Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nou een paar dagen in huis en ik moet zeggen dat ik er behoorlijk van onder de indruk ben. Zelf ben ik alijd meer een arcade-racer gewend, maar ik denk nu dat ik geen enkele arcaderacer zou willen inruilen voor Forza 3.

Het heeft een heerlijke leercurve. Ik begon op medium-difficulty en al snel maakte ik aanpassingen om het nog moeilijker te maken. De auto's voelen echt (verschillend) aan. Heerlijke racegame. Ik heb me ook maar aangemeld op de Forza gamelijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nog niemand heeft de game op 100%, hoewel er een aantal dicht in de buurt aan het komen zijn: http://www.mygamercard.ne...gt=&g=926&z=&c=&x=85&y=11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

PWM schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:22:
Nog niemand heeft de game op 100%, hoewel er een aantal dicht in de buurt aan het komen zijn: http://www.mygamercard.ne...gt=&g=926&z=&c=&x=85&y=11
Veel achievements slaan eigenlijk ook nergens op.
(Ver)koop een auto op de veiling, verkoop een tune setup, geef een auto een kleurtje etc etc.
Als je daar ff keer uurtje voor gaat zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03

BM

Moderator Spielerij
Die heb ik redelijk snel weg proberen te werken. Nu alleen nog de 'echte' race achievements. Gaat nog wel even duren met de hoeveelheid tijd die ik er nu voor heb :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog 10 achievements. Niet bepaald de makkelijkste; o.a. 100000+ drift en 4 t/m 9e seizoen season play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:50

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Waar kan je eigenlijk driften voor punten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 16:30

ThunderNet

Flits!

ETzPliskin schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:08:
Waar kan je eigenlijk driften voor punten? :?
overal :) op linker pijltje van het d-pad drukken :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben druk bezig...heb geduld :)
Mygamercard.net is trouwens ontzettend langzaam met updaten trouwens, anders stond ik wel wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 07:22
Vet, sta gewoon bovenaan :) En dat terwijl ik al 2 dagen niet geraced heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

MiramarVTM schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:13:
[...]

Vet, sta gewoon bovenaan :) En dat terwijl ik al 2 dagen niet geraced heb.....
Huh? Die lijst kijkt toch alleen naar de Achievement die je hebt gehaald?
Dan maakt het toch niet uit of je dat vorige week of over een jaar hebt gehaald. Straks staat iedereen nr. (mits ze alle achievements binnen halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Urgh, mental note: ga niet spelen tegen stoned-klinkende amerikanen. Wat een stel huisvrouwen. Naggen als een dolle en blijkbaar "mag" AWD niet in driftpotjes, ook al zijn ze stukken beter dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Laatst online: 19-09 07:22
Floris-K schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:23:
[...]

Huh? Die lijst kijkt toch alleen naar de Achievement die je hebt gehaald?
Dan maakt het toch niet uit of je dat vorige week of over een jaar hebt gehaald. Straks staat iedereen nr. (mits ze alle achievements binnen halen)
Nee klopt, maar ik had gedacht dat ik ondertussen al wel ingehaald zou zijn ;) Maar aan de andere kant, de 2 laatste achievements zjin wel de meest tijdrovende om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:18:
Ik moet er niet aan denken dat je voor elke race een qualificatie moet rijden :o Maar voor endurance races had het er van mij wel in gemogen ja. In ieder geval is de manier waarop je nu steeds maar achteraan gegooid wordt wel een beetje suf.
In Forza 2 zat er wel voor elke race een kwalificatie, en dat is gewoon handig. Je hoefde 't niet te rijden, maar dan startte je als laatste. Maar dan kon je altijd even de baan checken, even kijken of je versnellingen goed stonden afgesteld etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:20:
[...]

In Forza 2 zat er wel voor elke race een kwalificatie, en dat is gewoon handig. Je hoefde 't niet te rijden, maar dan startte je als laatste. Maar dan kon je altijd even de baan checken, even kijken of je versnellingen goed stonden afgesteld etc.
Errrrr.... waarom heb ik die nooit gezien? :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:20:
[...]

Euhm, volgens mij heb ik een andere Forza 2 gespeeld dan jij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
Razr schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:20:
[...]

idd volgens mij bedoelt hij het spel toca race driver 2, tenminste volgens mij was dat daar wel mogelijk,

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Floris-K schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:04:
Ik heb gisteren nog wat meer zitten spelen met een controller.

Moet zeggen dat het allemaal wel een stuk makkelijk is met controller. De tijden die ik neer heb gezet liggen toch behoorlijk onder mijn oude tijden. Je hebt geen 'last' van de force feedback van het stuurtje, dus kunt gewoon je eigen ding doen. Daarnaast kan ik wat preciezer gas geven en remmen LT en RT ipv de pedalen.

Echter is het allemaal wel een stuk minder leuk en zelfs eigenlijk een beetje saai! Dus ga je voor goede tijden en wil je veel winnen, dan kun je beter je controller houden. Ga je meer voor het plezier, dan zou ik zeker een stuurtje kopen :D
lol krijg net een DM op dit berichtje. Of ik mijn stuurtje wil verkopen, omdat hij zo tegenvalt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06

FeaR

In GoT we trust

Oké vraagje:

In de Season-mode heb ik tot nu toe altijd de F-races kunnen ontlopen door simpelweg andere keuzes te maken. Maar nu komt toch het punt dat ik de F-races verplicht moet gaan rijden. Enige wagen die ik heb die in de F-klasse valt is de Fiesta waar ik mee begonnen ben met F200 al PI. Nu wordt ik met die wagen echter helemaal zoek gereden.

Dus iemand tips met welke auto ik die F-races het beste kan rijden? Ik kan of een F198 wagen kopen en die stock houden of een auto met lagere PI en dan wat upgraden. Maar kom er zelf niet helemaal uit waar ik mijn centen aan uit moet geven :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Heb het zelf met een Corrado gedaan volgens mij, die gewoon pimpen tot de max. Vooral performance upgrades natuurlijk, wegligging hebben die slome dingen toch amper baat bij :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:20:
[...]

Oops :o

Ik was idd in de war met Gran Turismo of Toca :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 14:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Gewoon op de leaderboards kijken welke auto's in een bepaalde klasse snel zijn en daar mee gaan rijden. Het is lame maar effectief ;). Ben overigens sinds vanmiddag level 50 :P. Al heb ik pas zo'n 23% uitgespeeld vd game..........

Momenteel overigens bezig me aan te melden @ mygamercard. Ik had de validation mail nooit ontvangen :/.

edit: Registreren is gelukt, alleen hoe kom ik nu tussen de GoTters te staan? gametag is Tortelli :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tortelli op 05-11-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 15:26

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:23:
Urgh, mental note: ga niet spelen tegen stoned-klinkende amerikanen. Wat een stel huisvrouwen. Naggen als een dolle en blijkbaar "mag" AWD niet in driftpotjes, ook al zijn ze stukken beter dan ik.
Driften doe je in principe eigenlijk niet met een AWD auto. Je zou het kunnen proberen om met de Toyota Trueno Sprinter (rond de B500 o.i.d.) als RWD te driften. Ik ervaar die auto als een vrij makkelijk RWD drifter, en gaat niet zo snel uit de bocht.
Ik wil niet delegerend klinken, maar misschien willen die Amerikanen dan wel met je rijden.

Wat is trouwens jullie favoriete drift-auto? De mijne is een goed afgestelde Nissan S14 op S600. :)

Edit:
Tortelli schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:23:
Gewoon op de leaderboards kijken welke auto's in een bepaalde klasse snel zijn en daar mee gaan rijden. Het is lame maar effectief ;). Ben overigens sinds vanmiddag level 50 :P. Al heb ik pas zo'n 23% uitgespeeld vd game..........

Momenteel overigens bezig me aan te melden @ mygamercard. Ik had de validation mail nooit ontvangen :/.

edit: Registreren is gelukt, alleen hoe kom ik nu tussen de GoTters te staan? gametag is Tortelli :)
Onder die gamercard, staat als het goed is "Join This Leaderbord" of in die trant. :P

[ Voor 30% gewijzigd door Dijkertje op 05-11-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Dijkertje schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:49:
[...]
Ik wil niet delegerend klinken, maar misschien willen die Amerikanen dan wel met je rijden.
[...]
Delegerend should be Denigrerend.

Heb nu een Nissan Silvia op B500, maar de bak verhouding zijn niet lekker. Te veel toeren in de 2 en te weinig in de 3 bij het driften door de bocht, hierdoor niet makkelijk te sturen op het gas. Dus moet nog een racebak en zit nog te denken aan een RB26 conversie.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

SD5k

>4&X

FeaR1986 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:55:
Oké vraagje:

In de Season-mode heb ik tot nu toe altijd de F-races kunnen ontlopen door simpelweg andere keuzes te maken. Maar nu komt toch het punt dat ik de F-races verplicht moet gaan rijden. Enige wagen die ik heb die in de F-klasse valt is de Fiesta waar ik mee begonnen ben met F200 al PI. Nu wordt ik met die wagen echter helemaal zoek gereden.

Dus iemand tips met welke auto ik die F-races het beste kan rijden? Ik kan of een F198 wagen kopen en die stock houden of een auto met lagere PI en dan wat upgraden. Maar kom er zelf niet helemaal uit waar ik mijn centen aan uit moet geven :P
Ik doe zelf alle F races met een Alfa Romeo Giulia GTA op 200 PI. Niet de beste auto daarvoor misschien, maar het maakt de races wel veel leuker. :)

[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 06-11-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dijkertje schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:49:
[...]
Wat is trouwens jullie favoriete drift-auto? De mijne is een goed afgestelde Nissan S14 op S600. :)
De Nissan S13 :P

Turbo eronder, alle handling upgrades uiteraard en glijden maar :)

Maar ik ben nu de S14 aan het tunen, en die vind ik ook steeds lekkerder rijden. Die Subaru WRX '08 vind ik ook erg lekker, maar die is wat moeilijker te houden.

Dus het is voorlopig een Silvia 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Aangezien ik nog (max) 2 uur moet wachten tot mijn forza 3 binnen is begon ik maar met het lezen van dit topic, ik zie dat veel van jullie xbox live gold hebben, mis je veel functies zonder live gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ben benieuwd of mijn NTSC versie van Forza 3 gaat werken in NL... Had laatst LIPS gekregen in de US, dus ook een NTSC versie, maar die doet het prima, en zelfs in het nederlands. Iemand ervaring met NTSC in nl met betrekking tot dit spel?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb een 17 ronden LeMans gereden (en gewonnen).
Toch lijkt het erop dat Forza wat moeite heeft met lange races.
De rewind heeft mij 1x een halve ronde terug gestuurt...(dat was even wachten dus voor het klaar was :? ).
Op het eind van de race was rewind gewoon een stap terug in de tijd (dus zonder het "achteruit rijden").

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

andries.t.net schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:14:
Aangezien ik nog (max) 2 uur moet wachten tot mijn forza 3 binnen is begon ik maar met het lezen van dit topic, ik zie dat veel van jullie xbox live gold hebben, mis je veel functies zonder live gold?
De multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk ga ik FM3 volgende week bestellen (wacht op mn MW2 360 bundel).. Zit alleen nog te twijfelen tussen de CE en de normal edition.

Ik weet welke extra's met de CE worden meegeleverd. Wat ik graag wil weten; Hebben VIP'ers een groot voordeel op normale spelers op in het 'auction house' gedeelte ?. Ik weet dat VIPs boven de normale users staat, maar maakt dit zoveel uit :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:02:
Waarschijnlijk ga ik FM3 volgende week bestellen (wacht op mn MW2 360 bundel).. Zit alleen nog te twijfelen tussen de CE en de normal edition.

Ik weet welke extra's met de CE worden meegeleverd. Wat ik graag wil weten; Hebben VIP'ers een groot voordeel op normale spelers op in het 'auction house' gedeelte ?. Ik weet dat VIPs boven de normale users staat, maar maakt dit zoveel uit :P ?
Je zegt het zelf, persoonlijk vind ik dit een groot voordeel want zo heb je meer kans om je auto's verkocht te krijgen (niet iedereen wil helemaal naar onder scrollen). En verder vind ik het die € 5 extra meer dan waard als je ziet wat je er allemaal voor krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:32:
[...]

Je zegt het zelf, persoonlijk vind ik dit een groot voordeel want zo heb je meer kans om je auto's verkocht te krijgen (niet iedereen wil helemaal naar onder scrollen). En verder vind ik het die € 5 extra meer dan waard als je ziet wat je er allemaal voor krijgt!
€5 euro extra.. ? Bij welke winkel heb jij FM3 aangeschaft ? :o
Hmm.. Ik ga weer ff 'pricewatchen'..

Het auction house gedeelte vind ik erg tof opgezet.

edit: €70,- FM3 CE volgens pricewatch
link

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:51:
[...]

link
De LE was inderdaad maar 5 euro duurder, alleen zie ik niet veel Nederlandse webwinkels die het spel nog aanbieden.
Bij MyMemory en bij TheHut uit Engeland verkopen ze de LE van Forza Motorsport 3 voor 50 GBP.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Nog meer mensen die opeens 3 auto's in hun Forza3 Mailbox hadden zitten? Eentje was de Zune auto (A4 Touring Car), een custom R8 en een custom Mazda RX8.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 07:48:
Nog meer mensen die opeens 3 auto's in hun Forza3 Mailbox hadden zitten? Eentje was de Zune auto (A4 Touring Car), een custom R8 en een custom Mazda RX8.
Jep, heb net even gekeken en ik heb ze ook ontvangen (behalve de Zune-A4, maar heb ook niet meegedaan aan die playlist quest). Mooie auto's, al vind ik die 'Nightmare' R8 wel een beetje.. mwah.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vind trouwens wel dat ze eens op mogen schieten met die nieuwe website :) ZOiets moet eigenlijk gewoon bij de release al klaar zijn.

Edit: 6 autos in inbox trouwens :p

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 07-11-2009 10:05 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:51:
[...]

link
Ja hoor, bij mij in de winkel. (De fnac in Gent) was het €70 voor de gewone versie en €75 voor de LCE. Ik had nog een cadeaubon zitten van €20 dus voor €55 had ik de LCE d:)b !

Ga trouwens straks eens kijken of ik ook nog geen extra auto's heb in mijn inbox :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:49:
Vind trouwens wel dat ze eens op mogen schieten met die nieuwe website :) ZOiets moet eigenlijk gewoon bij de release al klaar zijn.

Edit: 6 autos in inbox trouwens :p
Enne hoezo dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Om die drift achievement te halen heb ik die Nissan GT-R R34 gebruikt die je krijgt ergens tussen level 25 en level 30. De MINES versie geloof ik.
Heeft AWD en als je deze tuned tot R3 is deze nog zéér goed te houden!! Een dot gas voor om de drift te starte, dan 1/3e gas om de drift te houden... gaat echt perfect! >:)

1e poging gehaald met 120.000 pnt met Fujimi Kaido!

Iemand btw the Hire Driver functie al geprobeerd? Heb een keer gedaan, en vond t maar zwaar lame...
Had de snelste auto, de driver had vet de mogelijkheid om in te halen maar blijft gewoon in een treintje rijden.. heb t maar meteen gecanceld. Maar kan me voorstellen dat je dat bij die endurance races wil proberen. Krijg je dan ook je levels up of alleen credits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zune car, 3 cars van pre-order dingetje, en waar die andere 2 vandaan komen weet ik zo niet :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:05
[...]

Onder die gamercard, staat als het goed is "Join This Leaderbord" of in die trant. :P
Misschien niet het juiste topic hiervoor, maar aangezien de vraag er toch al staat. Ik heb me ook aangemeld maar ik kan ook nergens vinden hoe ik me aanmeld onder de tweakers 8)

Dit is alles wat ik te zien krijg en ik ben ingelogd op de site
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/07/1257590330-550.png

[ Voor 26% gewijzigd door jeroen210 op 07-11-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
even een noob vraag:

ik heb forza 3 geinstaleerd op mijn HD, kies ik play from HDD zegt de xbox dat ik de cd erin moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 00:34

KoffieNT

banaan

andries.t.net schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:59:
even een noob vraag:

ik heb forza 3 geinstaleerd op mijn HD, kies ik play from HDD zegt de xbox dat ik de cd erin moet doen?
Je zult altijd een cd in je console moeten doen om een spel te kunnen spelen (behalve arcadegames en demos natuurlijk), dat installeren zorgt alleen maar voor een wat snellere laadtijd (tussen levels bv) en het scheelt uiteraard een hoop herrie die de xbox anders wel maakt :).
Natuurlijk vraagt ie nog om de cd ook, want anders kun je de game gewoon op 20 Xboxen installeren en dan met zn alle spelen ;).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
KoffieNT schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:01:
[...]

Je zult altijd een cd in je console moeten doen om een spel te kunnen spelen (behalve arcadegames en demos natuurlijk), dat installeren zorgt alleen maar voor een wat snellere laadtijd (tussen levels bv) en het scheelt uiteraard een hoop herrie die de xbox anders wel maakt :).
Natuurlijk vraagt ie nog om de cd ook, want anders kun je de game gewoon op 20 Xboxen installeren en dan met zn alle spelen ;).
ok, aangezien mijn xbox nog wel eens krassen maakt op spellen zorgt het instalerren er dan voor dat de cd niet meer gebruikt word tussen levels door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

andries.t.net schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:07:
[...]

ok, aangezien mijn xbox nog wel eens krassen maakt op spellen zorgt het instalerren er dan voor dat de cd niet meer gebruikt word tussen levels door?
Ik geloof dat de cd er inderdaad alleen maar in zit als verificatie dat je een origineel spel hebt :), ik weet niet of hij dan nog (langzaam) draait, of totaal niet meer gebruikt wordt, hij kan immers alles van de hdd laden. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Als ik het goed begrepen heb checked ie alleen bij het opstarten of de schijf goed is, en verder gebruikt ie 'm niet meer.

Net weer poging gedaan die drift-achievement te halen. Toch erg lastig hoor :) Gaat wel steeds een stukje beter, maar voor die 100K moet ik nog wel even oefenen. Haal nu redelijk makkelijk 60+K, met als top 78K, maar meer lukt nog niet.
Gebruik momenteel de Trueno, maar mss eens kijken naar een andere bak.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hij kijkt alleen of de DVD er wel in zit, daarna doet hij alles vanaf HD en zal je DVD-rom dus geen herrie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mensen, ik twijfel nog.

Forza 3 nu is €40 bij cdwow.nl, maar ik weet niet of ik de game met kopen :). In mijn herinnering vond ik Forza 2 wel aardig, maar volgens mij was de career mode wat slap.

Onlangs heb ik Project Gotham 4 wel helemaal grijs gespeeld, de career zat leuk in elkaar en je was echt dagen bezig voordat je in de dikke bakken reed. Daarnaast ben ik nog steeds bezig met de arcade :).

Kortom, is de career verbeterd en kun je echt lang naar een doel toewerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
BM schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:16:
[...]

Als ik het goed begrepen heb checked ie alleen bij het opstarten of de schijf goed is, en verder gebruikt ie 'm niet meer.

Net weer poging gedaan die drift-achievement te halen. Toch erg lastig hoor :) Gaat wel steeds een stukje beter, maar voor die 100K moet ik nog wel even oefenen. Haal nu redelijk makkelijk 60+K, met als top 78K, maar meer lukt nog niet.
Gebruik momenteel de Trueno, maar mss eens kijken naar een andere bak.
spoiler:
Je weet dat je terugspoelen mag gebruiken voor die achievement he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Razr schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:31:
[...]

spoiler:
Je weet dat je terugspoelen mag gebruiken voor die achievement he ;)
:o
spoiler:
Nee dus...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
ronwiel schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:26:
Mensen, ik twijfel nog.

Forza 3 nu is €40 bij cdwow.nl, maar ik weet niet of ik de game met kopen :). In mijn herinnering vond ik Forza 2 wel aardig, maar volgens mij was de career mode wat slap.

Onlangs heb ik Project Gotham 4 wel helemaal grijs gespeeld, de career zat leuk in elkaar en je was echt dagen bezig voordat je in de dikke bakken reed. Daarnaast ben ik nog steeds bezig met de arcade :).

De career mode in Forza 3 is vergelijkbaar met die in PGR4, je hebt in Forza 3 namelijk ook race-seizoenen. Als je een event in Forza 3 hebt gedaan, dan krijg je na afloop telkens 3 opties voor het volgende event. En tussen door zijn er ook nog races voor verschillende kampioenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Net een Audi R8 en een Mazda RX8-Mazdaspeed gekregen met custom skin van Turn10. Ze hebben allebei een PI van A600 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
ronwiel schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:26:
Mensen, ik twijfel nog.

ik heb het spel sinds vandaag, heb aardig lang gespeeld en rij nu in o.a. een opgevoerde mercedes die makkelijk de 300 haalt en een porsche 911 die ook wel aardig snel te noemen is. Dus de redelijk dikke bakken kom je best snel aan.

Ik ben wel bang dat de cariere erg kort word, ik zit na 1 dag al in seizoen 3 (denk ik) geen idee meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
andries.t.net schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:51:
[...]

ik heb het spel sinds vandaag, heb aardig lang gespeeld en rij nu in o.a. een opgevoerde mercedes die makkelijk de 300 haalt en een porsche 911 die ook wel aardig snel te noemen is. Dus de redelijk dikke bakken kom je best snel aan.

Ik ben wel bang dat de cariere erg kort word, ik zit na 1 dag al in seizoen 3 (denk ik) geen idee meer.
Kijk stiekem eens bij Event List ipv Season Play... genoeg te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:05:
[...]

En de seizoenen worden ook steeds langer :)
Seizoen 6 is 13 races, dus ook nog 12 events om tussendoor te doen met nog eens 4 races per stuk. Dik 60 races dus :)

En alle events op Gold halen word echt een hele klus...een race of 800/900, allemaal winnen :X

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 07-11-2009 23:05 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 17:42

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

BM schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 23:05:
[...]

En de seizoenen worden ook steeds langer :)
Seizoen 6 is 13 races, dus ook nog 12 events om tussendoor te doen met nog eens 4 races per stuk. Dik 60 races dus :)

En alle events op Gold halen word echt een hele klus...een race of 800/900, allemaal winnen :X
Het zijn 200 events, dan valt het wel mee :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06

FeaR

In GoT we trust

Phusebox schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:05:
[...]
Alleen niet te ver vooruit spelen, want Season Play houdt dus geen rekening met de Season Play. Zo was ik al iets van level 17 toen ik maar eens Season Play ging doen en heb echt veel twee keer moeten racen. Wel handig dat je al veel meer auto's hebt. Race waarbij je perse een Lotus moet hebben: iedereen een Lotus Elise en ik sta daar met een Exige van ergens in de S-klasse |:(

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik zit momenteel wat races te doen in de R3/R2 klasse, en nu begin ik toch wel een beetje traction control te missen, maar het is nog goed te doen. Gebruik nog steeds geen rewind, takes the fun out of it. Van alle races die ik tot nu toe heb gereden heb ik er maar 4 niet op het podium gefinished, en van de podium finishes waren er maar 3 die geen eerste plaats waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
Phusebox schreef op zondag 08 november 2009 @ 07:34:
Ik zit momenteel wat races te doen in de R3/R2 klasse, en nu begin ik toch wel een beetje traction control te missen, maar het is nog goed te doen. Gebruik nog steeds geen rewind, takes the fun out of it. Van alle races die ik tot nu toe heb gereden heb ik er maar 4 niet op het podium gefinished, en van de podium finishes waren er maar 3 die geen eerste plaats waren.
speel je met AI op hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nee op medium, hard red ik het niet tegen. Alhoewel mijn rondetijden meestal niet slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
sekeroglan schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 23:14:
[...]

Het zijn 200 events, dan valt het wel mee :P
220 events, x 4/5 races, is best wel veel ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:55

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Phusebox schreef op zondag 08 november 2009 @ 10:12:
[...]

Nee op medium, hard red ik het niet tegen. Alhoewel mijn rondetijden meestal niet slecht zijn.
Net ook op hard gespeeld... rij steeds op p3/p4.
Als een race 10 rondjes zou zijn haal ik ze wel bij, maar in 4 rondjes lukt het niet. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Harmen schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:32:
[...]

Als een race 10 rondjes zou zijn haal ik ze wel bij, maar in 4 rondjes lukt het niet. :/
Troost je, de races worden steeds langer :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@MB, klopt... ben nu bij level 35. :)
Gaat steeds beter.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Harmen schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:32:
[...]

Beetje tuning kan ook geen kwaad :). Ik speel op het moeilijkste niveau (:D) en ik win races door bij elke nieuwe auto gewicht weg te halen, er raceremmen op te zetten en wat er nog over is te spenderen aan engineupgrades.

Wat je ook kan doen is 1x aan een race mee doen, kijken wat voor auto de 1e heeft, die ook kopen en dan daar wat aan veranderen.

Success guaranteed (bij mij dan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
waar zie ik hoeveel PK mijn auto heeft? ik wil namelijk een dragrace doen maar ben bang dit ik mijn auto te ver upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Is inderdaad wel een goeie. Je hoeft wel niet per se aan de race mee te doen, je kan voor de race begint op de 'Y' knop duwen(Opponents). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

En dan zie je hoeveel Kw ze hebben.. maar, hier is een online converter, Kw -> HP

http://www.tvss.net/train/tools/08.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

kevlar01 schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:19:
Is inderdaad wel een goeie. Je hoeft wel niet per se aan de race mee te doen, je kan voor de race begint op de 'Y' knop duwen(Opponents). :)
Je kan ook op X duwen en dan zie je de kw restricties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

KoffieNT schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:41:
[...]

Beetje tuning kan ook geen kwaad :). Ik speel op het moeilijkste niveau (:D) en ik win races door bij elke nieuwe auto gewicht weg te halen, er raceremmen op te zetten en wat er nog over is te spenderen aan engineupgrades.

Wat je ook kan doen is 1x aan een race mee doen, kijken wat voor auto de 1e heeft, die ook kopen en dan daar wat aan veranderen.

Success guaranteed (bij mij dan :+ )
Simpeler is naar event view te gaan, de serie opzoeken en dan lijstje opvragen van de opponents.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

matthew_o schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:32:
En dan zie je hoeveel Kw ze hebben.. maar, hier is een online converter, Kw -> HP

http://www.tvss.net/train/tools/08.htm
Of 'kw' maal 1,3 ongeveer :).
L1nt schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:43:
[...]

Simpeler is naar event view te gaan, de serie opzoeken en dan lijstje opvragen van de opponents.
Ah ja, wist wel dat het nog simpeler kon :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
Phusebox schreef op zondag 08 november 2009 @ 10:12:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook,

Ik speel met racing wheel en schakel manueel, als ik op medium speel win ik altijd simpel, maar als ik op hard speel win ik sporadisch en is het vaak p2-4.

Het verschil tussen AI op medium en hard vind ik echt iets te groot. ze rijden zo veel sneller. Op medium is het spel totaal niet uitdagend en soms zelfs saai, omdat je altijd alleen rijd, maar op hard is het moeilijk hoog te eindigen, waardoor je minder credits verdiend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:08
Bert2000 schreef op maandag 09 november 2009 @ 00:18:
[...]

Het verschil tussen AI op medium en hard vind ik echt iets te groot. ze rijden zo veel sneller. Op medium is het spel totaal niet uitdagend en soms zelfs saai, omdat je altijd alleen rijd, maar op hard is het moeilijk hoog te eindigen, waardoor je minder credits verdiend..
Op hard is het m.i. wel redelijk goed te doen, ook al zijn niet alle races dan even makkelijk te winnen (medium is idd ronduit saai). Ik vind het alleen erg jammer dat er per race maar hooguit 2 deelnemers zijn van wie je enige tegenstand hebt. De rest ben je bij wijze van spreken direct na de startlijn al kwijt.
Online is gelukkig wat uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
sverzijl schreef op maandag 09 november 2009 @ 07:12:
[...]

Op hard is het m.i. wel redelijk goed te doen, ook al zijn niet alle races dan even makkelijk te winnen (medium is idd ronduit saai). Ik vind het alleen erg jammer dat er per race maar hooguit 2 deelnemers zijn van wie je enige tegenstand hebt. De rest ben je bij wijze van spreken direct na de startlijn al kwijt.
Meeste AI rijd idd voor spek-en-bonen mee. De andere kun je dan nog wel leuk mee vechten. Al aantal leuke gevechten mee gehad.

Leukste vond ik nog dat ik voor 1 bocht iets eerder remde dan de AI had verwacht (kende de baan niet), en ik in mijn spiegels de 2 autos achter me heel mooi de baan af zie rijden _/-\o_
Doeiiii :w
Online is gelukkig wat uitdagender.
Heb nog geen online race kunnen joinen... Hij blijft maar wachten op joining lobby, en na een hele tijd maakt ie er zelf maar 1 aan, waar ook niemand in joined. Volgens mij staat netwerk goed ingesteld, maar dat zou ik donderdag even moeten kijken.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ach ja ik zie het maar als een hotlap game. Hard red ik gewoon niet en ik weiger TCS/STM/ABS aan te zetten, dan is het gewoon niet meer leuk.

Online bak ik er ook niks van, ik maak altijd domme fouten in het 2e rondje (ook offline trouwens). Om een of andere reden vind ik het fijner rijden als de banden/remmen koud zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:32:
Ach ja ik zie het maar als een hotlap game. Hard red ik gewoon niet en ik weiger TCS/STM/ABS aan te zetten, dan is het gewoon niet meer leuk.

Online bak ik er ook niks van, ik maak altijd domme fouten in het 2e rondje (ook offline trouwens). Om een of andere reden vind ik het fijner rijden als de banden/remmen koud zijn.
Grappig :)
Het viel me gister eigenlijk pas op dat de invloed van koude banden/remmen wel erg groot is. Zeker als je met wat snellere autos (R2 bv) gaat racen, is het in de 1e ronde serieus oppassen, en vroeg remmen. Pas na een rondje of 2 is alles lekker warm, en plakken ze lekker aan de weg.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

BM schreef op maandag 09 november 2009 @ 07:52:
[...]

Leukste vond ik nog dat ik voor 1 bocht iets eerder remde dan de AI had verwacht (kende de baan niet), en ik in mijn spiegels de 2 autos achter me heel mooi de baan af zie rijden _/-\o_
Doeiiii :w
Dat herken ik niet, als ik wil inhalen of ik rem iets eerder dan beukt de AI mij vol in me flank/achterkant. Moet zeggen dat ik ze iets te aggressief vind. Rij nu op hard.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:35:
[...]

Grappig :)
Het viel me gister eigenlijk pas op dat de invloed van koude banden/remmen wel erg groot is. Zeker als je met wat snellere autos (R2 bv) gaat racen, is het in de 1e ronde serieus oppassen, en vroeg remmen. Pas na een rondje of 2 is alles lekker warm, en plakken ze lekker aan de weg.
Ik heb juist het omgekeerde. Na een rondje (of op kortere banen 2) remt het voor geen meter meer. Alles blokkeerd en de auto gaat dwars. Terwijl als de remmen en banden koud zijn alles lekker vloeiend en soepel gaat. Zie dat ook in mijn rondetijden. Bij het tweede rondje pak ik in de eerste sector gemiddeld 5 seconden ivm de start uit stilstand, maar daarna verlies ik meestal weer tijd op mijn eerste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ben je dan niet toevallig in je 1e ronde je banden aan het oproken door middel van blokkerende wielen? Het klinkt namelijk heel raar wat je beschrijft. Niet dat ik je niet geloof, maar het zou precies andersom moeten zijn :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:00:
Ben je dan niet toevallig in je 1e ronde je banden aan het oproken door middel van blokkerende wielen? Het klinkt namelijk heel raar wat je beschrijft. Niet dat ik je niet geloof, maar het zou precies andersom moeten zijn :)
Nope, ik heb ABS en alle hulpmiddelen uitstaan, en rij zo vloeiend mogelijk, nergens blokkerende wielen of drifts. Heb het gedoseerd remmen en gas geven eigenlijk wel perfect onder de knie, tot R2 klasse. Verder ben ik nog niet. Maar vind dat ik het aardig doe, zie wel dat ik tekort kom in laptimes op sommige banen omdat ik waarschijnlijk voorzichtiger aanrem en uitaccelereer.

Misschien push ik teveel in het tweede rondje, maar dat gevoel heb ik zelf niet. Probeer me zelfs te dwingen eerder te remmen, maar dan nog voelt het niet goed met warme banden. Krijg dan opeens onderstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:13:
[...]

Nope, ik heb ABS en alle hulpmiddelen uitstaan, en rij zo vloeiend mogelijk, nergens blokkerende wielen of drifts. Heb het gedoseerd remmen en gas geven eigenlijk wel perfect onder de knie, tot R2 klasse. Verder ben ik nog niet. Maar vind dat ik het aardig doe, zie wel dat ik tekort kom in laptimes op sommige banen omdat ik waarschijnlijk voorzichtiger aanrem en uitaccelereer.

Misschien push ik teveel in het tweede rondje, maar dat gevoel heb ik zelf niet. Probeer me zelfs te dwingen eerder te remmen, maar dan nog voelt het niet goed met warme banden. Krijg dan opeens onderstuur.
Bandenspanning?? Klinkt als verkeerde temp...

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LosGieros schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:29:
[...]

Bandenspanning?? Klinkt als verkeerde temp...
Rij gewoon met de standaard bandenspanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ligt het aan mij of remt de AI zelfs op hard nogal vroeg? Hang geregeld ineens in de kofferbak van mijn voorligger, met soms een verprutste race. Heb nou ook weer niet het idee dat ik heel erg laat rem.

Verder zeker de moeite waard vanwege de hoeveelheid nieuwe tracks.

Ze hadden dat intro bij de start van elke race van mij wel weg mogen laten. Elke keer zien hoe je naar je startvak rijd en het gebrul van de motor irriteert al snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

pjlgt schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:18:
Ligt het aan mij of remt de AI zelfs op hard nogal vroeg? Hang geregeld ineens in de kofferbak van mijn voorligger, met soms een verprutste race. Heb nou ook weer niet het idee dat ik heel erg laat rem.

Ze hadden dat intro bij de start van elke race van mij wel weg mogen laten. Elke keer zien hoe je naar je startvak rijd en het gebrul van de motor irriteert al snel.
Volgens mij rijdt de AI redelijk safe, zelfs op hard. Moet je voor de grap eens de optimale rij-lijn aanzetten. Daar zie je goed dat de lijn redelijk op veilig is ingesteld. Je kan altijd harder dan de lijn toont :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
pjlgt schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:18:

Die intro aan het begin van een race hadden ze van mij ook wel weg mogen laten. Zoals je zecht irriteert dit al snel, de eerste 3 races ofzo dacht ik van wow zie mijn fiestatje brullen maar daarna heb je het wel gehad ;)!
Ook wel dom dat je hem niet kan skippen ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 12:35

rCk

glennvho schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:16:
[...]

Die intro aan het begin van een race hadden ze van mij ook wel weg mogen laten. Zoals je zecht irriteert dit al snel, de eerste 3 races ofzo dacht ik van wow zie mijn fiestatje brullen maar daarna heb je het wel gehad ;)!
Ook wel dom dat je hem niet kan skippen ofzo!
Vind ht ook wel leuk nadat je je auto een totale upgrade hebt gegeven met zowat alles in de auto anders waardoor je de 'nieuwe brul' kan horen. Maar verder is het idd dom en irritant dat het niet uit te zetten valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-Power
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-08 13:11
Na een paar dagen de Demo al helemaal grijs te hebben bespeeld ook Forza 3 besteld.
Ik vind (persoonlijk) handgeschakeld veel fijner rijden als automaat.

Wat ook erg realistisch is; het slopen van het blok als je van de 4e versnelling terugschakelt naar de 1 @ 140km/h. Hele blok in een keer aan puin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Weet iemand waar filmpjes komen te staan als je ze upload ? Het leek mij boven de screenshots op forzamotorsport.net , maar ik kan mijn geuploade filmpje niet terug vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
V-Power schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:03:
Na een paar dagen de Demo al helemaal grijs te hebben bespeeld ook Forza 3 besteld.
Ik vind (persoonlijk) handgeschakeld veel fijner rijden als automaat.

Wat ook erg realistisch is; het slopen van het blok als je van de 4e versnelling terugschakelt naar de 1 @ 140km/h. Hele blok in een keer aan puin :)
Alleen jammer is dat er geen neutraal in zit, ik heb namelijk nog weleens dat ik de versnelling in de reverse zet 8)7
Beakzz schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:06:
Weet iemand waar filmpjes komen te staan als je ze upload ? Het leek mij boven de screenshots op forzamotorsport.net , maar ik kan mijn geuploade filmpje niet terug vinden ?
Je kan niet de hele herhaling uploaden naar de forzamotorsport.net website, je moet eerst van je herhaling een "movie" van maken (max. 30 seconden) daarna kan je die uploaden en vervolgens het filmpje downloaden op je PC.

[ Voor 34% gewijzigd door buran op 09-11-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-Power
buran schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:21:
[...]

Alleen jammer is dat er geen neutraal in zit, ik heb namelijk nog weleens dat ik de versnelling in de reverse zet 8)7
Inderdaad :P
Bijzonder dat dit kan, rijdende auto zou je niet in de achteruit moeten kunnen zetten :|

Verder iemand ervaring met split-screen racing? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

V-Power schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:31:
[...]Verder iemand ervaring met split-screen racing? >:)
Ja gister gedaan met mn vriendin. Erg leuk mits je natuurlijk een leuk scherm hebt.
Ik deed het mbv een beamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-Power
32" LCD moet goedkomen denk ik :)

Beamer is ook een goed idee! Heb nog wel een witte muur hier ergens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Is level 50 het hoogst haalbare?
Heb nu al een tijdje dat de teller niet hoger gaat tijdens het "merken rijden" in season play.

Wel lachen, een vol opgevoerde '69 Camaro heeft zelfs in de zesde versnelling nog wielspin >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Gutteguttegut op 09-11-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mooie wagen...
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/o5rqyu.jpg
(klik voor 1920x1200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-Power
Ben zelf meer van Toyota Celica GT-Four (ST205) en Lexus IS-F :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Moet zeggen dat ik hard echt goed te doen vind tot nu toe (A klasse kampioenschap). Blijf alleen bij 90k punten steken bij het driften op het japanse bergpacour (ben even de naam kwijt). Anyways de game bevalt me zeer goed!

Ik vind de C-klasse tot nu het leukst rijden in een s2000(c425). Lekker hard door de bochten en zo nodig, sturen met het gast. A-klasse gaat me goed af met een AWD Cayman S (A600). B klasse heb ik met een geweldige Lexus IS-F (B600) gedaan ook een zeer fijne wagen. In de klasses is de grip nog goed te doen, ben benieuwd hoe dit later gaat worden.

Hoop binnenkort ook eens mijn eerste online race te doen, probleem is echter dat ik veel circuits nog niet goed genoeg ken imho en wil niet mijn rempunt missen. Meestal zit er dan ook iemand voor je die dan goed boos is.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Rij in de R3 klasse met de Ferrari FXX.
Rijd als een speer zeg! Lekker strak door de bochten. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:47
Paar dagen niet gespeeld, maar zag gister 3 berichten dat er nieuwe auto's waren. O.a. een RX8 en een Audi Touringcar, ga er van uit dat dit de Zune auto is. Nu wil ik ze downloaden, maar krijg de melding dat hier een Live gold abbo voor nodig is ... Heb hier destijds niets van terug kunnen vinden toen ik m'n top 10 invulde :P

Of mis ik iets :?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees overal berichten over auto,s die te downloaden zijn maar waar staan die dan ?
Ik heb nog helemaal niets gehad :? 8)7
Ook zie ik online mensen met een Nissan GTR in de A klasse , waarom kan ik nergens in Forza 3 de GTR viinden dan , ook op Live niet . :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:23:
Ik lees overal berichten over auto,s die te downloaden zijn maar waar staan die dan ?
Ik heb nog helemaal niets gehad :? 8)7
Ook zie ik online mensen met een Nissan GTR in de A klasse , waarom kan ik nergens in Forza 3 de GTR viinden dan , ook op Live niet . :?
waarschijnlijk is de GTR een VIP-only auto en bezit jij de standaard versie.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste