Gister geprobeerd de 100.000 in 1 rondje te halen (archiefment) maar kwam uit op 85.***
. Nog wat meer oefenen dus, ook met de Subaru van Victor btw. Driften zelf gaat perfect maar ik kom nog wel geregeld wat ruimte tekort
.
Laatst met een vriend online driften gedaan, een paar van die oude amerikanen gaan best lekker dwars! (geloof een oude Camaro is zeer goed te driften @ stock setup).

Laatst met een vriend online driften gedaan, een paar van die oude amerikanen gaan best lekker dwars! (geloof een oude Camaro is zeer goed te driften @ stock setup).
Probleem is dat je op een gegevenmoment met een R1 auto die race moet rijden (ook met R2 en R3 btw). Hierna moet ik de ring op met de R1 auto, en als laatste Fujimo Kaido maar die zijn beide wel redelijk te doen.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:27:
Ik heb hiervoor de Peugeot 207 AWD, de 2000 en nog iets. Ik heb de gearing aangepast en hij is perfect ervoor, lekker klein. Ik heb het met een paar grotere auto's geprobeerd (ook AWD) maar die tijden zijn langzamer omdat de Peugeot gewoon veel wendbaarder is door zijn lengte. Het enige waar ik nog mee zit zijn de keitjes. Op het asfalt is de wegligging heel goed maar op de keitjes waardeloos.
Voor mij is dit een van de mooiste circuits.
Of dat Japanse circuit bestaat weet ik niet, het is echter wel zoals Japan eruit ziet. Ik herken er veel van, van wat ik zelf 2 jaar terug daar in de bergen heb gezien.
[ Voor 54% gewijzigd door Tortelli op 02-11-2009 10:15 ]