Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Wat is DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:13:
[...]

Playground gebeuren. Zit afaik inbegrepen bij de Limited Edition van Forza 3.
aah daarom dat ik het niet heb. Ik heb geen LE |:( Heb er nog steeds spijt dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:13:
[...]

Playground gebeuren. Zit afaik inbegrepen bij de Limited Edition van Forza 3.
Zit wel in de gewone Forza..
Benchmark High speed ring.. Zit volgens mij in de Legends DLC die je bij de normale Forza krijgt.

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 15-12-2009 20:22 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

DLC = DownLoadable Content.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:21:
[...]

Zit wel in de gewone Forza..
Benchmark High speed ring.. Zit volgens mij in de Legends DLC die je bij de normale Forza krijgt.
Hahahah yup, kom er net achter dat ik die coupon nog heb. Zo eens ff racen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Voor de geïnteresseerden, ik weet niet hoelang het nog duurt maar Forza Motorsport 3 Limited Edition is voor 39 euro te koop bij play.com (inclusief verzendkosten).

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

• Froggle
  • Laatst online: 17-09 19:24
Over een paar events heb ik Forza 3 dan eindelijk op 1000G. Volgens MGC ben ik dan de 8e NL'er die alle achievements heeft. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:32

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:01:
[...]

Er zijn een aantal dingen die je kan proberen, maar ik zou zoiezo blijven oefenen met de handrem, want die is toch echt belangrijk in 't driften.

Je kan een clutch kick proberen, koppeling indrukken, gas indrukken zodat je veel toeren maakt, koppeling loslaten en driften maar. Of een 'scandinavian' flick, vlak voor een bocht naar rechts, remmen en naar links sturen, om vervolgens hard te gassen en naar rechts te sturen. (scandiniavian flick plaatje)
Mja, hij is zo kut geplaatst op het stuur. En clutch kick gaat helemaal niet lukken met een stuur :P

Zal die scandiinavian eens proberen. Vanwaar de naam :P?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Verwijderd

Dat is waar de beste rallyrijders vandaan komen :)

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Snippertje schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:23:
[...]Zal die scandiinavian eens proberen. Vanwaar de naam :P?
http://www.drivingfast.net/techniques/scandinavian_flick.htm
The name arose from the Finnish and Swedish rally racers of the 1960s who widely used it with great success.
Komt volgens mij omdat het het mooiste/makkelijkste op sneeuw/ijs gaat wat in Scandinavie natuurlijk veel voorhanden is (ook tijdens de rally's).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
buran schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:09:
Voor de geïnteresseerden, ik weet niet hoelang het nog duurt maar Forza Motorsport 3 Limited Edition is voor 39 euro te koop bij play.com (inclusief verzendkosten).
nu is het terug 80eur :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:23
Irritant... Forza 3 binnen, 2 disks. Ik denk, hey, ik doe eerst die extra content disc erin en installeer die... goed, dat werkt. Daarna disc 1 erin, ook geïnstalleerd.

Start ik het spel op, vraagt ie of ik Disc 2 wil installeren.. :| Ik zeg: doe maar. Disc 2 erin, die is na 5 seconden vervolgens klaar. Logisch, want het staat er al op. Maar dan moet ik disc 1 er weer in doen en vervolgens herkent ie 'm niet... enige wat ik kan doen is via de guide-knop weer naar het dashboard gaan.

Bekend probleem? Is mijn disc1 rot? - hij start wel gewoon op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Snippertje schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:23:
[...]

Zal die scandiinavian eens proberen. Vanwaar de naam :P?
Probeer Richard Burns Rally op de pc eens ;). In de tutorial wordt die geheel uitgelegd :) Er is ook een RBR uitgekomen op de XBOX1 maar weet niet hoe die was qua content e.d.

@ hierboven, gooi alles er eens af.

Stop disc 1 erin. Ga spelen, wanneer hijv raagt om disc 2, doe dat.
Nadat dat klaar is, moet t werken. Alhoewel ik daarna heb afgesloten en disc 1 ben gaan installeren.

[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 19-12-2009 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 18-09 15:41
Xtuv schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 02:38:
Irritant... Forza 3 binnen, 2 disks. Ik denk, hey, ik doe eerst die extra content disc erin en installeer die... goed, dat werkt. Daarna disc 1 erin, ook geïnstalleerd.

Start ik het spel op, vraagt ie of ik Disc 2 wil installeren.. :| Ik zeg: doe maar. Disc 2 erin, die is na 5 seconden vervolgens klaar. Logisch, want het staat er al op. Maar dan moet ik disc 1 er weer in doen en vervolgens herkent ie 'm niet... enige wat ik kan doen is via de guide-knop weer naar het dashboard gaan.

Bekend probleem? Is mijn disc1 rot? - hij start wel gewoon op...
Ik heb hetzelfde gehad. Je moet echt de volgorde aanhouden zoals aangegeven. Eerst disc 1, daarna wordt vanzelf gevraagd om disc 2. Je kan het beste even de game weer verwijderen van de HDD, dan disc 1 erin en later disc 2. Ik vond het ook krom, maar de volgorde is belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ok.. vreesde ik al voor, dat maar even doen dan.
Had nog speciaal in het boekje gekeken, maar daar staat ook niks in.

Ik was trouwens wel positief verrast een kaartje met een downloadcode te vinden voor het motorsports legends pack etc. Dacht dat dat alleen bij de LE versie zat? (die ik niet heb), het is wel een Engelse versie, misschien is dat het.. leuke bonus iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Sinds dit weekend in bezit van een Xbox 360... met Forza3....

kan maar 1 ding zeggen: wow :D

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Speel nu al heel veel nog steeds de single player nog niet uit... seizoen 8 halverwege nu.

Moet zeggen begint nu wel wat saaier te worden... maar online is nog steeds wel leuk af en toe.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Xtuv schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:10:
Ok.. vreesde ik al voor, dat maar even doen dan.
Had nog speciaal in het boekje gekeken, maar daar staat ook niks in.

Ik was trouwens wel positief verrast een kaartje met een downloadcode te vinden voor het motorsports legends pack etc. Dacht dat dat alleen bij de LE versie zat? (die ik niet heb), het is wel een Engelse versie, misschien is dat het.. leuke bonus iig :)
Nee bij elke editie zit die code, bij de LE krijg je twee codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ah ok, nouja, ook prima :)

De demo viel me zwaar tegen (handling), aan de hand daarvan zou ik 'm niet gekocht hebben. Maar hoorde toch veel dat het volledig spel beter zou zijn. Tot nu toe is dat ook zeker waar. Het rijden gaat met prima af in tegenstelling tot de demo.

Wel jammer vind ik dat je maximaal met z'n 8en op de baan bent. Bij GRID had je races met 20+ auto's als ik het mij goed herinner, daar valt ook wel wat voor te zeggen. Ook lijkt de AI in Forza nooit iemand zomaar van de baan te schuiven of een fout te maken. Ik rij redelijk agressief, lekker duwen enzo.. in GRID stonden er dan regelmatig auto's 180 graden gedraaid op de baan, in Forza heb ik dat nog niet meegemaakt.

De enorme keus in auto's en het rijgedrag vind ik wel erg gaaf.. al met al ga ik me hier wel even mee vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Hoe zit het met driften? Zijn daar aparte 'driftraces' voor? Ik ben nu bezig aan seizoen 3, maar ben nog niets tegengekomen. Op nordschleife Nurburgring met m'n Audi R8 iets te enthousiast een bocht genomen waardoor ik haaks op de rijrichting terecht kwam. Ineens kreeg ik de achievement voor 'Drifter - Achieve 1000 points in a single drift section'. Krijg je tijdens normle races ook punten voor driften of is dit gewoon een gevalletje mazzel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
Er zijn geen aparte driftraces. Je kunt rijdens het rijden op d-pad up (gokje, kan ook 1 van de 3 andere richtingen zijn) drukken, en dan krijg je ipv de tijd je driftpunten te zien :)

Edit: links dus, volgens de persoon beneden me (dank voor aanvulling :))

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 22-12-2009 12:00 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Je krijgt altijd punten voor het driften maar deze worden pas getoond zodra je op je D-pad naar links beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat is die season play ontzettend lang zeg. Ben bijna bij season 5 maar ik zag bij de stats dat ik pas op 12.5% zat :? Moet je dan echt iets van 1000 races rijden ofzo voor je er klaar mee bent? Rij nu in de R3 klasse rond dus had verwacht dat het einde wel in zicht was maar ik speel nu een beetje plichtmatig, dat lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De 100% zul je niet halen met Season Play denk ik. Na Season 5 heb je alle season-achievements gehad en rij je ook dubbele events had ik het idee.
De rest zul je met de EventList moeten afwerken. Ook daar ben je wel 'even' mee bezig though!
Volgens mij zit ik op 50% na 45 uur of iets dergelijks en moet ik echt nog erg veel races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Er was blijkbaar 'n patch? Moest 'm net installeren iig... Enig idee wat er veranderd is?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:05
Willybubba schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:51:
Er was blijkbaar 'n patch? Moest 'm net installeren iig... Enig idee wat er veranderd is?
Inderdaad, zojuist hier ook gekregen.
En ik heb een special paint (met season greetings) "Nissan GT-R SpecV" van Turn10 gekregen. How nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:13
sverzijl schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:43:
[...]

Welke layout werkt goed voor jou dan? Ik heb alleen met de default layout geprobeerd.
En moet je ook net zoals in het echie: gas loslaten, clutch, opschakelen, gas geven ? Dat kost toch ook tijd lijkt me (in vergelijking met: gas geven, opschakelen, nog steeds gas geven)
Wanneer je zelf schakelt zonder clutch, dan moet je ook even van het gas af wanneer je opschakelt. Is natuurlijk niet van toepassing bij de tragere auto's of wanneer je met Traction Control rijd, maar in de meeste races (B class en hoger) dan rij je met auto's met wat meer koppel en dat zorgt voor weelspin wanneer je je gas erop houd en dat kost weer tijd.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

treative schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:28:
Wanneer je zelf schakelt zonder clutch, dan moet je ook even van het gas af wanneer je opschakelt. Is natuurlijk niet van toepassing bij de tragere auto's of wanneer je met Traction Control rijd, maar in de meeste races (B class en hoger) dan rij je met auto's met wat meer koppel en dat zorgt voor weelspin wanneer je je gas erop houd en dat kost weer tijd.
Huh? Daar heb ik helemaal geen last van. Ik rij R1 op het moment zonder enig hulpmiddel (behalve de clutch dan) en kan gewoon handmatig opschakelen zonder koppeling en zonder gas los te laten, geeft geen enkel probleem.
Psychokiller schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:41:
De 100% zul je niet halen met Season Play denk ik. Na Season 5 heb je alle season-achievements gehad en rij je ook dubbele events had ik het idee.
De rest zul je met de EventList moeten afwerken. Ook daar ben je wel 'even' mee bezig though!
Volgens mij zit ik op 50% na 45 uur of iets dergelijks en moet ik echt nog erg veel races :)
De eerste 6 jaren zijn uniek, daarna gaat het zich herhalen heb ik gelezen. Ben nu zelf bezig met het 6e jaar, ik gok zo'n 40 uur gereden maar de season-teller staat nog ergens op 15%... Al kan dit wellicht komen omdat ik bij veel events vaak eenmaal niet goud haal en daardoor geen vinkje verdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

De inhoud van de DLC van januari is gelekt...

2010 Aston Martin One-77
2009 Audi RS 6
2009 Audi R8 LMS
2010 BMW M6 Coupe
2010 Chevrolet Corvette Grand Sport
2010 Ford Shelby Mustang GT500
2009 Holden HSV w427
2009 Lotus 2-Eleven
2010 Pagani Zonda R
2010 Porsche Boxster S
2010 Saleen S5S Raptor

Leuk, maar die van december vond ik persoonlijk interressanter.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:27

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Eindelijk de M6 die ze al beloven sinds Forza 2 :+

• GAIAjohan
Yihaaa schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:23:
[...]

Inderdaad, zojuist hier ook gekregen.
En ik heb een special paint (met season greetings) "Nissan GT-R SpecV" van Turn10 gekregen. How nice :)
Ook gekregen. Wel een leuke auto/

Hoop echt dat die wagens van Limited edition ook ooit nog op marketplace komen. ik wil zoo graag die 911 GT3 RS..

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 15:18
Willybubba schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:43:

2010 Aston Martin One-77
2009 Audi RS 6
2009 Audi R8 LMS
2010 BMW M6 Coupe
2009 Holden HSV w427
2009 Lotus 2-Eleven
2010 Pagani Zonda R
2010 Porsche Boxster S
2010 Saleen S5S Raptor

Leuk, maar die van december vond ik persoonlijk interressanter.
Inderdaad, de carpack van december vond ik ook interressanter.
Enkel die zonda R vind ik interessant in deze carpack.

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 14:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

(jarig!)
GAIAjohan schreef op donderdag 24 december 2009 @ 03:02:
[...]

Ook gekregen. Wel een leuke auto/

Hoop echt dat die wagens van Limited edition ook ooit nog op marketplace komen. ik wil zoo graag die 911 GT3 RS..
Misschien dat ze nog eens met een car pack komen met de 997 GT3 en GT3RS MK2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 20:41:
[...]

Huh? Daar heb ik helemaal geen last van. Ik rij R1 op het moment zonder enig hulpmiddel (behalve de clutch dan) en kan gewoon handmatig opschakelen zonder koppeling en zonder gas los te laten, geeft geen enkel probleem.

[...]
Probeer het in een bocht zonder traction control.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militair90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-07 19:20

militair90

sure we can f*uck it up

Willybubba schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:43:

2010 Aston Martin One-77
2009 Audi RS 6
2009 Audi R8 LMS
2010 BMW M6 Coupe
2009 Holden HSV w427
2009 Lotus 2-Eleven
2010 Pagani Zonda R
2010 Porsche Boxster S
2010 Saleen S5S Raptor
ziet er niet al te leuk uit, als ze dan tog suv er in doen zie ik liever hummers, of humvee's :P maar denk niet dat ik die dlc ga kopen. heb nu al teveel auto's in het spel:P

'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
militair90 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 16:24:
[...]

ziet er niet al te leuk uit, als ze dan tog suv er in doen zie ik liever hummers, of humvee's :P maar denk niet dat ik die dlc ga kopen. heb nu al teveel auto's in het spel:P
Mag ik vragen waar jij suvs ziet?

2010 Aston Martin One-77
2009 Audi RS 6
2009 Audi R8 LMS
2010 BMW M6 Coupe
2009 Holden HSV w427
2009 Lotus 2-Eleven
2010 Pagani Zonda R
2010 Porsche Boxster S
2010 Saleen S5S Raptor

Alles is aan te klikken ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overijverig mannetje! Hij doelt op het feit dat er in Forza 3 SUV's zitten, dus waarom niet de SUV's die hij noemt, eventueel als DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje voor de mensen die het al (langer) spelen.

ik zit eraan te denken om dit spel te kopen. zelf veel durt 2 gespeeld. alleen is dit wel snel aan het vervelen. binnen 2 uur spelen had ik de game bijna uitgespeeld. zat al op een hoog level. online is wel leuk maar singleplayer echt minder.

is dit bij forza ook zo snel of gaat dat wat langer duren? en is de cockpitview een beetje goed en leuk? of wordt het echt weer achter de auto hangen??

en uiteraard. moet ik hem kopen of niet!!???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:45:
vraagje voor de mensen die het al (langer) spelen.

ik zit eraan te denken om dit spel te kopen. zelf veel durt 2 gespeeld. alleen is dit wel snel aan het vervelen. binnen 2 uur spelen had ik de game bijna uitgespeeld. zat al op een hoog level. online is wel leuk maar singleplayer echt minder.

is dit bij forza ook zo snel of gaat dat wat langer duren? en is de cockpitview een beetje goed en leuk? of wordt het echt weer achter de auto hangen??

en uiteraard. moet ik hem kopen of niet!!???
Voor het daadwerkelijk uitspelen ben je toch 100 uur bezig..Maar denk dat de verveling zo een beetje na 20 uurtjes wel komt. ( zelfde track, zelfde class auto's) maar online blijft het wel leuk

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Iemand nog tips om dit spel interessant voor jezelf te houden? Ben nu level 38 maar ik heb er allemaal niet meer zo'n zin in. Storefront is wel tof, ik heb wel last van een enorme verzameldrang. Ik heb de nodige miljoenen doorheen gejast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:59

Player1S

Probably out in the dark

Gelukkig zitten er weer 2 audi's in de DLC. Die hadden we nog nauwelijks.

Zie liever dat ze iets met die feitjes doen. Kwak er een Model T Ford in. Of een andere klassieker van de feitjes.
Zal niet snel zijn maar een keer wat anders.
SemperFidelis schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:52:
Iemand nog tips om dit spel interessant voor jezelf te houden? Ben nu level 38 maar ik heb er allemaal niet meer zo'n zin in. Storefront is wel tof, ik heb wel last van een enorme verzameldrang. Ik heb de nodige miljoenen doorheen gejast.
Aan de kant leggen, iets anders spelen. Dan eventueel weer wat anders en dan terug naar forza.
Standaard M.O. hier. Zo heb ik nu weer NHL 10 opgepakt :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• rgarretsen
Op den duur is het veel van hetzelfde, neemt niet weg dat het een geweldige game is.

Af en toe moet je het gewoon ff laten liggen, of 1 of 2 races doen en dan weer ff lekker wat anders doen.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Forza 3 deze week aangeschaft. Mij lukt het echter niet de DLC van Motorsports Legends Car pack en de rest te downloaden, simpelweg omdat ik het niet kan vinden op LIVE marketplace.
Iemand enig Idee ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Die staat volgens mij ook niet zo op live. Die moet je downloaden via de code die bij het spel geleverd word.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie. Waar moet ik die code dan precies invullen ? Ik zie redeemcode alleen bij beschikbare content ??
Eindelijk een helder moment en nog eens goed gelezen, heb het gevonden. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Afgelopen week dan ook Forza 3 maar opgepikt na een paar dagen bijna non-stop Forza 2 spelen. Bevalt goed, ziet er strak uit en het raced ook lekker. Zo net voor het eerst sinds ik m'n Xbox 360 heb langer dan 10 minuten online gegamed. Ben in twee uur helaas al drie soorten vervelende racers tegengekomen:

- De overgevoelige racer; Tik z'n auto zachtjes aan als je met 4 man door de bocht gaat, zonder gevolgen overigens, en je hebt een votekick aan je broek na de race.

- De "kijk, de game noemt mij pro" racer; Maakt zelf een fout, maar geeft jou de schuld omdat er beginner bij je naam staat. Vote kick aan je broek.

- De "destruction derby" racer; Ze kunnen je niet voorbij dus dan maar niet remmen voor de bocht en mijn auto als rem gebruiken.

Voor de rest zijn menselijke tegenstanders over het algemeen natuurlijk wel leuker. Daarna heb ik me ook maar eens aan een design gewaagd. Best lastig als je de creativiteit van een baksteen bezit, maar deze vond ik wel aardig gelukt;

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/264ltau.jpg

In de stijl rete-simpel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Forza 3 weet mij toch niet genoeg te boeien om er zo vaak naar terug te keren als ik bij Forza 2 deed. Ik mis gewoon de "reward" om verder te spelen. Het is meer werk, dan vertier.

Heb de game nu bijna 2 maanden niet meer gespeeld; en als ik dan weer eens tijd heb om te gamen gaat meestal de voorkeur uit naar iets anders dan FM3.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Vervelende coureurs die de deur nog willen dichtgooien als je al naast ze zit:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/1ffwud.jpg

Daar gaat een mooie klassering :(.

Edit: Heb mezelf ook toegevoegd aan die lijst op MyGamerCard, onder de GT Noobtastico.

[ Voor 20% gewijzigd door Propane op 03-01-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 22:38:
Forza 3 weet mij toch niet genoeg te boeien om er zo vaak naar terug te keren als ik bij Forza 2 deed. Ik mis gewoon de "reward" om verder te spelen. Het is meer werk, dan vertier.

Heb de game nu bijna 2 maanden niet meer gespeeld; en als ik dan weer eens tijd heb om te gamen gaat meestal de voorkeur uit naar iets anders dan FM3.
Zelfde probleem. Forza 2 hield me nog lang vast, Forza 3 = grinden. Ook al speel ik tegenwoordig met een hele prettige setup, boeit me het racen knap weinig. Die seasons duren zoooo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
sinds gisteren online!
Heb eindelijk eens een lan kabel gelegd tussen xdoos en de router.
Meteen account aangemaakt en krijg gratis 1 maand live gold account.
Dus nu wil ik eens online gamen met jullie. Dus graag gamertags zodat we eens online kunnen spelen want heb het nog nooit gedaan.

Mijn gamertag is GracefulFong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:07:
[...]

Zelfde probleem. Forza 2 hield me nog lang vast, Forza 3 = grinden. Ook al speel ik tegenwoordig met een hele prettige setup, boeit me het racen knap weinig. Die seasons duren zoooo lang.
Ik heb net seizoen 4 afgerond, en het is dat ik nog de hoogste klasses wil rijden, maar na seizoen 6 gaat deze denk ik vrij snel op de plank. Ik mis een beetje de uitdaging om tijden te verbeteren of betere/andere auto's aan te schaffen.

Ik vind het verder een geweldig spel, maar niet iets om veel en vaak achter elkaar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
'N paar losse reacties na ff het hele topic doorgelezen te hebben ;)

-Waarom wil iederen toch zoveel Ferrari's in het spel (en race spellen algemeen)?
Wat the hell hebben ze nog gepresteerd in de racerij? Hebben ze recent Le Mans gewonnen? Dakar? Rally? Toerwagen? IRL? Karts? Ze hebben nog wel wat in F1 gewonnen maar dat was ook meer een zekere MSC dan wat anders. Jullie merken: ik heb weinig met Ferrari :)

-Menu's toch wel beetje rampzalig en on-intuitief

-AI die van de baan afvliegt ervaart niet de heftige remmende werking van een grindbak dan dat wij dat ervaren. Das best flauw.

- Sommige mensen klagen dat de game na een bepaald moment niet meer interressant is. Fair enough, ieder zijn ding. Ikzelf speel een race game niet om het hoogste level te bereiken maar puur voor wat er zich op het circuit per ronde afspeelt. Rondetijden verbeteren door je afstemming te blijven finetunen. Kennen jullie dat gevoel dat je er niet meer bij stil staat een spel te spelen maar dat je volledig in "the zone" zit en alleen nog maar gefocused bent op de volgende bocht? Dat je zeg maar niet eens in de gaten hebt dat je een controller in je hand hebt?

Dat gevoel gaat bij mij nooit weg (mits fijne auto + circuit) en daarom raak ik op racegames nooit uitgekeken. De zin kan idd ff wat minder zijn maar dan ga je ff iets anders doen en dan komt het wel goed.

-Die Lotus in January Car Pack lijkt me eigenlijk nog de coolste en als je die beetje kan tunen is dat driftauto no.1 ! :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Shao Kahn schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:11:
-Waarom wil iederen toch zoveel Ferrari's in het spel (en race spellen algemeen)?
Wat the hell hebben ze nog gepresteerd in de racerij? Hebben ze recent Le Mans gewonnen? Dakar? Rally? Toerwagen? IRL? Karts? Ze hebben nog wel wat in F1 gewonnen maar dat was ook meer een zekere MSC dan wat anders. Jullie merken: ik heb weinig met Ferrari :)
One of the standout features of Forza 3 is how it allows access to the most exclusive supercars. Enjoy the drive.
Van hun eigen website geplukt.;). Als een fabrikant een mooie auto maakt die voor mensen tot de verbeelding spreekt dan hoeven ze toch niet iets in de racewereld te hebben gepresteerd om in een spel als Forza te komen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Shao Kahn schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:11:
Want de auto's in een game moeten bepaald worden aan de hand van hoe de fabrikanten presteren in de racerij? Dat is nieuw voor mij.

De 'racerij' in Forza boeit mij dan weer weinig. Juist de 'stock' auto's en supercars vind ik veel leuker dan die bestikkerde racebakken. Ik wil gewoon de vetste/meest exclusieve auto's die er zijn en met mij waarschijnlijk velen, dus logisch dat er een hoop Ferrari in zit.

Ik kom ingame eigenlijk best wel credits te kort. Wil in een seizoen gewoon graag af en toe een nieuwe auto kopen, of juist een 'langzame' auto upgraden naar een hoge klasse. Heb er meer dan 40 in de garage denk ik, dat zijn er een boel, maar de helft daarvan is 'gekregen' in de game en daar zitten maar een handjevol bij die ik zelf ook wel had willen kopen - het verkopen van de rest levert ook weer niks op...

Op zich vermaak ik me prima met wat ik in de garage heb staan, maar ik heb het gevoel dat ik zuinig aan moet doen. Even voor de lol m'n Fiat Abarth naar klasse A tunen laat ik dus maar achterwege bijvoorbeeld. Dat is best jammer soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Xtuv schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:04:
[...]

Want de auto's in een game moeten bepaald worden aan de hand van hoe de fabrikanten presteren in de racerij? Dat is nieuw voor mij.
Absoluut niet, het was ook meer een anti ferrari-rant,vandaag de smiley.

Gisteren ff ingame stats bekeken: 2, 5 uur geracet. 2,2 uur in menu's rondgehangen :).
Gezien het feit dat ik nog niet veel getuned heb is dit natuurlijk van de gekke en wellicht kenmerkend voor de onlogische, ondoorzichtige en trage menu's in de game.

Verder vermaak ik me prima :) all things aside blijft het fantastisce game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ik zit nu in seizoen 5, waarbij de grote races met R2's gereden moeten worden, maar wat een bagger zijn die auto's zeg (ik geef het gewoon toe, ik ben heel slecht, ligt vast niet aan de auto's). Ze zwabberen alle kanten op met een klein beetje sturen, een groot aantal zijn heel beroerd in remmen. Geef mij maar een A of S-klasse wagen, dat vind ik veel leuker racen dan die veel te opgefokte überracers. Misschien dat een stuurtje nog wel zou helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militair90

militair90

sure we can f*uck it up

is het normaal dat als je een datsun upgrade, als je dan op het rechte stuk accelereert,en dan in de 5e versnelling met 260 km/h je traction control lampje aan gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:44

ThunderNet

Flits!

EcoR schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:09:
Ik zit nu in seizoen 5, waarbij de grote races met R2's gereden moeten worden, maar wat een bagger zijn die auto's zeg (ik geef het gewoon toe, ik ben heel slecht, ligt vast niet aan de auto's). Ze zwabberen alle kanten op met een klein beetje sturen, een groot aantal zijn heel beroerd in remmen. Geef mij maar een A of S-klasse wagen, dat vind ik veel leuker racen dan die veel te opgefokte überracers. Misschien dat een stuurtje nog wel zou helpen...
Ze rijden helemaal niet zo lastig, echter je moet ze compleet anders rijden. Je moet veel soepeler sturen, gas geven en remmen. Het komt dan veel meer op techniek aan. Als je volgas uit de apex van een bocht wegrijdt, dan gaan ze absoluut alle kanten op. Doe je het echter soepel, en zachtjes het gas opbouwen is er niks aan de hand. Het zijn geen gooi en smijt bakken :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
militair90 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:59:
is het normaal dat als je een datsun upgrade, als je dan op het rechte stuk accelereert,en dan in de 5e versnelling met 260 km/h je traction control lampje aan gaat?
Als het is wat ik denk dat het is klopt dat wel. Dat ding is een drag monster, dus wielspin in z'n 5 bij 260 verbaasd me niet zo :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militair90

militair90

sure we can f*uck it up

wel grappig dat je zo'n opoe mobiel kan upgraden naar drag monster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
EcoR schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:09:
Ik ben ook geen hardcore-racer, maar R2 vind ik niet perse vervelender den A of S. Hangt wel af van de aandrijving en hulpmiddelen. Met een 4WD auto gaat het mij een stuk beter af, veel meer grip en gewoon accelereren zonder weg te glijden (zeker in de bochten). Bij een AWD auto zet ik eventueel Traction Control aan, neem bijvoorbeeld een Ferrari FXX. Deze vind ik juist eenvoudiger rijden dan A/S-klasse, heeft ook hogere ratings voor handling/brakes. Het hangt erg veel van de auto af lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtuv schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:32:
[...]

Ik ben ook geen hardcore-racer, maar R2 vind ik niet perse vervelender den A of S. Hangt wel af van de aandrijving en hulpmiddelen. Met een 4WD auto gaat het mij een stuk beter af, veel meer grip en gewoon accelereren zonder weg te glijden (zeker in de bochten). Bij een AWD auto zet ik eventueel Traction Control aan, neem bijvoorbeeld een Ferrari FXX. Deze vind ik juist eenvoudiger rijden dan A/S-klasse, heeft ook hogere ratings voor handling/brakes. Het hangt erg veel van de auto af lijkt me...
De FXX is de enige auto (met uitzondering van 4WD autos) in de R1 R2 en R3 klasses die ik een race lang in bedwang kan houden, alle andere auto's laat ik te snel spinnen door overijverig (zelfs als ik er enorm op let gaat het vaak nog mis) gas te geven bij het uitkomen van een bocht. De enige manier is om dan bij het uitkomen van een bocht door te schakelen naar bijvoorbeeld de 3 (waar je eigenlijk in de 2e zou moeten blijven), waardoor vol gas niet langer resulteert in wheelspin, maar wel in tijdverlies ten opzichte van de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:48:
[...]

De FXX is de enige auto (met uitzondering van 4WD autos) in de R1 R2 en R3 klasses die ik een race lang in bedwang kan houden, alle andere auto's laat ik te snel spinnen door overijverig (zelfs als ik er enorm op let gaat het vaak nog mis) gas te geven bij het uitkomen van een bocht. De enige manier is om dan bij het uitkomen van een bocht door te schakelen naar bijvoorbeeld de 3 (waar je eigenlijk in de 2e zou moeten blijven), waardoor vol gas niet langer resulteert in wheelspin, maar wel in tijdverlies ten opzichte van de tegenstanders.
En heb je de F50GT al eens geprobeerd? Deze vind ik persoonlijk ook wel heel fijn rijden, en die gebruik ik altijd voor de R2 races. Voor de R3 races gebruik ik dan altijd de fxx omdat deze gewoon veel sneller is dan bijna elke r3 auto. En zolang je echt rustig met het gas bent, en niet van bijna geen gas naar plotseling volle gas gaat in een ruk dan kun je ze wel nog goed in bedwang houden hoor. Gewoon kwestie van oefenen en leren aanvoelen wanneer je begint te spinnen. Niet gemakkelijk in het begin maar na een tijdje zou je het wel goed moeten doen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:55:
[...]

En heb je de F50GT al eens geprobeerd? Deze vind ik persoonlijk ook wel heel fijn rijden, en die gebruik ik altijd voor de R2 races. Voor de R3 races gebruik ik dan altijd de fxx omdat deze gewoon veel sneller is dan bijna elke r3 auto. En zolang je echt rustig met het gas bent, en niet van bijna geen gas naar plotseling volle gas gaat in een ruk dan kun je ze wel nog goed in bedwang houden hoor. Gewoon kwestie van oefenen en leren aanvoelen wanneer je begint te spinnen. Niet gemakkelijk in het begin maar na een tijdje zou je het wel goe moeten doen hoor. ;)
Dank voor de tip, ik ga de F50GT eens proberen. Verder zal ik er op blijven letten maar vind de overgang van rustig aan gas bij geven zonder dit te traag / te snel te doen toch lastig blijven, heb dit al sinds Forza 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Dat vind ik ook lastig trouwens (controller), als ik rustig aan doe ga ik veel te langzaam. Het 'actieve' deel van de analoge trigger is maar vrij kort heb ik het gevoel. Je kan 'm eerst vrij ver indrukken maar dan gebeurt er weinig tot niets. Pas het laatste stukje gaat daadwerkelijk het gas erop, maar ik ga dan al vlot te snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij dan een lastige vraag, wat zijn beste aankopen voor de R3 , R2 en R1 klassen? Daarbij doel ik dus op bestuurbaarheid (niet te gevoelig voor teveel gas), snelheid (uiteraard), maar hij moet ook weer niet te snel zijn dat je zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad geen concurrentie zal ervaren (dat had ik met de FFX).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
R1 is de peugeot wel fijn als je er aan gewend bent

RS spyder rijd ook erg lekker.

Tegenwoordig doe ik voornamelijk hotlappen en wat tunings proberen.

Zojuist met de audi S5 (wat een bak!) 1:27.430 op laguna (rank 413) en er zit nog zeker 4 tiende in aan foutjes die erin sluipen...

Op het randje rijden.. machtig mooi :P

oRONALDo op xbl als er ooit iemand weer eens online wil crossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk maar eens seizoen 4 afgerond en de Connaisseur achievement gehaald, omdat het kon. Eens zien of ik me aan seizoen 5 ga wagen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:14:
Hierbij dan een lastige vraag, wat zijn beste aankopen voor de R3 , R2 en R1 klassen? Daarbij doel ik dus op bestuurbaarheid (niet te gevoelig voor teveel gas), snelheid (uiteraard), maar hij moet ook weer niet te snel zijn dat je zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad geen concurrentie zal ervaren (dat had ik met de FFX).
Mijn tips:
R3: Panoz Esperante GTLM (Team LNT)
R2: Honda NSX (G'Zox)
R1: RS Spyder (krijg je cadeau vanaf een bepaald level)
eventueel nog wat naar wens upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
Zojuist even de nieuwe AUTOWEEK Car Show Pack gedownload :)

Leuke bakken er weer bij ! o.a. BMW M6 wat een brute bak

overzicht:

-- 2010 Aston Martin One-77

-- 2009 Audi R8 LMS

-- 2009 Audi RS 6

-- 2010 BMW Motorsport M6 Coupe

-- 2010 Chevrolet Corvette Grand Sport

-- 2010 Ford Shelby Mustang GT500

-- 2010 Saleen S5S Raptor

-- 2009 Lotus 2-Eleven

-- 2010 Pagani Zonda R

-- 2010 Porsche Boxster S

[ Voor 56% gewijzigd door Yihaaa op 13-01-2010 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zspaulus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-08 10:31
Ik vind een ding raar. Een hoop mensen hier zeggen dat het spel saai wordt na het derde of vierde seizoen. Ik speel heel die seasons nooit. Ik kies een auto die ik wil proberen; ga dan naar mn even list en kies dan een race die ik kan doen met die auto. Driften (wat ik het liefste doe) doe ik onder leaderboards; iets dat niet heel bekend is. Ga in je menu naar play forza/ leaderboards. Ga daar naar het leaderboard/baan die wilt doen, ga in de lijst van mensen staan en je ziet bovenaan "Press A to start race".

"Menu's rampzalig en on-intuitief" Mee eens; dit is een van de weinige zaken die verbeterd moeten worden aan het spel; Menu, Laadtijden en online races zoeken.

Het online spelen in public rooms is misschien wel het meest frustrerende in heel deze geweldige game. Telkens kom ik in een room waarvan de race nog bezig is!! Helaas kan je niet zelf kiezen in welke room je gaat. De oplossing hiervoor is helaas zelf een room maken; maar daar heb je vriendjes voor nodig. Ik zal zelf maar de opmerking maken dat ik die niet heb! ;)

DUS:
Mochten er mensen zijn die een keer online willen driften; mijn gamertag is: ZSPaulus
Laat even weten dat je wilt driften en ik kijk of ik tijd en zin hebt.. ;)
Ik zeg niet dat ik heel goed ben ofzo, maar als je echt net begint en dus nog de hele tijd achterste voren staat; oefen dan vooral nog even door! ;)

[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Yihaaa schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 00:29:
Zojuist even de nieuwe AUTOWEEK Car Show Pack gedownload :)

Leuke bakken er weer bij ! o.a. BMW M6 wat een brute bak

overzicht:

-- 2010 Aston Martin One-77

-- 2009 Audi R8 LMS

-- 2009 Audi RS 6

-- 2010 BMW Motorsport M6 Coupe

-- 2010 Chevrolet Corvette Grand Sport

-- 2010 Ford Shelby Mustang GT500

-- 2010 Saleen S5S Raptor

-- 2009 Lotus 2-Eleven

-- 2010 Pagani Zonda R

-- 2010 Porsche Boxster S
Moet je de auto's ook nog ingame kopen of komen ze gelijk in je garage?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
sekeroglan schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:03:
[...]

Moet je de auto's ook nog ingame kopen of komen ze gelijk in je garage?
Je moet die auto's nog ingame kopen eenmaal je het carpack gedownload hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vandaag Forza 3 binnengekregen en vanavond in me xdoos geduwd als afwisseling voor Gears of War 2. Eerst een paar rondjes gereden voor de feeling en daarna begonnen met het raceseizoen. Moeilijkheidsgraad vind ik nog lastig. Op medium win je alle races met seconden voorsprong.

Ook meteen de multiplayer geprobeerd en tjongejonge wat is dat mega-vet. Heel jammer dat je kunt voten om de beste te kicken. Slaat helemaal nergens op. Ik ben ervoor te voten om gasten te kicken die je met opzet van de baan vegen om een plaatsje op te schuiven. Maar op een gegeven moment draaide ik goed mee en werd steevast 3e. Zonder "tactische" tikjes maar gewoon netjes inhalen. Dit bij de quick-matches waarbij je ook met hele goede coureurs rijdt die rondes 5 seconden sneller rijden. Het verschil is groot maar ik begin ook nog maar net. Aan de andere kant rijd ik ook weer zo'n 5 seconden sneller dan plaats 8.

In hoeverre het simulatie betreft kan ik niet beoordelen. De auto's die ik tot nu toe heb gereden voelen allemaal duidelijk anders aan en je kunt met upgrades de handling beinvloeden maar er zit ook een groot arcade element in.

Kritiek heb ik op de laadtijden. Vooral bij de multiplayer kan je ondertussen even drinken halen en je mail checken. Ook het menu vind ik erg ondoorzichtig. Verder vind ik de muziek storend en heb ik al uitgezet. De omgeving op de circuits vind ik levenloos hoewel je daar op een gegeven moment niet meer op let.
Zo zijn er nog wel meer kleinere dingen zoals raamspijlen die bij bepaalde autos in dashboardview het zicht belemmeren. Het spel is zeker niet perfect maar de gamplay en vooral de multiplayer maakt alles meer dan goed.

Naast Forza 3 had ik ook MW2 en GTA episodes from Liberty City besteld maar voorlopig speel ik nog wel even Forza 3.

[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 14-01-2010 02:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
topicje nog eens bovenhalen.
Precies niet meer zo in trek dit spel? Allemaal beu gespeeld?
Ik ben het al een héél klein beetje beu. De races zijn altijd hetzelfde dus de fun is er bijna af. Als ze nu eens regelmatig nieuwe wagens uitbrachten dan was het wel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Nou daar heb je wel gelijk in, moesten ze wat meer (gratis) carpacks en trackpacks uitbrengen, dan zou het spel misschien terug meer gespeeld worden. :)
Ikzelf speel het nu wat minder (zit op 60% met de campaign) omdat ik aan het wachten ben op mijn hdtv die besteld is. :)
Nu moet ik het dus nog stellen met een tv van 10 jaar oud en ik zou graag nog wat genieten van forza op een mooiere beeldbuis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 18-09 15:41
Ik vind de career modus persoonlijk ook erg saai en veel te langdradig. Het is dat er nog een achievement te halen is en dat de hired driver ingezet kan worden, anders had de game al lang in de kast gezet. Gelukkig is de game online supergoed, als je tenminste niet op public server speelt maar gewoon private met een aantal friends, bijvoorbeeld in een competitie... Zijn er meer mensen die dat wel zien zitten, check mijn sig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Careermodus is idd te lang vind ik. Zit nu in seizoen 7, heb er al veel tijd in gestoken en heb volgens de stats net 35% van de career voltooid. Dan zakt de moed je een beetje in de schoenen to be honest, helemaal omdat je vanaf seizoen 7 stevig de herhalingen in gaat, gevoelsmatig in ieder geval.

Gelukkig maakt serieus online racen veel goed veel goed inderdaad :-D Mensen die zin hebben in een serieuze pot en uren kunnen verliezen aan het vinden van de juiste setup, voeg me maar toe aan je friendlist, dan ben ik je man ;-) Mijn gamertag: NL Intrepid (of check sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb het ook een beetje gehad met die career-mode..wil nog wel de Achievement hebben van alle merken minimaal 1 auto, en voor de rest voornamelijk online. Met 3 vrienden is het serieus lachen geblazen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Na het voltooien van seizoen 7 kan je volgens mij beter spelen via de event-list. Dan kan je zelf kiezen, hoef je dus niets dubbel te doen. Je krijgt alleen geen season bonus, wel de bonus voor alles gold per event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je vergeet de careermode en stort je vol op de onlinemode :D Bevalt mij stukken beter. Hopelijk heeft FM4, als die ooit komt, een careermode die een beetje tussen FM2 en FM3 in zit. Voelt een beetje als grinden zo en daar heb ik sinds WoW een grote hekel aan lol...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 12:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
ja ik heb wel zin om online te gaan!
Ik ga jullie vanavond is toevoegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
glennvho schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:20:
Nu moet ik het dus nog stellen met een tv van 10 jaar oud en ik zou graag nog wat genieten van forza op een mooiere beeldbuis. :)
Ik hoor je :) Ik heb een redelijke grote CRT (70 cm ofzo) maar k kan dus echt niet mijn rondetijden lezen of andere kleine tekstjes lezen.

crap hd spellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Shao Kahn schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:40:
[...]

Ik hoor je :) Ik heb een redelijke grote CRT (70 cm ofzo) maar k kan dus echt niet mijn rondetijden lezen of andere kleine tekstjes lezen.

crap hd spellen ;)
Haha, ik heb ook een crt van net iets minder dan 70cm (68 cm ofzo) en ik kan dus ook bijna niet mijn rondetijden lezen. En eigenlijk zo bijna alles wat tekst is kan ik moeilijk lezen. En dit heb ik niet alleen bij fm maar ook bij alle andere spelen op de 360.
Dus hd spellen zijn fantastisch voor op een hd-tv te spelen maar voor nog op een oude crt heb je enkel maar meer miserie vind ik ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
info:

Turn 10, creators of Forza Motorsport 3, have announced two new content download packs for their Xbox 360 driving title coming up later this year, made in co-operation with the car website Jalopnik.com.

The first Jalopnik-pack will be released in March, containing ten cars from 2009 & 2010, hand-picked by the Jalopnik editors. The second pack will be coming up later this summer, containing the ten most popular vintage cars chosen by the Jalopnik readers. Readers can vote from a pool of 120 possible cars, the ten most popular will be included in the pack, provided that Turn 10 can track down a real-life example of each car to scan.

The first two rounds of voting have already passed, the third voting round is now in progress. Head over to Jalopnik and make sure your favorite classic will be included.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
@ hierboven; ik heb gelijk even een selectie gemaakt.

Bij de leaderboards zie je bij de time trails steeds nieuwe cups komen, misschien wel leuk voor de mensen die het allemaal niet zo spannend meer vinden.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
  • Laatst online: 07-09 11:39
buddow schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:40:
Na het voltooien van seizoen 7 kan je volgens mij beter spelen via de event-list. Dan kan je zelf kiezen, hoef je dus niets dubbel te doen. Je krijgt alleen geen season bonus, wel de bonus voor alles gold per event.
Precies, zo doe ik dat ook: ik ben niet zo'n fan van de R2/R3 dus die kampioenschappen ben ik inmiddels zat.
Ik kies een auto waar ik op dat moment graag mee wil gaan rijden en dan kijk ik in de evenlist waar ik nog aan mijn "vinkjes" moet werken.

Dit spel KAN simpelweg niet vervelen als je een échte autoliefhebber bent. Het blijft toch altijd fantastisch om met prachtige, snelle auto's over bijv. de Nurburgring te racen?! Ik haal daar keer op keer op keer weer enorm plezier aan. Gewoon een uurtje even lekker racen, heerlijk!
Wat dat betreft is die slagzin van Forza ook wel goed: "Where dreams are driven!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
De auto's zijn gekozen:

14.) 1986 Dodge Shelby Omni GLHS:
13.) 1988 Mitsubishi Starion ESI-R
12.) 1992 GMC Syclone
11.) 1971 AMC Javelin AMX
10.) 1984 BMW M635CSi
9.) 1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II
8.) 1977 Saab 99 Turbo
7.) 1987 Ford Sierra Cosworth RS500
6.) 1971 De Tomaso Pantera
5.) 1973 BMW 2002 Turbo
4.) 1982 Lancia 037 Stradale
3.) 1992 Ford Escort RS Cosworth
2.) 1982 DeLorean DMC-12
1.) 1983 Volvo 242 Group A Homologated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Weet er iemand of de Mercedes CLS in het spel zit? Sommige carlists beweren van wel, terwijl andere dat weer ontkrachten... :/

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
GAIAjohan schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:44:
De auto's zijn gekozen:

14.) 1986 Dodge Shelby Omni GLHS:
13.) 1988 Mitsubishi Starion ESI-R
12.) 1992 GMC Syclone
11.) 1971 AMC Javelin AMX
10.) 1984 BMW M635CSi
9.) 1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II
8.) 1977 Saab 99 Turbo
6.) 1971 De Tomaso Pantera
5.) 1973 BMW 2002 Turbo
4.) 1982 Lancia 037 Stradale
2.) 1982 DeLorean DMC-12
1.) 1983 Volvo 242 Group A Homologated
Ahhh een Spyker 99 Turbo ehmmm Saab 99 Turbo _/-\o_

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 23:08

RedFox

Heb je een OV ofzo?

salimrmaf schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:11:
Weet er iemand of de Mercedes CLS in het spel zit? Sommige carlists beweren van wel, terwijl andere dat weer ontkrachten... :/
Zit er niet in. Net gekeken en zie ook http://forzamotorsport.ne...amotorsport3/carlist.aspx .

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:38

Cossies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Geil, een Sierra Cosworth is echt bruut :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wel leuk al die auto's, maar waar blijven de nieuwe tracks nou...?

Spa zou echt super tof zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gisteren de "connaisseurs" Achievement gehaald..mistte nog een Koenigsegg (gehaald met level 40) en een McLaren. Die tweedehands gekocht voor 150.000 :+

Toen ik de achievement nog niet unlockte kwam ik erachter dat ik nog een Opel mistte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
De Nürburgring komt naar Forza :).
http://www.virtualr.net/f...rburgring-pack-announced/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag ik rij nu al een tijdje met de stand in car beeld. waar ik mij aan erger is dat je spiegels eigenlijk onbruikbaar zijn,je ziet zo wie zo rechts al niet . kan je dit aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Naar rechts kijken dmv van de rechter stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:05:
Naar rechts kijken dmv van de rechter stick
ja zo ver was ik ook al .maar das niet de oplossing die ik zoek. is het niet mogelijk om je dash inn beeld wat te aanpassen zodat je meer naar achter 'zit' als ware,zodat je bijde spiegels kan gebruiken.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 16:20
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:39:
[...]

ja zo ver was ik ook al .maar das niet de oplossing die ik zoek. is het niet mogelijk om je dash inn beeld wat te aanpassen zodat je meer naar achter 'zit' als ware,zodat je bijde spiegels kan gebruiken.?
Je kunt via de game opties in het hoofdmenu de instelling voor een multi-screen setup aanpassen. Hier kun je aangeven hoe ver de middelste camera uitgezoomd moet zijn. Heb 'm zelf op 60% staan geloof ik.

Ergens in dit topic staat precies uitgelegd hoe en wat. even zoeken en je weet het.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste