Achter het HTC logo zit het board waarop het scherm en de bedienknoppen zijn aangesloten. Ik denk dat jouw LCD is overleden. Zal misschien sluiting maken ergens. Kan best dat ze de isolatietape net neit goed geplakt hebben en/of dat deze is versleten. Gewoon opsturen. Die backup is niet zo slim van je. Mocht hij lang genoeg opstarten, maak dan een PIM backup als Activesync niet lukt. Heb je in elk geval iets.
Wat betreft Android, daarin kun je toch ook instellen dat deze alleen 2G gebruikt? Dan moet je volgens mij al veel langer op een lading kunnen draaien. Android heeft constant een dataverbinding actief. Op 2G moet dit echt veel schelen.
Ik ben gisteren van een Touch Pro2 terug gegaan naar een Touch Pro. Wat een verademing zeg

. De TP2 had ik zonder gezien te hebben besteld. Maar het formaat

. Nee ik ben echt heel blij met de TP. Gisteren een extra accu besteld voor € 9,-. Ben benieuwd hoe lang die mee gaat. Misschien ook maar eens Android proberen. Alhoewel, ik vermaak me wel met de Nova 845. TP mag dan lekker TAEL blijven draaien.
Voor de duidelijkheid, de TP2 is in alles een verbetering. Toetsenbord, scherm, schermgrootte, accuduur etcetera. Ik vind 'm gewoon TE LOMP

. Voortaan beter op de afmetingen letten voor aanschaf. Na 9 maanden hou ik het voor gezien (geruild tegen TP van mn vriendin

)
[
Voor 13% gewijzigd door
Die Bruine op 24-08-2010 17:15
. Reden: reactie garantie ]