en jij ziet je rechter spiegel wel ?Maikel64 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:01:
[...]
Je kunt via de game opties in het hoofdmenu de instelling voor een multi-screen setup aanpassen. Hier kun je aangeven hoe ver de middelste camera uitgezoomd moet zijn. Heb 'm zelf op 60% staan geloof ik.
Ergens in dit topic staat precies uitgelegd hoe en wat. even zoeken en je weet het.
Nee. als je dat wilt moet je geloof ik echt gebruik gaan maken van de multi-screen setup (dus 3x een Xbox 360, 3x Forza 3 en 3x een beeldscherm aan elkaar koppelen.)
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Online racen zoals in deel 2 kan nog steeds niet?
Het zelf bepalen van type en klasse en doorzichtbaar door elkaar heen rijden en die games joinen
Het zelf bepalen van type en klasse en doorzichtbaar door elkaar heen rijden en die games joinen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
dam dat vind k dat wel ***Maikel64 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:08:
[...]
Nee. als je dat wilt moet je geloof ik echt gebruik gaan maken van de multi-screen setup (dus 3x een Xbox 360, 3x Forza 3 en 3x een beeldscherm aan elkaar koppelen.)
Kun je het hoofd niet mee laten draaien bij bochten of een knop instellen om te kijken? Dan kijk je altijd een beetje waar je heen rijdt en als er iemand naast je kan zitten heb je een knop om te kijken. In LFS werkt dit erg prettig.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
voor ze ver ik weet wel maar met beeld met spiegel werkt in mijn ogen prima/lees beter .hellaas werkt de xdoos daarin niet mee.Marzman schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:07:
Kun je het hoofd niet mee laten draaien bij bochten of een knop instellen om te kijken? Dan kijk je altijd een beetje waar je heen rijdt en als er iemand naast je kan zitten heb je een knop om te kijken. In LFS werkt dit erg prettig.
Verwijderd
Heb sinds vandaag ook Forza 3. Geniaal spel, en heb al een uur of 5 spelen erop zitten.
Ik zit wel met een klein probleempje. Ik krijg disc 2 niet geinstalleerd. Ik weet niet waarom, maar als ik disc 2 wil installeren, vraagt ie heel snel weer naar disc 1 en gebeurt er niets. Komt dat doordat ik voor dat ik de game ging spelen ik beide disc heb geinstalleerd via de xbox menu ( via de knop y en dan installeren op HDD)???
Het idee kwam bij me op om heel Forza eraf te gooien en opnieuw te installeren, en disc 2 via de ingame installer? Ben alleen bang dat mijn savegames ook worden verwijderd.....kan iemand mij hier duidelijkheid in geven?
Ik zit wel met een klein probleempje. Ik krijg disc 2 niet geinstalleerd. Ik weet niet waarom, maar als ik disc 2 wil installeren, vraagt ie heel snel weer naar disc 1 en gebeurt er niets. Komt dat doordat ik voor dat ik de game ging spelen ik beide disc heb geinstalleerd via de xbox menu ( via de knop y en dan installeren op HDD)???
Het idee kwam bij me op om heel Forza eraf te gooien en opnieuw te installeren, en disc 2 via de ingame installer? Ben alleen bang dat mijn savegames ook worden verwijderd.....kan iemand mij hier duidelijkheid in geven?
Ja eerst de geïnstalleerde data weggooien, dat kan in de opties van je dashboard. Volgens mij zijn de savedata en de de geïnstalleerde data gescheiden.
Daarna moet je gewoon de juiste volgorde aanhouden, dus eerst disc 1 installeren via het dashboard, die dan opstarten met disc 1 en vervolgens vraagt ie vanzelf om disc 2 te installeren. Dus disc 2 niet via het dashboard installeren maar via de ingame installer.
Daarna moet je gewoon de juiste volgorde aanhouden, dus eerst disc 1 installeren via het dashboard, die dan opstarten met disc 1 en vervolgens vraagt ie vanzelf om disc 2 te installeren. Dus disc 2 niet via het dashboard installeren maar via de ingame installer.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Dat is goed om te horen!
Het valt me op dat dit spel niet zoveel meer online gespeeld wordt, als Forza Motorsport 2 waar je custom lobby's had. Die public hoppers zijn echt een drama en meer Destruction Derby.

[ Voor 36% gewijzigd door buran op 16-02-2010 19:11 ]
Verwijderd
zegt dat en daarom mij niet gezien stel maloten !buran schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:08:
[...]
Dat is goed om te horen!
Het valt me op dat dit spel niet zoveel meer online gespeeld wordt, als Forza Motorsport 2 waar je custom lobby's had. Die public hoppers zijn echt een drama en meer Destruction Derby.
Verwijderd
Ik heb gister Forza 3 binnen gekregen en meteen de carpacks gedownload. En tevens ook de code gebruikt voor extra DLC die in de verpakking zat.
Maar als ik nu ga kijken bij alle auto's, dan staat de DLC er niet bij. Zo kan ik bijvoorbeeld de Ferrari 599 niet vinden. Moet ik een hoger level hebben voor ik deze auto's kan rijden in 'Free Mode' (of heet dat anders?) of heb ik iets fout gedaan?
Maar als ik nu ga kijken bij alle auto's, dan staat de DLC er niet bij. Zo kan ik bijvoorbeeld de Ferrari 599 niet vinden. Moet ik een hoger level hebben voor ik deze auto's kan rijden in 'Free Mode' (of heet dat anders?) of heb ik iets fout gedaan?
Heb je wel de juiste versie van het spel? Normale versie of C.E. versie??
Was die 599 niet voor de VIP's??
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Als ik kijk naar de auto's die in het Hot Holidays Car pack zitten dan heb ik er geen één op het moment beschikbaar. Ik heb de normale versie van het spel maar dat moet toch niets uitmaken? Iedereen moet die DLC kunnen gebruiken neem ik aan.L1nt schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:10:
Heb je wel de juiste versie van het spel? Normale versie of C.E. versie??
Opnieuw downloaden dan lijkt me.
Sommige DLC zat alleen in de C.E. editie overigens
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat zijn maar een paar wagens.L1nt schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:37:
Opnieuw downloaden dan lijkt me.
Porsche 911 GT3 RS
Chevrolet Corvette ZR1
Ferrari F430 Scuderia
Aston Martin DBS
Lamborghin Gallardo Superleggera
De auto's in Hot Holiday Pack moet je direct kunnen zien.,
[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 18-02-2010 14:09 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Inderdaad effe opnieuw downloaden, om de een of andere reden heb ik hier ook wel eens last van.
:D
Verwijderd
En inderdaad, onder 'storage' stond een uitroepteken voor het betreffende car pack. Verwijderd en opnieuw gedownload en nu werkt het prima.
Bedankt.
Bedankt.
Aangezien ik een paar dagen geleden niets te doen had .. ben ik mijn honda fit maar even gaan herstickeren:
Hier de echte wagen:
(helaas is dit wel een ander bouwjaar)

Hier een filmpje van mijn replica van de auto , niet in goede kwaliteit maar voldoende om de auto te zien!
http://www.youtube.com/watch?v=t9tnmmld12o
Hier de echte wagen:
(helaas is dit wel een ander bouwjaar)

Hier een filmpje van mijn replica van de auto , niet in goede kwaliteit maar voldoende om de auto te zien!
http://www.youtube.com/watch?v=t9tnmmld12o
Is er ook een apart topic voor als je eens tegen een semi-serieuze Tweaker wilt racen
?
Mijn gamertag is 'Sandrioni'. Let me know if you want to burn some rubber
Mijn gamertag is 'Sandrioni'. Let me know if you want to burn some rubber
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Verwijderd
Meer mensen hier die blij zijn dat ze een nieuw circuit hebben toegevoegd? Auto's hebben we nou wel genoeg. Nürburgring GP circuit vind ik een goede keuze, erg tof circuit. Zo mogen ze er meer toevoegen van mij (Spa!).
GP circuit is zeker mooie toevoeging.Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 12:25:
Meer mensen hier die blij zijn dat ze een nieuw circuit hebben toegevoegd? Auto's hebben we nou wel genoeg. Nürburgring GP circuit vind ik een goede keuze, erg tof circuit. Zo mogen ze er meer toevoegen van mij (Spa!).
Spa zou ubergeil zijn.
Vraagje over de lange ring: vlak voor de carrousel heb je een lang recht stuk. Zitten wel paar flauwe bochten in maar niets noemenswaardig. Vervolgens krijg je die hairpin en dan de carrousel.
Dat lange rechte stuk is ook nog behoorlijk donker vanwege de bomen.
De auto houdt hier echter altijd enorm in. Maakt niet uit welke. Stock Rabbit GTI maar ook een volledig getunede auto.
Ervaren anderen dit ook? En wat is hier de reden van? Zover ik merk gaan we daar niet echt omhoog.
Dan merk je het verkeerdL1nt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:20:
[...]
Ervaren anderen dit ook? En wat is hier de reden van? Zover ik merk gaan we daar niet echt omhoog.
Zie o.a.: http://www.panoramio.com/photo/12706538
[ Voor 47% gewijzigd door ThunderNet op 01-03-2010 15:27 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ah ok.
Voor mijn gevoel namelijk niet...maar wie ben ik. Ik ken de ring alleen van de computer.
Wordt drastisch tijd dat ik er een keer echt ga rijden.
Voor mijn gevoel namelijk niet...maar wie ben ik. Ik ken de ring alleen van de computer.
Wordt drastisch tijd dat ik er een keer echt ga rijden.
Ikzelf geloof dat, als ik straks mijn FullHD TV heb, ik met Forza 3 en mn Xbox het ultieme plaatje kan toveren op mijn scherm. 1080P/60FPS.
Kunnen jullie dat bevestigen? Ziet Forza 3 er stukken beter uit qua beeld en fps vergeleken met de overige games?
Kunnen jullie dat bevestigen? Ziet Forza 3 er stukken beter uit qua beeld en fps vergeleken met de overige games?

Gulfstream G650
Full HD of SD is een wereld van verschil....salimrmaf schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:09:
Ikzelf geloof dat, als ik straks mijn FullHD TV heb, ik met Forza 3 en mn Xbox het ultieme plaatje kan toveren op mijn scherm. 1080P/60FPS.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik bedoel hiermee eigenlijk:Gutteguttegut schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:19:
[...]
Full HD of SD is een wereld van verschil....
Forza 2 60 FPS op een HD-Ready, 720P op 1366x768 vs:
Forza 3 60FPS op een FUll HD, 1080P
Gulfstream G650
Nee, de game draait 720, alleen kan de X360 het plaatje wel upscalen. Maar feitelijk is het 720p. Ik zie zelf overigens geen verschil tussen 1080p (met upscale) en 720p op de X360.salimrmaf schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:09:
Idd, Bergwerk, waar dat lange stuk begint ligt op +/- 400meter hoogte. Klostertal, vlak vóór die hairpin vóór Karussell ligt op +/- 500meter hoogte.ThunderNet schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:22:
[...]
Dan merk je het verkeerdgaat daar namelijk flink omhoog
Zie o.a.: http://www.panoramio.com/photo/12706538
Over een lengte van 2km stijgen ze dus 100 meter.
Eén van de weinige spellen wara je het wel goed ziet is GTR Evo. Komt ook door de fov.
http://www.youtube.com/watch?v=OXlr52Cp_Uo Begin maar eens te kijken vanaf +/- 3:10
[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 02-03-2010 15:39 ]
Pffffff, heb ik dat weer..
Ik lees nu dat de output wel 1080P/60FPS is, maar geupscaled vanaf 720P.
Ik vind het echt jammer, want GT5 is weer wel 1080P Native.. jammer.
Gulfstream G650
Gaat het om de gameplay of de graphics? Want de gameplay van Forza 3 (en van deel twee ook trouwens) is naar mijn inziens vele malen beter dan dat van Gran Turismo. Forza heeft een beter snelheidsgevoel dan dat Gran Turismo heeft en ook komen de omgevingen in de laatste game soms wat klinisch over. Qua graphics klopt het inderdaad, Forza heeft een iets ruwer randje. Maar dat komt bij mij op de tweede plek. Overigens is Gran Turismo 5: Prologue geen Full HD. Maar een resolutie van 1280x1080 in game en 1440x1080 in replays. Weet niet of de final van GT5 anders is...salimrmaf schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:17:
Pffffff, heb ik dat weer..Ik lees nu dat de output wel 1080P/60FPS is, maar geupscaled vanaf 720P.
Ik vind het echt jammer, want GT5 is weer wel 1080P Native.. jammer.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
GT5 final is wel 1080p fullHD @ 60Hz. Dat hebben de devvers althans gezegd.
[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 02-03-2010 19:38 ]
Nofi: Hadden ze ook niet gezegd dat die game al een jaar of twee geleden uit had moeten zijnGAIAjohan schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:38:
GT5 final is wel 1080p fullHD @ 60Hz. Dat hebben de devvers althans gezegd.
Eerst zien, dan geloven. En punt blijft dat ik me met Forza 2 en 3 meer aan het vermaken ben dan met Gran Turismo ooit heb gedaan
Geloof er niks van, dat GT5 1080p zal zijn. Dat icm 60 FPS is niet te behalen. En wat Fear zegt, GT mist het snelheidsgevoel. Ga hem wel halen als het uit is, maar ben nu nogal Forza minded.
Verwijderd
en tegen de tijd dat gt5 uit is is je xdoos al vervangen voor een xdoos 900 en speelde je al jaren forza 4 
ik wacht er ook op maar ik vind het een echte afgang van sony.elke keer die uitstelling.
ik wacht er ook op maar ik vind het een echte afgang van sony.elke keer die uitstelling.
Had Forza 3 vanmiddag weer eens opgestart na een paar weken niet gespeeld te hebben en heb een stuk of zeven berichten van Turn 10. Iets over auto's die ik kan downloaden en dergelijke. Maar zijn dit wagens die dan meteen in je eigen carpark komen of zijn dit weer auto's die je eventueel kan kopen en alleen meteen speelbaar zijn in modes als Free Run?
Die moet je kopen.FeaR1986 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:49:
Had Forza 3 vanmiddag weer eens opgestart na een paar weken niet gespeeld te hebben en heb een stuk of zeven berichten van Turn 10. Iets over auto's die ik kan downloaden en dergelijke. Maar zijn dit wagens die dan meteen in je eigen carpark komen of zijn dit weer auto's die je eventueel kan kopen en alleen meteen speelbaar zijn in modes als Free Run?
Nee, de gifts krijg je direct in je eigen garage
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Exorcist schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:50:
[...]Die moet je kopen.
Wat is het nou?ThunderNet schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:55:
[...]Nee, de gifts krijg je direct in je eigen garage
"Probleem" is namelijk dat mijn XBox Live Gold verlopen is. En dat heb je nodig om die wagens te innen. En aangezien ik toch meer op de PS3 game heb ik niet echt zin om redelijk nutteloos geld uit te geven aan XBox Live Gold als ik er toch niets mee doe. Aan de andere kant, wat is nu €36,95 voor 12 maanden Live Gold
[ Voor 32% gewijzigd door FeaR op 02-03-2010 23:15 ]
gifts krijg je direct in je carpark(garage) en andere berichten over dlc moet je uiteraard kopen zowel via marketplace als in de game zelf
gewoon even de text in de message lezen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Waarom messages lezen als ik er uit kan filteren welke auto ik "krijg" en dan hier kan vragen hoe het verder zit. Daar is GoT toch voor
hahaha ja das wel waar ja 
vind de autos die je krijgt best tegen vallen behalve die ferrari p4 van 11 miljoen maja das ook alles
dalijk de game update die drag racen gaat fixen en dan is deze game eindelijk weer baas(mits de update doet wat ik verwacht !! )
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/3569068.aspx
btw volg deze pagina daar wordt alles gemeld dat via twitter door turn 10 gemeld wordt!!
volgende week dinsdag DLC en als goe is binnen een week of 2 grote game update in vorm van patches en fixes enz. en hopelijk dus drag racing zoals het zou moeten
vind de autos die je krijgt best tegen vallen behalve die ferrari p4 van 11 miljoen maja das ook alles
dalijk de game update die drag racen gaat fixen en dan is deze game eindelijk weer baas(mits de update doet wat ik verwacht !! )
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/3569068.aspx
btw volg deze pagina daar wordt alles gemeld dat via twitter door turn 10 gemeld wordt!!
volgende week dinsdag DLC en als goe is binnen een week of 2 grote game update in vorm van patches en fixes enz. en hopelijk dus drag racing zoals het zou moeten
Tsja, de tijd zal het uitwijzen. Atm vermaak ik me prima met Forza2 en 3, hoewel Forza3 me nu wel begint te vervelen.FeaR1986 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:46:
[...]
Nofi: Hadden ze ook niet gezegd dat die game al een jaar of twee geleden uit had moeten zijn![]()
Eerst zien, dan geloven. En punt blijft dat ik me met Forza 2 en 3 meer aan het vermaken ben dan met Gran Turismo ooit heb gedaan
Ik vond GT4 wel erg tof, ik denk toffer da Forza 2 en 3. Al zijn inmiddels de graphics me erg gaan tegenstaan en hebben de wagens zeer vreemde vering. Mijn PS2 is denk ik al een aantal maanden niet meer aangeweest. PS3 is atm puur FIFA10 en soms GT5P. X360 is voor Forza en race pro.
Voor het betere stuurwerk heb ik de pc nog.
Na een bepaald level gaat het inderdaad allemaal niet meer zo snel en vallen sommige races inderdaad wel in herhaling. Maar heb af en toe ook de verkeerde keuzes gemaakt met de races. Zo heb ik in het begin alle races gedaan met snelle wagens. Dus zit nu vast met alle langzame races. Zo moet ik nu met een stock Fiat 500 Abarth races rijden, gaat echt te traag voor woorden. Zeker als de rest van de garage vol staat met R-wagensGAIAjohan schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:57:
[...]Tsja, de tijd zal het uitwijzen. Atm vermaak ik me prima met Forza2 en 3, hoewel Forza3 me nu wel begint te vervelen.

The weirdest thing....
Ik had via een auction een Dodge Viper '08 gekocht. Paar keer online mee geracet, maar had weer wat $$$ nodig, dus ging ik via Season Play weer even aan de slag. De Viper was niet geschikt voor R1 races, dus koos ik een andere wagen. Nu ik weer Multiplayer ga doen, kan ik de Viper nergens meer vinden!?! Bug?
Ik had via een auction een Dodge Viper '08 gekocht. Paar keer online mee geracet, maar had weer wat $$$ nodig, dus ging ik via Season Play weer even aan de slag. De Viper was niet geschikt voor R1 races, dus koos ik een andere wagen. Nu ik weer Multiplayer ga doen, kan ik de Viper nergens meer vinden!?! Bug?
Ik heb vandaag mijn xbox elite binnen gekregen, incl. forza. Installatie op HDD ging prima, maar tijdens de installatie van de extra content (disc 2) gaat er iets mis:
Disc 1 moet eruit, disc 2 erin.
Dan disc 2 eruit, disc 1 erin, en dan gebeurt er niets? Hij blijft om de disc vragen, die er al in zit..
Iemand een idee?
Nevermind, opgelost.. eigen fout
Disc 1 moet eruit, disc 2 erin.
Dan disc 2 eruit, disc 1 erin, en dan gebeurt er niets? Hij blijft om de disc vragen, die er al in zit..
Iemand een idee?
Nevermind, opgelost.. eigen fout
[ Voor 6% gewijzigd door Laurenz op 07-03-2010 00:26 ]
Leave only footprints, take only memories
Vandaag weer een update voor Forza 3 (hopelijk wordt ook stiekem mijn 'bug' (zie 2 posts hierboven) hiermee opgelost....
The Turn 10 Studios Blog
The home of Turn 10 Studios, creators of the Forza Motorsport franchise on Xbox 360.
Forza Motorsport 3 Title Update - 3/9/2010 [Poor] [Poor] [Fair] [Fair] [Average] [Average] [Good] [Good] [Excellent] [Excellent]
Hey everyone, I’m happy to report that the latest Forza Motorsport 3 patch (codenamed TU4) has just cleared Xbox 360 certification and will be going live sometime in the nether hours this morning (3/9) – anywhere between 2AM to 4AM PST. The obvious question you guys are anxious to have answered is what the patch addresses and adds to FM3. Before we continue, we’ll be monitoring the comments section for trolling and unconstructive comments, including the repeated request for public multiplayer lobbies. We are currently not working on bringing back public lobbies. Thanks!
Below is a list of features improved/added and affected with the TU4 patch:
New multiplayer matchmaking game modes! Over the next few weeks, we’ll be introducing a bunch of new hoppers to multiplayer, including:
Week 1 (3/9) – Rolling out at 5:00PM PST
In the new Team Playground Category:
*
Cat and Mouse
*
Team Tag (Keep the It)
*
Team Multi-Class Racing
*
Team Last Car Standing
*
Team Stock Car (yes, the oval kind)
In the Playground category:
*
Tag (Virus) on Benchmark High Speed Ring
In the Circuit Racing category:
*
A Class (Including DLC tracks)
Week 2 (3/16) – Rolling out at 5:00PM PST
In the new Team Circuit Racing category:
*
Team R1 Class
*
Team R2 Class
*
Team R3 Class
*
Team S Class
*
Team A Class
*
Team B Class
*
Team C Class
*
Team D Class
*
Team E Class
*
Team F Class
In the Drift category:
*
Team Drift (Any Class)
Week 3 (3/23) – Rolling out at 5:00PM PST
In the new Multi-Class Circuit Racing category:
*
R1 and A Class
*
R2 and B Class
*
R3 and C Class
*
S and D Class
*
A and E Class
*
B and F Class
*
R1 and F Class
Also added with the patch:
*
Team balancing on team multiplayer modes in hoppers, including the addition of AI to smaller teams.
*
Stickier drag strips in drag mode, including the inclusion of peak tire temperatures at the beginning of race.
*
Ability for Turn 10’s community team to control XP reward payout on a hopper basis via server settings. Yes, now you may be able to get a lot more XP points for playing a certain style of multiplayer game.
*
Engine rev control added to the 3-2-1 pre-race moment for players using manual-with-clutch transmission in Drag mode only.
*
Ability for Turn 10’s community team to turn off TruSkill display in lobbies to avoid being kicked for your TruSkill rank. This is a per hopper setting.
*
Fixed a couple bugs, including the 6th gear shift and the transmission swap gear ratio exploits. A partial Leaderboard wipe will come week of 3/15 – those of you caught using this exploit starting from 2/26 will be permanently banned from all features of Forza Motorsport 3 online.
*
We’ve also fixed a handful of minor issues including occasional shadow popping in multiple car heats, a controller layout (#11) that had gas and brakes reversed on the triggers, etc.
Someone wanted to know whether there will be changes to the current hoppers that are live in order to make room for the new hoppers coming online. Very good question, and the answer is yes. This will be a 2 part process. First of all, we will make some immediate changes to hoppers by downsizing.
*
Circuit RWD will be consolidated into just A Class RWD and will be moved into Playground. The category just does not have the numbers to sustain itself as a 5 hopper system.
*
A Class Expert moves from Playground to Circuit category.
*
On a weekly basis, we will be looking at all hopper numbers. Those that do not maintain a decent number of players during peak primetime gaming hours will get killed.
*
We will narrow down our set of hoppers until we have a core number of hoppers that are sustainable and the community are interested in (by voting with their game time).
Thanks for your patience and support!
The Turn 10 Studios Blog
The home of Turn 10 Studios, creators of the Forza Motorsport franchise on Xbox 360.
Forza Motorsport 3 Title Update - 3/9/2010 [Poor] [Poor] [Fair] [Fair] [Average] [Average] [Good] [Good] [Excellent] [Excellent]
Hey everyone, I’m happy to report that the latest Forza Motorsport 3 patch (codenamed TU4) has just cleared Xbox 360 certification and will be going live sometime in the nether hours this morning (3/9) – anywhere between 2AM to 4AM PST. The obvious question you guys are anxious to have answered is what the patch addresses and adds to FM3. Before we continue, we’ll be monitoring the comments section for trolling and unconstructive comments, including the repeated request for public multiplayer lobbies. We are currently not working on bringing back public lobbies. Thanks!
Below is a list of features improved/added and affected with the TU4 patch:
New multiplayer matchmaking game modes! Over the next few weeks, we’ll be introducing a bunch of new hoppers to multiplayer, including:
Week 1 (3/9) – Rolling out at 5:00PM PST
In the new Team Playground Category:
*
Cat and Mouse
*
Team Tag (Keep the It)
*
Team Multi-Class Racing
*
Team Last Car Standing
*
Team Stock Car (yes, the oval kind)
In the Playground category:
*
Tag (Virus) on Benchmark High Speed Ring
In the Circuit Racing category:
*
A Class (Including DLC tracks)
Week 2 (3/16) – Rolling out at 5:00PM PST
In the new Team Circuit Racing category:
*
Team R1 Class
*
Team R2 Class
*
Team R3 Class
*
Team S Class
*
Team A Class
*
Team B Class
*
Team C Class
*
Team D Class
*
Team E Class
*
Team F Class
In the Drift category:
*
Team Drift (Any Class)
Week 3 (3/23) – Rolling out at 5:00PM PST
In the new Multi-Class Circuit Racing category:
*
R1 and A Class
*
R2 and B Class
*
R3 and C Class
*
S and D Class
*
A and E Class
*
B and F Class
*
R1 and F Class
Also added with the patch:
*
Team balancing on team multiplayer modes in hoppers, including the addition of AI to smaller teams.
*
Stickier drag strips in drag mode, including the inclusion of peak tire temperatures at the beginning of race.
*
Ability for Turn 10’s community team to control XP reward payout on a hopper basis via server settings. Yes, now you may be able to get a lot more XP points for playing a certain style of multiplayer game.
*
Engine rev control added to the 3-2-1 pre-race moment for players using manual-with-clutch transmission in Drag mode only.
*
Ability for Turn 10’s community team to turn off TruSkill display in lobbies to avoid being kicked for your TruSkill rank. This is a per hopper setting.
*
Fixed a couple bugs, including the 6th gear shift and the transmission swap gear ratio exploits. A partial Leaderboard wipe will come week of 3/15 – those of you caught using this exploit starting from 2/26 will be permanently banned from all features of Forza Motorsport 3 online.
*
We’ve also fixed a handful of minor issues including occasional shadow popping in multiple car heats, a controller layout (#11) that had gas and brakes reversed on the triggers, etc.
Someone wanted to know whether there will be changes to the current hoppers that are live in order to make room for the new hoppers coming online. Very good question, and the answer is yes. This will be a 2 part process. First of all, we will make some immediate changes to hoppers by downsizing.
*
Circuit RWD will be consolidated into just A Class RWD and will be moved into Playground. The category just does not have the numbers to sustain itself as a 5 hopper system.
*
A Class Expert moves from Playground to Circuit category.
*
On a weekly basis, we will be looking at all hopper numbers. Those that do not maintain a decent number of players during peak primetime gaming hours will get killed.
*
We will narrow down our set of hoppers until we have a core number of hoppers that are sustainable and the community are interested in (by voting with their game time).
Thanks for your patience and support!
Klinkt goed!
Meteen ff een proefrit maken straks met de EB110 uit de nieuwe car pack. Nice!!
Meteen ff een proefrit maken straks met de EB110 uit de nieuwe car pack. Nice!!

Ik dacht dat die Jalopnik carpacks die oude auto's zou hebben zoals de Delorean 
zal wel weer later komen
zal wel weer later komen
Die komt pas in Juni dit jaar. Jalopink zou 2 packs doen. Een met allemaal nieuwe auto's die moderators van de site hadden uitgekozen. Die is dus nu uit en de ander was via een kies systeem.L1nt schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:07:
Ik dacht dat die Jalopnik carpacks die oude auto's zou hebben zoals de Delorean
zal wel weer later komen
Zitten een aantal leuke auto's in deze pack. Vooral de Porsche 911 Sports Classic ziet er super strak uit en rijdt ook geweldig.
De Mazda Furai is ook super om te zien alleen snap ik niet wat je ermee moet in R2. Standaard kan die niet op tegen de andere R2 bakken. Komt echt snelheid te kort. En als je er de turbo upgrade op zet komt die meteen in R1 terecht waar je ook niet echt met de andere R1 bakken kan mee komen. Online kan je er dus niks mee ofline tegen de AI is het wel leuk omdat de AI gewoon slecht is in R2.
Ga vanavond de Bugati EB110 is uitgebreid testen. Altijd al een mooie bak gevonden alleen moest gister wachten tot ik hem in men giftbox had.
GreetZ DD
Giftbox?? Ik heb een pagani gekregen gister maar geen EB110
Mja wordt weer wachten tot juni dus op de leuke autos

Mja wordt weer wachten tot juni dus op de leuke autos

Dat is zwaar verrot, gelukkig ben ik gewoon bij F begonnen en iedere klasse races op volgorde gedaan.FeaR1986 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:09:
[...]
Na een bepaald level gaat het inderdaad allemaal niet meer zo snel en vallen sommige races inderdaad wel in herhaling. Maar heb af en toe ook de verkeerde keuzes gemaakt met de races. Zo heb ik in het begin alle races gedaan met snelle wagens. Dus zit nu vast met alle langzame races. Zo moet ik nu met een stock Fiat 500 Abarth races rijden, gaat echt te traag voor woorden. Zeker als de rest van de garage vol staat met R-wagens
Nu ben ik bezig alle races uit de S en R3 te voltooien.Maandag was ik bij een kameraad die eindelijk zelf een 360 heeft gekocht en Forza 3, nu zit ie niet meer 3 dagen in de week bij mij puur om Forza te spelen. Komt hij erachter dat hij eerst met die kleine auto's moet rijden, chagrijnig dat ie was, ik heb hem maar een A Klasse getunde Lotus Elise kado gedaan via het Forza mail systeem. Kan die in iedergeval af en toe een snelle race pakken want credits heeft hij ook nog bijna niet om wat te kopen
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
mja de nieuwe patch zou het drag racen ook aanpakken maar verschil is max 0.3 sec die je kan pakken en voornamelijk weer met 4wd
zit er weer sterk over te denken game weg te doen. is egt geen zak meer aan, dlc is alleen maar wat ze zelf willen ,als er problemen zijn worden die 90% genegeerd. en op forzamotorsport.net mag je niet beginnen over het online lobby systeem want dan wordt je gebanned. wat een stelletje leiers zijn het. wordt er egt moe van, GT5 waar ben je !!!
anderen die ook vinden dat TURN 10 eens moet inzien dat de klant koning is??
betalen 70euro(LCE) die btw nie meer limited is maar limitedless!! en zelfs nu zitten dr nog zoveel fouten en minpunten aan de game is gewoon ongelofelijk. doet met sterk denken dat deze game gewoon deel 2 met paar upgrades is en dus geen 60 euro waard is!!! maar bv dlc prijs ong 1200 punten ofzo.
betalen 70euro(LCE) die btw nie meer limited is maar limitedless!! en zelfs nu zitten dr nog zoveel fouten en minpunten aan de game is gewoon ongelofelijk. doet met sterk denken dat deze game gewoon deel 2 met paar upgrades is en dus geen 60 euro waard is!!! maar bv dlc prijs ong 1200 punten ofzo.
Verwijderd
Ik heb het spel ook, speel niet online maar zou ik aan die car packs kunnen geraken zonder dat ik online moet gaan? Wil ze echt wel hebben. Zijn echt vette bakken tussen.
Klinkt alsof je Xbox is omgebouwd, dan heb je gewoon pech.Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:19:
Ik heb het spel ook, speel niet online maar zou ik aan die car packs kunnen geraken zonder dat ik online moet gaan? Wil ze echt wel hebben. Zijn echt vette bakken tussen.
Verwijderd
Nee ik speel niet online omdat ik geen internet heb op men xbox. Maar zou die auto's wel willen hebben.
Je xbox meenemen naar een plek waar je wel internet hebt, en ze eenmalig even downloaden via de marketplace?:)Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:12:
Nee ik speel niet online omdat ik geen internet heb op men xbox. Maar zou die auto's wel willen hebben.
Marketplace werkt gewoon met een Xbox Live Silver account (en die is gratis).Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:59:
Gaat dat zonder azo een account? Zonder die premium dinges.
Verwijderd
Heb ik aangemaakt. 1 probleempje. Ik gebruik die 256mb unit. Dus zal niet veel kunnen doen.ThunderNet schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:05:
[...]
Marketplace werkt gewoon met een Xbox Live Silver account (en die is gratis).
Verwijderd
heb het wel gevonden maar heb te weinig geheugen. binnenkort ga ik een harde schijf kopen. dan zal het me allemaal wel lukken
Dan gebruik je dus de auto's op de 2e dvd ook niet, en heb je de classic wagens ook nog niet kunnen downloaden.Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:27:
[...]
Heb ik aangemaakt. 1 probleempje. Ik gebruik die 256mb unit. Dus zal niet veel kunnen doen.
Als ik jou was zou ik een X360 elite kopen, en je huidige verkopen, aangezien de hdd's gewoon idioot duur zijn.
Die was zeker limited. Ten eerste heb je alle goodies nog, usb-stick, sleutelhanger, die speciale T10 skins en het veel mooiere doosjev8power67 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 18:52:
De vip wagens heb je 5 maanden kunnen gebruiken, waar de gewone man er op moest wachten. en er 800punten voor betaal nu, en waarvan per download 10 euro naar Haïti gaat. Als datgene in Haïti niet was gebeurd denk ik ook dat T10 dat VIP-pakket niet had uitgebracht. Ik vind het echter wel een mooi gebaar van T10, dat ze op deze manier geld willen inzamelen voor Haïti en kan er dan ook totaal niet bij dat een paar LCE-koper zich bekocht voelen. Iemand die de gewone game kocht voor 59,99 en dus ook de VIP DLC erbij pakte is gewoon meer geld kwijt dan jij.
Blijkbaar denken mensen die zichzelf zo speciaal voelden met hun VIP-status meer aan hun eigen hachje dan aan de kinderen in Haiti.
Verwijderd
ik heb de limited edition niet omdat hij uitverkocht was. ik heb de gewone gekocht. en ik gebruik alleen de eerste disc. de tweede kan ik niet gebruiken door het geheugen. maar volgend jaar zal ik waarschijnlijk mijn xbox moeten vervangen want heb al 1 keer de ring of death gehad. heb hem daarvoor wel al binnen gedaan en hij is gemaakt maar die ring komt toch terug ze. daarmee zou ik de duurdere versie nemen dan de arcade als hij het weer voor heeft
Ik heb ook de limited edition niet hoor. Op dat moment (november 2009) was de gewone 35 euro bij de MM, en de limited was 70 euro. Daarmee miste ik wel enkele maanden de VIP-wagens, maar ach.. 
Heb zelf overigens de X360 pro met 60GB HDD, deze console is niet meer leverbaar. Nu alleen nog de Arcade zonder HDD, en de Elite met 120GB. heb zelf nooit een probleem gehad trouwens.
Heb zelf overigens de X360 pro met 60GB HDD, deze console is niet meer leverbaar. Nu alleen nog de Arcade zonder HDD, en de Elite met 120GB. heb zelf nooit een probleem gehad trouwens.
Net toch maar voor iets van €37 euro een XBox Live Gold kaart gekocht. Op internet staan ze ook voor €35 maar de site waar de kaart €37 was kende ik, dus dan maar op save spelen. Ben nu al die Gift-cars aan het downloaden, zijn er nog best veel als ik het zo zie. Krijg nu toch weer een stuk meer zin om te spelen. Totdat God of War III uit is voor de PS3 dan 
Alleen wel weer lelijk dan dat je sommige gifted auto's niet kan gebruiken totdat je de hele bijbehorende car-pack hebt gekocht. Maar vermaak me wel met alle andere wagens. Net al wat auto's een leuke upgrade gegeven. Wel jammer dat de R1 wagens meteen naar de U999 schieten zodra je ze een upgrade geeft...
Alleen wel weer lelijk dan dat je sommige gifted auto's niet kan gebruiken totdat je de hele bijbehorende car-pack hebt gekocht. Maar vermaak me wel met alle andere wagens. Net al wat auto's een leuke upgrade gegeven. Wel jammer dat de R1 wagens meteen naar de U999 schieten zodra je ze een upgrade geeft...
[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 17-03-2010 10:10 ]
Misschien een beetje domme vraag, maar ik heb Forza 3 nu sinds een dag, is het mogelijk om de racen die je heb gereden en waar je niet als 1ste bent geindigd opnieuw te doen? Moet toch wel!!
Zo ja hoe.
Want ik heb nu een paar racen en daar ben ik als 2 de geindigd, maar bij my season zie ik niet meer de mogelijkheid om deze race opnieuw te doen!
Zo ja hoe.
Want ik heb nu een paar racen en daar ben ik als 2 de geindigd, maar bij my season zie ik niet meer de mogelijkheid om deze race opnieuw te doen!
Ja, als jij naar races gaat kun je ook naar de racelist. Heb de naam zo niet bij de hand. Daar staan gewoon alle races. Selecteer welke jij wilt doen en je kunt hem over doen.PSP123 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:26:
Misschien een beetje domme vraag, maar ik heb Forza 3 nu sinds een dag, is het mogelijk om de racen die je heb gereden en waar je niet als 1ste bent geindigd opnieuw te doen? Moet toch wel!!
Zo ja hoe.
zijn er meer mensen die merken dat forza aan het uitsterven is??
forza 3 is eigenlijk forza 2,5.
forza 2 was gaaf ivm de online lobbys die je zelf kon maken en aanpassen.
3 is in mijn ogen echt heel saai.
graphics is niet alles en hoop dat ze ervan leren dat je niet een remake kan maken met iets betere graphics en 2 nieuwe features(overdreven
)
blijf wel trouw de dlc kopen in de hoop dat ze het drag racen eens een keer goed patchen.
maar dat vooruitzicht is erg somber momenteel.
maar ja hopen dat gt5 echt oktober komt en dat hij alle verwachtingen waarmaakt.
en niet alleen mooie graphics heeft zoals forza3(graphics zijn niet eens breathtaking!!)
forza 3 is eigenlijk forza 2,5.
forza 2 was gaaf ivm de online lobbys die je zelf kon maken en aanpassen.
3 is in mijn ogen echt heel saai.
graphics is niet alles en hoop dat ze ervan leren dat je niet een remake kan maken met iets betere graphics en 2 nieuwe features(overdreven
blijf wel trouw de dlc kopen in de hoop dat ze het drag racen eens een keer goed patchen.
maar dat vooruitzicht is erg somber momenteel.
maar ja hopen dat gt5 echt oktober komt en dat hij alle verwachtingen waarmaakt.
en niet alleen mooie graphics heeft zoals forza3(graphics zijn niet eens breathtaking!!)
Online is inderdaad een gemiste kans. Meestal heb ik geluk dat ik een een lobby kom waar ze net klaar zijn met racen. (3 rondes wachten is natuurlijk niet te doen)
Ik race alleen maar in de S-klasse, gelukkig een van de drukkere klasses
.
Jammer dat je niet zelf games aan kunt maken, why not? Denk ik dan.
Wat ik helemaal jammer vind is dat je geen rare dingen kunt doen zoals een V8 van een Z06 in een Skyline zetten, of de 2JZ van de Supra in een Fiatje bijvoorbeeld.
Ook jammer is dat je de uitlaat van een auto niet kunt aanpassen, voor zowel looks als geluid lijkt me dat toch wel een leuke feature.
Wat ik in het begin al jammer vond (vanaf deel 1 eigenlijk), is dat er te weinig rook bij een burnout ontstaat, en dat er geen vlammen uit de uitlaat komen. (vlammen hoeven niet ELKE KEER, zoals bij PGR 4, maar zo af en toe, ik vind het zelf erg vet als ik dat op een youtube-filmpje zie)
@02:34 en 06:37 :):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RqrTAqWkWvY]
Ik vind het opzich een hele vette game, maar ze hebben wat mij betreft een aantal kansen laten liggen (meer tracks, gratis car/track-packs) waardoor het geen absolute top-game is.
Ik race alleen maar in de S-klasse, gelukkig een van de drukkere klasses
Jammer dat je niet zelf games aan kunt maken, why not? Denk ik dan.
Wat ik helemaal jammer vind is dat je geen rare dingen kunt doen zoals een V8 van een Z06 in een Skyline zetten, of de 2JZ van de Supra in een Fiatje bijvoorbeeld.
Ook jammer is dat je de uitlaat van een auto niet kunt aanpassen, voor zowel looks als geluid lijkt me dat toch wel een leuke feature.
Wat ik in het begin al jammer vond (vanaf deel 1 eigenlijk), is dat er te weinig rook bij een burnout ontstaat, en dat er geen vlammen uit de uitlaat komen. (vlammen hoeven niet ELKE KEER, zoals bij PGR 4, maar zo af en toe, ik vind het zelf erg vet als ik dat op een youtube-filmpje zie)
@02:34 en 06:37 :):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RqrTAqWkWvY]
Ik vind het opzich een hele vette game, maar ze hebben wat mij betreft een aantal kansen laten liggen (meer tracks, gratis car/track-packs) waardoor het geen absolute top-game is.
:D
Ik speel het spel nog zeer vaak maar dan vooral private lobby's met vrienden. De public hoppers zijn echt een aanfluiting en een van de redenen dat er zo weinig spelers in public online spelen. Jammer dat Turn10 de public custom lobby's er uit heeft gehaald en alle vragen/topics hierover op het officiële forum negeert, verwijdert en inmiddels verbiedt. Nog een aantal redenen dat de public races niet populair zijn: er wordt door iedereen gebeukt, op sommige circuits worden chicanes compleet afgesneden en als je als level 27+ in een lobby binnenkomt word je vaak eruit gekicked door een votekick.
Ook vind ik de DLC tegenvallen, tot op heden is er maar één trackpack (Nurburgring GP) uitgebracht die trouwens ook al in PGR4 zat, dus de data van het circuit hadden ze allang.
Ook vind ik de DLC tegenvallen, tot op heden is er maar één trackpack (Nurburgring GP) uitgebracht die trouwens ook al in PGR4 zat, dus de data van het circuit hadden ze allang.
Want Turn10 en Bizarre Creations zijn dezelfde studio's? Microsoft heeft volgens mij alleen inspraak over de inhoud van de games, niet over de ontwikkeling van de tracks.buran schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:53:
Die worden dus ook niet uitgewisseld tussen games.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
ze beweren dat ze het circuit hellemaal zelf hebben gemaakt en dus ook naar germany gevlogen zijn voor analyse van circuit.
mja ik vind dit circuit wel leuk maar ik vind het belachelijk dat ze tegenwoordig overal geld voor vragen.
want het spel is zo incompleet dat ze op hun minst wel gratis hadden mogen doen.
ik denk dat turn10 echt heel blij mag zijn dat gt5 vorig jaar niet uitkwam, want dan hadden ze nooit racegame of the year geworden.
ik vind het gemis van uitlaten en vlammen idd ook erg jammer.
had wel gaaf geweest. btw dat filmpje kan ik hellemaal dromen man
die mine's is zo geil OMG. Mn droomauto.
mja ik vind dit circuit wel leuk maar ik vind het belachelijk dat ze tegenwoordig overal geld voor vragen.
want het spel is zo incompleet dat ze op hun minst wel gratis hadden mogen doen.
ik denk dat turn10 echt heel blij mag zijn dat gt5 vorig jaar niet uitkwam, want dan hadden ze nooit racegame of the year geworden.
ik vind het gemis van uitlaten en vlammen idd ook erg jammer.
had wel gaaf geweest. btw dat filmpje kan ik hellemaal dromen man
die mine's is zo geil OMG. Mn droomauto.
Verwijderd
De EB110 is echt een monster.Shiverzz schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:04:
Klinkt goed!
Meteen ff een proefrit maken straks met de EB110 uit de nieuwe car pack. Nice!!![]()
[afbeelding]
AWD erin en de veyron moter en gaan!!!
Brrr die EB110 is wel bruut ja, 420+ km/h
.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Voor mensen die nog steeds serieus online willen racen, check mijn sig. We houden diverse competities (races, time trails etc). Ik was na de single player ook snel afgehaakt, maar echte wedstrijden met serieuze rijders maakt een boel goed.
Binnenkort beginnen we een nieuwe serie races (5) met de Seat Leon SC. Dit keer met stock parts, maar wel met afstelling... Moet spannend gaan worden....
Binnenkort beginnen we een nieuwe serie races (5) met de Seat Leon SC. Dit keer met stock parts, maar wel met afstelling... Moet spannend gaan worden....
Is dit en grap? elk spel voor de xbox 360 is nu ineens te koop voor 30 euro?
Ik ben aan het twijfelen om deze aan te schaffen alleen 50à60 euro vind ik te veel voor een race-game.
Hoe komt het dat ongeveer5 winkels zo'n absurd lage prijs hebben, waarvan der 2 geen voorraad hebben?
Ik ben aan het twijfelen om deze aan te schaffen alleen 50à60 euro vind ik te veel voor een race-game.
Hoe komt het dat ongeveer5 winkels zo'n absurd lage prijs hebben, waarvan der 2 geen voorraad hebben?
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Welkom op de wondere wereld van het internet
Ik betaal vrijwel nooit meer dan 30 euro voor een spel.
Bestel 'm in de UK, dan heb je hem al voor zo'n 20 euro in huis.
Bestel 'm in de UK, dan heb je hem al voor zo'n 20 euro in huis.
Import. Ik koop tegenwoordig bij ZHGaming (Steenbergen). Is 5 KM van huis, maar leveren prima af binnen een dag en steevast 25 Euro onder de "normale" prijs. Heavy Rain had ik daar voor 45 (UK), Uncharted 2 ook en Forza 3 voor 30. Kijk eens op budgetgaming.nl .alaintje schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:11:
Is dit en grap? elk spel voor de xbox 360 is nu ineens te koop voor 30 euro?
Forza3 is al een tijdje minder dan 40 euro. Heb de mijne in november bij de Toys XL gehaald voor 35 euro.
Vandaag komt er wederom een carpack uit, 400 ms points, voor deze wagens:
Seat Leon Cupra R ‘09
Mazda MX-5 Superlight
Bentley Continental GT SuperSports ‘09
Mini Coupé Concept
Vauxhall Insignia VXR ‘10
Renault Mégane III RS ‘09
Mercedes E63 AMG ‘09
Ford Taurus SHO ‘10
Holden HSV w427 ‘10
VW Golf R ‘10
Seat Leon Cupra R ‘09
Mazda MX-5 Superlight
Bentley Continental GT SuperSports ‘09
Mini Coupé Concept
Vauxhall Insignia VXR ‘10
Renault Mégane III RS ‘09
Mercedes E63 AMG ‘09
Ford Taurus SHO ‘10
Holden HSV w427 ‘10
VW Golf R ‘10
Waarom gooien ze er nu geen Opel versie van insignia erbij 
en svp ook van de Corsa en Astra
Hangt er ook vanaf welk model ze beschikbaar krijgen. Zelfde met de VW Scirocco, die is rechtsgestuurd in het spel omdat ze een engelse versie beschikbaar kregen om te modellerenL1nt schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:05:
100% mee eensL1nt schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:05:
Dan zorg je toch even dat het dashboard in spiegelbeeld gaat. Alle namen van knoppen even veranderen en je bent opzich al klaar.ThunderNet schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:11:
[...]
Hangt er ook vanaf welk model ze beschikbaar krijgen. Zelfde met de VW Scirocco, die is rechtsgestuurd in het spel omdat ze een engelse versie beschikbaar kregen om te modelleren
Bij Opels ipv Vauxhalls moeten ze behalve dat alleen nog even de logo's aanpassen naar Opel.
Ik vind dat ze auto's die leverbaar zijn (irl) als zowel LHD als RHD ook als beide beschikbaar moeten maken. En auto's die puur LHD zijn als LHD laten gaan, en als RHD als RHD laten gaan. En ook hadden ze van mij wel een Europese Golf 1 mogen maken ipv die Rabbit.
Verder wil nog wat leuke goedkopere auto's erin hebben.
Porsche 356 Carrera bv, Porsche 911 van '65, Porsche 924 en 944. VW Kever, jaren '70 Ford Escort, Ford Capri, Opel Manta (met vossenstaart), NSU 1000 TT, Mazda RX3, oude Mini etc
Opzich zitten daar wel een paar leuke auto's bij, in ieder geval genoeg om me weer even zoet te houden.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Enigste wat ik mis aan Forza3 zijn de alledaagse en klassieke wagens.
Ford Escort Cosworth, Opel kadet Gsi, Opel Calibra, Nissan Sunny Gti-R, Mitsubitsi Eclipse, Subaru Impreza station, en allerlei bijzondere auto's zoals die Suzuki Escudo Twinpeaks, engelse kitcars etc.
Het rijden met een cliche italiaan/usa met 600+ pk kan me echt geen reet interesseren, auto's die je in het echt kan kopen is toch veel mooier.
Topgear track lijkt me ook waanzinnig gaaf.
Ford Escort Cosworth, Opel kadet Gsi, Opel Calibra, Nissan Sunny Gti-R, Mitsubitsi Eclipse, Subaru Impreza station, en allerlei bijzondere auto's zoals die Suzuki Escudo Twinpeaks, engelse kitcars etc.
Het rijden met een cliche italiaan/usa met 600+ pk kan me echt geen reet interesseren, auto's die je in het echt kan kopen is toch veel mooier.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Ik dacht juist laatst gelezen te hebben dat er een classic pack kwam met bijv. een Sierra Cosworth (
), maar hoe wat en wanneer, en of?
helemaal mee eens. Ik vind het veel leuker om in een auto te rijden die ik daadwerkelijk kan aanschaffen dan een veels te dure Ferrari of Lambo.motormuus schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:20:
Mee eens
Eigenlijk zouden ze een ontwikkelkitje uit moeten brengen voor de 'hobbyisten' die auto's willen maken en ze vervolgens op marketplace na een screening verkocht kunnen worden (per stuk of in een pack).
Vroeger kon je in NFS ook auto's van het internet downloaden en in het spel zetten
Vroeger kon je in NFS ook auto's van het internet downloaden en in het spel zetten
The ramblings of an idiot
Geniaal was dat, je had toen zelfs van die gekke Dinosaurus auto's etc.McBoom schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:52:
Mee eensEigenlijk zouden ze een ontwikkelkitje uit moeten brengen voor de 'hobbyisten' die auto's willen maken en ze vervolgens op marketplace na een screening verkocht kunnen worden (per stuk of in een pack).
De Golf R in de laatste car pack is dik. Je kan hier een V10 motor uit een Touareg in lepelen. Dan wil 'ie hárd.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
* Snippertje mompelt iets over een toilethokjeAntraXxX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:57:
[...]
Geniaal was dat, je had toen zelfs van die gekke Dinosaurus auto's etc.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Eclipse zit er gewoon in (3 generaties zelfs)motormuus schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:20:
als het goed is komt in de volgende jalopnik car pack een escort cosworth en een siera cosworth.
de rest zal je misschien in gt5 zien
moet zeggen die nieuwe mercedes in die carpack is egt bizar gaaf en rijdt heerlijk!!
die golf vind ik minder want is weer een awd die alles owned (gaap)
en de rest is ook dikke gaap maja ik wacht wel op gt5 en als er nieuwe packs komen haal ik ze standaard omdat ik blijf hopen dat ze de game patchen dat alle bugs eruit zijn. dan kunnen ze maybe de strijd aan met gt5 maar dan moeten ze egt erg veel patchen.
de rest zal je misschien in gt5 zien
moet zeggen die nieuwe mercedes in die carpack is egt bizar gaaf en rijdt heerlijk!!
die golf vind ik minder want is weer een awd die alles owned (gaap)
en de rest is ook dikke gaap maja ik wacht wel op gt5 en als er nieuwe packs komen haal ik ze standaard omdat ik blijf hopen dat ze de game patchen dat alle bugs eruit zijn. dan kunnen ze maybe de strijd aan met gt5 maar dan moeten ze egt erg veel patchen.
Dat is wel een beetje jammer. Die engineswaps zijn natuurlijk heel leuk, maar het moet wel realistisch blijven, Zo'n V10 gaat van ze lang zal ze leven niet in het vooronder van een Golf passenWasp schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:12:
De Golf R in de laatste car pack is dik. Je kan hier een V10 motor uit een Touareg in lepelen. Dan wil 'ie hárd.

Ik heb FM3 sinds gister en heb er al aardig wat races opzitten. Het spel is toch wel een vooruitgang op FM2, die ik net zo'n beetje uitgespeeld heb, maar toch zijn er een paar dingetjes jammer:
- Geen matte lakken, altijd leuk voor muscle cars
- Je kan de diameter van de standaard velgen niet vergroten, terwijl dit in FM2 wel kon
En nog een mierencopuleerpuntje: de binnenkant van de Golf 2 klopt niet. Het is een '92er, maar er zit een dashboard in van voor '89 en ze zijn vergeten de hemel in de auto zwart te maken
En nog een auto voor de wishlist: (althans, de mijne

De Golf Limited. Zijn door VW Motorsport maar 71 van gemaakt met een 16V G60 en Syncro aandrijving
The ramblings of an idiot
Iemand al ontdekt dat je de Ford Fiesta lomp hard kunt laten lopen??
rearwheel aandrijving, ander blok erin, wat tuningrotzooi erop en 360+ Zelf heb ik nog niet alles erop kunnen zetten maar bij Benchmark stond al 369 km/u
rearwheel aandrijving, ander blok erin, wat tuningrotzooi erop en 360+ Zelf heb ik nog niet alles erop kunnen zetten maar bij Benchmark stond al 369 km/u
Geen matte lakken? Je kunt bij het overspuiten toch kiezen voor normal paint of metallic? Normal paint is dan als het goed is mat, of je het goed terugziet is een ander verhaal