Anoniem: 329095

ik heb al bij advance convig gekeken ook heb ik diamond tweak erop.

het leukste is een paar dagen geleden was ik met de instellingen aan het kloten en had ik het gewoon goed ingestelt(standby knop in scherm op lock scherm licht netjes uit alles)

todat ik een hard reset had gedaan wast het probleem weer terug en nu weet ik niet meer wat de instellingen waren...

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Ik zou eens beginnen met een harde reset en een nieuwe ROM te flashen (of de bestaande opnieuw flashen).

okee hard reset heb ik gedaan rom flashen is dat veel werk?

heb wel eens roms van psp geflasht maar dat is heel anders natuurlijk

• Domino
  • Nu online
Nee hoor.

Gewoon de TP met een USB kabel aan de PC hangen waarop active sync is geinstalleerd (of mobile device center in Vista en/of 7).

Dan de ROM file uitvoeren, dat is een executable (link). Na een minuut of 10 is ie klaar.

Je kan ook naar Custom ROMs kijken op XDA. Zelfde verhaal.

bedankt ben nu aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 19:48
Mensen, ik heb een misschien rare vraag, maar is het mogelijk om een HTC Touch Pro 2 (Rhodium) ROM op een HTC Touch Pro (Raphael) te Flashen? }:O

Ik heb de Originele NL 6.5 Rhodium versie gedownload en hij wil mijn Raphael gewoon updaten... 8)7

Ik durf het niet te proberen omdat ik mijn telefoon niet wil vermoorden natuurlijk :P

Is het Windows Mobile niet net als gewoon windows? :/

Die ziet tijdens het installeren welke hardware er in mijn Pc zit en past de installatie daar dan toch op aan ... :O

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 11:15
Lijkt me geen best plan. Sowieso heeft de touchflo een andere resolutie dus dat gaat al niet goed. Je kunt ook gewoon de Energy Rom Leo pakken. Die heeft dezelfde touchflo als de hd2 en is aangepast aan de touch pro.

[ Voor 8% gewijzigd door Twistedmark op 28-11-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 19:48
Okay bedankt voor je snelle antwoord, zal ik proberen.

Ik hoop dat de TF3D het een beetje goed doet omdat er nogal wat bugs zijn / waren...

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 11:15
Orandajin schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:35:
Okay bedankt voor je snelle antwoord, zal ik proberen.

Ik hoop dat de TF3D het een beetje goed doet omdat er nogal wat bugs zijn / waren...
Mijn eerste keuze zou het niet zijn om de Energyrom Leo te pakken. De TouchFlo is gemaakt voor een snellere processor, dus ben bang dat je telefoon er trager van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

De laatste releases van manilla 2.5 voor vga presteren vrij ok hoor. Hier en daar een hikje maar over het algemeen heel goed mee te werken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-07 07:34

netblade

Sunrise

rajackar schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:58:
De laatste releases van manilla 2.5 voor vga presteren vrij ok hoor. Hier en daar een hikje maar over het algemeen heel goed mee te werken.
Alleen de landscape mogelijkheid is er helaas niet.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Domino schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:58:
Nee hoor.

Gewoon de TP met een USB kabel aan de PC hangen waarop active sync is geinstalleerd (of mobile device center in Vista en/of 7).

Dan de ROM file uitvoeren, dat is een executable (link). Na een minuut of 10 is ie klaar.

Je kan ook naar Custom ROMs kijken op XDA. Zelfde verhaal.
@Melvin:
Let wel dat je bij Custom ROM's vaak iets meer moet doen.
Het zijn, zoals de naam al zegt, zelfgemaakte ROM's en moet je utils gebruiken om je device de ROM te laten "slikken".
Lees echt heel goed de documentatie (stappenplan) door die bij iedere ROM staat.
Het kan je heel wat frustatie schelen, terwijl het wel vaak goed beschreven staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272819

Beste mensen,

De laatste tijd ben ik wat aan het spelen met custom ROMs. Deze ROMs bevatten allemaal de nieuwe ALL PEOPLE overlay (van HTC?), voorheen was het iets met een gewone contactenlijst (van Windows Mobile zelf). Ik bedoel dus niet de TAB in TF3D, maar het scherm waar je terecht komt als je op de button All People klikt.

Dit ALL PEOPLE scherm werkt extreem langzaam op mijn Touch Pro! Wanneer ik op een contact klik, moet ik 10 seconden wachten, en wanneer ik weer terug wil duurt het nog langer. Ik moet ook niet voortijdig ergens anders op klikken, want dan hangt mijn gsm zich op.

Heeft iemand een idee waardoor het komt dat dit zo langzaam werkt? En hoe ik ik het kan verhelpen?

Ik zou al tevreden zijn met de oude contactlijst van windows zelf; misschien wat minder mooi, maar wel functioneel.

Graag hoor ik van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Hangt er een beetje vanaf hoeveel info er aan elke contactpersoon hangt. Als jij een contact selecteert wordt automatisch alle communicatie naar en van die contact persoon erbij gezocht.

Als jij dus honderden mailtjes en of smsjes bij een contact persoon heb kan dat wat lang gaan duren.

Ik zou willen zeggen maak een backup met PIMbackup, gooi alle communicatie (mail/sms/mms) weg en kijk of het sneller gaat. Naderhand kun je de gemaakte backup weer terugzetten, maar dan weet je iig zeker of het daar al dan niet aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Dat scherm is idd langzaam. Als je dit niet werkbaar vindt kun je altijd een ROM met manilla 2.1 installeren. 2.5 is gemaakt voor een 1Ghz snapdragon proc en dat zal betekenen dat je op de TP altijd hier en daar wat vertraging zult hebben. Al wordt het wel langzaam een stukje beter omdat de mensen die de port maken goed bezig zijn.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 19:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb nu deze ROM op m'n telefoon staan:

1.90.478.2 NL (09/02/08).

Als ik update naar de laatste officiële HTC rom, merk ik dan verschil qua snelheid? Wil eerst de officiele rom proberen alvorens ik andere software erop zet.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:17
Dennahz schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:11:
Ik heb nu deze ROM op m'n telefoon staan:

1.90.478.2 NL (09/02/08).

Als ik update naar de laatste officiële HTC rom, merk ik dan verschil qua snelheid? Wil eerst de officiele rom proberen alvorens ik andere software erop zet.
volgens mij zijn er in de laatste officiele rom wat performance verbeteringen.

probeer het gewoon! maak een backupje van je smsjes en contacten mbv PIM backup (of nog beter, installeer microsoft myphone en sync het online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272819

Domino schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:16:gooi alle communicatie (mail/sms/mms) weg en kijk of het sneller gaat.
Bedankt voor je reactie! Ik ga het eens proberen. Heb mijn telefoon gesynchroniseerd met Microsoft MyPhone, dus ik kan mijn smsjes daar Archiveren. Dan heb ik ze daar nog, maar worden ze inderdaad uit mijn inbox gehaald (het waren er 5000... 8)7 )

Het werkt! stuk sneller! Maar dan heb je wel al je smsjes niet meer (niet dat daar ooit in gekeken wordt)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 272819 op 04-12-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Ik wil een nieuwe ROM flashen maar dan raak ik mijn batterij-kalibratie wel kwijt. Ik moet dan weer een paar dagen met slechte batterij-prestaties lopen en dat gaat m'n accu ook niet ten goede. Weet iemand of je dit op een op andere manier kan bewaren en terug kan zetten na de flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
philotra schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:36:
Ik wil een nieuwe ROM flashen maar dan raak ik mijn batterij-kalibratie wel kwijt. Ik moet dan weer een paar dagen met slechte batterij-prestaties lopen en dat gaat m'n accu ook niet ten goede. Weet iemand of je dit op een op andere manier kan bewaren en terug kan zetten na de flash?
Volgens mij niet, maar het doet in principe niks met je batterij prestaties. De meting verloopt allen niet helemaal juist. Keertje soft reset doet dan wonderen.

Toen ik pas de energy rom geflashed had gaf de batterij op een gegeven moment nog maar 32% aan, na een soft reset ineens 60% 8)7 . Duurt effe maar dan heb je ook wat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:39
*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 08-12-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-07 20:37
heb mijn TP sinds 5 december een jaar dus was blij dat ik de simlock er af kon halen.
blijkt dat kpn dit toestel helemaal niet met simlock hoorde te verkopen. unlock code kan ik dus ook niet aanvragen. heb gebeld maar konden me nog geen antwoord geven.
nu vraag ik mij af of ik geld kan terug vragen omdat een locked telefoon goedkoper is dan een unlocked. verder kan ik ze misschien ook de kosten van mijn 2e telefoon laten vergoeden die ik heb moeten kopen.

vreemde aan dit verhaal is dat in de winkel ook gezegd werd dat het toestel zonder lock was toen ik later terug ging wilden ze niet toegeven dat dit gezegd was en kreeg ik te horen dat ze nooit zeker weten of een toestel gelocked is.

wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-07 09:07

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Hoezo geld terug? Je hebt 'n gelockte telefoon gekocht (die is al goedkoper), zo dacht je :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Weet je zeker dat er een simlock op zit? En anders gewoon in een winkel langsgaan, papieren meenemen en niet weg gaan tot je een unlock code hebt gekregen. Dat is voor hun namelijk simpel werk aangezien er een universeel programmaatje voor is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
Eric_Cantona schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:24:
Hoezo geld terug? Je hebt 'n gelockte telefoon gekocht (die is al goedkoper), zo dacht je :?
nee ik heb een gelockt toestel gekocht voor een prijs van een niet gelockt toestel. die code kunnen ze niet maken zeggen ze omdat mijn telefoon zonder lock wordt verkocht door kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51692

Opeens heb ik geen internetverbinding meer. ( Vodafone) Wifi doet het wel. GPS niet. Geen idee waar dit aan kan liggen. Soft reset geen resultaat. Als ik een harde reset doe is alles dan weer op orde?? Of moeten er andere maatregelen worden getroffen. Of moet ik bij Vodafoon zijn voor dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:04
Je kan eventueel zelf de lock er afhalen. Voor 10 euro heb ik mijn Touch Pro een half jaar geleden van diens lock ontdaan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149075

Ik snap er niets van, ik kan op de energyrom geen MMS send limit selecteren.... ik kan dus ook geen MMS versturen.

Moet ik dit in de registry wijzigen ?

edit:

Het apparaat wordt op 2 verschillende PC's (XP PRO en VISTA) niet meer goed herkend...

Ik denk dat hij weer kapot is... verschillende USB kabels maken niet uit :(

Ik kan dus ook niet flashen voor op te starten met volume down :(

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 149075 op 09-12-2009 23:02 ]

• Domino
  • Nu online
Anoniem: 149075 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:38:
Ik snap er niets van, ik kan op de energyrom geen MMS send limit selecteren.... ik kan dus ook geen MMS versturen.

Moet ik dit in de registry wijzigen ?
Ik kan ook geen verzend limiet instellen. Echter, als ik een MMS opstel staat er onderin xx KB / 300 KB, dus de limiet is er wel. Verzenden gaat hier dan ook zonder problemen.

Domino schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:28:
[...]

Ik kan ook geen verzend limiet instellen. Echter, als ik een MMS opstel staat er onderin xx KB / 300 KB, dus de limiet is er wel. Verzenden gaat hier dan ook zonder problemen.
Ik krijg altijd een "cannot connect" message met vodafone.

Heel raar maar alle MMS instellingen staan goed.

• Domino
  • Nu online
Heel af en toe raakt de TP hier de weg kwijt.
Dan lukt het niet om ook maar iets te verzenden (SMS/MMS/Mail)

Een reset bied dan altijd uitkomst.

Overigens Hi als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Laatst online: 04-11-2024
Mijn gsm wil niet meer opladen als ik hem aan de pc hang. Wel gewoon via het stopcontact.

kan dit een instelling zijn?
heb meerdere pc's geprobeerd, de andere functies werken wel via de usb kabel alleen laden niet.

las er steeds overheen heb het al :S

[ Voor 9% gewijzigd door Denthis op 11-12-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Heb sinds gisteren de nieuwe NRG Phoenix2 van 9 dec. draaien, build 21884

Draait heerlijk, jammer dat de batterij nu weer snel leegloopt ivm calibratie, maar dat komt vanzelf :)
Grootste verschil t.o.v. oude versies is dat de taskmanager sneller is en meer info laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
FunFair schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:02:

Draait heerlijk, jammer dat de batterij nu weer snel leegloopt ivm calibratie, maar dat komt vanzelf :)
Grootste verschil t.o.v. oude versies is dat de taskmanager sneller is en meer info laat zien.
Heb je de 28xxx build of 21xxx? En welke had je hiervoor?
Ik zit nu op de 21864 van 9 november, zie op zich weinig verbeteringen met de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

FunFair schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:02:

Onzin, batterij loopt niet leeg. Enkel de indicatie van hoeveel procent je nog over hebt kan er naast zitten. De batterij is echt niet sneller leeg.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Tsurany schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:37:
[...]

Onzin, batterij loopt niet leeg. Enkel de indicatie van hoeveel procent je nog over hebt kan er naast zitten. De batterij is echt niet sneller leeg.
sneller lijkt leeg te lopen dan ;)

Alleen snapt het OS het verder niet, dus als de software aangeeft dat de batterij 'op' is.. de telefoon ook uitgaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Domino schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:57:
[...]

Heb je de 28xxx build of 21xxx? En welke had je hiervoor?
Ik zit nu op de 21864 van 9 november, zie op zich weinig verbeteringen met de nieuwe versie.
staat toch in m'n post ;) En ik draai altijd de 21xxx build. De 28xxx neemt gewoon teveel ruimte in op de TP. Daar is het display te klein voor.

Verder zijn er weinig verbeteringen ja, maar ik weet niet wat er onder de kap is gebeurd bij microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Hmmm, was nog niet helemaal wakker denk ik. ;)

Hoe is het geheugen verbruik met 21884? 21864 is nogal dorstig, zelfs na een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Als je de standaard beeld van de berichten hebt aanstaan (dat je de binnenkomende en verzonden smsjes ziet als een soort van msn chat venster). Ik gebruik dat nu sinds kort best fijn. Maar mijn tekst is alleen als ik een conversatie open heel klein geworden (was eerst niet) kan ik dit ergens instellen? dat het weer groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Threaded sms vind ik helemaal niks, maar da's persoonlijk.
Ik denk dat je de tekst wel groter krijgt door een keer aan het scroll wheel te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Domino schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:55:
Threaded sms vind ik helemaal niks, maar da's persoonlijk.
Ik denk dat je de tekst wel groter krijgt door een keer aan het scroll wheel te draaien.
uhm scroll wiel?
Ik vond het eerst ook niks, maar nu vind ik het wel handig kan ik direct lezen wat ik gestuurd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
De vierpunts toets is aanraak gevoelig. Draai er eens een rondje om met je vinger.
Op dezelfde manier waarop je in opera zoomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Domino schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:29:
De vierpunts toets is aanraak gevoelig. Draai er eens een rondje om met je vinger.
Op dezelfde manier waarop je in opera zoomt.
he dat wist ik niet, super het probleem is opgelost. dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn USB verbinding is echt kapot, dit is vrij zeker. Nieuwe ROM doet ook niets.

Wat ook vreemd is, is dat mijn Bluetooth logo rood blijft maar ik wel kan paren.

Kent iemand dat probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-07 19:44
Anoniem: 149075 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:03:
Mijn USB verbinding is echt kapot, dit is vrij zeker. Nieuwe ROM doet ook niets.

Wat ook vreemd is, is dat mijn Bluetooth logo rood blijft maar ik wel kan paren.

Kent iemand dat probleem ?
Zo te horen heb jij een custom rom? Ik heb het zelfde gehad, usb deed het niet meer (oordopjes ook niet meer) was van plan hem op te sturen dus had ik de orginele rom er opgezet. tot mijn verbazing deed alles het in 1keer weer.
Dus het is misschien voor jou ook het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ruudjuhnl schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 23:27:
[...]

Zo te horen heb jij een custom rom? Ik heb het zelfde gehad, usb deed het niet meer (oordopjes ook niet meer) was van plan hem op te sturen dus had ik de orginele rom er opgezet. tot mijn verbazing deed alles het in 1keer weer.
Dus het is misschien voor jou ook het proberen waard.
Dat is nog wel het plan.

Zette jij alleen de custom Rom terug ?

Ik vraag me af of terug flashen en weer terug flashen ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
- probeer eerst een een hard reset
- anders reflash
- anders reflash met originele rom of andere custom rom.

Maar kun je nog flashen via usb? of moet je het nu via sd doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FunFair schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:47:
- probeer eerst een een hard reset
- anders reflash
- anders reflash met originele rom of andere custom rom.

Maar kun je nog flashen via usb? of moet je het nu via sd doen?
Ik heb bovenstaand al gedaan inderdaad. Ik kan alleen nog flashen via SD, wat opzich super lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirCo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-07 13:55
Misschien een handig progje om wat batterij te sparen, gebruik al een tijdje NueDynamicClock. Bevalt zeer goed, wanneer het backlight uit gaat klokt ie de processor op 61.44 mhz, en wanneer de tel. standby staat op 19.2 mhz. Merk toch wel wat verschil met de accu. Van 1,5 dag naar bijna 3 dagen gegaan.

Linkje: http://www.nuerom.com/BlogEngine/page/Pocket-PC.aspx

Edit: Instellingen staan niet automatisch op deze waarden natuurlijk. Dit is allemaal aanpasbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door WeirCo op 16-12-2009 14:09 ]

Twitch Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Ziet er goed uit, effe kijken of het wat is.

Op zich heb ik geen problemen met de battery drain van de TP, heb hier een standby tijd van bijna twee dagen met bovengemiddeld gebruik. Maar meer is altijd beter.

Anoniem: 147093

WeirCo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:09:
Misschien een handig progje om wat batterij te sparen, gebruik al een tijdje NueDynamicClock. Bevalt zeer goed, wanneer het backlight uit gaat klokt ie de processor op 61.44 mhz, en wanneer de tel. standby staat op 19.2 mhz. Merk toch wel wat verschil met de accu. Van 1,5 dag naar bijna 3 dagen gegaan.

Edit: Instellingen staan niet automatisch op deze waarden natuurlijk. Dit is allemaal aanpasbaar.
Geinstalleerd :Y

De komende dagen eens een beetje met de settings spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Ik heb het er weer af gedonderd. Op een of andere manier blijft de TP op een langzamere kloksnelheid werken als ie uit standby komt.

Overigens... voor degene die Phoenix 2 als ROM gebruiken en ook graag video bellen.
Ik heb een nieuwe Rhodium phonecanvas geïnstalleerd en dan is 3G videobellen ook mogelijk.

Even zoeken op XDA voor Rotastrain Rhodium dailer for all, is een CAB.
Airplane mode aanzetten en installeren. TP opnieuw starten en voila.

of ik knal hem even online voor degene die hem willen. Laat maar even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Heeft iemand btw een cab gevonden om vodafone 360 te installeren? Ik krijg hem niet binnen en dat lijkt door signing te komen voor de originele software oid. Vaag verhaal maar ik lijk hem met een custom rom dus niet te kunnen downloaden.
Mocht iemand iets hebben dan hou ik me aanbevolen want dit lijkt me nou een mooie manier om eens alles gelijk te trekken met een oudere nokia die op vakantie en festivals enzo mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
welke speler gebruiken jullie om muziek te beluisteren?
Ik gebruik nu de standaard mediaplayer, maar die stopt soms gewoon vanzelf (wisselkeurig).
Of iemand een ander idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:38
Wat is eigenlijk het verschil tussen de 21xxx/23xxx en de 28xxx build?
Wil toch maar eens de Energy rom gaan proberen, de M-Rom welke ik nu nog draai is ondertussen ook al weer flink verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Rowinvd schreef op zondag 20 december 2009 @ 00:22:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de 21xxx/23xxx en de 28xxx build?
Wil toch maar eens de Energy rom gaan proberen, de M-Rom welke ik nu nog draai is ondertussen ook al weer flink verouderd.
De 28xxx builds hebben een andere layout. Oa, grotere knoppen onderaan het scherm.
Volgens mij is dat ergens in de 23xxx serie aangepast.

Kijk maar eens op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Denthis schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 17:48:
welke speler gebruiken jullie om muziek te beluisteren?
Ik gebruik nu de standaard mediaplayer, maar die stopt soms gewoon vanzelf (wisselkeurig).
Of iemand een ander idee waar dit aan kan liggen?
de windows media player? of de htc music player?

Ik gebruik coreplayer btw, de ingebouwde is traag en te luid t.o.v. de andere geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

WeirCo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:09:

Sowieso1: kudo's voor de tip :)

Sowieso2: mooi dat de Xperia X1 in het lijstje staat, daar wil ik wel mee aan gaan rommelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
FunFair schreef op maandag 21 december 2009 @ 07:57:
[...]

de windows media player? of de htc music player?

Ik gebruik coreplayer btw, de ingebouwde is traag en te luid t.o.v. de andere geluiden.
ik gebruik idd de wm player.
die hts music player heb ik er niet opstaan.
Je vind hem te luid? je kan het volume toch aanpassen.

Hm eens kijken voor die coreplayer of die wel gewoon doorblijft spelen niet vanzelf op pauze gaat zoals de wmplayer bij mij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265953

Zou iemand mij kunnen helpen met mijn HTC Touch Pro sneller te maken? Misschien met een andere ROM oid?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Stuur maar op naar mij dan krijg je hem sneller terug. Kost je eenmalig 45 euro.
En anders eens het topic lezen.

• Rowinvd
Zijn er hier eigenlijk al mensen die de Leo Energyrom hebben geprobeerd?
Dus met Sense 2.5:
Afbeeldingslocatie: http://www.energyroms.com/PostGraphics/VGA%20Screenshots/2.5Manila/Home.png

Ben erg benieuwd of het een beetje werkt, en of het gewoon allemaal soepel loopt...

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik draai al een behoorlijke tijd energy roms op de TP en ik moet zeggen dat ik nog steeds erg tevreden ben.
Ook de sense versies werken behoorlijk goed. Je moet alleen voor lief nemen dat ie heel soms even hapert. Maar niet erger dan de stock rom ;)
Ik installeer alleen wel altijd een cab om de htc messenger uit te zetten. Dat ding werkt nog niet helemaal lekker op de TP heb ik het idee.

En voor wie het zich af vroeg het volgende: JA! De Touch Pro kan zwemmen :D
Die van mij was goed doorweekt maar na een paar uurtjes drogen op de verwarming loopt ie nu alweer ruim een week zonder problemen. Nadat ie het weer deed had ik eerst nog een tijd een vlek in het scherm maar die was na een dag ook weg. Enige vreemde is dat mijn volume up knop nu ook dienst doet als camera knop als ik hem ingedrukt houd. Of was dat altijd al en wist ik dat gewoon niet?

• Denthis
Zijn er mensen die weten, welke koptelefoons (oordopjes) zijn met een mini usb aansluiting?

• jasring
is een verloop kabeltje niet veel makkelijker? dan heb je een stuk meer keuze in koptelefoon die je wilt.
verloop je is te vinden bij pdashop.nl en vergelijkbare winkels

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

rajackar schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:44:
Ik draai al een behoorlijke tijd energy roms op de TP en ik moet zeggen dat ik nog steeds erg tevreden ben.
Ook de sense versies werken behoorlijk goed. Je moet alleen voor lief nemen dat ie heel soms even hapert. Maar niet erger dan de stock rom ;)
Ik installeer alleen wel altijd een cab om de htc messenger uit te zetten. Dat ding werkt nog niet helemaal lekker op de TP heb ik het idee.

En voor wie het zich af vroeg het volgende: JA! De Touch Pro kan zwemmen :D
Die van mij was goed doorweekt maar na een paar uurtjes drogen op de verwarming loopt ie nu alweer ruim een week zonder problemen. Nadat ie het weer deed had ik eerst nog een tijd een vlek in het scherm maar die was na een dag ook weg. Enige vreemde is dat mijn volume up knop nu ook dienst doet als camera knop als ik hem ingedrukt houd. Of was dat altijd al en wist ik dat gewoon niet?
Als je goed gelezen hebt, heb ik ruim 'n half jaar geleden ook gemeld dat m'n TP kopje onder is gegaan samen met mij in de kano ;)

Eerste wat ik deed was dat ding boven water, maar ik voelde 'm in m'n broekzak nog 'n keer flink trillen. Batterij eruit, nachtje op de verwarming en de volgende dag zo'n 250 km verder laten navigeren naar huis :D

Tot op heden nergens problemen mee gehad, die gevolg zouden kunnen zijn van de duikpartij _/-\o_

Anoniem: 265953

Rowinvd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 01:37:
Dus met Sense 2.5:
[afbeelding]

Ben erg benieuwd of het een beetje werkt, en of het gewoon allemaal soepel loopt...
Heb 'm net erop gezet, en werkt rete snel, ziet er goed uit, & alles werkt (youtube, wifi, camera, muziek, etc, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik gebruik nu ook diverse roms de laatste tijd. De custom roms zijn inderdaad sneller dan de stockroms. Maar hoe iedereen de roms beschrijft als "rete snel", niets op de de htc touch pro is rete snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-07 22:41

sanzut

It's always christmas time

Heb vorige week donderdag een Sense rom geinstalleerd, beviel erg goed, maar er zat een bug in, bij meerdere kitchens, waarbij je niet kon SMS'en.
Door deze bug die niet binnen 2 releases werdt opgelost ben ik teruggegaan naar de normale Energy Rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
jasring schreef op donderdag 24 december 2009 @ 14:48:
is een verloop kabeltje niet veel makkelijker? dan heb je een stuk meer keuze in koptelefoon die je wilt.
verloop je is te vinden bij pdashop.nl en vergelijkbare winkels
ja oke, maar die heb ik nu ook.
Maar heb het probleem dat me muziekspeler (heb meerdere geprobeerd) van zelf op pauze gaat, en heb het idee dat het komt door de verbinding tussen oordopjes en converter. heb het met meerdere soorten oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 19:24

Creesch

bla bla!

Rowinvd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 01:37:
Dus met Sense 2.5:
[afbeelding]

Ik gebruik zelf de TAEL rom met Sense 2.5, erg stabiel tot nu toe en met iets minder grafische poespas als de energy rom. Erg tevreden tot nu toe, alleen het batterij gebruik lijkt tot nu toe wat minder, maar dat is nog even afwachten aangezien na een hardreset het opladen altijd wat wisselvallig is.
Afbeeldingslocatie: http://i.iimmgg.com/images/th/c3938b07f0f7ba9c2ac047f430a40a2f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-06 15:24
wat ik nu heb met de TAEL rom is het ontladen van de batterij in de autolader.

Voor de rest is de rom super!

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Laatst online: 09-07 23:04
Volgens mij is mijn TouchScreen defect, invoer doormiddel van het scherm wordt zeer slecht geregistreerd, en zonder iets te doen worden allerlei acties uitgevoerd.. Onderstaande foto bevestigd ook wel dat er iets mis is. Het LCD zelf is nog prima!

Afbeeldingslocatie: http://www.wansinck.com/GoT/IMG_4916.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door vriesdude op 28-12-2009 13:12 . Reden: 'is zelf' -> 'zelf is' ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
vriesdude schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:41:
Volgens mij is mijn TouchScreen defect, invoer doormiddel van het scherm wordt zeer slecht geregistreerd, en zonder iets te doen worden allerlei acties uitgevoerd.. Onderstaande foto bevestigd ook wel dat er iets mis is. Het LCD zelf is nog prima!

[afbeelding]
sow.. dat ziet er niet goed uit, heb je nog garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
shameete schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:21:
[...]

sow.. dat ziet er niet goed uit, heb je nog garantie?
In theorie wel, maar heb custom rom er op staan, HardSPL dus erop, en geen zin om het hele garantie traject in te gaan en een week of twee op mijn toestel te moeten wachten.. Dus nu eerst ff afwachten wat de lokale telefoonboer voor me kan doen :+

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Iedereen bedankt voor zijn of haar ervaringen met de Sense 2.5 ROM's, ga na de feestdagen even rustig uitzoeken welke ik ga proberen d:)b
vriesdude schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:41:

[afbeelding]
Ja, zo'n gekke vlek....

Heb er ook sinds een maand of twee last van, gelukkig niet zo'n heel groot vierkant vak maar meer een rondje van zo'n 1.5cm doorsnede.

Niet bepaald fijn, maar om hem daarvoor nou terug te sturen vind ik het ook weer niet waard.
Ik wacht er dan nog wel even mee, want me telefoon begon deze week meer kuren te vertonen, zoals een lastig open te sliden keyboard.

Ben bang dat me telefoon de twee jaar niet gaat halen, maar als er nog een aantal problemen bijkomen ga ik hem wel opsturen, en hopen maar dat ik dan een volledig nieuwe telefoon krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
Rowinvd schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:11:
Ja, zo'n gekke vlek....

Heb er ook sinds een maand of twee last van, gelukkig niet zo'n heel groot vierkant vak maar meer een rondje van zo'n 1.5cm doorsnede.
Bij de lokale telefoonshop zeiden ze dat zo'n vierkante vlek heel normaal is bij HTC modellen. Ze lieten me ook een ander toestel met vrijwel vergelijkbare vlekjes.

Overigens hebben ze mijn telefoon nog niet gefixt, ging hem om 18:00 ophalen, hadden ze niet de goeie kabel *... loop naar buiten, om er vervolgens achter te komen dat me linker hardwareknoppen niet meer ingedrukt kunnen worden :X (montage foutje)..

Hun beweren dat er een kabeltje stuk is die voor de aansturen van het touch gedeelte zorgt (of om ze wat letterlijker te qouten, het flatkabeltje zou helemaal in de kreukels liggen :?) .. vindt het maar een vreemd verhaal, maar als ze me telefoon maar fixen vindt ik het prima verder :|

[ Voor 7% gewijzigd door vriesdude op 29-12-2009 01:14 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
vriesdude schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 01:14:
[...]

Hun beweren dat er een kabeltje stuk is die voor de aansturen van het touch gedeelte zorgt (of om ze wat letterlijker te qouten, het flatkabeltje zou helemaal in de kreukels liggen :?) .. vindt het maar een vreemd verhaal, maar als ze me telefoon maar fixen vindt ik het prima verder :|
Hmm... dit is toch wel apart nu :|

Ik lees jouw stukje tekst, ik denk "Hé, er zat zo'n klepje aan de achterkant bij het open geslide keyboard, laat ik daar is naar kijken".
Ik slide me keyboard open, doe dat klepje voorzichtig eens open om te kijken of ik daar wat kan zien, maar zag er niet bijzonder uit dus doe hem weer dicht.

Vervolgens slide ik me keyboard weer in, en wat al meteen opvalt is dat er niet nog zo'n 'klik' achteraan komt. Zet me scherm aan, en tot op heden kan ik die hele vlek niet meer vinden 8)7 8)7

Nog een paar keer open en dicht geslide, maar ook dat lijkt nu een stuk soepeler te gaan, zoals het voorheen ging :o

Ik ga het morgen met daglicht nog eens goed bekijken, maar als die gekke vlek nu echt weg is zou dat toch wel héél fijn zijn :D :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
dat zou wel erg fijn zijn, heerlijk toch als problemen zich min of meer vanzelf oplossen :P
ik heb net ook even dat klepje weggeschoven, maar het veertje werdt wel gevaarlijk ver uitgerekt :X dus ik blijf er vanaf.

ik heb zelf sinds gisteren de Gen.Y R5 ROM erop staan, icm Sense 2.1 (WM6.1)

Afbeeldingslocatie: http://img686.imageshack.us/img686/5959/screen01e.jpg
werkt ook erg lekker en goed stabiel.

ik heb heel veel verschillende ROMS gebruikt sinds ik de TP heb, maar op 1 of andere manier kan een ROM op basis van WM6.5 mij niet bekoren, het zit té onlogisch in elkaar...

overigens: weet iemand hoe die plaatsbepaling van het weer in elkaar steekt? doet ie dat via een GSM mast ofzo? aangezien ik in een gebouw zit is GPS iig. kansloos.

[ Voor 37% gewijzigd door Shanquish op 29-12-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
De plaatsbepaling werkt inderdaad op basis van een GSM mast. GPS heb je daarvoor (gelukkig) niet nodig. Daardoor kan het overigens ook wel eens voorkomen dat als je tegen een andere plaats aanzit dat ie dan de weergegevens pakt van van de andere plaats ;)

Die vlek lijkt hier inderdaad een heel stuk minder te zijn geworden, hij is nog niet geheel weg maar als je nu gewoon op het scherm kijkt zie hem niet meer :)
Je moet er nu echt moeite voor gaan doen om die vlek nog te kunnen gaan zien Misschien maar goed ook, heb ik nog een goede reden erbij om mijn telefoon op te sturen als het echt nodig begint te worden ;)
ik heb heel veel verschillende ROMS gebruikt sinds ik de TP heb, maar op 1 of andere manier kan een ROM op basis van WM6.5 mij niet bekoren, het zit té onlogisch in elkaar...
Ik had dat in het begin ook, snapte ook niet waarom het op die manier in elkaar zat, maar na verloop van tijd begon het wel te wennen, en nu wil ik echt niet meer terug naar 6.1... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
Rowinvd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:52:
Die vlek lijkt hier inderdaad een heel stuk minder te zijn geworden, hij is nog niet geheel weg maar als je nu gewoon op het scherm kijkt zie hem niet meer :)
Je moet er nu echt moeite voor gaan doen om die vlek nog te kunnen gaan zien Misschien maar goed ook, heb ik nog een goede reden erbij om mijn telefoon op te sturen als het echt nodig begint te worden ;)
Ik geloof(de) ook niet dat die vlek daadwerkelijk zou worden veroorzaakt door een kabeltje. Maar zo te horen zou het dus wel kunnen. Jammer is overigens dat ik mijn mobiel niet gerepareerd terug heb gehad omdat desbetreffende kabel er niet was, 2 hardware toetsen niet meer ingedrukt kunnen worden en het touchscreen nu wel gewoon werkt 8)7 (maandag werd de kabel geleverd, dus moet nog even geduld hebben :|)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:06

GVR

Welke radiorom gebruiken jullie momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
  • Laatst online: 28-11-2024
Heb vanmiddag een nieuwe rom erop gezet. Daarvoor met Sprite een backup gemaakt. Het terugzetten van die bakcup is gelukt alleen ben ik mn smsjes kwijt en ook de favorieten in Opera.

Heb ik wellicht bij het maken van de backup niet alles goed aangevinkt in Sprite? Ik had E-mail niet aangevinkt omdat ik geen backup van email wilde. Maar kan het zo zijn dat smsjes hier ook onder vallen en dat ik ze dus niet gebackupt heb? En waar had ik de favorieten van Opera moeten aanvinken in Sprite?

Hopelijk kan iemand me verder helpen, bedankt alvast daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gebruik voor het backuppen van contacten, smsjes etc gewoon MS MyPhone en google sync.. Zoveel makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
Dj_Tjebbe schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:54:
Gebruik voor het backuppen van contacten, smsjes etc gewoon MS MyPhone en google sync.. Zoveel makkelijker :)
Ik JeYo Mobile Companion (geen freeware overigens) en Google Sync
Google Sync ondersteund alleen nog geen SMS, daarvoor dus JeYo Mobile Companion

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
  • Laatst online: 28-11-2024
Dj_Tjebbe schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:54:
Dat is nu te laat...

Weet iemand hoe dat in Sprite "fout" kon gaan of wat ik al dan niet verkeerd geselecteerd heb? Waar moet je het backuppen van sms en favorieten Opera in Sprite aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Denthis schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 08:45:
[...]

ja oke, maar die heb ik nu ook.
Maar heb het probleem dat me muziekspeler (heb meerdere geprobeerd) van zelf op pauze gaat, en heb het idee dat het komt door de verbinding tussen oordopjes en converter. heb het met meerdere soorten oordopjes.
Hm vandaag muziek afgespeelt zonder oordopjes, evengoed sprint mijn mediaplayer of coreplayer van zelf op pauze. Denk dus dat het ergens in de rom ofzo zit. Mijn rom is dan ook al vrij oud energy rom van 7juli :P.
Dan maar eens wat anders proberen. iemand wat lekker snel en zuinig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
Denthis schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:56:
[...]

Hm vandaag muziek afgespeelt zonder oordopjes, evengoed sprint mijn mediaplayer of coreplayer van zelf op pauze. Denk dus dat het ergens in de rom ofzo zit. Mijn rom is dan ook al vrij oud energy rom van 7juli :P.
Teal ROM, vandaag geïnstalleerd (naar aanleiding van posts in dit topic) en uiterst tevreden.. alleen over de energiezuinigheid kan ik nog geen oordeel geven :)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ben toch weer voor de energy rom gegaan, vind ik toch nog altijd het beste.

ik gebruik altijd trottle lock, maar nu krijg ik hem niet meer zo ingesteld dat hij op lock gaat als me beeldscherm uitgaat :S, ik vind het niet meer, iemand een idee?

• Denthis
Denthis schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:23:
Ben toch weer voor de energy rom gegaan, vind ik toch nog altijd het beste.

ik gebruik altijd trottle lock, maar nu krijg ik hem niet meer zo ingesteld dat hij op lock gaat als me beeldscherm uitgaat :S, ik vind het niet meer, iemand een idee?
Ik kan het niet vinden, maar er was toch eens een uitleg hoe je programma's kunt aanzetten als je het beeldscherm uitzet. Ik kan het niet meer vinden in het register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Denthis schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:56:
[...]

Probleem is opgelost doormiddel van een andere rom. was dus waarschijnlijk een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-07 07:34

netblade

Sunrise

Hm mijn TP heeft een flink scheurtje bij het net naast het toetsenbord, en ik heb er niks geks mee gedaan voor zover ik weet, hebben meer mensen hier last van?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 10:03
shameete schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:37:
dat zou wel erg fijn zijn, heerlijk toch als problemen zich min of meer vanzelf oplossen :P
ik heb net ook even dat klepje weggeschoven, maar het veertje werdt wel gevaarlijk ver uitgerekt :X dus ik blijf er vanaf.

ik heb zelf sinds gisteren de Gen.Y R5 ROM erop staan, icm Sense 2.1 (WM6.1)

[afbeelding]
werkt ook erg lekker en goed stabiel.

overigens: weet iemand hoe die plaatsbepaling van het weer in elkaar steekt? doet ie dat via een GSM mast ofzo? aangezien ik in een gebouw zit is GPS iig. kansloos.
heb mijn telefoon nu eindelijk met hard spl bewerkt.. en zou graag alle roms proberen.. maar mijn god waarom zetten ze al die dingen op allerlei betaal sites, het schiet maar niet op... Download nu energy rom met 16kb/s... het duurt nog 2 uur !! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Domino schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:38:
Heel af en toe raakt de TP hier de weg kwijt.
Dan lukt het niet om ook maar iets te verzenden (SMS/MMS/Mail)

Een reset bied dan altijd uitkomst.

Overigens Hi als provider.
dit had ik ook gewoon al met de originele rom van htc icm Hi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

darkpluisje schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:42:
[...]

heb mijn telefoon nu eindelijk met hard spl bewerkt.. en zou graag alle roms proberen.. maar mijn god waarom zetten ze al die dingen op allerlei betaal sites, het schiet maar niet op... Download nu energy rom met 16kb/s... het duurt nog 2 uur !! :O
Dan zoek je blijkbaar niet goed genoeg. Ik heb nog nooit betaald voor 'n custom rom. Oh ja, 1 keer 'n "vrijwillige" bijdrage voor 'n ROMeOS-inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Eric_Cantona schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:59:
[...]

Dan zoek je blijkbaar niet goed genoeg. Ik heb nog nooit betaald voor 'n custom rom. Oh ja, 1 keer 'n "vrijwillige" bijdrage voor 'n ROMeOS-inlog.
Wat hij bedoelt is websites die een standaard trage verbinding aanbieden (megaupload, hotfile, rapidshare, etc ) en een betaalde verbinding die sneller is.

De reden dat ze hiervoor kiezen is simpel, moet jij eens voor de gein een populaire rom hosten op je eigen website, ben je binnen de kortste keren door je bandbreedte heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
craze_ schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:26:
[...]

Wat hij bedoelt is websites die een standaard trage verbinding aanbieden (megaupload, hotfile, rapidshare, etc ) en een betaalde verbinding die sneller is.

De reden dat ze hiervoor kiezen is simpel, moet jij eens voor de gein een populaire rom hosten op je eigen website, ben je binnen de kortste keren door je bandbreedte heen.
ja snap dat ze het ergens anders hosten maar had meer gehoopt op een oplossing van XDA voor de populaire roms... helaas bestaan ze ook niet op torrents of andere servers. 116mb is gewoon erg veel als je download met 14kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

darkpluisje schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:04:
[...]

ja snap dat ze het ergens anders hosten maar had meer gehoopt op een oplossing van XDA voor de populaire roms... helaas bestaan ze ook niet op torrents of andere servers. 116mb is gewoon erg veel als je download met 14kb/s
mja soms kan je ze op usenet vinden, en een oplossing van xda ? Ooit gemerkt dat er al een flinke vertraging in de website zit soms ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
heb me nu ook gewaagd aan verschillende roms, en ze zijn wel stukken beter als de standaar dingen zeg..

Zit alleen met 1 puntje... Ik heb nu uiteindelijk gekozen voor de Photon, gezien die stabiel is en wel kan smse.. enig nadeel vind ik allen dat ik nu geen apparte twitter app meer heb, en twitteren via opera vind ik best tegenvallen.. Iemand enig idee hoe ik die erbij kan zetten ? Is daar een cab voor? Of zijn er andere roms die ongeveer even goed zijn met batterij/snelheid/uiterlijk met wel die twitter app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Zoek eens op Twitter Windows Mobile en je komt tig verschillende standalone Twitterprogramma's tegen. Ik heb zelf Pockettwit, al gebruik ik 't bijna nooit.
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste