[PS3] Demon's Souls

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:27
Deze game heeft overal wel goede cijfers gehaald, geloof ik ook best als ik gameplay filmpjes kijk op Youtube.
Lijkt me ook wel een vette game maar zal hem niet halen omdat ik zeker weet dat dan m'n scherm, de controller of de PS3 niet heel gaat blijven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38
Jan Laros schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:20:
[...]

Ik heb de game vorige week op woensdag pas binnen gekregen. Ik heb denk ik een uurtje of 45 gespeeld nu. Met 'pas begonnen', bedoelde ik dus recent pas voor het eerst gespeeld. :)
Ah ok ;) Dat je onder 'pas begonnen' recent bedoelde snapte ik, maar ik ben ook niet zo'n diehard gamer, dus dan denk ik aan een paar uurtjes, maar 45 uur is wel flink wat :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Jan Laros schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:15:
Even een onbeschofte bump. Onze review van DS staat online:

reviews: Demon's Souls

Zijn er nog mensen die (net als ik) net pas zijn begonnen met de game en er even enthousiast over zijn? :).
Ik weet dat velen de import hebben, maar is het uberhaupt al uit Europees? Ben deze middag in 5 verschillende winkels binnengestapt en nergens hadden ze het.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:36

Grozno

acts without consequence!

Pssst, Demon's Souls - Black Phantom Edition

Dit spel is echt niets voor mij trouwens, veel te moeilijk en saai :P
En ja, ik heb het echt een paar uur geprobeert.

* Grozno rent terug naar Dragon Age!

[ Voor 17% gewijzigd door Grozno op 08-07-2010 00:03 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Uiteraard ieder zijn ding, maar ik kan niet zeggen dat Demon Soul's saai is. Vergeleken bij Dragon Age zit er een stuk meer actie in. Misschien is het gewoon niet je soort game?
of heb je het niet lang genoeg geprobeerd?
Om een goede beoordeling te geven moet je minimaal voorbij Phalanx zijn (dan kun je nl summonen enzo)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Zijn main reden is dat het moeilijk is, wat ik kan begrijpen, waardoor het ook saai kan aanvoelen als je neit verder komt hehe . Ik moest ook doorbijten, want de game is genadeloos. 1 fout en je kan opnieuw. Ik denk dat de voornaamste reden dat men niet verder speelt, is omdat men geen geduld heeft. Ik ging erst ook als een malloot hack and slashen en ging meteen dood. Het mooie an ds is dat je geduld moet hebben en de bewegingen moet kennen van enemies zodat je ze kan straffen. Het is een tijd geleden dat ik echt het gevoel heb gekregen dat ik iets goeds heb gedaan, elke keer als je een demon verslaat voelt t heerlijk :P

De game is echt met liefde gemaakt en zit slim in elkaar. Vooral online is echt uniek. Ik bedoel in welk spel kan je nou als eindbaas gaan spelen ?! De game is badass gewoon. Ik ben blij dat sony blijft investeren in zulke games, de voornaamste reden dat ik een ps3 heb, en geen xbox, anders zat ik hele tijd brainless halo te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shol
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-04 22:46
Ik had de black phantom editie ook gepre-ordered en heb er ondertussen "pas" 15 uur opzitten. Ik moet zeggen dat het me absoluut niet tegenvalt, maar eigenlijk had ik het nog moeilijker verwacht.
Dat je voor elke vijand weer je tactiek moet aanpassen/verbeteren vind ik geweldig. Het feit dat je daarnaast zo makkelijk je hardverdiende souls zo kan verliezen, zorgt ervoor dat het spel spannend blijft.

Overigens ben ik (gelukkig) nog geen black phantoms tegengekomen en heb ook pas 1 co-op sessie achter de rug, maar ik verwacht dat dit later in het spel zal veranderen (soul level nu net onder de 30).

Ik zie wel enorm veel bloedvlekken en hint messages op de europese servers, is dat bij de importversies na verloop ook nog zo, of is het nu alleen zo veel omdat de game hier net uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:10
Ikzelf heb op een gegeven een aantal keer een knoop doorgehakt om in mijn eentje een baas te doen.
Die vuurdemoon. Door meerdere mensen als moeilijk aangeschreven, maar heb hem wel neergehaald zonder al te veel problemen. Die DragonGod is wel erg stoer. Zeker niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Maneater vond ik een klote demon pffff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Meest makkelijke vond ik die ene met het slagersmes in zijn lichaam.

Eergisteren het spel maar weer weggelegd, ben level 32 en als je dan 3x achter elkaar 35.000 souls verliest dan word je op een gegeven moment moedeloos... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Anoniem: 268098 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:33:
Maneater vond ik een klote demon pffff!
Ik had hem 1 keer met een blue in mijn team gedaan en werd zelf gekilled.
Daarna nog een keer als hulp phantom, maar dan krijg je niets (uiteraard).
Toen stond ik voor de deur en kon geen kant op (haast).
Dus alsnog gedaan op aanmoediging van mijn vrouw die de 2 bij had gewoont.

Erg leuk om te doen. Veel rennen en zorgen dat je magie hebt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb de Black Phantom editie nu gevonden in de mediamarkt. Dat is dus het spel + hardcover artbook + strategy guide + soundtrack cd....voor 48 euro :*). Uiteraard meteen meegenomen. Ben benieuwd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Boeboe schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:57:
[...]

Ik heb de Black Phantom editie nu gevonden in de mediamarkt. Dat is dus het spel + hardcover artbook + strategy guide + soundtrack cd....voor 48 euro :*). Uiteraard meteen meegenomen. Ben benieuwd.
Heb die ook gehaald ;).

Ben echt puur op reviews afgegaan en wat gameplay filmpjes op youtube. Ik hoop dat het alles waarmaakt ;).

Ben nog niet echt ver of zo, mijn zwager uit Colombia is nu ook hier, dus daar komt wat meer tijd in te zitten (en is ook belangrijker dan een spel ;) ) ... wilde alleen zeker stellen dat ik deze versie had ;).

Ik zit te denken aan een pure sword fighter ... of een knight, of evt. een templar knight.

Ik las alleen ergens iets over een bepaalde build, stats waar je als ik me niet vergif level 200 moest zijn ? Voor 5 werelden en in die werelden dacht ik een 3-tal stages ... hoe krijg je dat voor elkaar dan ? Of wellicht begrijp ik dat nog niet goed genoeg. Voor mij is spel uit in ieder geval spel uit ... en dat zal bij deze al lang genoeg duren gezien de moeilijkheidsgraad :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Je hebt nog New Game + t/m +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ enz.

Waarbij het iedere keer moeilijker wordt. Dus de vijanden sterker.
New Game + wordt de moeilijkheidsgraad meteen een stuk hoger, daarna wordt het iedere keer een klein stukje moeilijker.

Ik zit bij de eerste playthrough ook al op 33 en ben nog niet klaar. Dus het valt nog mee.

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 11-07-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 11:42
Gister eindelijk gelukt om die blauwe draak te verslaan in 1-4. Duurde even, maar het voelt zo goed als het eenmaal gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ikzelf had die rode al heel snel neergehaald.
De blauwe moet ik nog doen.
Die rode is een truukje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hard slaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
:P Uitleg hieronder. Kijk niet als je het niet wilt weten.
spoiler:
Eerste toren 1-2 met pijl en boog. Zorg dat je er minimaal 250 hebt.
Even kijken wanneer je moet schieten. Je krijgt niet echt te zien of je veel schade doet. Alleen bloed.
That's it. Het duurt een hele tijd. Ikzelf had een boog upgegrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Anoniem: 86074 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:59:
[...]
Ik las alleen ergens iets over een bepaalde build, stats waar je als ik me niet vergif level 200 moest zijn ? Voor 5 werelden en in die werelden dacht ik een 3-tal stages ... hoe krijg je dat voor elkaar dan ? Of wellicht begrijp ik dat nog niet goed genoeg. Voor mij is spel uit in ieder geval spel uit ... en dat zal bij deze al lang genoeg duren gezien de moeilijkheidsgraad :D.
Ach er zijn wel wat truukjes om snel te levellen. Lees de wiki er maar op na als je wil weten hoe. (ik deed het grinden met Black tendency in 4-3 en dan terug lopen)
Ik had op een gegeven moment zoveel souls dat het (hoe makkelijk het stukje ook was) toch wel heel spannend was als je per ongeluk een foutje maakte en dood ging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er pas 3 uur opzitten, nog niet super veel dus, maar had mijn zwager uit Colombia 3 weken over de vloer, en we hebben veel leuke dingen gedaan met z'n allen :D.

Ik moet zeggen, ik ben nog niet echt goed in dit spel. Iedere keer kom ik 1 stapje verder lijkt het wel. Ik speel een Temple Knight, en probeer mijn schild te timen. Tot nu toe lijkt dat random goed te gaan. Weet nou niet of het zo'n goed idee is om dit te gebruiken, zeker tegen tegenstanders die je in 1 klap bijna dood slaan. Moet ik dat stukje nu gewoon vergeten en er maar "normaal" op los rammen ? Wereld 1-1 nog steeds niet uitgespeeld hehehe ... ik ben iedere keer bovenaan de trap aangekomen bij die 2 schutters en aan 2 kanten staat een vijand die erg hard mept. Tot nu toe iedere keer overleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 10:11
Je moet er zeker niet zomaar op los rammen, dan kom je 1-1 nooit voorbij :P. Een goede tip is om een spear te gebruiken in het begin, kun je je shield omhoog houden terwijl je toch kunt blijven aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

echt een heerlijk spel. had het op de europese release binnen maar ben pas sinds deze week serieus gaan spelen. wat een briljant spel zeg, je komt steeds 2 stappen vooruit en dan wordt je er weer 1 terug geslagen. flamelurker was verschrikkelijk maar uiteindelijk toch neer gekregen, shrine of the storms is best wel ideaal om als beginner souls te farmen(vooral als magic based char) 4 a 5 duizend souls in een run van max 4 min. baal wel een beetje dat ik nu 11 dagen weg ga voor sziget(alhoewel dat ook zeer tof wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou je gaat sneller dan ik ;).

Ik moet nog steeds 1-1 helemaal afronden. Maar heb het nu iets beter onder de knie en ik doe iets minder moeite om die move met L2 te doen, dat is iets te moeilijk nog om te timen.

Inmiddels leg ik het gros van de tegenstanders wel snel neer, behalve die Red Eye Knight ... heb nu 2 builds geprobeerd, en alleen de magician die legt hem makkelijk neer, maar ja, da's van afstand. Alleen dropt er alleen helaas geen spul om je MP te herstellen, dus ik zit te denken toch niet die build aan te houden.

Zit te tobben nu tussen Knight en Soldier. Soldier is wel sterk, maar langzaam. Maar wellicht dat die 10 Luck ipv 7 wel beter is voor de items die vallen.

Ga in ieder geval proberen vandaag of morgen die boss om te leggen, heb net even een walkthrough filmpje zitten kijken op Youtube, hoewel er ook een guide in de game zit. Ben er nu al zo lang mee bezig (6 - 8 uur :D met vallen en opstaan) ... voel me echt een beginneling eersteklas, en ik dacht dat ik wel kon gamen ;).

Doe het wel rustig aan op zich, ik ben geen rusher, nooit geweest ook.

Van de wapens staat best veel in die guide, ik word alleen niet echt wijs van de items in het game menu, wellicht toch de manual erbij pakken, want ik kan niet zo makkelijk zijn welke stats je nodig hebt voor wapens en schilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Red eye knight leg je later pas makkelijk om. Ik zit nu op soul level 34 of iets en krijg hem makkelijk neer. Je wordt uiteindelijk na wereld 1-1 wel sterker. Die optie krijg je dan tenminste om up te graden.

Het is handig om icoontjes te vergelijken. Dat was wat ik voorheen ook had. Bij het upgraden van wapens kun je kiezen op welke stat deze valt. Maar dat vereist dan wel weer ander materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou Phalanx ligt op zijn gat ... nu lees ik alleen net het volgende "it is best not to consume bosses demon's souls". Wat bedoelen ze daarmee ?

Na de boss, pak loop ik naar zijn soul op het scherm. Waarom zou dat niet de bedoeling zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HDDkapoet
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-07-2020
Je moet hem niet consumen (kanje doen in je inventory) voor souls, net zoals de soldier souls die je vind (die kan je wel gewoon consumen, maar kanje het beste tegelijk gebruiken als je een bepaalde dure upgrade wil). Boss Souls kan je speciale wapens of speciale skills voor krijgen die je anders die playthrough niet meer kan bemachtigen, het is dus erg zonde om die voor souls te consumen.

Je kan op deze site kijken wat je met je Boss Souls kan krijgen en van wie etc:
http://demonssouls.wikidot.com/bosses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-04 20:38

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb deze game ook al een aantal weken, maar de laatste dagen pas echt gespeeld. Ik loop alleen tegen een probleem aan. Ik kan mijn strenght wel omhoog gooien, alleen mij attack gaat niet meer omhoog? Ik zit nu op SL 30 maar attack is maar 54. Ik gebruik een long sword +6.
Iemand tips?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HDDkapoet schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:46:
Je moet hem niet consumen (kanje doen in je inventory) voor souls, net zoals de soldier souls die je vind (die kan je wel gewoon consumen, maar kanje het beste tegelijk gebruiken als je een bepaalde dure upgrade wil). Boss Souls kan je speciale wapens of speciale skills voor krijgen die je anders die playthrough niet meer kan bemachtigen, het is dus erg zonde om die voor souls te consumen.

