Sorry, maar geen van beiden in mijn bezit. Dull rat ring dacht ik wel, maar het is de Clever rat ring. De friend's ring moet lukken indien ik Pure White world heb.
Ondertussen de game ook uitgespeeld

en meteen een NG+ gestart (lvl 79 Knight)
1-1 en 1-2 zijn ook gelukt, moeilijkheid viel best mee, de slaves gingen met 1 klap neer, blue knights 2-3 mepjes. Phalanx en Tower Knight waren niet echt moeilijk. Wat wel jammer is aan NG+ is dat enkel de moeilijkheidsgraad en de te bekomen XP hoger is. Voor de rest is het dezelfde loot (Crescent Moon Grass en Unknown Soldier's Soul bvb.

)en de te vinden schatten liggen weer op dezelfde plaats.
Nog 1 x Strenght omhoog en ik kan de Meat Cleaver bedienen met 1 handje, in de andere hand Purple Flame Shield + 8

De Tower Shield ziet er ook wel goed uit, maar kan ik nog niet equippen.
Volgende stap zal zijn om terug naar Blacksmith Ed te gaan want ik wil North Regalia wel hebben. Morion Blade lijkt me niet echt dat, Sword of Moonlight is voor casters, Blue... nog iets .. zwaard is gebaseerd op Luck en laat dat nu niet echt mijn sterkste punt zijn.
Voor Strenght based characters lijken Quality upgrades het best (beter dan Crushing etc) maar het lijkt zo iets 'basic'
Penetrator leek me eerst wel iets, maar doet deze maar 90 dmg? Met upgrades misschien beter, maar hij moet het wel waard zijn om daar stones in te stoppen.
World Tendency dan.
In de vorige game heb ik er niet naar omgekeken omdat het nogal omslachtig leek en ik de game eerst 'gewoon' wou doorhuppelen.
spoiler:*
De wiki bekeken en daar staat dat ik in Boletarian Palace de eerste 2 bazen moet doen (+ draak mollen) en in de andere werelden overal de 1e baas moet doden. Dan zijn ze allemaal (pure?) White.
Vervolgens moet ik blijkbaar in alle 5 werelden 5 x zelfmoord plegen om ze allen in Pure Black te krijgen. Daar overal de Black Phantoms doden en dan de 2e baas in elke wereld + 3e baas in Boletarian Palace?
En dan pas zijn ze Pure White? Alles in offline mode uiteraard (jammer) om de bug waarbij een wereld naar neutral gaat te voorkomen / en om niet constant bezoek te krijgen van Player Black Phantoms
Wil iemand dit bevestigen? Het lijkt me vreemd dat, om pure black te bekomen, je eerste alle vijf de werelden naar white moet brengen, dan naar pure black om weer terug te gaan naar pure white. Is het niet makkelijker om eerst alles naar pure white te doen en dan pure black?
* Werkt waarschijnlijk enkel bij een nieuw spel, en niet in NG+ of NG++)
Ingewikkelde boel

Maar die Pure White / Black events wil ik ook wel eens meemaken, zoals Executioner Miralda daar beneden de brug in 1-1
edit: blah ik las net dat je WT en CT meeneemt naar NG+
Nu weet ik het helemaal niet meer

(Boletarian palace is pure white gezien de 'roze' gloed in het midden van het beeld, Tower of Latria pure black, nadat ik er veel doodging door Black Phantom players.)
Ik doe de WT events wel eens met een nieuw character, ooit.
Moeten ze het nu ook zo moeilijk maken
Dan toch maar terug online verder doen
[
Voor 17% gewijzigd door
Anoniem: 255271 op 18-07-2009 23:56
]