Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb wat advies nodig. Ik wil een nieuwe telefoon met touch, maar ik wil (nog) geen data abo afsluiten
Nu is mijn oog gevallen op de HTC Hero. Erg mooi toestel, maar ik lees meer en meer over android en ik begin te twijfelen of het wel bruikbaar/handig/nuttig is om een tel zoals de Hero offline te gebruiken.
Wel via wifi op internet, maar dat is dus niet altijd. Zekers omdat het gaat over de functionaliteit van de Hero mbt het zoeken bij contactpersonen of deze op twitter zit, foto's op flickr geplaatst heeft of zn facebook heeft gewijzigd.

Nu gaat het bij mij om een aantal dingen met een telefoon:
hij moet soepel door de interface gaan en dus niet zoals de htc diamond 1 hakkelig aanvoelen
en de navigatie moet offline (maps op SD) beschikbaar zijn

Ook heb ik gedacht (denk nog steeds aan) de htc diamond2
Ook mooi, windows mobile, maar toch minder fancy heb ik het idee

Android heeft Copilot
Windows mobile heeft TomTom, Route66 enz
Copilot en Route 66 zijn beide niet duur en ik denk dat ik 1 van die twee wil gaan halen als ik besloten heb welke foon het wordt

Disablen van de data heb ik al gevonden voor beide toestellen
Maar terug naar mijn vraag. Is een Android toestel wel nuttig offline? en what about een Windows Mobile toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:20
Ik denk opzich dat Android wel bruikbaar is zonder internet, maar zeker wel véél minder bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wat wil je er voor de rest mee doen, dat lees ik nergens in je verhaal?

Afspraken / agenda / games / films kijken / muziek afspelen enzovoort... Gebruikersdoeleinden?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
UIteraard wil ik hem gebruiken als agenda, mp3 luisteren (hero heeft 3.5 jack. ERG handig tegenover de specifieke connector van de diamond2), wat games. en allerbelangrijkst: navigatie. Opzich de standaard features. Ik wil of co-pilot of route 66 kopen. Geen aparte nav unit

Het gaat mij om de looks en ik vind de android telefoons daar erg sterk in. Soepele interface.
Ik hamer zo op de interface omdat dit mijn eerste touch tel wordt en ik heb zat tegenvallende verhalen gezien/gelezen/gehoord. Het is de bedoeling dat ik met deze telefoon >= 2 jaar kan doen en eventueel later toch nog een data abo. Dus ik vind het niet totaal onbelangrijk wat de online mogelijkheden zijn.

Vandaar mijn twijfel en mijn vraag hier. Misschien maak ik het mezelf wel te moeilijk, maar ik wil echt geen spijt krijgen nadat ik de mooiigheid van de hero heb afgekeken of dat de diamond2 toch te saai is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dan vraag ik me toch af, waarom je perse zo'n duur apparaat wilt als 'n simpele TomTom ook volstaat..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb je toch niet helemaal gelezen wat ik schreef. Zou inderdaad volstaan, maar dan heb je weer een apart apparaat. juist wat ik niet wil.
De keuze is zeker voor ene langere termijn. zeker niet 'effe een tussendoor apparaatje'. Ik heb ook enorm veel youtubes gezien over de modellen die mij interesseren., maar uiteraard hebben ze daar allemaal internet

Mijn vraag is dan ook meer of android offline wel nuttig is. Windows Mobile is wel bruikbaar offline, maar is beetje hakkelig. Ik ben dus benieuwd of Android wel soepel is en maak ik mijn android device dan niet kreupel zonder internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wel gelezen, maar niet goed begrepen =) Mijn excuses!

Maar het is een hartstikke mooi device hoor die HTC Hero en goed te gebruiken zonder internet.
Voor Windows Mobile zijn er momenteel wat meer navigatiepakketten verkrijgbaar, maar of die beter zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
No problemo. Ik ben al erg blij met alle reacties.
In de TS van de Hero zie ik niet zo veel over navigatie op android. is er gewoon niet veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste commodus 2,
Android zonder Internet is als een Mercedes zonder benzine. Ik vraag mij af wat je motivatie is om een duur toestel, dat komt met een redelijk duur abonnement te nemen en dat je dan bezuinigd (?) op een internet abbo a 10 euro per maand.
Ik zelf heb een Magic, waar ik zeer tevreden over ben en maak constant gebruik van internet. Gmail wordt automatisch geupdate, evenals mijn agenda, contactpersonen etc. De kracht van android zit m wel degelijk in de internet functionaliteit, het zit erin verweven. Tuurlijk zal die offline ook nog bruikbaar zijn, maar dan hou je er zoveel moois vanaf. De hele marketplace is bijvoorbeeld onbereikbaar.
Toen ik de magic nam was het mijn eerste kennismaking met Android, heb het toestel "op de gok" genomen. ik verbaasde mij over de gebruiksvriendelijkheid, als je op de PC via google.com je contactpersonen bijwerkt, synchroniseert hij automatisch met je Android toestel. Geld ook voor je Agenda en Gmail, zonder kabeltje of wat ertussen. Andersom doet hij dit ook, als je een contactpersoon op je android toestel wijzigt, zie je dit terug in je gmail account op de PC. Dit is een voorbeeld van hoe handig android werkt, maar ook hoe verweven het is met het internet. Mijn advies daarom, neem er gewoon een data-abbo bij.
Edit: kan me niet anders voorstellen dan dat Android soepel werkt trouwens, met of zonder internet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:10
Ik moet me bij rick_e2 aansluiten (al moet ik wel zeggen dat die push functionaliteit, zoals dat heet, al langer beschikbaar was op andere platformen).

Android is meer dan wel ander mobiel OS verweven met een 24/7 Internet verbinding. Alleen al het feit dat er standaard geen functie op zit om de dataverbinding te verbreken is daarvoor een vrij duidelijke aanwijzing. Toch, de Mercedes zonder benzine gaat mij wat ver. Eerder een Mercedes zonder weg.

De telefoon kan natuurlijk nog steeds een hele hoop zonder 24/7 verbinding. Als je vervolgens via WIFI verbinding maakt zal hij gewoon gaan synchroniseren. Ook de Android Market kun je via WIFI bereiken. Er is slechts 1 functie waarbij ik twijfel of dat via WIFI kan, het updaten van het OS. (Meestal provider-specifiek, weet niet of daarvoor een GPRS/UMTS verbinding verplicht is, mijn T-Mobile G1 update in ieder geval wel via WIFI).

Dat gezegd, ik denk toch dat je rekening moet houden met wat problemen. Niet van het OS zelf, dat zit goed in elkaar en heeft niet strict noodzakelijk een 24/7 verbinding nodig. Echter, er zijn veel toepassingen die wel geschreven zijn met de aanname dat er altijd een verbinding is. Controleer dus bijvoorbeeld eerst of Copilot wel werkt zonder verbinding. Zo ook met andere apps die je wilt gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld 2 apps (geschreven door hobbyisten, dat wel) die doodleuk vastlopen bij het ontbreken van een verbinding. (Wat Android overigens weer keurig oplost met een reageert niet schermpje, daar niet van).

Dat gezegd, naast z'n vrij vloeiende UI is het toch echt de verbinding (en wat Android daarmee doet) wat een Android telefoon zo goed maakt. Ik zal dan ook niet de enige zijn die dit erg in de buurt van heiligschennis vind komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:45:
No problemo. Ik ben al erg blij met alle reacties.
In de TS van de Hero zie ik niet zo veel over navigatie op android. is er gewoon niet veel?
Dat komt omdat 't 'n topic is over het toestel zelf. Staan ook linkjes naar softwaretopics waar je je vragen kunt stellen over de software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank allen voor jullie reacties

@rick_e2 en @Nijn
Op zich heb je gelijk, maar de bezuiniging zoals je dat noemt is geen kleine. Ik neem een 2 jarig abo omdat de foon dan goedkoper is. 20 euro per maand x 24 = 480 euro. Als ik dan 120 euro moet bijbetalen wordt het totaal 600. als ik dan niet boven mijn ingekochte 480 euro aan beltegoed kom is dat alles. met een data abo erbij van 10 euro dan komt daar 240 bij (gaat wel ~50 van de prijs van het toestel af denk ik). ~ 775 euro

Sim only van 7 euro (=20 euro beltegoed) is dat 456 + (7 x 24) = 624 en dan is dan zonder data. anders komt daar nog 240 euro bij

zonder data abo scheelt wel. ik heb het liever wel uiteraard.. en ik denk dat jullie gelijk hebben. Android zonder internet is een mercedes met superieure wegligging zonder asfalt. mooi interieur, soepel.. maar alleen maar dromen van die weg.

@CLB
ik zie het :) er wordt wel verwezen ergens in het enorme topic naar nav apps. Andnav2 is super. preloaden van maps, maar je hebt internet nodig voor de route berekenen. zo ook nav4all.

Het komt neer op dit:
Android Hero en dan met data abo direct
of ander toestel met windows mobile of iets zonder data.

ik moet daar maar eens goed over nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik zou 't eens goed doornemen. Je hebt namelijk ook Co-Pilot, die geen gebruik maakt maakt van data, maar van je opgeslagen kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:49
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 09:42:
Het komt neer op dit:
Android Hero en dan met data abo direct
of ander toestel met windows mobile of iets zonder data.

ik moet daar maar eens goed over nadenken
Of een android G1 met relax 150 en webnwalk, is minder dan 30 euro per maand, en toestel is dan gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluoDude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01-2023
Wat als je thuis en op het werk WIFI access hebt, je niet meer dan 5 euro de maand belt een een unlockte G1 gekocht hebt op ebay? Een android phone integreerd goed met gmail, calendar , contact , maar er is nog geen tomtom en skype is enkel in lite versie beschikbaar dus geen free calls. Ik veonderstel dat tegen begin 2010 deze euvels wel opgeslost zijn. Ook las ik dat je een G1 niet kan activeren (met je gmail account) zonder 3G verbinding, WIFI staan namelijk standaard uit en je geraakt niet voorbij het inlog scherm zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
TomTom is vandaag gepresenteerd voor Nieuw Zeeland, dus de NL versie komt eraan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
offtopic:
edit: oude ts. |:(

[ Voor 129% gewijzigd door Subslider op 16-08-2009 21:31 . Reden: dom bezig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
CLB schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:21:
TomTom is vandaag gepresenteerd voor Nieuw Zeeland, dus de NL versie komt eraan ook!
Voor de iPhone klopt dat, voor Android kan ik er nergens een bevestiging van vinden. :?

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 16-08-2009 21:39 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
FluoDude schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 18:58:
Wat als je thuis en op het werk WIFI access hebt, je niet meer dan 5 euro de maand belt een een unlockte G1 gekocht hebt op ebay? Een android phone integreerd goed met gmail, calendar , contact , maar er is nog geen tomtom en skype is enkel in lite versie beschikbaar dus geen free calls. Ik veonderstel dat tegen begin 2010 deze euvels wel opgeslost zijn. Ook las ik dat je een G1 niet kan activeren (met je gmail account) zonder 3G verbinding, WIFI staan namelijk standaard uit en je geraakt niet voorbij het inlog scherm zonder.
Even een behoorlijke kick voor dit topic, maar ik zit met een vergelijkbare vraag als TS waar ik niet een goed antwoord over kan vinden, via de search.

Het word tijd dat ik mijn bejaarde MDA Vario ga vervangen, gezien mijn eisen zit ik te denken aan de HTC Tattoo. Een hele nette prijs, iets wat nog binnen mijn budget valt. Ik wil hem oa. thuis gebruiken met wifi, maar voor de rest onderweg zonder internet. Ik heb dat simpelweg niet nodig, dus zit ook niet op de extra kosten te wachten.

In hoeverre is het inmiddels mogelijk om met Android 2 (op de HTC Tattoo) gewoon offline te kunnen werken? Kan ik de mobiele internet verbindingen 'eruit slopen'? En heb ik geen problemen met het opstarten/inloggen voor de eerste keer, ivm gmail aanmelding (kan dat tegenwoordig wel via wifi?).

Hoop dat iemand mij duidelijkheid kan geven, zou graag eens de knoop door willen hakken want zit al een tijdje met deze vragen. In ieder geval alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Instellingen kun je er gewoon niet inzetten inderdaad, anders zijn er nog bepaalde software-applicaties die je datanetwerk verstoren, zodat je nooit via betaalde internetverbindingen data kunt binnenkrijgen / versturen.

Je kunt gewoon je Google-account in je telefoon instellen via Wi-Fi, dus dat is ook geen enkel probleem =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:12
Zoals bijv 't gratis APNDroid waar CLB al naar hint hierboven.
Qua offline gebruik gok ik dat 't met Android prima mogelijk is, zodra je de dataverbinding eruit sloopt mis je logischerwijs wel de nodige features terwijl je onderweg bent. Je kunt je natuurlijk altijd nog prima vermaken met dingen als Androtris of Jewels :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:13
Sygic Mobile is dé navigatie oplossing voor Android, en werkt offline!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 00:00
Ja, tuurlijk is Android zonder inet een beetje kreupel, voor mij was de combi juist doorslaggevend. Zonder inet kun je een aantal dingen niet. Maar ik zou prima uit de voeten kunnen zonder inet. Al zou ik snel overstag gaan en het alsnog nemen. Maar vergelijk een simpele bel-telefoon met een Android, zijn er dan dingen die je niet kunt met Android? Je kunt prima bellen, sms'en, outlook syncen, navigeren, etc.
Er zijn ook wel Apps die geen inet nodig hebben.

Dus kreupel? Hangt van je wensen af, ik denk dat win mobile ook steeds meer met inet doet. en als je geen probleem hebt met full touch, kun je met Android echt wel uit de voeten.

Edit
Zo zie je maar ik moet ook nog wennen aan Android, klein scherm, had niet in de gaten dat het topic zou oud was, woops!

[ Voor 9% gewijzigd door rinkel op 13-02-2010 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierop voortboordurend heb ik een vraag. Ik wil straks een android toestel aanschaffen in maart of april. Mijn nieuwe abo gaat dan in juli in met bijbehorend data abo dat ik erbij neem. Nu heb ik thuis gewoon WiFi en wil ik maart tm juni geen torenhoge rekening krijgen vanwege het niet hebben van een data abo. Is dit makkelijk in te stellen en wel zo dat ik juli gewoon mijn data abo instel en dan wel online ben. Of moet ik op een omslachtige wijze i-net uitzetten zodat alleen wifi het doet? Wellicht dat t-mobile een regeling heeft, waarbij het data abo al eerder ingaat, maar dit weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 21:55

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Je hebt er programmaatjes voor die de internetverbindingen afsluiten.

Misschien kan je sowieso ook nog een maand gratis web-n-walk proberen, dat werd mij laatst aangeboden. Misschien heb je dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

edit:
whoops... inderdaad een oud topic... move along people, nothing to see here 8)7

Ik heb telfort prepaid atm, en ik kan zonder problemen gebruik maken van de internet functies (met wifi), zonder dat het me geld kost.

[ Voor 62% gewijzigd door Hot Pixel op 15-02-2010 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:02:
Hierop voortboordurend heb ik een vraag. Ik wil straks een android toestel aanschaffen in maart of april. Mijn nieuwe abo gaat dan in juli in met bijbehorend data abo dat ik erbij neem. Nu heb ik thuis gewoon WiFi en wil ik maart tm juni geen torenhoge rekening krijgen vanwege het niet hebben van een data abo. Is dit makkelijk in te stellen en wel zo dat ik juli gewoon mijn data abo instel en dan wel online ben. Of moet ik op een omslachtige wijze i-net uitzetten zodat alleen wifi het doet? Wellicht dat t-mobile een regeling heeft, waarbij het data abo al eerder ingaat, maar dit weet ik nog niet.
Ik heb een tijdje terug iets gelezen over iemand die ook overgestapt was, en dacht dat z'n data-abbo ook meteen was ingegaan. Achteraf bleek hij een een tijdelijk data-abbo te hebben gekregen voor de periode tussen afsluiten en ingang nieuwe data-abbo. Deze persoon merkte dit door een onverwachtte rekening voor honderden euro's.

Check dus goed wat je krijgt.

[ Voor 39% gewijzigd door TMoose op 15-02-2010 12:18 ]

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Android is prima te gebruiken als offline mobiel, heb voorheen Hero gehad en nu Milestone. Je mist echt geen flikker van de opties die zon android mobiel heeft ZOLANG je het op dat moment niet nodig hebt, ook wel logisch lijkt me :)

Reden voor mij is dat ik op werk wifi heb, en thuis ook.. Onderweg naar huis (auto) heb ik geen internet nodig, ook niet als ik de deur uit ben tijdens dagje uit of bij kennis/familie. Zodoende ook altijd smartphones gehad maar altijd zonder databundel

Enige waar je goed op moet letten is dat je de mogelijkheid tot het maken van een verbinding helemaal dicht gooit/verwijderdt. Mede dankzij de iPhone heb ik 3 maanden lang ongeveer 9 euro moeten betalen zonder enig besef, eurotje meer en ik had onbeperkt databundel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zoiets is natuurlijk domheid den top :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
rinkel schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 03:24:
Ja, tuurlijk is Android zonder inet een beetje kreupel, voor mij was de combi juist doorslaggevend. Zonder inet kun je een aantal dingen niet. Maar ik zou prima uit de voeten kunnen zonder inet. Al zou ik snel overstag gaan en het alsnog nemen. Maar vergelijk een simpele bel-telefoon met een Android, zijn er dan dingen die je niet kunt met Android? Je kunt prima bellen, sms'en, outlook syncen, navigeren, etc.
Er zijn ook wel Apps die geen inet nodig hebben.

Dus kreupel? Hangt van je wensen af, ik denk dat win mobile ook steeds meer met inet doet. en als je geen probleem hebt met full touch, kun je met Android echt wel uit de voeten.

Edit
Zo zie je maar ik moet ook nog wennen aan Android, klein scherm, had niet in de gaten dat het topic zou oud was, woops!
Wat kun je in het dagelijks leven dan niet wat je op een WM device wel zou kunnen zonder internet? Ik kan me er eigenlijk niets van voorstellen. Ik neem aan dat er voor bijna elke programma wel een offline versie bestaat? (muziek, navigatie, agenda, weer, etc etc)

Toch is het wel redelijk aan de orde voor me, aangezien ik toch denk over te stappen op android maar vanwege het werk wel een x aantal dagen in het buitenland zit (zelden meer dan 1 achter elkaar).
Het zou leuk zijn als ik dan alsnog muziek kan horen, films kan kijken, kan navigeren en kan zien wat er op de agenda staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 00:00
Fly-guy schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:09:
[...]

Wat kun je in het dagelijks leven dan niet wat je op een WM device wel zou kunnen zonder internet? Ik kan me er eigenlijk niets van voorstellen. Ik neem aan dat er voor bijna elke programma wel een offline versie bestaat? (muziek, navigatie, agenda, weer, etc etc)

Toch is het wel redelijk aan de orde voor me, aangezien ik toch denk over te stappen op android maar vanwege het werk wel een x aantal dagen in het buitenland zit (zelden meer dan 1 achter elkaar).
Het zou leuk zijn als ik dan alsnog muziek kan horen, films kan kijken, kan navigeren en kan zien wat er op de agenda staat...
Precies, dat was ook mijn punt.
Ik zit ook veel in het buitenland, voordat ik in het vliegtuig stap even mail/agenda syncen (3g of Wifi) en ik kan alles offline lezen terwijl ik vlieg en ondertussen een mp3tje luister. Meeste apps die ik heb kan ik ook daar gebruiken.
Je hebt dus niet perce internet nodig. (maakt het wel makkelijker, je kunt dan immers overal syncen bijvoorbeeld)
Zelfde geldt denk ik voor WM devices. (heb zelf geen WM overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
rinkel schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:59:
[...]

Precies, dat was ook mijn punt.
Ik zit ook veel in het buitenland, voordat ik in het vliegtuig stap even mail/agenda syncen (3g of Wifi) en ik kan alles offline lezen terwijl ik vlieg en ondertussen een mp3tje luister. Meeste apps die ik heb kan ik ook daar gebruiken.
Je hebt dus niet perce internet nodig. (maakt het wel makkelijker, je kunt dan immers overal syncen bijvoorbeeld)
Zelfde geldt denk ik voor WM devices. (heb zelf geen WM overigens)
Zoiets dacht ik ook al, had nergens gezien dat internet cruciaal is. Natuurlijk is synchen per dag wel lekker, maar dus niet puur noodzakelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 21:55

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Zouden jullie anders een inschatting kunnen geven hoeveel data jullie per maand gebruiken? :)
Of misschien hebben jullie wel een app geïnstalleerd die het meet?

Ik gebruik nu namelijk zelf een nokia N70 met een gmail app zonder data abbo. Ik check mijn mail hierop niet heel vaak. Maar het kost me alsnog maar een paar cent per keer. Dus voordat ik die 10 euro per maand eruit heb :p
Pagina: 1