The birds turned into The Flying Dutchmen!
Heb je toegevoegdVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:18:
Ik heb weinig vriendendus als je forza 3 doet op live mag je met toevoegen
Kaaarls is mijn gebruikersnaam.
Racen gaat trouwens wel kei makkelijk met de flashbacks. Ik irriteerde me altijd kapot aan forza 2 als je dan meer dan 6 laps had op lange banen. Dat je dan je concentratie verliest tijdens de een na laatste lap of laatste lap. Dat je uiteindelijk de race als tweede of lager eindigt. Forza 3
Misschien een ideetje om de Forza 3 GoT lijst die iemand had aangemaakt in de TS te zetten zodat hij makkelijk te vinden is.
Ik heb na wat uurtjes spelen een paar dingetjes die me redelijk storen:
-Het hele online racen. Lege lobbys, settings die je niet aan kan passen, ik snap weinig van het hele systeem (net als bij Halo 3, dat vond ik ook zo ontransparant als wat).
-Restrictions die niet gehandhaafd worden. Bij veel events wordt er niet naar de rating van je auto gekeken en kan je dus een veel snellere auto kiezen dan dat je tegenstanders hebben. Flinke bug imho
-Autos switchen bij de event list. Ik dacht dat ze eindelijk een van de irritantste dingen uit Forza 2 opgelost hadden, maar dit is helaas allleen bij de season play. Bij de event list kan je niet met 1 druk naar je car list (of je auto moet niet geschikt zijn voor het event).
Maar verder vermaak ik me wel. Vooral de afwisseling in (versies van) banen valt me niet tegen.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Ik heb al wat router tips gelezen voor Forza 3 en die ook toegepast maar het helpt niet veel, ook heb ik met geen 1 andere game problemen om online te gaan
Lol, ik ben een echte (stief) oma van twee jongetjes waarvan de ene 4 jaar is en de ander 4 maanden.Gutteguttegut schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:33:
[...]
Als jij een oma bent bent ik een opa(die net 22 maanden vader is...)
Jouw kind is met z'n , of haar, 22 maanden wel erg vroeg bij he?
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hij is mooi hoorMazeWing schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:40:
nu gratis te downloaden van de storefront: designs -> tweakers.net en je vind 'm vanzelf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al die racewagens zijn altijd erg druk qua kleuren en stickertjes enz... Ikvind hem netjes geworden hoorVP. schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:31:
Ziet er erg goed uit, maar net iets te druk imo!
Verwijderd
En season kan ik nu ook wel vergeten want ik rijd in de easy-mode zelfs niet vooraan nu, eerder achteraan zelfs, omdat de auto's in de bochten rechtuit willen. Iets is er fout gegaan maar ik weet niet wat. Iemand een idee hoe ik weer gewoon normaal bochten kan nemen?
voor de bocht remmen en in de richting van de bocht sturenVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:43:
Ben nog even aan het rijden geweest maar het viel tegen. Ik heb toen alle getunede delen van mijn Lexus IS-F gehaald en het origineel er terug opgezet, hetzelfde met mijn Mugen Integra. Maar beide rijden nog steeds als een dweil, behoorlijk wat onderstuur. Beide zijn trouwens A-klasse. Mijn Honda Fit C-klasse rijdt een stuk beter. Ligt het aan de klasse hoe de auto rijdt wellicht? De tijden die ik eerst met mijn Lexus haalde haal ik nu niet meer.
En season kan ik nu ook wel vergeten want ik rijd in de easy-mode zelfs niet vooraan nu, eerder achteraan zelfs, omdat de auto's in de bochten rechtuit willen. Iets is er fout gegaan maar ik weet niet wat. Iemand een idee hoe ik weer gewoon normaal bochten kan nemen?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
wit, de standaard fiat 500 abarth kleurVP. schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:31:
Ziet er erg goed uit, maar net iets te druk imo!
Wat was de base color van je auto? Wit of zwart?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Ik begrijp je verhaal niet helemaal , als je alle getunede onderdelen van je auto eraf gesloopt hebt lijkt het mij nogal logisch dat je de tijden niet meer haalt imho.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:43:
Ben nog even aan het rijden geweest maar het viel tegen. Ik heb toen alle getunede delen van mijn Lexus IS-F gehaald en het origineel er terug opgezet, hetzelfde met mijn Mugen Integra. Maar beide rijden nog steeds als een dweil, behoorlijk wat onderstuur. Beide zijn trouwens A-klasse. Mijn Honda Fit C-klasse rijdt een stuk beter. Ligt het aan de klasse hoe de auto rijdt wellicht? De tijden die ik eerst met mijn Lexus haalde haal ik nu niet meer.
Op Easy mode zou je in principe alles met 3 vingers in de neus moeten winnen.
Wat wel klopt is dat de hogere klassen (A,S) wagens meestal een stuk zwaarder zijn en dus wat moeilijker insturen maar dat is met een simpele upgrade te verhelpen.
Wat Sekeroglan ook al zegt , het is belangrijk dat je VOOR !! de bocht al remt en niet in de bocht , dan krijg je namelijk veel onderstuur.
Heb je niet per ongeluk aan de instellingen van de controller gezeten ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 23:14 ]

de paint is niet van mij
( andere hosting >.< )
[ Voor 53% gewijzigd door RedDragon op 30-10-2009 09:36 ]
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Verwijderd
En het is heel erg cool!
Eigenlijk precies wat ik verwacht had: een gepimpte Forza2. Natuurlijk zijn er genoeg van die kleine onvolkomenheden waaraan je je kunt ergeren, maar al met al speelt het heerlijk en ziet het er bovendien schitterend uit. Oke, af en toe is de reflectie van de zon wat overdreven, zoals in dit topic al genoemd werd. Op Sebring levert dat op bepaalde gedeeltes van het circuit een nagenoeg wit wegdek op. Ook is het contrast van sommige achtergronden (Amalfi en Montserrat) overdreven hoog en dat maakt het lastig om wegdek van achtergrond te onderscheiden. De physics voelen erg goed, je voelt precies de zwaarte van de auto en dat is niet in elke racegame evengoed uitgewerkt. Nu heb ik zelf nog nooit harder dan 140 gereden in een auto, dus over het realisme kan ik niet echt oordelen. Ik ben dan geneigd een vergelijking te maken met andere games die door de mensheid als "sim" bestempeld zijn, zoals GTR en rFactor. Vergeleken met die games lijken de auto's in Forza 3 iets meer grip te hebben (ook met alle assists uit), wat ik eigenlijk helemaal niet zo erg vind.
De season mode vind ik erg leuk werken met een kalender en elke zondag een World Championship race. En de menu's zijn een stuk overzichtelijker en rustiger dan in Forza 2.
Jammer dat veel races nog steeds heel erg kort zijn, dat je niet kunt oefenen en kwalificeren - en zodoende niet echt een heel race-weekend kunt beleven, dat je niets kunt instellen aan de QuickRace, en dat er geen verschillende weersomstandigheden in zitten (regen!).
Maar, nogmaals, geweldige game; hier ga ik me nog veel mee vermaken de komende tijd. En wie weet, als ik eenmaal een beetje goed genoeg ben, dat ik m'n gezicht eens online laat zien.
13MB voor een simpel achtergrondje (of mis ik iets?)...ik had er veel meer van verwacht.
Zo kan ik ook problemen oplossen ja
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mooite wagen, als ik mijn xbox eindelijk terug heb van het repair center zal ik hem zeker eens downloaden.MazeWing schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:40:
nu gratis te downloaden van de storefront: designs -> tweakers.net en je vind 'm vanzelf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hoe kun je eigenlijk screenshots nemen op de xbox? Is mij nog niet gelukt.
Ik vind de game overigens erg goed.
Verwijderd
Tijdens de race op start drukken en vervolgens Photomode kiezen , plaatje schieten, saven, uploaden naar je Storefront en via Forza site weer downloaden op je pc.glennvho schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:31:
[...]
Mooite wagen, als ik mijn xbox eindelijk terug heb van het repair center zal ik hem zeker eens downloaden.
En hoe kun je eigenlijk screenshots nemen op de xbox? Is mij nog niet gelukt.
A zo gaat dat in z'n werkVerwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:41:
[...]
Tijdens de race op start drukken en vervolgens Photomode kiezen , plaatje schieten, saven, uploaden naar je Storefront en via Forza site weer downloaden op je pc.
Zijn er nog mensen hier die al een costum design klaarhebben? Zo ja kunnen jullie dan ook screens posten, vind het namelijk leuk om te zien en ik ben waarschijnlijk niet de enige

Verwijderd
Is een apart topic voor : http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/32831994#32831994glennvho schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:18:
[...]
A zo gaat dat in z'n werk. Heb het spel nog niet kunnen spelen (enkel demo) dusja, kon het niet weten.
Zijn er nog mensen hier die al een costum design klaarhebben? Zo ja kunnen jullie dan ook screens posten, vind het namelijk leuk om te zien en ik ben waarschijnlijk niet de enige.
Er staan er al een paar in dit topic...en we hebben natuurlijk: Forza 3 GoT design contestglennvho schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:18:
[...]Zijn er nog mensen hier die al een costum design klaarhebben? Zo ja kunnen jullie dan ook screens posten, vind het namelijk leuk om te zien en ik ben waarschijnlijk niet de enige.
Verwijderd
Aan je voorbumper te zien ben je niet zo'n nette bestuurderdraakhoofd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:27:
gisteren een leuke race gehad in mijn Golf GTI tegen allemaall sportwagens. Alleen... de verhoudingen kloppen niet bepaald, de Golf is veel te groot in vehrouding!
[afbeelding]

Verwijderd
ik speel het op een 55cm CRTVerwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:30:
[...]
Aan je voorbumper te zien ben je niet zo'n nette bestuurder
Ach ja kan wel eens gebeuren. Zo reed ik laatst met wat Tweakers op Suzuka. Door een fout (abs-loze F50GT) lag ik achteraan en we naderden de 130R. Alleen diegene voor me dacht blijkbaar ergens anders te zijn en ging bijna vol in de ankers, waardoor ik, deze bocht met 95% gas nemende er vol achterop knalde... accidents happen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:30:
[...]
Aan je voorbumper te zien ben je niet zo'n nette bestuurder
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
klopt. Wat ik merkte: ik reed met mijn Golf achter die sportwagens aan, en ik mijn remkracht is veel minder in vergelijking. Ik probeerde dus net zo laat te remmen als mijn voorgangers, maar dan zit je er dus gewoon kei hard achterop...Phusebox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:56:
[...]
Ach ja kan wel eens gebeuren. Zo reed ik laatst met wat Tweakers op Suzuka. Door een fout (abs-loze F50GT) lag ik achteraan en we naderden de 130R. Alleen diegene voor me dacht blijkbaar ergens anders te zijn en ging bijna vol in de ankers, waardoor ik, deze bocht met 95% gas nemende er vol achterop knalde... accidents happen.
Nou heb de theme erop staan maar die mogen ze ook wel gratis weggevenBM schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:30:
Hebben ze die theme nu gewoon gratis gemaakt voor iedereen?
Zo kan ik ook problemen oplossen ja

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Haha ok dan, zo erg?L1nt schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:07:
[...]
Nou heb de theme erop staan maar die mogen ze ook wel gratis weggeven
Verwijderd
Zat je maar te plagen hoordraakhoofd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:36:
[...]
ik speel het op een 55cm CRTik zie nauwelijks waar ik heen ga
.
Alleen hoop ik niet dat je online achter mij zit .

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Hey dorpsgenoot, heb jij die achievement (100.000 drift points) al wel gehaaldExorcist schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:31:
[...]
Neuh,. als je hem wat verlaagt heeft je vering wat minder speling, waardoor je minder snel gaat hellen.
[ Voor 3% gewijzigd door fredkroket op 30-10-2009 13:49 ]
Jup, zo'n standaard kraskaartje..Phusebox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:53:
Ff een vraagje; zit er bij de normale forza ook een code voor extra auto's/circuits?
Ja...Phusebox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:53:
Ff een vraagje; zit er bij de normale forza ook een code voor extra auto's/circuits?
[ Voor 2% gewijzigd door Gutteguttegut op 30-10-2009 14:03 . Reden: te traag... ]
Verwijderd
Ik ben begonnen met een heel aantal races gewoon uit de event list te racen, tot ik er achter kwam dat ik geen achievements kreeg (ook niet bij het completeren van een hele klasse) en zag dat er voor season play wel van alles was. Dus ik dacht dan maar verder met season play.
Eerste paar (doordeweekse) races ging prima, dat waren gewoon nog openstaande races, alleen vervolgens komt er zo'n world series ding op zondag, van een tournament wat ik dus al gehaald heb (Klasse E, ik had F en E al in de event list gedaan). Moet ik die hele zooi dan opnieuw gaan racen?! En gaat dit op den duur ook zo zijn voor de andere races, dat zou wel een beetje jammer zijn namelijk. Ben niet echt van plan om alles 2x te gaan zitten doen namelijk.
Als het alleen deze class E is dan is het wel te overzien, als de doordeweekse events maar niet ook dubbel gaan lopen.
Ik heb voor die achievement 1x nodig gehad op het Kaido volledige cirquit. Heb de EVO gebruikt hiervoor in de hotlap mode. Je moet proberen om per bocht ongeveer een 1000 punten te behalen. Haal je die niet dan moet je ff op BACK drukken en zorgen dat je de bocht wel goed doorkomt.fredkroket schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:48:
[...]
Hey dorpsgenoot, heb jij die achievement (100.000 drift points) al wel gehaald. Het wil maar niet lukken...
Ik heb ongeveer alle achievements al voor de game
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Lekker... ik had er nog niet eens aan gedacht om te cheaten met de BACK knop...Oxigeon schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:18:
[...]
Ik heb voor die achievement 1x nodig gehad op het Kaido volledige cirquit. Heb de EVO gebruikt hiervoor in de hotlap mode. Je moet proberen om per bocht ongeveer een 1000 punten te behalen. Haal je die niet dan moet je ff op BACK drukken en zorgen dat je de bocht wel goed doorkomt.
Ik heb ongeveer alle achievements al voor de game.
Gaan we vanavond nog eens doen.
Hmm nee ik ook niet idd. Straks ook maar es proberen.fredkroket schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:39:
[...]
Lekker... ik had er nog niet eens aan gedacht om te cheaten met de BACK knop....
Hmm probeer je Forza3 via marktplaats te verkopen krijg je allemaal van die gare types die je mailen.
Nou volgens mij klopt het toch niet helemaal, dit gevoel had ik ook bij Forza 2, als je even opzoekt is de Audi R8 zowel langer als breder dan een Golf V, op de screenshot lijkt de R8 veel te klein.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:34:
En de verhoudingen kloppen wel hoor, supercars zijn niet bedoeld om lekker in te zitten met 4 personen
Het lijkt wel zo, maar ik denk dat het gezichtsbedrog is. Mede door de camera en het camerapunt.FlyEragon schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:58:
[...]
Nou volgens mij klopt het toch niet helemaal, dit gevoel had ik ook bij Forza 2, als je even opzoekt is de Audi R8 zowel langer als breder dan een Golf V, op de screenshot lijkt de R8 veel te klein.
Het zou me echt verbazen als ze daar geen rekening mee gehouden hebben. Wel duizenden polygonen per auto, maar de maten maken niet uit
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Zelf met cheaten is het nog best lastig. Ik geloof dat ik net 110k haalde met puntenfredkroket schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:39:
[...]
Lekker... ik had er nog niet eens aan gedacht om te cheaten met de BACK knop....
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Edit: Dit ding dus:

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 15:12 ]
D-Pad naar links.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:07:
Is er de mogelijkheid om je driftpunten te zien in Hotlap mode? Dan kan ik m'n Impreza ff opstarten en dwarszetten zometeen.
het komt helaas niet door photo mode, want tijdens het rijden viel het net zo erg op...ReCreator schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:00:
[...]
Het lijkt wel zo, maar ik denk dat het gezichtsbedrog is. Mede door de camera en het camerapunt.
Het zou me echt verbazen als ze daar geen rekening mee gehouden hebben. Wel duizenden polygonen per auto, maar de maten maken niet uit
Hoe ver stond de zoomstand tijdens het maken van de foto, want er zit een redelijk fisheye effect in waardoor alles in het midden sowieso groter lijkt.draakhoofd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:15:
[...]
het komt helaas niet door photo mode, want tijdens het rijden viel het net zo erg op...
Verwijderd
Zover ik weet heb ik niet aan de instellingen gezeten, ik rij overigens met een stuurtje.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:12:
[...]
Ik begrijp je verhaal niet helemaal , als je alle getunede onderdelen van je auto eraf gesloopt hebt lijkt het mij nogal logisch dat je de tijden niet meer haalt imho.
Op Easy mode zou je in principe alles met 3 vingers in de neus moeten winnen.
Wat wel klopt is dat de hogere klassen (A,S) wagens meestal een stuk zwaarder zijn en dus wat moeilijker insturen maar dat is met een simpele upgrade te verhelpen.
Wat Sekeroglan ook al zegt , het is belangrijk dat je VOOR !! de bocht al remt en niet in de bocht , dan krijg je namelijk veel onderstuur.
Heb je niet per ongeluk aan de instellingen van de controller gezeten ?
Ik heb een dag ervoor de tijden weggezet via de hotlap, met standaardwagens dus. Met mijn eigen wagens haal ik die tijden bij lange na niet (meer).
Maar wat voor upgrade bedoel jij om het sturen te verbeteren? Ik heb zitten puzzelen met verschillende combinaties van tuningdelen en niets helpt tot nu toe. De AWD upgrade wil ik nog even niet doen, tenzij dat een enorm verschil maakt. Maar ik zal sowieso nog eens op mijn rijstijl letten, in het dagelijkse leven betrap ik me er ook op dat ik nogaleens in de bocht rem ipv ervoor zoals ze je dat tijdens de rijlessen leren.
Houdt er wel rekening mee dat als je alleen vermogens upgrades doet zonder daarbij zaken als banden en onderstel / remmen aan te pakken, je gegarandeerd alle kanten op gaat behalve de bocht om. Zeker bij voorwiel aangedreven auto's ga je dan vrolijk rechtdoor in bochten als je niet tijdig remt / te snel in de bocht weer op het gas gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:49:
[...]
Zover ik weet heb ik niet aan de instellingen gezeten, ik rij overigens met een stuurtje.
Ik heb een dag ervoor de tijden weggezet via de hotlap, met standaardwagens dus. Met mijn eigen wagens haal ik die tijden bij lange na niet (meer).
Maar wat voor upgrade bedoel jij om het sturen te verbeteren? Ik heb zitten puzzelen met verschillende combinaties van tuningdelen en niets helpt tot nu toe. De AWD upgrade wil ik nog even niet doen, tenzij dat een enorm verschil maakt. Maar ik zal sowieso nog eens op mijn rijstijl letten, in het dagelijkse leven betrap ik me er ook op dat ik nogaleens in de bocht rem ipv ervoor zoals ze je dat tijdens de rijlessen leren.
Ik upgrade mijn auto's ook altijd eerst met andere banden, onderstel en gewichtsbesparingen ipv met extra vermogen. Rijdt meestal een stuk fijner en je hebt door je betere wegligging en mindere gewicht alsnog een voordeel op je tegenstanders (meestal dan
Klopt helemaal, het is beter om eerst het gewicht te verlagen en andere grip verhogende factoren te verbeteren, dan ga je zoals hierboven gezegd ook gewoon sneller.ApoC schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:06:
[...]
Houdt er wel rekening mee dat als je alleen vermogens upgrades doet zonder daarbij zaken als banden en onderstel / remmen aan te pakken, je gegarandeerd alle kanten op gaat behalve de bocht om. Zeker bij voorwiel aangedreven auto's ga je dan vrolijk rechtdoor in bochten als je niet tijdig remt / te snel in de bocht weer op het gas gaat.
Ik upgrade mijn auto's ook altijd eerst met andere banden, onderstel en gewichtsbesparingen ipv met extra vermogen. Rijdt meestal een stuk fijner en je hebt door je betere wegligging en mindere gewicht alsnog een voordeel op je tegenstanders (meestal dan)
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Verwijderd
Ik krijg het idee dat je alle motorische upgrades op de auto hebt gezet maar niets aan de wegligging hebt gedaan. Al die extra pk's zijn leuk maar je moet ze wel op het asfalt kunnen krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:49:
[...]
Zover ik weet heb ik niet aan de instellingen gezeten, ik rij overigens met een stuurtje.
Begin is met race banden, race remmen, race weight reduction en race suspension, dan rijd een auto al meteen veel beter en sneller zonder wat aan de motor te doen.
Een FW auto met alle motorische upgrades en zonder de punten hierboven zal niet best sturen in bochten omdat bij uit acceleren de voorwielen door spinnen en je dus rechtdoor gaat.
edit: lol, veel te laat ,pagina niet ververst, maar lijkt mij duidelijk genoeg nu
Maar nu ik deze track heb gedaan weet ik wat ik mis in Forza 3; het gevoel dat je echt moet vechten om je auto in de baan te houden, maar dat je wel op hoge snelheid door de bochten kan. Bij Forza 2 voelde het een stuk natuurlijker aan, je kon meerdere lijnen rijden die ongeveer even snel waren. Nu hebben alle auto's onderstuur en voelt niet lekker aan.
Van wat ik op het Forzamotorsport.net forum lees houdt Season Play geen rekening met je Event List. Season play weet dus niet of jij al een event gereden hebt en je krijgt hem dus weer gewoon opnieuw.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:07:
Hmm ik ben een beetje in de war over het een en ander betreffende season play.
Ik ben begonnen met een heel aantal races gewoon uit de event list te racen, tot ik er achter kwam dat ik geen achievements kreeg (ook niet bij het completeren van een hele klasse) en zag dat er voor season play wel van alles was. Dus ik dacht dan maar verder met season play.
Eerste paar (doordeweekse) races ging prima, dat waren gewoon nog openstaande races, alleen vervolgens komt er zo'n world series ding op zondag, van een tournament wat ik dus al gehaald heb (Klasse E, ik had F en E al in de event list gedaan). Moet ik die hele zooi dan opnieuw gaan racen?! En gaat dit op den duur ook zo zijn voor de andere races, dat zou wel een beetje jammer zijn namelijk. Ben niet echt van plan om alles 2x te gaan zitten doen namelijk.
Als het alleen deze class E is dan is het wel te overzien, als de doordeweekse events maar niet ook dubbel gaan lopen.
Ik was begonnen met de season play en heb daarna een aantal event list races gedaan, maar was me (helaas) niet bewust van dit probleem. Hoop dat ik in season play de races zo kan kiezen dat ik niet dezelfde tegenkom.
Alle auto's onderstuurPhusebox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:57:
Hmm wat hebben ze met New York gedaan? Chicanes? Waarom? Voor de veiligheid zeker
Maar nu ik deze track heb gedaan weet ik wat ik mis in Forza 3; het gevoel dat je echt moet vechten om je auto in de baan te houden, maar dat je wel op hoge snelheid door de bochten kan. Bij Forza 2 voelde het een stuk natuurlijker aan, je kon meerdere lijnen rijden die ongeveer even snel waren. Nu hebben alle auto's onderstuur en voelt niet lekker aan.
[ Voor 17% gewijzigd door RedFox op 30-10-2009 20:14 ]
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Edit: Na een uur trouwens de time trial gevonden. Die hebben ze goed verstopt zeg in de leaderboards
[ Voor 39% gewijzigd door Jan Laros op 30-10-2009 20:52 ]
Verwijderd
Ahh okee, bedankt voor je antwoordRedFox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:12:
[...]
Van wat ik op het Forzamotorsport.net forum lees houdt Season Play geen rekening met je Event List. Season play weet dus niet of jij al een event gereden hebt en je krijgt hem dus weer gewoon opnieuw.
Ik was begonnen met de season play en heb daarna een aantal event list races gedaan, maar was me (helaas) niet bewust van dit probleem. Hoop dat ik in season play de races zo kan kiezen dat ik niet dezelfde tegenkom.
Je kunt in ieder geval nog wel een andere auto selecteren als je 3 event keuzes krijgt die je al gedaan hebt, dan krijg je 3 andere opties (zelfs al is het dezelfde klasse/type). Dus voor de tussenweekse events moet het wel goed komen. De zondagsraces zijn een ander verhaal natuurlijk.
Maargoed, ik ga eens even de achievement lijst doornemen om te kijken tot hoever ik dan door mote gaan met season play, ik vind het een stuk fijner om zelf m'n races te kiezen namelijk.
edit: okee de achievements gaan door tot 6 seizoenen. Oei.
Verwijderd
Overigens is de Lexus achterwiel aandgedreven al speelt het probleem ook bij mijn voorwielaangedreven Integra.
Verwijderd
Over mijn Lexus ben ik nog niet helemaal tevreden maar met de AWD is het al een flinke stap voorwaarts en haal ik mijn tijden weer die ik eerst ook haalde.
Ik rijd overigens meestal op Rally di Positano, niet ieders favoriet heb ik begrepen maar ik vind het een ideale mogelijkheid om bochtgedrag uit te proberen en de sfeer van het rondje bevalt me ook wel. En de Italiaanse keitjes zijn goed voelbaar in het stuur.
In ieder geval goed te weten dat ik voor beide auto's nu een berg vermogen klaar heb liggen wat beetje bij beetje ingepast kan worden als de wegligging ook verbeterd kan worden door upgrades. Bedankt voor de tips!!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ook jammer vind dat je nu minder vaak achter bumper kan vervangen bij Fm2 kan je dit best vaak maar bij zelfde auto in FM3 niet meer
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
dat is bug als ik met S700 auto naar R701 ging krijg ik bij season play geen R700+ race maar B race en kon die gewoon doenAngeloonie schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:59:
Hoe zit het met de restrictions voor races? Ik kan bijv. een race waar C425 bij staat ook racen met een B431 auto.. Zit er een paar punten speling in ofzo? Bij FM2 moet je altijd exact dat getal of lager hebben..
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Ik zie net dat het gewoon een indicatie is hoe snel je auto moet zijn om mee te kunnen draaien voor de overwinning. In de restrictions staan de echte regels. Dit kan (in mijn geval) gewoon model "Ford Focus" zijn, verder 0 restricties.. Lekker moeilijk zoMotaro schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:06:
[...]
dat is bug als ik met S700 auto naar R701 ging krijg ik bij season play geen R700+ race maar B race en kon die gewoon doen
Ik gok erop dat de reden voor de S-rating voor de veyron is dat die bak met name rechtdoor erg hard gaat. Als het gaat om handelbaarheid en de snelheid + grip in bochten, dan rijden enzo's en 911 GT1's rondjes om een veyron heen. De rating die een auto mee krijgt is een optelsom van verschillende factoren, waarbij naast vermogen ook remvermorgen, handelbaarheid etc meegenomen wordt.Motaro schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:05:
toch vind paar dingen niet klopen bagatti veron is S700 maar Ferrari Enzo is weer R721 of Porsche 911 GT1 R710 ook al zijn ze bijna zelfde als die bagatti veron maar toch is hij S700 hij had ook minmaal R moet zijn niet S nu krijg je die bagatti veron best vaak tegen in S700 race maar eerlijk is niet
ook jammer vind dat je nu minder vaak achter bumper kan vervangen bij Fm2 kan je dit best vaak maar bij zelfde auto in FM3 niet meer
Ik vind het iig niet meer dan terecht dat de Veyron niet in de R-klasse zit, het is voor mij meer een buitenaards snelle GT dan een volbloed racewagen
Verwijderd
Check je DMPhusebox schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:07:
Ik heb trouwens misschien nog voor iemand de Sidewinder tracks code + 10 auto's over. Dalijk even checken want ik geloof dat ik die dubbel heb. (Dus voor mensen die geen LCE hebben)
als je er meer hebt, houd ik me altijd aanbevolenPhusebox schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:07:
Ik heb trouwens misschien nog voor iemand de Sidewinder tracks code + 10 auto's over. Dalijk even checken want ik geloof dat ik die dubbel heb. (Dus voor mensen die geen LCE hebben)
[ Voor 14% gewijzigd door buddow op 31-10-2009 14:35 ]
Precies. Die Veyron is met bepaalde speedway races wel handig, je rij in de R3 en R2 klasse op hard iedereen zoek met de VeyronApoC schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:45:
[...]
Ik gok erop dat de reden voor de S-rating voor de veyron is dat die bak met name rechtdoor erg hard gaat. Als het gaat om handelbaarheid en de snelheid + grip in bochten, dan rijden enzo's en 911 GT1's rondjes om een veyron heen. De rating die een auto mee krijgt is een optelsom van verschillende factoren, waarbij naast vermogen ook remvermorgen, handelbaarheid etc meegenomen wordt.
Ik vind het iig niet meer dan terecht dat de Veyron niet in de R-klasse zit, het is voor mij meer een buitenaards snelle GT dan een volbloed racewagen
Wat in de R2 klasse overigens een super auto is: Ferrari F50 GT. Hiermee win je de races echt eenvoudig, auto zul je alleen moeten kopen aangezien je hem (voor zover ik weet...) niet win.
[ Voor 80% gewijzigd door Tortelli op 31-10-2009 14:55 ]
Verwijderd
Zitten niet in season play, je kan wel de drift meter aan zetten . ( D-pad )buddow schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:31:
Wanneer komen de drag / drift events in de season play voor? Of zijn daar geen speciale events van? ik kom ze maar niet tegen... en krijg je er credits voor?
net even een race gedaan van 34 ronden. Best wel pittig. Had niet echt tegenstand maar na een uur rijden ben je er wel even doorheen.
Leverde wel in 1 klap 72.000 punten op
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Vrees dat FM3 nu ten dode is opgeschreven voor mij nadat ik klaar ben met de offline careermode, als ik die al uitspeel want een groot deel van de fun is nu voor mij uit de game gehaald.. Ik speelde de career altijd om leuke auto's te bouwen die ik vervolgens online kon gaan gebruiken, maar nu dat online gedeelte verneukt is waarom dan nog al die moeite doen offline? Echt, ik baal hier enorm van!!
En als ik zo het aantal mensen online zie in dat matchmakingsysteem ben ik niet de enige die denkt dat het zuigt, want er zitten nog geen 1500 mensen in op dit moment.. Waarschijnlijk zitten veel mensen in private online games, maar dat is dus ook waardeloos als je geen friendslist vol mensen hebt met wie je deze game kan spelen.. Echt waardeloos dit!

Ik ben het met je eens...Inflatable schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:38:
Ik kom er net achter dat je in FM3 helemaal geen custom online games meer kan joinen en hosten.. Je hebt alleen keuze uit private games of gebruik maken van het nieuwe automatchingsysteem wat gewoon compleet ruk is.. Zo heb je alleen de R klasses en A klasse voor circuit races en bij roadraces kan je alleen 'any' kiezen, en je hebt totaal geen zoekmogelijkheden meer op specifieke auto's banen en settings zoals welke hulpmiddelen je aan of uit wilt hebben online.. T10 en MS hebben de online MP dus flink verneukt in FM3, waarvoor dank!
Vrees dat FM3 nu ten dode is opgeschreven voor mij nadat ik klaar ben met de offline careermode, als ik die al uitspeel want een groot deel van de fun is nu voor mij uit de game gehaald.. Ik speelde de career altijd om leuke auto's te bouwen die ik vervolgens online kon gaan gebruiken, maar nu dat online gedeelte verneukt is waarom dan nog al die moeite doen offline? Echt, ik baal hier enorm van!!
En als ik zo het aantal mensen online zie in dat matchmakingsysteem ben ik niet de enige die denkt dat het zuigt, want er zitten nog geen 1500 mensen in op dit moment.. Waarschijnlijk zitten veel mensen in private online games, maar dat is dus ook waardeloos als je geen friendslist vol mensen hebt met wie je deze game kan spelen.. Echt waardeloos dit!
Daarom ga ik denk ik snel meer gebruik maken van andere GoTters...
Sinds Fifa en wat andere spellen heb ik gemerkt dat het helemaal niet moeilijk is om je friendlist vol te krijgen hier op GotInflatable schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:38:
Ik kom er net achter dat je in FM3 helemaal geen custom online games meer kan joinen en hosten.. Je hebt alleen keuze uit private games of gebruik maken van het nieuwe automatchingsysteem wat gewoon compleet ruk is....heel verhaal......maar dat is dus ook waardeloos als je geen friendslist vol mensen hebt met wie je deze game kan spelen.. Echt waardeloos dit!
Dat gezegd hebbende ... Mijn Gamertag is Bambeakz en iedereen die niet zoals op de kermis forza 3 speelt is welkom
Daar kostte hij hetzelfde als op internet dus ik kon hem niet laten liggen.
Ik moet zeggen dat ik de menustijl allemaal wat onoverzichtelijk vind. Ik klik maar gewoon op 'next race' en dan rac ik die race. Bij deel 1 en 2 kon je duidelijk kiezen wat je wilde doen. Misschien dat ik er gewoon aan moet wennen..
Tekenstijl is ook wat apart, kan het niet anders omschrijven dan wat 'kiddy'. Een hoop kleuren, zeker op bepaalde tracks, maar toch wel mooi.
:D
Gamertag staat in me sig.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Kan bij 3 ook, alleen dan moet je "Event List" gebruiken in plaats van "Season Play". (Dan heb je alleen het nadeel dat je bepaalde achievements niet kan halen, of je moet races overnieuw gaan doen in de season play)KoffieNT schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:27:
Ik moet zeggen dat ik de menustijl allemaal wat onoverzichtelijk vind. Ik klik maar gewoon op 'next race' en dan rac ik die race. Bij deel 1 en 2 kon je duidelijk kiezen wat je wilde doen. Misschien dat ik er gewoon aan moet wennen..
En voor iedereen die zijn gamertag neerzet:
PWM schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:12:
Ho Stop
Zo kinderen. Voordat wij allemaal weer gamertags gaan posten, even opletten. Ik heb een Forza 3 GoT list aangemaakt op gamercardnet. Ik hoop dat iedereen zich daar aanmeld. We kunnen dan allemaal kijken hoe goed we zijn, en we weten wie wie is
Link: http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=sfgDoxZt
en nu weer verder![]()
Dat rijdt erg lekker moet ik zeggen. Alleen jammer dat het geluid van de auto niet echt veranderd als je er wat dingen aan veranderd.
Ah, ik heb mezelf ook maar toegevoegd. En oei oei, wat ben ik slecht. Nou ja, ik vermaak me prima iigRedFox schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:44:
[...]
En voor iedereen die zijn gamertag neerzet:
[...]
Verwijderd
Wellicht is het mij in de voorgaande pagina's ontgaan maar krijg je de extra tuningsmogelijkheden ook bij het levellen van auto's of op een andere manier? Ik heb een 207 4wd gekregen en wil die gebruiken voor Rally di Positano maar ik heb nauwelijks tuningsmogelijkheden terwijl ik die bij andere merken wel heb. Komt dat doordat ik vooral met Jappen heb gereden tot nu toe? Ik heb de 207 nu tot level 5 gebracht maar kwam niet verder dan 10% korting op onderdelen ipv bijvoorbeeld een verlagingsset want de wegligging kan wel wat verbetering gebruiken.
Ik kreeg ook een 997 vanmiddag en ondanks dat ik niet eerder met Duitse auto's gereden heb had ik meteen veel meer tuninsmogelijkheden dan bij de 207. Hoe kan dat?
Evenals bijvoorbeeld auto's uit de R3-klasse, die zijn motorisch ook niet / nauwelijks te tunen.
Waren de rechte stukken op of zo, echt niet te doen zoveel bochten
Kost even tijd om die onder de knie te krijgen.
Verwijderd
Tja , het is natuurlijk een berg die je over moet , daar heb je over het algemeen weining rechte stukken in, ik was zelf in de veronderstelling dat Fujimi Kaido in het echt ook bestond in Japen oid, maar kan er niets over vinden, foutje van mij lolRedje schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:57:
Net voor het eerst gereden op Fujimi Kaido met een A klasse auto tijdens season play.

Ik heb net een R1 race gedaan op Rally di Positano Full Circuit zonder tc en met full damage aanRedje schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:57:
Net voor het eerst gereden op Fujimi Kaido met een A klasse auto tijdens season play.
Wel gewonnen overigens, al had ik zeer weinig voorsprong
Uitzondering die ik tot nu toe tegen ben gekomen is de R1 Mazda Lola B09/86. Daar kun je een Wankelmotor in leggen uit die oude lemans auto (jaren 90). Std levert deze niet zoveel vermogen, maar na wat tunen krijg je hem ruim over de 700KW. Leuke auto voor een race @ LeMans aangezien je topsnelheid ruim boven de 400 ligt.DaMarcus schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:23:
De 207 Super 2000 is van nature al getuned, vandaar dat deze motorisch niet meer verder te tunen is.
Evenals bijvoorbeeld auto's uit de R3-klasse, die zijn motorisch ook niet / nauwelijks te tunen.
[ Voor 31% gewijzigd door Tortelli op 02-11-2009 01:02 ]
Verwijderd
[...]
Ik heb net een R1 race gedaan op Rally di Positano Full Circuit zonder tc en met full damage aan
Wel gewonnen overigens, al had ik zeer weinig voorsprong
Ik heb hiervoor de Peugeot 207 AWD, de 2000 en nog iets. Ik heb de gearing aangepast en hij is perfect ervoor, lekker klein. Ik heb het met een paar grotere auto's geprobeerd (ook AWD) maar die tijden zijn langzamer omdat de Peugeot gewoon veel wendbaarder is door zijn lengte. Het enige waar ik nog mee zit zijn de keitjes. Op het asfalt is de wegligging heel goed maar op de keitjes waardeloos.
Voor mij is dit een van de mooiste circuits.
Of dat Japanse circuit bestaat weet ik niet, het is echter wel zoals Japan eruit ziet. Ik herken er veel van, van wat ik zelf 2 jaar terug daar in de bergen heb gezien.
Gekocht? Die win je ergens rond level 20?ReCreator schreef op maandag 02 november 2009 @ 00:55:
Jeuj! Net een R8 gekocht en aan year 3 begonnen
Heb ook ff een foto geprobeerd te maken met wat aparte effecten. Best leuk om mee te spelen!
Klik voor full!
[afbeelding]
Me fifa toernooi is over, nu had ik de vraag ofInflatable schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:38:
Ik kom er net achter dat je in FM3 helemaal geen custom online games meer kan joinen en hosten.. Je hebt alleen keuze uit private games of gebruik maken van het nieuwe automatchingsysteem wat gewoon compleet ruk is.. Zo heb je alleen de R klasses en A klasse voor circuit races en bij roadraces kan je alleen 'any' kiezen, en je hebt totaal geen zoekmogelijkheden meer op specifieke auto's banen en settings zoals welke hulpmiddelen je aan of uit wilt hebben online.. T10 en MS hebben de online MP dus flink verneukt in FM3, waarvoor dank!
Het FIFA toernooi zit er op. Nu kan ik weer lekker Forza 3 gaan spelen. Ben nog niet zover. Vanavond lekker racen.
Alleen kan je online nu al bij een ranked race zelf instellen dat je onzichtbaar kunt zijn?
is dat helaas nog niet gefixt
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Iemand een idee?
Whatever.
Zoals al meerdere malen in het topic is vermeld zitten er geen aparte drift races in het spel.Harmen schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:48:
Ik ben nu level 26, wanneer kan ik driften etc verwachten? Zit in jaar 3 meen ik.
Iemand een idee?
Setup van Victor van Storefront geplukt, en op Fujimo Kaido paar rondjes gedaan. Kom tot nu toe nog niet verder dan 44K per rondje, vooral drifts naar boven, off-camber zijn aardig lastig
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three