Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:23:
Ik lees overal berichten over auto,s die te downloaden zijn maar waar staan die dan ?
Ik heb nog helemaal niets gehad :? 8)7
Ook zie ik online mensen met een Nissan GTR in de A klasse , waarom kan ik nergens in Forza 3 de GTR viinden dan , ook op Live niet . :?
Bedoel je de R35 of de R34? (ik wil heel graag de R35 hebben in Forza 3).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:55

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zit nu in seizoen 5.
AI op hard is redelijk te doen mits ik de baan ken. Anders wordt het wel erg lastig.

Hoop dat er nog extra banen komen, veel banen ken ik al vanuit FM2.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Harmen schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:06:
Zit nu in seizoen 5.
AI op hard is redelijk te doen mits ik de baan ken. Anders wordt het wel erg lastig.
Herkenbaar. Ik kan het redelijk eenvoudig bijbenen (mits ik een snelle auto heb), maar dan moet ik wel de baan kennen. Als dat niet het geval is word het een erg lastige zaak.
Hoop dat er nog extra banen komen, veel banen ken ik al vanuit FM2.
Ik vermoed dat er redelijk wat DLC zal komen :) Racetracks genoeg op de wereld, dus DLC bedenken voor een racegame is niet moeilijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

Ik meende dat er een jaar lang elke maand een nieuwe DLC kwam.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:08
Heeft iemand enig idee waarom die irritante 'gevarendriehoek' zo snel verschijnt (en dus je gereden tijden 'ongeldig' verklaart) ? Het is nu zelfs zo dat in het Nurburgring event (stage A, waar je begint op het rechte stuk) er vrijwel meteen een driehoekje verschijnt terwijl ik gewoon midden op de baan rij. Wat doe ik fout? of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
sverzijl schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:56:
Heeft iemand enig idee waarom die irritante 'gevarendriehoek' zo snel verschijnt (en dus je gereden tijden 'ongeldig' verklaart) ? Het is nu zelfs zo dat in het Nurburgring event (stage A, waar je begint op het rechte stuk) er vrijwel meteen een driehoekje verschijnt terwijl ik gewoon midden op de baan rij. Wat doe ik fout? of is dit een bug?
Rijdt er toevallig een tegenstander achter je in jouw slipstream? Dat veroorzaakt namelijk ook dat driehoekje.

Zie ook the FAQ van forzamotorsport.net
Q: I’ve submitted a time on the leaderboard that is faster than my friends, but he/she is still ranked higher than me. Is there something wrong with the game?

A: In this case you have submitted a lap time that the server has flagged as being “Dirty”. In order to prevent cheating and exploits we have implemented a clean/dirty leaderboard system that places all times flagged as dirty below the slowest time that was not flagged as a “dirty” lap. Your laptime will be flagged as “dirty” if you meet any of the following conditions:

* Using the rewind feature
* Your lap has penalty time from driving off-track and/or any collisions
* The last section of your previous lap has penalty time
* You drafted another opponent

In order for your times to appear above the “dirty” times you must submit a lap without breaking any of the conditions listed above. If not then your lap time will be ranked accordingly within the “dirty” times.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Alleen als je zelf slipstreamed/draft staat hiet, niet als iemand anders achter je zit. Maar ja, er zat iemand achter me (season event).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:41

Snippertje

Light up your life

Ik krijg die driehoek ook op compleet willekeurige momenten als ik gewoon rechtdoor rijd. Beetje vreemd.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:26

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

L1nt schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:38:
[...]

waarschijnlijk is de GTR een VIP-only auto en bezit jij de standaard versie.
GT-R Skyline 2000 uit '71 denk ik. Dat is een VIP-only auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Dijkertje schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:51:
[...]

GT-R Skyline 2000 uit '71 denk ik. Dat is een VIP-only auto.
Je krijgt die ook met de standaard FM3 versie, je moet hem wel downloaden mbv. de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:23:
Ik lees overal berichten over auto,s die te downloaden zijn maar waar staan die dan ?
Ik heb nog helemaal niets gehad :? 8)7
Ook zie ik online mensen met een Nissan GTR in de A klasse , waarom kan ik nergens in Forza 3 de GTR viinden dan , ook op Live niet . :?
De auto's staan in je Message Center ;)
Het zijn namelijk Gifts, je kunt ze dus ook gelijk gebruiken.

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real_MaRsMaN
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04-2023
Iemand die weet wat de zwarte puntjes voor de namen van sommige spelers in de multiplayer lobby betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Real_MaRsMaN schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:59:
Iemand die weet wat de zwarte puntjes voor de namen van sommige spelers in de multiplayer lobby betekenen?
Volgens mij betekent het dat je een auto uit je garage gebruikt met aangepast design.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de online ranking als je bijv tegen een hoger geclassificeerd iemand rijdt en die persoon quit de race voortijdig. Heb je dan van die persoon gewonnen (en stijg je in de online ranking), of telt dit niet mee?
Gisteren reed ik (als simpele pro 24) tegen een champ 29 die ik helemaal wegreed op LeMans (nadat hij me (per ongeluk) eerst van de weg beukte, ik had een veel langere remweg nodig), waarop de laffaard quitte:). Na de race echter nog steeds pro 24.

Niet dat ik me nou zo druk maak om ranking (al is het toch wel erg fijn om bij iets hoger level niet meer continu tegen beginners ingedeeld te worden), maar gewoon nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
Heb gisteren voor de eerste maal online gespeeld, maar ik vond het wel een beetje tegenvallen!
We waren namelijk met 8 in totaal en allemaal een R1 klasse auto, natuurlijk waren het allemaal van die noobs die niet konden winnnen zonder iedereen van de baan te duwen! :(
Maar ja zal gewoon aan de mensen op de server gelegen hebben, ik kan mij wel voorstellen dat als je met mensen die echt serieus willen racen het veel leuker kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

glennvho schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:28:
Heb gisteren voor de eerste maal online gespeeld, maar ik vond het wel een beetje tegenvallen!
We waren namelijk met 8 in totaal en allemaal een R1 klasse auto, natuurlijk waren het allemaal van die noobs die niet konden winnnen zonder iedereen van de baan te duwen! :(
Maar ja zal gewoon aan de mensen op de server gelegen hebben, ik kan mij wel voorstellen dat als je met mensen die echt serieus willen racen het veel leuker kan zijn :)
Ik ging gisteren ook voor het eerst online. Ten eerste al een drama om iemand te vinden. Zit je in een lobby quit iedereen weer :?

Vervolgens een race met 4 mensen. De eerste quit na de eerste bocht, tweede beukt mij van de baan. Toen moest ik eten en had ik toch geen zin meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Er is bijvoorbeeld voor A-klasse races een aparte online klasse gemaakt, waarin botsingen uit staan (dan rijd je dus door elkaar heen, alsof je ghosts bent als het ware). Tevens staat damage dan wel aan, waardoor je wel gestraft wordt voor je eigen falen. Misschien moeten jullie dat eens proberen?

edit: het heet A-klasse PRO

[ Voor 4% gewijzigd door buddow op 11-11-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Of gewoon afspreken met GoT'ters :)
En dan een private race beginnen.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Begin december een nieuwe DLC pack.
Met daarin 10 auto's.
Bron
Most of the folks are focused on our next DLC car pack slated for release sometime early December (more info on this insane 10-car monstrosity at a later date) as well as our next title-update for Forza Motorsport 3. There is currently a hefty amount of DLC in the works and this will continue for as far as the eye can see.
Als je nog een leuke replay wilt zien...niet van mij..
In de storefront van DC Jake (zoeken op Gymkhana 2, omschrijving: "My best gymkhana run with the 08 STi.") hij staat trouwens in de Top Rated lijst.
Erg indrukwekkend...

[ Voor 18% gewijzigd door Gutteguttegut op 12-11-2009 14:16 ]

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:26

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Zondagavond (zeg 8 uur ofzoiets?) avondje racen?
Lijkt mij wel leuk, en omdat iemand zich irriteerde aan het botsen, tja, we kunnen het clean houden, nietwaar..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hoe hebben de heren (en dames??) hier het stuur bevestigt? Speciale steun voor gekocht of zelf iets gemaakt?

Wil een dezer dagen een stuur kopen en ben beetje aan het rondkijken hoe ik het bevestig.
Zat zelf te denken om een (heel) simpel tafeltje in elkaar te timmeren. 2 staanders, plank erboven en wat driehoeken in de hoeken om het steviger te maken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb vorige week de Rennsport wheelstand binnengekregen.
Afbeeldingslocatie: http://www.sscarace.com/site/Pictures/fanatec/rennsport_wheelstand.jpg
Zocht toch iets wat ik na gebruik toch ook weer makkelijk op kon bergen.
Ook niet onbelangrijk...het ding ligt erg solide op de grond.

Moet alleen nog zeker een maand wachten :| voordat mn stuurtje en de clubsport pedalen binnenkomen. Heb daarom Forza ook maar ff aan de kant gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

VIP auto voor dit weekend:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2790/4099474058_81b0fb456f_o.jpg

Vet :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
En hoe krijg je die? Komt die in je inbox ofzo als je de lce hebt?
En hij is echt wel vet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, net als vorige week die Mazdasport en de Audi R8.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:30

ThunderNet

Flits!

Shiverzz schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:03:
[afbeelding]

Moet alleen nog zeker een maand wachten :| voordat mn stuurtje en de clubsport pedalen binnenkomen. Heb daarom Forza ook maar ff aan de kant gelegd.
Ik heb de wheelstand ook, maar dan met standaard xbox stuurtje (met de xbox adapter voor de wheelstand). En het is echt een superding :) erg tevreden over.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Eindelijk level 50 :D

Ik vind er niet meer zoveel aan eerlijk gezegd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
matthew_o schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:33:
Eindelijk level 50 :D

Ik vind er niet meer zoveel aan eerlijk gezegd ;(
Dat is heel het probleem met Forza.. Het is fftjes leuk, maar je begint je zo snel te ergeren dat het spel zo slecht in elkaar zit en dingen als over de kop gaan met een curve stone..
Ik zal opgelucht zijn als GT5 er is O+

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik vermaak me anders erg goed met het maken van "replica's"... :)
Ik heb ook level 50 al gehaald en race nu af en toe een paar races om toch maar verder te gaan in het spel en af en toe online maar het "painten" neemt nu de meeste tijd hier in beslag.

[ Voor 12% gewijzigd door Gutteguttegut op 14-11-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 12:35

rCk

KappeNou schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:08:
[...]

Dat is heel het probleem met Forza.. Het is fftjes leuk, maar je begint je zo snel te ergeren dat het spel zo slecht in elkaar zit en dingen als over de kop gaan met een curve stone..
Oh? Ik heb echt nog maar één keer gehad dat ik over de kop ging door een curb stone. En dat was echt op een lompe manier..

Ligt misschien aan je rijstijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
[...]

Ben nu net level 10 of zo en begin al spijt te krijgen dat ik hem gekocht heb. Zoveel anders dan Forza 2 is het allemaal niet. Paar andere karretjes & circuitjes en de boel wat opgeleukt. Meer van hetzelfde in een ander jasje dus eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

pjlgt schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:36:
[...]

Ben nu net level 10 of zo en begin al spijt te krijgen dat ik hem gekocht heb. Zoveel anders dan Forza 2 is het allemaal niet. Paar andere karretjes & circuitjes en de boel wat opgeleukt. Meer van hetzelfde in een ander jasje dus eigenlijk.
Ja, dat is over het algemeen met race spellen, steeds maar weer 4 wielen ook etc etc 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
rCk schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 18:25:
[...]

Oh? Ik heb echt nog maar één keer gehad dat ik over de kop ging door een curb stone. En dat was echt op een lompe manier..

Ligt misschien aan je rijstijl?
Zou kunnen, maar ik heb het al best vaak gehad.. In ieder geval niet op 2 handen te tellen :/
FlyEragon schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:35:
[...]

Ja, dat is over het algemeen met race spellen, steeds maar weer 4 wielen ook etc etc 8)7
Dat is idd het geval met simpele race spellen als Forza.. Ik had ook niet veel verwacht, maar wel iets meer dan dit.. Wat hier boven al vertelt is, het is niet echt iets nieuws op forza 2..

[ Voor 49% gewijzigd door KappeNou op 15-11-2009 04:02 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

KappeNou schreef op zondag 15 november 2009 @ 04:01:

Dat is idd het geval met simpele race spellen als Forza.. Ik had ook niet veel verwacht, maar wel iets meer dan dit.. Wat hier boven al vertelt is, het is niet echt iets nieuws op forza 2..
Ik weet niet of je met een sim nog heel veel innovatie kan maken? FM2 was al niet verkeerd, dan kan je toch niet nóg een megagrote stapvoorwaarts maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo snel Forza 3 beu bent dan zal het met GT5 niet anders zijn, dat is ook allemaal met auto's, net als bij Forza 3. En waarschijnlijk een heleboel dezelfde auto's ook die je al uit Forza kent. Zo heel veel meer dan de graphics verbeteren kun je niet meer, hooguit een boel andere circuits toevoegen (Zandvoort en Assen bv?).
Ik speel het ook effe minder maar dat is omdat CoD nu uit is en mijn druid in WoW ook smeekt om geleveled te worden en mijn baas snapt maar niet dat ik meer vrije tijd nodig heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Shiverzz schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:03:
[afbeelding]

Bij mij komt een vaste opstelling in mijn 'game/multimedia room'
Ik heb deze gezien bij mijn plaatselijke gameshop, verstelbaar en een leren (zeer lekkere) seat waar je wel een paar uurtjes in kan zitten.
Ik weet al wat ik voor de kerst ga vragen incl. MS stuurtje want die heb ik ook nog niet. :+

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetspullen.nl/img/product/433_Playseat_evolution0.jpg
:9~

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

yay!! topsnelheid neergezet van 412,7 km/u op de oude mulsane met een Mazda B09/86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
rCk schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:20:
[...]

Ik weet niet of je met een sim nog heel veel innovatie kan maken? FM2 was al niet verkeerd, dan kan je toch niet nóg een megagrote stapvoorwaarts maken?
FM2 was best slecht imho. Heel de opbouw van het spel klopt niet, de races die je rijd zijn niks zeggend. Vandaar dat het ook maar een paar weken leuk is. Daarna ben je heel snel uitgekeken, je wil denk ik meer van zo'n spel dan alleen maar met de paar auto's die je hebt in rondjes rijden.
Ik moet zeggen dat FM3 wel heel veel bugs en nalatigheden heeft. Zelfs meer dan FM2 :/ Maarja nu snap ik wel dat ze zo snel met het spel klaar waren ;)

[ Voor 11% gewijzigd door KappeNou op 15-11-2009 23:28 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 19-09 11:56
[...]

same here...t is wel een leuk spel, maar waar ik alle gran turismo's helemaal grijs heb gespeeld ben ik bij forza nu pas bij level 38 en vind het nu al totaal niet boeiend meer, je zit elke keer in dezelfde saaie auto te rijden omdat je daarmee goed kan winnen in een bepaalde klasse (ik vind het gran turismo idee eigenlijk beter, dan kan je tenminste zelf je auto upgraden zodat je met een leuke auto toch competitief bent). driften gaat niet lekker omdat de overgang van grip naar geen grip raar is, totaal niet realistisch. leuke banen zijn er ook niet veel, en online valt me ook tegen, online in prologue heb ik veel meer plezier mee gehad. kort samengevat: ik had verwacht hier wel plezier aan te kunnen beleven totdat good old GT weer terug was, maar dat valt best hard tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
KAdrifter schreef op maandag 16 november 2009 @ 01:31:
[...]
je zit elke keer in dezelfde saaie auto te rijden omdat je daarmee goed kan winnen in een bepaalde klasse (ik vind het gran turismo idee eigenlijk beter, dan kan je tenminste zelf je auto upgraden zodat je met een leuke auto toch competitief bent).
Uh?
Je weet dat er een schandalig uitgebreide upgrade functionaliteit in Forza zit he?...
driften gaat niet lekker omdat de overgang van grip naar geen grip raar is, totaal niet realistisch.
Geen last van, je moet het even doorhebben, maar gaat daarna prima. Zou niet weten wat er precies zo onrealistisch aan is. Volgens mij is die grens IRL ook vrij dun :)
leuke banen zijn er ook niet veel,
Das persoonlijk natuurlijk :)
en online valt me ook tegen, online in prologue heb ik veel meer plezier mee gehad.
Online in GT5:P, volgens mij moest ik daar 5 minuten wachten voor ie iemand gevonden had om mee te spelen. Nah, dat vond ik ook niet zo'n succes :)
kort samengevat: ik had verwacht hier wel plezier aan te kunnen beleven totdat good old GT weer terug was, maar dat valt best hard tegen.
Lijkt erop dat GT gewoon meer jouw spel is. Niet erg, maar dat wil niet zeggen dat Forza direct zo slecht is als jij het doet over komen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Humm, ben nu zelf level 47 en ben het totaal niet eens met wat hierboven gezegd wordt. Ik vind het helemaal nog niet saai worden, ik spel het nog erg graag. Wel speel ik erg veel online, echt super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Online maakt het idd nog wel leuk. Tegen vrienden racen enzo :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:51
Weet iemand een lijstje te vinden met welke auto's je krijg bij het behalen van een bepaald level? Ik vind het namelijk zonde om een auto te kopen die ik dan 3 levels later gewoon krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

KappeNou schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:43:
Online maakt het idd nog wel leuk. Tegen vrienden racen enzo :)
Tikkertje op het Benchmark circuit A met Cayenne's en full damage >:)
Dan redden we de 5 minuten zelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Gutteguttegut schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:23:
[...]
Tikkertje op het Benchmark circuit A met Cayenne's en full damage >:)
Dan redden we de 5 minuten zelden...
Ik heb nu volgens mij alle SUV's behalve de Range Rover. Allemaal ook fully tuned :P Wel grappig want in die ML hang je het SL65 blok en je bent precies de hoogste S klasse. Vervolgens online drag race rijden. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 16-11-2009 13:41 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:30

ThunderNet

Flits!

Radko schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:23:
Weet iemand een lijstje te vinden met welke auto's je krijg bij het behalen van een bepaald level? Ik vind het namelijk zonde om een auto te kopen die ik dan 3 levels later gewoon krijg.
Staat zo'n lijstje op het forzamotorsports.net forum.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:51
ThunderNet schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:03:
[...]

Staat zo'n lijstje op het forzamotorsports.net forum.
Gevonden, Bedankt voor de tip.
Voor de geinteresseerden:

) '10 Fiat 500 Abarth esseesse (E)

2) '09 Alfa Rameo Brera Ti (E)

3) '08 Volkswagen Scirocco GT (D)

4) '03 Renult Sport Clio V6S (D)

5) '09 Ford focus RS (C)

6) '04 Vauxhall VX220 Turbo (C)

7) '07 Ford Shelby Mustang GT500 (B)

8) '08 Maserati GranTurismo (B)

9) '10 Chevrolet Camero SS (B)

10) '06 Lotus Exige Cup 240 (B)

11) '09 BMW M5 E60 (B)

12) '09 Lexus IS F (B)

13) '07 SEAT Leon Supercup (B)

14) '05 Honda NSX-R GT (B)

15) '09 Ferrari Caliofronia (B)

16) '09 Jaguar XKR-S (B)

17) '02 BMW M3-GTR (B)

18) '07 Peugeot 207 Super 2000 (A)

19) '08 Alfa Romeo 8C Competizione (A)

20) '10 Audi R8 5.2 FSI quattro (A)

21) '05 Ford Ford GT (A)

22) '09 Mercedes SL 65 AMG Black Series (A)

23) '05 TVR Sagris (A)

24) '08 Porsche 911 GT2 (997) (A)

25) '08 Lambrogini Reventon (S)

26) '02 Nissan Mines R34 Skyline GT-R (S)

27) '06 Ferrari 599 GTB Ferino (S)

28) '06 Lambrogini Miura Concept (S)

29) '08 Dodge Viper SRT-10 ACR (S)

30) '09 Bugatti Veryon 16.4 (S)

31) '09 Holden #2 Toll Holden Racing Team Commodre VE (R3)

32) '06 Ferrari # 62 Risi Competizione F430 GT (R3)

33) '08 Porsche # 45 Flying Lizard 911 GT3-RSR (R3)

34) '09 BMW #92 Rahal-Letterman-Racing M3 GT2 (R3)

35) '05 Ferrari FXX (R3)

36) '07 Chevrolet #4 Coprvette Racing C6.R (R2)

37) '08 Nissan #23 XANAVI Nismo GT-R (R2)

38) '06 Aston Martin #007 Aston Martin Racing DBR9 (R2)

39) '08 Toyota #6 ENEOS SC430 (R2)

40) '08 Konigsegg CCGT (R2)

41) '97 Mclaren # 43 Team BMW Motorsport McLaren F1 GTR (R2)

42) '05 Maserati #$15 GMB Racing MC12 (R2)

43) '98 Porsche #26 Porsche AG 911 GT1-98 (R2)

44) '03 Saleen #2 Konrad Motorsports S7R (R2)

45) '08 Porsche #7 Penski Racing RS Spyder EVO (R1)

46) '09 Mazda 16 Dyson racing B09\86 (R1)

47) '06 Audi #2 FSI Champion Racing R8 (R1)

48) '09 Acura #66 De ferran Motorsports ARX-02A (R1)\

49) '06 Audi #8 Audi Sport Team Joest Audi R10 TDI (R1)

50) '09 Peugeot #9 Peugeot Spot Total 908 (R1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 19-09 11:56
BM schreef op maandag 16 november 2009 @ 08:03:
[...]

Uh?
Je weet dat er een schandalig uitgebreide upgrade functionaliteit in Forza zit he?...

[...]

Geen last van, je moet het even doorhebben, maar gaat daarna prima. Zou niet weten wat er precies zo onrealistisch aan is. Volgens mij is die grens IRL ook vrij dun :)

[...]

Das persoonlijk natuurlijk :)

[...]

Online in GT5:P, volgens mij moest ik daar 5 minuten wachten voor ie iemand gevonden had om mee te spelen. Nah, dat vond ik ook niet zo'n succes :)

[...]

Lijkt erop dat GT gewoon meer jouw spel is. Niet erg, maar dat wil niet zeggen dat Forza direct zo slecht is als jij het doet over komen :)
Het is zeker geen slecht spel, maar ik had er gewoon meer van verwacht, vandaar mijn wat negatieve reactie.
Overigens heb ik me een beetje verkeerd verwoord, de grens tussen drift/strak is IRL ook dun, maar de grip is als je een beetje voorbij strak zit bij straatbanden nog steeds redelijk goed, in forza is dat minder het geval.

Je hebt trouwens gelijk dat GT meer mijn spel is, maar met alle positieve reviews en opties in de game ,waarvan ik zou willen dat GT ze ook had, had ik toch verwacht dat ik er meer lol aan zou beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Er zijn een aantal Hyundai's klaar om te downloaden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
jeejj.. ;(
Als ze nou de 458 italia of "nieuwe" GTR erin stoppen.. Auto's zoals een normale bmw 1 serie, mazda mps missen zelfs

[ Voor 89% gewijzigd door KappeNou op 17-11-2009 14:05 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:48
Die komen wel in een betaalde car pack (iig de 458, die is al op screenshots te zien), voor een Hyundai gaat niemand geld neerleggen ... zal wel reclame vanuit de fabrikant zijn :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Forza 3 "autobal" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:05
Hoe kom je d'r op zeg 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
[TAG]Speedy schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:10:
Die komen wel in een betaalde car pack (iig de 458, die is al op screenshots te zien), voor een Hyundai gaat niemand geld neerleggen ... zal wel reclame vanuit de fabrikant zijn :P
Betalen??? Weet je wat ik al voor deze forza prologue heb betaald 8)7 Moet niet gekker worden

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik heb het auto- en trackpack van het kraskaartje dat in het doosje zat gedownload, maar ik zie nergens in het spel nieuwe tracks of auto's?
Vandaag voor het eerst multiplayer gedaan en, eh, ik ga toch maar weer effe offline wat verder oefenen want ik werd dik ingemaakt en ik speel nota bene in de 'recreation' zone van xbox live... Ik hoopte stiekem dat daar wel meerdere brakke coureurs tussen zouden zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:22:
want ik werd dik ingemaakt en ik speel nota bene in de 'recreation' zone van xbox live...
Dat maakt volgens mij niets uit, Forza kent maar 1 ranking systeem en je zou normaal gesproken moeten worden ingedeeld met 'soortgenoten'. Maar kan best zijn dat er te weinig 'beginners' online waren.
Over het algemeen zijn de spelers vanaf level Pro(22-24) en hoger al redelijk goed (daar kan ik het meestal nog wel van winnen). Als ik tegen veterans (30+) moet rijden laat ik ze maar meteen voor gaan:) Die rijden gem. minimaal 2-3 sec sneller per lap. Offline ben ik al blij als ik een top-500 (of zelfs top-1000) tijd kan rijden.. heel frustrerend:)

[ Voor 9% gewijzigd door sverzijl op 18-11-2009 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
KappeNou schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:33:
[...]

Betalen??? Weet je wat ik al voor deze forza prologue heb betaald 8)7 Moet niet gekker worden
Forza Prologue?!

leg dat ff uit ajb..., tis geen GT...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:48
KappeNou schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:33:
[...]

Tsja, zie Forza 2 .En alle games waar betaalde updates voor zijn, heb geen PS3, maar ga er van uit dat Sony eenzelfde soort addons kent. Had ze ook liever gratis gehad, maar het is niet anders :( (en je bent het niet verplicht en om nu te zeggen dat er weinig Ferrari aanwezig is in Forza 3 O-) ;))

Laten we maar hopen dat het 10 fatsoenlijke auto's zijn ... "mis" er nog wel wat namelijk (458, LP670-4, GTR, F1 LM, LF-A, 787B ....)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:22:

Vandaag voor het eerst multiplayer gedaan en, eh, ik ga toch maar weer effe offline wat verder oefenen want ik werd dik ingemaakt en ik speel nota bene in de 'recreation' zone van xbox live...
Die instelling zegt volgens mij helemaal niks hoor. Het is niet dat je dan op een ander netwerk zit of zo, het is gewoon iets waarmee je aangeeft hoe jij gaming ziet denk ik. Heb er nooit over nagedacht, maar volgens mij maakt het niks uit of je nou in de Pro-zone of in de Recreation-zone zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Volgens mij is die zone meer om aan anderen te laten zien met wat voor gedachte jij gamed.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
BM schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:59:
[...]

Forza Prologue?!

leg dat ff uit ajb..., tis geen GT...
Daar bedoel ik mee te zeggen dat het niet echt uitgebreid is ;) en dat ik waarschijnlijk even veel tijd in forza 3 ga steken als wat ik in GT5 prologue heb gestoken.
[TAG]Speedy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:11:
[...]

Tsja, zie Forza 2 .En alle games waar betaalde updates voor zijn, heb geen PS3, maar ga er van uit dat Sony eenzelfde soort addons kent. Had ze ook liever gratis gehad, maar het is niet anders :( (en je bent het niet verplicht en om nu te zeggen dat er weinig Ferrari aanwezig is in Forza 3 O-) ;))

Laten we maar hopen dat het 10 fatsoenlijke auto's zijn ... "mis" er nog wel wat namelijk (458, LP670-4, GTR, F1 LM, LF-A, 787B ....)
Bij de PS3 heb je idd betaalde en gratis updates. Tot nu toe in GT5 prologue was alles gratis. Nadeel van GT5 is het lange wachten, het voordeel is dan wel weer een veel completer geheel waar je niet op veel car packs hoeft te wachten.
Er zitten in Forza 3 idd veel ferrari's, alleen zaten ze ook bijna allemaal al forza 2.. De naar mijn mening belangrijkste nieuwe ferrari (458 italia) zit er niet eens in. Als je er dan ook nog voor moet gaan betalen gaat mij iets te ver als je al 68€ neer hebt gelegd voor een collectors/VIP edition :/ Als er al net zoals in GT +- 1000 auto's in zitten ok...

[ Voor 64% gewijzigd door KappeNou op 18-11-2009 16:56 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De poll voor de mooiste GoT auto staat online, allemaal even stemmen :)

PWM in "Forza 3 GoT design contest"

Verwijderd

Een maat van mij heeft een handige tool gemaakt. Ik ben zelf niet zo heel handig met het tunen van auto's en hij heeft het een stuk makkelijker gemaakt. Een Flash tool, vul je alle gegevens in en de tool berekend de setup die je in kan vullen. Die je dan zelf een beetje kan tweaken, maar de basis van die setups zijn altijd erg lekker al om mee te rijden.

Check: http://www.forzatraders.c...torsport-3-car-setup-tool

Commentaar etc. mag altijd, graag zelfs dan kunnen we de tool verbeteren.

• BM

BM

Moderator Spielerij
KappeNou schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:49:
[...]

Daar bedoel ik mee te zeggen dat het niet echt uitgebreid is ;) en dat ik waarschijnlijk even veel tijd in forza 3 ga steken als wat ik in GT5 prologue heb gestoken.
Dat verbaasd me...
400+ autos, 100+ tracklayouts, uitgebreide tuningmogelijkheden, circuit, point-2-point, drag, drift... Wat had je d'r nog meer bij verwacht? :?

[ Voor 40% gewijzigd door BM op 19-11-2009 08:38 ]

Xbox

• KappeNou
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 07:47:
Een maat van mij heeft een handige tool gemaakt. Ik ben zelf niet zo heel handig met het tunen van auto's en hij heeft het een stuk makkelijker gemaakt. Een Flash tool, vul je alle gegevens in en de tool berekend de setup die je in kan vullen. Die je dan zelf een beetje kan tweaken, maar de basis van die setups zijn altijd erg lekker al om mee te rijden.

Check: http://www.forzatraders.c...torsport-3-car-setup-tool

Commentaar etc. mag altijd, graag zelfs dan kunnen we de tool verbeteren.
Dat is wel heel leuk! Ik ga het zeker binnenkort bekijken. Ik ben ook altijd een fan van een auto afstellen. Vooral als een auto echt niet lekker stuurd. Laatst nog die lamborghini muira getuned en van een onderstuur bak een lekkere race bak gemaakt.
BM schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:38:
[...]

Dat verbaasd me...
400+ autos, 100+ tracklayouts, uitgebreide tuningmogelijkheden, circuit, point-2-point, drag, drift... Wat had je d'r nog meer bij verwacht? :?
400 auto's waar niet eens de helft boeiend van is. Allemaal race auto's met dubbele versies etc..
Ik verwacht minimaal het dubbele kwa auto's waarvan dus tegen de 400 ook echt leuk zijn om te hebben.
Vervolgens had ik ook niet al die bugs verwacht en dat zijn er erg veel. Lijkt meer op een beta tbh.

Verder zijn de tuning mogelijkheden, circuits, drag en online zeker niet verkeerd :) Ook is het mooi maken van je auto altijd leuk, alleen had ik verwacht dat dit iets uitgebreider en mooier zou zijn als Forza 2. helaas is dit zeker niet het geval.

[ Voor 35% gewijzigd door KappeNou op 19-11-2009 09:27 ]

>PC specs<

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 00:34

KoffieNT

banaan

KappeNou schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:24:
[...]
400 auto's waar zeker de helft niet boeiend van is. Allemaal race auto's met dubbele versies etc..
Ik verwacht minimaal het dubbele kwa auto's waarvan dus tegen de 400 ook echt leuk zijn om te hebben.
Ik vind het idd ook zo typisch dat er zo geadverteerd werd met het aantal tracks, waarvan ze bijna allemaal of omgedraaid zijn, of dat er een stuk van een circuit is afgesneden, en daarna doen ze of het een gehele nieuwe track is.. (dit was nog erger in deel 2, ik geloof; "40 Tracks!!!", maar het waren er eigenlijk iets van 12..)

Ook met autos is het zoals je zegt, 400 auto's, een hoop niet boeiende maar goed, dat tel ik dan niet mee. Maar idd wel een hoop dubbele, simpelweg met andere print (ander team bv) of net 1 klein onderdeeltje anders. (zeker in de Rx-series)
Vervolgens had ik ook niet al die bugs verwacht en dat zijn er erg veel. Lijkt meer op een beta tbh.
Bugs? Het enige wat ik tot nu toe (volgens mij) ben tegen gekomen is wanneer een auto omrolt, hij op een zwaar achterlijke manier weer omdraait, maar dat is geen bug :P.
En wat ook geen bug is, is dat menu. Ik blijf het gewoon een irritant en omslachtig menu vinden. In deel 1 en 2 was dit ook al een beetje, maar nu veel erger. Het enige wat echt beter is, is dat het menu wat sneller reageert.
Verder zijn de tuning mogelijkheden, circuits, drag en online zeker niet verkeerd :) Ook is het mooi maken van je auto altijd leuk, alleen had ik verwacht dat dit iets uitgebreider en mooier zou zijn als Forza 2. helaas is dit zeker niet het geval.
Driften vind ik een klein beetje tegenvallen tot nu toe, meer in de zin van 'wel aardig'.

:D

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:55

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ben nu bij level 38, vind het al minder leuk worden helaas.
Rij alles op hard, win nu makkelijk.

Zal mooi zijn dat er nog een keer een trackpack beschikbaar komt.

Whatever.

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Hehe ja zo gauw je dat tunen een beetje onder de knie krijgt kun je bijna niet verliezen, al helemaal als er geen PI-limit is en er gewoon, car must be Skyline ofzo staat, kom ik aan met 900pk. (tegen 250pktjes)

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Spelen met de photomode :)

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/15nab1d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2hpu4rd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/1zwm8n9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/6xx3ip.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2j3m903.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2my7v51.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/1038xsl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/314ccd2.jpg

• glennvho
Wow, mooie foto's heb je daar. Moest het forza3 logotje er niet opstaan dan zou ik gedacht hebben dat het echte foto's zijn die in real life genomen zijn :P !

Verwijderd

Dat levert zeker mooie plaatjes op! Respect 8)

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Heb lang over deze getwijfeld maar wil hm toch even laten zien..
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/14o243o.jpg

Verwijderd

Heb net m'n eerste 2 R3 races gedaan. Dat is toch ff een klasse anders dan de gewone lettertjes, ik moest echt flink oppassen met het gaspedaal, maar ik moet zeggen wel echt heel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 19:24
Beetje laat, maar ik zal me ook even in dit topic mengen. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Froggle schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:25:
Beetje laat, maar ik zal me ook even in dit topic mengen. :)
En hoe? Je hebt je nog niet echt gemengd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Forzamotorsport.net doet 't bij mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Willybubba schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:17:
Forzamotorsport.net doet 't bij mij niet?
Ik heb hier ook regelmatig problemen mee...
Over een uurtje weer proberen lost het meestal op voor mij.
Het forum werkt dan wel steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
rCk schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:16:
[...]

En hoe? Je hebt je nog niet echt gemengd 8)7
Discussie gaat ook niet echt vlot ofzo hier. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Gister voor het eerst even online gespeeld en ging best aardig, flink wat XP punten gehaald.
Viel me alleen op dat de meeste een 4WD auto hebben (Audi, Lambo, Subaru).
Bij de start leek het wel of in stil stond met m'n GT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Gisteren, vanwege het behalen van driver level 30, een Bugatti Veyron gekregen. Met het geld wat ik nog over had heb ik hem getuned tot en met, kan niet beter. Hij heeft nu 1250pk :)

Het grappige was dat ik daarna een championship ging doen waar de restriction, "Country: France" was. Ik mocht dus met mij Bugatti racen tegen de Renaultjes met 100pk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
KoffieNT schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:34:
Het grappige was dat ik daarna een championship ging doen waar de restriction, "Country: France" was. Ik mocht dus met mij Bugatti racen tegen de Renaultjes met 100pk :).
Dat soort races zitten er best veel in. Enige restrictie is dan idd een land, of Normally Aspirated. Rijdt je met je R1 auto tegen allemaal F wagentjes. Na 2 van de 3 rondjes van 2,5km heb je ze allemaal op een rondje gezet :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Leuke topic en leuk om te zien dat er meer mensen spelen.
Vanavond maar eens de online modus checken, heb eigenlijk alleen nog maar career mode gespeeld.
Zal een aantal van jullie toevoegen op xblive (TopSmurf).

Iemand vanavond nog aan het knallen online?

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Best leuk uitzicht zo :)
Afbeeldingslocatie: http://www.pjf.nl/got/Forza%203%20Panorama_600.jpg
klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Al menig onderdeel gesneuveld op die baan ;)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:05
Gisteravond ff een potje oval racing gedaan in multiplayer.
Zat er een gast bij die gewoon rondjes om iedereen heen reed :(
Onmogelijk zo iets, niet echt fair racing. Hoe kan zoiets eigenlijk? Die wagen was echt uber getuned....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:34:
Gisteren, vanwege het behalen van driver level 30, een Bugatti Veyron gekregen. Met het geld wat ik nog over had heb ik hem getuned tot en met, kan niet beter. Hij heeft nu 1250pk :)

Beetje vreemd dat je tegen Renaultjes moest, de Veyron is immers 'gewoon' een Volkswagen ;)
Maar goed, het gaat natuurlijk om de origine van het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Van alle tracks in forza vind ik die toch wel de lelijkste hoor. Het lijkt precies een screen rechtstreeks vanuit gt2 ofzo. Al die hoeken en lage resolutie textures. En de mooiste vind ik dan weer dat bergcircuit van 13km, weet zo even niet meer de naam. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Wat vet is een stuurtje :D Ik kreeg hem voor mijn verjaardag en driften gaat daar veel beter mee, omdat je precies voelt wanneer de auto uitbreekt. Heb nu nog veel meer lol in het racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Yep moet ook weer eens een stuurtje aanschaffen, is dat ding van microsoft zelf wat?

Als je eenmaal stuur gehad hebt is het toch wel lastig om weer naar en controller terug te gaan.

Gisteren ff tot lvl32 gespeeld tijd om weer eens een date te maken voor wat online fun omdat random online spelen een drama is meestal :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
glennvho schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:51:
[...]

Van alle tracks in forza vind ik die toch wel de lelijkste hoor. Het lijkt precies een screen rechtstreeks vanuit gt2 ofzo. Al die hoeken en lage resolutie textures.
In beweging is ie mooier dan zo stil idd :)
En de mooiste vind ik dan weer dat bergcircuit van 13km, weet zo even niet meer de naam. :X
Fujimo Kaido vermoed ik. Prachtige baan idd. Al zijn niet alle stukken even leuk om te rijden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Snippertje schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:04:
Wat vet is een stuurtje :D Ik kreeg hem voor mijn verjaardag en driften gaat daar veel beter mee, omdat je precies voelt wanneer de auto uitbreekt. Heb nu nog veel meer lol in het racen :D
Jup!! tijdje terug bij kameraad met stuur gedaan. Hij heeft er helemaal zo'n playseat bij. Geen geld en ruimte voor hier helaas.

Maandag wel een stuurtje gekocht. Nou eigenlijk geruilt tegen 14 games + 20GB HDD bij Gameshop Twente. Gelijk L4D2 erbij.

Komt binnenkort een tafeltje waar ik em op kan bevestigen maar na een x aantal rondjes met een VW Rabbit (stock) en een VW Golf GTI Mk2 gaat het al best goed met het ding op schoot.
Een dezer dagen maar belachelijk veel tijd in investeren weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik gebruik dat stuurtje ook gewoon op schoot. Gaat best, maar een tafeltje of beugel maken moet ik ook nog ff doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

op me schoot zit ie net iets te laag waardoor je niet fatsoenlijk kunt sturen

• Froggle
Ik kreeg zojuist een update. Mensen die weten wat er is opgelost?

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Froggle schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:25:
Ik kreeg zojuist een update. Mensen die weten wat er is opgelost?
  • Fixes to all known glitches.
  • The addition of cockpit view driver shift animations.
  • Fixes for all known Time Trial and Leaderboard exploits/bugs.
Dus als het goed is moet je nu je mannetje zien schakelen in de dashboard view :D Vette update!

edit: ik ga het even testen
edit 2: ja er is inderdaad een schakel animatie (al lijkt hij wel iets langzaam?), er is ook een animatie voor de handrem toegevoegd. De A pro klasse kan ik ook niet meer vinden, verder zijn nu wel de andere klassen t/m F toegevoegd.

PS. ik heb ook weer een nieuwe auto in mijn inbox, een 'Halo Waypoint' Murcielago :P

[ Voor 27% gewijzigd door Razr op 26-11-2009 16:40 ]

• glennvho
Weet iemand soms een goeie auto + tuning setup voor de drift achievement te halen? Heb al wel eens iets gedownload van de storefront maar trok op niets. :(

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik heb zelf een Nissan Silvia. Redelijk stock motor wel met niveau 2 turbo. Versnellingsbak met korte verhoudingen. Ophanging voor met aardig wat camber (-1,2) en 5,8 ??(iig de laatste optie uit het menu ben ff de naam kwijt). Banden voor breder en beter rubber, achter stock gelaten. Moet alleen nog even een lsd achter installeren en dan is ie wel klaar. Wellicht motorisch nog iets erbij, zodat ie onderin de toeren beter trekt. Skyline motor erin met single turbo kan ook, maar vind ik wat overkill.

[ Voor 7% gewijzigd door Gizzy op 26-11-2009 17:09 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:21:
[...]

Beetje vreemd dat je tegen Renaultjes moest, de Veyron is immers 'gewoon' een Volkswagen ;)
Maar goed, het gaat natuurlijk om de origine van het merk.
jah en nog wel voor 100 mark gekocht ook, zelfs ik had dat kunnen betalen. Maar idd het gaat om de origine van het merk

• glennvho
Gizzy schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:08:
Ik heb zelf een Nissan Silvia. Redelijk stock motor wel met niveau 2 turbo. Versnellingsbak met korte verhoudingen. Ophanging voor met aardig wat camber (-1,2) en 5,8 ??(iig de laatste optie uit het menu ben ff de naam kwijt). Banden voor breder en beter rubber, achter stock gelaten. Moet alleen nog even een lsd achter installeren en dan is ie wel klaar. Wellicht motorisch nog iets erbij, zodat ie onderin de toeren beter trekt. Skyline motor erin met single turbo kan ook, maar vind ik wat overkill.
En over welke silvia heb je het dan want ik dacht dat er meerdere waren?
Kun je anders nie de exacte benaming geven zoals die in het spel zelf staat? Want nu had ik een s14 of 15 met iets van een 400kw en dat was behoorlijk overkill als je het mij vraagt. Ik kon hem totaal niet houden in de bochten want het kleinste beetje gas resulteerde al in spin dus niet echt ideaal.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik heb een s14. Met inderdaad iets van 300kw. zou ik even moeten checken. Laat ik je nog weten via DM ok? Als je wilt mag je 'm ook kopen ingame, bouw ik zelf wel een nieuwe. Of de setup kopen, auto's zelf kan je niet meer kopen of wel. Heb Marketplace nog niet verkend.

flickr - WOT Profile - Game PC

Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste