Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Exorcist schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:06:
Geen matte lakken? Je kunt bij het overspuiten toch kiezen voor normal paint of metallic? Normal paint is dan als het goed is mat, of je het goed terugziet is een ander verhaal :)
Nee, dat zijn non-metallic glanslakken :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

McBoom schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:14:
[...]

Nee, dat zijn non-metallic glanslakken :)
Ah zo, weten we dat ook weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16
spel is een epic fail als je het mij vraagt.
zat van de week forza 1 te spelen en het voelde zo gaaf!! :D
en daarna forza 3 gedaan en reed in een fiat 500 1.5 t voledig getuned.
en reed in zijn 6 en bij 1200 toeren had de auto al 1,78bar boost!!
dat is voor zon klein motortje letterlijk onmogelijk.
in forza 1 reed ik met een veilside supra met dik 1000 pk. en zelfs in zijn 2 haalde ie net nog geen full boost van 2.5bar :P, zo hoort het een 1,5 motortje kan nooit bij 1200rpm al een turbo op 1,78bar zetten.
al met al is het egt zo jammer dat forza 3 zon faal is!!
er zitten meer fouten in dan alle games van vorig jaar bijmekaar.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:27
Dikke wagens in de komende carpack hoor..

Afbeeldingslocatie: http://xboxlivemedia.ign.com/xboxlive/image/article/108/1087450/forza-motorsport-3-20100504044929353-000.jpgGumpert Apollo S

Afbeeldingslocatie: http://xboxlivemedia.ign.com/xboxlive/image/article/108/1087450/forza-motorsport-3-20100504044935713-000.jpgMosler MT900S

Afbeeldingslocatie: http://xboxlivemedia.ign.com/xboxlive/image/article/108/1087450/forza-motorsport-3-20100505034645111-000.jpgSSC Ultimate Aero

Afbeeldingslocatie: http://xboxlivemedia.ign.com/xboxlive/image/article/108/1087450/forza-motorsport-3-20100505034649595-000.jpgJoss JT1

Afbeeldingslocatie: http://xboxlivemedia.ign.com/xboxlive/image/article/108/1087450/forza-motorsport-3-20100506042542174-000.jpgRossion Q1

Afbeeldingslocatie: http://xboxlivemedia.ign.com/xboxlive/image/article/108/1087450/forza-motorsport-3-20100506042546362-000.jpgSpada Vetture Sport Codatronca TS

De vandaag gereleaste spyshots zijn ook dikke wagens. Alleen nog wachten op morgen

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb liever geen dikke wagens. Geef mij maar consumentenauto's die je helemaal kunt tunen, of klassiekers uit de jaren '90 :+ (ik wacht nog op de Sierra :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

v8power67,

wrm kom je niet een x met ons meerijden? want wij hebben echt heel veel plezier met het spel, ondanks dat de banden maar niet willen slijten :( (FM2 was wat dat betreft stukken leuker)
zie sig voor een link...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

schijnt ook een spyker in te zitten !!
best nice

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
L1nt schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:08:
schijnt ook een spyker in te zitten !!
best nice
Klopt, deze:
Afbeeldingslocatie: http://cache-04.gawkerassets.com/assets/images/12/2008/11/Spyker-C8-Laviolette-LM85.jpg
Kun je zien aan de verf in die spyshot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Exorcist schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:01:
Ik heb liever geen dikke wagens. Geef mij maar consumentenauto's die je helemaal kunt tunen, of klassiekers uit de jaren '90 :+ (ik wacht nog op de Sierra :P )
^^
Met hem :P

Alhoewel de Gumpert wel weer leuk is :9

Ik zou ook graag wel de Jaguar XJR9 willen zien

Afbeeldingslocatie: http://www.e40racer.be/images/jaguar-xjr8-group-c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:01:
De makers hebben al een aantal keer aangegeven (in nieuwsberichten en op blogs) dat een van de hoofddoelen was om mensen in auto's te laten rijden die ze waarschijnlijk nooit in het echt zullen rijden. Ik denk dat je voor opgefokte 'doorsnee' auto's beter bij nieuw Need for Speed delen terecht kunt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:36
Begint wel iets stiller te worden met forza 3
zijn er nog mensen die een beetje voor de fun rondscheuren, online gebeuk in de lobbies onderhand wel een beetje gezien.

Al dat afsnijden etc etc, en ik maar me best doen om clean laps te rijden :)

oRONALDo is me tag, nog regelmatig te vinden ingame.

A class nog steeds me favourite.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Propane schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:47:
[...]
De makers hebben al een aantal keer aangegeven (in nieuwsberichten en op blogs) dat een van de hoofddoelen was om mensen in auto's te laten rijden die ze waarschijnlijk nooit in het echt zullen rijden. Ik denk dat je voor opgefokte 'doorsnee' auto's beter bij nieuw Need for Speed delen terecht kunt :P.
Er zitten al genoeg doorsnee auto's in Forza 1/2/3, dus waarom niet 's een DLC met dat soort auto's? NFS heb ik al links laten liggen sinds Hot Pursuit, wellicht dat GT5 weer 's wat leuks gaat brengen als het ooit uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:23

ThunderNet

Flits!

:( ik heb problemen met mijn Fanatec stuurtje.. Het gaspedaal lijkt stuk, waardoor ik niet full-throttle kan rijden (eerst dacht ik dat het racen in Forza3 echt kwijt was, tot bleek dat de Hired Driver met mijn auto, ineens veel harder kon qua snelheid/acceleratie). In telemetry zie ik het gaspedaal ook op en neer vliegen tot max 80-90% throttle terwijl ik braaf plank. Rem en koppeling-pedalen zijn nog wel goed.. Dit is flink balen, vooral omdat ik overal lees dat support van Fanatec slecht/traag is? :(

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

Ik speel forza eigenlijk alleen af en toen nog eens. Zit nu op driver level 30. Vooral Hot laps vind ik wel leuk en dan proberen te driften met stuurtje :D

Ps. Iemand toevallig GRID over? O-) (DM maar)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Snippertje schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:22:
Ik speel forza eigenlijk alleen af en toen nog eens. Zit nu op driver level 30. Vooral Hot laps vind ik wel leuk en dan proberen te driften met stuurtje :D

Ps. Iemand toevallig GRID over? O-) (DM maar)
GRID kost volgens mij 11 EUro ofzo bij FRS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Dat nieuw carpack is inmiddels ook uit en de Spada kun je downloaden als sample-car.

Hoe zit het eigenlijk met die achievement waarbij je een auto van elk merk in bezit moet hebben? Geldt dat voor de merken die er standaard inzitten of moet je dan ook een auto hebben van de nieuwe merken die als DLC erbij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
ThunderNet schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:18:
:( ik heb problemen met mijn Fanatec stuurtje.. Het gaspedaal lijkt stuk, waardoor ik niet full-throttle kan rijden (eerst dacht ik dat het racen in Forza3 echt kwijt was, tot bleek dat de Hired Driver met mijn auto, ineens veel harder kon qua snelheid/acceleratie). In telemetry zie ik het gaspedaal ook op en neer vliegen tot max 80-90% throttle terwijl ik braaf plank. Rem en koppeling-pedalen zijn nog wel goed.. Dit is flink balen, vooral omdat ik overal lees dat support van Fanatec slecht/traag is? :(
Welke epdalen heb je? Clubsport of de standaard plastic pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

GAIAjohan schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:07:
[...]

Welke epdalen heb je? Clubsport of de standaard plastic pedalen.
de standaard pedalen... support bij Fanatec is wel traag deze keer.. Ik heb nog geen enkele reactie gehad :(

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
schijnen veel problemen met de fanatec pedalen te zijn, heb zelf de g25 pedalen erop en werkt perfect :D
fanatec stuur is echt fantastisch!!! speel nu weer wat vaker forza 3!! :D heb die nieuwe carpack gedownd en ik ben hellemaal verliefd op de Rossion Q1, haalde op de nordschleife een 7:43 min :D met mn stuurtje uiteraard
en die ssc aero damn die gaat hard!! haalde 418 op lemans rechte stuk!! de gumpert appollo is ook bizar gaaf heeft praktisch geen overstuur en gaat rete hard!! en die radical sr8 gaat ook als de brandweer. de Joss JT1
is ook gaaf maar wel minder stabiel in de bochten, de mosler is echt bizar!! heb een tune gedownload en op nurburgring gaat hij echt bizar hard!! de rest nog niet geprobeerd. ben weer hellemaal opgeleefd!! spel is weer leuk en de autos zijn weer gaaf, en ben weer hellemaal verliefd op de nurburgring !!!! en ook op mn stuurtje!! :D forza 3 is weer leuk, maar ik speel hem nooit meer online !!! ging A class racen en iedereen in die lame audi S5 en ik maar op mn gemakkie laatste rijden want had geen s5 ;) nooit meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
ThunderNet schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:10:
[...]

de standaard pedalen... support bij Fanatec is wel traag deze keer.. Ik heb nog geen enkele reactie gehad :(
Lijkt me een potmeter-probleem. Die stadnaard pedalen zijn vrij eenvoudig te openen. Een beetje contactspray kan wonderen doen.

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 11-05-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

GAIAjohan schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:35:
[...]

Lijkt me een potmeter-probleem. Die stadnaard pedalen zijn vrij eenvoudig te openen. Een beetje contactspray kan wonderen doen.
Mjah :P ik zit wel met de garantie.. Anders had ik hem al lang opengehaald om te kijken wat het exacte probleem is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

GAIAjohan schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:35:
[...]

Nouja, het openen was idd het probleem niet :/ het was een potmeter probleem, alleen had contactspray niet geholpen, de potmeter lag half uit de as.. Het in elkaar krijgen van de boel is echter een hel... en helaas voor mij, kom ik er net achter nu ik hem eindelijk weer in elkaar heb.. Dat de koppeling niet meer reageert... :/ Klote is dat 1 van de schroeven bij de kop is afgebroken :/ dus uit elkaar halen gaat ook niet meer lukken nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
ThunderNet schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:43:
[...]

Nouja, het openen was idd het probleem niet :/ het was een potmeter probleem, alleen had contactspray niet geholpen, de potmeter lag half uit de as.. Het in elkaar krijgen van de boel is echter een hel... en helaas voor mij, kom ik er net achter nu ik hem eindelijk weer in elkaar heb.. Dat de koppeling niet meer reageert... :/ Klote is dat 1 van de schroeven bij de kop is afgebroken :/ dus uit elkaar halen gaat ook niet meer lukken nu....
Volgens mij heeft fanatec ergens een file staan hoe je dat ding open en dicht moest doen. Ik heb ;m meerdere keren geopend, allene had ik een beta-model met wireless functionaliteit. Alleen op een dag deed het hele ding niks meer. Zowel bedraad als met batterijen was het niks. Dus toen maar een g25 gehaald. Ik had overigens de standaard fanatec 911 Turbo, dus niet degene die compatible is met de X360. Toch zit ik er voor de pc aan te denken alleen de g25 pedalen te gebruiken en het Fanatec stuur. Want het stuur is gewoon fenomenaal tov een G25.

maar 't kan zijn dat fanatec die handleiding heeft weggehaald en die alleen voor betatesters was.

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 11-05-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

GAIAjohan schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:50:
[...]

Volgens mij heeft fanatec ergens een file staan hoe je dat ding open en dicht moest doen. Ik heb ;m meerdere keren geopend, allene had ik een beta-model met wireless functionaliteit. Alleen op een dag deed het hele ding niks meer. Zowel bedraad als met batterijen was het niks. Dus toen maar een g25 gehaald. Ik had overigens de standaard fanatec 911 Turbo, dus niet degene die compatible is met de X360. Toch zit ik er voor de pc aan te denken alleen de g25 pedalen te gebruiken en het Fanatec stuur. Want het stuur is gewoon fenomenaal tov een G25.

maar 't kan zijn dat fanatec die handleiding heeft weggehaald en die alleen voor betatesters was.
Naja :P ik hoop dat ze beetje coulant zijn met de garantie.. bedoel :P er was een defect, die heb ik alleen omgeruild voor een ander defect :P Eigenlijk zou ik de Clubsport pedalen wel willen kopen, maar die zijn flink aan de prijs helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
ThunderNet schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:00:
[...]

Naja :P ik hoop dat ze beetje coulant zijn met de garantie.. bedoel :P er was een defect, die heb ik alleen omgeruild voor een ander defect :P Eigenlijk zou ik de Clubsport pedalen wel willen kopen, maar die zijn flink aan de prijs helaas.
Maar fantastisch :).. Compleet instelbaar en het gevoel dat ze geven is subliem _/-\o_ kan geen ander standaard stuur tegenop met pedalen. met name het rempedaal is kwijlen met de mond wagenwijd open voor simmer. :P en voor 200euro zijn ze nog vrij goedkoop. Als je t vergelijkt met VPP bv.

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 12-05-2010 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

In het begin het ik met mijn Fanatec stuur een klein probleempje gehad met een licht aanlopende fan.
Ik heb toen Armin van Fanatec support gemailed met de vraag of ik het zelf mocht proberen te verhelpen zonder de garantie te verliezen. Enige tijd later kreeg ik het antwoord dat dat inderdaad mocht. Hij vertelde ook dat als je besluit je apparaat open te schroeven je alleen je garantie kunt behouden als je vooraf meldt wat het probleem is en , min of meer, toestemming vraagt.

Ik hoop voor je dat ze coulant zijn. Mij hebben ze destijds in ieder geval goed geholpen, al duurt het soms wel lang voor je antwoord krijgt.

En inderdaad, de clubsport pedalen kan ik ook echt van harte aanbevelen. Kost een paar centen, maar ze zitten zo oerdegelijk in elkaar dat je er echt jarenlang plezier van kan hebben. Bovendien is de "feel" van de pedalen echt geweldig. Ben benieuwd naar wat de clubsport shifter straks gaat brengen, want dat is echt het enige waar ik niet echt te spreken over ben...die krakkemikkige plastic H shifter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:57
McBoom schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:09:
Dat nieuw carpack is inmiddels ook uit en de Spada kun je downloaden als sample-car.

Hoe zit het eigenlijk met die achievement waarbij je een auto van elk merk in bezit moet hebben? Geldt dat voor de merken die er standaard inzitten of moet je dan ook een auto hebben van de nieuwe merken die als DLC erbij komen?
Die er standaard inzitten natuurlijk.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:43
McBoom schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:15:
[...]

Dat is wel een beetje jammer. Die engineswaps zijn natuurlijk heel leuk, maar het moet wel realistisch blijven, Zo'n V10 gaat van ze lang zal ze leven niet in het vooronder van een Golf passen :/
Waarom zou dat niet passen? Een W12 motor past er ook in: klik

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
treative schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:17:
[...]

Waarom zou dat niet passen? Een W12 motor past er ook in: klik
Die W12 ligt achterin. In de game heeft die auto de V10 nog voorin liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Goed :) het lijkt er op dat ik gratis vervanging kan krijgen voor de pedalen, of het bedrag als korting krijg op de clubsport pedalen.. Dus ik denk dat ik dat ga doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Bosch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-06 12:10
GAIAjohan schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:49:
[...]

Die W12 ligt achterin. In de game heeft die auto de V10 nog voorin liggen.
En de V10 is langer dan de W12
Wat ik jammer vind van het spel, wanneer je 1 auto echt extreem goed is in een klasse, dus wanneer je die wagen bezit je het altijd wint hoe "slecht" je ook rijd.

Wat veranderen jullie aan de banden spanning als je je auto aan het afstellen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Met de banden zorg ik altijd dat ze na een x aantal ronden tussen de 2.0 en 2.1 blijven.

gebruik altijd deze tool en ga dan verder tweaken.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
R-Bosch schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:47:
[...]

Wat ik jammer vind van het spel, wanneer je 1 auto echt extreem goed is in een klasse, dus wanneer je die wagen bezit je het altijd wint hoe "slecht" je ook rijd.

Wat veranderen jullie aan de banden spanning als je je auto aan het afstellen bent?
Aangezien motoren dwars in de Golf liggen, en die ene cilinder meer in de breedte tov alle 4-cilinders die de Golf dwars in het vooronder heeft lijkt me geen probleem. Meer dat de breedte van de motor (2 rijen van 5) (en dus onder de Golf-kap in de lengte, omdat de motor dwars ligt) niet gaat passen.
De W12 is qua lengte geen probleem onder de Golf-kap denk ik. Is gewoon een rij van 4 cilinders. maar de breedte van de motor past niet onder de Golf-kap, en daarom ligt ie ook achterin.

Zelfde met de R5 Turbo en die ene Clio RS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Zijn er al auto packs gratis?
Dit weekend maar weer eens spelen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Mars18 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:08:
Je kunt meestal per pack wel 1 gratis auto downloaden (als voorproefje zeg maar)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mars18 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:08:
De Hyundai pack. Verder is er per nieuwe carpack 1 auto gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
GAIAjohan schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:18:
[...]

De Hyundai pack. Verder is er per nieuwe carpack 1 auto gratis
Dank je

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Die Mossler is echt relaxed te rijden in R2 en R3, post gewoon top 100 met dat ding op de leaderboards.

Zal wel weer wat gaan zakken als meer mensen de DLC kopen maar toch.

Erg relaxed karretje om mee op Catalunya te scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
het jammere aan al dat getune in forza is dat je bijna alle autos 4wd kan maken.
maar ik durf er grof geld op in te zetten dat een 4wd viper gewoon nooit zal kunnen, gezien het onder de kap van zon viper al veeste krap is, dan moet je de versnellingsbak doorlaten lopen onder het blok zoals bij een skyline, en dan ook nog aandrijfassen naar de voorwielen, nee zal never te nimer niet gaan passen. is jammer want haalt al zijn geloofwaardigheid als sim compleet onderuit. net als met die nieuwe golf, een v10 twinturbo(extra breed daardoor) en dan ook nog eens 4wd systeem onder het blok door en aandrijfassen hell no, dat zal ook nooit lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carloijpelaar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10-2022
Het is en blijft een spelletje ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
R-Bosch schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:47:
[...]

Een W12 is ongeveer evenlang als de V10 TDI, 4 cilinderrijen van 6 vs. 2 cilinderrijen van 5. De W12 is alleen een stuk breeder. Maar dan nog zoals boven aangegeven, de motor gaat moeilijk voorin passen.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Sinds vandaag nieuwe pedaaltjes (Fanatec Club sports).. En dus kan ik weer Forza spelen.. Ik snap alleen echt niks van dat hele online gebeuren, weinig spelers, maar als ik op Find Race druk, kom ik altijd in een lege lobby terecht? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
ThunderNet schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:21:
Sinds vandaag nieuwe pedaaltjes (Fanatec Club sports).. En dus kan ik weer Forza spelen.. Ik snap alleen echt niks van dat hele online gebeuren, weinig spelers, maar als ik op Find Race druk, kom ik altijd in een lege lobby terecht? :S
Dan is het waarschijnlijk even tijd om je modem te resetten. Je kunt ook even je xbox-live-connectie-test runnen en dan zie je wss dat je xbl verbinding strictly is.

Zelf heb ik dat ook een keer in de zoveel tijd en dan is het bij mij na een reset van het modem weer opgelost.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:16
treative schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:56:
[...]

Een W12 is ongeveer evenlang als de V10 TDI, 4 cilinderrijen van 6 vs. 2 cilinderrijen van 5. De W12 is alleen een stuk breeder. Maar dan nog zoals boven aangegeven, de motor gaat moeilijk voorin passen.
Wow, volgens mij heb je net een W24 uitgevonden ! _/-\o_

Awesome! Enig idee hoeveel vermogen zo'n blok levert? 7(8)7

Jammergenoeg bestaat een W12 maar uit 3 cylinderrijen van 4... Helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door strider1007 op 19-05-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
strider1007 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:54:
[...]

Wow, volgens mij heb je net een W24 uitgevonden ! _/-\o_

Awesome! Enig idee hoeveel vermogen zo'n blok levert? 7(8)7

Jammergenoeg bestaat een W12 maar uit 3 cylinderrijen van 4... Helaas.
Ja :) 4 cilinderrijen van 3, mijn fout.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
http://www.forzamotorsport.net/en-us/Summer_Velocity_Pack/
nieuwe carpack 8 juni te downloaden :D
schaamteloos de quote gestolen van forzamotorsport.net hehe :D

The Summer Velocity pack makes a splash this month with a mix of track cars, SUV’s, exotics and production cars. This month brings 10 vehicles from different facets of car culture to Forza 3. This month’s 10 cars range from the ultra powerful BMW X6M SUV to the rare, expensive and elusive Bertone Mantide. Track fan favorite Lotus brings the Evora Type 124 to Forza and Peugeot shows us that concept cars can make it past the showroom floor with the very unique looking RCZ. The Summer Velocity car pack is available June 8th for 400 Microsoft points.

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 05-06-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:30
in een mooi lijstje: (had hem per ongeluk in het forza 2 topic gepost |:( )

2010 Lotus Evora Type 124
2010 Ford Fusion Sport
2009 Chrysler Jeep Grand Cherokee SRT8
2010 Subaru Legacy B4 2.5GT
2010 Bertone Mantide
2010 Mazda Mazdaspeed 3
2010 Morgan Aero SuperSports
2010 Peugeot RCZ
2010 Mercedes-Benz SLK 55 AMG
2010 BMW Motorsport X6 M

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik heb op eBay Forza 3 voor de schaamteloze prijs van 10,50 Pond kunnen krijgen. Gisteren binnen en heb net even zitten spelen. Ik merk wel dat:
1: Ik niet meer zo goed kan rijden als in Forza 2(wat een hele tijd geleden is)
2: De AI verbeterd is.
een van de bovenstaande is de reden dat ik nu een stuk minder makkelijk 1e kan worden. Op zich wel leuk, heb ik er nog wat uitdaging aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Helaas alleen maar nieuwe auto's.
Wordt eens tijd voor nieuwe circuits (Monaco, Spa, Zandvoort)...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
circuits circuits circuits circuits ,

auto's genoeg nu ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 19:40:
circuits circuits circuits circuits ,

auto's genoeg nu ,
Ik ben bang dat we dat wel kunnen vergeten.
(maar ik ben al tijden niet meer op de FM3 fora geweest)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
komen vast wel nieuwe banen maar eerst doen ze meer autos om in de buurt van gt5 zijn 1000 autos te komen ;)
zou me ook niets verbazen als op e3 2010 ineens forza 4 klaar staat ;)
met 4 schijfjes en 1001 autos :P en ineens alles wat we in fm3 wilde daar inzit.
maare ga de dlc wel halen heb ze allemaal en deze komt er ook wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

ThunderNet schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:21:
www.consoleracers.com Altijd leuke en goede tegenstand voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eindelijk internet op men xbox.
ik heb al de 2de disc geinstalleerd en enkele packs (de free's) gedownload maar ik heb gezien dat er een open plaats is waar je kan oefenen in forza 3 ook ergens te downloaden is maar ik weet niet waar.
ik heb het wel al op youtube gezien.

hier de video: YouTube: Forza 3 Epic Drift Run With Toyota Supra

weten jullie soms waar je die kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Staat toch in de omschrijving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
nou e3 is begonnen en officieele beelden van Forza 4 zijn te zien geweest :
http://uk.xbox360.ign.com...nid=afb4oce4orfal?show=hi
maar turn10 is gewoon iedereen aan het naaien. als je goed kijkt is het niet realtime maar is het een prerender en die acteur die daar staat te zwaaien doet andere dingen dan te zien is op het scherm ;)
hier een duidelijk voorbeeld met 2 gifjes die het heel goed weegeven. kijk goed naar zijn bewegingen en wat er achter hem gebeurd :
http://i45.tinypic.com/214xyxf.jpg
http://i48.tinypic.com/epk4fa.jpg
gewoon zo jammer dat ze doorgaan met foutieve informatie te verschaffen met hun nieuwe games.
wees gewoon eerlijk en toon wat echt is en niet van die prerenderd beelden, daar naaien ze zich alleen zelf maar mee. ik ben erg teleurgesteld met wat turn 10 vanaf forza 3 aan het doen is. ze zijn goed geworden in het neppen van mensen maar goeie games maken lukt ze niet meer zoals forza 2 en 1.

[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 15-06-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:40
Dit is inderdaad wel lame... Ik zit er trouwens helemaal niet op te wachten om te racen met mijn armen in de lucht, doe mij maar gewoon een wheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:02:
gewoon zo jammer dat ze doorgaan met foutieve informatie te verschaffen met hun nieuwe games.
wees gewoon eerlijk en toon wat echt is en niet van die prerenderd beelden, daar naaien ze zich alleen zelf maar mee. ik ben erg teleurgesteld met wat turn 10 vanaf forza 3 aan het doen is. ze zijn goed geworden in het neppen van mensen maar goeie games maken lukt ze niet meer zoals forza 2 en 1.
Wat is er mis met het tonen van een pre-rendered filmpje dan? Zelfs als is het nep, met die kerel erbij voor de "Kinect" is het een goede manier om te laten zien wat hun intenties zijn met Forza 4...

Je kunt ook wel heel negatief doen over een game zeg. Forza 3 is een stuk beter dan Forza 2 naar mijn mening. Absoluut niet foutloos, maar wel aanzienlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
wat er mis mee is dat ze beweren dat het real life is terwijl meneertje op podium staat te acteren.
dat is mensen in de amling nemen zoals ze ook deden met fm3 release trailer met dat je bv wheelies kon maken op de drag strip, dat was voor mij de reden om fm3 meteen te halen, en achteraf blijkt het kan hellemaal niet. fm3 is idd iets nieuwer maar niet beter qua gevoel wat ik erbij had. het spel is te clinisch en te zakelijk, maar tegelijkertijd ook mega nep qua tuning. Ik was extreem enthousiast over fm3 totdat ik hem daadwerkelijk had , en de teleurstelling insloeg. en wat ze nu weer doen is mensen misleiden met kijk eens hoe mooi terwijl er gewoon een filmpje afgespeeld wordt. maar gelukkig vandaag heel goed nieuws gezien.
GT5 op 2 november. vanaf die datum zal het zijn forza motorwattes ?? gt5 gaat fm 4 met hun Kinetic hellemaal verpulveren. en is maar goed ook want turn 10 is mij te arrogant. ik vind het zo jammer dat het sinds fm2 zo bergafwaards is gegaan. fm1 was echt daadwerkelijk UNIEK en deel 2 ook maar 3 is wat eigenlijk deel 2 had moeten zijn. en jammere is het gaat hun puur om het geld en niet de fans.
maja voorlopig tot november zit ik nog aan fm3 vast en zo nu en dan is het nog wel leuk om te spelen.
maar fm4 wordt waarschijnlijk een NO GO voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Bosch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-06 12:10
Hopelijk worden de laad tijd niet nog langer, door deze, voor mij niet nuttige opties. We zullen het wel zien tegen 2011. eerst F1 2010 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Tja, een spel kopen op basis van filmpjes is naar mijn mening sowieso niet erg handig. Afgezien daarvan denk ik dat je nu ook wel even lekker aan het ranten bent ;). Begrijp me niet verkeerd, ieder z'n eigen ding, maar vallen over het feit dat je een V10 in een auto kunt zetten waar dat normaal niet kan... tja, het blijft een spel.

Ik heb ze ook nergens in dat filmpje horen zeggen dat het live en real time is ofzo. Komt op mij gewoon over als een filmpje waarin ze willen laten zien wat ze van plan zijn. Dus ik snap ook niet echt hoe ze ons dan naaien :P. Maar goed, ieder dus z'n eigen ding dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja ik ben idd best geirriteerd met wat ze beloofd hebben over fm3 en wat er dus allemaal niet waargemaakt was. bv online multiplayer zou niet veranderen, en zie het zelf het is de saaiste en denk ik leegste xbox 360 game online ;) maare over de fm4 filmpje op de e3. heb gister nacht een filmpje gezien dat na de live on stage sessie was, en het spel draaite echt op natal(kinect) en op de 360 en was echt bizar mooi.
YouTube: Forza Motorsport 4 | Demo Gameplay
dus ik neem gedeeltelijk terug wat ik hierboven heb gezegd over fm4 van de onstage live show van MS.
maar over FM3 blijf ik hetzelfde denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

http://www.youtube.com/watch?v=KQe-9Cf--BY Race 2
http://www.youtube.com/wa..._u7loItD8&feature=channel Race 1

Reclame voor onze consoleracers.com races :) Met dank aan Captainsubtext die hier veel tijd in steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:56
lawaai schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:36:
http://www.youtube.com/watch?v=KQe-9Cf--BY Race 2
http://www.youtube.com/wa..._u7loItD8&feature=channel Race 1

Reclame voor onze consoleracers.com races :) Met dank aan Captainsubtext die hier veel tijd in steekt.
leuk gemaakt, maar het niveau van de races ziet er redelijk laag uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja laatste dagen weer wat meer fm3 gespeeld, mede omdat ik veel nieuws van gt5 heb gezien en de autokriebels ineens weer komen :P. het is wel een leuk spel om te spelen.
ben nog steeds niet klaar met year 6 dus ben ik nu mee bezig, en dan laatste achievement halen en dan heb ik de game op 100%. zag btw weer een heerlijke leaderboard glitch, op catalunya full circuit. staat er een r2 871 audi touring op nummer 1 die ruim 3 seconden sneller is dan de nummer 2 die een mosler heeft. dus is weer een heerlijke exploit. en daarom vind ik fm3 qua kwaliteit zeker slechter dan fm2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

T7D_Sneezy schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:14:
[...]
Denk dat je dat niet uit een filmpje kan halen... verder snap ik je opmerking ook niet echt. Heeft geen toegevoegde waarde om zo'n negatief oordeel te vellen. Wij zijn juist super gemotiveerd en rijden heel fair, iets wat je nergens online zult vinden. Moet er wel bij zeggen dat die R1 bakken erg vervelend zijn om close te racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Volgens mij is dit al verschillende keren aangehaald (ook op het Forza-forum), maar wat is die matchmaking (of hoe je het ook wil noemen) toch slecht zeg. Ik word vaak in een game gezet waar ze nog in rondje 1 van 3 bezig zijn, en dan ook nog eens Le Mans..

Snap dan dat je mij in rondje 3 van 3 of 4 van 5 moet plaatsen..

Het is ook niet zo dat er geen andere games beschikbaar zijn, want zo gauw ik dan een keer of 3 opnieuw zoek kan het opeens wel.. (en nope, dit ligt ook niet aan het feit dat er toevallig 1 plek is vrijgekomen ofzo)

Ik snap hem iig niet :S..

edit: Of iemand tikt je (per ongeluk of niet) van de baan op een stukje asfalt er langs en dat hebben de programmeurs dan vertraagd zodat ik ipv netjes aansluiten opeens achteraan rijd :S, pure frustratie.
Ook op totaal niet boeiende gebieden hebben ze dat vertraagd, er valt geen voordeel te halen als je daar over wil 'afsnijden' omdat het juist omrijden is, en dan OOK nog eens vertragen.
Wat waren ze denkende?

[ Voor 26% gewijzigd door KoffieNT op 26-06-2010 18:46 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 17:58
T7D_Sneezy schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:14:
[...]
Ik zou zeggen, meld je aan en race een paar keer mee. Ben benieuwd wat je er dan van vindt. Ik heb wel het vermoedde dat je je mening gaat herzien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Ik heb het spel sinds lange tijd maar weer eens erin gestopt aangezien ik nu eindelijk een stuurtje heb. Echter heb ik mijn hele inbox vol met gift cars, maar ik kan ze allemaal niet downloaden? Krijg steeds een error.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 13:45:
Ik heb het spel sinds lange tijd maar weer eens erin gestopt aangezien ik nu eindelijk een stuurtje heb. Echter heb ik mijn hele inbox vol met gift cars, maar ik kan ze allemaal niet downloaden? Krijg steeds een error.
Ik kreeg de mededeling nadat ik auto's gedownload had dat ik eerst een gold abo moet hebben voor ik er mee kan rijden. Wellicht scheelt dat er bij jou ook aan? Had zelf ook een tijd niet gereden vanwege drukte met andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 13:45:
Moet je voor die gift cars niet eerst nog even de car packs waar ze bij horen aanschaffen? :P Ik had laatst ook een gift car die ik pas kon gebruiken nadat ik de Summer Pack of iets dergelijks had aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Propane schreef op zondag 11 juli 2010 @ 22:28:
[...]
Moet je voor die gift cars niet eerst nog even de car packs waar ze bij horen aanschaffen? :P Ik had laatst ook een gift car die ik pas kon gebruiken nadat ik de Summer Pack of iets dergelijks had aangeschaft.
Hmm ja lekkere gift cars als dat zo is dan, mogen ze het er wel eens bij zetten. (Bij twee staat missing content, dus dat kan ik me voorstellen, bij de anderen krijg ik gewoon error could not download).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je hoeft die packs daar niet voor aan te schaffen. Je krijgt altijd één auto gratis per pack, in een zogenaamde 'sample'. Zou gewoon moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 18:32:
Nee, je hoeft die packs daar niet voor aan te schaffen. Je krijgt altijd één auto gratis per pack, in een zogenaamde 'sample'. Zou gewoon moeten werken...
Daar heeft hij het niet over. Als VIP-member krijg je allemaal auto's die je kan downloaden. Zoals een tijdje terug een Spyker als je die supercar-pack gekocht had. Dit gaat dus niet om puur de carpack maar om donloadable cars die je krijgt als vipmember in je inbox. Soms zitten daar wel degelijk auto's bij die je voor dlc moest kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ok probleem opgelost, ik had mijn savegame op mijn memorycard staan, en hij probeerde naar de memorycard te downloaden ofzo :S

Savegame en alles gemoved naar HDD en toen kon ik de auto's opeens wel openen.

Ik ben dit spel nu echt aan het herontdekken met een stuurtje, maar is wel veeel pittiger zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
nieuwe dlc gekocht, en is best leuk die nieuwe mclaren is wel nice, en best mooi.
die mercedesen zijn erg mooi en 1tje kan je brabus kit geven(de cl55) en verder die colt is wel nice.
heb er een evo 9 blok in met kleine 600pk, en dan 4wd. dat gaat hard.
heb gewoon alle dlc autos gekocht maar grotendeels is best saai. maar die mazda 2 is erg gaaf.
heb er een 2rotor wankel blok ingezet, en dan de twin turbo eraf gehaald dus is nu een natural aspirant 2 rotor(is btw een glitch en is toegestaan door turn10) en gaat aardig hard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Grrr drukken ze de Punto Evo erin...is het niet de Abarth uitvoering :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:30
Het nieuwe car pack is echt leuk, lekker veel betaalbare auto's. Kan daarmee net zoveel lol beleven als de snelle karren.
Helemaal leuk als dan ook nog je eigen auto toegevoegd wordt :p (mazda 2)

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja ik wil meer klassiekers, muscle cars enz, en circuits.
maja zal nie gebeuren denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:40
Die zouden toch in het Jalopnik carpack komen? en circuits komen denk ik niet... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja er was een lijst voor dat de game gereleased werd uitgelekt, en daarop stonden meerdere trackpacks.
maar kan die lijst nergens meer vinden :( stond namelijk bij dat jalopnik pack al klaar was, terwijl er voor die pack gevote kon worden,maar heel die lijst is al uitgekomen tot nu toe.
maar jalopnik heeft niet veel muscle cars toch maar meer wat oudere auto's. cosworths enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
v8power67 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:40:
mja er was een lijst voor dat de game gereleased werd uitgelekt, en daarop stonden meerdere trackpacks.
maar kan die lijst nergens meer vinden :( stond namelijk bij dat jalopnik pack al klaar was, terwijl er voor die pack gevote kon worden,maar heel die lijst is al uitgekomen tot nu toe.
maar jalopnik heeft niet veel muscle cars toch maar meer wat oudere auto's. cosworths enz.
Er is al een Jalopnik pack uitgekomen hoor en ja die zal al erg snel klaar zijn geweest. Diegenen waar je op kon voten was nog niet klaar.

Dit was de eerste, waar je dus niet op kon voten
http://forzamotorsport.net/en-us/jalopnik_car_pack/

Hierna kon je voten voor nieuwe wagens, en ja Jalopnik heeft die lijst al naar buiten gebracht. Die lijst komt wss in augustus of september naar de game.

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 14-07-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FunkyPunky schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 21:43:
Het nieuwe car pack is echt leuk, lekker veel betaalbare auto's. Kan daarmee net zoveel lol beleven als de snelle karren.
Helemaal leuk als dan ook nog je eigen auto toegevoegd wordt :p (mazda 2)
Jammer dat de AI zo bagger is, en online ook niet lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
GAIAjohan schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:13:
[...]

Er is al een Jalopnik pack uitgekomen hoor en ja die zal al erg snel klaar zijn geweest. Diegenen waar je op kon voten was nog niet klaar.

Dit was de eerste, waar je dus niet op kon voten
http://forzamotorsport.net/en-us/jalopnik_car_pack/

Hierna kon je voten voor nieuwe wagens, en ja Jalopnik heeft die lijst al naar buiten gebracht. Die lijst komt wss in augustus of september naar de game.
ja ik weet dat er al een jalopnik pack was ;) maar ik bedoel voordat de game gereleased werd in oktober 2009,
er een lijst was uitgelekt met alle dlc packs bij naam en ook welke autos/tracks erin zouden zitten.
was vrijgegeven door een ontslagen turn10 medewerker. maar hierop stonden de auto's van de 2e jalopnik pack al op terwijl hiervoor gevote kon worden welke erin zouden komen. dus dat zou beteken dat dus het voten geen zin heeft want er is al bekend welke autos erin zitten, snappie nu wat ik bedoel of???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
v8power67 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:09:
wat er mis mee is dat ze beweren dat het real life is terwijl meneertje op podium staat te acteren.
dat is mensen in de amling nemen zoals ze ook deden met fm3 release trailer met dat je bv wheelies kon maken op de drag strip, dat was voor mij de reden om fm3 meteen te halen, en achteraf blijkt het kan hellemaal niet.
Wheelies zijn wel mogelijk, het is alleen niet zo makkelijk.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ook lekker genaaid hier, zie ik opeens allerlei rare merken in mijn lijst staan, allemaal auto's die je moet kopen. Krijg ik vervolgens niet de achievement voor het hebben van een auto van alle merken, omdat er nu die exotische shit tussen staat. Dus nu moet ik gewoon DLC kopen om die achievement te halen... belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
treative schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 03:31:
[...]

Wheelies zijn wel mogelijk, het is alleen niet zo makkelijk.
gast als jij mij een mooie achterwiel aangedreven auto met blok voorin (liefst v8) een echte wheelie kan laten zien maken, dus op de drag strip en niet op ladera circuit op de witte strepen. dan krijg jij 100 euro van mij.
en dan bedoel ik een echte wheelie en dat de wielen ook niet aan het spinnen zijn, maar dat je dus een wheelie maakt omdat je veel grip hebt en ook nog het vermogen ervoor. nogmaals als je die lukt dan krijg je 100 euro van me. want het is niet mogelijk, tuurlijk je kan met een porsche hoppen en dan een wheelie maken maar ik heb het over een wheelie vanaf stilstand. is niet mogelijk. zijn genoeg mensen die het proberen maar kan echt niet. met een porsche wheelie maken doormiddel van remmen stoppen remmen, is geen wheelie. das een soort van bunny hoppen. nee een echte powerwheelie is niet mogelijk, en als het wel kan SHOW ME PLEASE!!!
http://www.streetfire.net...l-wheel-stand_2037988.htm
dit is een wheelie ;)

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 16-07-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Phusebox schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:24:
Ook lekker genaaid hier, zie ik opeens allerlei rare merken in mijn lijst staan, allemaal auto's die je moet kopen. Krijg ik vervolgens niet de achievement voor het hebben van een auto van alle merken, omdat er nu die exotische shit tussen staat. Dus nu moet ik gewoon DLC kopen om die achievement te halen... belachelijk.
De DLC auto's tellen niet mee voor de achievements, je hebt alleen de standaard auto's nodig voor de achievement.
v8power67 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:54:
[...]

gast als jij mij een mooie achterwiel aangedreven auto met blok voorin (liefst v8) een echte wheelie kan laten zien maken, dus op de drag strip en niet op ladera circuit op de witte strepen. dan krijg jij 100 euro van mij.
en dan bedoel ik een echte wheelie en dat de wielen ook niet aan het spinnen zijn, maar dat je dus een wheelie maakt omdat je veel grip hebt en ook nog het vermogen ervoor. nogmaals als je die lukt dan krijg je 100 euro van me. want het is niet mogelijk, tuurlijk je kan met een porsche hoppen en dan een wheelie maken maar ik heb het over een wheelie vanaf stilstand. is niet mogelijk. zijn genoeg mensen die het proberen maar kan echt niet. met een porsche wheelie maken doormiddel van remmen stoppen remmen, is geen wheelie. das een soort van bunny hoppen. nee een echte powerwheelie is niet mogelijk, en als het wel kan SHOW ME PLEASE!!!
http://www.streetfire.net...l-wheel-stand_2037988.htm
dit is een wheelie ;)
Probeer je koppeling te gebruiken. Een wheelie is dat je gewoon op je achterwiel rijd, heeft niks met drag strips te maken. Hier een wheelie zonder hoppen. Duurt alleen niet zo lang.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
treative schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:43:
[...]

De DLC auto's tellen niet mee voor de achievements, je hebt alleen de standaard auto's nodig voor de achievement.

[...]

Probeer je koppeling te gebruiken. Een wheelie is dat je gewoon op je achterwiel rijd, heeft niks met drag strips te maken. Hier een wheelie zonder hoppen. Duurt alleen niet zo lang.
ja dat is precies wat ik zeg :P dat is op de ladera circuit en bij die witte strepen zit een bug dat je erg veel grip hebt, en het is zoals ik ookal zei een porsche, dat filmpje is al aardig oud. laat nu maar een filmpje zien dat het vanaf stilstand op drag circuit en dan een motor voorin, gaat je niet lukken. want het kan niet.
ik wil een american muscle zien wheelien!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Je kan beter midnight club gaan spelen als het om de wheelies gaat. De banden die een american muscle car heeft, kan je in forza niet kopen.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja dan moeten ze het niet in de begin filmpje laten zien, je weet wel die in de game als je het spel opstart.
dus ja daarom wil ik het ook kunnen. en met een setje slicks op een goeie grippy drag strip kan je met genoeg vermogen en een goeie weight balance kan hij al snel op zijn achterwielen belanden ;)
kijk maar eens beetje rond op youtube of streetfire. genoeg wheelies te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
treative schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:43:
[...]

[...]
Dan klopt er iets niet, want ik heb van elk merk minimaal 1 auto, maar ik krijg die achievement niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Phusebox schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:48:
[...]

Dan klopt er iets niet, want ik heb van elk merk minimaal 1 auto, maar ik krijg die achievement niet.
Of jij mist er toch 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
L1nt schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:41:
[...]

Of jij mist er toch 1 ;)
Nee heb 4x één voor één elk merk nagelopen in de "shop". Bij elk merk staat minimaal 1 auto met een huisje (dus dat ik die in bezit heb). Behalve dus bij de merken waar een download teken staat, want die heb ik dus niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
heb je van een bepaald merk misschien een gedownloade auto in bezit ipv een originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:01:
heb je van een bepaald merk misschien een gedownloade auto in bezit ipv een originele?
Hmm dat zou kunnen, nog maar eens alles checken, alhoewel mijn geld ver op is :)

Gaat niet echt hard met geld verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Phusebox schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:31:
[...]

Hmm dat zou kunnen, nog maar eens alles checken, alhoewel mijn geld ver op is :)

Gaat niet echt hard met geld verdienen...
Minder upgrades kopen :P

zelf ook paar keer gehad....die Fiesta kun je bijvoorbeeld ook onwaarschijnlijk hard opfokken....alleen aanslag op je budget :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
L1nt schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:55:
[...]

Minder upgrades kopen :P

zelf ook paar keer gehad....die Fiesta kun je bijvoorbeeld ook onwaarschijnlijk hard opfokken....alleen aanslag op je budget :+
Of een drag Yaris :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
gewoon de money boost doen :D doe ik ook heb dalijk kleine 40 miljoen ;)
gewoon een andere account maken op je xbox en dan je cache clearen zodat alle updates van de game eraf zijn. en dan de money glitch doen en uiteindelijk al die autos giften aan je main account, en verkopen voor 497000 credits. hoe de glitch werkt ga ik niet uitleggen hier. daar is google ur best friend in ;)
ik vind het geld verdienen in fm3 echt zo bagger dat ik nu deze manier gebruik. enne voor die andere account heb je wel gold abo nodig om ze te giften. ik heb nu 2 xboxen en had nieuw account gemaakt zodat ik maandje gold heb:D had 100 glitch autos gemaakt en die gegifd aanme main account dus ja das bijna 50 miljoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Totdat T10 je ontdekt en je geband wordt.

Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste