Man, wat een ellende

Ik was uiteraard in 2 seconden dood bij eindbaas 1-2 (tja, die archers had ik niet gedood, dom), en toen dacht ik... ik ga wat loot ophalen in 1-1 wat ik heb laten liggen, zoals die treasures bij die draken en die red-eyed knight + dogan.
Dus ik te voet naar die draken, maar aangezien ik de grote deur/gate naar 1-1 boss al had geopend, is die draak kennelijk klaar met zn job en gaat niet meer weg, dus geen loot daar. Dus maar op naar die red-eyed knight. Ik had die blauwe bal magic (weet de naam even niet, is vrij cheap) gekocht en mn wand ready, en dan is alles met een harnas zo dood.

Dus die blue-eyed knight met 1 zo'n ball en een paar klappen, en toen op naar die red-eyed knight.
Die is dus supersimpel, met 4-5 van die balls is hij plat, en hij rent wel achter je aan maar zodra je het hoekje om bent (van de kamer dan

) keert hij terug. Sluip terug, lock, fire 2-3 van die balls, et voila. 2000 souls erbij. Dit is dus een leuke manier om erg rap te harvesten, want het kost je feitelijk nauwelijks iets (de weg ernaar toe kan via de shortcut en magic wordt weer aangevuld wanneer je in de nexus bent geweest).
Ik had toen iets van 3100 souls want had de rechterflank detour gedaan. Ik op die dogan af. 'Prepare yourself' tralala. Maar ik zat wat te pitten, en plop, hij raakt me met zn zwaard. Dood, dus mn 3100+ souls liggen pal voor zn voeten. Ik opnieuw erheen. Weer die red-eyed knight verslagen, hier en daar nog wat, dus 2400+ souls opzak, ga weer op die dogan af, ik denk, die steekt zn lulkoek eerst weer af, kan ik mooi mn souls reviven. Nou... nee.

ja, ik kon ze reviven, maar was meteen weer dood. Nu liggen er 5600 souls pal voor zn voeten

, wanneer ik ze ophaal, dus iig 7600+ souls...
Alleen vrees ik dat er geen tijd is om ze te reviven, tijdens het gevecht (tot die 25%). Wel zonde, 5600 souls zijn toch weer een aantal levels ...