Nou je gaat sneller dan ik

.
Ik moet nog steeds 1-1 helemaal afronden. Maar heb het nu iets beter onder de knie en ik doe iets minder moeite om die move met L2 te doen, dat is iets te moeilijk nog om te timen.
Inmiddels leg ik het gros van de tegenstanders wel snel neer, behalve die Red Eye Knight ... heb nu 2 builds geprobeerd, en alleen de magician die legt hem makkelijk neer, maar ja, da's van afstand. Alleen dropt er alleen helaas geen spul om je MP te herstellen, dus ik zit te denken toch niet die build aan te houden.
Zit te tobben nu tussen Knight en Soldier. Soldier is wel sterk, maar langzaam. Maar wellicht dat die 10 Luck ipv 7 wel beter is voor de items die vallen.
Ga in ieder geval proberen vandaag of morgen die boss om te leggen, heb net even een walkthrough filmpje zitten kijken op Youtube, hoewel er ook een guide in de game zit. Ben er nu al zo lang mee bezig (6 - 8 uur

met vallen en opstaan) ... voel me echt een beginneling eersteklas, en ik dacht dat ik wel kon gamen

.
Doe het wel rustig aan op zich, ik ben geen rusher, nooit geweest ook.
Van de wapens staat best veel in die guide, ik word alleen niet echt wijs van de items in het game menu, wellicht toch de manual erbij pakken, want ik kan niet zo makkelijk zijn welke stats je nodig hebt voor wapens en schilden.