Ik heb dit spel maanden geleden veel gespeeld. Maar nu heb ik zo iets van ok, ik vindt mijn character niet helemaal goed genoeg ( Verkeerde beslissingen gemaakt ) en zou ik overnieuw moeten beginnen. Maar bij dit spel vindt ik het toch wel moeilijk om die motivatie weer te krijgen om zo ver te komen. Er zit zoveel tijd in. En je gaat zo vaak dood. Frustrating! Als ik het spel weer in mijn ps3 stop ga ik wel weer verder met zijn oude character.
Iemand Demon Souls kopen? Wat een K*TSPEL... In het begin dacht ik nog, achja kan gebeuren, een paar keer dood. Phalanx (of hoe die zwarte meuk ook heet) was een eitje. Maar daarna, die brug. Omfgwtfbbq. Aan het einde die 2 knights achter die boogschutters. Even speer/zwaard in de fik doet wonderen, maar die 2e krijg ik maar NIET dood. Ben daar ongeveer nu 15x achter elkaar dood gegaan, en geloof me, dan is de lol eraf... Dus als iemand dat spel zoekt. DM maar ofzo. Ik heb er iig schoon genoeg van.
Yup, dat is een moeilijk stuk, en daarna krijg je een boss die je ook nog heel vaak over kan doen. Demon's souls vind ik zelf 1 van de beste spellen van deze generatie consoles, dus ik raad je aan om het nog even te proberen. Je kunt na 1-1 beter 2-1 doen, dan 3-1, 4-1, en dan pas 2-1. Dan ben je zo sterk dat het niks meer voorstelt.
Ah,DeepSeven schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:12:
Yup, dat is een moeilijk stuk, en daarna krijg je een boss die je ook nog heel vaak over kan doen. Demon's souls vind ik zelf 1 van de beste spellen van deze generatie consoles, dus ik raad je aan om het nog even te proberen. Je kunt na 1-1 beter 2-1 doen, dan 3-1, 4-1, en dan pas 2-1. Dan ben je zo sterk dat het niks meer voorstelt.
Das een plan van aanpak zoals ik t nog niet bekeken had! Even vergeten dat die "werelden" ook open waren gegaan
Je niet druk maken omdat je veel ten onder gaat. Toen ik deze game nog maar net had, ben ik waarschijnlijk meer doodgegaan dan in alle GTA's, God of War's en Medal of Honors die ik gespeeld heb samenKilled-1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:37:
[...]
Ah,
Das een plan van aanpak zoals ik t nog niet bekeken had! Even vergeten dat die "werelden" ook open waren gegaanNou voorruit, dan geef ik het spel nog even een kans! Maar dan wel morgen. Heb genoeg frustratie gehad voor 1 dag

Iedereen, ja iedereen is ontieglijk veel keer doodgegaan in het gedeelte waar jij nu bent.
Als je niet sterk genoeg bent, dan ga je best wat vijanden grinden tot je wel sterk genoeg bent. En er zijn genoeg guides te vinden op het internet als je wat hulp kan gebruiken bij een bepaalde vijand of als je zoekt naar een bepaald item / wapen.
Die blue-eye en red-eye knights slaan ook best hard
Qua combat kan je dit spel ook niet echt spelen zoals een oblivion; blocken is beter dan geraakt worden, maar helemaal niet hoeven blocken is nog beter. Leer je vijanden dus "lezen", en sla toe in de openingen die er zijn.
Wat dat betreft is "sterk genoeg zijn" niet van toepassing. Demon's Souls is moeilijk, maar niet oneerlijk; als je tactisch speelt kan je alles hebben.
Qua combat kan je dit spel ook niet echt spelen zoals een oblivion; blocken is beter dan geraakt worden, maar helemaal niet hoeven blocken is nog beter. Leer je vijanden dus "lezen", en sla toe in de openingen die er zijn.
Wat dat betreft is "sterk genoeg zijn" niet van toepassing. Demon's Souls is moeilijk, maar niet oneerlijk; als je tactisch speelt kan je alles hebben.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Wou jij zeggen dat je dat beest aan t eind van de tutorial plat krijgt dan?Clay schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:00:
Maar vandaag niet aan toegekomen. Lange dag op t werk, en mijn vriendin was hier net filmpje kijken. Ik ben benieuwd hoe mijn nieuwe buren straks (over een maandje ofzo krijg ik me sleutel) het gaan vinden als ik Demon's Souls ga spelen. Ik denk dat ze gaan verhuizen
Als je in het begin meteen dood gaat door een monster(wat schijnbaar de bedoeling is), waar moet je dan precies doen/waar moet je naartoe gaan om weer levend te worden?
Ik ren nu rond in zo'n wereld met een gloed om mij heen en ik kan wat monsters doodmaken, maar waar kan ik zo'n speciale demon of steen vinden, dat mij weer levend maakt?
Ik ren nu rond in zo'n wereld met een gloed om mij heen en ik kan wat monsters doodmaken, maar waar kan ik zo'n speciale demon of steen vinden, dat mij weer levend maakt?
De stenen kun je vinden bij de lijken die door de level heen liggen. Ik weet niet meer of je ze ook van de monsters krijgt die je dood, maar die stenen kun je beter bewaren als je de World Tendency wilt veranderen.
Bij de speciale demon moet je verder goed onthouden waar alle mobs zitten. Dan is het wat makkelijker om door de level heen te komen. De grote poort die je ziet kan je openen als je echt door de hele goed hebt verkend. En anders heb je nog genoeg guides of faqs op internet staan.
Bij de speciale demon moet je verder goed onthouden waar alle mobs zitten. Dan is het wat makkelijker om door de level heen te komen. De grote poort die je ziet kan je openen als je echt door de hele goed hebt verkend. En anders heb je nog genoeg guides of faqs op internet staan.
Die stenen heb ik gevonden en die is per ongeluk al gebruikt ...terwijl ik nog gepoisond was. Oftewel ik kon 2 minuten later weer opnieuw beginnen. Verder heb ik idd een 'knop' gevonden om die poort te openen. Het spel is mij iig al iets duidelijker geworden en ik ben nu bij het volgend gebiedje. Pff, dat is echt al veel moeilijker. Continue ga ik dood aan de poison, en de antidote is allang op.
Die gloed betekent dat je in soul form bent, en halveert zo'n beetje je health bar. Maar als je voor de eerste keer het spel door speelt, ben je waarschijnlijk toch zo'n 80% van de tijd in soul form. Je kunt in de eerste wereld 1-1, na de tutorial, een cling ring vinden die jou max hp van 50% naar ong 75% brengt, beetje een must-have.
Pff, wat een spel zeg. Gister heb ik samen met een vriend de baas in 3-1 verslagen en vervolgens zijn we nog gaan farmen in 1-1. Vervolgens kreeg ik het voor elkaar om te sterven bij een redelijke sterke maar beatable knight dus ik kreeg meteen gezeik dat ik dood ben gegaan. Een paar minuten later stierf hij bij diezelfde knight.
Maar ik vind het dus echt een prachtig spel. Het spreekt mij erg aan dat je steeds beter na moet denken voordat je iets doet, en dat je echt alles voorzichtig moet verkennen want voor je weet kun je weer in een klap dood zijn.
Maar ik vind het dus echt een prachtig spel. Het spreekt mij erg aan dat je steeds beter na moet denken voordat je iets doet, en dat je echt alles voorzichtig moet verkennen want voor je weet kun je weer in een klap dood zijn.
Waar halen jullie deze game vandaan ?
Wil hem graag hebben maar Play heeft hem nog niet
Wil hem graag hebben maar Play heeft hem nog niet
FUMES et CARNES
cd-wow heeft em, futurezone heeft hem ook (R'dam onder de V&D in het centrum).
Voor de rest heb ik geen idee. Dimensionplus wellicht?
Voor de rest heb ik geen idee. Dimensionplus wellicht?
Gisteren voor de 2e keer het spel gespeeld. Wifi werkt niet lekker op het moment dus kon niet goed spelen.
Ging ook bij het monster in de tutorial dood, maar dat hoort
Daarna in wereld 1-1 gekilled.
In de Nexus staat een dame die best moeilijk neer te krijgen is, maar dat is me ook gelukt
In de Nexus staat een dame die best moeilijk neer te krijgen is, maar dat is me ook gelukt
Anoniem: 341183
Dat monster op het einde van de Tutorial kun je killen als je goed bent, maar je gaat toch dood want de Dragon God pakt je dan.Arunia schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:23:
Gisteren voor de 2e keer het spel gespeeld. Wifi werkt niet lekker op het moment dus kon niet goed spelen.
En de Maiden dooden in het begin van je spel, dat zorgt voor een... uitdaging... >_>
Anyways ik ben al op NG++ als iemand hulp nodig heeft ofzo; PSN: Bali_
eh, heb je ueberhaupt geprobeerd met d'r te praten?In de Nexus staat een dame die best moeilijk neer te krijgen is, maar dat is me ook gelukt
Ik meen dat de maiden gewoon weer terugkomt, maar andere npc's in de nexus ben je gewoon kwijt tot ng+, en in het geval van een merchant kan dat best lastig zijn. Denk er dus een beetje over na wie je doodslaat.
Ja, dat heb ik gedaan. Dus dat scheelt, maar vertelde weinig interessants.
Er stond op de vloer dat je moest aanvallen. Was volgens mij geen mededeling van spelers.
Maar goed, echt moeilijk was ze nu ook weer niet. Alleen veel heen en weer. Je kon haar makkelijk slaan wanneer ze aan het healen begon.
De rest ga ik ook niet slaan
Er stond op de vloer dat je moest aanvallen. Was volgens mij geen mededeling van spelers.
Maar goed, echt moeilijk was ze nu ook weer niet. Alleen veel heen en weer. Je kon haar makkelijk slaan wanneer ze aan het healen begon.
Anoniem: 164261
Net mijn eerste playthrough gehaald! Echt vette game, was aangenaam verrast!
Best pittig op bepaalde stukken! heb in mijn eerste playthrough al tientallen uren zitten
Best pittig op bepaalde stukken! heb in mijn eerste playthrough al tientallen uren zitten
deze: http://demonssouls.wikidot.com/npc-worshipper-of-god ?Arunia schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:59:
Ja, dat heb ik gedaan. Dus dat scheelt, maar vertelde weinig interessants.
Alle meldingen op de vloer die je een rating kan geven zijn van spelers. In het begin van het spel hoef je in de nexus echt niemand te killen
Er zijn trouwens geruchten over Demon's Sould 2:
http://kotaku.com/5468419/demons-souls-2-hints
Lol, die ja.Clay schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:33:
[...]
deze: http://demonssouls.wikidot.com/npc-worshipper-of-god ?
Alle meldingen op de vloer die je een rating kan geven zijn van spelers. In het begin van het spel hoef je in de nexus echt niemand te killen
Er zijn trouwens geruchten over Demon's Sould 2:
http://kotaku.com/5468419/demons-souls-2-hints
Ik kreeg een stukje tekst te zien op de vloer. Daar stond op attack. Maar dat zal wel van een player zijn geweest. Ook de vele "filmpjes" dat er iemand naar beneden springt, maar dat waren weer andere texturen op de vloer.
Vond het wel grappig om te doen en gaf me weer 400 souls (als ik het goed heb). Ben nog niet ver, heb een stukje 1-1 gedaan (I think), maar ging daar dood (of alweer?
Ik probeer pure white tendency te halen in World 2, maar heb de Flamelurker iets te vroeg gedood.. Premieval Demon en NPC zijn allebei al tijdens pure dark tendency gedood.. Is er nog een andere manier om mijn tendency een puntje op te schroeven?
lol check die header! Ik zou toch even dat headerplaatje zelf ergens hosten. Nu krijg je zo'n stiekeme advertisement i.o.v. je plaatje met "to avoid from happening again subscribe to blablala".
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Wat ben ik een lul zeg! Ben ik bezig in NG+ vergeet ik tijdens het gevecht met phalanx mijn zielen op te pakken van mijn vorige nederlaag... 95.000 zielen down the drain.... GO...VER!!! De drang om verder te spelen is gelijk pleite... ik wilde game nog een keer spelen om toch die blauwe draak nog eens te doden voor detrophie maar nu weet ik niet mee zo zeker of ik dat nog wel wil....
Fantastische game btw
Fantastische game btw
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Anoniem: 268098
hmm, is je ziel er nog niet steeds daar? Btw 94.000 is niet zoveel ziels hoor, er zijn zoveel manieren om in binnen een minuut 30k ziels te krijgen. Dus dan zou je theoretisch je verloren ziels binnen 3 minuten weer terug hebbenswopdark schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:48:
Wat ben ik een lul zeg! Ben ik bezig in NG+ vergeet ik tijdens het gevecht met phalanx mijn zielen op te pakken van mijn vorige nederlaag... 95.000 zielen down the drain.... GO...VER!!! De drang om verder te spelen is gelijk pleite... ik wilde game nog een keer spelen om toch die blauwe draak nog eens te doden voor detrophie maar nu weet ik niet mee zo zeker of ik dat nog wel wil....
Fantastische game btw
Zie deze pagina voor snelle manieren om zielen te farmen
LINK
Man, wat is dit spel moeilijk zeg 
Ben nu vandaag na 5 keer door level 1-1 heen.
Ging hardstikke goed nu. Phallanx is nog best iri. Maar goed dat mijn vrouw mee helpt
Ben nu vandaag na 5 keer door level 1-1 heen.
Ging hardstikke goed nu. Phallanx is nog best iri. Maar goed dat mijn vrouw mee helpt
Crap, ik weet nu wie ik gekilled heb in 1-1.
Niet die ridder, maar de Dredgling Merchant. >_<
Vond hem al zo verdacht als vijand eruit zien.
Niet dat ik dan wegren en opnieuw dat level probeer, maar gewoon zo'n figuur omhaal. *zucht*.
Ze komen alleen voorlopig niet meer terug haha! Game + dan maar.
Niet die ridder, maar de Dredgling Merchant. >_<
Vond hem al zo verdacht als vijand eruit zien.
Niet dat ik dan wegren en opnieuw dat level probeer, maar gewoon zo'n figuur omhaal. *zucht*.
Ze komen alleen voorlopig niet meer terug haha! Game + dan maar.
Vandaag als dagaanbieding bij http://www.gameoffer.nl/ voor €46.95 en dus meteen besteld.
Kreeg alleen bij de bevestiging via mail dat het 5 to 10 dagen kan duren met levering, wat ik weer een beetje jammer vond.
Kreeg alleen bij de bevestiging via mail dat het 5 to 10 dagen kan duren met levering, wat ik weer een beetje jammer vond.
Nu dat Demon's soul een officiele release krijgt in Europe, denk ik ook om aan te schaffen (als al mijn andere rpg's uitgespeeld zijn
)
Dan zou ik heel erg goed gaan kijken of de Amerikanen en de Europeanen op dezelfde servers zitten. Zo niet, dan zul je ons bijvoorbeeld weinig tegen gaan komen. Daarom heb ik gekozen voor de Amerikaanse versie.ZodiacQ schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:20:
Nu dat Demon's soul een officiele release krijgt in Europe, denk ik ook om aan te schaffen (als al mijn andere rpg's uitgespeeld zijn)
zow een heel topic aan demon's souls
zeg ik had een vraagje ik ben een soldier en heb soul level 60 welke gear zou je dan ongeveer moeten hebben? Ik heb nog steeds me eerste zwaard alleen dan geupgrade naar +6 ik heb overigens wel een kite shield! Overigens is het wel een onwijs gaaf spel!
Wie zou mij kunnen/willen helpen? Ik moet white character tendency hebben en ben er bijna, zou iemand mij willen invaden en me laten winnen? Ik zou dan eindelijk de Friend's ring kunnen krijgen en dan heb ik alle ringen, ben namelijk op trofee jacht haha! Ik had al me werelden pure black maar logde per ongeluk online in en toen stond alles weer neutraal 
Mijn PSN is EAerts
Hulp is zeer welkom
Mijn PSN is EAerts
Hulp is zeer welkom
Sinds gisteren ook eigenaar van Demons' Souls.
Tot zover 2 uurtjes gespeeld en het valt me niks tegen, integendeel.
Ik was behoorlijk gewaarschuwd qua moeilijkheidsgraad en ging supervoorzichtig te werk maar dat viel me niks tegen tot nu.
In de eerste level eerst 20x dood gegaan, nu beuk ik erdoor alsof het niks is, niks niet sterker, gewoon leren hoe!
Het voelt een beetje als ouderwets moeilijk maar goed.
Neem super mario bros
, keer op keer falen in een level, zodra je hem kent is het piece of coockie 
Ik hou echt van Single player games en de online functies in deze zijn voor mij geniaal!!
Nu kijken of ik over een paar uur gameplay nog net zo enthousiast ben
Tot zover 2 uurtjes gespeeld en het valt me niks tegen, integendeel.
Ik was behoorlijk gewaarschuwd qua moeilijkheidsgraad en ging supervoorzichtig te werk maar dat viel me niks tegen tot nu.
In de eerste level eerst 20x dood gegaan, nu beuk ik erdoor alsof het niks is, niks niet sterker, gewoon leren hoe!
Het voelt een beetje als ouderwets moeilijk maar goed.
Neem super mario bros
Ik hou echt van Single player games en de online functies in deze zijn voor mij geniaal!!
Nu kijken of ik over een paar uur gameplay nog net zo enthousiast ben
Even een onbeschofte bump. Onze review van DS staat online:
reviews: Demon's Souls
Zijn er nog mensen die (net als ik) net pas zijn begonnen met de game en er even enthousiast over zijn?
. De kleine oneffenheden in de physics en zo waren absoluut geen belemmering om dit tot ruimschoots de langst gespeelde game voor een review te kronen
.
Zijn er nog mensen die (net als ik) net pas zijn begonnen met de game en er even enthousiast over zijn?
Uhm, hoe lang is 'pas begonnen'? Want dat klinkt alsof je er een paar uurtjes mee hebt zitten spelen, voor een review heb je er toch hopelijk al wel een groot deel van de game opzitten
The devil is in the details.
Ik heb de game vorige week op woensdag pas binnen gekregen. Ik heb denk ik een uurtje of 45 gespeeld nu. Met 'pas begonnen', bedoelde ik dus recent pas voor het eerst gespeeld.Mute schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:16:
Uhm, hoe lang is 'pas begonnen'? Want dat klinkt alsof je er een paar uurtjes mee hebt zitten spelen, voor een review heb je er toch hopelijk al wel een groot deel van de game opzitten
[ Voor 8% gewijzigd door Jan Laros op 07-07-2010 17:21 ]
Deze game heeft overal wel goede cijfers gehaald, geloof ik ook best als ik gameplay filmpjes kijk op Youtube.
Lijkt me ook wel een vette game maar zal hem niet halen omdat ik zeker weet dat dan m'n scherm, de controller of de PS3 niet heel gaat blijven.
Lijkt me ook wel een vette game maar zal hem niet halen omdat ik zeker weet dat dan m'n scherm, de controller of de PS3 niet heel gaat blijven.
Ah okJan Laros schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:20:
[...]
Ik heb de game vorige week op woensdag pas binnen gekregen. Ik heb denk ik een uurtje of 45 gespeeld nu. Met 'pas begonnen', bedoelde ik dus recent pas voor het eerst gespeeld.
The devil is in the details.
Ik weet dat velen de import hebben, maar is het uberhaupt al uit Europees? Ben deze middag in 5 verschillende winkels binnengestapt en nergens hadden ze het.Jan Laros schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:15:
Even een onbeschofte bump. Onze review van DS staat online:
Zijn er nog mensen die (net als ik) net pas zijn begonnen met de game en er even enthousiast over zijn?.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Pssst, Demon's Souls - Black Phantom Edition
Dit spel is echt niets voor mij trouwens, veel te moeilijk en saai
En ja, ik heb het echt een paar uur geprobeert.
* Grozno rent terug naar Dragon Age!
Dit spel is echt niets voor mij trouwens, veel te moeilijk en saai
En ja, ik heb het echt een paar uur geprobeert.
* Grozno rent terug naar Dragon Age!
[ Voor 17% gewijzigd door Grozno op 08-07-2010 00:03 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Uiteraard ieder zijn ding, maar ik kan niet zeggen dat Demon Soul's saai is. Vergeleken bij Dragon Age zit er een stuk meer actie in. Misschien is het gewoon niet je soort game?
of heb je het niet lang genoeg geprobeerd?
Om een goede beoordeling te geven moet je minimaal voorbij Phalanx zijn (dan kun je nl summonen enzo)!
of heb je het niet lang genoeg geprobeerd?
Om een goede beoordeling te geven moet je minimaal voorbij Phalanx zijn (dan kun je nl summonen enzo)!
Anoniem: 268098
Zijn main reden is dat het moeilijk is, wat ik kan begrijpen, waardoor het ook saai kan aanvoelen als je neit verder komt hehe . Ik moest ook doorbijten, want de game is genadeloos. 1 fout en je kan opnieuw. Ik denk dat de voornaamste reden dat men niet verder speelt, is omdat men geen geduld heeft. Ik ging erst ook als een malloot hack and slashen en ging meteen dood. Het mooie an ds is dat je geduld moet hebben en de bewegingen moet kennen van enemies zodat je ze kan straffen. Het is een tijd geleden dat ik echt het gevoel heb gekregen dat ik iets goeds heb gedaan, elke keer als je een demon verslaat voelt t heerlijk
De game is echt met liefde gemaakt en zit slim in elkaar. Vooral online is echt uniek. Ik bedoel in welk spel kan je nou als eindbaas gaan spelen ?! De game is badass gewoon. Ik ben blij dat sony blijft investeren in zulke games, de voornaamste reden dat ik een ps3 heb, en geen xbox, anders zat ik hele tijd brainless halo te spelen
De game is echt met liefde gemaakt en zit slim in elkaar. Vooral online is echt uniek. Ik bedoel in welk spel kan je nou als eindbaas gaan spelen ?! De game is badass gewoon. Ik ben blij dat sony blijft investeren in zulke games, de voornaamste reden dat ik een ps3 heb, en geen xbox, anders zat ik hele tijd brainless halo te spelen
Ik had de black phantom editie ook gepre-ordered en heb er ondertussen "pas" 15 uur opzitten. Ik moet zeggen dat het me absoluut niet tegenvalt, maar eigenlijk had ik het nog moeilijker verwacht.
Dat je voor elke vijand weer je tactiek moet aanpassen/verbeteren vind ik geweldig. Het feit dat je daarnaast zo makkelijk je hardverdiende souls zo kan verliezen, zorgt ervoor dat het spel spannend blijft.
Overigens ben ik (gelukkig) nog geen black phantoms tegengekomen en heb ook pas 1 co-op sessie achter de rug, maar ik verwacht dat dit later in het spel zal veranderen (soul level nu net onder de 30).
Ik zie wel enorm veel bloedvlekken en hint messages op de europese servers, is dat bij de importversies na verloop ook nog zo, of is het nu alleen zo veel omdat de game hier net uit is?
Dat je voor elke vijand weer je tactiek moet aanpassen/verbeteren vind ik geweldig. Het feit dat je daarnaast zo makkelijk je hardverdiende souls zo kan verliezen, zorgt ervoor dat het spel spannend blijft.
Overigens ben ik (gelukkig) nog geen black phantoms tegengekomen en heb ook pas 1 co-op sessie achter de rug, maar ik verwacht dat dit later in het spel zal veranderen (soul level nu net onder de 30).
Ik zie wel enorm veel bloedvlekken en hint messages op de europese servers, is dat bij de importversies na verloop ook nog zo, of is het nu alleen zo veel omdat de game hier net uit is?
Ikzelf heb op een gegeven een aantal keer een knoop doorgehakt om in mijn eentje een baas te doen.
Die vuurdemoon. Door meerdere mensen als moeilijk aangeschreven, maar heb hem wel neergehaald zonder al te veel problemen. Die DragonGod is wel erg stoer. Zeker niet moeilijk.
Die vuurdemoon. Door meerdere mensen als moeilijk aangeschreven, maar heb hem wel neergehaald zonder al te veel problemen. Die DragonGod is wel erg stoer. Zeker niet moeilijk.
Anoniem: 91397
Meest makkelijke vond ik die ene met het slagersmes in zijn lichaam.
Eergisteren het spel maar weer weggelegd, ben level 32 en als je dan 3x achter elkaar 35.000 souls verliest dan word je op een gegeven moment moedeloos...
Eergisteren het spel maar weer weggelegd, ben level 32 en als je dan 3x achter elkaar 35.000 souls verliest dan word je op een gegeven moment moedeloos...
Ik had hem 1 keer met een blue in mijn team gedaan en werd zelf gekilled.Anoniem: 268098 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:33:
Maneater vond ik een klote demon pffff!
Daarna nog een keer als hulp phantom, maar dan krijg je niets (uiteraard).
Toen stond ik voor de deur en kon geen kant op (haast).
Dus alsnog gedaan op aanmoediging van mijn vrouw die de 2 bij had gewoont.
Erg leuk om te doen. Veel rennen en zorgen dat je magie hebt,
Ik heb de Black Phantom editie nu gevonden in de mediamarkt. Dat is dus het spel + hardcover artbook + strategy guide + soundtrack cd....voor 48 euro
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 86074
Heb die ook gehaaldBoeboe schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:57:
[...]
Ik heb de Black Phantom editie nu gevonden in de mediamarkt. Dat is dus het spel + hardcover artbook + strategy guide + soundtrack cd....voor 48 euro. Uiteraard meteen meegenomen. Ben benieuwd.
Ben echt puur op reviews afgegaan en wat gameplay filmpjes op youtube. Ik hoop dat het alles waarmaakt
Ben nog niet echt ver of zo, mijn zwager uit Colombia is nu ook hier, dus daar komt wat meer tijd in te zitten (en is ook belangrijker dan een spel
Ik zit te denken aan een pure sword fighter ... of een knight, of evt. een templar knight.
Ik las alleen ergens iets over een bepaalde build, stats waar je als ik me niet vergif level 200 moest zijn ? Voor 5 werelden en in die werelden dacht ik een 3-tal stages ... hoe krijg je dat voor elkaar dan ? Of wellicht begrijp ik dat nog niet goed genoeg. Voor mij is spel uit in ieder geval spel uit ... en dat zal bij deze al lang genoeg duren gezien de moeilijkheidsgraad
Je hebt nog New Game + t/m +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ enz.
Waarbij het iedere keer moeilijker wordt. Dus de vijanden sterker.
New Game + wordt de moeilijkheidsgraad meteen een stuk hoger, daarna wordt het iedere keer een klein stukje moeilijker.
Ik zit bij de eerste playthrough ook al op 33 en ben nog niet klaar. Dus het valt nog mee.
Waarbij het iedere keer moeilijker wordt. Dus de vijanden sterker.
New Game + wordt de moeilijkheidsgraad meteen een stuk hoger, daarna wordt het iedere keer een klein stukje moeilijker.
Ik zit bij de eerste playthrough ook al op 33 en ben nog niet klaar. Dus het valt nog mee.
[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 11-07-2010 14:14 ]
Gister eindelijk gelukt om die blauwe draak te verslaan in 1-4. Duurde even, maar het voelt zo goed als het eenmaal gelukt is
Ikzelf had die rode al heel snel neergehaald.
De blauwe moet ik nog doen.
Die rode is een truukje voor.
De blauwe moet ik nog doen.
Die rode is een truukje voor.
spoiler:
Eerste toren 1-2 met pijl en boog. Zorg dat je er minimaal 250 hebt.
Even kijken wanneer je moet schieten. Je krijgt niet echt te zien of je veel schade doet. Alleen bloed.
That's it. Het duurt een hele tijd. Ikzelf had een boog upgegrade.
Even kijken wanneer je moet schieten. Je krijgt niet echt te zien of je veel schade doet. Alleen bloed.
That's it. Het duurt een hele tijd. Ikzelf had een boog upgegrade.
Ach er zijn wel wat truukjes om snel te levellen. Lees de wiki er maar op na als je wil weten hoe. (ik deed het grinden met Black tendency in 4-3 en dan terug lopen)Anoniem: 86074 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:59:
[...]
Ik las alleen ergens iets over een bepaalde build, stats waar je als ik me niet vergif level 200 moest zijn ? Voor 5 werelden en in die werelden dacht ik een 3-tal stages ... hoe krijg je dat voor elkaar dan ? Of wellicht begrijp ik dat nog niet goed genoeg. Voor mij is spel uit in ieder geval spel uit ... en dat zal bij deze al lang genoeg duren gezien de moeilijkheidsgraad.
Ik had op een gegeven moment zoveel souls dat het (hoe makkelijk het stukje ook was) toch wel heel spannend was als je per ongeluk een foutje maakte en dood ging!
Ik heb er pas 3 uur opzitten, nog niet super veel dus, maar had mijn zwager uit Colombia 3 weken over de vloer, en we hebben veel leuke dingen gedaan met z'n allen
.
Ik moet zeggen, ik ben nog niet echt goed in dit spel. Iedere keer kom ik 1 stapje verder lijkt het wel. Ik speel een Temple Knight, en probeer mijn schild te timen. Tot nu toe lijkt dat random goed te gaan. Weet nou niet of het zo'n goed idee is om dit te gebruiken, zeker tegen tegenstanders die je in 1 klap bijna dood slaan. Moet ik dat stukje nu gewoon vergeten en er maar "normaal" op los rammen ? Wereld 1-1 nog steeds niet uitgespeeld hehehe ... ik ben iedere keer bovenaan de trap aangekomen bij die 2 schutters en aan 2 kanten staat een vijand die erg hard mept. Tot nu toe iedere keer overleden.
Ik moet zeggen, ik ben nog niet echt goed in dit spel. Iedere keer kom ik 1 stapje verder lijkt het wel. Ik speel een Temple Knight, en probeer mijn schild te timen. Tot nu toe lijkt dat random goed te gaan. Weet nou niet of het zo'n goed idee is om dit te gebruiken, zeker tegen tegenstanders die je in 1 klap bijna dood slaan. Moet ik dat stukje nu gewoon vergeten en er maar "normaal" op los rammen ? Wereld 1-1 nog steeds niet uitgespeeld hehehe ... ik ben iedere keer bovenaan de trap aangekomen bij die 2 schutters en aan 2 kanten staat een vijand die erg hard mept. Tot nu toe iedere keer overleden.
Je moet er zeker niet zomaar op los rammen, dan kom je 1-1 nooit voorbij
. Een goede tip is om een spear te gebruiken in het begin, kun je je shield omhoog houden terwijl je toch kunt blijven aanvallen.
echt een heerlijk spel. had het op de europese release binnen maar ben pas sinds deze week serieus gaan spelen. wat een briljant spel zeg, je komt steeds 2 stappen vooruit en dan wordt je er weer 1 terug geslagen. flamelurker was verschrikkelijk maar uiteindelijk toch neer gekregen, shrine of the storms is best wel ideaal om als beginner souls te farmen(vooral als magic based char) 4 a 5 duizend souls in een run van max 4 min. baal wel een beetje dat ik nu 11 dagen weg ga voor sziget(alhoewel dat ook zeer tof wordt).
Nou je gaat sneller dan ik
.
Ik moet nog steeds 1-1 helemaal afronden. Maar heb het nu iets beter onder de knie en ik doe iets minder moeite om die move met L2 te doen, dat is iets te moeilijk nog om te timen.
Inmiddels leg ik het gros van de tegenstanders wel snel neer, behalve die Red Eye Knight ... heb nu 2 builds geprobeerd, en alleen de magician die legt hem makkelijk neer, maar ja, da's van afstand. Alleen dropt er alleen helaas geen spul om je MP te herstellen, dus ik zit te denken toch niet die build aan te houden.
Zit te tobben nu tussen Knight en Soldier. Soldier is wel sterk, maar langzaam. Maar wellicht dat die 10 Luck ipv 7 wel beter is voor de items die vallen.
Ga in ieder geval proberen vandaag of morgen die boss om te leggen, heb net even een walkthrough filmpje zitten kijken op Youtube, hoewel er ook een guide in de game zit. Ben er nu al zo lang mee bezig (6 - 8 uur
met vallen en opstaan) ... voel me echt een beginneling eersteklas, en ik dacht dat ik wel kon gamen
.
Doe het wel rustig aan op zich, ik ben geen rusher, nooit geweest ook.
Van de wapens staat best veel in die guide, ik word alleen niet echt wijs van de items in het game menu, wellicht toch de manual erbij pakken, want ik kan niet zo makkelijk zijn welke stats je nodig hebt voor wapens en schilden.
Ik moet nog steeds 1-1 helemaal afronden. Maar heb het nu iets beter onder de knie en ik doe iets minder moeite om die move met L2 te doen, dat is iets te moeilijk nog om te timen.
Inmiddels leg ik het gros van de tegenstanders wel snel neer, behalve die Red Eye Knight ... heb nu 2 builds geprobeerd, en alleen de magician die legt hem makkelijk neer, maar ja, da's van afstand. Alleen dropt er alleen helaas geen spul om je MP te herstellen, dus ik zit te denken toch niet die build aan te houden.
Zit te tobben nu tussen Knight en Soldier. Soldier is wel sterk, maar langzaam. Maar wellicht dat die 10 Luck ipv 7 wel beter is voor de items die vallen.
Ga in ieder geval proberen vandaag of morgen die boss om te leggen, heb net even een walkthrough filmpje zitten kijken op Youtube, hoewel er ook een guide in de game zit. Ben er nu al zo lang mee bezig (6 - 8 uur
Doe het wel rustig aan op zich, ik ben geen rusher, nooit geweest ook.
Van de wapens staat best veel in die guide, ik word alleen niet echt wijs van de items in het game menu, wellicht toch de manual erbij pakken, want ik kan niet zo makkelijk zijn welke stats je nodig hebt voor wapens en schilden.
Red eye knight leg je later pas makkelijk om. Ik zit nu op soul level 34 of iets en krijg hem makkelijk neer. Je wordt uiteindelijk na wereld 1-1 wel sterker. Die optie krijg je dan tenminste om up te graden.
Het is handig om icoontjes te vergelijken. Dat was wat ik voorheen ook had. Bij het upgraden van wapens kun je kiezen op welke stat deze valt. Maar dat vereist dan wel weer ander materiaal.
Het is handig om icoontjes te vergelijken. Dat was wat ik voorheen ook had. Bij het upgraden van wapens kun je kiezen op welke stat deze valt. Maar dat vereist dan wel weer ander materiaal.
Nou Phalanx ligt op zijn gat ... nu lees ik alleen net het volgende "it is best not to consume bosses demon's souls". Wat bedoelen ze daarmee ?
Na de boss, pak loop ik naar zijn soul op het scherm. Waarom zou dat niet de bedoeling zijn ?
Na de boss, pak loop ik naar zijn soul op het scherm. Waarom zou dat niet de bedoeling zijn ?
Je moet hem niet consumen (kanje doen in je inventory) voor souls, net zoals de soldier souls die je vind (die kan je wel gewoon consumen, maar kanje het beste tegelijk gebruiken als je een bepaalde dure upgrade wil). Boss Souls kan je speciale wapens of speciale skills voor krijgen die je anders die playthrough niet meer kan bemachtigen, het is dus erg zonde om die voor souls te consumen.
Je kan op deze site kijken wat je met je Boss Souls kan krijgen en van wie etc:
http://demonssouls.wikidot.com/bosses
Ik heb deze game ook al een aantal weken, maar de laatste dagen pas echt gespeeld. Ik loop alleen tegen een probleem aan. Ik kan mijn strenght wel omhoog gooien, alleen mij attack gaat niet meer omhoog? Ik zit nu op SL 30 maar attack is maar 54. Ik gebruik een long sword +6.
Iemand tips?
Iemand tips?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Ah ok thanks, ik begrijp nu wat dat consumen betekentHDDkapoet schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:46:
Je moet hem niet consumen (kanje doen in je inventory) voor souls, net zoals de soldier souls die je vind (die kan je wel gewoon consumen, maar kanje het beste tegelijk gebruiken als je een bepaalde dure upgrade wil). Boss Souls kan je speciale wapens of speciale skills voor krijgen die je anders die playthrough niet meer kan bemachtigen, het is dus erg zonde om die voor souls te consumen.
Inmiddels met 2-1 begonnen. Ik probeer eigenlijk zoveel mogelijk die guide niet te lezen, want het mag wel een beetje een verassing zijn, anders is het niet leuk.
In de guide gaan ze namelijk eerste naar
spoiler:
.4-1 om een wapen te halen, een of andere falchion of zo dacht ik ... kennelijk (iemand had ook online op de server al een bericht achter gelaten dat je een bepaald type zwaard nodig hebt om verder te gaan of zo. Ik heb zelf ook een simitarm, en stel dat het echt niet lukt, dan kom ik daar liever zelf achter, dan het uit een guide te lezen
Dus ik ga het verder gewoon op mijn manier spelen en kom ik er niet uit, dan zoek ik het wel op ergens. Hou ook mijn eigen volgorde aan en zo. Tot nu toe is 2-1 wel uitdagend, die vuur salamanders zijn wel pittig
Ben denk ik in totaal al 15 uur bezig met het spel
Even een korte vraag .... het spel is volledig melee te spelen, of MOET je spells hebben ?
De bedoeling voor mij was een pure melee build, krachtig in aanval en in verdediging. Weet alleen niet of ik hem zo te langzaam maak, maar de bedoeling was een karakter met zware armor en wapens
. Normaal speel ik RPGs als een spellcaster, maar ik wilde deze keer een melee rakkertje proberen
.
De bedoeling voor mij was een pure melee build, krachtig in aanval en in verdediging. Weet alleen niet of ik hem zo te langzaam maak, maar de bedoeling was een karakter met zware armor en wapens
Tja, het is goed mogelijk om te doen. Ikzelf heb wel een paar spells in mijn broekzak om zo een beetje afstand te houden bij bepaalde bazen.
Zorgen dat je meer dan de helft over hebt zodat je nog snel kunt wegrollen.
Dus als je een bepaalde gewicht kunt dragen (40) dan het gewicht van je equipment onder de 20 houden.
anders rol je traag.
Zorgen dat je meer dan de helft over hebt zodat je nog snel kunt wegrollen.
Dus als je een bepaalde gewicht kunt dragen (40) dan het gewicht van je equipment onder de 20 houden.
anders rol je traag.
Proberen kan altijd natuurlijk :-) Ik ben begonnen als barbarian en nu soul level 30 ofzo, tot nog toe zie ik geen reden om souls in magic of faith te steken. Met m'n gear moet ik alleen af en toe wat rondswitchen, soms is langzaam rollen niet erg dus dan is de combinatie van purple flame shield + brushwood armor set erg handig.
Ligt natuurlijk aan je buildJheroun schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:56:
Proberen kan altijd natuurlijk :-) Ik ben begonnen als barbarian en nu soul level 30 ofzo, tot nog toe zie ik geen reden om souls in magic of faith te steken. Met m'n gear moet ik alleen af en toe wat rondswitchen, soms is langzaam rollen niet erg dus dan is de combinatie van purple flame shield + brushwood armor set erg handig.
Mijn strength gaan nu wel weer omhoog. Vreemd.
In ieder geval, als iemand samen wilt spelen, voeg me maar even toe op PSN: MoodChange.
Ik heb wel de EU editie.
In ieder geval, als iemand samen wilt spelen, voeg me maar even toe op PSN: MoodChange.
Ik heb wel de EU editie.
Ik had mijn STR juist geboost om dat Flame schild te dragen, maar ik vrees dat ik nog wat meer moet leven, want nu loop ik heel langzaam als ik het draag.
Tot nu toe 2 bosses omgelegd, 1-1 en 2-1 ... nu met 1-2 bezig ... cool leven, en ik heb al even aan de baas mogen ruiken ... meer dan dat nog niet gedaan
.
Tot nu toe 2 bosses omgelegd, 1-1 en 2-1 ... nu met 1-2 bezig ... cool leven, en ik heb al even aan de baas mogen ruiken ... meer dan dat nog niet gedaan
Ik ben ook vooral heel veel souls in stamina aan het steken om in die zware plate + schild + groot zwaard nog wel te kunnen dodgen :-)
Vandaag mezelf niet heel veel geholpen, uurtje gespeeld, helaas alles dat ik bij elkaar verzameld had weer verloren door een paar duffe acties voordat ik m'n PS3 uitzette
Vandaag mezelf niet heel veel geholpen, uurtje gespeeld, helaas alles dat ik bij elkaar verzameld had weer verloren door een paar duffe acties voordat ik m'n PS3 uitzette

Ik moet even goed gaan checken wat het beste is om te gaan levellen inderdaad. Ik steek zelf 0,0 punten in magie-achtige skills, ik wil een pure melee class.
Ik weet alleen niet of Dexterity wel zo handig geweest is om ook punten in de douwen, misschien moet ik het voorlopig op Vit en End houden. Het is idd wel zo handig dat je zwaar spul kan dragen en ook niet als een oma of opa beweegt
.
Ik ben nu bij de 1-2 boss, ik sta bovenaan en ik zie dat ik vergeten was mijn body op te pakken sh**, ff kijken hoe ik dat ga doen zonder helemaal aan gorte geslagen te worden door onze kleine ridder ;P
Ik weet alleen niet of Dexterity wel zo handig geweest is om ook punten in de douwen, misschien moet ik het voorlopig op Vit en End houden. Het is idd wel zo handig dat je zwaar spul kan dragen en ook niet als een oma of opa beweegt
Ik ben nu bij de 1-2 boss, ik sta bovenaan en ik zie dat ik vergeten was mijn body op te pakken sh**, ff kijken hoe ik dat ga doen zonder helemaal aan gorte geslagen te worden door onze kleine ridder ;P
Nu 3 bazen gehad ... en volgens mij 30 uur bezig. Ik geef toe, in het begin speelde ik echt heel slecht ... heeft lang geduurd voordat ik het echt doorhad.
Ik heb gister de baas van 1-2 neergelegd. Nu weet ik wel dat ik mezelf heel eventjes geleveld heb, dus wellicht was ik te sterk al voor deze boss. Ging redelijk makkelijk. Ik heb mijn STR naar 22 gewerkt, VIT en END naar 17 en DEX naar 12 of zo, weet niet in hoeverre DEX echt bij deze Knight Build past.
Ik ben ook 4 keer opnieuwe begonnen ... was begonnen met een templar knight ... toen een soldier .... toen een mage en als laatste een knight, en daar ben ik mee verder gegaan.
Ik probeer nu mijn Item Burden en zo een beetje op te krikken, zodat ik het zware spul bij me kan dragen. Ik heb nu op zich een Purple Flame Shield +1 en een Steel Shield +1 ... maar volgens mij kan ik die Steel Shield wel opbergen, aangezien die Purple Flame Shield volgens mij hetzelfde is, alleen minder lang meegaat (Duration 170 ipv 300).
Gisteren ook een Broad Sword gekocht, weet nu eigenlijk niet of dat zonde van de souls was. Heb ook een Long sword namelijk.
Kan je eigenlijk iets met de items waar je niets meer mee doet ? Heb ik nog niets over kunnen vinden. Ik heb echt best veel opgeslagen, waar ik of dubbele van heb, of echt geen ruk mee doe
.
Ik heb gister de baas van 1-2 neergelegd. Nu weet ik wel dat ik mezelf heel eventjes geleveld heb, dus wellicht was ik te sterk al voor deze boss. Ging redelijk makkelijk. Ik heb mijn STR naar 22 gewerkt, VIT en END naar 17 en DEX naar 12 of zo, weet niet in hoeverre DEX echt bij deze Knight Build past.
Ik ben ook 4 keer opnieuwe begonnen ... was begonnen met een templar knight ... toen een soldier .... toen een mage en als laatste een knight, en daar ben ik mee verder gegaan.
Ik probeer nu mijn Item Burden en zo een beetje op te krikken, zodat ik het zware spul bij me kan dragen. Ik heb nu op zich een Purple Flame Shield +1 en een Steel Shield +1 ... maar volgens mij kan ik die Steel Shield wel opbergen, aangezien die Purple Flame Shield volgens mij hetzelfde is, alleen minder lang meegaat (Duration 170 ipv 300).
Gisteren ook een Broad Sword gekocht, weet nu eigenlijk niet of dat zonde van de souls was. Heb ook een Long sword namelijk.
Kan je eigenlijk iets met de items waar je niets meer mee doet ? Heb ik nog niets over kunnen vinden. Ik heb echt best veel opgeslagen, waar ik of dubbele van heb, of echt geen ruk mee doe
Het enige wat je er mee kunt doen is proberen te ruilen met andere spelers.
Verder is er niks anders mee te doen dan in de opslag stoppen of weg te gooien.
Verder is er niks anders mee te doen dan in de opslag stoppen of weg te gooien.
[quote]Anoniem: 86074 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 07:37:
[...]
Doe dat nou maar wel, want dat wapen is erg sterk en snel. Het is niet te vergelijken met de normale versie van dat wapen, want het is een "cresent" (ofwel eerst naar +6 geupgrade en dan naar cresent +1 voor extra magic damage, stacks with magic stat).
Ik gebruik dit wapen in NG +5 nog steeds, alleen is dit dan natuurlijk wel de max geupgrade versie (+5). Is zo'n beetje het snelste wapen van het spel en doet bij mij ook nog best veel damage vanwege mijn magic 45.
En een beetje in magic/faith steken is ook niet verkeerd. Second change of warding zijn 2 erg goede spells. 2nd change geeft een halve levensbalk terug als je dood bent en warding zorgt voor heel veel damage reduction (half of drie kwart, weet ik zo even niet meer). Verder is curse wapon ook een erg goede spell (50% meer damage).
En anti magic field is ideaal voor wereld 3
[...]
spoiler:
.4-1 om een wapen te halen, een of andere falchion of zo dacht ik ... kennelijk (iemand had ook online op de server al een bericht achter gelaten dat je een bepaald type zwaard nodig hebt om verder te gaan of zo. Ik heb zelf ook een simitarm, en stel dat het echt niet lukt, dan kom ik daar liever zelf achter, dan het uit een guide te lezen
Doe dat nou maar wel, want dat wapen is erg sterk en snel. Het is niet te vergelijken met de normale versie van dat wapen, want het is een "cresent" (ofwel eerst naar +6 geupgrade en dan naar cresent +1 voor extra magic damage, stacks with magic stat).
Ik gebruik dit wapen in NG +5 nog steeds, alleen is dit dan natuurlijk wel de max geupgrade versie (+5). Is zo'n beetje het snelste wapen van het spel en doet bij mij ook nog best veel damage vanwege mijn magic 45.
Dex is nooit verkeerd, aangezien je attack power omhoog gaat.Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:14:
Ik moet even goed gaan checken wat het beste is om te gaan levellen inderdaad. Ik steek zelf 0,0 punten in magie-achtige skills, ik wil een pure melee class.
Ik weet alleen niet of Dexterity wel zo handig geweest is om ook punten in de douwen, misschien moet ik het voorlopig op Vit en End houden. Het is idd wel zo handig dat je zwaar spul kan dragen en ook niet als een oma of opa beweegt.
En een beetje in magic/faith steken is ook niet verkeerd. Second change of warding zijn 2 erg goede spells. 2nd change geeft een halve levensbalk terug als je dood bent en warding zorgt voor heel veel damage reduction (half of drie kwart, weet ik zo even niet meer). Verder is curse wapon ook een erg goede spell (50% meer damage).
En anti magic field is ideaal voor wereld 3
spoiler:
.
de medusa's in 3-1, 3-2 en 3-3 kunnen nl alleen magic gebruiken. Dus anti magic field aan en ze kunnen niks meer, zelfs de Black phanthom medusa's niet
[ Voor 61% gewijzigd door tilburgs82 op 31-08-2010 09:56 ]
Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady
Moet je er ook wel bij vertellen dat het wapen scaled op je magictilburgs82 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:34:
[...]
'k heb dat wapen ook een keer opgehaald met een magic based char; toen had ik net die dude die daar staat dood en wou ik em snel smeren (was echt te low level nog) en toen brak er iemand in! Toen was ik echt blij dat ik net genoeg strength had om het ook meteen te kunnen gebruiken. Die epic battle daarna won ik er namelijk wel mee
Uiteindelijk heeft die char nu een crescent uchigatana +5. Mensen die inbreken weten niet wat ze overkomt.
uhm. staat er toch echt bij.Clay schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:04:
[...]
Moet je er ook wel bij vertellen dat het wapen scaled op je magicDaar moet je build ook maar net bij aansluiten.
[quote]tilburgs82 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:34:
[...]
Ik heb nu ook een crescent uchigatana +5, 1 nadeel. Curse of light weapon kan erniet op. Dus af en toe schakel ik over naar een meat cleaver
Is er iemand hier die een Pure Bladestone over heeft en die wil ruilen/geven? Ik ben nu al een paar dagen daarvoor aan het farmen, maar ik kan er maar geen vinden.
Anders moet ik misschien maar eens wereld 4 naar pure black brengen, ipv pure white.... ik lees dat je dan meer kans hebt en dat er dan een Black Phantom Black Skeleton is die iets meer kans heeft om die te laten vallen.
Anders moet ik misschien maar eens wereld 4 naar pure black brengen, ipv pure white.... ik lees dat je dan meer kans hebt en dat er dan een Black Phantom Black Skeleton is die iets meer kans heeft om die te laten vallen.
De droprate is ongeveer 1 op 200. In pure black wordt dat 3x zo hoog, dus 3 op 200.
Het makkelijkste is om in pure black wereld 4-2 van achter naar voor te farmen (dus starten in 4-3 en dan teruglopen). Geen armor, thief ring, bow en catalist met soulsucker spell en talisman met evacuate. Je krijgt dan de grot met de witte lichten (gewoon voorbij rennen), dan een reaper (afmaken met boog). Hierna staat een black phantom dual blade skeleton. Die heeft dus een droprate van 3 op 200. Rustig achter um gaan staan en soulsucker gebruiken. Een leuk extraatje is de 50.000 souls die je per keer krijgt met de soulsucker. Hierna evacuate en herhalen.
Maar als het voor de laatste trophy is, wil ik je er wel 1 lenen. Geen pure bladestone, want die heb ik niet, maar wel een sharp weapon +5 voor de trophy.
Het makkelijkste is om in pure black wereld 4-2 van achter naar voor te farmen (dus starten in 4-3 en dan teruglopen). Geen armor, thief ring, bow en catalist met soulsucker spell en talisman met evacuate. Je krijgt dan de grot met de witte lichten (gewoon voorbij rennen), dan een reaper (afmaken met boog). Hierna staat een black phantom dual blade skeleton. Die heeft dus een droprate van 3 op 200. Rustig achter um gaan staan en soulsucker gebruiken. Een leuk extraatje is de 50.000 souls die je per keer krijgt met de soulsucker. Hierna evacuate en herhalen.
Maar als het voor de laatste trophy is, wil ik je er wel 1 lenen. Geen pure bladestone, want die heb ik niet, maar wel een sharp weapon +5 voor de trophy.
Bedankt voor je reactie, die truuk had ik ook al gevonden, maar wilde het liefst nog even bij Pure White blijven, voor de Pure White events. Misschien dat ik die dan maar eerst allemaal ga doen en vervolgens wereld 4 pure black maken.
Ik heb die pure bladestone nodig voor de tropphy, maar ook voor mijzelf,. ik heb veel dextirity en ben een Kiji aan het upgraden daarvoor, heb nu een sharp kiji +4 en genoeg chunk en shard of bladestone, moet alleen die pure nog hebben. Dus bedankt voor het willen lenen van jouw wapen, maar ik heb liever mijn eigen wapen +5, zodat ik die ook kan gebruiken
Ik lees trouwens op veel plaatsen dat Large Sword of Searching en Luck geen invloed hebben hierop, is dat ook zo? Wat is het nut van die dingen dan als je daarmee niet meer kans krijgt om zeldzame items te vinden?
Ik heb die pure bladestone nodig voor de tropphy, maar ook voor mijzelf,. ik heb veel dextirity en ben een Kiji aan het upgraden daarvoor, heb nu een sharp kiji +4 en genoeg chunk en shard of bladestone, moet alleen die pure nog hebben. Dus bedankt voor het willen lenen van jouw wapen, maar ik heb liever mijn eigen wapen +5, zodat ik die ook kan gebruiken
Ik lees trouwens op veel plaatsen dat Large Sword of Searching en Luck geen invloed hebben hierop, is dat ook zo? Wat is het nut van die dingen dan als je daarmee niet meer kans krijgt om zeldzame items te vinden?
voor zover ik weet werkt de Large Sword of searching en Luck wel bij item drops hoor! kijk hier maar: http://demonssouls.wikidot.com/large-sword-of-searching
maar goed, het kost hoe dan ook tijd om er 1 te krijgen. Ik heb de black phantom methode gebruikt en had echt belachelijk veel souls aan het einde (tis voor mij al weer een tijd gelden dus weet het niet meer precies) zodat ik van ongeveer level 96 naar 120/130 kon levellen!
Ik kon tussendoor niet levellen omdat ik met een vriend had afgesproken om te traden en je moet binnen 20 levels van elkaar zijn om bij elkaar te joinen. Op een gegeven moment is het toch wel spannend met zoveel souls rondolopen
maar goed, het kost hoe dan ook tijd om er 1 te krijgen. Ik heb de black phantom methode gebruikt en had echt belachelijk veel souls aan het einde (tis voor mij al weer een tijd gelden dus weet het niet meer precies) zodat ik van ongeveer level 96 naar 120/130 kon levellen!
Ik kon tussendoor niet levellen omdat ik met een vriend had afgesproken om te traden en je moet binnen 20 levels van elkaar zijn om bij elkaar te joinen. Op een gegeven moment is het toch wel spannend met zoveel souls rondolopen
Anoniem: 341183
Dex is wel verkeerd, blijf bij VIT en END als je een melee bent, gewoon je wapens uppen.tilburgs82 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:34:
[...]
In de guide gaan ze namelijk eerste naarspoiler:.4-1 om een wapen te halen, een of andere falchion of zo dacht ik ... kennelijk (iemand had ook online op de server al een bericht achter gelaten dat je een bepaald type zwaard nodig hebt om verder te gaan of zo. Ik heb zelf ook een simitarm, en stel dat het echt niet lukt, dan kom ik daar liever zelf achter, dan het uit een guide te lezen
[...]
Dex is nooit verkeerd, aangezien je attack power omhoog gaat.
En anti magic field is ideaal voor wereld 3spoiler:.de medusa's in 3-1, 3-2 en 3-3 kunnen nl alleen magic gebruiken. Dus anti magic field aan en ze kunnen niks meer, zelfs de Black phanthom medusa's niet
Dex is leuk voor bows, neem de Lava bow die zal je echt heel veel helpen, de fire damage geeft je bv een soort stun, altijd handig.
En voor curse weapon zoek Baby's Nail. heel handig tegen, bijna iedere BP.
Sind je net bent begonnen enz zou ik voo survivabilty gaan, je hebt er nu nog niks aan om hard te slaan als ze jou in 2-3klappen uitschakelen, je kunt wel zeggen, "ja maar als ik hem snel uitschakel loop ik minder risico". fout. je begint aan een level waar je veel mannetjes moet uitschakelen, soms 1 voor 1 soms meerdere tegelijk, geloof me.. dan is het fijn dat je een paar tikken kunt vangen.
Add me op PSN: Bali_ ik heb een EU Royalist rond SL30-40 geloof ik en een Knight op SL90.
mn NA account/copy heb ik verkocht.
Large Sword of searching en Luck werkt dus niet bij de black phantom in pure black in 4-2. De droprate gaat hiermee omhoog, maar de droprate is al 100% (100% op iets, dus bv een shard, chunck, enz) bij die black phantom. Bij de "normale" dual blade skeleton werkt het dus wel, want die heeft geen droprate van 100%.Coolsnarf schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:37:
voor zover ik weet werkt de Large Sword of searching en Luck wel bij item drops hoor! kijk hier maar: http://demonssouls.wikidot.com/large-sword-of-searching
Dex of strenght kan voor een wapen wel goed zijn, aangezien je kan upgraden naar sharp of crushing. Hiermee scaled de damage (op S level bij +5) resp. op dex en strenght. Net zoals cresent je damage scaled op S bij +5 op je magic.Anoniem: 341183 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:56:
[...]
Dex is wel verkeerd, blijf bij VIT en END als je een melee bent, gewoon je wapens uppen.
Dex is leuk voor bows, neem de Lava bow die zal je echt heel veel helpen, de fire damage geeft je bv een soort stun, altijd handig.
Maar je hebt wel gelijk met je VIT en END. Deze kunnen zeker handig zijn in het begin. Je kan vaak geraakt worden en je kan vaak achter elkaar slaan.
hmmm, dat wist ik dus niet....klink opzich wel logisch!tilburgs82 schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:43:
[...]
Large Sword of searching en Luck werkt dus niet bij de black phantom in pure black in 4-2. De droprate gaat hiermee omhoog, maar de droprate is al 100% (100% op iets, dus bv een shard, chunck, enz) bij die black phantom. Bij de "normale" dual blade skeleton werkt het dus wel, want die heeft geen droprate van 100%.
Je moet gewoon geluk hebben met dat soort dingen. Was vorige week weer eens opnieuw begonnen en kreeg in 1 run 2 pure darkmoon, 2 pure moonlight, 3 pure graystone en nog wat pure stones.
Toen ik voor de trophies bezig was, kreeg ik er vrijwel geeneen. Ben toen uren en uren bezig geweest met de pure bladestone en pas bij NG++ kreeg ik de moonlightstone van de crystal lizards (terwijl de droprate 30% is en je 8 kansen per game hebt
)
Toen ik voor de trophies bezig was, kreeg ik er vrijwel geeneen. Ben toen uren en uren bezig geweest met de pure bladestone en pas bij NG++ kreeg ik de moonlightstone van de crystal lizards (terwijl de droprate 30% is en je 8 kansen per game hebt
'k ga toch maar eens door voor de platinum denk ik
gister bij een maat weer even zitten spelen, en ik krijg er toch weer zin in. Op mijn aanraden had hij toch maar een sticky bow +5 gemaakt, en het ff later voor het eerst uitgespeeld - non spoiled van mijn kant uiteraard 
Een beetje van elkaar leren is ook wel grappig. Zo moet ik bv echt toegeven dat ik de kracht van anti-magic field altijd onderschat heb. m'n lvl 160 "paladin" heeft dat echt nooit gebruikt.
In NG+ mocht ik met zijn char ff 1-1 doen, nadat we zn char eerst even met een ring of great strength in een dodgende fighter in full (dark silver) armor veranderd hadden. Inc een blessed wapen en regenerator's ring begreep hij ook inene waarom ik graag - wel - in human form rondloop
Uiteraard werd er toen ingebroken door een phantom, maar die gast begreep er echt helemaal niks van. Het anti field kende hij blijkbaar niet, en door het kunnen dodgen in full armor was hij ook totaal geen gevaar voor me. Uiteindelijk gaf die op, en leavede
En ondertussen zat mn maat hem natuurlijk te knijpen dat ik zn char niet dood zou laten gaan
haha
Een beetje van elkaar leren is ook wel grappig. Zo moet ik bv echt toegeven dat ik de kracht van anti-magic field altijd onderschat heb. m'n lvl 160 "paladin" heeft dat echt nooit gebruikt.
In NG+ mocht ik met zijn char ff 1-1 doen, nadat we zn char eerst even met een ring of great strength in een dodgende fighter in full (dark silver) armor veranderd hadden. Inc een blessed wapen en regenerator's ring begreep hij ook inene waarom ik graag - wel - in human form rondloop
Uiteraard werd er toen ingebroken door een phantom, maar die gast begreep er echt helemaal niks van. Het anti field kende hij blijkbaar niet, en door het kunnen dodgen in full armor was hij ook totaal geen gevaar voor me. Uiteindelijk gaf die op, en leavede
En ondertussen zat mn maat hem natuurlijk te knijpen dat ik zn char niet dood zou laten gaan
De meesten zullen het vast wel weten, maar toch zeg ik het maar even. Hoogstwaarschijnlijk komt er een deel 2.
http://games.blog.nl/xbox...ntwikkelaar-from-software
Wordt dus weer zo snel mogelijk importeren
Heeft iemand een Uchigatana voor me? Ik wilde een quality maken, maar ik zie net dat ik hem al te ver geupgrade heb.
Ik heb er wel meer dan één voor je als je wil. Ik heb er nog zeker 2 of 3 over, die niet geupgrade zijn. Wat is je soul level?
Overigens heb ik na lang zoeken eindelijk die pure bladestone gevonden, een paar dagen geleden, ben echt blij
Ondertussen ook NG+ uitgespeeld en begonnen aan NG++. Dat zoeken naar een pure bladestone heeft me wel erg veel souls opgeleverd zeg, ben daardoor erg omhoog geschoten in soul level.
Ik ben nu level 168, het kost me 200.000+ souls per level nu...
Overigens heb ik na lang zoeken eindelijk die pure bladestone gevonden, een paar dagen geleden, ben echt blij
[ Voor 10% gewijzigd door Walance op 29-09-2010 20:21 ]
Kijk dat is goed om te weten. De graphics van dat filmpje zien er inderdaad erg demon's souls achtig uit.tilburgs82 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:42:
De meesten zullen het vast wel weten, maar toch zeg ik het maar even. Hoogstwaarschijnlijk komt er een deel 2.
Nice! Maar ik ben pas lvl 64... Dat is dus wel minder..Conquerer schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:19:
Ik heb er wel meer dan één voor je als je wil. Ik heb er nog zeker 2 of 3 over, die niet geupgrade zijn. Wat is je soul level?
Overigens heb ik na lang zoeken eindelijk die pure bladestone gevonden, een paar dagen geleden, ben echt blijOndertussen ook NG+ uitgespeeld en begonnen aan NG++. Dat zoeken naar een pure bladestone heeft me wel erg veel souls opgeleverd zeg, ben daardoor erg omhoog geschoten in soul level.
Misschien dat ik je die items wel kan geven met een Blue Eye Stone? Voor zover ik weet zit daar geen level restrictie op en kan je gewoon daarmee iedereen helpen, ongeacht de levels (maar ik kan het ook fout hebben).
Als ik gelijk heb, kunnen we wel een keer een tijd en plek afspreken, zodat ik je een uchigatana kan geven, als je wil.
Als ik gelijk heb, kunnen we wel een keer een tijd en plek afspreken, zodat ik je een uchigatana kan geven, als je wil.
Ja graag, maar volgens mij heeft het wel een level restrictie. Misschien weet iemand anders het hier?
dan heb ik er wel 1 voor je.Chaos-Zero schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:22:
[...]
Nice! Maar ik ben pas lvl 64... Dat is dus wel minder..
edit:
En ja. Op blue phantoms zit dezelfde restrictie.
[ Voor 12% gewijzigd door tilburgs82 op 01-10-2010 12:48 ]
Voeg me maar even toe op PSN; MoodChangetilburgs82 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:47:
[...]
dan heb ik er wel 1 voor je.
edit:
En ja. Op blue phantoms zit dezelfde restrictie.
Wanneer heb je tijd?
Ik denk aan het eind van de middag even. Anders wordt het pas zondag.
Oke, zal zorgen dat ik online ben. Laat maar even weten hoe laat precies.