Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Titel subtiel veranderd zodat ie er helemaal op past
Hoop trouwens niet dat T-mobile het alleenrecht heeft zeg

Tevens staat er 'leverbaar vanaf het 3e kwartaal 2009'...
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 09-06-2009 16:04 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Ik vind die prijzen wel meevallen.
17,50 klinkt leuk, maar volgens mij heb je dan echt 'n butt abo..
En voor hier moeten we het allemaal maar afwachten! Pff opschieten IK WIL HEM!!
Anoniem: 173308
Dat is zonder abbo. Gewoon een losse aankoop op afbetaling.CLB schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:17:
En wat heb je dan voor aantal smsjes / minuten / internet?
17,50 klinkt leuk, maar volgens mij heb je dan echt 'n butt abo..
En voor hier moeten we het allemaal maar afwachten! Pff opschieten IK WIL HEM!!
O wat een gekke constructie zeg =s Nja totaal is 't niet veel dan!Anoniem: 173308 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 23:17:
[...]
Dat is zonder abbo. Gewoon een losse aankoop op afbetaling.
Shops waar ik hem al gespot heb:
Studentmobiel: geen prijzen / geen data
GSM-info: geen prijzen / geen data
[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 10-06-2009 15:24 ]
17.50*24 is 420 euroAnoniem: 173308 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 23:17:
[...]
Dat is zonder abbo. Gewoon een losse aankoop op afbetaling.
Hopen ze dat je het niet kan betalen en de jaren daarna rente gaat betalen ofzo?
[ Voor 8% gewijzigd door Papa Roach op 11-06-2009 15:17 ]
Ik kijk er wel naar uit
Weten jullie hoe veel tijd er meestal zit tussen de officiele aankondiging en de daadwerkelijke verkoop bij bijv. T-mobile en Vodafone?
In Zwitserland komt hij iig in Juli voor 699=462.3 Euro (zonder contract) op de markt.
bron
[ Voor 29% gewijzigd door Papa Roach op 12-06-2009 15:15 ]

Anoniem: 304499
Helaas zijn we afhankelijk van Samsung en de leverancier. Zolang er niets duidelijk gecommuniceerd wordt is er nog van alles mogelijk wat betreft levertijden.
Het zou dus kunnen dat het toestel opeens vanaf eind juni leverbaar is, maar het zou ook kunnen dat het midden augustus wordt.
Ja! Irritant!Anoniem: 304499 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:39:
Lastig hè, de telecommarkt. Onze leverancier verwacht hem in juli, maar ze weten de prijs nog niet. Dat is dan ook de rede dat Nederlandse winkels nog geen prijzen kunnen geven.
Helaas zijn we afhankelijk van Samsung en de leverancier. Zolang er niets duidelijk gecommuniceerd wordt is er nog van alles mogelijk wat betreft levertijden.
Het zou dus kunnen dat het toestel opeens vanaf eind juni leverbaar is, maar het zou ook kunnen dat het midden augustus wordt.
Wat ik vooral wil weten of hij bij HI beschikbaar komt (daar zit ik nu). Ik wil niet naar t-mobile, maar voor de htc ben ik wel bereid over te stappen naar Vodafone. Hi heeft gewoon GEEN Iphone en GEEN android. Mijn enige hoop op een android bij HI is de i7500. De geruchten dat hij hier exclusief bij T-mobile komt zijn dan ook heel verontrustend.
Misschien is de aankondiging uitgesteld omdat T-mobile nu al bezig is met de Iphone? Iemand samsung al gemaild
Dat is niet nodig: http://www.bright.nl/zeven-apps-tegelijkjandehoop schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:43:
[...]
Misschien is de aankondiging uitgesteld omdat T-mobile nu al bezig is met de Iphone? Iemand samsung al gemaild?
"Binnenkort start ook de verkoop van Samsungs eerste Android toestel, de i7500, liet Samsung Nederland doorschemeren, maar wanneer precies is nog niet bekend."
Van de andere kant....wat is binnenkort

iPhone is prachtig, maar alleen T-mobile verkoopt 'm en die abbo's zijn echt t*ringduur voor wat je krijgt..
De HTC Magic is alleen bij Vodafone verkrijgbaar... Deze I7500 straks alleen bij XXX..
Schijtirritant als je 't mij vraagt!
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 16-06-2009 14:04 ]
Anoniem: 306383
We zijn ondertussen het midden van juni gepasseerd, en zelfs nog geen reclame van het toestel te bespeuren op de Duitse O2 site.
Ik zelf denk dat de daadwerkelijke prijs zal liggen tussen de 450 en 500.
Als hoop ik dat het goedkoper zal zijn natuurlijk.
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat hij in nederland uitkomt. Als het half tot eind juli zal zijn dan mogen we blij zijn.
Ik zelf heb het gevoel dat htc iets goedkoper is dan samsung. Qua specs ontlopen ze elkaar niet veel.
De htc heeft een nieuwere processor en meet intern werkgeheugen (128MB).
Maar de samsung meer intern opslag geheugen (8GB)
Ik hoop dat hij snel komt want dan ben ik de eerste die hem besteld.
Ik ga hem in elk geval los kopen en geen abonnement. Dat koppel verkoop wordt ik inderdaad ook niet vrolijk van.
Jochemmol
Samsung Galaxy I7500 | HTC Magic | |
Chipset | Qualcomm MSM7200A | Qualcomm MSM7201A |
Processor snelheid | 528MHz | 528MHz |
Intern geheugen | 8GB | 512MB |
RAM geheugen | 128MB | 192MB |
Flash geheugen | 8GB intern geheugen + Micro SD(HC) | Micro SD(HC) |
Scherm | 3.2" 320x480 Active Matrix OLED | 3,2" 320x480 |
Camera's | 5.0MP AF + LED & 0.3MP? | 3.2MP AF |
Accu (mAh, standby, spreektijd) | 1500mAh, 400 uur, 7 uur | 1340mAh, 540 uur, 7 uur |
Afmetingen | 115x56x12mm | 113x55x13mm |
Gewicht | 119 gram | 110 gram |
Prijs | ? ,- | 400,- |
Het lijkt steeds verder weg en ik zit er toch sterk aan te denken om maar naar Vodafone te gaan voor de Magic.
[ Voor 0% gewijzigd door Papa Roach op 18-06-2009 11:46 . Reden: maanden schrijven we nogsteeds zonder Hoofdletter ]
Ja, kut he? Ik wacht op een android bij HI, maar kan nog jaren durenPapa Roach schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:53:
In australië wordt het iig pas September.
Het lijkt steeds verder weg en ik zit er toch sterk aan te denken om maar naar Vodafone te gaan voor de Magic.
Dan maar overstappen voor de magic, vanaf 1 juli is het nog maar 1 maand overstappen (wettelijk verplicht, dus overal, dus NU NIET OVERSTAPPEN!)
Je heb gelijk. De magic heeft voor performance (nieuwere processor, meer intern geheugen) betere specs.CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:51:
Vind het anders aardig andere specs hebben zo op een rijtje:
Samsung Galaxy I7500 HTC Magic Chipset Qualcomm MSM7200A Qualcomm MSM7201A Processor snelheid 528MHz 528MHz Intern geheugen 8GB 512MB RAM geheugen 128MB 192MB Flash geheugen 8GB intern geheugen + Micro SD(HC) Micro SD(HC) Scherm 3.2" 320x480 Active Matrix OLED 3,2" 320x480 Camera's 5.0MP AF + LED & 0.3MP? 3.2MP AF Accu (mAh, standby, spreektijd) 1500mAh, 400 uur, 7 uur 1340mAh, 540 uur, 7 uur Afmetingen 115x56x12mm 113x55x13mm Gewicht 119 gram 110 gram Prijs ? ,- 400,-
Voor standaard dataopslag heeft de samsung veel meer.
Wat ik wel raar vind is dat een in mijn ogen een sterkeren battery korter meegaat? Ik dacht dat een AMOLED display zuiniger was.
Jochemmol
Wat bedoel je precies?jandehoop schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:08:
[...]
Dan maar overstappen voor de magic, vanaf 1 juli is het nog maar 1 maand overstappen (wettelijk verplicht, dus overal, dus NU NIET OVERSTAPPEN!)
Samsung heeft in april het toestel al aangekondigt en op 27 mei de naam gewijzigd.
Maar het toestel wordt nog steeds niet geleverd in Nederland. Zover ik op internet zoek is er nog geen datum bekend van levering in Nederland. Behalve dan 'deze zomer'.
Ik vraag me dan af hoe dat komt? Is de distributie van apple veel beter?
Jochemmol
In Frankrijk en Duitsland is hij al uitgesteld tot juli (voor zover ik weet), en ik verwacht hem in Nederland nieteens voor augustus. In augustus komt LG ook met Android.Jochemmol schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:56:
Wat ik niet zo goed begrijp is waarom apple zijn nieuwe iphone toestel kortgeleden officieel aangekondigd heeft (2 weken geleden ofzoiets). en dat de iphone 26 juni al in Nederland bij T-Mobile te krijgen is.
Samsung heeft in april het toestel al aangekondigt en op 27 mei de naam gewijzigd.
Maar het toestel wordt nog steeds niet geleverd in Nederland. Zover ik op internet zoek is er nog geen datum bekend van levering in Nederland. Behalve dan 'deze zomer'.
Ik vraag me dan af hoe dat komt? Is de distributie van apple veel beter?
Het is volgens mij in Nederland ook nog niet duidelijk wie hem uiteindelijk gaat leveren, en zolang er geen provider hem heeft aangekondigd moet je in ieder geval nog 2 weken reken voor de release.Vervolgens is het maar de vraag hoe veel er beschikbaar zijn etc.
Ik ga vanmiddag maar een G1 bestellen met een jaarabbo (uiteindelijk veel goedkoper uit). Dan maar elke dag opladen en geen mini-jack ondersteuning
Misschien zijn ze nog met iets bezig (bv wachten op de nieuwe android release).
Ik vind het maar apart dat dat zo lang duurt vooral omdat ze ook in nederland een officieel persbericht hebben uitgegeven.
Ik wacht rustig af want ik vind het echt een mooi toestel.
En ik hoop dat de 565 euro die ik in gsmshop zag niet klopt
Jochemmol
Heb je daar ook linkjes van? Ergens waar staat dat hij is uitgesteld? Het lijkt op internet nog nergens te vinden, overal staat nogsteeds "juni, juli"?Papa Roach schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:13:
[...]
In Frankrijk en Duitsland is hij al uitgesteld tot juli (voor zover ik weet), en ik verwacht hem in Nederland nieteens voor augustus. In augustus komt LG ook met Android.
Het is volgens mij in Nederland ook nog niet duidelijk wie hem uiteindelijk gaat leveren, en zolang er geen provider hem heeft aangekondigd moet je in ieder geval nog 2 weken reken voor de release.Vervolgens is het maar de vraag hoe veel er beschikbaar zijn etc.
Ik ga vanmiddag maar een G1 bestellen met een jaarabbo (uiteindelijk veel goedkoper uit). Dan maar elke dag opladen en geen mini-jack ondersteuning
Zit nu met de iPhone 3G S in m'n hoofd en de Magic zakt momenteel ook telkens wat in prijs... pff jammer!
Eerdere berichten waren 15 juni.
Zijn er misschien franssprekende tweakers die iets kunnen vinden over de releasedatum in frankrijk (Bouygues telecom)?
Is hij in Duitsland dan gekoppeld aan een provider? Als hij hier in Nederland aan T-mobile gekoppeld is dan ben ik namelijk klaar met zoeken. Dan komt er voorlopig geen android bij KPN / HI en is overstappen naar Vodafone voor de HTC Magic een makkelijke keuze.Papa Roach schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:28:
Op een duits forum heeft iemand O2 gebeld en kreeg te horen dat de Galaxy te verkrijgen is in kalenderweek 26/27, wat betekent dat het ergens tussen maandag as. en de week daarop moet zijn.
Eerdere berichten waren 15 juni.
Zijn er misschien franssprekende tweakers die iets kunnen vinden over de releasedatum in frankrijk (Bouygues telecom)?
In nederland zal dat vast ook gebeuren. Volgens gsmshop.nl http://www.one.nl/toestellen/samsung/samsung-i7500-t-mobile wordt hij via t-mobile geleverd.
Ik zelf kan niet overstappen en hoop daarom dat het toestel simlock vrij los te koop is.
Maar als ik dat zo met de HTC magic bekijk gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren. De magic wordt overal met vodafone lock verkocht

Dus dat zal met de galaxy ook wel zo zijn. Maar ik hoop van niet want dan houd het voor mij op
Jochemmol
Ik weet niet wat je met voorlopig bedoelt, maar oa. LG heeft android toestellen in de pijplijn voor Q3/4 als ik me niet vergis.jandehoop schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:09:
[...]
Is hij in Duitsland dan gekoppeld aan een provider? Als hij hier in Nederland aan T-mobile gekoppeld is dan ben ik namelijk klaar met zoeken. Dan komt er voorlopig geen android bij KPN / HI en is overstappen naar Vodafone voor de HTC Magic een makkelijke keuze.
Als de LG ook gekoppeld is aan t-mobile dan kan hij ook niet dat toestel aanschaffen. tenzij hij naar t-mobile overstapt.Papa Roach schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:41:
[...]
Ik weet niet wat je met voorlopig bedoelt, maar oa. LG heeft android toestellen in de pijplijn voor Q3/4 als ik me niet vergis.
Ik hoop dat de galaxy ook sim lock vrij te kopen is. Ik vind koppel verkoop opzich niet erg. In zovere als t-mobile de enige is die een toestel verkoopt i.c.m een abonnement dan zal mij dat een 'worst' wezen.
Maar ik vind dat je toestel ten alle tijde ook los moet kunnen kopen zonder sim lcck. Dat dat toestel een paar honder euro koop is logisch
Jochemmol
htc magic
Iphone 3G S
T-Mobile G1
Dus als je het écht wil kan je uiteindelijk bij iedere provider terecht.
Ik zie vaak bij het kopen van het toestel ergens onderin staan 'vodafone locked'.
Ik hoop dat de galaxy los verkrijgbaar zal zijn.
Ik denk als hij in duitsland uit is het 'relatief' snel zal gaan met de levering in Nederland.
Dan even wachten of de prijs iets daalt :-D
Jochemmol
MrMarcie schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:53:
Zit al lang naar een telefoon te kijken met goede (redelijke) camera en SNEL internet en redelijk compact. Nu vind ik die iphone en de N97 veel te duur en zag deze (android spreekt me ook erg aan) geadverteerd voor 300,=. Nu zie ik hier opeens dat de prijs 565,= zou worden.
Nou Samsung. Als ie 565,= wordt (ik ga voor een los toestel) dan koop ik direct de N97. Gaat ie 300,- worden dan koop ik direct die Samsung. Ziet er verdraait fraai uit.
De Samsung i7500 Galaxy is de eerste smartphone van het Koreaanse GSM merk dat op het Google Android besturingssysteem draait. Deze Samsung i7500 is een full-touch smartphone en zal al in Juni in Duitsland in de winkels liggen. De prijs voor deze Samsung Android smartphone zal ongeveer rond de 300 euro liggen, althans dat zijn geruchten over de prijs van de Samsung Galaxy in Duitsland. update: Samsung heeft bevestigd dat deze i7500 met Android in de zomer in Nederland verkrijgbaar zal zijn.CLB schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:02:
Ik weet niet waar je 300,- hebt gelezen, maar dat geloof je zelf niet natuurlijk
KLIK
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
MrMarcie schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:16:
VOOR R_W:
[...]
[...]
De Samsung i7500 Galaxy is de eerste smartphone van het Koreaanse GSM merk dat op het Google Android besturingssysteem draait. Deze Samsung i7500 is een full-touch smartphone en zal al in Juni in Duitsland in de winkels liggen. De prijs voor deze Samsung Android smartphone zal ongeveer rond de 300 euro liggen, althans dat zijn geruchten over de prijs van de Samsung Galaxy in Duitsland. update: Samsung heeft bevestigd dat deze i7500 met Android in de zomer in Nederland verkrijgbaar zal zijn.
KLIK
Ik dacht dat apple een betere distributie zou hebben dan samsung omdat het imo vrij lang duurt voor dat de galaxy verkocht wordt.
Maar nu is de jet uit. Die is vorige week (15 juni) in Londen gelanceerd. en wordt nu al verkocht.
Ik ben daarover gaan nadenken. Ik kwam daarbij op 2 dingen.
Zou samsung eerst een 'beta' versie van de nieuwe versie van android testen voordat ze de galaxy uitbrengen?
Of zou het zo kunnen zijn dat bv t mobile in Nederland het alleen recht heeft verworven en eerst de iphone 3GS wil uitbrengen.
Zou dat contractueel kunnen?
Wat mij ook opvalt is dat op de site van samsung mobile belgie ook een persbericht staat over de samsung maar geen verwachtdatum
http://be.samsungmobile.c...easesView.do?pressNo=2304
Maar hij is al wel bij support toegevoegd?
http://be.samsungmobile.c...g.do?phone_model=GT-I7500
Maar op de nederlandse site is hij spoorloos
edit:
Mijn fout. Ik vind hem nu ook terug op de nederlandse samsung mobile site
http://nl.samsungmobile.c...e-search.do?kind=upcoming
Hij is erbij gekomen
[ Voor 9% gewijzigd door Jochemmol op 23-06-2009 22:12 ]
Jochemmol
Daar staat hij al weken, als verwacht dusJochemmol schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:08:
edit:
Mijn fout. Ik vind hem nu ook terug op de nederlandse samsung mobile site
http://nl.samsungmobile.c...e-search.do?kind=upcoming
Hij is erbij gekomen
Sorry..Ik had heb daar nog niet eerder gezien. Werd ik gisteren voor niks blij.
Jochemmol

maar zie ik dat nu goed
https://service.o2online....096%2000&tid=O-MOB-H-FLAT
Kan je hem bestellen(in duitsland).
Ik ben niet goed in duits maar volgend mij kost hij los in duitsland 437 euro
Jochemmol
Als je op de knop "direct zur Kasse" (naar de kassa) drukt, krijg je een melding dat het product niet leverbaar is. Je kan je email adres achterlaten, zodat je op de hoogte gehouden wordt. Dus hij is nog niet beschikbaar.Jochemmol schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:48:
Ik ben de laatste dagen wat in de war....![]()
maar zie ik dat nu goed
https://service.o2online....096%2000&tid=O-MOB-H-FLAT
Kan je hem bestellen(in duitsland).
Ik ben niet goed in duits maar volgend mij kost hij los in duitsland 437 euro

Ik zie deze pagina wel pas voor het eerst op de O2 site. Ik zoek al dagen lang naar deze telefoon op deze site. Ik zal vast niet goed gezocht hebben op de site.
Hij lijk wel nieuw toegevoegd.
Ik denk wel dat de prijs voor het lose toestel 'klopt'
[ Voor 9% gewijzigd door Jochemmol op 24-06-2009 10:54 ]
Jochemmol
Anoniem: 307664
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij al beschikbaar is in de winkels (in beperkte oplage) maar dat men nog even wacht met het online beschikbaar maakt omdat men er nog niet genoeg ter beschikking heeft.
uuuuhhm, de website die je aanhaalt verwijst naar de zelfde site van O2. Sterker het bericht komt van de zelfde Jochem. Dus ook deze is nog niet beschikbaar.Anoniem: 307664 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 07:40:
Volgens http://www.samsungi7500.n...t-op-in-duitsland-32.html is hij wel reeds beschikbaar. Maar ik betwijfel dat je hem vanuit een ander land kan bestellen over het internet, dus dat wordt wss een reisje naar Duitsland, als je hem wilt.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij al beschikbaar is in de winkels (in beperkte oplage) maar dat men nog even wacht met het online beschikbaar maakt omdat men er nog niet genoeg ter beschikking heeft.
Dat bericht had ik gemeld. Ik heb ze ook gemeld dat het toestel nog niet te leveren is.
Athans dat als je op naar kassa gaat je een melding krijgt.
Jochemmol
U vraagt wanneer u de Samsung Galaxy i7500 kunt bestellen in combinatie met een T-Mobile abonnement. Helaas kunnen wij nog niet aangeven of het toestel bij T-Mobile in het assortiment komt en vanaf wanneer dan het toestel van uw keuze bij T-Mobile besteld kan worden. Wij raden u aan regelmatig onze website te bezoeken. Zodra het toestel in het assortiment van T-Mobile wordt opgenomen, kunt u het toestel online bestellen via onze Online Shop.
Klinkt als een beetje als een standaard mailtje dus het zegt gelukkig niks, maar ik hoop wel dat er snel duidelijkheid komt:(
Ik zag daarom op O2 germany dat het toestel op de markt komt. Athans dat hij met abonnement prijs op de site staat. Maar het product nog niet te leveren is.
[ Voor 49% gewijzigd door Jochemmol op 08-07-2009 14:59 ]
Jochemmol
Blijft toch vrij irritant dat er nog helemaal niets bekend is over wanneer hij uitkomt in NL.
Edit: vandaag maar even mail naar smartphoneshop gestuurd of ze al iets wisten. Antwoord is nee. Wel grappig dat er op hun site al wel een carkit te vinden is voor de i7500.
Lastige is dat ze over de Hero al wel meer weten. Maakt de keuze wel weer lastig, al ben ik persoonlijk helemaal klaar met HTC. Beter schiet Samsung op.
[ Voor 46% gewijzigd door nightcrow op 29-06-2009 16:55 . Reden: update ]
http://www.o2germany.com/...style=portal;state=online
Volgens deze site komt hij begin juli in duitsland uit. net als in frankrijk.
Hopen dat nederland niet lang op zich laat wachten.
[ Voor 11% gewijzigd door Jochemmol op 08-07-2009 14:59 ]
Jochemmol
Anoniem: 74559
Zie het bericht over de HTC Hero op hun site:
http://www.connexie.nl/ac...f_juli_in_de_winkels.html
[ Voor 8% gewijzigd door hoi_roy op 01-07-2009 18:56 ]
Is natuurlijk nog bijna niks van te zeggen aangezien die nog niet uitgeleverd is..nightcrow schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 18:06:
ondanks de brakke bouwkwaliteit, etc.
Dat jij nare HTC ervaringen hebt gehad, wil niet zeggen dat deze HTC Hero ook weer 'troep' is volgens jou
Het schijnt dat de Galaxy toch meer RAM heeft dan gedacht. Zie het tech-topic.
Maar ik moet mijn huis gegevens ingeven (online shop). En die heb ik niet
Maar er staat nu echt kopen :-D en verzenden
Jochemmol
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[ Voor 81% gewijzigd door pven op 08-07-2009 14:50 ]
Jochemmol
http://www.journaldugeek....?s=samsung+galaxy&x=0&y=0
Nu ben ik niet zo goed in Frans dus ik heb getracht te vertalen met google translate.
Hij is gisteren aangekondigd in Frankrijk.
Ik begrijp alleen 1 ding niet. Ze hebben het over 5 weken. Ik kom er even niet uit of de galaxy over 5 weken daar uit komt of dat er voor 5 weken exclusiviteit recht is.
Is iemand beter in Frans?
Jochemmol
*knip* zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten voor het waarom
[ Voor 106% gewijzigd door pven op 13-07-2009 20:31 ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Heb je al iets gehoord inmiddels? Ben erg benieuwd. Begrijp dat in Frankrijk de verkoop op 16 juli start.Sp!tF!re schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:12:
Heb net met iemand van Samsung gesproken en die gaf aan zelf ook nog niet te weten waar het toestel blijft in Nederland. Hij vond het zelf namelijk ook erg lang duren en gaat dan ook wat extra contacten aanboren mbt verwachte datum en prijs (voor zover die nog niet duidelijk is).
*offtopic*
[ Voor 36% gewijzigd door pven op 13-07-2009 20:32 ]
Omnia2 komt er ook aan voor degene die het interessant vinden, week 35/36 verwacht.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Kijk, dat is tenminste concrete informatie. Maakt het wachten een stuk draaglijker, ook al duurt het dus nog een maand. Heb je die info rechtstreeks doorgekregen van Samsung?Sp!tF!re schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:13:
Verwachtte datum in Nederland is Week 34/35. Simlock of iets dergelijks staat er niet bij vermeld.
Omnia2 komt er ook aan voor degene die het interessant vinden, week 35/36 verwacht.
Redelijk offtopic maar ik heb geen idee hoe ik je een pm kan sturen: is het ok als we je TS-look overnemen in het tech-topic?CLB schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 18:07:
[...]
Is natuurlijk nog bijna niks van te zeggen aangezien die nog niet uitgeleverd is..
Dat jij nare HTC ervaringen hebt gehad, wil niet zeggen dat deze HTC Hero ook weer 'troep' is volgens jou
Forum / MyReact / Voorkeuren / Direct messages aanvinkennightcrow schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:19:
[...]
Redelijk offtopic maar ik heb geen idee hoe ik je een pm kan sturen: is het ok als we je TS-look overnemen in het tech-topic?
Nu graag weer ontopic.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Via een tussenpersoon, maar deze verwachtingen komen over het algemeen wel in de richting, kan natuurlijk 1-2 weken afwachten in de praktijk, maar dat is altijd zo. Tenzij er last-minute nog wijzigingen komen aan deze levertijd (zoals bij de HTC Hero momenteel het geval is).nightcrow schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:02:
[...]
Kijk, dat is tenminste concrete informatie. Maakt het wachten een stuk draaglijker, ook al duurt het dus nog een maand. Heb je die info rechtstreeks doorgekregen van Samsung?
Ik zag dat hij in frankrijk nu op de site staat (stond hij al) maar nu met de prijzen
http://www.laboutique.bou...alaxy.html#descriptionTel
Ik zie alleen geen prijs met een los toestel (zonder Bouygues Telecom card)
toestel met Bouygues Telecom card = 399 Euro
Het toestel begint stap voor stap europa binnen te druppelen
Jochemmol
Ik denk ook niet dat het de officiele release van de telefoon betekent omdat samsung dat ws wel in een persbericht zou aankondigen.
Misschien heeft hij ze in duitsland gehaald en gaat ze hier verkopen.
Jochemmol
Anoniem: 172352
Als dat zo was had ik hem al wel gekocht.
Hij zal ze wel uit Duitsland halen waarschijnlijk. Ik heb hem gemaild met deze vraag en dit was zijn reactie:
De telefoons zijn gewoon via mijn standaard leverancier gekocht dus het is legitiem. Ik ben bezig met een eenmanszaak op te zetten. Er komt een bon bij van de winkel, dus de garantie kunt u terughalen bij de producent. De telefoons zijn af te halen in Leiden.
Tsja. Ik vind zelf 50 euro erbovenop niet bijzonder veel voor het importeren van de telefoon.
Zoals hij al zegt...je krijgt een bon dus garantie kan je halen bij de producent. Dat klinkt in mijn oren.
'ALs het toestel stuk is moet je zelf contact opnemen met samsung'
Ik persoonlijk ga liever terug naar de winkel waarbij ik een nette inleverbon enz krijg.
Ik persoonlijk raad mensen daarom af om het via marktplaats voor een release een telefoon te kopen.
Ik wacht de nederlandse release lekker af
Jochemmol
http://www.laboutique.bou...01227-samsung-galaxy.html
Ik kan vaunuit het france niet zien hoelang het duurt voordat hij geleverd is.
Maar volgens mij is hij op voorraad
Jochemmol
Bij welke provider moet ik hiervoor zijn, welke heeft een goed snel netwerk voor data ?
Ik zit te denken aan Vodafone maar daar is voip niet toegestaan geloof ik.
Anoniem: 35425
Hier ben ik ook in geinteresseerd om hem vanuit Duitsland te laten overkomen. Welke winkel heb je gebruikt en kun je ook de talen nog veranderen, naar Engels of Nederlands?jp73 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:15:
Ik heb net een samsung Galaxy gekocht in Duitsland. Nu moet ik het beste abbonement voor me hebben, ik bel weinig, wil het apparaat gebruiken om onderweg in de trein te kunnen internetten met mijn macbook en ik wil er een voip telefoonnummer ophebben.
Bij welke provider moet ik hiervoor zijn, welke heeft een goed snel netwerk voor data ?
Offtopic-replies getrashed.
[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 23-07-2009 14:33 ]
Als je goedkoop uit wilt zijn kan je naar Ben kijken. Dat is ongeveer de enige cheapo provider die ook onbeperkt internet aanbiedt. Voor 16,95 euro heb je bijvoorbeeld 250 minuten en onbeperkt internet. Verder kan je per maand opzeggen, of bundel up- of downgraden.jp73 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:15:
Ik heb net een samsung Galaxy gekocht in Duitsland. Nu moet ik het beste abbonement voor me hebben, ik bel weinig, wil het apparaat gebruiken om onderweg in de trein te kunnen internetten met mijn macbook en ik wil er een voip telefoonnummer ophebben.
Enige nadeel: internet is niet heel snel (dan moet je bij Vodafone zijn, die zijn ruim het snelste in Nederland).
Lees nu het bericht van RoD pas, sorry
* pat42 moet ook niet zo snel op 'quote' drukken
[ Voor 6% gewijzigd door pat42 op 23-07-2009 17:39 ]
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Maar volgens mij niet op voorraad. Staat er bij anderen wel bij, bij deze niet. Maar dat geeft wel hoop op een snelle release in NL.olson schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:31:
Te koop hier
http://degsmfan.bounceme....2a7d6e4b8b025fe70cd7eaff3
Duitse import?
Simlockvrij?
[ Voor 0% gewijzigd door MrMarcie op 24-07-2009 19:03 . Reden: typo ]
Hij is uit voorraad leverbaar. Ik had het vanmiddag al even gevraagd:MrMarcie schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 19:03:
[...]
Maar volgens mij niet op voorraad. Staat er bij anderen wel bij, bij deze niet. Maar dat geeft wel hoop op een snelle release in NL.
De Gsm Fan.NL to me
show details 4:20 PM (3 hours ago)
Beste,
WE hebben hem momenteel wel op voorraad
Met vriendelijke groet ,
De Gsm Fan
Floresstraat 16a
7512 ZR Enschede
Telefoon: 053-4363949
Fax : 053-4345168
E-Mail : info@degsmfan.nl
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Verzonden: vrijdag 24 juli 2009 16:01
Aan: De GSM Fan
Onderwerp: Vraag van De GSM Fan . NL
Betreft: I7500 Galaxy
Is deze telefoon uit voorraad leverbaar?
Met vriendelijke groet,
[ Voor 7% gewijzigd door Team-RiNo op 24-07-2009 20:01 ]
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
"Geen artikel gevonden!" Voorraad alweer op?
Science is stranger than fiction
Schijnt dat de Galaxy gisteren is uitgekomen in Kroatië (bron). In Engeland verwacht men het toestel zeer binnenkort (dummies schijnen al in de O2-shops te liggen en men gaf daar aan te hopen op 4 augustus (bron). Misschien kan Tweakers net als bij de Hero een berichtje plaatsen op de frontpage voor wat betreft de release in NL. Schijnt te werken
Blijkbaar weer op voorraad?!Harmani schreef op zondag 26 juli 2009 @ 00:48:
[...]
http://degsmfan.bounceme....2a7d6e4b8b025fe70cd7eaff3
"Geen artikel gevonden!" Voorraad alweer op?
[ Voor 22% gewijzigd door olson op 31-07-2009 11:58 ]
Compjoeters... hu?
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 31-07-2009 14:20 ]
HOI.
[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 31-07-2009 14:20 ]
Compjoeters... hu?