Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
ik krijg die niet fijn werkend, als ik me beeldscherm uitzet en dan weer aan. komt er geen unlock scherm in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Ik ben al een hele poos mezelf aan het suf zoeken..maar is het mogelijk om als ik het toetsenbord uitschuif niet dat scherm met die 8 knoppen krijg, maar dat het "gewone" manila tf3d meedraait??

Ik heb tf3d 2.1 erop gehad en hierin zat het wel, maar ik vond tf3d2.1 nog iets te onstabiel..

Is hier ergens een registry tweak voor??
alvast bedankt Ties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:51

GVR

Ik heb last van een trillend beeld op het scherm, en dan alleen aan de onderkant. Het is ook niet altijd, maar bij sommige applicaties zoals camera. Meer mensen die dit hebben (gehad) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 12:44

netblade

Sunrise

tiesvts schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:43:
Ik ben al een hele poos mezelf aan het suf zoeken..maar is het mogelijk om als ik het toetsenbord uitschuif niet dat scherm met die 8 knoppen krijg, maar dat het "gewone" manila tf3d meedraait??

Ik heb tf3d 2.1 erop gehad en hierin zat het wel, maar ik vond tf3d2.1 nog iets te onstabiel..

Is hier ergens een registry tweak voor??
alvast bedankt Ties
Nee dat is pas mogelijk sinds TF3D 2.0, 2.1 vind ik al een heel stuk stabieler, maarja het blijft maar aankloten ermee omdat 2.1 officeel alleen voor wvga schermpjes is gemaakt.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
GVR schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:04:
Ik heb last van een trillend beeld op het scherm, en dan alleen aan de onderkant. Het is ook niet altijd, maar bij sommige applicaties zoals camera. Meer mensen die dit hebben (gehad) ?
Ja, iedereen heeft dat in meer of mindere mate. Ontwerpfoutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie B
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-10 10:54
Denthis schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:02:
[...]

ik krijg die niet fijn werkend, als ik me beeldscherm uitzet en dan weer aan. komt er geen unlock scherm in beeld
ik heb touch lock pro ook even geprobeerd, maar ik krijg hem ook niet lekker werkend.
Dus ik ben weer terug gegaan naar Pocketshield, en enorm fijn programma, maar waar je helaas voor moet betalen als je van de trail-melding af wil. Als iemand touch lock pro goed werkend heeft zou hij/zij dan de juiste instellingen met ons willen delen? want touch lock pro leek wel minder geheugen te gebruiken dan pocketshield.

Ps. wat is het verschil tussen suspend en lock? deze termen kwam ik tegen in touch lock pro maar ik snap het verschil niet helemaal. Als ik nu op mijn aan/uit knop druk gaat het scherm uit en zijn de toetsen vergrendeld, is hij dan gesuspend en gelocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:51:
ik kwam via coolsmartphone SPB Mobile Shell 3.5 tegen.
weet iemand of die ook op de TP kan?
en of die het een beetje kan trekken....want het ziet er mooi uit.

linkje

en nog een linkje
linkje
Ziet er goed uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Mattie B schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:14:
[...]

ik heb touch lock pro ook even geprobeerd, maar ik krijg hem ook niet lekker werkend.
Dus ik ben weer terug gegaan naar Pocketshield, en enorm fijn programma, maar waar je helaas voor moet betalen als je van de trail-melding af wil. Als iemand touch lock pro goed werkend heeft zou hij/zij dan de juiste instellingen met ons willen delen? want touch lock pro leek wel minder geheugen te gebruiken dan pocketshield.

Ps. wat is het verschil tussen suspend en lock? deze termen kwam ik tegen in touch lock pro maar ik snap het verschil niet helemaal. Als ik nu op mijn aan/uit knop druk gaat het scherm uit en zijn de toetsen vergrendeld, is hij dan gesuspend en gelocked?
ik kreeg het niet eens klaar als ik me beeldscherm aanzet dat ik dan een handeling moet doen om te unlocke.

pocketshield gebruik ik nu zelf ook. voor die trial melding te verwijderen moet je dan naar die site en betalen? ik heb wel nog een andere versie die is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
He mensen,

Ik heb problemen met me wifi van me gsm dat wil niet werken,
Dus wil ik eens een andere radiorom proberen, iemand hier ervaring mee en kan me miss iemand daar mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon de handleidingen op XDA developers lezen en dan moet het lukken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:03
ik wil m`n instellingen nog wel een keer hier vermelden maar er zijn genoeg beschrijvingen denk ik en volgens mij ook in het nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Tsurany schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 07:17:
Gewoon de handleidingen op XDA developers lezen en dan moet het lukken.
welke gebruiken jullie? en waarom precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een tijdje geleden een post gemaakt over het probleem wat ik heb.

Tijdens het bellen verbreekt de mobiel vaak opeens de verbinding.
+ slecht ontvangst,

hiervoor nooit problemen gehad en de sim kaart + abbo is altijd het zelfde gebeleven. (vodafone)

is er nou een concrete oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 22:17
Stel jouw telefoon eens handmatig in op GSM en kijk of het dan nog zo is. In ons huis heb ik sind een tijd af en toe een 3G connectie, maar die is niet sterk. Tijdens het praten klapt die er dan uit en dat is irritant. Nu staat mijn telefoon altijd op GSM mode, nergens meer last van. Alleen voor browsen of youtube switch ik nog naar 3G.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ die bruine

hij staat ook al op gsm. Maar heeft maar weinig nut. Thuis slechte verbinding.
Inde auto valt ie elke keer uit.
En zelfs bij goed ontvangst hangt ie soms gewoon op. (soms wel 3 keer in 1 gesprek)
Dan heb ik echt de neiging om hem het raam uit te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:02:
Dan heb ik echt de neiging om hem het raam uit te gooien.
Volledig off topic;

Mijn kant op dan graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:35:
[...]

Volledig off topic;

Mijn kant op dan graag.
als jij hem kan fixen. Graaaaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:55
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:48:
[...]

als jij hem kan fixen. Graaaaaag
Al eens een andere radio rom geprobeerd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowinvd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:42:
[...]

Al eens een andere radio rom geprobeerd? ;)
Heb je een link waar ik die vandaan moet halen en installeren. (sorry voor de noob vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:40
Take your pick.

Wel even goed inlezen over het hoe en wat mbt flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
Oftewel (in het geval van een RadioROM update):
- SIM-kaart en geheugenkaart eruit
- HardSPL doen
- RadioROM updaten
- met RadioROM overeenkomende rilphone.dll in je os installeren (belangrijk!)
- SIM-kaart en geheugenkaart erin

Let wel: bij RadioROM's geldt zeker niet: hoe nieuwe, hoe beter. Integendeel zelfs. Het is van veel factoren afhankelijk, zoals je dekking, provider, ROM, enz. Het blijft dus proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Heeft hier iemand nog de ROMeOS Rom op zijn telefoon staan, met het standaard ingestelde SMS en E-mail geluidje?
Zoja, zou je me dan kunnen vertellen welke sound dat is? :)

En nog een vraagje, hoe kun je met de M-Rom een andere beltoon uitkiezen, dan de huidige 12 waaruit je kunt kiezen? :/

[ Voor 28% gewijzigd door Rowinvd op 08-10-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Gewoon aanpassen net zoals je dat doet in alle andere WM-toestellen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Rowinvd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:56:
Heeft hier iemand nog de ROMeOS Rom op zijn telefoon staan, met het standaard ingestelde SMS en E-mail geluidje?

En nog een vraagje, hoe kun je met de M-Rom een andere beltoon uitkiezen, dan de huidige 12 waaruit je kunt kiezen? :/
Kies de beltoon die je wil..klik erop vasthouden tot het popupje verschijnt en dan kiezen: "instellen als beltoon".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gister TAEL Rom erop gezet, wilde Windows Mobile 6.5.1 uitproberen met het nieuwe startmenu, werkt zeer overtuigend. Ben er wel content mee. Nu hopen dat accu niet binnen een dag leeg is zoals bij energy rom zo was.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Eric_Cantona schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:37:
Gewoon aanpassen net zoals je dat doet in alle andere WM-toestellen? :/
Nouja, dat is het probleem dus, dat gaat dus niet :/

In het Meldingen schermpje, waar je ook je SMS toon en zo kan instellen, kun je bij de beltoon maar uit 12 beltonen kiezen. En dat terwijl je bij een SMS bijvoorbeeld wel gewoon de gehele lijst met alle geluiden hebt....

Maar ga het straks wel eens proberen via de Verkenner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Tsurany schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:46:
Gister TAEL Rom erop gezet, wilde Windows Mobile 6.5.1 uitproberen met het nieuwe startmenu, werkt zeer overtuigend. Ben er wel content mee. Nu hopen dat accu niet binnen een dag leeg is zoals bij energy rom zo was.
Zit ook al een tijdje met een schuin oog te kijken naar die TAEL rom, maar vind met name de vormgeving van de balk onderin erg slecht (die met het kruisje en de twee soft keys).

Kost veel screen estate (mooi woord), en esthetisch ziet het er niet uit.

RomeOS ziet er dan veel beter uit. En ook die gebruikt afaik de nieuwe 6.5 builds. Nee dus, RomeOS gebruikt de oudere 23xxx builds.

(en ja ik weet dat die screenshot voor een rhodium is, en niet voor de raphael)

[ Voor 8% gewijzigd door Domino op 09-10-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

ik gebruik ook tael rom maar ik heb wel twee hinderlijke fouten gevonden. eerste is dat ik geen mms kan ontvangen, zal wel een instelling zijn maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat in moet stellen. ik heb wel gewoon internet btw. tweede is een probleem met de shift toets op het keyboard. dat wordt een soort caps lock en af en toe verschijnt het symbool voor de engelse pond: £

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Domino schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:45:
[...]
Zit ook al een tijdje met een schuin oog te kijken naar die TAEL rom, maar vind met name de vormgeving van de balk onderin erg slecht (die met het kruisje en de twee soft keys).
Kost veel screen estate (mooi woord), en esthetisch ziet het er niet uit.
RomeOS ziet er dan veel beter uit. En ook die gebruikt afaik de nieuwe 6.5 builds. Nee dus, RomeOS gebruikt de oudere 23xxx builds.
(en ja ik weet dat die screenshot voor een rhodium is, en niet voor de raphael)
Ja das dus echt een kwestie van of de nieuwe build je aan staat of niet. Mij bevalt het wel goed maar ik kan me ook goed voorstellen dat je t niks vind. Over screen estate, ja het neemt wel wat in maar heel veel is het niet. En de balk boven is iets kleiner. Alsnog wel meer dan in een build zonder, maar het gebruiksgemak vind ik ook een groot punt. Ik klik een stuk minder snel mis. En vergeet niet dat er skins uitkomen die ook deze build ondersteunen. Mijn oude skin werkte ook vrij goed, vond hem enkel niet zo mooi uit de verf komen. Maar die zorgen dus wel er voor dat de layout anders is en de balk groter of kleiner is.
rajackar schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:02:
ik gebruik ook tael rom maar ik heb wel twee hinderlijke fouten gevonden. eerste is dat ik geen mms kan ontvangen, zal wel een instelling zijn maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat in moet stellen. ik heb wel gewoon internet btw. tweede is een probleem met de shift toets op het keyboard. dat wordt een soort caps lock en af en toe verschijnt het symbool voor de engelse pond: £
Het tweede probleem had ik ook last van, maar wel opgelost.
http://rapidshare.com/files/255080741/Ahen_TP2FUZE_KB.7z
Die downloaden, dat is een file voor Fuze toetsenbord en stelt hem op die lay-out in. Daarna ga je naar de keyboard changer die standaard meegeleverd is en kies je weer voor Touch Pro. Dan is het probleem ook opgelost.
En voor MMS, misschien ArcSoft MMS updaten naar een nieuwe versie? Anders even op XDA posten in de TAEL thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RomeOs 1.98 wwe schijnt over een paar dagen zijn license te verliezen.
Dus moet geflashed worden naar v2,01.
Jammer, 1,98 deed het zo goed hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

Rowinvd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:56:

Het gewenste sms toontje en/of emailtoontje moet je kopiëren naar de windows map. Dan kan je hem bij geluidsinstellingen gewoon vinden en gebruiken. (ik weet niet of sinds wm 6.0 ook mp3 gebruikt kwan worde, maar daarvoor was het enkel .wav of .arm. Ik weet het niet omdat ik sinds wm 5.0 al de zelfde ringtone gebruik :+ )

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik kopieer de mp3 altijd naar My documents > My ringtones.
Komt ie er gewoon bij in de lijst.

Maar afgaande van het verhaal van Rowinvd is de lijst die hij krijgt erg beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu de laatste energyrom en ik heb nog steeds van die irritante vastlopers... is er nu geen rom die niet hangt of er lang (lees minuten) over doet om schermen te sluiten ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Sinds donderdag werkt pushmail niet meer bij gmail. Krijg bij synchroniseren telkens de code 0x85010005 welke met de verbinding te maken zou hebben. Internet werkt gewoon. Meer mensen die hier last van hebben? Ik heb Tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 23:20
Weet iemand hoe je een VPN verbinding tot stand brengt? Ik word een beetje gek van het proberen om de TP te syncen met mijn mailservers, maar ik ben nu zo ver:

Ik laat al mijn mail doorsturen naar een Exchange server van de universiteit. Daar kan ik via Outlook mee connecten wanneer ik op mijn XP machine een VPN verbinding aan heb staan.
Het lijkt mij dat het ook mogelijk is om de TP te syncen met de Exchange server, immers, die melding kreeg ik ook toen ik hem liet registreren bij active-sync. Alleen het syncen lukt niet omdat ik geen verbinding met de Exchange server tot stand krijg. Ik vermoed omdat er geen VPN verbinding tussen mijn mobiel en de universiteit is. Ik kan in active-sync ook selecteren dat hij niet met de Exchange server moet syncen, maar met de pc. Dan lukt het wel, maar dit is eigenlijk een omweg en zo kan ik nog niet uit huis de mail ophalen want de TP heeft geen Exchange server mailaccount.

Hoe fix ik dit? Is de VPN verbinding het probleem? Ik heb de build-in optie geprobeerd, net als Cisco Anyconnect (hier kan ik verder helemaal niets invullen behalve Connect to:), maar beide krijg ik niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
GVR schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 09:47:
Sinds donderdag werkt pushmail niet meer bij gmail. Krijg bij synchroniseren telkens de code 0x85010005 welke met de verbinding te maken zou hebben. Internet werkt gewoon. Meer mensen die hier last van hebben? Ik heb Tmobile
Nee, hier werkt het juist prima!
Heb het ondertussen twee weken zo ingesteld staan, dat pushmail, voorheen IMAP, maar het is in veel gevallen nog eerder op me telefoon binnen dan op me pc waar outlook draait met IMAP.

Dus denk dat er ergens iets bij jouw niet goed zit, hier werkt het meer dan prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 11:28
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:03:
Ik draai nu de laatste energyrom en ik heb nog steeds van die irritante vastlopers... is er nu geen rom die niet hangt of er lang (lees minuten) over doet om schermen te sluiten ? 8)7
Raar, ik draai deze ook en heb nog geen vastlopers gehad. De batterijduur waar ik sommige over hoor is ook zwaar ok te noemen. Ik zet wel handmatig de 3G aan en uit, maar dat deed ik met de originele rom ook.

[ Voor 27% gewijzigd door ZFLaSH op 11-10-2009 14:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Rowinvd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:14:
[...]

Nee, hier werkt het juist prima!
Heb het ondertussen twee weken zo ingesteld staan, dat pushmail, voorheen IMAP, maar het is in veel gevallen nog eerder op me telefoon binnen dan op me pc waar outlook draait met IMAP.

Dus denk dat er ergens iets bij jouw niet goed zit, hier werkt het meer dan prima ;)
Hm vreemd. Heb de instellingen maar eens verwijderd en opnieuw toegevoegd. En het werkt weer :) Ook maar meteen even het schema aangepast zodat ik niet snachts wakker wordt van een email 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZFLaSH schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:31:
[...]

Raar, ik draai deze ook en heb nog geen vastlopers gehad. De batterijduur waar ik sommige over hoor is ook zwaar ok te noemen. Ik zet wel handmatig de 3G aan en uit, maar dat deed ik met de originele rom ook.
Ik snap het ook niet helemaal. Schermpjes die blijven hangen, etc....

De rom is verder wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Denthis schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:02:
[...]

Normaal gesproken zou met de standaard instellingen, de BattKlok rechtsboven in het scherm een lock indicatie aangeven (meestal witte achtergrond) wanneer je het apparaat aandoet of aangaat door een andere toepassing. Mogelijk dat je Aanraak pen eruit is of slecht contact maakt? Of dat de telefoon al unlocked na een paar seconden door de licht sensor?

Je kunt in het instellingen menu van TouchLockAction (via de BattKlok) de status van de licht sensor en aanraak pen sensor bekijken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Niet online
Mattie B schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:14:
[...]

lock is om het scherm aan te laten en gelocked te hebben. Suspend is om je telefoon standby te laten gaan. Dit laatste is hetzelfde als wanneer je de aan/uit toets drukt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie B
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-10 10:54
ZuinigeRijder schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:39:
[...]

lock is om het scherm aan te laten en gelocked te hebben. Suspend is om je telefoon standby te laten gaan. Dit laatste is hetzelfde als wanneer je de aan/uit toets drukt........
okay! weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ik snap het niet helemaal,

Dat radio rom gedoe, kan iemand een linkje plaatsen waar de handleiding precies staat? of ff helpe via msn.

De lock die je in het start menu kunt gebruiken kun je die ook automatisch laten werken? of nadat je je scherm aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ga naar het raphael subforum op http://forum.xda-developers.com/. Daar staat een uitleg voor HardSPL, Radio en Rom flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Tsurany schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:04:
Ga naar het raphael subforum op http://forum.xda-developers.com/. Daar staat een uitleg voor HardSPL, Radio en Rom flashen.
dat rom flashe weet ik te staan idd, maar dat radio flashe niet.
Of is voor radio rom precies het zelfde? menutje volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Precies 'tzelfde ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
ow haha, daarom vond ik niks specifieks erover.

Dankje, dan ga ik eens kijken voor een goede.

De lock die je in het start menu kunt gebruiken kun je die ook automatisch laten werken? of nadat je je scherm aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Bij mijn weten niet, anders wil ik dat ook graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Eric_Cantona schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:31:
Bij mijn weten niet, anders wil ik dat ook graag weten.
Vind dat een erg mooie lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Denthis schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:18:
[...]

dat rom flashe weet ik te staan idd, maar dat radio flashe niet.
Of is voor radio rom precies het zelfde? menutje volgen?
In het rom subforum van de Raphael staat een guide voor noobs, onderaan bij punt 5 staat de radio. Denk er aan dat je ook de juiste rillphone cab meeneemt en installeerd.
Denthis schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:25:
Welke lock is dat?

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 12-10-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Tsurany schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:14:
[...]

In het rom subforum van de Raphael staat een guide voor noobs, onderaan bij punt 5 staat de radio. Denk er aan dat je ook de juiste rillphone cab meeneemt en installeerd.

[...]

Welke lock is dat?
ja dat dll file had ikal ergens gelezen.

als je naar je menu gaat, zie je links onder lock staan. als je daarop klikt zie je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik draai zelf Tael ROM en dan krijg ik gewoon de standaard 6.5 slide unlock.
Maar wil je dus dat zodra je scherm aan gaat hij locked is? Dus eigenlijk dat wanneer je het scherm uit zet hij locked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Tsurany schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:27:
Ik draai zelf Tael ROM en dan krijg ik gewoon de standaard 6.5 slide unlock.
Maar wil je dus dat zodra je scherm aan gaat hij locked is? Dus eigenlijk dat wanneer je het scherm uit zet hij locked?
Ja, of/ en na een bepaalde tijnd.
Maar als ik het beeldscherm aanzet wil ik wel kunnen zien of ik een sms heb of herinnering of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ik wilde de aan/uit knop koppelen aan het lock programma, maar volgens mij kun je de aan/uit knop niet ergens aan koppelen zoals de andere hardware toetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bij de power settings kan je instellen na welke tijd het scherm uit gaat.
Wil je dat hij automatisch locked wanneer je backlight uit gaat dan moet je dat in het register aanpassen.
HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\BackLight en dan moet je AutoDeviceLockEnable op 1 zetten.
Register aanpassen kan met Total Commaner of met een ander edit programma.

En long press end key is toch al standaard locken?

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 12-10-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Tsurany schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:37:
Wil je dat hij automatisch locked wanneer je backlight uit gaat dan moet je dat in het register aanpassen.
HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\BackLight en dan moet je AutoDeviceLockEnable op 1 zetten.

He super man, dankje wel.

Ja dat kan ook idd, maar dan moet ik 2 toetsen gebruiken om hem aan te zetten en dan ook nog 1voor het beeldscherm uit te zetten, dat vind ik zo lomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Niet online
Denthis schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:51:
[...]

He super man, dankje wel.

Ja dat kan ook idd, maar dan moet ik 2 toetsen gebruiken om hem aan te zetten en dan ook nog 1voor het beeldscherm uit te zetten, dat vind ik zo lomp
Daar is dus TouchLockPro handig voor, welke je hier kunt vinden.
Deze locked gewoon wanneer het scherm aangaat en unlocked via de sensoren, bijvoorbeeld lichtsensor, GSensor of toetsen combinatie. Met een slide-2-answer oplossing, kun je alleen de toetsen locked, zodat je niet per ongeluk een oproep wegdrukt, maar wel kunt aannemen met de slide-2-answer. Ook wanneer het scherm aan gaat in je broekzak (SMS, aan/uit knop), hoef je niet bang te zijn dat je ongewild mensen gaat bellen. Daarnaast is er nog bluetooth support, heeft het een Touch In Call Tweak ingebouwd en toont standaard het battery percentage en de klok. En er zijn nog meer mogelijkheden, check de link.

Afbeeldingslocatie: http://s292.photobucket.com/albums/mm34/zuinigerijder/Action.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
ZuinigeRijder schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:22:
[...]

Daar is dus TouchLockPro handig voor, welke je hier kunt vinden.
Deze locked gewoon wanneer het scherm aangaat en unlocked via de sensoren, bijvoorbeeld lichtsensor, GSensor of toetsen combinatie. Met een slide-2-answer oplossing, kun je alleen de toetsen locked, zodat je niet per ongeluk een oproep wegdrukt, maar wel kunt aannemen met de slide-2-answer. Ook wanneer het scherm aan gaat in je broekzak (SMS, aan/uit knop), hoef je niet bang te zijn dat je ongewild mensen gaat bellen. Daarnaast is er nog bluetooth support, heeft het een Touch In Call Tweak ingebouwd en toont standaard het battery percentage en de klok. En er zijn nog meer mogelijkheden, check de link.

[afbeelding]
He ja ik kende het progje heb het ook al een aantal keren getest. Maar ik wil kunnrn unlocken via een schuifsysteem en niet door sensoren want dan kan hij ook ongewenst unlocke.

Deze windows lock (om het zo maar ff te noemen) werkt perfect, hij laat zien of je iets gemist hebt welke taken er nog open staan. enz.
En het belangrijkste geen vertraging met opnemen of iets dergelijk werkt meteen.
1 bug heb ik gevonden en dat is als je het unlock scherm ziet en de verlichting gaat uit dan blijft het uit ook als je unlockt, het licht gaat alleen aan als je je beeldscherm aan/uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Vraag omtrent 'Long press end key'.
Wanneer ik deze inhoud krijg ik vaak dat ik ipv toetsenblokkering een tabblad naar rechts ga in het menu. Nu is dit niet te verhelpen met het toestel te rebooten. Zelf heb ik het idee dat het een hardware probleem is. Vandaar dat ik indien mogelijk graag de 'Long press end key' om zou willen zetten naar een andere toets als dit mogelijk is? Dus toetsenblokkering inschakelen met een andere fysieke toets. Ik draai de standaard fabrieks ROM en WM 6.0. Indien nodig kan ik er ook de laatste ROM icm WM6.5 op zetten.

[ Voor 98% gewijzigd door densoN op 14-10-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Je zou met AE-button plus wat kunnen proberen, die kan je hardware-knoppen remappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
densoN schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:20:
Vraag omtrent 'Long press end key'.
Wanneer ik deze inhoud krijg ik vaak dat ik ipv toetsenblokkering een tabblad naar rechts ga in het menu. Nu is dit niet te verhelpen met het toestel te rebooten. Zelf heb ik het idee dat het een hardware probleem is. Vandaar dat ik indien mogelijk graag de 'Long press end key' om zou willen zetten naar een andere toets als dit mogelijk is? Dus toetsenblokkering inschakelen met een andere fysieke toets. Ik draai de standaard fabrieks ROM en WM 6.0. Indien nodig kan ik er ook de laatste ROM icm WM6.5 op zetten.
Miss een optie wat ik gedaan?

Als ik op de aan/uit knop duw gaat niet alleen het beeldscherm uit maar ook de blokkering aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Je zou met AE-button plus wat kunnen proberen, die kan je hardware-knoppen remappen.
Geen idee wat de AE-button is maar ik ga erna op zoek!
Denthis schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:34:
[...]

Miss een optie wat ik gedaan?

Als ik op de aan/uit knop duw gaat niet alleen het beeldscherm uit maar ook de blokkering aan.
aan/uit is een hardware blokkering, ik heb behoefte aan een (geactiveerd door een hardwareknop) softwarematige toetsenblokkering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

GVR schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:33:
[...]

Hm vreemd. Heb de instellingen maar eens verwijderd en opnieuw toegevoegd. En het werkt weer :) Ook maar meteen even het schema aangepast zodat ik niet snachts wakker wordt van een email 8)7
En nu weer geen pushmail, elke keer error, ga maar voor een hard reset denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
densoN schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:39:
[...]

Geen idee wat de AE-button is maar ik ga erna op zoek!

[...]

aan/uit is een hardware blokkering, ik heb behoefte aan een (geactiveerd door een hardwareknop) softwarematige toetsenblokkering.
Met AE butten wat eerder gemeld werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ik zit nog altijd met het wifi probleem dat die niet wil starten.

Radio rom moet ik nog testen

Wilde vandaag wifi monster starten maar die gaf een error die kon me wifi adapter niet vinden :S
wat wil dit precies zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Denthis schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:57:
[...]

Met AE butten wat eerder gemeld werd?
Niet in dit topic, maargoed ae-button blijkt shareware te zijn. ik ga ergens anders zoeken. bedankt voor de moeite

[ Voor 3% gewijzigd door densoN op 15-10-2009 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Tsurany schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:37:

Kun je de achtergrond van de standaard lock-mogelijkheid ook veranderen dat je weet? Ik kan zo 1-2-3 in 't register geen string zien om 't te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Eric_Cantona schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:00:
[...]

Kun je de achtergrond van de standaard lock-mogelijkheid ook veranderen dat je weet? Ik kan zo 1-2-3 in 't register geen string zien om 't te veranderen.
je ziet toch gewoon je bureaublad als het ware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Denthis schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:43:
[...]

je ziet toch gewoon je bureaublad als het ware
Je hebt helemaal gelijk :D

Had ik niet in de gaten omdat ik SPB Mobile Shell gebruik, maar nu zie ik 't pas. Bedankt voor de gouden tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:29
GVR schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:51:
[...]

En nu weer geen pushmail, elke keer error, ga maar voor een hard reset denk ik.
Ik heb het zelfde probleem (0x85010005) op mijn touch HD. Om het tijdelijk op te lossen kun je in de activesync-serversettings even 'email' uitvinken, instellingen opslaan, en vervolgens weer email aanvinken.

Zoals ik al zei is het tijdelijk... Na een dag krijg ik weer een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

Dennahz

Life feels like hell should.

Welke houder + lader gebruiken jullie voor in de auto ? Moet er nodig één hebben, want navigeren zonder houder suckt!

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom Opera Mobile zovaak bij mij tussentijds afsluit en dan meestal niet meer opnieuw op wil starten? Zowel de nieuwste versie als een oudere versie heeft dit. Ik heb me rot gezocht naar (memory?) problemen maar kom er niet uit....overigens krijg ik geen foutmelding maar sluit opera plotseling af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50
Denthis schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:35:
Ik wilde de aan/uit knop koppelen aan het lock programma, maar volgens mij kun je de aan/uit knop niet ergens aan koppelen zoals de andere hardware toetsen
heb je s2u2 al eens getest? Is ook een autolock programma. Ik heb hem ingesteld dat hij alleen mag locken indien het beeldscherm uit is, als het beeldscherm uitfade blijft hij gewoon aan.

Verder kun je random backgrounds laten wisselen. Je moet er even mee spelen om alle settings onder de knie te krijgen.

http://s2u2.ac-s2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Dennahz schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:59:
Welke houder + lader gebruiken jullie voor in de auto ? Moet er nodig één hebben, want navigeren zonder houder suckt!
- standaard usb autolader
- universele lader die op de ventilator kan worden geklikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tip: Blokker heeft de lader voor 3 euro. Gewoon standaard usb lader die perfect werkt. Koop dan op een goedkope website zoals www.dealextreme.com een universele autolader en je bent zeer goedkoop klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:38
Pas wel op met te goedkope autoladers. Ik heb aldoor dat ik autozekeringen opblies met mijn cheap ass plug.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
heb hem van me baas nu, de MDA van t-mobile.
Nu zie ik hier overal die mooie achterkant van de Diamond, die heb ik niet? Is dat omdat het de MDA is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
MsG schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:41:
Pas wel op met te goedkope autoladers. Ik heb aldoor dat ik autozekeringen opblies met mijn cheap ass plug.
nog nooit gehad, gebruik ze in de auto en op de motor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
Is het mogelijkheid om van een geflashte ROM (Raphael Elite Project - RC4) terug te keren naar de officiële HTC Rom, dit i.v.m. verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 22:17
Ik neem aan dat je jouw telefoon zo hebt gekocht, zo niet mag je voortaan wel wat meer moeite doen. Als je Raphael ROM section kijkt zul je ook een wiki vinden. Daarin zul je zeker weten een officiële ROM vinden. Als je daarna naar HARD-SPL gaat zul je vast nog een bestand vinden waarmee je stock SPL terug kunt zetten nadat je de ROM terug hebt gezet.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdj84nl schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:54:
heb hem van me baas nu, de MDA van t-mobile.
Nu zie ik hier overal die mooie achterkant van de Diamond, die heb ik niet? Is dat omdat het de MDA is ?
Yep, MDA heeft andere behuizing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:35:
[...]

Heb het zelfde probleem... Iemand hier ervaring mee? Suggesties? what to do?
Na voor dit probleem al twee keer een harde reset uitgevoerd te hebben nu toch EINDELIJK de oplossing gevonden!

Zet via AdvancedConfig de optie Encode photos in portrait mode uit. That's it... En dat terwijl ik net de Nokia N900 besteld heb, maar wou dit toch nog even met jullie delen.

Edit: Euhh, vergeten de post te quoten waarin het probleem vermeld was:
lpdv74 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 00:10:
De camera van mijn TP slaat de foto's niet meer op... het "zandlopercirkeltje" draait een tijdje, maar de foto wordt niet opgeslagen. Heb de officiele HTC rom-upgrade. De camera heeft het met deze rom wel goed gedaan. Hoop dat er nog een oplossing voor is, voordat ik een hardreset uitvoer.. Iemand ervaring, tips, ideeën?

[ Voor 33% gewijzigd door James RB op 19-10-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

Dennahz

Life feels like hell should.

Bedankt voor jullie reacties omtrent die autolader. Ik ben altijd meer voor het originele spul i.p.v. een goedkope oplossing. Het moet wel gewoon goed en stabiel werken, want ik moet nog wel een tijdje met deze telefoon. In België hebben ze geen abonnementen waar je ieder jaar een nieuwe GSM mag uitzoeken, helaas.

Ik zal nog wel even zoeken! :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Hier een site met paar leuke tools. Ook iets om de cpu op een hogere snelheid te laten werken, niet aan te bevelen als je nog garantie hebt op je TP! Maar hij wordt er wel sneller van...
http://www.nuerom.com/BlogEngine/page/Pocket-PC.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
FunFair schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:51:
[...]

heb je s2u2 al eens getest? Is ook een autolock programma. Ik heb hem ingesteld dat hij alleen mag locken indien het beeldscherm uit is, als het beeldscherm uitfade blijft hij gewoon aan.

Verder kun je random backgrounds laten wisselen. Je moet er even mee spelen om alle settings onder de knie te krijgen.

http://s2u2.ac-s2.com/
s2u2 heb ik een tijd gebruikt ben er niet kapot van.
Ik krijg het maar niet geregeld om s2u2 niet te laten locke als tomtom bijvoorbeeld in beeld is.
En dit met nog meer applicaties. (ik had ze al in het register erbij gezet)

Ik had die windowslock, maar heb nu throttle lock moet zeggen ben daar erg tevreden over, gebruik het nu 3 dagen maar nog geen enkel probleem tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
3E3A37 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:56:
Is het mogelijkheid om van een geflashte ROM (Raphael Elite Project - RC4) terug te keren naar de officiële HTC Rom, dit i.v.m. verkoop.
Wat je moet doen in hoofdlijnen.

- laatste stock rom downloaden van htc
- originele radiorom downloaden als je die hebt aangepast
- hardspl verwijderen

Gooi niet eerst hardspl eraf voordat je alles op stock hebt!
aangezien je een custom rom hebt, moet je de nodige handelingen wel moeten kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Denthis schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:06:
[...]

s2u2 heb ik een tijd gebruikt ben er niet kapot van.
Ik krijg het maar niet geregeld om s2u2 niet te laten locke als tomtom bijvoorbeeld in beeld is.
En dit met nog meer applicaties. (ik had ze al in het register erbij gezet)

Ik had die windowslock, maar heb nu throttle lock moet zeggen ben daar erg tevreden over, gebruik het nu 3 dagen maar nog geen enkel probleem tegen gekomen
Niet laten locken tijdens tomtom? daar heb ik helemaal geen last van.

Ik heb bij s2u2 ingesteld dat deze niet mag uitschakelen bij een xx aantal seconden ongebruikt. Misschien moet je die instelling eens proberen.

Bij de instellingen onder Power --> Power Off in
default is dat 17 seconden geloof ik. Ik heb het "OFF" staan. Tevens heb ik Lock when backlight turns off ook op OFF staan. Bij mij lockt het alleen wanneer "lock when devices wakes up" en "lock when screen is blank".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Er is btw een energy rom met nieuwe wm65 build (23071) beschikbaar:
http://hotfile.com/dl/152...9_02.38_Standard.rar.html
Ten tijde van deze post is er alleen nog geen changelog.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
FunFair schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:20:
[...]

Niet laten locken tijdens tomtom? daar heb ik helemaal geen last van.

Ik heb bij s2u2 ingesteld dat deze niet mag uitschakelen bij een xx aantal seconden ongebruikt. Misschien moet je die instelling eens proberen.

Bij de instellingen onder Power --> Power Off in
default is dat 17 seconden geloof ik. Ik heb het "OFF" staan. Tevens heb ik Lock when backlight turns off ook op OFF staan. Bij mij lockt het alleen wanneer "lock when devices wakes up" en "lock when screen is blank".
Hij ging wel oplock terwijl ik aan het navigeren was. dat moet ik niet hebben, in de auto kun je er nog wel aan maar op de motor kan ik er niet aan.

Ik gebruik nu thottle lock en dat werkt super moet ik zeggen.
Je moet ook een schuif beweging maken, maar je kunt allemaal puntjes op je beeld zetten die je een bepaalde volgorde moet aanraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ik was vandaag aan het werk, en speelde muziek af. Maar soms stopt hij van zelf met afspelen. Doet hij niet bij elk liedje.
Ik gebruikte de oordopjes van mijn ipod maar bij de orginele doet hij dit ook.

Ieman een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
rajackar schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:02:
Er is btw een energy rom met nieuwe wm65 build (23071) beschikbaar:
http://hotfile.com/dl/152...9_02.38_Standard.rar.html
Ten tijde van deze post is er alleen nog geen changelog.
aangezien er nog geen changelog is, zou ik er even mee wachten. Ik las op xda dat dit een beta rom was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 11:21
Iemand al een nieuwe driver geprobeerd voor de GPS-lag. Volgens Mobilyz is dit probleem opgelost door een fanatieke XDA'er http://www.mobilyz.com/ni...c-touch-pro-en-xperia-x1/

XDA-linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=571266

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Onedayflyer682 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:53:
Iemand al een nieuwe driver geprobeerd voor de GPS-lag. Volgens Mobilyz is dit probleem opgelost door een fanatieke XDA'er http://www.mobilyz.com/ni...c-touch-pro-en-xperia-x1/

XDA-linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=571266
zo ff testen op de weg :)

-edit-

enorme verbetering. Afslagen worden nu niet structureel 500m te laat aangekondigd.
Vergeleken met viaducten, krijg ik in TomTom nu te zien dat ik er iets eerder onderdoor rijdt dan werkelijk.
Het was wel even zoekwerk om TomTom goed in te stellen, standaard gebruikt hij de normale driver, je moet ergens aanklikken dat je een andere wilt op een andere com poort.

Als je stilstaat of heel langzaam rijdt is TomTom nu wel wat zenuwachtiger.

[ Voor 33% gewijzigd door FunFair op 21-10-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 07:21:
[...]

zo ff testen op de weg :)

-edit-

enorme verbetering. Afslagen worden nu niet structureel 500m te laat aangekondigd.
Vergeleken met viaducten, krijg ik in TomTom nu te zien dat ik er iets eerder onderdoor rijdt dan werkelijk.
Het was wel even zoekwerk om TomTom goed in te stellen, standaard gebruikt hij de normale driver, je moet ergens aanklikken dat je een andere wilt op een andere com poort.

Als je stilstaat of heel langzaam rijdt is TomTom nu wel wat zenuwachtiger.
Welk cab file heb je? 0_9? Nog in je registry geedit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

FunFair schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:41:
[...]

aangezien er nog geen changelog is, zou ik er even mee wachten. Ik las op xda dat dit een beta rom was.
Ik draai hem nu een paar dagen. Werkt op zich ok en snel maar hij is met mailen een paar keer vast gelopen,
Het is wel fijn om eindelijk een 6.5.1 te hebben van nrg. Hij levert toch wel. erg goede roms af.

Straks die gps fix eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
rajackar schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:48:
[...]

Ik draai hem nu een paar dagen. Werkt op zich ok en snel maar hij is met mailen een paar keer vast gelopen,
Het is wel fijn om eindelijk een 6.5.1 te hebben van nrg. Hij levert toch wel. erg goede roms af.

Straks die gps fix eens proberen.
Hoe is het met het betterijverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Tot nu toe prima. Dat wil zeggen, niet meer dan andere roms maar ook niet minder ;)

edit:
Er zijn ook alweer nieuwe energy roms. Met drie verschillende build versies.

[ Voor 34% gewijzigd door rajackar op 22-10-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:19:
[...]

Welk cab file heb je? 0_9? Nog in je registry geedit?
In de handleiding op xda stond dat het reg niet meer geedit hoefte. Ik heb de cab 0.9 inderdaad.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe builds. Er zijn 3 versies "usual", "fancy" en "fast & stable"
De fancy build schijnt nogal buggy te zijn over het algemeen. Ik kijk wel even naar de screenshots of fancy zoveel mooier is. De usual build 23016 draait hier echt als een zonnetje, geen resets en rete snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb de fancy net geflasht ;)
Zit build 23071 in. Die had ik hiervoor ook en was niet heel isntabiel of zo hoor. Ik ben zelf benieuwd naar de 21xxx versie die van de leo af komt maar door een fout in de rom heeft nog niemand die kunnen starten. Zal wel gefixt worden binnenkort verwacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
FunFair schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:03:
[...]
Ik ben benieuwd naar de nieuwe builds. Er zijn 3 versies "usual", "fancy" en "fast & stable"
De fancy build schijnt nogal buggy te zijn over het algemeen. Ik kijk wel even naar de screenshots of fancy zoveel mooier is. De usual build 23016 draait hier echt als een zonnetje, geen resets en rete snel.
Meh? Ik zie alleen nog maar EnergyROM 'Photon' (SYS 23016) van 14 oktober? Kijk ik nou scheel, of hebben jullie andere ingangen?
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste