Telecomproviders Feedback Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 21.961 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Een nieuw forum en een nieuwe policy zal waarschijnlijk wat vragen met zich mee brengen en daarom hebben wij besloten om een feedback topic voor dit forum te openen. In dit topic kan je dan ook al je op- en aanmerking kwijt over TP en het reilen en zeilen daarbinnen. We willen graag van jullie weten wat jullie vinden van onze policy en of er nog wat aan verbeterd kan worden. Er kunnen dingen bijvoorbeeld niet volledig zijn of we zijn iets vergeten te behandelen in de policy.

Ook kun je hier je ei kwijt over hoe de mods binnen TP de policy hanteren en naleven. Het is niet de bedoeling dat jullie op elk slotje hier een blikje opentrekken, echter gaat hier om het bredere verhaal en daar waar op of aanmerkingen zijn valt dus over te discussiëren.

In het kort wat we in dit topic graag willen zien van jullie:
  1. Vragen en opmerkingen over de Policy van TP
  2. Moderatie feedback binnen TP
  3. Algemene vragen en ideeën met betrekking tot TP
Ook horen er een paar dingen absoluut niet in dit topic:
  1. Inhoudelijke feedback op slotjes en/of modbreaks (dit mag via mail of DM richting de desbetreffende mod)
  2. Je beklag doen over een bepaalde moderator (dit mag via DM naar die mod ;))
  3. Het melden van een uit de hand gelopen topic (dat mag via een topic report of in Schop een Modje)
  4. Je beklag doen over een user (dit mag via een TR)
Als je in dit topic reageert gaan wij er wel vanuit dat we met respect met elkaar om gaan. Onderbouw je vraag of opmerking dan ook altijd en dan kun je een serieus antwoord vanuit de crew terug verwachten.

Veel plezier in TP :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
Ik heb wel een vraag. :)

Nu er een speciaal forum voor telecomproviders is, vraag me eigenlijk af waarop het Voipbustertopic in I&H staat. Hetzelfde geldt voor een aantal andere topics die betrekking hebben op VOIP-aanbieders, maar Voipbuster is toch wel de bekendste/meest gebruikte.

Is hier bewust voor gekozen? Of blijft de 'Voordelig bellen met Voipbuster' in I&H omdat deze reeks daar is ontstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Sorry voor de late reactie, was me niet eerder opgevallen.

De scheidingslijn tussen I&H en TP is dun, met regelmatig wat overlap. We zijn nog aan het kijken naar een duidelijkere lijn, maar tot nu toe is die nog niet gevonden. Voip gaat via het internet, en blijft daarom (momenteel zeker) nog in I&H.

Soms zal het dus voorkomen dat er een topic in het ene forum staat, terwijl die misschien beter in het andere forum had moeten staan. Attendeer ons daar even op middels de TR knop.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:14
op moment zit ik nu bij hi maar wil straks overstappen naar vodafone, en mijn contract is ongeveer 3 a 4 maand afgelopen. want hoor allemaal verschillende dingen de 1ne shop zegt die en de ander dat.

heb ook zitten te googlen maar kan niks concreets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Twee punten:

1: Deze vraag hoort niet in dit topic thuis aangezien het hier om een feedback topic gaat.

2: Met deze vraag kun je het best terecht bij de klantenservice aangezien die het best weten hoe jij kunt overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

[Mobiel Interbet] Welke is nou het beste ? Interbet moet natuurlijk Internet zijn.

Kan er gelijk gekeken worden naar het bestaansrecht. Had het overzichtje toch klaar staan, kon ik het net zo goed delen d8 ik zo. 8)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Beter laat dan nooit: ziet er allemaal keurig uit. :)

Normaal gesproken staan we opsomtopics niet toe, maar dit topic voegt iets toe en kan dus open blijven.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vanaf vandaag starten we met een nieuwe proef voor Telecomproviders. Via deze proef willen we ruimte bieden voor discussies over welke aanbiedingen interessant zijn bij nieuwe toestellen en wanneer we een nieuw toestel in de winkel kunnen verwachten.

We hebben wel een paar regels voor de nieuwe topics opgesteld die nageleefd dienen te worden:

Wat we wel in de topics willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de toestellen.
• Discussie en meldingen over wanneer we het toestel kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij die bij het toestel horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Mocht de proef niet goed lopen doordat mensen zich niet aan de regels houden dan is het ook weer snel afgelopen. We gaan er echter vanuit dat iedereen zich gewoon netjes aan de regels houd en lekker mee post.

Tot slot is het niet de bedoeling dat de gebruikers zelf een nieuw topic hierover aanmaken. Als je een nieuwe topic over deze onderwerpen in Telecomproviders wilt hebben dan moet je even één van de mods aanschieten en dan zullen zij het vervolgens openen.

Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:15
Super dat jullie dit alsnog willen proberen.

Kleine opmerking, in de grote Techtopics van de Toestellen, mag in de TW wel één heldere link naar de bijbehorende topics staan. In het Touch HD-topic staat bv. geen directe link in de TW naar het bijbehorende ABO topic. Dus iets van:

Levertijden en Abo's HIER.
Wanneer de HD leverbaar is, vind je HIER.
Hoeveel de HD kost, vind je HIER.
Nude Abo's, HIER.

Iets wat de aandacht trekt dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ah, het touch-topic ben ik vergeten. Ik ga de betreffende topicstarters benaderen met het verzoek om het bijbehorende abo-topic erin op te nemen. Tevens gaan we in de TW van de abo-topics links opnemen naar de bijbehorende tech-topics.

Dank voor het meedenken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:26:

Hmmmz... ik zie dat ik per ongeluk op Nieuw topic klikte in plaats van Reageer op topic... Dit had eigenlijk in topic "[Mobiel Internet] Welke is nou het beste?" gezet moeten worden. Sorrie. Moderators?
Welk abonnement?

Srry, zal de volgende keer een TR doen. Zie het inmiddels hier bovenin staan, las er effe overheen :P

[ Voor 86% gewijzigd door Righteye op 06-11-2008 19:34 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Done, maar volgende keer is een TR voor zulke zaken voldoende :)

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
pven schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:20:
Vanaf vandaag starten we met een nieuwe proef voor Telecomproviders. Via deze proef willen we ruimte bieden voor discussies over welke aanbiedingen interessant zijn bij nieuwe toestellen en wanneer we een nieuw toestel in de winkel kunnen verwachten.

We hebben wel een paar regels voor de nieuwe topics opgesteld die nageleefd dienen te worden:

Wat we wel in de topics willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de toestellen.
• Discussie en meldingen over wanneer we het toestel kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij die bij het toestel horen

• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Mocht de proef niet goed lopen doordat mensen zich niet aan de regels houden dan is het ook weer snel afgelopen. We gaan er echter vanuit dat iedereen zich gewoon netjes aan de regels houd en lekker mee post.

Tot slot is het niet de bedoeling dat de gebruikers zelf een nieuw topic hierover aanmaken. Als je een nieuwe topic over deze onderwerpen in Telecomproviders wilt hebben dan moet je even één van de mods aanschieten en dan zullen zij het vervolgens openen.

Have fun :)
Deze test is erg goed verlopen en om deze reden gaan we het dan ook vrij geven voor gebruikers. Het staat nu een ieder vrij om een levertijden topic in TP te openen. Een mooi uitgangspunt is de TS die pven gemaakt heeft en die nu iets aangepast is, zie hieronder, om die als standaard template te gebruiken en vervolgens er pricewatch links in te meppen.

Have fun en bedankt voor deze geslaagde test d:)b

[q]Welkom in het BlackBerry Storm levertijden en abonnementen topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de BlackBerry Storm en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de BB Storm.
• Discussie en meldingen over wanneer we de BB Storm kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de BB Storm horen

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
  2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
  3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
  4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals 'Kijk, hier is hij goedkoop!'
  5. Uiteraard kun je de prijzen voor Storm al in de pricewatch vinden: [URL="http://tweakers.net/pricewatch/225258/blackberry-9530-storm-zwart.html"]pricewatch: BlackBerry 9530 Storm Zwart[/URL]

[ Voor 24% gewijzigd door DaannO op 20-12-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
great :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Vandaag contact gehad met Vodafone over de HTC magic. Schijnt dat google nog geen goedkeuring heeft gegeven om uit te gaan leveren, gaat de laatste week mei of eerste week juni worden. Nu is er nog geen levertijdentopic voor de HTC magic. Mag ik die zelf aanmaken of wordt dat centraal gedaan? Ik zou zo'n topic wel op prijs stellen maar vrees dat mijn topicstartkwaliteiten lang op zich zullen laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dat mag je uiteraard zelf gewoon doen in TP. Ik zou de bovenstaande template lekker pakken en hier en daar aanpassen. Neem anders ook ff een kijkje naar de andere levertijden topics in TP. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij duidelijk maken wat er ongewenst is aan mijn bericht
PDAShop heeft de witte op voorraad voor € 649.
in dit topic?

Er wordt verwezen naar dit topic.

en daar staat het volgende:
Wat we wel in deze topics willen zien:
- discussie over levertijden en abonnementen behorend bij $telefoon.

Dat houdt in dat we posts verwachten die gaan over:
-Wat de levertijd is bij $shop (graag met bron)
-Goede/goedkope aanbiedingen (graag met onderbouwing / vergelijking)
Het lijkt mij dat mijn opmerking gaat over de levertijd bij een bepaalde shop.

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Met jouw reactie is niets mis? Die is dan ook niet gemodbreakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, nu begrijp ik het. Moet nog wat wennen aan het modden hier. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

Tja, Als de beschijving voor wat er WEL, en wat er NIET gewenst is in een topic elkaar gedeeltelijk overlappen, dan is een dergelijke vraag inderdaad niet gek.

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

• Zandweter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 08:56
pven schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:20:
Vanaf vandaag starten we met een nieuwe proef voor Telecomproviders.
Wellicht een idee om een specifieke pricewatch te starten waarin we publiek kunnen maken welke daadwerkelijke "korting" of bonus we krijgen van een bepaalde provider. Normaal gesproken gaat dit op basis van de ARPU en het aantal aansluitingen.

De beste dag van je leven kan vandaag zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Betreft:
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:33:
Wel vreemd dat een moderator genaamd "Ginz" steeds de berichten hier aanpast. Lijkt wel een conspiracy.

http://www.allaboutphones...taculaire-aanbieding.html

Modbreak:Zie mijn reactie in het feedback topic.
De link die DaannO een tijdje geleden had gepost, naar het artikel over dat T-Mobile in januari met spectaculaire aanbiedingen komt, staat op zijn eigen webiste. En gezien het zijn eigen website is, is het spam, hoe informatief dit ook zou mogen zijn.

Dat is de reden waarom ik die URL weg-mod. Lijkt mij een vrij duidelijke een eerlijk beslissing.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:08
Misschien moet een modje even de FAQ aanpassen, alle linkjes in de inhoudsopgave verwijzen naar de android FAQ. :o

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
RoD: kom er maar in :*)

Is bekend, mijn medemods weigeren echter om het aan te passen. -O-

[ Voor 62% gewijzigd door pven op 08-05-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nou heeft die pven meer dan een jaar over die FAQ gedaan, en dan neemt ie nog niet de moeite om de code die hij van mijn Android-FAQ gejat heeft aan te passen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
* pven mept RoD }:|

Linkjes zijn gefixed, dank voor de feedback! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

pven schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:57:
En dicht. Oude topics kicken met vragen die een helpdesk kan beantwoorden is niet echt nuttig.
Ik vind dit niet bepaald een vriendelijke reaktie. Erg onbeschoft eigenlijk.

Ten eerste stel ik een doodnormale, ontopic vraag. Ten tweede is de Klantenservice nu niet geopend en ten derde krijg je daar toch niet echt het antwoord wat je horen wil.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Je kicked een oud topic met een vraag waar je morgen gewoon de helpdesk voor kunt bellen. Je loopt hier nu toch lang genoeg rond om te weten dat we dat soort kicks niet kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb de komende tijd weinig gelegenheid om dat te doen want ik moet het land uit voor m'n werk. Maar goed. Ik stel m'n vraag wel elders. Erg jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 03-10-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Jij lapt de regels aan je laars en dat moeten wij dan maar accepteren omdat jij weinig tijd hebt om een telefoontje van een paar minuten te plegen? Vind ik ook erg jammer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je leest niet wat ik schrijf. Van waar ik me bevind kan ik niet de klantenservice bellen. Maar discussieren met jou is erg zinloos op deze manier als je tot twee keer toe aan m'n argumenten voorbij gaat (in m'n eerste post doe je dat namelijk ook al).

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 03-10-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Nogmaals: wij zijn hier geen helpdesk. Dat jij even niet de mogelijkheid hebt om met een helpdesk te bellen wil niet zeggen dat je GoT dan maar als een helpdesk moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens met pven :)

Verder wil ik nog even wijzen op deze passage uit de topicstart:
Ook horen er een paar dingen absoluut niet in dit topic:

1. Inhoudelijke feedback op slotjes en/of modbreaks (dit mag via mail of DM richting de desbetreffende mod)
Voortaan dus gewoon even een DM of mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Misschien kan er een algemeen forum komen betreffende afhandeling van telecomproviders en dan met name retouren, feedback, ervaringen met de tel. helpdesk/online chat/email, etc...
Ik heb er een kleine vraag (in mijn geval Vodafone) aan gewijd, maar gezien de reactie's hierop zijn er weinig tot geen problemen, Helaas kan en wil ik dit niet geloven.
Wellicht heeft een eigen forum of topic geen zin en dan hoor ik het ook graag. :P
Het is maar een idee.

[ Voor 0% gewijzigd door hdpaddy op 20-11-2010 16:34 . Reden: linkje fout ]

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat soort dingen horen eigenlijk gewoon in Shopping Forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Ha,

Die kon ik nog niet. Ik kom echt te weinig hier ;)

Just frame, wheels and engine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.