valhalla77 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 15:42:
Hallo,
Ik heb sinds kort een TX-42g10 met een Alphacrypt CAM (versie 3.19), maar ik heb het probleem dat de zenders na het uitzetten van de tv verdwenen zijn, en het hele scan process opnieuw moet starten.
Ik heb de tv in het zweeds ingesteld om de dvb-c en kan, zodra de zenders gevonden zijn, ook alles prima ontvangen.
Heeft er iemand van jullie een goude tip om de zenders vast te houden of misschien hetzelfde euvel ? Jullie hulp is ten zeers gewaardeerd. Ik heb zelf digitale TV van Ziggo
Dit staat op kieskeurig.nl
De DVB-C tuner (zit er wel in, echter niet off. ondersteund ; landinstelling zweden instellen) werkt hier nu ook! Eerst wat problem: geen dig. tv beeld! Probleem: een dvb-c tuner programmeert nooit de sleutel op je tv kaart(is maar eenmalig). Eenmalig de tv kaart in een settopbox van iemand anders doen met dezelfde tv provider & pakket en het probleem is opgelost.
Tv kaart in alphacrypt modele steken en vervolgens in de tv doen. Kanalen zoeken en klaar!
Let op: zet bij de instellingen van de dvb-c tuner de functie 'aut. updates' uit, anders kun je elke dag opnieuw je zenders instellen. sNielz123 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 22:22:
Ik word echt helemaal gestoord

.. Vandaag weer wat rond gestruind op internet, en nu zit die krp 500 weer in mijn koppie, terwijl ik vannochtend nog tevreden kon zijn met een 46G10.
Mijn vriendin vindt het alleen niet zo leuk als ik 1,5K van onze spaarrekening plunder voor een TV, maar misschien moet ik haar toch maar overtuigen..

De Pioneer zal beter zijn maar is ook 2x zo duur en dan zitten er nog geen speakers of voet bij hè?!
Bedenk ook wat je met de tv gaat doen en of het dat waard is.
De beeldkwaliteit van de Panasonic is echt verbluffend mooi en blaast alle lcd's en veel plasma's al meteen weg

Ben je helemaal videofiel en kijk je in een verduisterde ruimte vaak naar blu-ray, dan is de meerwaarde van een KRP500 goed te praten (mijn mening).
Wil je ècht een beslissing maken, vergelijk de tv's dan en kijk of je het geld er voor over hebt. Je kunt ook de 5090 vergelijken, die kost ong 2200 zonder voet/speakers
----------------
Komt de 54 inch V10 eigenlijk naar Nederland? Die Z is belachelijk duur, maar de 54V10 zal volgens Cnet rond de 2500 dollar kosten.
[
Voor 32% gewijzigd door
Ferry34 op 21-06-2009 00:33
]