Je kan op deze site kijken wat je met je Boss Souls kan krijgen en van wie etc:
http://demonssouls.wikidot.com/bosses
Ah ok thanks, ik begrijp nu wat dat consumen betekent ;). Zal ik dan niet doen.

Inmiddels met 2-1 begonnen. Ik probeer eigenlijk zoveel mogelijk die guide niet te lezen, want het mag wel een beetje een verassing zijn, anders is het niet leuk.

In de guide gaan ze namelijk eerste naar
spoiler:
4-1 om een wapen te halen, een of andere falchion of zo dacht ik ... kennelijk (iemand had ook online op de server al een bericht achter gelaten dat je een bepaald type zwaard nodig hebt om verder te gaan of zo. Ik heb zelf ook een simitarm, en stel dat het echt niet lukt, dan kom ik daar liever zelf achter, dan het uit een guide te lezen
.

Dus ik ga het verder gewoon op mijn manier spelen en kom ik er niet uit, dan zoek ik het wel op ergens. Hou ook mijn eigen volgorde aan en zo. Tot nu toe is 2-1 wel uitdagend, die vuur salamanders zijn wel pittig ;).

Ben denk ik in totaal al 15 uur bezig met het spel ;). Ik voel me echt nog steeds een meganoob zeg, het is echt iedere keer een klein stapje verder, maar heb het nu wel iets beter door, dus het gaat al sneller. In het begin ging het echt dramatisch slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een korte vraag .... het spel is volledig melee te spelen, of MOET je spells hebben ?

De bedoeling voor mij was een pure melee build, krachtig in aanval en in verdediging. Weet alleen niet of ik hem zo te langzaam maak, maar de bedoeling was een karakter met zware armor en wapens ;). Normaal speel ik RPGs als een spellcaster, maar ik wilde deze keer een melee rakkertje proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Tja, het is goed mogelijk om te doen. Ikzelf heb wel een paar spells in mijn broekzak om zo een beetje afstand te houden bij bepaalde bazen.
Zorgen dat je meer dan de helft over hebt zodat je nog snel kunt wegrollen.
Dus als je een bepaalde gewicht kunt dragen (40) dan het gewicht van je equipment onder de 20 houden.
anders rol je traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Proberen kan altijd natuurlijk :-) Ik ben begonnen als barbarian en nu soul level 30 ofzo, tot nog toe zie ik geen reden om souls in magic of faith te steken. Met m'n gear moet ik alleen af en toe wat rondswitchen, soms is langzaam rollen niet erg dus dan is de combinatie van purple flame shield + brushwood armor set erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Jheroun schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:56:
Proberen kan altijd natuurlijk :-) Ik ben begonnen als barbarian en nu soul level 30 ofzo, tot nog toe zie ik geen reden om souls in magic of faith te steken. Met m'n gear moet ik alleen af en toe wat rondswitchen, soms is langzaam rollen niet erg dus dan is de combinatie van purple flame shield + brushwood armor set erg handig.
Ligt natuurlijk aan je build ;) je kan insane melee chars maken met juist wel magic of faith, als je +5 wapens maakt met respectievelijk darkmoon- of faintstone.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Mijn strength gaan nu wel weer omhoog. Vreemd.
In ieder geval, als iemand samen wilt spelen, voeg me maar even toe op PSN: MoodChange.
Ik heb wel de EU editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had mijn STR juist geboost om dat Flame schild te dragen, maar ik vrees dat ik nog wat meer moet leven, want nu loop ik heel langzaam als ik het draag.

Tot nu toe 2 bosses omgelegd, 1-1 en 2-1 ... nu met 1-2 bezig ... cool leven, en ik heb al even aan de baas mogen ruiken ... meer dan dat nog niet gedaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik ben ook vooral heel veel souls in stamina aan het steken om in die zware plate + schild + groot zwaard nog wel te kunnen dodgen :-)

Vandaag mezelf niet heel veel geholpen, uurtje gespeeld, helaas alles dat ik bij elkaar verzameld had weer verloren door een paar duffe acties voordat ik m'n PS3 uitzette |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet even goed gaan checken wat het beste is om te gaan levellen inderdaad. Ik steek zelf 0,0 punten in magie-achtige skills, ik wil een pure melee class.

Ik weet alleen niet of Dexterity wel zo handig geweest is om ook punten in de douwen, misschien moet ik het voorlopig op Vit en End houden. Het is idd wel zo handig dat je zwaar spul kan dragen en ook niet als een oma of opa beweegt :P.

Ik ben nu bij de 1-2 boss, ik sta bovenaan en ik zie dat ik vergeten was mijn body op te pakken sh**, ff kijken hoe ik dat ga doen zonder helemaal aan gorte geslagen te worden door onze kleine ridder ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu 3 bazen gehad ... en volgens mij 30 uur bezig. Ik geef toe, in het begin speelde ik echt heel slecht ... heeft lang geduurd voordat ik het echt doorhad.

Ik heb gister de baas van 1-2 neergelegd. Nu weet ik wel dat ik mezelf heel eventjes geleveld heb, dus wellicht was ik te sterk al voor deze boss. Ging redelijk makkelijk. Ik heb mijn STR naar 22 gewerkt, VIT en END naar 17 en DEX naar 12 of zo, weet niet in hoeverre DEX echt bij deze Knight Build past.

Ik ben ook 4 keer opnieuwe begonnen ... was begonnen met een templar knight ... toen een soldier .... toen een mage en als laatste een knight, en daar ben ik mee verder gegaan.

Ik probeer nu mijn Item Burden en zo een beetje op te krikken, zodat ik het zware spul bij me kan dragen. Ik heb nu op zich een Purple Flame Shield +1 en een Steel Shield +1 ... maar volgens mij kan ik die Steel Shield wel opbergen, aangezien die Purple Flame Shield volgens mij hetzelfde is, alleen minder lang meegaat (Duration 170 ipv 300).

Gisteren ook een Broad Sword gekocht, weet nu eigenlijk niet of dat zonde van de souls was. Heb ook een Long sword namelijk.

Kan je eigenlijk iets met de items waar je niets meer mee doet ? Heb ik nog niets over kunnen vinden. Ik heb echt best veel opgeslagen, waar ik of dubbele van heb, of echt geen ruk mee doe ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:09

CHeff

Allemaal gekkigheid

Het enige wat je er mee kunt doen is proberen te ruilen met andere spelers.

Verder is er niks anders mee te doen dan in de opslag stoppen of weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

[quote]Anoniem: 86074 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 07:37:
[...]

spoiler:
4-1 om een wapen te halen, een of andere falchion of zo dacht ik ... kennelijk (iemand had ook online op de server al een bericht achter gelaten dat je een bepaald type zwaard nodig hebt om verder te gaan of zo. Ik heb zelf ook een simitarm, en stel dat het echt niet lukt, dan kom ik daar liever zelf achter, dan het uit een guide te lezen
.

Doe dat nou maar wel, want dat wapen is erg sterk en snel. Het is niet te vergelijken met de normale versie van dat wapen, want het is een "cresent" (ofwel eerst naar +6 geupgrade en dan naar cresent +1 voor extra magic damage, stacks with magic stat).
Ik gebruik dit wapen in NG +5 nog steeds, alleen is dit dan natuurlijk wel de max geupgrade versie (+5). Is zo'n beetje het snelste wapen van het spel en doet bij mij ook nog best veel damage vanwege mijn magic 45.
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:14:
Ik moet even goed gaan checken wat het beste is om te gaan levellen inderdaad. Ik steek zelf 0,0 punten in magie-achtige skills, ik wil een pure melee class.

Ik weet alleen niet of Dexterity wel zo handig geweest is om ook punten in de douwen, misschien moet ik het voorlopig op Vit en End houden. Het is idd wel zo handig dat je zwaar spul kan dragen en ook niet als een oma of opa beweegt :P.
Dex is nooit verkeerd, aangezien je attack power omhoog gaat.
En een beetje in magic/faith steken is ook niet verkeerd. Second change of warding zijn 2 erg goede spells. 2nd change geeft een halve levensbalk terug als je dood bent en warding zorgt voor heel veel damage reduction (half of drie kwart, weet ik zo even niet meer). Verder is curse wapon ook een erg goede spell (50% meer damage).

En anti magic field is ideaal voor wereld 3
spoiler:
de medusa's in 3-1, 3-2 en 3-3 kunnen nl alleen magic gebruiken. Dus anti magic field aan en ze kunnen niks meer, zelfs de Black phanthom medusa's niet
.

[ Voor 61% gewijzigd door tilburgs82 op 31-08-2010 09:56 ]

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

tilburgs82 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:34:
[...]

Doe dat nou maar wel, want dat wapen is erg sterk en snel. Het is niet te vergelijken met de normale versie van dat wapen, want het is een "cresent" (ofwel eerst naar +6 geupgrade en dan naar cresent +1 voor extra magic damage, stacks with magic stat).
Moet je er ook wel bij vertellen dat het wapen scaled op je magic ;) Daar moet je build ook maar net bij aansluiten.

'k heb dat wapen ook een keer opgehaald met een magic based char; toen had ik net die dude die daar staat dood en wou ik em snel smeren (was echt te low level nog) en toen brak er iemand in! Toen was ik echt blij dat ik net genoeg strength had om het ook meteen te kunnen gebruiken. Die epic battle daarna won ik er namelijk wel mee _O_

Uiteindelijk heeft die char nu een crescent uchigatana +5. Mensen die inbreken weten niet wat ze overkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

Clay schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:04:
[...]

Moet je er ook wel bij vertellen dat het wapen scaled op je magic ;) Daar moet je build ook maar net bij aansluiten.
uhm. staat er toch echt bij.
[quote]tilburgs82 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:34:

[...]

Ik heb nu ook een crescent uchigatana +5, 1 nadeel. Curse of light weapon kan erniet op. Dus af en toe schakel ik over naar een meat cleaver :P

• Walance
  • Laatst online: 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Is er iemand hier die een Pure Bladestone over heeft en die wil ruilen/geven? Ik ben nu al een paar dagen daarvoor aan het farmen, maar ik kan er maar geen vinden.

Anders moet ik misschien maar eens wereld 4 naar pure black brengen, ipv pure white.... ik lees dat je dan meer kans hebt en dat er dan een Black Phantom Black Skeleton is die iets meer kans heeft om die te laten vallen.

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

De droprate is ongeveer 1 op 200. In pure black wordt dat 3x zo hoog, dus 3 op 200.
Het makkelijkste is om in pure black wereld 4-2 van achter naar voor te farmen (dus starten in 4-3 en dan teruglopen). Geen armor, thief ring, bow en catalist met soulsucker spell en talisman met evacuate. Je krijgt dan de grot met de witte lichten (gewoon voorbij rennen), dan een reaper (afmaken met boog). Hierna staat een black phantom dual blade skeleton. Die heeft dus een droprate van 3 op 200. Rustig achter um gaan staan en soulsucker gebruiken. Een leuk extraatje is de 50.000 souls die je per keer krijgt met de soulsucker. Hierna evacuate en herhalen.

Maar als het voor de laatste trophy is, wil ik je er wel 1 lenen. Geen pure bladestone, want die heb ik niet, maar wel een sharp weapon +5 voor de trophy.

• Walance

Walance

Bedankt voor je reactie, die truuk had ik ook al gevonden, maar wilde het liefst nog even bij Pure White blijven, voor de Pure White events. Misschien dat ik die dan maar eerst allemaal ga doen en vervolgens wereld 4 pure black maken.

Ik heb die pure bladestone nodig voor de tropphy, maar ook voor mijzelf,. ik heb veel dextirity en ben een Kiji aan het upgraden daarvoor, heb nu een sharp kiji +4 en genoeg chunk en shard of bladestone, moet alleen die pure nog hebben. Dus bedankt voor het willen lenen van jouw wapen, maar ik heb liever mijn eigen wapen +5, zodat ik die ook kan gebruiken :)

Ik lees trouwens op veel plaatsen dat Large Sword of Searching en Luck geen invloed hebben hierop, is dat ook zo? Wat is het nut van die dingen dan als je daarmee niet meer kans krijgt om zeldzame items te vinden?

• Coolsnarf
voor zover ik weet werkt de Large Sword of searching en Luck wel bij item drops hoor! kijk hier maar: http://demonssouls.wikidot.com/large-sword-of-searching
maar goed, het kost hoe dan ook tijd om er 1 te krijgen. Ik heb de black phantom methode gebruikt en had echt belachelijk veel souls aan het einde (tis voor mij al weer een tijd gelden dus weet het niet meer precies) zodat ik van ongeveer level 96 naar 120/130 kon levellen!
Ik kon tussendoor niet levellen omdat ik met een vriend had afgesproken om te traden en je moet binnen 20 levels van elkaar zijn om bij elkaar te joinen. Op een gegeven moment is het toch wel spannend met zoveel souls rondolopen :p

Anoniem: 341183

tilburgs82 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:34:
[...]

spoiler:
.

Ik gebruik dit wapen in NG +5 nog steeds, alleen is dit dan natuurlijk wel de max geupgrade versie (+5). Is zo'n beetje het snelste wapen van het spel en doet bij mij ook nog best veel damage vanwege mijn magic 45.

[...]

Dex is nooit verkeerd, aangezien je attack power omhoog gaat.
En een beetje in magic/faith steken is ook niet verkeerd. Second change of warding zijn 2 erg goede spells. 2nd change geeft een halve levensbalk terug als je dood bent en warding zorgt voor heel veel damage reduction (half of drie kwart, weet ik zo even niet meer). Verder is curse wapon ook een erg goede spell (50% meer damage).

En anti magic field is ideaal voor wereld 3
spoiler:
de medusa's in 3-1, 3-2 en 3-3 kunnen nl alleen magic gebruiken. Dus anti magic field aan en ze kunnen niks meer, zelfs de Black phanthom medusa's niet
.
Dex is wel verkeerd, blijf bij VIT en END als je een melee bent, gewoon je wapens uppen.

Dex is leuk voor bows, neem de Lava bow die zal je echt heel veel helpen, de fire damage geeft je bv een soort stun, altijd handig.

En voor curse weapon zoek Baby's Nail. heel handig tegen, bijna iedere BP.

Sind je net bent begonnen enz zou ik voo survivabilty gaan, je hebt er nu nog niks aan om hard te slaan als ze jou in 2-3klappen uitschakelen, je kunt wel zeggen, "ja maar als ik hem snel uitschakel loop ik minder risico". fout. je begint aan een level waar je veel mannetjes moet uitschakelen, soms 1 voor 1 soms meerdere tegelijk, geloof me.. dan is het fijn dat je een paar tikken kunt vangen.

Add me op PSN: Bali_ ik heb een EU Royalist rond SL30-40 geloof ik en een Knight op SL90.
mn NA account/copy heb ik verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

Coolsnarf schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:37:
voor zover ik weet werkt de Large Sword of searching en Luck wel bij item drops hoor! kijk hier maar: http://demonssouls.wikidot.com/large-sword-of-searching
Large Sword of searching en Luck werkt dus niet bij de black phantom in pure black in 4-2. De droprate gaat hiermee omhoog, maar de droprate is al 100% (100% op iets, dus bv een shard, chunck, enz) bij die black phantom. Bij de "normale" dual blade skeleton werkt het dus wel, want die heeft geen droprate van 100%.
Anoniem: 341183 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:56:
[...]

Dex is wel verkeerd, blijf bij VIT en END als je een melee bent, gewoon je wapens uppen.

Dex is leuk voor bows, neem de Lava bow die zal je echt heel veel helpen, de fire damage geeft je bv een soort stun, altijd handig.
Dex of strenght kan voor een wapen wel goed zijn, aangezien je kan upgraden naar sharp of crushing. Hiermee scaled de damage (op S level bij +5) resp. op dex en strenght. Net zoals cresent je damage scaled op S bij +5 op je magic.
Maar je hebt wel gelijk met je VIT en END. Deze kunnen zeker handig zijn in het begin. Je kan vaak geraakt worden en je kan vaak achter elkaar slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
tilburgs82 schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:43:
[...]

Large Sword of searching en Luck werkt dus niet bij de black phantom in pure black in 4-2. De droprate gaat hiermee omhoog, maar de droprate is al 100% (100% op iets, dus bv een shard, chunck, enz) bij die black phantom. Bij de "normale" dual blade skeleton werkt het dus wel, want die heeft geen droprate van 100%.
hmmm, dat wist ik dus niet....klink opzich wel logisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

Je moet gewoon geluk hebben met dat soort dingen. Was vorige week weer eens opnieuw begonnen en kreeg in 1 run 2 pure darkmoon, 2 pure moonlight, 3 pure graystone en nog wat pure stones.
Toen ik voor de trophies bezig was, kreeg ik er vrijwel geeneen. Ben toen uren en uren bezig geweest met de pure bladestone en pas bij NG++ kreeg ik de moonlightstone van de crystal lizards (terwijl de droprate 30% is en je 8 kansen per game hebt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

'k ga toch maar eens door voor de platinum denk ik :P gister bij een maat weer even zitten spelen, en ik krijg er toch weer zin in. Op mijn aanraden had hij toch maar een sticky bow +5 gemaakt, en het ff later voor het eerst uitgespeeld - non spoiled van mijn kant uiteraard ;)

Een beetje van elkaar leren is ook wel grappig. Zo moet ik bv echt toegeven dat ik de kracht van anti-magic field altijd onderschat heb. m'n lvl 160 "paladin" heeft dat echt nooit gebruikt.

In NG+ mocht ik met zijn char ff 1-1 doen, nadat we zn char eerst even met een ring of great strength in een dodgende fighter in full (dark silver) armor veranderd hadden. Inc een blessed wapen en regenerator's ring begreep hij ook inene waarom ik graag - wel - in human form rondloop ;)

Uiteraard werd er toen ingebroken door een phantom, maar die gast begreep er echt helemaal niks van. Het anti field kende hij blijkbaar niet, en door het kunnen dodgen in full armor was hij ook totaal geen gevaar voor me. Uiteindelijk gaf die op, en leavede :')

En ondertussen zat mn maat hem natuurlijk te knijpen dat ik zn char niet dood zou laten gaan :P haha

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

De meesten zullen het vast wel weten, maar toch zeg ik het maar even. Hoogstwaarschijnlijk komt er een deel 2.

http://games.blog.nl/xbox...ntwikkelaar-from-software

Wordt dus weer zo snel mogelijk importeren ;)

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Heeft iemand een Uchigatana voor me? Ik wilde een quality maken, maar ik zie net dat ik hem al te ver geupgrade heb.

• Walance

Walance

Ik heb er wel meer dan één voor je als je wil. Ik heb er nog zeker 2 of 3 over, die niet geupgrade zijn. Wat is je soul level?

Overigens heb ik na lang zoeken eindelijk die pure bladestone gevonden, een paar dagen geleden, ben echt blij :) Ondertussen ook NG+ uitgespeeld en begonnen aan NG++. Dat zoeken naar een pure bladestone heeft me wel erg veel souls opgeleverd zeg, ben daardoor erg omhoog geschoten in soul level.

Ik ben nu level 168, het kost me 200.000+ souls per level nu...

[ Voor 10% gewijzigd door Walance op 29-09-2010 20:21 ]

• Shol
tilburgs82 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:42:
De meesten zullen het vast wel weten, maar toch zeg ik het maar even. Hoogstwaarschijnlijk komt er een deel 2.

http://games.blog.nl/xbox...ntwikkelaar-from-software

Wordt dus weer zo snel mogelijk importeren ;)
Kijk dat is goed om te weten. De graphics van dat filmpje zien er inderdaad erg demon's souls achtig uit.

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Conquerer schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:19:
Ik heb er wel meer dan één voor je als je wil. Ik heb er nog zeker 2 of 3 over, die niet geupgrade zijn. Wat is je soul level?

Overigens heb ik na lang zoeken eindelijk die pure bladestone gevonden, een paar dagen geleden, ben echt blij :) Ondertussen ook NG+ uitgespeeld en begonnen aan NG++. Dat zoeken naar een pure bladestone heeft me wel erg veel souls opgeleverd zeg, ben daardoor erg omhoog geschoten in soul level.

Ik ben nu level 168, het kost me 200.000+ souls per level nu...
Nice! Maar ik ben pas lvl 64... Dat is dus wel minder..

• Walance

Walance

Misschien dat ik je die items wel kan geven met een Blue Eye Stone? Voor zover ik weet zit daar geen level restrictie op en kan je gewoon daarmee iedereen helpen, ongeacht de levels (maar ik kan het ook fout hebben).

Als ik gelijk heb, kunnen we wel een keer een tijd en plek afspreken, zodat ik je een uchigatana kan geven, als je wil.

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Ja graag, maar volgens mij heeft het wel een level restrictie. Misschien weet iemand anders het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

Chaos-Zero schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:22:
[...]

Nice! Maar ik ben pas lvl 64... Dat is dus wel minder..
dan heb ik er wel 1 voor je.

edit:
En ja. Op blue phantoms zit dezelfde restrictie.

[ Voor 12% gewijzigd door tilburgs82 op 01-10-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

tilburgs82 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:47:
[...]

dan heb ik er wel 1 voor je.

edit:
En ja. Op blue phantoms zit dezelfde restrictie.
Voeg me maar even toe op PSN; MoodChange
Wanneer heb je tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

Ik denk aan het eind van de middag even. Anders wordt het pas zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Oke, zal zorgen dat ik online ben. Laat maar even weten hoe laat precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

Het was zo druk op het werk, dat ik smiddags maar vrij heb genomen ;)
Zal je nu even toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Haha, ik kom er aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Nog even een vraagje, ik zie vaak op de wiki van DS, dat als je je wapen upgrade, bijvoorbeeld bij de White Bow, de stats en damage hetzelfde blijven. Wat heeft het dan voor zin om bv de White Bow naar +5 te brengen?

Hier trouwens de pagina: http://demonssouls.wikidot.com/white-bow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shol
Chaos-Zero schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:27:
Nog even een vraagje, ik zie vaak op de wiki van DS, dat als je je wapen upgrade, bijvoorbeeld bij de White Bow, de stats en damage hetzelfde blijven. Wat heeft het dan voor zin om bv de White Bow naar +5 te brengen?

Hier trouwens de pagina: http://demonssouls.wikidot.com/white-bow
De stat bonussen gaan wel omhoog.
Oftewel per dexterity punt zul je meer extra damage doen.
(precieze berekening staat volgens mij ook op die wiki)

Edit:
Sterker nog, het staat letterlijk op de pagina waar je zelf een link naar geeft:
Note: While appearing not have any benefits from upgrading, the White Bow does receive greater bonuses from STR and DEX with each upgrade. The marginal bonus damage is fairly small however.

[ Voor 21% gewijzigd door Shol op 05-10-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Ah daar heb ik dan denk ik overheen gelezen. Ik vraag me af of de boog uiteindelijk beter is dan de Lava Bow. Maar omdat je Colorless Demon Soul moet gebruiken voor elke upgrade, ben ik een beetje 'bang' om hem te upgraden en spijt te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

Chaos-Zero schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:56:
Ah daar heb ik dan denk ik overheen gelezen. Ik vraag me af of de boog uiteindelijk beter is dan de Lava Bow. Maar omdat je Colorless Demon Soul moet gebruiken voor elke upgrade, ben ik een beetje 'bang' om hem te upgraden en spijt te krijgen.
Er is een makkelijke manier om aan veel colorless souls te komen.
http://demonssouls.wikidot.com/colorless-soul

Maar persoonlijk vind ik een compound longbow beter. Deze upgraden naar een sticky. Dan krijg je een S bonus op dex. Je hebt dan ook minder strength nodig.
Zelfs met lage dex doet deze boog al veel damage. Zeker met heavy arrows.

[ Voor 3% gewijzigd door tilburgs82 op 06-10-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-04 16:54

Tyoi

Beddytear

Gister het spel binnen gekregen, kwam op het idee door CAD-comic (www.cad-comic.com). Zouden daarin nu bezig zijn om het spel in 1 hap uit te spelen op NG+ met alle slapeloze gevolgen van dien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij verrast ben, het spel ziet er een stuk gelikter uit dan ik had verwacht. Sta ook helemaal te popelen om door te gaan met de (zware) uitdaging. (ben wel wat gewend, speel ook Monster Hunter Freedom Unite)

Ik heb de IGN guide (http://uk.guides.ign.com/guides/14242310/) en de Wikia al gevonden van demon's souls.

Ik vraag me echter af, speelt het gros van jullie in de offline of online modus? Ik vind de messages, bloodstains en de ghosts wel erg goed gedaaan, geeft je een gevoel dat je niet alleen bent, maar daarin is de world tendency een stukkie moeilijker.

[ Voor 3% gewijzigd door Tyoi op 27-01-2011 15:59 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

altijd online. Heb het spel al zo vaak uitgespeeld (zelfs op level 1 ;)) Enige rede dat ik deze game nog speel is het invade/summon systeem. Altijd leuk om iemand te invaden of om invade te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dit spel tijdje terug gespeeld op de PS3 van een maat en ik was erg onder de indruk. Wat ik nu net lees is dat het vervolg ook op de 360 komt :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hEviX32HvJM]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318152

tilburgs82 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:54:
De droprate is ongeveer 1 op 200. In pure black wordt dat 3x zo hoog, dus 3 op 200.
Het makkelijkste is om in pure black wereld 4-2 van achter naar voor te farmen (dus starten in 4-3 en dan teruglopen). Geen armor, thief ring, bow en catalist met soulsucker spell en talisman met evacuate. Je krijgt dan de grot met de witte lichten (gewoon voorbij rennen), dan een reaper (afmaken met boog). Hierna staat een black phantom dual blade skeleton. Die heeft dus een droprate van 3 op 200. Rustig achter um gaan staan en soulsucker gebruiken. Een leuk extraatje is de 50.000 souls die je per keer krijgt met de soulsucker. Hierna evacuate en herhalen...
Deze tactiek heb ik dus ook aangehouden om die ellendige Pure Bladestone te bemachtigen. En ik heb hem hoor, het heeft me wel een aantal dagen farmen gekost, maar het bewijs is er: Afbeeldingslocatie: http://teeler.nl/IMAG0101.jpg

Ik ben ergens vorige week begonnen en ben in de tussentijd geleveled van SL115 tot SL182. Ik heb Excel er even op losgelaten en die rekent voor mij uit dat daar 10.522.713 souls voor nodig zijn. Tijdens het farmen heb ik de Ring of Avarice aangehad en Soulsucker gebruikt om de Dual Katana BP dood te maken. Dit leverde per run ongeveer 68.000 souls op en dat betekent dat ik 155 runs nodig had om 1 Pure Bladestone te bemachtigen. Als de droprate in Pure Black WT echt 3 op 200 is dan ben ik wel zeer ongelukkig geweest.

Nu nog 4 chunks of Marrowstone en dan ben ik van de weapons trophy af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299886

nu psn terug online is, kan er iemand mij zo'n tornado custard helmet bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

@geejee01

De 3 op 200 droprate is volgens mij nooit helemaal bevestigd. De droprate van pure stones bij crystal lizards gaat van 10% naar 30% in PBWT, dus de verwachting is dat dit ook bij de vijanden is, maar dat is nooit bevestigd. Het kan dus goed zijn dat de droprate nog steeds 1 op 200 is, al lijkt het er wel op dat je wel vaker chuncks krijgt in PBWT dan in PWWT.
De chuncks marrowstone zijn ook een ramp. In de tijd dat de item dupe nog niet bekend was, ben ik ooit uren bezig geweest om er 6 te krijgen voor mijn fatal secret dagger +5. Dus bereid je maar vast voor op uren farmen ;)

@Fakky
Drop een blue sign in 3-2 achter een steen of een hoekje, waar normaal niemand komt en wacht totdat je als monk gesummoned wordt..
Ik kan je er ook wel 1 geven. maar dan moet je tussen lvl 100 en 140 zijn en de EU versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@tilburgs82 Ben al twee dagen bezig met gesummoned proberen te worden.
In totaal al 6 uur zitten wachten, 3 summons gekregen.
1e summon disconnecte na dood.
2de gevecht verloren tegen een bbs build
3de gevecht moeten opgeven na 20 minuten omdat ik de garage moest gaan opendoen voor mijn vriendin.

En ik ben level 120 dus dat zou moeten lukken als je tijd hebt.
Mijn psn is Fakky82, voeg me maar toe als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

lvl 120 is idd lastig om de monks head nog te krijgen. Het beste kan dit ergens tussen lvl 40 en 80. Ik zal je vanavond wel even toevoegen.
btw, je bent 120, pvp build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yup, spellblade, heb al aardig wat invaders in de pan gehakt rond level 80, nu is het te rustig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

dan moet je 4-1 proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die heb ik al gedaan. 4-2 moet ik nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Vandaag ook het spel weer opgepakt. Ik was nog bezig met mn 2e walktrough, nu net 1-1 in NG++ uitgespeeld. Ein-de-lijk ook Old King Doran verslagen. Zit nu op lvl 133. Ik zit er nu wel al weer tegen de 'verzamel alle wapens' trophy op. Ik neem aan dat je deze ook kan ruilen met vrienden?
Hoe zit het eigenlijk met de stenen trophies. Moet je ze echt zelf maken, of kan je ook een wapen van een vriend krijgen die maxed out is met een willekeurige steen voor de trophy? Zal wel niet :P

Edit: Wat is de beste manier om Mephistopheles in de Nexus te krijgen, ivm de foe's ring?

[ Voor 8% gewijzigd door Chaos-Zero op 22-05-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
het is een tijd geleden dat ik de platinum gehaald heb, maar volgens mij kan je gewoon een wapen even lenen van iemand en dan telt het. Je moet volgens mij wel alles tegelijk in je bezit hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Oke dat scheelt dan. Maar toch een heel zoekwerk om al die wapens bij elkaar te vinden qua lijst oid.
Heeft iemand de foe's ring voor me te leen, voor de trophy? Ik neem aan dat Mephistopheles voor de rest niet echt nodig is?
Ik ben lvl 133 op EU server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82

tilburgs82

carpe florem

volgens mij sta jij al in mijn lijst moodchange. Dus als we weer een keer online zijn, geef ik er wel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Top! Ik heb sinds vandaag geen werk meer, dus ben de as weken wel online =P Wil m nu toch echt platinum gaan halen. Zie alleen tegen de all unique weapons trophy op.
Voor de rest heb ik Mephistopheles niet nodig, behalve die ring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
tja ik zou wel willen helpen maar zit helaas op de aziatische server.......anders had ik alle wapens zo even aan je kunnen geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407324

Gisterenavond 2-1 armored spider verslagen. Ik ben echt zo slecht in dit spel, heb in 1-1 en 2-1 al 10 uur gestoken..... beetje demotiverend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb de laatste dagen steeds last met online spelen met DS, het spel zelf is dan niet online. Mn vrienden hebben hier ook last van. Weet iemand meer over de servers?

En bedankt tilburgs82 voor het helpen tot aan de platinum! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Kick.

Zo hier is een tijd niemand geweest. Ik heb dit spel laatst gekocht en hij is zeker wel vet, al is het af en toe frustrerend en zijn er nogal wat kleine mindingen.

Maar jullie zijn zulke hoge levels :o Hoe kom je aan zo veel souls? Ik ben pas level 40 ofzo, maar heb wel al 5 demons verslagen. 1-1, 1-2, 2-1, 3-1 en 4-1. Ben nu aan het twijfelen wat ik ga doen. Ben bij 2-2 geweest, maar ik mis daar blijkbaar goede spells voor.

[ Voor 19% gewijzigd door FerdiV op 05-08-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

De combinatie van game droogte en het matige weer deze zomer heeft er voor gezorgd dat ik me in de backlog van de PS3 heb kunnen verdiepen. Demon's Souls heeft mij inmiddels heel wat uurtjes geboeid.

Ik zit nu wel met het volgende: Ik wil heel graag de sharp secret dagger afbouwen, maar krijg maar geen chunk of bladestone. Kan iemand die met mij ruilen? Ik heb heel wat andere stenen en spul in de aanbieding en heb een character van mijn eerste playthough waar ik alles van kan missen.

Stuur maar een berichtje als het uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:19
We hebben een actie lopen met Dark Souls, de opvolger van Demon Souls. Win een exclusieve preview gamesessie en een prachtig prijzenpakket. Lees meer op Cloud in "Twee Dark Souls speelsessies bij Namco B...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Kan iemand vertellen hoe ik op een makkkelijke manier Old King Allant kan verslaan (in spoiler tags)? Het is de laatste die ik moet, maar ik ben echt kansloos tegen hem. Ik zit in mijn eerste speelsessie en ben SL 85. Wordt er echt gek van, heb iets geprobeerd met de Death Cloud maarja mijn versie schijnt gepatched te zijn :'(

EDIT: Het is me gelukt, maar snelheid is wel een must.

[ Voor 8% gewijzigd door FerdiV op 18-09-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:35
Het is al even geleden dat er leven was in deze topic, maar op hoop van leven :).

Ik heb met Old King gevochten in wereld 1-1 om zo het oude zwaard te bemachtigen, opdracht ook geslaagd maar toen ik het zwaard wou nemen kon ik het niet dragen. Ik toen de wereld uit om wat items te droppen en toen terug maar nu is het zwaard nergens meer te vinden.... :( krijg ik nog een kans het te bemachtigen? (waarschijnlijk niet) en wat belangrijker is, is het een belangrijk/noodzakelijk wapen om verder te komen in het spel?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
je hebt het wapen niet perse nodig, tenzij je voor de trophies gaat. Of het wapen echt weg is...ik denk het wel, maar om het zeker te weten gewoon even gaan kijken!
Als je verder info wil mbt de game zou ik op de wiki kijken, daar staat alles zo'n beetje vermeld wat je moet weten: http://demonssouls.wikidot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Ekfad schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:25:
Het is al even geleden dat er leven was in deze topic, maar op hoop van leven :).

Ik heb met Old King gevochten in wereld 1-1 om zo het oude zwaard te bemachtigen, opdracht ook geslaagd maar toen ik het zwaard wou nemen kon ik het niet dragen. Ik toen de wereld uit om wat items te droppen en toen terug maar nu is het zwaard nergens meer te vinden.... :( krijg ik nog een kans het te bemachtigen? (waarschijnlijk niet) en wat belangrijker is, is het een belangrijk/noodzakelijk wapen om verder te komen in het spel?

Alvast bedankt.
Als er wat gedropt wordt en je gaat de wereld in en uit, dan is het inderdaad weg. Echt heel belangrijk wapen is het niet. Mocht je inderdaad voor trophies gaan heb je hem wel nodig, maar je kan hem opnieuw verslaan in New Game Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:35
Ik heb het opgepakt en dan automatisch gedropt (wegens te zwaar), toen ik terugkwam was het weg. Ik stelde de vraag omdat sommige wapens op meerdere plaatsen te vinden zijn.

Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:19
Lang niemand gezien hier. Jammer.

Ik ben hem sinds afgelopen weekend weer aan het spelen.

Black Leather set
Winged Spear +4
Purple Dragon Shield +3
Adjucator Shield
Mace +3

Bosses:

Vanguard
Phalanx
Tower Knight
Armored Spider
Flame thingy
Dragon God
Fool's Idol

Maar zit nu echt vast. De Adjucator slacht me gewoon te snel af, bij 1-3 kom ik ook niet verder. (Red eye Knights) Toch maar grinden dan ><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:44

Japser

Jeej!

Le kick!

Klein vraagje he, ik heb de Phalanx verslagen en kom nu in 1.2 terecht. Gaat allemaal prima, totdat ik de laatste brug over ben en tegenover 3 crossbow men en 1 of soms 2 Blue Eyed Knights kom te staan. Ik kom dr echter met geen mogelijkheid langs (turpentine + broadsword als wapen en een schildje). Telkens is die knight te sterk voor me, heb goed geobserveerd wat ie doet maar het lukt me niet.

Mijn soul level is 8, moet ik nu eerst een hoop grinden in 1.1 om dit op te krikken om er uberhaupt langs te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Japser schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:18:
Le kick!

Klein vraagje he, ik heb de Phalanx verslagen en kom nu in 1.2 terecht. Gaat allemaal prima, totdat ik de laatste brug over ben en tegenover 3 crossbow men en 1 of soms 2 Blue Eyed Knights kom te staan. Ik kom dr echter met geen mogelijkheid langs (turpentine + broadsword als wapen en een schildje). Telkens is die knight te sterk voor me, heb goed geobserveerd wat ie doet maar het lukt me niet.

Mijn soul level is 8, moet ik nu eerst een hoop grinden in 1.1 om dit op te krikken om er uberhaupt langs te komen?
Dat of leet skillz.
Meestal ben je wel even bezig voordat je ergens voorbij komt.
Overigens, is het aan te raden om 2-1 te gaan doen. Alle x-1 zijn makkelijker dan 1-2 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-04 22:21
Weer met demon souls begonnen omdat hij gratis is voor de ps plus gebruikers. Ik moet zeggen dat het wel makkelijker aanvoelt, omdat ik dark souls niveau gewend ben geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-04 18:59
Toch het spel nog aangeschaft voordat Dark Souls 2 op de PC uitkomt. Ik ben eigenlijk verbaasd over hoeveel mensen ik nog zie rondlopen :P Ik kan niet zeggen dat het moeilijker is dan Dark Souls, maar het kan wel irritant zijn als je te weinig healing items hebt. Ik ben bezig met een dex build en ik heb al een Quality Kilji en de Uchigatana heeft ook al een upgrade :) Ik kan nog niet echt kiezen tussen beide wapens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

*Enorme kick

Afgelopen februari zijn de officiele servers van Demon's Souls weliswaar dicht gegaan, maar dat betekent niet dat je niet meer kan jolly coop'en :*) Ene Yuvi heeft een server draaien waar je naar kan connecten als je in je PS3 even een andere DNS instelt, zie deze Reddit thread voor instructies. Alles werkt; messages, bloodstains, coop, invasions.
It so far follows the same rules as the test server previously posted: no level restrictions; all three regions; and defaults to Neutral World Tendency.
Huidige DNS is:
code:
1
174.58.114.198

En heb je een PS3 maar nog geen Demon's Souls, dan kan je deze nu tot 10 mei voor 5,- halen in de Playstation Store!

Met de RPCS3 emulator is Demon's Souls sinds kort ook erg goed te spelen, maar deze versie kan nb (nog?) niet connecten met de bovenstaande server.

* Clay is weer begonnen en heeft net de Tower Demon dood :)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste