravond een zwarte besteld via Studentmobiel. Klopt het dat de zwarte geïmporteerd zijn uit Duitsland of UK? Op zo'n beetje elke andere NL website zie ik enkel witte exemplaren te koop staan.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

Het lijkt erop dat Hi volgende week daadwerkelijk de Galaxy gaat leveren. Op de site staat nu dat de actie met de Galaxy bestelbaar is t/m zondag a.s. (Rechtstreekse link) En de releasedate staat nogsteeds op 6 okt.

edit: het t/m zondag is vanwege een andere actie. Dus mijn vreugde van hierboven kan wellicht nog om worden gezet.

edit 2: releasedatum is net (5/10) weer opgeschroefd naar 14/10 :( Zo moeilijk is het toch niet om een telefoon te leveren, of ben ik nou gewoon erg naief?

[ Voor 40% gewijzigd door Zay op 05-10-2009 16:23 . Reden: voortschrijdend inzicht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem ook bij Hi besteld, ik wou toenet bellen wanneer ie binnen zou komen maar kan nergens hun nummer vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Jozz schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:17:
Met welke firmware worden de toestellen nu geleverd?

Ik heb gisteravond een zwarte besteld via Studentmobiel. Klopt het dat de zwarte geïmporteerd zijn uit Duitsland of UK? Op zo'n beetje elke andere NL website zie ik enkel witte exemplaren te koop staan.
firmware: 1.5

Kweet niet waar hij vandaan komt, zat een engelse en spaanse gebruiksaanwijzing bij. Verder een garatie kaart met een nederlands hoofdstuk erin.
Verder nog een cd met pc studio, lader, micro usb kabel, oordopjes en natuurlijk de telefoon zelf

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

Ik ben vandaag bij de Hi winkel langs gegaan naar aanleiding van de steeds verder verplaatsende releasedatum. Het enige wat ze me konden vertellen was dat ze ook niet wisten wanneer hij ging komen, dat ze niets in het systeem hadden staan over de telefoon. Toen ik zei dat andere winkels em al wel hadden liggen, antwoorde ze dat ze een andere leverancier hebben.

Afijn, ik heb mijn bestelling geannuleerd en de telefoon bij T for Telecom gekocht, ik was het nou wel een beetje zat. Koste +/-100 euro meer, maar ja, ik heb nou bijna 1,5 maand naar die vette vis voor mijn neus zitten staren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gister gebeld naar Hi, 0612001200 voor mensen die ook willen bellen. Ik heb de mobiel gekocht bij Hi 15 voor 190 balletjes maar hij kost nu nog maar 110! We krijgen onze 80 euro terug als we hem hebben ontvangen maar als dit zo door gaat zien we die 80 euros nooit meer terug. De beste man bij de klantenservice zei dat hij 14 oktbober zou komen maar toen ik zei dat het eergisteren nog 6 okt was, klonk hij niet meer zo heel zeker.

Zit er ook aan te denken om hem te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 19:18:
Phonehouse en t for telecom hebben hem ook niet, bij de belcompany kost ie 320 euro bij 2 jaar hi 15, op hi site slechts 110 bij zelfde abbo

EDIT: Ik heb toenet weer Hi gebeld en gevraagd waarom hij op 14 oktober is gezet, ik kreeg een smoesje dat er uitgebreide tests mee worden uitgevoerd en dat hij 14 oktbober werd geleverd. Toen ik vroeg of hij dat zeker wist zei hij dat het weer uitgesteld kon worden en als ik dat niet wou ik maar een ander toestel moest bestellen.

Ik stelde dezelfde vraag in een andere opbouw en daarop gaf hij het antwoordt dat hun hem niet geleverd krijgen, ik vroeg daarop dus waarom kreeg ik weer hetzelfde smoesje met die tests.

Ik probeerde ook nog een toestel te krijgen zonder die tests maar dat was niet mogelijk :(

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 293954 op 06-10-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay

Zay

n00b

Anoniem: 293954 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:51:
[...]

Phonehouse en t for telecom hebben hem ook niet, bij de belcompany kost ie 320 euro bij 2 jaar hi 15, op hi site slechts 110 bij zelfde abbo
Ik heb em bij t for telecom van de week gekocht... Geen probleem, normale prijzen en een gratis bluetooth headset erbij gekregen vanwege een een of andere actie. (prima, geef ik wel aan familie ofzo)

Anyway, tot nu toe erg tevreden. binnenkort eens firmware updaten want de batterijdoor is, zoals door velen voor mij al be-aamt, erg kort met H7 waarmee hij geleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
Op 6-10 heb ik mijn hi bestelling maar geannuleerd, ik heb geen zin om nog langer te wachten daar. Vervolgens bij gsmwijzer de zwarte besteld met contract-verlenging en vandaag wordt hij bezorgd!! Ik moet wel wat bijbetalen, maar ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43
Anoniem: 293954 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:51:
[...]

Bij welke TPH ben je geweest? Hij zit gewoon in het assortiment hoor en is vrij goed op voorraad op het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Het is weer zover, van 14 naar 15 oktober op de HI website.. zo kan het ook gewoon.. per dag uitstellen pff

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-06 21:06

Pieroman

/me

Dennizzz33 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:55:
Het is weer zover, van 14 naar 15 oktober op de HI website.. zo kan het ook gewoon.. per dag uitstellen pff
Maar ze gaan nu toch echt leveren, werd vandaag gebeld wanneer de koerier langs kon komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-06 12:38
Heel vreemd, ik bel net met Vodafone om mijn abonnement te verlengen met dit toestel. Hebben ze deze telefoon niet eens op hun lijst staan? Iemand nog meer problemen die hem telefonisch via Vodafone heeft proberen te bestellen? Volgens de verkoper was het niet mogelijk dit toestel te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-06 12:38
Heb hem inmiddels ook :D
Vodafone 35
1 jaar
onbeperkt internet

120 euro bijbetaald:D
Pagina: 1 2 3 Laatste