• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

Jammer dat de Car Pack die op 8 december uitkomt 400 punten gaat kosten...

[ Voor 5% gewijzigd door Gutteguttegut op 26-11-2009 18:35 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Altijd een lastige opgave om het schakelen goed en vloeiend te laten verlopen maar een goede toevoeging :)

Meteen maar ff uitproberen 8)

[ Voor 13% gewijzigd door rgarretsen op 26-11-2009 18:57 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik ben ook benieuwd, in GT5 prologue is het wel aardig gelukt.

Ik hoop wel dat ze binnenkort ook die uitgerekte interieuren gaan aanpassen. Het ziet er nu echt niet uit :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
Gizzy schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:31:
Ik heb een s14. Met inderdaad iets van 300kw. zou ik even moeten checken. Laat ik je nog weten via DM ok? Als je wilt mag je 'm ook kopen ingame, bouw ik zelf wel een nieuwe. Of de setup kopen, auto's zelf kan je niet meer kopen of wel. Heb Marketplace nog niet verkend.
Ok, bedankt. Als je mij de setup verkoopt dan hoef je zelf geen nieuwe auto samen te stellen dus laat maar komen zou ik zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:28
glennvho schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:02:
Weet iemand soms een goeie auto + tuning setup voor de drift achievement te halen? Heb al wel eens iets gedownload van de storefront maar trok op niets. :(
Ik heb 'm met gemak gehaald met een nieuwe Subaru Impreza (Zoéén die Ken Block ook heeft)

Meer vermogen erop, LSD erop en dan de front/rear verhouding naar achter verplaatsen (30 % voor, 70 % achter). Drift héérlijk en erg makkelijk!

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
K ben (nog) een beetje een XBOX360 n00b, maar hoe kan ik 'redeem code' doen? De handleiding hoe je dat zou moeten doen, is volgens mij nog obv het 'oude' dashboard of zo.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Wasp schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:27:
[...]

Ik heb 'm met gemak gehaald met een nieuwe Subaru Impreza (Zoéén die Ken Block ook heeft)

Meer vermogen erop, LSD erop en dan de front/rear verhouding naar achter verplaatsen (30 % voor, 70 % achter). Drift héérlijk en erg makkelijk!
idd gewoon een 4x4 met veel vermogen pakken. Ik doe meestal 85% achter >:) Ook camber op -1,5 negatief en Toe 0,4 voor en achter

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sandrioni schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:55:
K ben (nog) een beetje een XBOX360 n00b, maar hoe kan ik 'redeem code' doen? De handleiding hoe je dat zou moeten doen, is volgens mij nog obv het 'oude' dashboard of zo.
Guide knop, meest linker tabblad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:08
redeem code is makkelijker via xbox.com : https://live.xbox.com/nl-NL/accounts/RedeemToken.aspx
Kan je de code tenminste met je toetsenbord intikken ;)
(toevallig gisteren nog moeten doen omdat mn Gold Live was verlopen.. altijd weer spannend of de code dan werkt, zeker omdat ik een US-account heb)

[ Voor 32% gewijzigd door sverzijl op 27-11-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
sverzijl schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:49:
redeem code is makkelijker via xbox.com : https://live.xbox.com/nl-NL/accounts/RedeemToken.aspx
(toevallig gisteren nog moeten doen omdat mn Gold Live was verlopen.. altijd weer spannend of de code dan werkt, zeker omdat ik een US-account heb)
Ik weet niet of we wel hetzelfde bedoelen. Volgens mij gaat jouw verhaal over het verlengen van XBOX Live. Mijn vraag gaat over het downloaden van een addon (code) die samen met de game wordt meegeleverd (als code). Kortom: hoe krijg ik onderstaande 10 cars en 2 tracks?

A downloadable content pack was also released on the game's launch date, which includes 10 classic cars and 2 extra tracks. A redeemable code for this content is included with every new copy of Forza Motorsport 3. Turn 10 announced on November 25th that a "Hot Holiday Car Pack" would be available for download on December 8th, 2009.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:30

ThunderNet

Flits!

Sandrioni schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:04:
[...]

Ik weet niet of we wel hetzelfde bedoelen. Volgens mij gaat jouw verhaal over het verlengen van XBOX Live. Mijn vraag gaat over het downloaden van een addon (code) die samen met de game wordt meegeleverd (als code). Kortom: hoe krijg ik onderstaande 10 cars en 2 tracks?

A downloadable content pack was also released on the game's launch date, which includes 10 classic cars and 2 extra tracks. A redeemable code for this content is included with every new copy of Forza Motorsport 3. Turn 10 announced on November 25th that a "Hot Holiday Car Pack" would be available for download on December 8th, 2009.
Die kun je op dezelfde pagina invullen :) en dan komt hij automatisch in de download-queue van je xbox te staan.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

sverzijl schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:49:
Ik heb gewoon een USB keyboard aan mn Xbox360 hangen, werkt echt super.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

mmm zit nu met stuurtje te spelen maar mijn gevoel zegt dat ik nu een geheel andere physics engine gebruik.
Tis nu veel moeilijker om goed op de baan te blijven. Als je auto hebt met veel power spint ie alle kanten op als je gas geeft.
Lijkt wel alsof ik weer op nul begin.....

Zit het puur tussen mijn oren of vermoeden anderen dit ook?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuurtje is makkelijker. Is mijn ervaring. Veel meer controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
L1nt schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:25:
mmm zit nu met stuurtje te spelen maar mijn gevoel zegt dat ik nu een geheel andere physics engine gebruik.
Tis nu veel moeilijker om goed op de baan te blijven. Als je auto hebt met veel power spint ie alle kanten op als je gas geeft.
Lijkt wel alsof ik weer op nul begin.....

Zit het puur tussen mijn oren of vermoeden anderen dit ook?
Misschien een betonnen voet? ;) gevoel van gas doseren is natuurlijk totaal anders als je je hand of voet gebruikt.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:47:
Stuurtje is makkelijker. Is mijn ervaring. Veel meer controle.
Uiteindelijk zal het wel makkelijker zijn idd maar merk nu veel meer dat de auto veel realistischer overkomt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Het was ff werken maar dan nu eindelijk lvl40.... nog 10 te gaan >:) dan maar eens ff gaan kijken welke achievements ik nog mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb de update binnen gehaald maar nog bij geen enkele auto een schakel (of handrem) animatie kunnen ontdekken in de cockpit vieuw. Is het alleen bij bepaalde auto's oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ik heb nog geen enkele auto gezien waar de animatie niet werkte en ik rij altijd in cockpit view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Il 2 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:54:
Ik heb de update binnen gehaald maar nog bij geen enkele auto een schakel (of handrem) animatie kunnen ontdekken in de cockpit vieuw. Is het alleen bij bepaalde auto's oid?
De Ferrari 499 heeft geen schakel animatie (IIRC) maar dat komt omdat die schakelt met flippers.

Bij mij doen verder alle autos het netjes. Tenminste diegene die ik getest heb. Had zelf juist die Ferrari getest omdat ik wist dat ie flippers had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Auto's met flippers voor te schakelen hebben ook een animatie hoor. Het valt wel niet echt op want het gebeurt enkel met de wijsvingers van je driver. Als je goed kijkt dan zie je het wel hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel al een tijdje en moet zeggen dat het een erg leuk spel is! Eerste race-sim voor mij en het bevalt prima. Enkel merk ik wel dat ik veel slip, vooral met m'n BMW M3 E46 die ik lichtjes geupgrade heb tot hoger in de B-klasse. Hij is RWD en vooral bij de start van de race heb ik veel vertraging, omdat hij zo ver uitslipt en in haakse bochten is het al helemaal vreselijk.

Iemand enig idee wat ik aan de tuning-setup zou moeten veranderen zodat hij minder slipt? Tuning-setup staat op standaard, ik schakel manual, heb traction en stability control uit en heb alleen ABS aan. Of zou het verstandiger zijn om traction control toch maar aan te zetten bij deze auto?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 16:30

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 22:00:
Ik heb dit spel al een tijdje en moet zeggen dat het een erg leuk spel is! Eerste race-sim voor mij en het bevalt prima. Enkel merk ik wel dat ik veel slip, vooral met m'n BMW M3 E46 die ik lichtjes geupgrade heb tot hoger in de B-klasse. Hij is RWD en vooral bij de start van de race heb ik veel vertraging, omdat hij zo ver uitslipt en in haakse bochten is het al helemaal vreselijk.

Iemand enig idee wat ik aan de tuning-setup zou moeten veranderen zodat hij minder slipt? Tuning-setup staat op standaard, ik schakel manual, heb traction en stability control uit en heb alleen ABS aan. Of zou het verstandiger zijn om traction control toch maar aan te zetten bij deze auto?
gewoon niet volgas wegrijden, maar gecontroleerd met het gas rijden... Vering zachter op de aangedreven as helpt voor meer grip.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 22:03:
[...]

gewoon niet volgas wegrijden, maar gecontroleerd met het gas rijden... Vering zachter op de aangedreven as helpt voor meer grip.
Ja dat zou kunnen helpen, heb ik al geprobeerd, maar daardoor leek ik nog minder snel te starten. Ik zal wel gewoon moeten oefenen daarmee. :) Ik heb ook gewoon een controller en geen stuurtje, misschien dat het daardoor ook lastiger wordt om gedoseerd gas te geven. Staat de vering zachter zetten bij upgrades of bij tuning-setup?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Hmmm toch vind ik alles onder de R3 veel leuker rijden dan R3 R2 en R1

Online rijd iedereen tegenwoordig in de FXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb m sinds vanmiddag. 35 euro voor betaald en heb gewoon spijt dat ik de Collectors edition niet heb.. Ik mis de Porsche 911 GT3 RS gewoon te erg :{
Die Legends pack vind ik wel tof :).

Ik vind trouwens dat de achievements wel érg gemakkelijk zijn vergeleken forza 2..

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 30-11-2009 02:59 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
rgarretsen schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:00:
Hmmm toch vind ik alles onder de R3 veel leuker rijden dan R3 R2 en R1

Online rijd iedereen tegenwoordig in de FXX
Ik rijd online eigenlijk alleen A-klasse. In die klasse zijn de meeste wagens zeer competatief tov elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 11:39
GAIAjohan schreef op maandag 30 november 2009 @ 02:59:
Heb m sinds vanmiddag. 35 euro voor betaald en heb gewoon spijt dat ik de Collectors edition niet heb.. Ik mis de Porsche 911 GT3 RS gewoon te erg :{
Die Legends pack vind ik wel tof :).

Ik vind trouwens dat de achievements wel érg gemakkelijk zijn vergeleken forza 2..
Dat heb ik dus ook... Destijds de LCE overal uitverkocht dus toen maar de normale versie gekocht. Ik heb nu ALLE straatauto's van Porsche al in mijn bezit maar die 997 GT3 RS dus niet... En daar baal ik enorm van!
De overige auto's uit de LCE zijn ook van die die-hard racers, de Scuderia, de SuperLeggera etc etc.
Als die auto's in een pack nog uitkomen koop ik ze zeker, is er daar al iets over bekend? Of kun je de auto's via andere spelers op Storefront kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AT-Sheriff schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:33:
[...]

Dat heb ik dus ook... Destijds de LCE overal uitverkocht dus toen maar de normale versie gekocht. Ik heb nu ALLE straatauto's van Porsche al in mijn bezit maar die 997 GT3 RS dus niet... En daar baal ik enorm van!
De overige auto's uit de LCE zijn ook van die die-hard racers, de Scuderia, de SuperLeggera etc etc.
Als die auto's in een pack nog uitkomen koop ik ze zeker, is er daar al iets over bekend? Of kun je de auto's via andere spelers op Storefront kopen?
Je kan ze niet kopen op Storefront en of ze als DLC komen weet ik niet..
Ik heb gister eenb foto kunnen maken wat er op het XBOX Dashboard komt te staan als je het wil downloaden, maar daarna een error krijgt:

VIP Car Pack
60.06MB
(No Refunds)
(Also available for free with an XBOX LIVE token included in the LCE of FM3.) Own the best cars and get the best perks with VIP Membership.

Ik denk dus dat het later mogelijk wordt VIP lid te worden als je de gewone FM3 hebt, en dan die auto's te downloaden. Ook vanwege dat de zin begint met (also)!

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 30-11-2009 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
Dat had ik ook al geprobeerd, bedankt voor de info, die had ik zo snel niet kunnen lezen voor de error.
Ik hoop dan inderdaad dat het pakket ook te downloaden valt tzt, dat maakt die GT3 RS het alleen al waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Yep baal zelf ook dat ik niet voor de LCE ben gegaan (was ff niet te verkrijgen) hopelijk is er straks een mogelijk om alsnog VIP te worden voor die paar extra auto's en andere leuke extra's ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
Mbt het hele LCE verhaal lees ik bij Turn10 dat zij het nu zelf ook wel een beetje in gaan zien: de LCE content is vrij populair en je gaat niet nogmaals de game kopen natuurlijk!:
Given the public demand for VIP status, we are currently looking at whether we should make VIP memberships a separate purchase from LCE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

sinds wanneer is een hakenkruis trouwens niet meer aanstootgevend?
Ik bedoel niet de goede versie maar de Nazi versie.

er staan 2 paints van 1 persoon voor de Dodge Ram in de store. Rode auto, witte cirkel met daarin het nazi hakenkruis.
Beide gerapporteerd vorige week maar gisteren stonden ze er nog steeds.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
L1nt schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:54:
sinds wanneer is een hakenkruis trouwens niet meer aanstootgevend?
Ik bedoel niet de goede versie maar de Nazi versie.

er staan 2 paints van 1 persoon voor de Dodge Ram in de store. Rode auto, witte cirkel met daarin het nazi hakenkruis.
Beide gerapporteerd vorige week maar gisteren stonden ze er nog steeds.....
Hmm, misschien als we met meerdere personen die paint rapporteren, dat ze dan er eens naar kijken. Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Zal die ook even rapporteren.. neem aan dat ze niet gelijk uit hun stoel springen als 1 iemand iets aangeeft maar als meerdere malen dezelfde klacht binnen komt zullen ze er vast wat sneller naar kijken.

Vind het hakenkruis ook niet kunnen maar er zullen altijd een paar rotte appels tussen zitten als je mensen de tools geeft om te creeren wat ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ze de swastika gaan verbieden, omdat het ook een teken van het Hindoeïsme is, en dat zou hun misschien weer benadelen en dat dat de reden is van het niet verwijderen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:06:
Ik denk niet dat ze de swastika gaan verbieden, omdat het ook een teken van het Hindoeïsme is, en dat zou hun misschien weer benadelen en dat dat de reden is van het niet verwijderen? :P
Een rode auto, met witte circel met daarin een hakenkruis dat een kwartslag gedraaid is. Dat is geen Hindoe teken maar een nazi teken.

Inmiddels lijkt ie echter al verwijderd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forza 3...geweldige game voor de race-fans en ook ik heb het weer geprobeerd. Na seizoen 4 was ik hem eigenlijk wel zat, maar toch doorgespeeld voor de achievements :) Het is een hele goede game, maar ik denk dat ik gewoon niet genoeg van racegames houd om dit spel voor eeuwig in m'n armen te sluiten. Dus zodra m'n laatste achievement binnen is (op alle races in de event list gold halen...arrrgghh) gaat ie op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:01:
Forza 3...geweldige game voor de race-fans en ook ik heb het weer geprobeerd. Na seizoen 4 was ik hem eigenlijk wel zat, maar toch doorgespeeld voor de achievements :) Het is een hele goede game, maar ik denk dat ik gewoon niet genoeg van racegames houd om dit spel voor eeuwig in m'n armen te sluiten. Dus zodra m'n laatste achievement binnen is (op alle races in de event list gold halen...arrrgghh) gaat ie op Marktplaats.
Als je een game zat bent, dan speel je hem toch gewoon niet meer of denk ik dan te simpel ?:) Wat is dat toch, die dwangmatige drang om alle achievements te 'moeten' halen ? Dat heb ik nou nooit begrepen.
De offline mode speel ik af en toe nog wel eens (nu net pas met R3 championships begonnen), maar de uitdaging is er wel een beetje vanaf als je met bijna een minuut voorsprong wint. Dan kan ik net zo goed gaan hotlappen.
Online daarentegen kan ik uren achter elkaar spelen. Ik ben benieuwd of ze nog tournaments e.d. gaan toevoegen zoals in FM2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:36
Ik blijf Forza 3 een geweldig game vinden, ik heb ook een tijdje online geraced en vond het erg gaaf, maar de lange wachttijden in de lobbies en vaak de lege rooms hebben er toch weer voor gezorgd dat ik toch weer voornamelijk off-line single player race.

Gisteren is mijn fanatec stuurtje binnen gekomen (helaas nog zonder pedaal adapters)

Hier een foto van mijn forza 3 setup in actie

Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/9/ks89xnk.jpg

Het scherm is een samsung 46"

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:15
Nice.. Ik heb mijn fanatec stuurtje ook binnen. De pure edition. Ik ga zo even de stad in om een ps2 male-male kabel te kopen. Volgens mij is dat namelijk de kabel die je nodig hebt. Ben benieuwd of het dan werkt. Kan niet wachten om hem te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Vet stuur. Ik heb er in de winkels lang naar gezocht, maar niet gevonden. Het huidige Xbox wireless wheel bevalt (aan de vaste stroom) erg goed moet ik zeggen.

Forza is echt weer eens een game waar ik warm voor loop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 11:34
Gistermiddag heb ik ook maar Forza 3 gehaald. Was het al langer van plan en had voor 20 euro aan korting liggen dus voor 30 euro was ie voor mij. Geweldige game :) Heb de demo gespeelt maar de verschillen zijn uiteraard stukken groter. Nieuwe menu indeling is wel erg wennen moet ik zeggen.

En dan de achievements... Die zijn wel èrg makkelijk te halen. Leuk voor m'n gamerscore maar voor de rest heb ik er niks aan. Telkens wannneer die achievements pop-up komt tijdens het gamen is het zelfs zo dat m'n xbox zwaar gaat laggen :S

Ik merk ook dat het weer een stuk realistischer is dan deeltje 2. Bijvoorbeeld door de echte 'bump' die je voelt en hoort als je opeens van een helling op een recht stuk weg terecht komt. De cockpit view is ook weer iets aparts. Vind het opzich wel mooi maar ze hadden best die 5mm die dat stuur in dat spel verschuift mogen vergroten.

En verder hebben ze er een tevreden gamer bij :)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Over de achievements kan ik wel zeggen dat dit (net als in forza 2) naarmate het spel vordert een heel stuk minder is en enkel in het begin hengel je ze gemakkelijk binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
chrisr5gt schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:05:
Vet stuur. Ik heb er in de winkels lang naar gezocht, maar niet gevonden.
Dit stuur is ook niet in de winkels te koop, alleen online:
www.fanatec.com.

Geen kabeltje kunnen vinden, moet dus nog even geduld hebben. En dat is erg moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:36
Ik ben opnieuw begonnen met Forza 3 met mijn fanatec stuurtje.

Ik geef nu tijdelijk gas met de flippers, maar eigenlijk werkt dat zwaar Kilo Utrecht Tango. Als het goed is zijn de kabels vrijdag verstuurd, met een beetje geluk zouden ze dan maandag of dinsdag binnen moeten zijn.

[ Voor 76% gewijzigd door Henkus op 06-12-2009 07:59 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
Utrecht? Nukubu...

Prachtig stuur trouwens, echt schitterend. Ik baal dat ik een half jaar terug een G25 gekocht heb (geen idee dat ik toen een Xbox zou aanschaffen) en dat deze niet xbox-compatible is, echt belachelijk... Vooral omdat Logitech ook gewoon stuurtjes verkoopt die prima met de Xbox werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
AT-Sheriff schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:07:
Vooral omdat Logitech ook gewoon stuurtjes verkoopt die prima met de Xbox werken.
De stuurtjes die Logitech verkoopt hebben volgens mij geen volledige support van o.a. Force Feedback omdat deze niet door Microsoft gecertificeerd zijn. Fanatec is de enige die dat echt kan en mag volgens mij.
Henkus schreef op zondag 06 december 2009 @ 07:57:
Ik geef nu tijdelijk gas met de flippers, maar eigenlijk werkt dat zwaar Kilo Utrecht Tango. Als het goed is zijn de kabels vrijdag verstuurd, met een beetje geluk zouden ze dan maandag of dinsdag binnen moeten zijn.
Gassen en remmen werkt inderdaad niet met de flippers omdat dat knoppen zijn met maar 2 standen, aan of uit. Gedeeltelijk gas geven of remmen is er niet bij.

Ik ben benieuwd of ik met dit stuurtje weer sneller ben dan met de controller. Ik ben deze week voor onze competitie weer terug gegaan naar de controller, omdat ik met het MS stuurtje 2 seconden langzamer ben op Barcelona.

By the way, mochten er nog (wat oudere) tweakers zijn die zin hebben om serieuzer online te racen, wij zoeken nog mensen om mee te doen met de competitie. We racen iedere maandagavond in verschillende divisies. Iedere race op een andere baan, en per seizoen (5-6 weken) kiezen we andere auto's.

Zie mij sig voor meer info.
(aanmelden kan als je ouder bent dan 25. Dit heeft een reden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
supervette sturen hebben jullie zeg!
Ik wist niet dat het bestond die sturen van Porsche! Heb eens naar de prijzen gekeken en ze zien niet té duur. Maar 170eur voor een stuurtje vind ik toch wel wat te veel. Maar wel vet!

Ik race vooral met BMW's in Forza, RWD rules! Vooral het driften is super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Heb Forza gisteren besteld en zojuist en mailtje gekregen dat hij onderweg is, dus hopelijk morgen binnen. Als het goed bevalt (vast wel) ga ik ook eens kijken voor een stuurtje. Het liefst zou ik er dan eentje met een normale versnellingspook willen, bestaat die eigenlijk voor de xbox 360?

EDIT: Nevermind, iets met beter uit mn doppen kijken, het is nog vroeg. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door EcoR op 07-12-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

DLC-dag vandaag.
zie hier lijstje met auto's: http://www.forzamotorspor...s/NewsDetail.aspx?id=3059

Geen Insignia VXR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Je hebt dus een wijze les geleerd! Verwacht niks van Forza 3 en helemaal geen auto's ;) hehe

Maar even serieus.. Moet je voor 8 auto's zoveel geld betalen? (S4 kan je gratis krijgen) Waarvoor moet je dan zoveel geld voor alleen het spel neer leggen.. Het is echt pure melkerij!
Waarschijnlijk om het kwartaal 1 car pack van 4 euro. Dat betekend 24 euro p.p per jaar.
Gaan we er vanuit dat 1miljoen mensen over de hele wereld dit nemen. De helft van het geld is voor de makers van Forza, = 12 miljoen per jaar voor 32 auto's 8)7 Echt walgelijk als je bedenkt dat in GT 1000 auto's zitten.

Ik voel hier een microsoft actie.. Zoals een wireless xbox pack voor 80 euro verkopen enzo.
Begrijp me niet verkeerd. Het is niet veel geld, maar het principe als je bekijkt dat het spel al zo kaal is en zo veel kost en in 2 jaar is ontwikkeld.

[ Voor 54% gewijzigd door KappeNou op 08-12-2009 12:37 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hij schijnt wel in het boekje te staan onder het lijstje van wie welke rechten heeft e.d. dus hij komt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:34

KoffieNT

banaan

Waarom de R35 er nu pas in zit is mij een raadsel. Ben minstens 10x door het hele Nissan-lijstje gegaan of ik er niet overheen keek :P.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heftig mooi lijstje. Eindelijk de GT-R. Maar met spul als de Italia en de Murcielago SV, komt u maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

KappeNou schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:29:
[...]

Je hebt dus een wijze les geleerd! Verwacht niks van Forza 3 en helemaal geen auto's ;) hehe

Maar even serieus.. Moet je voor 8 auto's zoveel geld betalen? (S4 kan je gratis krijgen) Waarvoor moet je dan zoveel geld voor alleen het spel neer leggen.. Het is echt pure melkerij!
Waarschijnlijk om het kwartaal 1 car pack van 4 euro. Dat betekend 24 euro p.p per jaar.
Gaan we er vanuit dat 1miljoen mensen over de hele wereld dit nemen. De helft van het geld is voor de makers van Forza, = 12 miljoen per jaar voor 32 auto's 8)7 Echt walgelijk als je bedenkt dat in GT 1000 auto's zitten.

Ik voel hier een microsoft actie.. Zoals een wireless xbox pack voor 80 euro verkopen enzo.
Begrijp me niet verkeerd. Het is niet veel geld, maar het principe als je bekijkt dat het spel al zo kaal is en zo veel kost en in 2 jaar is ontwikkeld.
Men zegt dat er elke maand een DLC komt. Dus auto's of tracks.

Enne die 1000 autos in GT zijn echt geen unieke autos maar ook varianten van. (doet FM overigens ook hoor).
En Sony/Pholynogwattes zou gek zijn als ze GT niet zo gaan uitmelken als MS/Turn10 dat doen.
Als aandeelhouder zou ik toch vragen gaan stellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De hoeveelheid Skylines R34, R33 en R32's in Gran Turismo 4 is al om van te huilen.. :/
Ik geloof iets van 10 verschillende R34's.. Dat noem ik gewoon overdreven. Of maak van elke auto dan de hele serie.
Leon 1.4 85pk
Leon 1.6 102pk
Leon 1.4 TSI 125pk
Leon 1.9TDI 105pk
Leon 1.8 TSI 160pk
Leon 2.0TDI 140pk
Leon 2.0 TDI 170pk
Leon 2.0 TSI 211pk
Leon Cupra 240pk
Leon Cupra R 265pk

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Leon Cupra 310 310pk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Wat gebeurt er eigenlijk als je raced tegen iemand die met een DLC-car rijdt en jij hebt ze zelf niet aangeschaft? Zie je dan weer eoa ghost als auto (zoals in FM2 dacht ik) ? Of kan je alleen DLC auto selecteren als iedereen in de lobby deze DLC heeft (zoals in PGR4 het geval was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de DLC gekocht. Nu hopen dat de LCE auto's binnenkort ook al DLC komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
L1nt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:01:
[...]

Men zegt dat er elke maand een DLC komt. Dus auto's of tracks.

Enne die 1000 autos in GT zijn echt geen unieke autos maar ook varianten van. (doet FM overigens ook hoor).
En Sony/Pholynogwattes zou gek zijn als ze GT niet zo gaan uitmelken als MS/Turn10 dat doen.
Als aandeelhouder zou ik toch vragen gaan stellen dan.
Ow dat klopt zeker dat er niet 1000 unieke auto's in komen. In forza 3 zitten er 400 die niet eens uniek zijn.
Het uiteindelijke unieke aantal auto's die je echt in je garage wil hebben zijn bij GT dus velen malen hoger. Wat imo heel belangrijk is in een race spel wil je het langdurig spelen.
GAIAjohan schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:42:
De hoeveelheid Skylines R34, R33 en R32's in Gran Turismo 4 is al om van te huilen.. :/
Ik geloof iets van 10 verschillende R34's.. Dat noem ik gewoon overdreven. Of maak van elke auto dan de hele serie.
Leon 1.4 85pk
Leon 1.6 102pk
.........
:P
Idd heel veel skyline's en nsx'en etc. Komt denk ik ook omdat het een echte japanse game is ;)
maar daarentegen zag je in GT4 ook al heel veel verschillende modellen. Maar ook leuke dingen zoals een een bmw 120i of 120d en veel van een merk, een peugeot 106 rallye of 1/206 S16, 206RC etc... Ook heel veel leuke auto's bij de 2e hands dealership. (gt4 car list)
Vandaar dat ik het vreemd vind dat je geld moet uitgeven voor 8 auto's als er toch al niet zo veel unieke auto's in het spel zitten.
KoffieNT schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:32:
Waarom de R35 er nu pas in zit is mij een raadsel. Ben minstens 10x door het hele Nissan-lijstje gegaan of ik er niet overheen keek :P.
Dat ze die "nieuwe" skyline GTR niet in het spel hebben gestopt en wel in die car pack zegt al voorzich.. Pure marketing om dat pakket te verkopen. Er zijn heel veel mensen die hem missen omdat er zoveel ophef over die auto was tegenover de 911 turbo etc.
Heel logisch, ze kunnen het maken aangezien de enige concurent, GT nog niet uit is en ook PS3 only is. Maar imo wel heel triest :X

[ Voor 24% gewijzigd door KappeNou op 08-12-2009 18:27 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik weet niet of dit de noobste vraag ooit gaat worden maar goed:

Ik heb zojuist de carpack gekocht en gedownload, maar nu staan de auto's nog niet in mijn 'buy car'-menu, ook niet na een restart van het spel.

Que pasa?

edit:
KappeNou schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:03:
[...]

Dat ze die "nieuwe" skyline GTR niet in het spel hebben gestopt en wel in die car pack zegt al voorzich.. Pure marketing om dat pakket te verkopen. Er zijn heel veel mensen die hem missen omdat er zoveel ophef over die auto was tegenover de 911 turbo etc.
Heel logisch, ze kunnen het maken aangezien de enige concurent, GT nog niet uit is en ook PS3 only is. Maar imo wel heel triest :X
Die reden had ik me ook nog even voorgesteld, en inderdaad een beetje triest :). Zou het echt heel vet vinden als car-packs gratis waren, maar 400 heb ik er dan ook nog wel voor over :D.

[ Voor 61% gewijzigd door KoffieNT op 08-12-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Of elke maand een nieuwe game kopen of een car packje kopen als je daardoor het spel weer een tijdje blijft spelen :)

Kan ook een besparing zijn.... het is maar net hoe je het bekijkt :9

Jammie dat geluid van de #007 Aston Lola _/-\o_

Nu nog even aan een goede setup werken.

[ Voor 20% gewijzigd door rgarretsen op 08-12-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
[...]

Maar je hoeft ze toch ook niet te kopen? En over uitmelken gesproken, een wat uitgebreide demo verkopen voor bijna de prijs van een full game is geen uitmelken?

Ik ga GT5 ook gewoon kopen, maar het maakt mij echt niet uit hoeveel auto's erin zitten. Boven de 200 wordt het toch al niet meer interessant. Alsof je in al die bakken gaat rijden. Wat mij betreft hebben ze al heel veel credits verloren door zo lang te doen over de game... het was de reden dat ik een PS3 aangeschaft heb....

Verder vind ik de community en het hele online gedeelte van FM3 gewoon erg goed uitgewerkt. Ik ben benieuwd hoeveel GT5 daarvan gaat afkijken, want laten we eerlijk zijn de online ervaring van de Xbox is wat mij betreft nog altijd veel beter dan die op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:25
sverzijl schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:12:
[...]

Wat gebeurt er eigenlijk als je raced tegen iemand die met een DLC-car rijdt en jij hebt ze zelf niet aangeschaft? Zie je dan weer eoa ghost als auto (zoals in FM2 dacht ik) ? Of kan je alleen DLC auto selecteren als iedereen in de lobby deze DLC heeft (zoals in PGR4 het geval was)
Volgens mij is dat de reden dat er een gratis auto wordt weggegeven. Wanneer je deze download haal je volgens mij in een keer alle auto's binnen zodat je ze wel kan zien, maar niet kan kopen/kiezen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
@bassio: Je hoeft ze inderdaad niet te kopen. Mijn mening hierover heb ik ook al gegeven.
Het is natuurlijk persoons afhankelijk. Vandaar dat voor de gene die veel auto's en vooral mooie en kloppende auto's willen hebben, Forza 3 niet echt een concurent vinden voor GT.
Ik blijf Forza 3 wel een leuke besturing hebben. Eigenlijk moet Turn 10 en Polophony digital samen werken voor een game voor de xbox en PS3 ;)

De online functie van de xbox is idd een stuk beter. Op 1 of andere manier die ik niet snap vind sony dit niet belangrijk, anders zouden ze het denk ik wel beter en betaald maken.
Of dit ook voor de online functie van Forza vs GT geld weet ik niet. De online functie van prologue is imo al wel redelijk. Ik ben benieuwd hoe de GT5 online functie gaat worden.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
KappeNou schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:28:
Ik ben benieuwd hoe de GT5 online functie gaat worden.
Ze hebben nu in ieder geval tijd genoeg gehad om de online kunstjes van MS en Turn 10 af te kijken

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Dat zeker, maarja of er genoeg geld is om alles goed in te richten bij een gratis netwerk is maar de vraag..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het helemaal met je eens dat het een vervelende streek is als er expres gave wagens uit het origineel zijn gelaten om die later als betaalde download aan te bieden, maar ik zou Forza 3 geen kale game willen noemen. 400 t.o.v. 1000 auto's, wellicht maakt het voor de die-hard autofreak wat uit, maar voor mij maakt het geen enkel verschil. 400 vind ik meer dan zat.
Het aantal tracks in de game is wellicht wat karig. Ze noemen er honderd, maar van mij mogen ze alle reverse-tracks eruit gooien. Een beetje de verkeerde kant oprijden, pff.
Ook mag Turn10 van mij wel ophouden om zelf tracks te verzinnen. Mijn god, Amalfi/Positano, volslagen irritante baan is dat! Remmen, remmen, remmen, miniscuul beetje gas, remmen, remmen. Niet grappig. Idem voor Fujimi.

Los daarvan heb ik de afgelopen weken heel erg veel Forza 3 gespeeld, en ik geniet nog steeds volop van het spel. Geniale physics (ja alé, ik moet maar aannemen dat het realistisch is, heb geen ervaring met racewagens - maar ik ken weinig racegames die mij meer het gevoel geven echt in een auto te zitten dan F3), en zeer schone graphics. Hoewel er af en toe wat overdreven is in het contrast van decorstukken zoals bergen, die zien er niet uit.

Maar juist wanneer een racegame zo goed is voel ik het gemis van een paar belangrijke features:
- (dynamische) weersomstandigheden, en dag/nacht cyclus
- het spel wordt erg toegankelijk gemaakt voor beginners door alle hulpjes, maar er ontbreekt voldoende uitleg, of een 'academy'-modus waarin de beginner geleerd krijgt hoe te rijden. Ikzelf heb vrij weinig ervaring met sims, en heb bijvoorbeeld geen flauw idee hoe je het beste kunt starten.
- aankleding van races, het is wat droogjes nu. Iets meer sfeer door uitbundiger publiek, bevolkte pitstraten e.d. had mij wel tof geleken.

De rewind-optie bevalt mij overigens beter dan verwacht, omdat het een uitstekend oefenmiddel is. Wanneer een lastige bocht niet lukt is het een kwestie van net zo vaak terugspoelen en opnieuw proberen totdat 'ie helemaal goed gaat. Niet erg spannend, maar wel erg leerzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:35:
[...]

..........

Mijn god, Amalfi/Positano, volslagen irritante baan is dat! Remmen, remmen, remmen, miniscuul beetje gas, remmen, remmen. Niet grappig. Idem voor Fujimi.
Als ik het speel doe ik het meestal met een vriend die ook car geek is ;)
Wij hebben een nieuw koos naampje voor amalfi als deze tussen de kalender zit. AAahh Walgiiee! (ah walgelijk) :+

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm Amalfi Coast vind ik een heerlijk circuit (dat is die kleine)
Rally di Positano daarentegen (de 260km lange variant) is verschrikkelijk. Ook leuk dat daar er dan kaartje bij zit, ware het niet dat al die wegen door elkaar lopen waardoor het er alleen maar onduidelijker van wordt. En om nou 1000 bochten te gaan onthouden O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Amalfi, Fujimi en Rally di Positano het geweldigst :). Ze geven mij echt het idee van hoe racen vroeger moet zijn geweest. Eén foutje en je bent fucked. Ik doe ze dan het liefst met klassieke wagens :).

[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 09-12-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carpack gedownload en gelijk de Ferrari even van jetje gegeven op Laguna Seca, wat een heerlijk auto is dat zeg.

Ferrari 458

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:54
Hey,

Ik heb net het spel bij zavvi.com besteld. Iemand een idee welke talen ondersteund worden. Kan ik de game ook in het frans spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:05
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:47:
Carpack gedownload en gelijk de Ferrari even van jetje gegeven op Laguna Seca, wat een heerlijk auto is dat zeg.

[afbeelding]
Ik heb ook het carpakc gedownload en idd is de Ferrari een lekkere bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

KoffieNT schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:13:
Ik weet niet of dit de noobste vraag ooit gaat worden maar goed:

Ik heb zojuist de carpack gekocht en gedownload, maar nu staan de auto's nog niet in mijn 'buy car'-menu, ook niet na een restart van het spel.
Het is me nog steeds niet gelukt om met de DLC te kunnen racen. Wat moet ik doen?

Heb de carpack gewoon gekocht en gedownload, maar ik kan de nieuwe auto's niet kiezen/zien. (Bij Buy niet, en bij Free Play niet)

/me KoffieNT voelt zich noob..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Hmmm vreemd hoor, ik heb de car pack gedownload... game gestart en toen in het buy car menu zag je netjes sterretjes op de merken waar nieuwe auto's aan toegevoegd waren.

En agree met de andere... Die ferrari stuurt wel lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:04:
Het is me nog steeds niet gelukt om met de DLC te kunnen racen. Wat moet ik doen?

Heb de carpack gewoon gekocht en gedownload, maar ik kan de nieuwe auto's niet kiezen/zien. (Bij Buy niet, en bij Free Play niet)

/me KoffieNT voelt zich noob..
Dit probleem had ik met de Legends DLC via dat kaartje dat bij het spel zat. Via de download history (xbox knop, settings, account management geloof ik...) heb ik 'm toen opnieuw gedownload, en toen werkte het wel...

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

En jawel, het is gelukt :D. Heb de DLC nogmaals via de marketplace gedownload.
Bedankt, voor zover dat kon :P

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Sinds gisteren ook begonnen met FM3. Het is nog even zoeken naar de juiste moeilijkheidsgraad. Ik ben geen die-hard racefanaat, maar op de 'medium' setting (weet even niet meer wat de juiste term was) laat hij wel heel veel assists aanstaan en dan win ik te makkelijk. Ook viel me op dat de AI redelijk vaak de baan uit dendert. Op een van de eerste hele kleine baantjes (ik reed met mijn vers gewonnen Fiat 500) zag ik er zo 3 compleet de bocht missen. Op zich wel grappig, maar vervolgens kwamen ze terug de baan op en knalden tegen de rest aan waardoor ik echt heel simpel die race won.

Verder een machtig mooi spel, speelt lekker (met voldoende assists uitgezet). Heb met misschien een half uurtje spelen al 8 achievements vrijgespeeld.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Heeft iemand toevallig ook beetje goede MS wheel settings??
Heb het idee dat de mijne nog niet lekker staan. Vooral bij de snellere auto's zwabber ik over de weg. Nog meer als met de controller.

Verwijderd

EcoR schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:55:
Sinds gisteren ook begonnen met FM3. Het is nog even zoeken naar de juiste moeilijkheidsgraad. Ik ben geen die-hard racefanaat, maar op de 'medium' setting (weet even niet meer wat de juiste term was) laat hij wel heel veel assists aanstaan en dan win ik te makkelijk. Ook viel me op dat de AI redelijk vaak de baan uit dendert. Op een van de eerste hele kleine baantjes (ik reed met mijn vers gewonnen Fiat 500) zag ik er zo 3 compleet de bocht missen. Op zich wel grappig, maar vervolgens kwamen ze terug de baan op en knalden tegen de rest aan waardoor ik echt heel simpel die race won.

Verder een machtig mooi spel, speelt lekker (met voldoende assists uitgezet). Heb met misschien een half uurtje spelen al 8 achievements vrijgespeeld.
Ik speel zelf met de AI op medium, handmatig schakelen en verder alles uit behalve ABS, want als ik rem moeten de auto's wel ff normaal blijven doen :P
Bij de latere R3 races moet ik dan heerlijk vechten met de AI.
L1nt schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:34:
Heb het idee dat de mijne nog niet lekker staan. Vooral bij de snellere auto's zwabber ik over de weg. Nog meer als met de controller.
Ik heb mijn stuurtje gewoon standaard gelaten en heb nergens problemen mee eigenlijk, misschien stuur je gewoon te hard?

• bassio
L1nt schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:34:
De physics zijn niet te vergelijken tussen racen met een controller en een stuur. Het is alsof je een volledig andere game speelt. Ik merk dat ik met stuurtje over het algemeen langzamer ben dan met controller. Wilde ik eerst niet geloven, maar is echt zo. Even wachten hoe het met het fanatec stuur gaat.

• KappeNou
Mijn ervaring is dat je met het stuur in het begin inderdaad wat langzamer bent.
Maar toen ik het eenmaal gewend was reed ik toch echt snellere tijden, welke ik met de controller echt nooit kon halen.
Ik speel overigens alles op hard, behalve R1 races.

>PC specs<

Verwijderd

De Italia 458 op S700 zonder traction control en STM = geweldig. Wat een briljant sturende wagen, perfect te plaatsen.
Kun je niet meer dan 20 auto's in de garage hebben? Want mijn Ford Fiesta is ineens weg.

• KappeNou
GAIAjohan schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:59:
Kun je niet meer dan 20 auto's in de garage hebben? Want mijn Ford Fiesta is ineens weg.
Ik heb er iets van 80..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
In Forza 2 had ik echt alle assists aan, en in FM3 was ik begonnen met zelf schakelen. Inmiddels heb ik TCS, STM en ABS allemaal uit, echt een leuke ervaring. Of ik er sneller van wordt betwijfel ik, maar de game wordt er wel leuker op.

En die carpack twijfel ik nog over. Elke keer 400 punten vind ik wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:16:
[...]

Ik speel zelf met de AI op medium, handmatig schakelen en verder alles uit behalve ABS, want als ik rem moeten de auto's wel ff normaal blijven doen :P
Met ABS uit krijg je veel sneller door hoever je kan gaan met remmen (voordat je wielen blokkeren) en zodra je daar eenmaal een beetje feeling mee hebt kan je later remmen dan je nu doet (immers, remweg is altijd langer als ABS moet werken dan zonder ABS).

Weet iemand ook wat het voordeel is van handmatig schakelen met clutch? Ik heb het even geprobeerd, maar dat lukt me voor geen meter met de controller. Ik blijf maar bij handmatig zonder clutch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Laatst online: 18-09 12:26

Shoarma kip

IceDFire

sverzijl schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:22:
[...]
Weet iemand ook wat het voordeel is van handmatig schakelen met clutch? Ik heb het even geprobeerd, maar dat lukt me voor geen meter met de controller. Ik blijf maar bij handmatig zonder clutch.
Ik heb zelf gemerkt dat schakelen met de clutch op sommige momenten net een klein beetje kan schelen (halve secondes denk ik). Je bent ook sneller weg dan mensen in dezelfde auto's, ik heb laatst een paar keer online gereden met stock Clio's. Ik was toch net iets sneller weg dan de rest (zonder clutch) zeg maar.

Het is gewoon goed aanleren hoe je die clutch moet gebruiken met een controller (ik kan hem inmiddels goed gebruiken met stuur EN controller) maar ik zou wel de layout veranderen voor de controller :) . Bij mij zit het er zo in dat ik gisteren zelfs in GTA probeerde de clutch te gebruiken :+

[ Voor 12% gewijzigd door Shoarma kip op 11-12-2009 12:32 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Shoarma kip schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:31:
[...]
Het is gewoon goed aanleren hoe je die clutch moet gebruiken met een controller (ik kan hem inmiddels goed gebruiken met stuur EN controller) maar ik zou wel de layout veranderen voor de controller :) . Bij mij zit het er zo in dat ik gisteren zelfs in GTA probeerde de clutch te gebruiken :+
Welke layout werkt goed voor jou dan? Ik heb alleen met de default layout geprobeerd.
En moet je ook net zoals in het echie: gas loslaten, clutch, opschakelen, gas geven ? Dat kost toch ook tijd lijkt me (in vergelijking met: gas geven, opschakelen, nog steeds gas geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shoarma kip schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:31:
Bij mij zit het er zo in dat ik gisteren zelfs in GTA probeerde de clutch te gebruiken :+
Hehe ik drukte laatst bij GTA IV steeds tijdens wilde achtervolgingen op de Y om achter me te kijken, waarop Niko steeds weer uit de rijdende auto sprong :)
sverzijl schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:43:
En moet je ook net zoals in het echie: gas loslaten, clutch, opschakelen, gas geven ? Dat kost toch ook tijd lijkt me (in vergelijking met: gas geven, opschakelen, nog steeds gas geven)
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Laatst online: 18-09 12:26

Shoarma kip

IceDFire

Ik kan zo niet zeggen welke layout het is, maar de handrem + koppeling zijn omgedraait (A is dus de koppeling, en LB de handrem) aangezien je de handrem eigenlijk niet gebruikt :). Verder zijn A en B schakelen, maar dat is standaard volgens mij.

Je zou gewoon kunnen schakelen(de goede manier), maar als je lui bent kun je ook gewoon je gas vast blijven houden. Eigenlijk gaat het zo snel dat je het verschil niet merkt tussen auto en handmatig schakelen.

Die 4 handelingen (gas los, koppeling, schakelen, gas in) gaan echt zo snel, je kan er haast geen tijd mee verliezen. Volgens mij kun je ook wel zien dat de automaat precies hetzelfde doet bij dat scherm wat je tevoorschijn haalt met D-Pad Up (ik kom even niet op de naam).

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:41

Snippertje

Light up your life

Is er ook een manier om te driften zonder de handrem te gebruiken? Ik krijg hem niet echt schuin zonder de handrem.. En die knop zit heel irritant geplaatst als je raced met een stuur.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, op m'n verjaardagsfeestje een MS stuur cadeau gekregen. Vandaag een Rennsport Wheel Stand besteld. VEEEEET. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/r2w2ud.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/b8jygj.jpg

:9 Drift wagen(tevens teamwagen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:22:
Is er ook een manier om te driften zonder de handrem te gebruiken? Ik krijg hem niet echt schuin zonder de handrem.. En die knop zit heel irritant geplaatst als je raced met een stuur.
Er zijn een aantal dingen die je kan proberen, maar ik zou zoiezo blijven oefenen met de handrem, want die is toch echt belangrijk in 't driften.

Je kan een clutch kick proberen, koppeling indrukken, gas indrukken zodat je veel toeren maakt, koppeling loslaten en driften maar. Of een 'scandinavian' flick, vlak voor een bocht naar rechts, remmen en naar links sturen, om vervolgens hard te gassen en naar rechts te sturen. (scandiniavian flick plaatje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij, of is het julli ook opgevallen. De binnenspiegel van m'n Ford Focus ST is gespiegeld! }:|
Als ik aan mijn rechterkant een auto passeer, verschijnt deze in de binnenspiegel aan de linkerkant. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
nice!
Welke baan is dat? Ben ik nog niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3 SMGII schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:11:
[...]

nice!
Welke baan is dat? Ben ik nog niet tegengekomen
Playground gebeuren. Zit afaik inbegrepen bij de Limited Edition van Forza 3.
Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste