captains rom is erg fijn, op het bugje na dat de 3g toggle niet werkt in de 23518 build.
er is nu ook een nederlandse rom beschikbaar op xda([ROM][NLD][24 Jan]GMiC1000 ROM - First Dutch WM6.5 ROM![WM6.5.5|23518][Sense 2.1!] ), ik test hem nu en hij bevalt me al aardig op een paar bugs na. kudo voor degene die aan de schrijfstijl kan herkennen wie ik ben in dat topic
Ik moet eerijk zeggen, hoe meer de rom gemod is hoe slechter het eigenlijk loopt, bij de een werkt dit neit bij de ander dat. Dan moet je weer een patch hebben omdat de rom eigenlijk voor een fuze is ipv voor een touch pro. maarja.
windows mobile 6.5 is zoiezo lekkerder
wil je stabiliteit dan ga je voor de 21xx builds (start boven)
wil je comfort dan ga je voor de 23xx builds
en ik moet eerlijk zeggen, hoe fijn en mooi ik die htc, met winmo ook vind
er gaat niets boven mijn nokia. met 3 klikken makkelijk een smsje, met een schuifje mijn camera en je begint zo te bellen. Ik moet zeggen dat met al die snelkoppelingen en sense/touch flo shit al snel kunt navigeren. tijdens het uitgaan zit ik toch liever met mijn nokia hoor.
mijn vraag trouwens: heeft iedereen slechte wlan ontvangst met de touch pro, hier werkt het allen als ik hem op maximale kwaliteit zet zegmaar en hij geeft maar 2 streepjes op mijn wrt54 gl (en de n95 5/5, en de laptop en pc ook veel)
[
Voor 39% gewijzigd door
Speeddragon op 27-01-2010 00:14
]
Heel veel lurken, heel weinig posten..