Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28

netblade

Sunrise

De nieuwe MROM 3.01 is uit! Eindelijk NLD WM6.5.
Ik ben er even mee aan het spelen hier in Spanje, ziet er erg leuk uit.
Mis alleen zoals bij elke wm6.5 rom de videodial optie. Hopelijk komt deze er nog een keer in :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

darkpluisje schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 01:06:
[...]
ik was helemaal yped over deze phone... maar lees nu toch veel slechte dingen hier. Vooral problemen met de batterij en met een trage interface schijnen vaak voor te komen..

zouden mensen hier hem wel aanraden ?
Als je een andere radio versie en een andere rom erop zet merk je vrij weinig van de traagheid en de problemen die er zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Als ik op Youtube ga, en dan een filmpje aanklik, staat er ongeveer 1 minuut Verbinden...
daarna komt er dit te staan: Kan deze video niet afspelen.

Het surfen zelf gaat aardig snel, dus ik denk niet dat het daaraan ligt...

Het is met elk filmpje...

//Edit: Dit was met de youtube applicatie.

Via m.youtube.com buffert die tot 64%, en daarna stopt die (en is het vodafone rode internet tekentje ookweg)

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 16:34 . Reden: Meer informatie /update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxy uitzetten denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Gvd,

Gister met motor rijden me gsm nat geworden allemaal vlekken in beeld, me volume knop werkt niet meer.

Maar het goede nieuws is: vandaag terug naar de winkel geweest, en krjig een nieuwe omdat hij verzekerd is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Echt die magic rom is gewoon een kut rom. Allemaal van die kut bugs die je hele telefoon verneuken. Ding snapt opeens niet meer wat een dag is. Mijn smsjes van gister staan vrolijk nog met hun tijd erbij ipv de datum van gister. Nu zitten al mijn smsjes door elkaar omdat smsjes van gister om 22:03 gewoon nog steeds als 22:03 staan, dus als ik nu een SMSje zend komt hij er voor te staan omdat 22:03 later is dan de tijd dat ik ze nu stuur. Oftewel de hele volgorde zit eruit. Heerlijk, allemaal van die kut bugs die je hele telefoon verneuken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Tsurany schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:38:
Echt die magic rom is gewoon een kut rom. Allemaal van die kut bugs die je hele telefoon verneuken. Ding snapt opeens niet meer wat een dag is. Mijn smsjes van gister staan vrolijk nog met hun tijd erbij ipv de datum van gister. Nu zitten al mijn smsjes door elkaar omdat smsjes van gister om 22:03 gewoon nog steeds als 22:03 staan, dus als ik nu een SMSje zend komt hij er voor te staan omdat 22:03 later is dan de tijd dat ik ze nu stuur. Oftewel de hele volgorde zit eruit. Heerlijk, allemaal van die kut bugs die je hele telefoon verneuken.
Das het nadeel van die custom roms, zijn in ontwikkeling.
Of je moet ff wachte tot andere hem getest hebbe en dan kijke wat de bevindingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Denthis schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:54:
[...]

Das het nadeel van die custom roms, zijn in ontwikkeling.
Of je moet ff wachte tot andere hem getest hebbe en dan kijke wat de bevindingen zijn
Maar het is toch belachelijk dat zulke kut bugs erin zitten die je hele telefoon verneuken. Kan zo dus absoluut niet meer fatsoenlijk sms'en tenzij ik alle smsjes verwijder die ik in m'n telefoon heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Tsurany schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 16:09:
[...]

Maar het is toch belachelijk dat zulke kut bugs erin zitten die je hele telefoon verneuken. Kan zo dus absoluut niet meer fatsoenlijk sms'en tenzij ik alle smsjes verwijder die ik in m'n telefoon heb staan.
terug naar de vorige rom dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
[...]

Ja het is zeker klote,
Heb soms het idee door alle extra progjes erop dat die elkaar tegen werken.

Ik was net ff aan het kijke maar ik heb ook die magix rom van 7-9-2009 en ik had er geen last van.

Komt het niet ergens anders door dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Waar kan ik uberhaupt vinden welke custom rom erop staat? Heb mijn touch pro vorige week van een andere tweaker overgenomen, maar er stond dus al een custom rom op.

Voor de rest is het echt wel een leuke telefoon. Enkel een bugje met galarm maar voor de rest werkt alles echt uitstekend.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Denthis schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:33:
[...]

Ja het is zeker klote,
Heb soms het idee door alle extra progjes erop dat die elkaar tegen werken.

Ik was net ff aan het kijke maar ik heb ook die magix rom van 7-9-2009 en ik had er geen last van.

Komt het niet ergens anders door dan?
Wat ik regelmatig heb is dat ik m'n mail/sms op andere volgorde sorteer.

Rechtsboven in het scherm zit een selectievakje waarin je dit aan kunt geven, blijkbaar selecteer ik die wel eens. :)
[...]

Verder vind ik het zeer onbeschoft om de makers van de custom roms hier de schuld van te geven. Neem geen risico en gebruik de officiele rom (en kom tot de conclusie dat je beter een andere phone kunt kopen), of ben dankbaar voor het werk dat ze doen en help ze om bugs op te lossen. Met dat laatste is iedereen blij.

[ Voor 15% gewijzigd door frankvdtillaart op 12-07-2009 01:09 ]

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

dommerick schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:27:
Waar kan ik uberhaupt vinden welke custom rom erop staat? Heb mijn touch pro vorige week van een andere tweaker overgenomen, maar er stond dus al een custom rom op.

Voor de rest is het echt wel een leuke telefoon. Enkel een bugje met galarm maar voor de rest werkt alles echt uitstekend.
Start, instellingen, systeem, apparaatinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

ik heb de magic rom van 29-06 er nog op staan. Expres niet verder geflasht omdat die eigenlijk alles prima deed en de gps performance bijna perfect was. Op vakantie veel met tomtom gereden en hij heeft het prima gedaan. Enige minpunt was dat de fix af en toe helemaal weg was en dat ik dan even moest wachten. Een reset zorgde er dan voor dat het weer een paar uur goed ging en hij bijna perfect en met minimale lag werkte.

Ik vraag me trouwens wel af of HTC niet een verplichting heeft om met een oplossing te komen voor het gps probleem. Standaard is het nauwelijks werkbaar en volgens mij heb je toch rechten als consument die de fabrikant verplichten met een deugdelijk produkt te komen. Heeft iemand eignelijk al eens een claim bij HTC ingediend over de GPS?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

net ff Opera 1.97 beta geinstalleerd. Wow, het hele internetten gaat echt veeeeeeeeeeel relaxter en sneller nu

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

Tsurany schreef op maandag 06 juli 2009 @ 22:45:
Zelf net de Magic rom erop gezet, werkt toch wel heel fijn als je hem even hebt ingesteld.

Echter normaal zodra ik op de power knop druk dan gaat hij in standby en zodra ik weer op de knop druk is hij gelocked. Nu is hij al unlocked als ik op de power knop druk en hem aan zet. Nu kan ik dit met advanced config aanpassen, maar zodra ik hem aan zet blijft het scherm gedimt terwijl die optie uit staat. Iemand die dit probleem kent?

Edit: De optie Backlight Lock Level krijg ik niet van Dim While Unlocking af, kan dat hem zijn? Als ik iets anders kies zet hij hem gewoon weer terug, zelfs met een soft reset.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook al meerdere keren hier gepost. Ook dat met adv. config tool op auto lock en op niet dimmen zet en dan gaat het weer terugt. Had het met de stock rom en nu met energy 3.0, 6.5 rom ook weer. Had bij de stock rom S2U2 erop om het een beetje bruikbaar te houden toen naar 6.5 rom gegaan omdat daar al een soort slide to unlock functie in zat en hoopte dat je backlight dan aan zou blijven maar wederom werkt het weer niet, wat een kut telefoon is het toch eigenlijk. De snelheid van de energy magic rom vind ik ook erg tegen vallen, merk nauwelijks een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
DFS schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:11:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook al meerdere keren hier gepost. Ook dat met adv. config tool op auto lock en op niet dimmen zet en dan gaat het weer terugt. Had het met de stock rom en nu met energy 3.0, 6.5 rom ook weer. Had bij de stock rom S2U2 erop om het een beetje bruikbaar te houden toen naar 6.5 rom gegaan omdat daar al een soort slide to unlock functie in zat en hoopte dat je backlight dan aan zou blijven maar wederom werkt het weer niet, wat een kut telefoon is het toch eigenlijk. De snelheid van de energy magic rom vind ik ook erg tegen vallen, merk nauwelijks een verbetering.
Het ligt niet aan de telefoon,
En als het niet goed is moet je zelf een rom maken, zijn maken de rom hoe zij hem wille hebben.

Ik had eerst de rom eos. en nu de energy rom en vind hem wel beduidend snellener

[ Voor 4% gewijzigd door Denthis op 13-07-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
loop nu een dag met mijn pro te kloten en vind het tot nu toe een geweldig dingetje... totaal geen last van traag, hoewel hij soms eventjes vast wil lopen voor een paar seconden als je wat veel tegelijk doet.
Enige waarom ik hem zou flashen is voor langer gebruik van je accu en omdat hij er afschuwelijk lang over doet voor hij mijn muziek geladen heeft, echt debiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:31:
net ff Opera 1.97 beta geinstalleerd. Wow, het hele internetten gaat echt veeeeeeeeeeel relaxter en sneller nu
Net gedownload :Y

Morgen even installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

darkpluisje schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:55:
loop nu een dag met mijn pro te kloten en vind het tot nu toe een geweldig dingetje... totaal geen last van traag, hoewel hij soms eventjes vast wil lopen voor een paar seconden als je wat veel tegelijk doet.
Enige waarom ik hem zou flashen is voor langer gebruik van je accu en omdat hij er afschuwelijk lang over doet voor hij mijn muziek geladen heeft, echt debiel
Toevallig een 8GB kaartje met een berg aan muziek?
Mijn tip, zet je toestel gewoon niet uit, maar de vliegtuigmodus aan, bij elke reboot gaat die namelijk je muziek database updaten, en daarmee zoekt die dus alle muziek op je toestel af.
Dat kan best lang duren als je net als ik +900 nummers op je toestel hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
netblade schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:14:
[...]

Toevallig een 8GB kaartje met een berg aan muziek?
Mijn tip, zet je toestel gewoon niet uit, maar de vliegtuigmodus aan, bij elke reboot gaat die namelijk je muziek database updaten, en daarmee zoekt die dus alle muziek op je toestel af.
Dat kan best lang duren als je net als ik +900 nummers op je toestel hebt staan.
naja heb er nu een hoop afgegooid, maar er stond inderdaad een gb of 4 op..

Heb wel een volgend probleem, en dat is het verbinden van mijn pro met mijn computer. Had netjes windows device manager (of zoiets) geinstalleerd (voor vista). En eerste keer kreeg ik ook netjes dat programma. Echter elke keer als ik mijn touch nu verbind herkend hij hem wel netjes in mijn ''deze computer'' alleen start het programma niet op. Vaker geprobeerd dat te installeren maar halfverwege stopt hij gewoon met de melding dat de stuurprogramma's al geinstalleerd zijn, maarja nogsteeds dat programma niet open..

wil dat namelijk wel hebben omdat ik de nieuwe rom van htc erop wil zetten (eerst maar is beginnen met het legaal updaten) gezien ze nu bij versie 5.XX zijn en volgens de info op mijne versie 1.9XX staat ... en wil wel zeker weten dat alles goed werkt voor ik een mooi presse-papier overhoud

edit: krijg het programma ook nergens in windows gevonden, maar ondanks dat activesync niet op vista zou werken heb ik wel een mapje met activesync, en daarin staan 2 bestanden voor mijn raphael :S

[ Voor 7% gewijzigd door darkpluisje op 14-07-2009 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

darkpluisje schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:31:
[...]

naja heb er nu een hoop afgegooid, maar er stond inderdaad een gb of 4 op..

Heb wel een volgend probleem, en dat is het verbinden van mijn pro met mijn computer. Had netjes windows device manager (of zoiets) geinstalleerd (voor vista). En eerste keer kreeg ik ook netjes dat programma. Echter elke keer als ik mijn touch nu verbind herkend hij hem wel netjes in mijn ''deze computer'' alleen start het programma niet op. Vaker geprobeerd dat te installeren maar halfverwege stopt hij gewoon met de melding dat de stuurprogramma's al geinstalleerd zijn, maarja nogsteeds dat programma niet open..

wil dat namelijk wel hebben omdat ik de nieuwe rom van htc erop wil zetten (eerst maar is beginnen met het legaal updaten) gezien ze nu bij versie 5.XX zijn en volgens de info op mijne versie 1.9XX staat ... en wil wel zeker weten dat alles goed werkt voor ik een mooi presse-papier overhoud

edit: krijg het programma ook nergens in windows gevonden, maar ondanks dat activesync niet op vista zou werken heb ik wel een mapje met activesync, en daarin staan 2 bestanden voor mijn raphael :S
Hmm dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt dat deze nooit wil verbinden, wat als je nu handmatig Windows Mobile Apparaat centrum opent? Neem aan dat je ook al de update geinstalleerd hebt voor WM Apparaat centrum?
Op mn werk heb ik iets vergelijkbaars, soms wil het wel werken, en soms niet. Ben er nog steeds niet achter waaraan het ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
netblade schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:38:
[...]

Hmm dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt dat deze nooit wil verbinden, wat als je nu handmatig Windows Mobile Apparaat centrum opent? Neem aan dat je ook al de update geinstalleerd hebt voor WM Apparaat centrum?
Op mn werk heb ik iets vergelijkbaars, soms wil het wel werken, en soms niet. Ben er nog steeds niet achter waaraan het ligt.
kreeg nu in mijn startmenu per toeval windows mobile aparaat centrum gevonden, was eerst in mijn c schijf ed. gaan zoeken maar daar kreeg ik hem nergens gevonden.
Hij blijft echter wel constant op verbinden staan, zonder dat er ook echt een verbinding tot stand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik zit met een vraagje .. Bestaat er een mogelijkheid om je touch pro te laten synchen met een map?
As in, bovenop het synchen met outlook er voor zorgen dat alle nieuwe bestanden gemaakt op de phone of op de computer in beide richtingen worden uitgewisseld?

mvg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Als jij je TP instelt dat ie als USB-drive moet connecteren met je pc, dan moet dat wel lukken. Zul je misschien wel een apart tooltje voor moeten downloaden. Lijkt me overigens meer een Windows-vraag dan een TP-vraag, misschien dat je even bij Softe goederen moet rondneuzen. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:27:
Hoi,

Ik zit met een vraagje .. Bestaat er een mogelijkheid om je touch pro te laten synchen met een map?
As in, bovenop het synchen met outlook er voor zorgen dat alle nieuwe bestanden gemaakt op de phone of op de computer in beide richtingen worden uitgewisseld?

mvg!
Volgens mij zit dit in ActiveSync standaard ingebouwd voor in ieder geval de 'Mijn documenten' map. Ik weet niet zeker meer of je ook andere mappen kunt kiezen, ik gebruik het niet meer. En inderdaad, als je hem als diskdrive aan je PC hangt kun je elke tool gebruiken die je wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb een probleem.
Ik had weer eens last dat mijn ringetones het niet deden. Geen probleem dacht ik, ik hard reset hem wel. Uiteraard een backup gemaakt dmv Sprite Backup.
Na de hard reset weer Sprite backup terug geinstalleerd op mijn telefoon en druk ik in Sprite Back up op Restore. Echter kan ik niet van mijn geheugen kaartje kiezen? De backup is te groot om in het interne geheugen te zetten...
What to do? :(

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Nu toch iets raars. Opeens vanuit het niet doet de touchflo het niet meer.
Zodra ik het scherm aanraak springt het licht wel aan, maar ik kan nergens op duwen. De stylus valt niet te gebruiken en ik kom geen menu in. Soft reset al geprobeerd maar dat werkt niet. Geen zin in harde reset, zou het niet gewoon aan de touchflo liggen?

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met welk tooltje zou dat kunnen? (los van het activesync dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

Ik heb zelf een HTC Touch Pro die na twee maanden de beruchte Newton-ringen kreeg:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.tim427.net/tp-vlek1thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.tim427.net/tp-vlek2thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.tim427.net/tp-vlek2duidelijkthumb.jpg

Nu heb ik zojuist met HTC-Europe gebeld en uitgelegd dat ik een soort water/olie vlek in me scherm heb zitten.
Antwoord: Zit geen garantie op, omdat het door de gebruiker komt.
Je moet het reparatie centrum (Eurotwice) maar bellen en daar een prijsopgave vragen en dan zelf bepalen of je het nog wil repareren....

Ik heb dit probleem wel eerder gepost op T.net en had ook kunnne lezen dat andere mensen het wel is gelukt om het onder de garantie te laten repareren...

Iemand nog suggesties?

EDIT: De vlek is momenteel groter dan op het plaatje weergegeven...

[ Voor 4% gewijzigd door tim427 op 15-07-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
heb mijn touch pro maar geupdate met de nieuwste touchflo, had veel problemen met vastlopen soms en als ik hem meldingen liet maken kreeg ik bijna bij elke actie een device.exe foutmelding. Het was dan ook versie 1.9, terwijl er nu officieel versie 5.X is uitgebracht. Updaten gelukt dus daarmee geen probleem

Kan nu alleen mijn hotmail niet instellen. Steeds als ik het wil doen krijg ik de melding dat mijn certificaat niet klopt, en dat ik de tijd en datum opnieuw moet instellen om het wel te laten kloppen. Maar mijn tijd en datum zijn gewoon correct, dus weet iemand hoe ik dit opgelost krijg?

nvm, opgelost

[ Voor 3% gewijzigd door darkpluisje op 15-07-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik sta nu echt op het punt om deze telefoon te bestellen. Nog snel een aantal vragen:

- Is het te doen om bijv Southpark / Family Guy eps te bekijken op deze telefoon, of is het schermpje daarvoor te klein?
- Het SMSen, gebeurd dat in 'MSN-style' ? Dus dat je de geschiedenis van het 'gesprek' ook ziet bij het lezen? (Zoals bij de Xperia, kan je vast wel instellen, maar gewoon ff voor de zekerheid).
- Is het schermpje niet te klein voor navigatie e.d.?

Ik twijfel heel erg tussen deze en de Xperia, maar neig toch meer naar deze. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Dennahz schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:23:
Ik sta nu echt op het punt om deze telefoon te bestellen. Nog snel een aantal vragen:

- Is het te doen om bijv Southpark / Family Guy eps te bekijken op deze telefoon, of is het schermpje daarvoor te klein?
- Het SMSen, gebeurd dat in 'MSN-style' ? Dus dat je de geschiedenis van het 'gesprek' ook ziet bij het lezen? (Zoals bij de Xperia, kan je vast wel instellen, maar gewoon ff voor de zekerheid).
- Is het schermpje niet te klein voor navigatie e.d.?

Ik twijfel heel erg tussen deze en de Xperia, maar neig toch meer naar deze. :)
ja je kan die msn-style kiezen (staat standaard aan, threated sms)

en verder scheelt het schermpje niet veel van de xperia hoor, xperia heeft iets hogere resolutie wat met een filmpje kijken alleen maar voor meer pixelig beeld gaat zorgen denk ik...
en over xperia hoor je veel negatieve verhalen qua bouwkwaliteit

[ Voor 8% gewijzigd door darkpluisje op 15-07-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

darkpluisje schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:40:
[...]

ja je kan die msn-style kiezen (staat standaard aan, threated sms)

en verder scheelt het schermpje niet veel van de xperia hoor, xperia heeft iets hogere resolutie wat met een filmpje kijken alleen maar voor meer pixelig beeld gaat zorgen denk ik...
en over xperia hoor je veel negatieve verhalen qua bouwkwaliteit
De HTC lijkt beter dus. :) Nu is er natuurlijk al een opvolger, maar ik vind ruim € 500,- wel wat teveel voor een GSM.

Hij is wel vrij dik, maar dat komt natuurlijk door dat toetsenbord. Maakt hem ook wel wat steviger denk ik. Al met al lijkt het mij een zeer vet apparaat. Ben nog wat reviews aan't bekijken op Youtube en ga hem dan vanavond bestellen. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik heb 180 euro voor de Touch Pro betaald (2e hands), een goede deal lijkt me toch...

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

YoshiBignose schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:17:
Ik heb 180 euro voor de Touch Pro betaald (2e hands), een goede deal lijkt me toch...
Zeker weten!

Ik heb m nu bijna een jaar, en ben op moment van spreken bezig om voor het eerst een cooked ROM te flashen.
De allernieuwste ENERGY rom 'Mercury'.

Ben heel erg benieuwd.

Ook maar 2 Brando anti glare protectors besteld. Via de echte Brando site maar 3$ world wide shipping én velen malen goedkoper dan die NL'se webshops met hun belachelijke prijzen. 15-18e voor stukje plastic 8)7
Nu heb ik er 2 voor 15 euro incl shipping. ;)

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:27:
En met welk tooltje zou dat kunnen? (los van het activesync dan)
Soft- en harde reset heeft helemaal niks geholpen. Probleem ligt duidelijk aan het touchscreen.
Garantie zit er niet meer op, dus enige optie zal zijn het naar een reparatiewinkel brengen of zelf knutselen. Iemand ooit ditzelfde probleem gehad?

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Freich schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:40:
[...]
ben op moment van spreken bezig om voor het eerst een cooked ROM te flashen.

Ben heel erg benieuwd.
Zo het is allemaal prima gegaan en hier mijn korte indruk na halve dag:

Het lijkt wel alsof ik een nieuw toestel heb!

Alles is sneller en beter kort gezegd. Wel nog simpele bugs die je nauwelijks tegenkomt. Maar de cook brengt bijna wekelijks updates uit. Hij is voorverpakt met ontzettend veel programma's en tweaks, dus echt bijna ready to go. WM 6.5 is wel even wennen, maar algemeen iig een verbetering.

Wat mij echt verbaasde was dat mn GPS nu echt SUPER is.
Ik kreeg gewoon een fix in 20 sec terwijl ik in mijn kamer zat! Normaal werkte dit alleen als ik hem bij het raam legde en duurde het nog lang ook, of soms helemaal niet.

Wel ook een nieuwe radio rom waaraan dit misschien meer kan liggen.
This build currently uses the RILPHONE.DLL from the latest ATT 5.11 release, along with all the 5.11 version drivers.
I recommend using 1.14.25.05 for a radio, for best performance with this ROM.

Vanaf nu nooit meer officiele HTC roms :w

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:21:
[...]

Net gedownload :Y

Morgen even installeren....
Ziet er goed uit alleen inzoomen werkt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Freich schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:40:
[...]

Zeker weten!

Ik heb m nu bijna een jaar, en ben op moment van spreken bezig om voor het eerst een cooked ROM te flashen.

Ben heel erg benieuwd.

Ook maar 2 Brando anti glare protectors besteld. Via de echte Brando site maar 3$ world wide shipping én velen malen goedkoper dan die NL'se webshops met hun belachelijke prijzen. 15-18e voor stukje plastic 8)7
Nu heb ik er 2 voor 15 euro incl shipping. ;)
Op ebay, staan ze voor 1.35 meen ik.
geen verzendkosten. Zijn wel niet de echte van brando maar ik zie het verschil niet met mijn oude (was wel brando)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:32
eX0duS schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:35:
Mijn TP heeft de nare gewoonte dat deze soms zijn GSM verbinding verliest, hij blijft verbinding zoeken maar vind dus niks, ik ben dan niet bereikbaar.
Is dit een bekend probleem? Het is gekomen sinds dat ik de nieuwste firmware er op gezet heb, een aantal maanden geleden.
Is hier iets aan te doen?
Heeft iemand hier toevallig nog een oplossing of idee voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Dennahz schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:34:
[...]

De HTC lijkt beter dus. :) Nu is er natuurlijk al een opvolger, maar ik vind ruim € 500,- wel wat teveel voor een GSM.

Hij is wel vrij dik, maar dat komt natuurlijk door dat toetsenbord. Maakt hem ook wel wat steviger denk ik. Al met al lijkt het mij een zeer vet apparaat. Ben nog wat reviews aan't bekijken op Youtube en ga hem dan vanavond bestellen. :)
Zit nog steeds in twijfel. Ik heb de HTC Touch Dual gezien in de Mediamarkt, maar vond hem wel redelijk dik. Denk dat de Pro ongeveer hetzelfde is qua model. Weet niet of dat storend is in het dagelijks gebruik.

Pff, haal me over... :p

Heb de Xperia ook nog eens getest in de Mediamarkt, maar vond de letters wel redelijk klein (slechte ogen, vooral bij vermoeidheid en zonder bril). Lees ook veel negatiefs over beide telefoons, maar veel mensen zijn gewoon noobish en kunnen er niet mee omgaan.

Iedere dag 2x resetten, niet bereikbaar zijn, etc...

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Denthis schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:02:
[...]

Op ebay, staan ze voor 1.35 meen ik.
geen verzendkosten. Zijn wel niet de echte van brando maar ik zie het verschil niet met mijn oude (was wel brando)
Ok thx, voor volgende keer dan :)

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Dennahz schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:25:
[...]

Zit nog steeds in twijfel. Ik heb de HTC Touch Dual gezien in de Mediamarkt, maar vond hem wel redelijk dik. Denk dat de Pro ongeveer hetzelfde is qua model. Weet niet of dat storend is in het dagelijks gebruik.

Heb de Xperia ook nog eens getest in de Mediamarkt, maar vond de letters wel redelijk klein (slechte ogen, vooral bij vermoeidheid en zonder bril). Lees ook veel negatiefs over beide telefoons, maar veel mensen zijn gewoon noobish en kunnen er niet mee omgaan.

Ik heb 1 maand terug dezelfde keuze moeten maken. Ben uiteindelijk toch voor de HTC touch pro gegaan vooral vanwege het prijsverschil. Ook vind ik hem persoonlijk mooier dan de Xperia.

Filmpjes kijken werkt hier prima, gebruik het wel alleen voor wifi maar dan nog ben ik er zeer tevreden over. En de mensen die ontevreden zijn over een smartphone hebben hem meestal aangeschaft icm een abonnement en komen er dan achter dat dat toch wel erg veel mogelijkheden heeft.

En qua dikte valt het op zich wel mee. Zodra je echter met de bijgeleverde hoes gaat lopen vind ik het nogal een grote bobbel in mijn broekzak. Zonder echter is het wel te doen. Tenzij je natuurlijk in skinny jeans loopt ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

darkpluisje schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:58:
heb mijn touch pro maar geupdate met de nieuwste touchflo, had veel problemen met vastlopen soms en als ik hem meldingen liet maken kreeg ik bijna bij elke actie een device.exe foutmelding. Het was dan ook versie 1.9, terwijl er nu officieel versie 5.X is uitgebracht. Updaten gelukt dus daarmee geen probleem

Kan nu alleen mijn hotmail niet instellen. Steeds als ik het wil doen krijg ik de melding dat mijn certificaat niet klopt, en dat ik de tijd en datum opnieuw moet instellen om het wel te laten kloppen. Maar mijn tijd en datum zijn gewoon correct, dus weet iemand hoe ik dit opgelost krijg?

nvm, opgelost
Hoe? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
hoe wat ? :P

het hotmail ben ik gewoon blijven proberen, en wonder boven wonder deed hij het na een tijdje wel... weet ook neit wat precies het probleem was..
over het updaten kan je op de htc site lezen

[ Voor 39% gewijzigd door darkpluisje op 17-07-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38
Dennahz schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:25:
[...]

Koop geen Xperia, lees de topics hier eens. Dat ding desintegreert spontaan opeens na een paar maanden. Als je de touch pro te dik vind neem je toch een Touch Diamond? Precies hetzelfde (bijna, minder geheugen, geen tv out) maar geen hardware toetsenbord.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

darkpluisje schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:35:
[...]

hoe wat ? :P

het hotmail ben ik gewoon blijven proberen, en wonder boven wonder deed hij het na een tijdje wel... weet ook neit wat precies het probleem was..
over het updaten kan je op de htc site lezen
Sorry, hersendodende dag op het werk...

Ik bedoel dat ik na de update (van t-mobile website) regelmaig device.exe vastlopers heb.. Ik blijf Microsoft maar spammen met foutrapportages ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Bintmeister schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 15:38:
[...]

Sorry, hersendodende dag op het werk...

Ik bedoel dat ik na de update (van t-mobile website) regelmaig device.exe vastlopers heb.. Ik blijf Microsoft maar spammen met foutrapportages ;)
gewoon de foutreportages uitzetten :P

en verder heb ik de laatste rom van de htc site gehaald, en nu heb ik nauwelijks meer errors, iig niet de device exe errors meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:13
Freaky Gabbur schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 23:14:
Met welke rede moet jij 2x per dag een softreset uitvoeren dan?
Geen 2x per dag, meestal 2x per week ;)
De reden daar achter is dat na verloop van tijd het geheugen is vol gelopen en tegen de tijd dat ik hem reset staat het ergens in de 80, of zelfs soms de 90.
Het reageert dan allemaal wat langzamer, en dan doet een soft-reset weer wonderen. Het werkt gewoon weer allemaal lekker soepel, en soms hoef ik hem ook pas na 2 weken weer te resetten, het ligt er maar net aan wat ik allemaal heb gedaan ;)

(en dat met de ROMeOS 1.98.2 NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

crumpler schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:34:
[...]

Geen 2x per dag, meestal 2x per week ;)
De reden daar achter is dat na verloop van tijd het geheugen is vol gelopen en tegen de tijd dat ik hem reset staat het ergens in de 80, of zelfs soms de 90.
Het reageert dan allemaal wat langzamer, en dan doet een soft-reset weer wonderen. Het werkt gewoon weer allemaal lekker soepel, en soms hoef ik hem ook pas na 2 weken weer te resetten, het ligt er maar net aan wat ik allemaal heb gedaan ;)

(en dat met de ROMeOS 1.98.2 NL)
Dan moet je toch zeker dit progje installeren!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=514333
Werkt perfect met level 2, en duurt niet lang!

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freich schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 17:41:
[...]

Dan moet je toch zeker dit progje installeren!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=514333
Werkt perfect met level 2, en duurt niet lang!
_/-\o_ werkt inderdaad super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Bedankt nog voor jullie reacties. Ik heb de HTC Touch Pro besteld via de Pricewatch. Raar dat dit de enige winkel was waar hij 380 euro kostte. Bij andere winkels kostte hij 150 meer :{

Nu maar afwachten hoe snel ik hem heb. Als het goed is gewoon dinsdag. :) Ben benieuwd !

Zal ook vast geheugenkaartje bestellen via DX, scheelt weer wat geld :p Gelijk maar de 8gb. Dan ook wat software downloaden en testen (tomtom e.d.).

Yeah 8) Eerste smartphone. Nu nog een abonnement met internet, maar dat is in Belgie extreem duur :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Heb zelf ook geen abbonement met internet. Op zich wel jammer want de wifi ontvangst op het toestel is niet zo goed. Maar het blijft een leuk toestel.

Heb gisteren de EnergyRom erop gezet. Zitten nog best wat grove bugs in dus hoop dat er snel een 2de versie van komt.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 20:42:
Heb zelf ook geen abbonement met internet. Op zich wel jammer want de wifi ontvangst op het toestel is niet zo goed. Maar het blijft een leuk toestel.

Heb gisteren de EnergyRom erop gezet. Zitten nog best wat grove bugs in dus hoop dat er snel een 2de versie van komt.
Vind dat nog wel meevallen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Dennahz schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 20:38:
Bedankt nog voor jullie reacties. Ik heb de HTC Touch Pro besteld via de Pricewatch. Raar dat dit de enige winkel was waar hij 380 euro kostte. Bij andere winkels kostte hij 150 meer :{

Nu maar afwachten hoe snel ik hem heb. Als het goed is gewoon dinsdag. :) Ben benieuwd !

Zal ook vast geheugenkaartje bestellen via DX, scheelt weer wat geld :p Gelijk maar de 8gb. Dan ook wat software downloaden en testen (tomtom e.d.).

Yeah 8) Eerste smartphone. Nu nog een abonnement met internet, maar dat is in Belgie extreem duur :(
bij tom tom krijg ik de kaarten maar niet werkend..

iemand enige idee waar je die op moet slaan op je telefoon? Want heb ze gewoon eerlijk, alleen geen zin om weer te downloaden en te betalen als ik ze gewoon op mijn computer heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 21:35:
[...]

bij tom tom krijg ik de kaarten maar niet werkend..

iemand enige idee waar je die op moet slaan op je telefoon? Want heb ze gewoon eerlijk, alleen geen zin om weer te downloaden en te betalen als ik ze gewoon op mijn computer heb staan
En dat zijn kaarten voor TT7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:16:
[...]

En dat zijn kaarten voor TT7?
TT6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En op je TP heb je ook 6? anders werken ze (helaas) niet... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:38:
[...]

En op je TP heb je ook 6? anders werken ze (helaas) niet... :N
ja zat gewoon in het pakket, maar heb de kaarten van een maat van mij gekregen (hij zegt dat het gewoon legit is)
Maar als ik op tomtom6 op mijn computer op kaarten bijvoegen klik, gaat hij meteen zeuren over kaarten downloaden, en dus was ik opzoek naar de map op mijn TP waar ik ze in kan stoppen dat hij ze wel herkent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ik heb sinds gisteren avond een ROM update van T-mobile toegepast op mijn Vario IV. (verkrijgbaar hier: http://www.t-mobile.nl/pe...software-updates/mda.aspx
(R: 1.08.25.20, G: 52.44.25.24U, D: 1.95.00.00)

Het zou voor de 'web and walk' widgets moeten zijn (hetgeen ik nog niet heb gevonden/geprobeerd), maar uiteraard is het een branded rom gebaseerd op de originele HTC.

Wat me opvalt is dat de hele touchflo 3D op de schop is gegaan. Hier ben ik alles behalve gelukkig mee, want de vormgeving (volgens mij toch wel de trekpleister van het concept 'touchflo') heeft er ernstig onder geleden. Om even een aantal verschillen aan te geven:

- In het main venster is de tijd niet meer aangeduid in die fancy 3D flappers, maar plain text! Weg eye-candy.
- In de scrollerbar is in elk geval de 'weer' optie verwijderd en de 'Mobile TV' optie toegevoegd
- De indeling van de scrollbar is op de schop gegaan, nu bevindt de messaging knop zich als 2 na laatste item in de rij. Hoe absurd is dat? Je belt en SMSt het meest met het ding dus horen die twee items ook voor aan de lijst!
- Wat wel fijn is, is dat T-mobile blijkbaar van dat vieze roze kleurtje is afgestapt! Doch de vormgeving van de TF3D in combinatie met het standaard kleurenschema vind ik verre van geslaagd.
- Tevens zijn er blijkbaar ook een aantal standaard geluiden vervangen/verwijderd. Lastig als je al anderhalf jaar je oren gespitst hebt naar een custom T-mobile SMS geluid wat er nu niet meer is!

Kortom; ik heb redelijk spijt van de update, maar alles lijkt wel een stuk soepeler en sneller te zijn. Schrale troost dus.

Wat ik me eigenlijk afvraag; hetgeen ik ook vind ontbreken in de FAQ; is of de Vario IV een rom aankan van de originele HTC Touch Pro. Ik ben uiteraard zéér geneigd om te zeggen: 'Ja natuurlijk!', maaarrr, de oplettende gebruiker zal hebben opgemerkt dat er weldegelijk verschillen zijn tussen de Vario IV en de HTC Touch Pro!

De belangrijkste is dat de drukknoppen op het toestel bij de Vario IV omgedraaid zitten t.o.v. de HTC Touch Pro. De Touch Pro heeft de 'Pick-up'/'Hang-up' knoppen als onderste twee, terwijl bij de Vario IV daar de 'Home' en 'Back' toetsen zitten. Ik vraag me af of een andere Vario IV gebruiker is geweest die deze flash actie al een keer heeft gewaagd.

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:23:
[...]

ja zat gewoon in het pakket, maar heb de kaarten van een maat van mij gekregen (hij zegt dat het gewoon legit is)
Maar als ik op tomtom6 op mijn computer op kaarten bijvoegen klik, gaat hij meteen zeuren over kaarten downloaden, en dus was ik opzoek naar de map op mijn TP waar ik ze in kan stoppen dat hij ze wel herkent
Je kunt ze gewoon op je geheugenkaart zetten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WarMaster schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:44:
Ik heb sinds gisteren avond een ROM update van T-mobile toegepast op mijn Vario IV. (verkrijgbaar hier: http://www.t-mobile.nl/pe...software-updates/mda.aspx
(R: 1.08.25.20, G: 52.44.25.24U, D: 1.95.00.00)

Het zou voor de 'web and walk' widgets moeten zijn (hetgeen ik nog niet heb gevonden/geprobeerd), maar uiteraard is het een branded rom gebaseerd op de originele HTC.

Wat me opvalt is dat de hele touchflo 3D op de schop is gegaan. Hier ben ik alles behalve gelukkig mee, want de vormgeving (volgens mij toch wel de trekpleister van het concept 'touchflo') heeft er ernstig onder geleden. Om even een aantal verschillen aan te geven:

- In het main venster is de tijd niet meer aangeduid in die fancy 3D flappers, maar plain text! Weg eye-candy.
- In de scrollerbar is in elk geval de 'weer' optie verwijderd en de 'Mobile TV' optie toegevoegd
- De indeling van de scrollbar is op de schop gegaan, nu bevindt de messaging knop zich als 2 na laatste item in de rij. Hoe absurd is dat? Je belt en SMSt het meest met het ding dus horen die twee items ook voor aan de lijst!
- Wat wel fijn is, is dat T-mobile blijkbaar van dat vieze roze kleurtje is afgestapt! Doch de vormgeving van de TF3D in combinatie met het standaard kleurenschema vind ik verre van geslaagd.
- Tevens zijn er blijkbaar ook een aantal standaard geluiden vervangen/verwijderd. Lastig als je al anderhalf jaar je oren gespitst hebt naar een custom T-mobile SMS geluid wat er nu niet meer is!

Kortom; ik heb redelijk spijt van de update, maar alles lijkt wel een stuk soepeler en sneller te zijn. Schrale troost dus.

Wat ik me eigenlijk afvraag; hetgeen ik ook vind ontbreken in de FAQ; is of de Vario IV een rom aankan van de originele HTC Touch Pro. Ik ben uiteraard zéér geneigd om te zeggen: 'Ja natuurlijk!', maaarrr, de oplettende gebruiker zal hebben opgemerkt dat er weldegelijk verschillen zijn tussen de Vario IV en de HTC Touch Pro!

De belangrijkste is dat de drukknoppen op het toestel bij de Vario IV omgedraaid zitten t.o.v. de HTC Touch Pro. De Touch Pro heeft de 'Pick-up'/'Hang-up' knoppen als onderste twee, terwijl bij de Vario IV daar de 'Home' en 'Back' toetsen zitten. Ik vraag me af of een andere Vario IV gebruiker is geweest die deze flash actie al een keer heeft gewaagd.
Geloof dat je dan eerst Hard-SPL moet uitvoeren, daarna kun je alles er op zetten...

Op XDA is er nogal wat over te vinden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:56:
[...]

Geloof dat je dan eerst Hard-SPL moet uitvoeren, daarna kun je alles er op zetten...

Op XDA is er nogal wat over te vinden :Y
Het probleem van XDA is dat je er te veel op kan vinden. Iets met bomen en een bos geloof ik.
Echter mis je een klein beetje de kestie ter tafel, gezien er fysieke hardware afwijkingen aanwezig zijn op het toestel. D.w.z. wat zijn de gevolgen van een HTC rom op een Vario IV? Indien de knoppen zijn omgedraaid, kan je dat compenseren ergens?

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Op XDA staat een topic genaamd '[Resources] Flashing your First GSM Raphael Rom (For Noobs)', wanneer je in dat topic zoekt naar 'Vario', vind je misschien meer daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ik heb een nieuwe tp gekregen :D
Ik kan weer verder ermee.

Een andere vraag, is er iets alternatiefs voor active sync?
bij nokia kun je heel gemakkelijk kieze welke gegevens hij moet controlere en welke hij moet aanpassen dat lukt met active sync niet zo echt.

Weet iemand dit? ik heb eens liggenzoeken hier maar dat lukt me niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Bij Active sync kan je toch ook gewoon per onderdeel weergeven wat je wilt synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Fuck, heb de Toch Pro ontvangen, maar er zit blijkbaar een simlock op. Maar ff contact opnemen met het bedrijf voor een unlockcode, want heb hem besteld zonder simlock.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

WarMaster schreef op zondag 19 juli 2009 @ 18:54:
[...]

Het probleem van XDA is dat je er te veel op kan vinden. Iets met bomen en een bos geloof ik.
Echter mis je een klein beetje de kestie ter tafel, gezien er fysieke hardware afwijkingen aanwezig zijn op het toestel. D.w.z. wat zijn de gevolgen van een HTC rom op een Vario IV? Indien de knoppen zijn omgedraaid, kan je dat compenseren ergens?
Die knoppen maken niets uit, die zijn namelijk op de printplaat ook goed doorverwezen. Ik draai al tijden geen standaard T-Mobile meuk meer, zodra je eenmaal doorhebt hoe het flashen werkt ga je nooooooooooit meer terug naar de stock T-Mobile Rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freich schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:42:
[...]

Zo het is allemaal prima gegaan en hier mijn korte indruk na halve dag:

Het lijkt wel alsof ik een nieuw toestel heb!

Alles is sneller en beter kort gezegd. Wel nog simpele bugs die je nauwelijks tegenkomt. Maar de cook brengt bijna wekelijks updates uit. Hij is voorverpakt met ontzettend veel programma's en tweaks, dus echt bijna ready to go. WM 6.5 is wel even wennen, maar algemeen iig een verbetering.

Wat mij echt verbaasde was dat mn GPS nu echt SUPER is.
Ik kreeg gewoon een fix in 20 sec terwijl ik in mijn kamer zat! Normaal werkte dit alleen als ik hem bij het raam legde en duurde het nog lang ook, of soms helemaal niet.

Wel ook een nieuwe radio rom waaraan dit misschien meer kan liggen.
This build currently uses the RILPHONE.DLL from the latest ATT 5.11 release, along with all the 5.11 version drivers.
I recommend using 1.14.25.05 for a radio, for best performance with this ROM.

Vanaf nu nooit meer officiele HTC roms :w
Had je hiervoor de officiële 6.1 rom? :) Ik heb nu al 3-4 maanden EnergyROM met WM 6.5, anderhalve maand geleden weer een nieuwe opgezet en deze werkt nu fantastisch! De versie hiervoor liep nog heel vaak vast nadat ik een sms had verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-09 11:09
Hey tweakers,

ff een vraagje mbt de touch pro want ik loop nu al een tijd tegen een probleempje aan..

Als ik bij de advanced config tool instel dat hij de internet verbinding na een x aantal minuten automatisch moet verbreken doet hij dat niet.. Best lastig want internet hoeft voor mij niet onnodig aan te staan ik ben blij met elke minuut extra die ik uit de batterij kan persen namelijk 8)7

Weet iemand hier een goede oplossing voor?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb net de nieuwe energy rom erop gezet en hij is weer prima :)
Er zit nu ook een leuke app bij om je telefoon internet verbinding als wifi access point beschikbaar te maken en dat werkt ook lekker. (je provider zal er waarschijnlijk niet blij mee zijn hehe ;) )
Nu heb ik alleen één probleem. Ik heb de laatste twee roms geïnstalleerd en meteen gecustomized met UC en / of sashima. Nu kan ik alleen niet meer op msn komen. Ik krijg meteen een connectie fout terwijl andere apps prima op internet kunnen. Ook heb ik de proxy al uit gezet maar dat helpt ook niet. Mocht iemand een idee hebben dan hou ik me aanbevolen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:58
Gister bij de Media Markt eens dit toestel bekeken en even aangezet. Maar wat is ie traag :? . Door de menu's heen gaan en openen duurde echt lang... (zeg maar enkele seconde na aanraking pas reactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Jammer dat ze daar de custom roms niet kunnen laten zien ;)
Dan wordt ie wel snel hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38
Pannekoek81 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:14:
Gister bij de Media Markt eens dit toestel bekeken en even aangezet. Maar wat is ie traag :? . Door de menu's heen gaan en openen duurde echt lang... (zeg maar enkele seconde na aanraking pas reactie)
Maar dat is het flauwe bij die toestellen altijd. Standaard staat een programma afsluiten altijd op minimaliseren, ipv echt afsluiten. En al die anita's in de mediamarkt starten dan honderd dingen op. Ga maar eens naar die 3 lijntjes rechtsbovenin en sluit alles af. Dan is het toestel gewoon snel. Ik sluit het altijd preventief af, omdat op zulke dingen het altijd afgezeken wordt. Terwijl ik tien keer blijer ben met de multitask van WM die mijn telefoon misschien slomer maakt bij 10 dingen, maar nog lang niet bij 3 dingen, dan mijn iPhone waar het preventief niet in zit, maar het vaak wel vervelend werken maakt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Hoeveel geheugen staat er bij jullie bij instellingen > geheugen ?

Bij mij slechts 200mb ?

Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/html/portal/reviews/0000001094/review/pc_capture47.jpg

^^ plaatje van internet van een review van de Touch Pro.

Vaag, want er zou normaal 288 moeten zijn?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb 353.43 mb en 200.87 mb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:22:
Ik heb 353.43 mb en 200.87 mb staan.
Hier: 308.85mb en 200.87mb :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Vaag dan, waarom zetten ze dan 288mb in de specs? Touch Flo zal ook wel wat gebruiken, maar dat moet dan toch bij het gebruikte geheugen staan? Nuja, blij dat ik niet de enige ben :)

Touch is verder echt uber, net even TomTom7 gedownload en geinstalleerd, wacht nu op fix :p Hopelijk kan ik er ook snel mee bellen, want zit nog met die simlock :{ Normaal is dat toch kwestie van unlockcode invoeren en klaar? Heb hem n.l. gekocht als zijnde simlockvrij (winkel, goed aangeschreven in shopsurvey).

Wacht tot ze me de unlockcode mailen, maar zal morgen wel ff bellen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Dennahz op 22-07-2009 23:05 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik zou TT er snel afgooien en iGO erop zetten, werkt leuker en je kunt met TMC aan de gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Zal iGO morgen eens testen dan. TMC is altijd handig! Kan dat niet met TomTom dan?

Genoeg uit te zoeken, maar wil hem eerst echt kunnen gebruiken :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Eric_Cantona schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:07:
Ik zou TT er snel afgooien en iGO erop zetten, werkt leuker en je kunt met TMC aan de gang :)
ik dacht dat tmc nog niet werkte op de ppc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:09:
[...]

Had je hiervoor de officiële 6.1 rom? :) Ik heb nu al 3-4 maanden EnergyROM met WM 6.5, anderhalve maand geleden weer een nieuwe opgezet en deze werkt nu fantastisch! De versie hiervoor liep nog heel vaak vast nadat ik een sms had verstuurd.
Ja ik had de nieuwste HTC 6.1 rom. Die was opzich al veel beter dan de stockrom en aardig in snelheid.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
Wat gebruiken jullie voor Remote Desktop? Ik heb van alles geprobeerd maar krijg maar geen verbinding. Mocha VNC en VNCviewer in combinatie met RealVNC op de te verbinden pc, maar ook Remote Desktop krijg ik niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
WarMaster schreef op zondag 19 juli 2009 @ 18:54:
[...]

ik heb hier de vario liggen, netjes met de laatste nieuwe RomeOS firmware.
maar de enige fysieke hardware afwijking is IMHO de backplate, voor de rest is ie afgezien van de stickertjes op de voorzijde en het roze blokje op het toetsenbord precies hetzelfde als de HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

MailMan schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:46:
Wat gebruiken jullie voor Remote Desktop? Ik heb van alles geprobeerd maar krijg maar geen verbinding. Mocha VNC en VNCviewer in combinatie met RealVNC op de te verbinden pc, maar ook Remote Desktop krijg ik niet aan de praat.
Er is gewoon een client van microsoft beschikbaar. Even googlen en je komt er wel achter. Zo heb ik het ook gedaan. Die van microsoft werkt echt prima, kan altijd en overal even op mijn pc connecten. Zelfs via HSDPA gaat het prima, maar ik zit te denken om mijn internet verbinding om te zetten naar extra snel, dat kost 5 euro extra en heb je sneller internet. Dan zal het wel wat smoother lopen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
DAMAGE schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:52:
[...]

Er is gewoon een client van microsoft beschikbaar. Even googlen en je komt er wel achter. Zo heb ik het ook gedaan. Die van microsoft werkt echt prima, kan altijd en overal even op mijn pc connecten. Zelfs via HSDPA gaat het prima, maar ik zit te denken om mijn internet verbinding om te zetten naar extra snel, dat kost 5 euro extra en heb je sneller internet. Dan zal het wel wat smoother lopen.
Als het MS_RDP_v6.1.CAB is, die heb ik op dit moment ook, maar het werkt gewoon nog steeds niet.

Ik heb eerst deze tweaks gevolgd om de XP Home wijs te maken dat het XP Professional is http://www.mydigitallife....-windows-xp-home-edition/ maar verbinden lukt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
shameete schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:52:
[...]

ik heb hier de vario liggen, netjes met de laatste nieuwe RomeOS firmware.
maar de enige fysieke hardware afwijking is IMHO de backplate, voor de rest is ie afgezien van de stickertjes op de voorzijde en het roze blokje op het toetsenbord precies hetzelfde als de HTC.
Nee, kijk maar es goed. Bij de Vario zit de opneem/afwijs knop bovenaan, en daaronder de home/terug knop.

Op de HTC zit de opnaam/afwijs knop onderaan, en daarboven de home/terug knop. Precies andersom dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Freaky Gabbur schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 08:10:
[...]

ik dacht dat tmc nog niet werkte op de ppc?
Jazeker wel, in ieder geval i.c.m. met iGO.

Zoek maar eens op Hypergps op XDA en in 't iGO-topic op Tweakers staat ook wel wat gemeld. Met de juiste adapter werkt 't prima hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
Hypergps werkt idd goed. Zit zelf alleen met een adapter probleem ism met een brodit houder. Kan dus geen head set aansluiten als ik aan het laden ben in de brodit houder.

Maar toen deze beschikbaar was heb ik hem maar besteld (doe eens gek, dacht ik!)

http://www.gns-gmbh.com/index.php?id=161&L=1

Afbeeldingslocatie: http://www.gns-gmbh.com/typo3temp/pics/51920ce381.jpg

Nou.......

Nog niet aan de praat i.s.m. IGO 8. Ik denk dat ik alle duitse gps fora heb vertaald in google translation en er zijn een aantal mensen met hetzelfde probleem.

Hij bouwt wel een pairing op, zegt dat hij connect is en dan disconnect hij gelijk weer.

Via het programma GPSgate krijg ik hem wel connected, maar er komt geen data invoer naar de TP en IGO 8 weigert hem te herkennen. Dus leuk ding!

Als er iemand is die hem werkend heeft i.s.m IGO 8 en WM 6.1 hoor ik graag hoe!

edit:

Het werkt nu. Bleek dat de TMC ontvanger op com 4 binnenkomt. (bluetooth settings zijn dan uitgaande port com 4) Daar zat ook mijn interne gps op. Via GPSgate kan ik de tmc ook op virtual com 1 zetten. Dan herkent IGO 8.3 hem op com 1. Goede ontvangst met de korte antenne. Nu effe kijken of ik de gps op een andere com port kan zetten :)

[ Voor 19% gewijzigd door Rizn op 24-07-2009 23:09 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Ik heb iets vaags, ik heb al een tijd een cradle waarin mijn TP opgeladen en gesynct werd.

Sinds maandje als ik mijn TP in de cradle zet laadt hij niet meer op, heb er nu een stukje pinpas tussen gedaan en dan laadt hij wel op.

En nu synchroniseert hij alleen nog met die kabel van de cradle en laadt met geen mogelijkheid meer op.
Met een andere USB kabel (van mjin USB hdd) laadt hij wel op, maar kan ik niet syncen, vrij irritant.

Ik heb de contacten als schoongeblazen enzo. Zou ik beter schoon moeten maken? Iemand een idee?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Dennahz schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:12:
Hoeveel geheugen staat er bij jullie bij instellingen > geheugen ?

Bij mij slechts 200mb ?

[afbeelding]

^^ plaatje van internet van een review van de Touch Pro.

Vaag, want er zou normaal 288 moeten zijn?
ik heb daar maar 189.52 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Die oordopjes die erbij zitten zijn echt crap als in-ear gewend bent. Zal eens zoeken naar in-ear dopjes voor deze tel, want hier word ik niet echt blij van ;)

Jammer dat je niet gewone dopjes in kunt pluggen overigens... zelfs niet in die bijgeleverde kabel.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Dennahz schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:20:
Die oordopjes die erbij zitten zijn echt crap als in-ear gewend bent. Zal eens zoeken naar in-ear dopjes voor deze tel, want hier word ik niet echt blij van ;)

Jammer dat je niet gewone dopjes in kunt pluggen overigens... zelfs niet in die bijgeleverde kabel.
er zijn kabeltjes waar dat wel mee kan, van mini usb naar 3.5mm jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

En die werken gewoon? Ideaal!

Hoop dat het geluid wel wat degelijk is eigenlijk, want op m'n w800i was het geweldig met in-ear. Lekkere bass e.d.

Moet ook even op zoek naar een fatsoenlijke mediaplayer. Een soort winamp mobile o.i.d. :)

Ik wacht overigens eerst even op m'n vervangtelefoon, want deze heeft een simlock. Het bedrijf stuurt mij een nieuwe op waarna ik de huidige telefoon mag terugsturen. Ga er dus niet teveel mee prutsen :)

Wel alvast dingen uitzoeken natuurlijk :)

[ Voor 13% gewijzigd door Dennahz op 24-07-2009 17:59 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:50:
[...]

er zijn kabeltjes waar dat wel mee kan, van mini usb naar 3.5mm jack
Kabeltje heb ik ook, via PDA-shop :Y

*klik*

Heb er een Sennheiser koptelefoon ingeplugd, klinkt heeeeeeel lekker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Heb hem wel goedkoper gevonden, maar weet natuurlijk niet wat de kwaliteit van die goedkope dingen is :)

Ga gewoon m'n oude in-ear dopjes gebruiken van m'n SE w800i 8)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 21:50:
Heb hem wel goedkoper gevonden, maar weet natuurlijk niet wat de kwaliteit van die goedkope dingen is :)

Ga gewoon m'n oude in-ear dopjes gebruiken van m'n SE w800i 8)
Weet niet meer wat ik ervoor heb betaald... ben er wel blij mee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Zojuist wat betaald aan monx en 'n nieuwe rom gedownload (6.5 NLD), maar die kan me niet echt bekoren. Dat honingraat-systeem en homescreen vind ik maar niks. Ik ga nog even terug naar de 6.1 versie van 'n maand terug ongeveer.

Es kijken of ik zonder problemen alles weer terug kan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Hmm, ik heb nu tmc aan de gang met igo maar het lijkt erop dat igo nog meer last heeft van lag dan tomtom.
Ook is het niet mogelijk om op te laden en tmc te gebruiken omdat je de headset moet aansluiten om radio signaal te krijgen. Ik sta open voor geniale tips ;)

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste