Heb de Sense UI, ook nu dat er wat redelijk okay werkende Roms van zijn te vinden, definitief ingeruild voor de standaard Android UI. Vind de drie knoppen onderin zoals bij Sense persoonlijk minder fijn werken dan de standaard enkele knop en bepaalde zaken waren voor mij niet intuitief. Het eventueel niet soepel werken van Sense zal dus niet voor iedereen een ramp zijn.
Uiteraard zijn er in de Sense UI ook hele leuke dingen te ontdekken, zodat bepaalde apps/widgets en weer goed-werkende manieren van werken weer wél er uit mogen worden gehaald wat mij betreft
Voor nu ben ik echt uitermate tevreden met de manier waarop het apparaat werkt na wat tweaks (rotatable Home-scherm, 5 ipv 4 iconen brede app-lijst, wat spannendere look etc.), en dat zullen de Galaxy gebruikers op zeker ook zijn! Vooral dit kunnen rommelen en aanpassen blijft een ideaal gegeven.
nightcrow schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:01:
Vraag me los van Sense wel af of er veel getweakte roms zullen verschijnen voor de Galaxy? Op XDA wil men er geen topic aan wagen (is mainly een HTC-website). Misschien kunnen we ons wat dat betreft hier uitleven

Aangezien de telefoons qua hardware elkaar niet heel veel zullen ontlopen is er denk ik wel kans op getweakte Roms voor de Galaxy. Wat je nu heel veel ziet is dat een tweak-koning een Rom maakt voor een G1 en dat iemand anders die dan aanpast voor een G2. Da's veel minder werk blijkbaar want de aangepaste Roms verschijnen vaak al binnen een paar uur. Ik denk dan ook wel dat een Galaxy Rom ook wel te fabriceren is "uit" een normale G2-Rom. Een camera-app is ook los op het apparaat te "pushen" zodat ook dat soort afwijkende specs-dingen wellicht niet voor grote problemen zullen zorgen. Hypothetisch dan hè, heb zelf de ballen verstand van dit soort zaken, enige dat ik doe is dagelijks flashen (de mobiel hè)
[
Voor 37% gewijzigd door
Brad Pitt op 29-07-2009 09:16
]