Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:03
mja ik doe het samen met mijn broertje en hebben al paar keer gedaan.
ik vind ook belachelijk dat je geband wordt daarvoor.
moeten ze de game maar beter designen. zulke dingen mogen niet gebeuren lijkt me in een goede game.
en aangezien legaal geld verdienen 80 jaar duurt om 40 miljoen bijmekaar te sprokkelen.
dus ik blijf het doen. enne hoe denk je dat 90% van de mensen aan hun geld komt ingame.
bv als je een unicorn wilt kunnen kopen heb je zeker 10-20 miljoen nodig om te bieden. dus ik vind het hun eigen schuld en maak er graag gebruik van. omdat ik fm3 vaak speel maar nooit geld had, en nu wel ;)
en als ze me bannen dan ist jammer dan verliezen ze een klant. dan ga ik alleen nog maar gt5 spelen dalijk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je aan t10 vragen of er een bepaalde auto in het spel zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
op de forzamotorsport.net officiele car request forums :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gevonde. thanks

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hoe zit het eigenlijk met al die auto packs?
Ik ben al best ver in de Career mode, maar kan je deze nieuwe auto's nog gebruiken in de Career mode?

Bij races die je nog moet rijden?

Want die BMW X6 lijkt me zo gaaf om te rijden, Op de snelweg zie ik hem af en toe.
Damn wat een auto...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:40
Mars18 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:39:
Ik ben al best ver in de Career mode, maar kan je deze nieuwe auto's nog gebruiken in de Career mode?

Want die BMW X6 lijkt me zo gaaf om te rijden, Op de snelweg zie ik hem af en toe.
Damn wat een auto...
Ja dat kan, mits de auto aan de voorwaarden behorende bij het kalender item (kampioenschap/race weekend) voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Het is wel weer even wennen hoor.

Races van 15 minuten enzo :D

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Vraagje, spel nu FM2, bijna me Ford GT Mk2 binnen, heb nu wel een SuperEnzo(geweldige wagen btw!!!) en een Killer-Z06, maar wil die Ford :P . Maargoed, de vraag, is FM3 een leuke/waardige opvolger van FM2 als je alleen offline speelt?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:27
Darkasantion schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:48:
Vraagje, spel nu FM2, bijna me Ford GT Mk2 binnen, heb nu wel een SuperEnzo(geweldige wagen btw!!!) en een Killer-Z06, maar wil die Ford :P . Maargoed, de vraag, is FM3 een leuke/waardige opvolger van FM2 als je alleen offline speelt?
Ik vindt de carreer mode van FM3 minder dan die van FM2, vooral die indeling in seizoenen is eigenlijk alleen maar irritant wat mij betreft. En de menu's zijn niet overal even handig ingericht.

Verder is FM3 zeker wel een waardige opvolger wat mij betreft. Gisteren nog downhill races zitten doen met mijn oranje Porsche 914. Opgevoerd tot het randje van de klasse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat ook zo raar is bij Buy Cars, Waarom zie je niet overzichtelijk staan welke auto´s je al in bezit heb.
Ik ben bang dat ik nu auto´s dubbel ga kopen.

Ik zie namelijk niet bij al mijn auto´s een huisje staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Mars18 op 27-07-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Uitgekookt zeg, Ik wil heel graag de BMW X6 kopen, als ik die zie op de snelweg smul ik bijna.
Gekocht in de auction house voor 110.000

Kan ik hem niet beschikbaar maken omdat die in de car pack zit. Dat wist ik, maar dacht misschien kan ik hem zo krijgen.

Maar nu kan ik hem ook niet verkopen, pff weg geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Mars18 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:39:

Damn wat een auto...
Een geblazen V8 met ballen geluid? :(
BMW Inline zesjes en de V10 van de M5 zijn de best klinkende motoren imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:51
Mars18 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:48:
Het is wel weer even wennen hoor.

Races van 15 minuten enzo :D
:? Bedoel je dat in de zin van korte sprintraces, of is het lang voor jou?
Ben zelf in GTR2-leagues namelijk races van 1,5uur gewend :P

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000

Smarron

The bend

Mijn nieuwe 360 Slim wordt komende week geleverd, dus ook maar een originele Forza 3 gekocht. En voor het bedrag van (omgerekend) € 23,21 een Limited Edition heb ik het denk ik niet slecht gedaan!

Nu voorlopig nog even offline verder oefenen. ;)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:10
Ik speel tegenwoordig weer regelmatig online met 2 a 3 man, maar kom nauwelijks Nederlanders tegen. Zijn er mensen hier die online racen?<Circuit/R2>

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoycoNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:47
Ik zou ook wel een keer willen racen met allemaal NL-ers wel "CLEAN" want die races heb ik nl nog nooit gehad :S btw XboxLive nick: TrueDeadEyeNL.

XBL: TrueDeadEyeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
doe laatste dagen veel racen in A-class expert, en iedereen rijdt in die freakin audi s5 en ik altijd in een RWD wagen. win dus ook nooit, want wordt bij de start al gelijk uitgeschakeld door zon kansloos mannetje die niet normaal kan optrekken met een 4wd. doe nu ook steeds vaker TAG of wel virus. en das echt heel erg leuk.
race nu alleen nog maar met mijn stuur en gaat me erg goed af :D op maple valley met een corvette RWD A-class zet ik nu een 1:31,7 neer. is aardig snel. merk nu dat je FM3 gewoon moet nemen ondanks zijn tekort komingen, want als je er niet meer op let is het een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik zit zelf vooral in de lagere klasses. Hogere klasses is allemaal Audi dominated en daar word ik echt strontziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:10
Wij rijden vaak in R2 en dan met de Tourings(Audi/Opel/Mercedes), velen rijden in Moslers, maar die voten we er dan uit. Af en toe een message ontvangen met: Good race.:P Gaat er wel gemoedelijk aan toe meestal.

GT: It is a game

Gaude et aude

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

ik snap idd ook niet waarom mensen altijd zo graag willen beuken, ik kan het veel meer waarderen als iemand mij mooi en clean inhaald.
het is idd wel een idee om een keer met allemaal nederlanders te rijden bijv. de B klasse of A en dan met gelijkwaardige auto's dus niet de 1 AWD en de ander RWD want dat schiet niet op.

ps. ja ik weet dat het al laat is, (na een week) maar vond het wel nodig om iets te zeggen.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:45

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Heb de LCE binnen, best wel een vet ding, alleen zou ik graag gelijk in de CL65 willen rijden maar is dat wel mogelijk? :$ Forza 2 heb ik voor 20% uitgespeeld in 2 jaar; heb geen zin om hetzelfde te doen voor FM3.

B)

-Ow ja, ik wil graag ALLE Disc content naar de interne HDD branden van 60GB maar dat kan helemaal niet. :|

Daarnaast snap ik iets niet.. namelijk hetvolgende: DVD 2 biedt plaats aan 8.7 GB (Dual layer) , en het lijkt erop alsof 90% van de disc is volgestopt met data, alleen de installatie zelf is maar 1.9 GB groot?

[ Voor 43% gewijzigd door SalimRMAF op 25-08-2010 19:35 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Harrie

NederVlaming

IK probeer sinds vandaag af en toe ook een multiplayer race. Maar het niveau ligt daar toch wel een pak hoger dan de AI op medium waar ik in de career mode tegen rij. Ik rij dan wel zonder andere hulpmiddelen, alleen de pijltjes op de weg bij de remzones (ik ken nog niet alle tracks heel goed). Het is verdorie best moeilijk om een R3 wagen op de weg te houden zonder traction control (controller, geen stuurtje), maar het begint beter en beter te gaan.
Om online mee te kunnen moet je wagen volgens mij ook maxed out zijn qua upgrades in zijn klasse, anders is het vrij kansloos, of heb ik dat mis? Iedereen rijdt bijvoorbeeld in een R3 PI 800 wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik vind het nog steeds ruk dat je gewoon niet zelf specifiek online kan kiezen wat voor race je wilt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Tja, een auto wordt in een klasse ingedeeld via zijn PI-waarde, dus het handigste als je die maxed out hebt (in je klasse) :D.

Ik rijd zelf altijd in de S-klasse, en uiteraard rijd ik alleen maar met een (max)700-auto. Iedereen eigenlijk wel.

Wat ik me nog wel afvraag, is of dat je nu zomaar hulpmiddelen aan en uit kunt zetten. Dat het dus kan zijn dat ik (met geen hulpmiddelen) in een race aan het rijden ben tegen iemand die met TMC en ABS aan het rijden is, niet helemaal eerlijk dus :P.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

KoffieNT schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:54:
Tja, een auto wordt in een klasse ingedeeld via zijn PI-waarde, dus het handigste als je die maxed out hebt (in je klasse) :D.

Ik rijd zelf altijd in de S-klasse, en uiteraard rijd ik alleen maar met een (max)700-auto. Iedereen eigenlijk wel.

Wat ik me nog wel afvraag, is of dat je nu zomaar hulpmiddelen aan en uit kunt zetten. Dat het dus kan zijn dat ik (met geen hulpmiddelen) in een race aan het rijden ben tegen iemand die met TMC en ABS aan het rijden is, niet helemaal eerlijk dus :P.
Mjah, dat kan. Je kan de hulpmiddelen gewoon selecteren volgens mij. Beetje vreemd idd. Maar volgens mij kan je zonder TC sneller, als je het goed doet. Net als zelf schakelen. Als je zelf schakelt kan je net iets verder doortrekken, wat toch wel een verschil geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ah ja, dat is dan ook weer zo :D.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
nou lijkt erop dat het laatste jalopnik pack met de cossies enz niet meer gaat komen, was belooft dat het deze zomer zou komen, maar in laatste blog van gister was er weer niks over gezegd. terwijl de forums er bol met vragen erover staan. denk dat forza 3 nu officieel overleden is en we pas weer met fm4 nieuwe shit gaan zien. weer 1 dikke fail voor slechte developers. geen forza 4 voor mij in ieder geval. gt5 here i come ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

v8power67 schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:42:
nou lijkt erop dat het laatste jalopnik pack met de cossies enz niet meer gaat komen, was belooft dat het deze zomer zou komen, maar in laatste blog van gister was er weer niks over gezegd. terwijl de forums er bol met vragen erover staan. denk dat forza 3 nu officieel overleden is en we pas weer met fm4 nieuwe shit gaan zien. weer 1 dikke fail voor slechte developers. geen forza 4 voor mij in ieder geval. gt5 here i come ;)
ja idd alleen het is jammer dat het alleen voor ps3 is en niet voor xbox dus voor mij word het dan toch wachten op forza 4 :)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
v8power67 schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:42:
Er is voor Forza 3 toch meer DLC uitgekomen dan de meeste andere games? Om ze dan meteen slechte developers te noemen als er 1 DLC pakket niet of later uitkomt gata een beetje ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja die jalopnik pack is eenige echte goeie en gave car pack, voor de rest vond ik er weinig aan, leuk hoor al die gewone autos enz, maar ik wil gewoon dikke wagens. zoals de cossies, en een el camino enz.
ze hadden belooft hem uit te brengen. maar wat ik ook nep vind is, de communitie wil graag de 240sx zien die met klap lampen, omdat het een drift icoon is, ze vragen er al om vanaf forza 2, en nog steeds wijgeren ze hem erin te doen. geeft veel aan vind ik, ze luisteren niet naar hun klanten.
99%van de dlc is gaar geweest maar met uitzondering zat er een leuke auto bij. ook is er maar 1 track pack geweest. vind ik ook bagger want die nurburgring gp had gewoon bij de standaard NORDSCHLEIFE motte zitten.
al met al vind ik turn 10 niet zo netjes met hun beloftes die praktisch allemaal gelogen waren over deze game.
nu maar hopen dat ze de jalopnik pack nog uitbrengen, anders is forza 3 zojuist gestorven in mijn ogen.
en forza 4 is voor mij een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
v8power67 schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:08:
mja die jalopnik pack is eenige echte goeie en gave car pack, voor de rest vond ik er weinig aan, leuk hoor al die gewone autos enz, maar ik wil gewoon dikke wagens. zoals de cossies, en een el camino enz.
ze hadden belooft hem uit te brengen. maar wat ik ook nep vind is, de communitie wil graag de 240sx zien die met klap lampen, omdat het een drift icoon is, ze vragen er al om vanaf forza 2, en nog steeds wijgeren ze hem erin te doen. geeft veel aan vind ik, ze luisteren niet naar hun klanten.
99%van de dlc is gaar geweest maar met uitzondering zat er een leuke auto bij. ook is er maar 1 track pack geweest. vind ik ook bagger want die nurburgring gp had gewoon bij de standaard NORDSCHLEIFE motte zitten.
al met al vind ik turn 10 niet zo netjes met hun beloftes die praktisch allemaal gelogen waren over deze game.
nu maar hopen dat ze de jalopnik pack nog uitbrengen, anders is forza 3 zojuist gestorven in mijn ogen.
en forza 4 is voor mij een no go.
:?
Wat is dat nou weer voor opmerking?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
nou precies zoals ik het zeg, ze hebben veel belooft over forza 3 maar bijna niets nagekomen.
ik zelf heb fm3 vanaf dag 1 na aankondiging gevolgd, en heb alle filmpjes gezien over deze game over wat er allemaal in kwam bla bla bla. geloof me ze hebben veel mensen voorgelogen.
maja maakt niet uit. ik ben er klaar mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
v8power67 schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:05:
nou precies zoals ik het zeg, ze hebben veel belooft over forza 3 maar bijna niets nagekomen.
ik zelf heb fm3 vanaf dag 1 na aankondiging gevolgd, en heb alle filmpjes gezien over deze game over wat er allemaal in kwam bla bla bla. geloof me ze hebben veel mensen voorgelogen.
maja maakt niet uit. ik ben er klaar mee ;)
Kun je wat voorbeelden geven, ben wel benieuwd waar ze dan over gelogen zouden hebben.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik geloof dat de 1e game nog moet uitkomen die alle beloftes nakomt. Til er dus zelf ook niet zo zwaar aan. En beoordeel de game om de ervaring. Anders blijft er wel weinig over om te spelen.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
BM schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:37:
[...]

Kun je wat voorbeelden geven, ben wel benieuwd waar ze dan over gelogen zouden hebben.
om geheel eerlijk te zijn heb ik dit al meerdere keren gemeld in dit topic.
maar de belangrijkste in mijn ogen :
1 )er was een filmpje gereleased door turn 10 die volgens hun hellemaal gemaakt was met gameplay en door mensen van de communitie gemaakt was met de video creator tool in de game. allemaal leuk en aardig. maar a) het filmpje was geen gameplay want was te mooi b) er zitten geen opties in de video creator tool in de game dus erg knap om een filmpje van dit caliber ermee te maken. gaat om volgende filmpje :
YouTube: Xbox 360 - Forza Motorsport® 3 - E3 Trailer
ik weet niet meer waar ik het gelezen had maar zal wel op forzamotorsport.net zijn geweest.
als je kijkt kan dit never te nimmer nooit gameplay zijn. maar ze vertelen je mooi van wel.
en kan al hellemaal niet gemaakt zijn met video editor want die heft 2 functies lengte en kwaliteit ;)
2)
er was aangekondigd dat er drag racing in de game kwam en dat het hellemaal in het season play verwerkt was. mja klopte idd allemaal. maar een deel van dit verhaal klopt voor geen meter. namelijk ze zeiden dat je met een amerikaanse wagen nu eindelijk de 4wd het moeilijk kon maken. mja heb de game gespeeld maar het is niet eens in de buurt ervan. ook was er in de trailer te zien dat je een wheelie kon maken op de drag strip maar dan met een afgestelde wagen. mja ik heb veel mensen het zien proberen, maar geloof me met een RWD met motor blok voorin, zal je in forza 3 NOOIT een wheelie kunnen maken.
vind ik ook niet gek want er zitten geen drag race onderdelen in. maar dan moeten ze je ook niet wijsmaken dat het wel kan in de officieele trailer. moet je voor de grap de game starten en het begin filmpje hellemaal bekijken, dan zie je het ook. is dus mensen letterlijk iets door hun neus boren.
hier de bewuste video : http://www.spike.com/video/forza-motorsport-3/3246492
het begint op 1:01 dan zie je die challenger en daarna bam een wheelie, en nee dat liegt er niet om.

er is nog veel meer maar kan er niet meer op komen, had je dit vlak na de release gevraagd had ik zo 10 a4tjes kunnen vol schrijven. maja ik speel de game af en toe nog wel, maar het is gewoon niet wat ze hebben belooft. en tguurlijk geloof nooit developers maar ja. ik ben wel klaar met turn 10. voor mij geen forza 4 op release, want eerst alles zien dan geloven.
gt5 heb ik tot nu toe nog niets over gelezen wat belooft is en nog niet laten zien, op filmpjes enz.
dus ik heb daar nog wel enigszins vertrouwe in maar turn 10 kan een drol nog presenteren als een donut, maar uiteindelijk zit je wel opgezadeld met een opgehemelde drol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

@v8power67, wel een drol waarvan jij aangeeft er nog af en toe mee te spelen ;)

Over het e3 filmpje, het enige wat daar over gezegd is bij mijn weten is dat het gemaakt is met de ingame engine. Dat lijkt wel te kloppen als ik de beelden zo bekijken. Maar goed, laten we vooral niet muggen ziften en lekker genieten van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Een developer afkraken omdat je niet een wheelie kan maken (ben je daar niet na 3x op uitgekeken?) en omdat JIJ de auto's in de packs niet leuk genoeg vindt. Ik heb nagenoeg alle auto's in de packs met plezier gereden en er zijn inderdaad flink wat packs uitgekomen. Daarnaast is het een solide spel met nauwelijks bugs, goede graphics, erg goed geluid en een heerlijke framerate. Hoe de fuck kun je dat nou een drol noemen? Dat het niet aan je verwachtingen voldoet is in dit geval misschien niet het probleem van het spel of de ontwikkelaar, maar van te hoge verwachtingen aan jou kant ;).

Ik snap dit soort rants nog steeds niet. Wees blij dat er uberhaupt nog support en DLC is voor een spel dat ouder is dan 6 maanden :P. Er zijn nog genoeg games die uitkomen en nooit patches of extra content krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja gelukkig ben ik niet de enige. moet je eens de officieele forums op forzamotorsport.net lezen, zijn genoeg topics over dat mensen teleurgesteld zijn over forza 3. maar idd speel de game wel, omdat ik er 70 euro voor heb betaald, heb namelijk de LCE. en heb ook alle dlc, met elke keer hoop op een verassing, of een nieuwe toevoeging, maar uiteindelijk zijn het gewoon zelfde soort autos maar dan net nieuwer of een ander uiterlijk. tuurlijk is het beter dan geen support/dlc. maar ik ben al over de standaard game niet tevreden.
die wheelie wou ik graag omdat ik drag racing iets onzettend gaafs vind. en ze mij en vele vele ander lekker hebben gemaakt met een dooie mus. want het is pertinent niet mogelijk. en dat vind ik een grote domper, zeker gezien de grote lijst aan bekende dompers, was dit voor mij vanaf dag 1 al een turn off.
maja je blijft hopen op, maar dan zeggen ze dat ze geen implentaties willen maken die de game teveel aanpassen :| das de slechtste smoes die ik letterlijk ooit heb gehoord. want volgens hun was het al mogelijk maar uiteindelijk kan het niet eens. betekent dat ze dus beeldmateriaal aanpassen en zodra je betaald hebt, je niets meer betekent voor ze(zoals al teveel developers bv 2K!!!), en dat irriteert me omdat ik echt hellemaal gek ben op race games en dit moest de race game der race games worden. maar nu is me duidelijk. er is maar 1 koning en dat is GRAN TURISMO 5. en dan nog niet eens de graphics en physics meegerekend. want daar verliest FM3 het meteen al op. nee gewoon omdat fm3 saai is en eingelijk forza 2 is zoals die had moeten zijn. dan had het wel een goeie game geweest in 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wat ik nog het ergste vind is dat ze de "extra" content betaald aanbieden... Ik weiger om er mee te doen, maar heck, ik MOET die CL65 AMG hebben. :( Resultaat: Toch betaald.

Ach ja..

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
v8power67 schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:45:
en heb ook alle dlc, met elke keer hoop op een verassing, of een nieuwe toevoeging, maar uiteindelijk zijn het gewoon zelfde soort autos maar dan net nieuwer of een ander uiterlijk.
Dat weet je van te voren toch? :? Het is niet alsof die DLC een verrassingspakketje is, waarbij je pas na aankoop weet wat erin zit.
tuurlijk is het beter dan geen support/dlc. maar ik ben al over de standaard game niet tevreden.
die wheelie wou ik graag omdat ik drag racing iets onzettend gaafs vind. en ze mij en vele vele ander lekker hebben gemaakt met een dooie mus. want het is pertinent niet mogelijk.
Dat is wel kwalijk als dat klopt (zal best, zelf amper ervaring met dragracen in FM3).
maar nu is me duidelijk. er is maar 1 koning en dat is GRAN TURISMO 5.
Het is je bekend dat dat spel nog nieteens uit is he :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Vanmorgen nog even een paar races gereden, maar er 2 dingen die echt niet snap van Forza 3.

1. Geen enkele mogelijkheid om zelf een custom (offline) race te maken. Bij bijna elke race game kun aan de hand van een aantal criteria zelf een race maken, bij forza ontbreekt dit compleet. De free race mode is veel te makkelijk en je kunt geen aantal ronden in geven.

2. De 2e erg grote misser aan Forza 3 is dat je ALTIJD vooraan start. Wat is er nou leuker aan een race dan met een wat snellere auto de auto's voor je inhalen. Je kunt natuurlijk ook met de langzaamste auto starten, maar dan is het onmogelijk om te winnen.

Ik had gehoopt om een patch waarin ze dit oplossen, maar helaas.

Deze 2 nadelen vallen mij vooral op omdat ik een offline racer ben. Online spreekt mij niet zo aan omdat :

- er altijd beukers zijn
- of er schiet iemand bij de start weg en die is onmogelijk in te halen
- je kunt de game niet op pauze zetten en vaak gaat tijdens game de telefoon of roept er iemand, wat je uiteindelijk de laatste plaats op levert
- Rij je eindelijk een keer op de 1e plaats en haken de andere 3 of 4 rijders tijdens de race af, waardoor je voor Jan met de korte achternaam rijd.
- je moet vaak veel te lang wachten voordat je in een race lobby zit.

Ik vind Forza 3 nog steeds ondanks dit een fantastische race game, maar door wat kleine aanpassingen had het veel meer kunnen zijn. Ik hoop dat GT5 qua off-line races dan ook niet teleur stelt.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:55
Henkus schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:40:
2. De 2e erg grote misser aan Forza 3 is dat je ALTIJD vooraan start. Wat is er nou leuker aan een race dan met een wat snellere auto de auto's voor je inhalen. Je kunt natuurlijk ook met de langzaamste auto starten, maar dan is het onmogelijk om te winnen.
Dit is niet waar.

Je start in het begin van je offline carriere achteraan, en werkt je een weg naar voren toe.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Henkus schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:40:
Vanmorgen nog even een paar races gereden, maar er 2 dingen die echt niet snap van Forza 3.

1. Geen enkele mogelijkheid om zelf een custom (offline) race te maken. Bij bijna elke race game kun aan de hand van een aantal criteria zelf een race maken, bij forza ontbreekt dit compleet. De free race mode is veel te makkelijk en je kunt geen aantal ronden in geven.
Je kunt als je een auto hebt geselecteerd wel kiezen voor test drive en dan kun je gewoon op elke baan gaan racen.
En volgens mij kan het ook met Free Play. De optie die je ziet als je het spel opstart en op start hebt gedrukt.

Met splitscreen kun je het ook allemaal instellen trouwens, dus als je nog eens een maatje thuis hebt is dat ook gewoon goed te doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
volgens mij start je op volgorde van classes. want ik deed keer een s class race, maar ik had s700 evo, maar die bugatti veyron stond echt eerste, en was ik al level 55 ofzo en al redelijk ver gevorderd.
dus volgens mij gaat het op rang order hoog naar laag, qua class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:51

bakvis

Tweakers.Nerd

Forza 3 blijft een geweldig spel, maar ik ben nu met de ofline carreer race's bezig met de R1 klasse (volgens mij de laatste), en ik krijg het maar niet voor elkaar om zonder spinnende wielen te starte! Weet iemand of er ergens een verborgen knoppen combinatie is om een soort van launch controll te gebruiken?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

bakvis schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:43:
Forza 3 blijft een geweldig spel, maar ik ben nu met de ofline carreer race's bezig met de R1 klasse (volgens mij de laatste), en ik krijg het maar niet voor elkaar om zonder spinnende wielen te starte! Weet iemand of er ergens een verborgen knoppen combinatie is om een soort van launch controll te gebruiken?
Hmm, nee geen idee, sorry. Maar dat zou wel handig zijn ja! Ik vind het in de R3 al niet gemakkelijk.

trouwens, mensen die een keer willen racen, kunnen mij toevoegen: Harrie1983 . Ik ben wel nog geen pro zoals veel spelers online, maar misschien zijn er hier meerdere spelers die nog niet zo lang spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Ik speel nog van tijd tot tijd totdat f1 2010 uitkomt.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

bakvis schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:43:
Er is geen geheime knoppen combinatie. Je zal dus voorzichtig met het throttle moeten omgaan, en snel doorschakelen! Misschien starten in z'n twee een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wat ik meestal doe is de revs net onder de revlimit houden. Als het licht vervolgens op groen gaat, een klein beetje tegen de limiter aan laten lopen en rond de 60 km/h doorschakelen naar de 2. Vervolgens de eerste ronde heel rustig omgaan met t gaspedaal.

Maar voor sommige auto's maakt t na de eerste ronde nog niets uit (ik bedoel jou, Koenigseggeggegg GT). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja wel artikel even goed lezen he. zit namelijk in een ultimate collection versie.
betekent alle voorheen gereleasde dlc plus de game en dan deze nieuwe autos voor ong 60 euro ;)
en nee voorlopig komt de dlc niet los verkrijgbaar. moet je de forums op forzamotorsport.net eens lezen haha. mensen gaan hellemaal los daar. ik zelf ben ook erg teleurgesteld ben forza 3 owner vanaf dag 1 met LCE nog wel. heb alle dlc gekocht. en nu worden de forza aanhangers genaaid, en moeten ze de game opnieuw kopen. nee dank u wel!!!
dan maar geen lexus lfa of slr amg. tja speel forza 3 sowieso nooit meer en dit maakt het er niet beter op.

dus even een minuut stilte voor het verliezen van wederom een bekende game "FORZA MOTORSPORT"
hij was pas 5 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
'Mijn' SLS :D
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/10ydlzc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb al genoeg geld uitgegeven aan Forza 3. :P De SLS zou ik wel graag willen hebben, maar ja dan maar wachten op GT5 waar ie standaard in zit. >:)

Welke track vinden jullie het leukste? Ik Mount Fujimori.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
heb je meegedaan aan die contest?? want te koop is ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
v8power67 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:03:
heb je meegedaan aan die contest?? want te koop is ie niet.
Jup, forum contest.
Nummertje raden aan de hand van zo'n keypad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:40
weet iemand hier of de limited edition auto's ook in de ultimate edition zitten? Verder hier iets bekend over waar de game wel leverbaar is? Bij amazon staat 2 tot 4 weken wachttijd en ik wil er niet te veel aan besteden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
KAdrifter schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:44:
weet iemand hier of de limited edition auto's ook in de ultimate edition zitten? Verder hier iets bekend over waar de game wel leverbaar is? Bij amazon staat 2 tot 4 weken wachttijd en ik wil er niet te veel aan besteden..
Die zitten idd in de ultimate edition.

Vanaf vandaag moet de game in de winkels (kunnen) liggen.. Ik zou zeggen:
Probeer een Mediamarkt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
http://forums.forzamotors...1/4298408/ShowThread.aspx

ik wilde eigenlijk live + forza ultimate kopen zodat ik wat te racen had tot de release van GT5, maar goed, voordat ie te koop is zijn we dus weer een maand ofzo verder, zoals t er nu naar uit ziet is GT5 dan ook uit...

[ Voor 9% gewijzigd door Bastard op 29-10-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
De jalopnik classic car dlc, waarvoor we toen konden stemmen op de site, is nooit gekomen? Of heb ik hem gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Unbreukable schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:30:
De jalopnik classic car dlc, waarvoor we toen konden stemmen op de site, is nooit gekomen? Of heb ik hem gemist?
Die moet in december komen volgens de update een paar dagen geleden op hun forum.
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4281444.aspx

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 29-10-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
die 037 van die lijst zit wel in de ultimate editie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Pff ik heb een beetje genoeg van mijn Mazda's en Peugeot's. :(

Is er een mogelijkheid om de game "uitgespeeld" te hebben zonder dat ik dat heb gedaan? DUs met bijvoorbeeld savegame's van anderman... Moet lukken me dunkt. :p

Ik wil zo graag mijn CL65 upgraden en modden maar ik heb hem nog niet "gekocht" in career mode, dus kan ik hem alleen kiezen in Free Mode. :'(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36
Even doorspelen tot level 22.. dan krijg je 'm cadeau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Alsof dat niet genoeg problemen gaf... Ik heb de Limited Edition, dus met de extra Thema erbij. Nou... :X Ik zag de Forza3-theme, heb hem gedownload. Resultaat: er zijn tóch 220 PUNTEN VANAF GEHAALD. 8)7 :X

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
SalimRMAF schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 02:40:
Alsof dat niet genoeg problemen gaf... Ik heb de Limited Edition, dus met de extra Thema erbij. Nou... :X Ik zag de Forza3-theme, heb hem gedownload. Resultaat: er zijn tóch 220 PUNTEN VANAF GEHAALD. 8)7 :X
Dan heb je de verkeerde gedownload... ik meen me te herinneren dat het gratis thema voor iedereen beschikbaar is gekomen na de release van Forza III... dus ook voor niet LE kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
GAIAjohan schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:03:
[...]

Die zitten idd in de ultimate edition.

Vanaf vandaag moet de game in de winkels (kunnen) liggen.. Ik zou zeggen:
Probeer een Mediamarkt?!
net even nagekeken, maar de limited edition auto's zitten dus niet in de ultimate edition...bij play.com is ie trouwens wel te koop voor 25.50, maar ik wacht nog wel tot gt5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Unbreukable schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 08:21:
[...]

Dan heb je de verkeerde gedownload... ik meen me te herinneren dat het gratis thema voor iedereen beschikbaar is gekomen na de release van Forza III... dus ook voor niet LE kopers.
Euh is er geen gratis theme hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
GAIAjohan schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:50:
[...]

Euh is er geen gratis theme hoor?
Misschien inmiddels verwijderd, volgens mij hadden ze destijds vergeten om een redeemcode (de vip redeemcode zat niet gelinkt aan een theme) voor een gratis thema bij de LE te leveren terwijl een gratis thema wel onderdeel hiervan moest zijn.

Daarna konden ze met geen mogelijkheid een manier bedenken om alleen de VIP members te voorzien van het thema en is besloten het thema voor iedereen beschikbaar te stellen. Hier gingen aan aantal vip-members/kopers nog van over de zeik omdat zij vonden dat ze moesten betalen voor iets wat iedereen kon krijgen.

EDIT: dit was destijds de directe link: http://www.xbox.com/Forza3LCETheme

[ Voor 5% gewijzigd door Unbreukable op 30-10-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Laatst online: 23-08 23:45
Iemand de Ultimate Edition al kunnen bemachtigen in NL? Heb nog geen webshop gevonden die m heeft.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Rik027 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:27:
Iemand de Ultimate Edition al kunnen bemachtigen in NL? Heb nog geen webshop gevonden die m heeft.
De oude voorraden moeten eerst weg, voordat de UC er komt.. ik zou gewoon eens een fysieke winkel binnenstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
wil weten waneer ze de 10 auto's van de ultimate als dlc zetten, mag wel zsm gebeuren want anders pakt gt5 al hun mojo af. wil wel effe met die lfa sls ccx en de cuda blazen :D nu nog een keer die jalopnik 2 en dan hebben we eindelijk cossies. vraag me af of gt5 cossies gaat hebben. hoop het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
de lfa, sls en ccx blijven UC only hè... (Tenzij je een code hebt gewonnen)
De Cuda, Lancia 037, Porsche 550 en Jag D-type komen wel als DLC

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 02-11-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
GAIAjohan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:04:
de lfa, sls en ccx blijven UC only hè... (Tenzij je een code hebt gewonnen)
De Cuda, Lancia 037, Porsche 550 en Jag D-type komen wel als DLC
das niet wat ik gelezen heb op de forums, en als dat zo is dan is het wat mij betreft over tussen mij en forza.
lijkt me echt niet dat ze zo lomp zijn dit echt te doen. kost ze een hoop faithfulls!!
maja we hebben het wel weer over turn 10 uiteraard ;)
mja nog meer redenen te hopen dat gt5 snel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
ik kon niet wachten op gt5 (duurt waarschijnlijk nog een jaar of 2), dus mijn ultimate collection besteld bij amazon(18 pond) :) (+ mafia 2 en rdr), over die auto's, die kwamen dacht ik allemaal nog als dlc...
maar goed, ik ben benieuwd, overmorgen gaat de boel op de post dus dan is ie als het goed is halverwege volgende week hier :).

[ Voor 17% gewijzigd door Bastard op 02-11-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@KAdrifter: Laat even weten als je de Ultimate Collection binnen hebt. Ik wil deze graag ook bestellen, alleen als ik het forum op forzamotorsport.net doorlees lijkt het erop dat Microsoft alle UC-versies inneemt om ze te bundelen met een xbox-pakket. Als dat echt zo is, dan zal het nog wel even duren voordat ze los beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
die van mij is gisteren op de post gegaan dus ik verwacht (gezien mijn ervaringen met amazon.co.uk) geen problemen, maar ik zal hier wel een berichtje plaatsen zodra ie in de brievenbus is beland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
JAAAAAAAAAAAA
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/21aaeir.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/sw2ukm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
mijn ultimate edition lag vanochtend in de brievenbus. die bugatti eb110 rijd wel echt fantastisch. verder nog niet echt tijd gehad om de game te testen..

[ Voor 3% gewijzigd door Bastard op 07-11-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@KAdrifter: Goed om te horen dat je 'm binnen hebt. Wel raar dat het spel in Engeland dus wel gewoon te krijgen is. Moet nog even kijken of ik 'm ga bestellen bij amazon, want ze accepteren geen paypal geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
heb net maar de ultimate edition besteld. bij http://www.gameseek.co.uk/ was intotaal met verzenden 33 euro
kan goedkoper maar heb helaas geen credit card en deze zaak doet paypal. dus ja dalijk lekker racen met mn cuda en lancia 037 :D owh ja ook de jaguar natuurlijk :D en de stig pack zit er natuurlijk ook bij maar die zal snel te downloaden zijn op marketplace denk ik. nu hopen dat ze snel versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Laatst online: 23-08 23:45
Ah mooi, mijn creditcard is onderweg dus kan ik m daar nog mooi bestellen met paypal! Thanks!

Edit: omdat die site directe betaling wil moet je je creditcard koppelen aan je paypal account.. jammer.

[ Voor 36% gewijzigd door Rik027 op 08-11-2010 19:20 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:00:
heb net maar de ultimate edition besteld. bij http://www.gameseek.co.uk/ was intotaal met verzenden 33 euro
kan goedkoper maar heb helaas geen credit card en deze zaak doet paypal. dus ja dalijk lekker racen met mn cuda en lancia 037 :D owh ja ook de jaguar natuurlijk :D en de stig pack zit er natuurlijk ook bij maar die zal snel te downloaden zijn op marketplace denk ik. nu hopen dat ze snel versturen.
Ik moet stiekem wel een beetje gniffelen. Je laatste posts hier zijn voornamelijk rants over DLC die niet komt, dat Turn 10 zo'n bagger bedrijf is en dat Forza dood is....... maar je koopt wel weer vrolijk nog een keer Forza 3 om een paar auto's extra te hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
overigens wel grappig, je kunt gewoon de 2e dvd van de ultimate editie erin duwen en de boel installeren, en je hebt alle dlc op je xbox. je kunt vervolgens gewoon de normale forza dvd erin stoppen en dan met alle dlc spelen :). dus als een iemand in je kennissenkring de ultimate collection heeft kun je dr met zijn allen gebruik van maken _/-\o_ .

[ Voor 26% gewijzigd door Bastard op 08-11-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hahha vet, of gewoon 2e hands de Ultimate DVD kopen, installeren, en gelijk weer doorverkopen! (Ik heb Forza 3 LE) >:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
die auto's mis ik nog, maar dat is zeker met een code of staan die ook op disc 2? zou wel ideaal zijn als je die ook zo kan krijgen, maar dan hadden we dat waarschijnlijk al eerder geweten..

[ Voor 40% gewijzigd door Bastard op 09-11-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren voor het eerst sinds ik F1 2010 heb weer eens een paar rondjes Forza 3 gereden, maar wow hey, wat een saaie game is dit eigenlijk. Lijkt wel alsof de auto's in slow-motion gaan, totaal geen snelheidsgevoel. En dan die steriele presentatie. De handling/physics zijn dan wel weer heel erg nice, maar dat compenseert het toch niet helemaal. Heb snel weer F1 2010 in m'n Xbox gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:11
Rik027 schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:13:
Ah mooi, mijn creditcard is onderweg dus kan ik m daar nog mooi bestellen met paypal! Thanks!

Edit: omdat die site directe betaling wil moet je je creditcard koppelen aan je paypal account.. jammer.
Je kunt ook je bankrekening koppelen aan paypal en dan verified member oid worden, dan kan er ook geld worden afgeschreven als er 0 euro op je paypal account staat.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:46:
Ik heb gisteren voor het eerst sinds ik F1 2010 heb weer eens een paar rondjes Forza 3 gereden, maar wow hey, wat een saaie game is dit eigenlijk. Lijkt wel alsof de auto's in slow-motion gaan, totaal geen snelheidsgevoel.
Vind je het gek, een F1 auto kan met 150 door een bocht waar zelfs een Koenigsegg dat misschien met 100 kan...

[ Voor 31% gewijzigd door RonaldMcDonald op 09-11-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Propane schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:14:
[...]
Ik moet stiekem wel een beetje gniffelen. Je laatste posts hier zijn voornamelijk rants over DLC die niet komt, dat Turn 10 zo'n bagger bedrijf is en dat Forza dood is....... maar je koopt wel weer vrolijk nog een keer Forza 3 om een paar auto's extra te hebben :P.
ja ik weet het maja ik moet gewoon met die lfa sls en ccx rijden, en dan ook met die lancia 037 de cuda en de jaguar. ik blijf nog steeds bij mn eerder statements. maar ik heb dit gedaan voor mij en mn broertje.
ik ga mn originele forza 3 gewoon verkopen denk ik. of mischien keertje triple screen draaien :D
maar zodra gt5 er is dan gaat dit allemaal de kast in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMcDonald schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:50:
Vind je het gek, een F1 auto kan met 150 door een bocht waar zelfs een Koenigsegg dat misschien met 100 kan...
Ik snap dat er een verschil zit tussen een F1 auto en andere wagens, maar zelfs dan is het snelheidsgevoel in Forza 3 wel heel erg afwezig. Hetzelfde effect krijg je wanneer je Race Pro speelt in eenzelfde soort auto en op eenzelfde circuit (Road America) en dan weer switcht naar Forza: Race Pro heeft een veel beter snelheidsgevoel. Heeft er deels mee te maken dat de auto's in Forza over de weg zweven en niet echt contact lijken te maken met het asfalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:15:
[...]

Ik snap dat er een verschil zit tussen een F1 auto en andere wagens, maar zelfs dan is het snelheidsgevoel in Forza 3 wel heel erg afwezig. Hetzelfde effect krijg je wanneer je Race Pro speelt in eenzelfde soort auto en op eenzelfde circuit (Road America) en dan weer switcht naar Forza: Race Pro heeft een veel beter snelheidsgevoel. Heeft er deels mee te maken dat de auto's in Forza over de weg zweven en niet echt contact lijken te maken met het asfalt.
Heeft het helemaal niet mee te maken. Het heeft alles te maken met field of view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:40:
[...]

Heeft het helemaal niet mee te maken. Het heeft alles te maken met field of view.
Het valt me anders wel op dat de camera in de cockpit view zowel in Race Pro als F1 2010 veel meer heen en weer stuitert dan in Forza 3. Ik denk echt wel dat dit iets uitmaakt voor de beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:52:
[...]

Het valt me anders wel op dat de camera in de cockpit view zowel in Race Pro als F1 2010 veel meer heen en weer stuitert dan in Forza 3. Ik denk echt wel dat dit iets uitmaakt voor de beleving.
Als je de pc sims van Simbin hebt moet je echt even gaan spelen met de fov. Dan merk je wel hoe erg die instelling invleod heeft op wat je ziet, hóe je het ziet en de snelheidsbeleving. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:04:
[...]

Als je de pc sims van Simbin hebt moet je echt even gaan spelen met de fov. Dan merk je wel hoe erg die instelling invleod heeft op wat je ziet, hóe je het ziet en de snelheidsbeleving. ;)
M'n PC stuurtje is naar het afval gegaan en GTR heb ik ook niet meer liggen (was wel een dik betere game dan Race Pro...), maar van GTR kan ik me herinneren dat de cockpit ook lekker heen en weer schudde. Ook qua geluid en weggedrag was die game superieur aan zowat elke andere racegame die ik gespeeld heb. Los daarvan kun je best gelijk hebben. Maar vanwaar die keuze dan om het zo traag te laten lijken in Forza? Overigens kan ik me herinneren dat in het begin de FOV in het multiscreen setup scherm kon worden aangepast, maar ik geloof dat ze die functie er weer uit hebben gehaald want ik kon 'm laatst niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Waarschijnlijk om hoogteverschillen duidelijker te maken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Na het veel spelen van f1 2010 ook weer eens ff forza gespeeld en het boeide me niet meer zoveel als eerder. Nog steeds een leuke game maar alles lijkt zo traag idd :-)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
krijg altijd wel mega koppijn als ik in de menu's ben in forza. dat wit is echt vloekend :P
maare nog geen bericht van mn ultimate edition. en gt5 naderd toch sneller dan gedacht lijkt het.
dus hoop dat ultimate snel komt want dan kan ik alvast keertje met sls en lfa racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
jeej heb mn ultimate collection binnen. vandaag op de dag van de tnt staking kreeg ik hem in de bus :P
maare die cuda is mega geil :D de lancia 037 is mn nieuwe favoriet.
de porsche 550 spyder is leuke auto maar te oud voor mij. en de jaguar d-type is ook toffe bak maar ook te oud.
de sls amg is echt erg tof. en met spoiler en voorbumper echt een monster.
lfa klinkt en rijdt fantastisch. en is ook echt heel mooi.
de koenisegg is bizar snel :P
das korte samenvatting. :D

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Ik heb vorige vrijdag ook de ultimate edition besteld.
Ik verwacht hem morgenochtend :9

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
In afwachting van GT5 vandaag weer eens verder gegaan met FM3. Zat op 61.7%, en nu een paar uur later op 65,5%, 100% halen voor GT5 er is gaat me niet lukken ben ik bang :P

[ Voor 3% gewijzigd door Sander H op 18-11-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Voor diegene die nog een fanatec stuurtje nodig hadden voor de 360. Er is weer een nieuw 360 stuurtje aangekondigd genaamd de Turbo GT2 RS. Veel plezier ermee! check ook 911wheel.com

flickr - WOT Profile - Game PC

Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste