Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Zie:jpboere schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 02:15:
Ik heb niet dit hele topic doorgelezen. Is me iets te lang.
Op het eerste gezicht ziet het vernieuwde moderatiesysteem er goed uit. Wou even zeggen dat ik er wel heel erg aan moet wennen dat nu zoveel reacties een 'groen balkje' hebben. Is er overwogen een extra kleur toe te voegen?
Misschien is het mierenneuken hoor... ben benieuwd of anderen dezelfde ervaring hebben als ik.
\[fp/feat] verbeterde kleuren - modsysteem
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Je had op zijn minst op "kleur" kunnen zoeken binnen dit topicjpboere schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 02:15:
Ik heb niet dit hele topic doorgelezen. Is me iets te lang.
Ik heb inmiddels een x2 weging.
[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 18-06-2009 08:32 ]
Qorne in 'nieuws: Microsoft plant gestripte versie van XP voor oude pc's'
One's never alone with a rubber duck.
Vreemd:
Door Qorne, woensdag 15 maart 2006 09:50 Score: 4
Nu, ik zakte al maanden langzaam maar bevond me al die tijd wel rond de 1500e plaats met mijn reactiescore (ik deed er soms meerdere dagen over om 1 plaatsje te zakken). Bij het nieuwe moderatiesysteem loont NIET reageren. Gisterennacht zag ik tot mijn verbazing dat ik opeens plaatsje 999 verovert had en nu sta ik alweer op 978.
Dus het lijkt erop dat reageren en beoordeeld worden eerder negatief dan positief is voor je reactiescore. Ik reageer nog eventjes niet, eens kijken of ik volgende week op plaatsje 500 sta (edit: ohnee heb ik er net 1 gepost). Heel veel dingen die waarschijnlijk klinken (de groep 1000-1500 had allemaal ongeveer evenveel e.d.) gaat niet op want ik heb niet gereageerd dus ook geen reactiepunten verdient (deze staat al een tijd onverandert op 293). Dus andere mensen moeten met het nieuwe systeem verliezen en de top 1000 zijn toch wel de wat meer ingelezen reageerders.
[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 18-06-2009 10:23 ]
Dit ging inderdaad niet helemaal goed. In het oude oude moderatiesysteem kwamen wel eens abnormaliteiten voor waardoor reacties een totaal van meer dan +4 kregen.daaan schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:58:
Onderstaande post heeft een 'Score 4' en geen ploatje. Ik zit verder niet zo in het moderatie systeem, dus misschien is het een bekende feature. Kon iig niets vinden hierover.
Qorne in 'nieuws: Microsoft plant gestripte versie van XP voor oude pc's'
Overigens illustreert die betreffende reactie wel mooi hoe "goed" het moderatiesysteem destijds werkte. Niet dat die post nou slecht is, maar om er de allerhoogste score voor te geven is wat overdreven.
Ik mag toch hopen dat je reageert op de fp omdat je iets te melden hebt en niet primair om je reactiescore of reactiekarma op te krikkenMalarky schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:55:
Dus het lijkt erop dat reageren en beoordeeld worden eerder negatief dan positief is voor je reactiescore. Ik reageer nog eventjes niet, eens kijken of ik volgende week op plaatsje 500 sta (edit: ohnee heb ik er net 1 gepost). Heel veel dingen die waarschijnlijk klinken (de groep 1000-1500 had allemaal ongeveer evenveel e.d.) gaat niet op want ik heb niet gereageerd dus ook geen reactiepunten verdient (deze staat al een tijd onverandert op 293). Dus andere mensen moeten met het nieuwe systeem verliezen en de top 1000 zijn toch wel de wat meer ingelezen reageerders.
Reactiekarma gaat alleen achteruit door het posten van reacties met een negatief gemiddelde. De meeste tweakers plaatsen gelukkig reacties die als zinvol of onschadelijk worden beschouwd. Door niets doen zal je uiteindelijk in de ranglijst wegzakken.
Wellicht is je positie gewijzigd door de herberekening van vorige week.
Verder vreemd dat ik vannacht om 12u op 999 sta en nu al weer zoveel ben gestegen (voor mijn doen althans). Je zou zeggen dat dat al na de herberekening is voor het nieuwe systeem.
[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 18-06-2009 10:26 ]
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ben vergeten dat te doen. Mijn excusesPcDealer schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:32:
[...]
Je had op zijn minst op "kleur" kunnen zoeken binnen dit topic
Het voorstel wat er ligt ben ik het erg mee eens. Het gaat vooral om de +1 en de +2 reacties. Daar zit nogal een groot verschil tussen kwa inhoud. Daarbij vind ik dat er nu heel veel 0 (geel) gemod wordt die vroeger op -1 (rood) zou hebben gestaan. Dat in het nieuwe systeem het gele vakje dus wat opschuift naar boven vind ik geen slecht idee.
Misschien een +3 met een klein GoT logotje?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
De +1 is geen afvalput en moet er ook niet zo uit zien. Het moet niet zo zijn dan elke post waarin gehint wordt naar de inhoud van het artikel een +1 krijgt omdat hij on-topic is, de reactie moet ook relevant zijn.jpboere schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:30:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ben vergeten dat te doen. Mijn excuses
Het voorstel wat er ligt ben ik het erg mee eens. Het gaat vooral om de +1 en de +2 reacties. Daar zit nogal een groot verschil tussen kwa inhoud. Daarbij vind ik dat er nu heel veel 0 (geel) gemod wordt die vroeger op -1 (rood) zou hebben gestaan. Dat in het nieuwe systeem het gele vakje dus wat opschuift naar boven vind ik geen slecht idee.
De nullen die vroeger op -1 stonden en nu op 0 hadden zou ik toen waarschijnlijk te hard afgestrafd gevonden hebben.
Een vereenvoudigde versie met wat stats en een indicatie van hoe iemand modereert is wel een goed idee. Stats op reactieniveau vind ik ongewenst.AtleX schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:40:
Is het misschien een idee om de modperformance pagina weer voor iedereen beschikbaar te maken maar de scores en afwijking pas bij Meesters te tonen?
[ Voor 18% gewijzigd door Femme op 18-06-2009 13:55 ]
Wat bedoel je daarmee? Toch een indicatie van iemands afwijking?Femme schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:53:
[...]
Een vereenvoudigde versie met wat stats en een indicatie van hoe iemand modereert is wel een goed idee.
Ja, ik ook. De enige interessante stats die je daarbij kunt tonen zijn scores en die wil je juist niet laten zien ivm papagaaimodden.Stats op reactieniveau vind ik ongewenst.
Kunnen zeer goede reacties, zoals bijvoorbeeld reacties van betrokkenen van een nieuwsbericht die aanvullende informatie geven, of zeer sterke en lange betogen die niet onder doen voor een goede blogpost, extra worden beloond? Dus bijvoorbeeld een zeer lichte achtergrondkleur, of een extra icoontje. Voor de crème de la crème, de krenten in de pap, de reacties die op zichzelf staand een nieuwsbericht of blogpost kunnen zijn. Een speciale beoordeling die dus ook slechts in speciale gevallen wordt gegeven (wellicht alleen te geven door ervaren mods/ads).
Misschien zelfs direct onder het nieuwsbericht plaatsen, omdat dit soort posts over het algemeen zeer relevant zijn. Goede voorbeelden zijn wat lastig te vinden, maar ik heb ergens nog een lijstje, even kijken of ik dat op kan graven.
Overigens had Femme ook beloofd om bezig te gaan met een sortering op waardering, maar ik heb geen idee wat de status daarvan is. De devvers hebben het druk.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
When you only live once, try not to die?
Bijvoorbeeld een eenvoudige visuele indicatie, een indicatie of iemand gemiddeld negatiever of positiever modereert dan het gemiddelde en hints over het aantal eerste moderaties en 'gedurfde' moderaties van de gebruiker. Dit zijn een aantal van de factoren op basis waarin van de modstatus wordt bepaald.AtleX schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:04:
[...]
Wat bedoel je daarmee? Toch een indicatie van iemands afwijking?
Ik wil nog een keer gaan kijken naar een sortering op kwaliteit (of eigenlijk score van de thread-parent omdat dat het eenvoudigst werkt). De vraag is of dat voldoende overzichtelijk werkt omdat de threads niet meer in chronologische volgorde onder elkaar zullen staan. Ik kan me wel voorstellen dat het sterk motiverend kan werken. Ook het op een andere wijze beter zichtbaar maken van +3's is een overweging waard.Ruudjah schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:08:
Misschien zelfs direct onder het nieuwsbericht plaatsen, omdat dit soort posts over het algemeen zeer relevant zijn. Goede voorbeelden zijn wat lastig te vinden, maar ik heb ergens nog een lijstje, even kijken of ik dat op kan graven.
Of nog erger: papagaaimods die toch al weten dat die score vaststaat.
Gaat best makkelijk zo, of zou dat te maken hebben met dat ik al Expert was voorheen? Ik heb niet heel veel gemodereerd, maar wel mijn bijdrage dagelijks geleverd. 15-25 per dag denk ik?
En mijn Moderatie performance pagina is terug!
[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 21-06-2009 09:21 ]
Dit is me inderdaad ook opgevallen, alleen bij mij de andere kant op. Ik ging overnight van #104 naar #139 bij de herberekening van de reactiescore. Is wel apart, je zou hier geen wijzigingen in verwachten...Malarky schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:55:
Zo ik ga/ heb expres al een tijdje niet gepost gewoon is om te kijken wat voor uitwerking het nieuwe moderatiesysteem (mijn rechten zijn heel toevallig met ingang van het nieuwe systeem ook nog is voor het eerst geblokkeerd) op mijn profiel heeft.
Nu, ik zakte al maanden langzaam maar bevond me al die tijd wel rond de 1500e plaats met mijn reactiescore (ik deed er soms meerdere dagen over om 1 plaatsje te zakken). Bij het nieuwe moderatiesysteem loont NIET reageren. Gisterennacht zag ik tot mijn verbazing dat ik opeens plaatsje 999 verovert had en nu sta ik alweer op 978.
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Heb je voorbeelden van dergelijke reacties?Delerium schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:09:
Ik vraag mij af of een +3-post wel extra herkenning nodig heeft. Men kent het maaiveld-principe in Nederland en bij een duidelijk aangegeven +3 krijg je hordes mensen die extra zwaar gaan nadenken of het wel een +3 is en bij twijfel het toch naar +2 (of lager) gooien. Dat zijn vaak de controversielere posten die mensen tot nadenken stimuleren bv.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Voor jou geld zeker:Malarky schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:20:
Mijn reactiescore geeft aan hoe nuttig mijn post voor de community zijn. Gaat deze omhoog door niet te reageren is dat een teken dat ik zo nuttiger ben voor de community.
Spreken is zilver,
Zwijgen is goud!
Verwijderd
Zolang mensen maar keurig binnen een thread reageren, is het geen probleem dat het niet chronologisch is. Immers, iedere thread heeft zijn eigen specifieke onderwerp, hetgeen los staat van een andere thread. Want als het niet los staat van die thread, had men binnen in de thread moeten reageren, en niet een nieuwe thread moeten aanmaken!Femme schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:02:
Ik wil nog een keer gaan kijken naar een sortering op kwaliteit (of eigenlijk score van de thread-parent omdat dat het eenvoudigst werkt). De vraag is of dat voldoende overzichtelijk werkt omdat de threads niet meer in chronologische volgorde onder elkaar zullen staan. Ik kan me wel voorstellen dat het sterk motiverend kan werken. Ook het op een andere wijze beter zichtbaar maken van +3's is een overweging waard.
Wat mij betreft is iedere thread een opzichzelf staande boom structuur. En je kunt de bomen rustig herrangschikken, zolang je maar van de takken afblijft. De coherentie van de boom blijft dan behouden.
En dit principe geldt natuurlijk net zo hard voor subthreads. (Die pak je op dezelfde manier aan als de hoofdthreads)
Eén van de effecten zal wel zijn dat mensen die buiten de thread reageren afgestraft worden, omdat hun post geen relevantie meer vertoond. Maar dat lijkt me (op de lange termijn) eigenlijk een voordeel en geen nadeel.
[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 23-06-2009 12:42 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Misschien een idee om handmatige relevantie ordening toe te passen binnen dezelfde thread levels? Het valt me op dat de langere, vaak relevantere en beter onderbouwde/uitgelegde reacties vaak onderaan of in het midden van een threadlevel staan. Dan kan je als mod/user? dus reacties omhoog of omlaag modden, maar dan letterlijk. In diezelfde lijn kan je dus ook threads omhoog en omlaag modden. Poging tot visualisatie:Femme schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:02:
Ik wil nog een keer gaan kijken naar een sortering op kwaliteit (of eigenlijk score van de thread-parent omdat dat het eenvoudigst werkt). De vraag is of dat voldoende overzichtelijk werkt omdat de threads niet meer in chronologische volgorde onder elkaar zullen staan. Ik kan me wel voorstellen dat het sterk motiverend kan werken. Ook het op een andere wijze beter zichtbaar maken van +3's is een overweging waard.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| reactie1 -subreactie1 -subreactie2 -subreactie3 reactie2 -subreactie1 -subreactie2 reactie3 reactie4 |
wordt na modden dan
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| reactie2 -subreactie2 -subreactie1 reactie1 -subreactie1 -subreactie3 -subreactie2 reactie3 reactie4 |
Daarnaast is het natuurlijk belangrijk te beseffen dat de informatie die gegeven wordt (inhoud van reactie) niet altijd tijdgebonden is om relevant te zijn. Momenteel kan je natuurlijk zeggen: eerdere reacties zijn relevanter dan oudere, omdat de informatie in de reactie soms gerelateerd is aan (zeer korte termijn) tijd. Bijvoorbeeld iemand die zegt dat een cruciaal punt in het nieuwsitem niet meer up-to-date is, is relevanter al naar gelang het moment die reactie gegeven is. Maar ik neem aan dat met zo'n waadering/classificatie van ordelijke relevantie dit ook in acht genomen kan/gaat worden door modders.
Een mogelijkheid om reacties te verplaatsen zou erg mooi zijn. Een reactie in de juiste thread kunnen zetten dus. Overigens was er net wat vreemds aan de hand: Ik voegde een reactie toe (als reactie op een reactie), drukte op 'previous page' knop in Chrome, vervolgens weer op 'next page'. Hierna submitte ik mijn reactie, en de reactie werd direct getoond (ik denk door middel van Javascript) in de hoofd-thread op het nieuwsitem. Na een refresh was de reactie wél zichtbaar als subreactie in een thread. Client UI bugje?Het nadeel met dat systeem is vaak wel het feit dat mensen een nieuwe thread starten terwijl ze eigenlijk wilde reageren op de allerlaatste post op de pagina. Het is mij al een paar keer overkomen en ik zie het anderen ook regelmatig fout doen. Dat komt omdat de quick reply in feite direct onder de laatste reactie staat.
[ Voor 38% gewijzigd door Ruudjah op 25-06-2009 13:01 ]
Ik vroeg mij al af hoe het komt dat er zoveel missers zijn op dat vlak van reagerende lezers, maar als ik dit lees lijkt het mij zo raar nog niet. Daar kan inderdaad iets aan gedaan worden..oisyn schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:41:
Het nadeel met dat systeem is vaak wel het feit dat mensen een nieuwe thread starten terwijl ze eigenlijk wilde reageren op de allerlaatste post op de pagina. Het is mij al een paar keer overkomen en ik zie het anderen ook regelmatig fout doen. Dat komt omdat de quick reply in feite direct onder de laatste reactie staat. Je bent dus geneigd om gewoon je reactie meteen daar in te typen ipv eerst op het reageer-op-deze-post-knopje te drukken. Wat dat betreft zou het denk ik een hoop schelen als er een duidelijkere afscheiding bestaat tussen de reacties en de quickreply. Of wellicht helemaal verbergen en pas weergeven als iemand op een knopje heeft gedrukt (danwel bij een post danwel op een start-nieuwe-thread-knop)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Inderdaad. Dat is trouwens ook vrij logisch... Het kost nou eenmaal veel tijd om een goed onderbouwde/uitgelegde reactie te schrijven. En dus komen die in een chronologisch geordend systeem onder de snelle simpele reacties te staan.Ruudjah schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:54:
[...]
Misschien een idee om handmatige relevantie ordening toe te passen binnen dezelfde thread levels? Het valt me op dat de langere, vaak relevantere en beter onderbouwde/uitgelegde reacties vaak onderaan of in het midden van een threadlevel staan.
Daarom ben ik ook al lange tijd een uitgesproken voorstander van een thread sortering op basis van moderatie.
Maar is het nodig daar een extra handmatige functie voor toe te voegen? Zou een rangschikking op basis van moderatie niet exact hetzelfde tot gevolg hebben?[...]
Dan kan je als mod/user? dus reacties omhoog of omlaag modden, maar dan letterlijk. In diezelfde lijn kan je dus ook threads omhoog en omlaag modden. Poging tot visualisatie:
[...]
Immers, jij wilt nuttige, informatieve posts hoger zetten, en weinig relevant posts naar beneden duwen. Dat komt toch keurig overeen met de moderatie niveau's?
[ Voor 14% gewijzigd door Ruudjah op 25-06-2009 14:12 ]
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 25-06-2009 14:15 ]
Zodra gebruikers merken dat ze posts hoger kunnen zetten, krijg je figuren die het zullen misbruiken.
Aangezien we al redelijke goede maatregelen hebben om het modmisbruik tegen te gaan, kunnen we dan net zo goed die bestaande moderatiescore gebruiken.
Ik kan me zelfs voorstellen dat je mensen de optie geeft om chronologisch te lezen en op basis van modscore.
(en dan de modscore methode als default in te stellen)
Als dit ingevoerd zou worden, zou het toch minimaal een optionele wijziging moeten worden. Om iedereen te forceren ineens reacties in een totaal andere volgorde dan zij gewend zijn te lezen lijkt me wat ver gaanmjtdevries schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:10:
[...]
Ik kan me zelfs voorstellen dat je mensen de optie geeft om chronologisch te lezen en op basis van modscore.
(en dan de modscore methode als default in te stellen)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Vrijwel elke reactiemogelijkheid op sites die ik ken werkt op een chronologische manier. Andere sorteringen heb ik ook wel gezien, maar initieel is tijd inderdaad altijd de gebruikte. Ik vind een sortering op relevantie dus helemaal niet gek, maar chronologisch/threaded zou absoluut de standaard moeten blijven.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Om de sortering op kwaliteit zijn optimale effect te laten bereiken (het aanmoedigen van het schrijven van waardvolle posts en het verhogen van de kwaliteitsbeleving bij de lezers) zal het de standaard weergave moeten worden.Cloud schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:23:
[...]
Als dit ingevoerd zou worden, zou het toch minimaal een optionele wijziging moeten worden. Om iedereen te forceren ineens reacties in een totaal andere volgorde dan zij gewend zijn te lezen lijkt me wat ver gaanIk zie het gewoon als een optie, net zoals we nu ook een flat view kennen.
Eerst zal er met succes een betatest afgelegd moeten worden. Als daaruit blijkt dat de sortering niet wordt gewaardeerd zal hij optioneel moeten blijven.
Dus eigenlijk bedoel je dat als de beta ervan succesvol is, dat de sortering op kwaliteit de enige sortering wordt en dus threaded en flat gewoon verdwijnen?Femme schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:21:
[...]
Om de sortering op kwaliteit zijn optimale effect te laten bereiken (het aanmoedigen van het schrijven van waardvolle posts en het verhogen van de kwaliteitsbeleving bij de lezers) zal het de standaard weergave moeten worden.
Eerst zal er met succes een betatest afgelegd moeten worden. Als daaruit blijkt dat de sortering niet wordt gewaardeerd zal hij optioneel moeten blijven.
Zo nee, wat bedoel je dan met 'standaard weergave'? Wordt het alleen de 'standaard weergave' voor nieuwe gebruikers, of wordt iedereen in eerste instantie geforceerd naar de sortering op kwaliteit, waarna de andere twee sorteringen te kiezen blijven? Dat laatste lijkt mij overigens de beste manier.
[ Voor 25% gewijzigd door Arne op 26-06-2009 00:03 ]
When you only live once, try not to die?
Threaded en flat blijven natuurlijk gewoon en daarnaast komt er de mogelijkheid om te switchen tussen een chronologische volgorde en sortering op kwaliteit.Cloud schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:30:
[...]
Dus eigenlijk bedoel je dat als de beta ervan succesvol is, dat de sortering op kwaliteit de enige sortering wordt en dus threaded en flat gewoon verdwijnen?
Duidelijk.
Verwijderd
Anders gezegd: Een 'child' blijft uiteraard gewoon aan de 'parent' verbonden. Maar je kunt wel de volgorde van de 'children' varieren.
Nu modereer ik onderhand al wel een jaar, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Hoe kan je in godsnaam je weging zien?

Ongemodereerde reactie beoordelen, dan staat er achter je gegeven score hoevaak je stem telt
Of gewoon eerst kijken hoe een reactie beoordeeld is, dus stel dat er 10 maal ontopic staat. Dan modereer je hem ontopic, en kijk je weer na de reactie beoordelingen en hé d'r staat nu opeens 16 ontopic. Dan doe je het nog bij een volgende voor de dubbel check.Wiethoofd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:44:
[...]
Ongemodereerde reactie beoordelen, dan staat er achter je gegeven score hoevaak je stem telt
Denk het wel, ik modereer de afgelopen tijd pas weer wat meer en heb een weging van 4. Zal wel een combi zijn van moderatieperiode + afwijking en een minimum aantal moderaties per dag/week/maand.Slapstick schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:26:
Eerlijk gezegd vind ik dat ik te snel te veel weeg. Ik heb op dit moment een weging van 6. Terwijl ik hooguit 1 artikel nog per dag lees maar die dan wel grotendeels modereer.
Nu modereer ik onderhand al wel een jaar, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Vind het eerlijk gezegd wel fijner zo omdat mismodders toch vaak maar een 1/2 weging hebben. Nu kan ik ze dan direct corrigeren, voordat alle papegaaimodders het blind overnemen.
Howdy!
Verwijderd
Ik ga nogmaal een poging doen om dit voorstel te promoten opdat +2 en +3 moderaties veel meer opvallensnsgn schreef op maandag 15 juni 2009 @ 01:08:
Hi jongens,
Misschien is dit al behandeld, maar ik reageer hier even met een voorstel
Ik vind het nieuwe systeem wel wat hebben alleen vind ik de kleuren iets te veel op elkaar lijken.
Vooral +1 en +2 zijn moeilijk van elkaar te onderscheiden als je er snel overheen leest.
Ook vind ik het jammer dat de +1 te veel op een 'informatieve' reactie lijkt.
Dit is mijn verbeterde-kleuren-voorstel :P:
[afbeelding]
Laat maar horen wat jullie ervan vinden!![]()
Groet,
Ruben
Please verbeter het kleurenschem van de huidige moderaties zoals hierboven voorgesteld,
\[fp/feat] verbeterde kleuren - modsysteem was er al hoorVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:17:
Ik ga nogmaals een poging doen om dit voorstel te promoten opdat +2 en +3 moderaties veel meer opvallen
Please verbeter het kleurenschem van de huidige moderaties zoals hierboven voorgesteld,